• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΑΛΛΑΣ Γ' | 8 Απριλίου 2024, 20:46

    Αρθρο 95 Στο άρθρο 7 του ν. 4414/2016 προστίθενται παρ. 3ι) και παρ. 3ια) ως εξής: «3ι) Φωτοβολταϊκοί σταθμοί για τους οποίους έχει συναφθεί σύμβαση λειτουργικής ενίσχυσης εκτός ανταγωνιστικών διαδικασιών υποβολής προσφορών ή έχει υποβληθεί πλήρης αίτηση στον Δ.Α.Π.Ε.Ε.Π. έως την 30η Απριλίου 2024 και: α) είτε δεν έχει υποβληθεί έως την 31η Αυγούστου 2024 από τους κατόχους τους, δήλωση ετοιμότητας του άρθρου 4Α ή αίτημα ενεργοποίησης στον αρμόδιο Διαχειριστή, β) είτε δεν έχει συναφθεί Σύμβαση Σύνδεσης έως την έναρξη ισχύος του παρόντος, λαμβάνουν Λειτουργική Ενίσχυση, μόνο κατόπιν συμμετοχής τους σε ανταγωνιστική διαδικασία υποβολής προσφορών. Για τις περιπτώσεις του πρώτου εδαφίου, και εφόσον απαιτείται, τροποποιείται η σχετική σύμβαση λειτουργικής ενίσχυσης από τον Δ.Α.Π.Ε.Ε.Π. ως προς τον τρόπο αποζημίωσης τους. Είναι πλεονασμός να ζητείται την 30η Απριλίου να υπάρχει συναφθείσα σύμβαση με τον ΔΕΔΔΗΕ, αφού ούτως ή άλλως η σύμβαση θα πρέπει να κατατεθεί την περιοριστική ημερομηνία της αίτησης δήλωσης ετοιμότητας και σύνδεσης την 30η Αυγούστου. Δεδομένου ότι ο ΔΕΔΔΗΕ καθυστερεί την υπογραφή σύμβασης από 1-2 μήνες υπάρχει κίνδυνος για να χάσουν την προθεσμία της 30ης Απριλίου όσοι έχουν λάβει πρόσφατα ΟΠΣ και έκαναν αίτηση στον ΔΕΔΔΗΕ και είχαν σαν αποκλειστική προοπτική προοπτική τη σύμβαση λειτουργικής ενίσχυσης.(Δάνειο από Τραπεζα κλπ). Επείγει και αφορά τους μικρούς επενδυτές που έλαβαν πρόσφατα ΟΠΣ (πχ Κατερίνη) να αφαιρεθεί το "β) είτε δεν έχει συναφθεί Σύμβαση Σύνδεσης έως την έναρξη ισχύος του παρόντος" αφού η σύμβαση σύνδεσης με τις ισχύουσες διατάξεις θα κατατεθεί έως τις 30/8/2024.