• Σχόλιο του χρήστη 'Τούσης Μανώλης' | 9 Απριλίου 2024, 08:09

    Άρθρο 49. παρ.1 : Τί σημαίνει εγνωσμένου κύρους; Τί ιδιότητα έχει; Έχει κάνει εκθέσεις ελέγχου στη δόμηση; Στο περιβάλλον; Εμπειρία σε πολεοδομία; Είναι μηχανικός; Άρθρο 51. : Ο τίτλος μιλά για δορυφορικές εικόνες και το περιεχόμενο τίποτα. Τα drone δεν προσφέρουν τίποτα στην αυτοψία πέραν του hype της εποχής. Απαιτείται επιτέλους η λήψη δορυφορικών εικόνων για την ημερομηνία ορόσημο των αυθαιρέτων: 28-7-2011. Η χρήση των εικόνων αναφέρεται αποκλειστικά για τον γεωεντοπισμό άρα δεν προβλέπεται καμία επεξεργασία για φωτογραμμετρία. Άρθρο 53. : Το παράβολο 200€ δεν καλύπτει ούτε μικρό τμήμα του κόστους της διαδικασίας που περιγράφεται στον νόμο. Θα πρέπει να υπογιστεί το κόστος επιβάρυνσης στον προϋπολογισμό του κράτους λαμβάνοντας υπόψη το πλήθος των καταγγελιών στις πολεοδομίας σήμερα. Άρθρο 57: Η προσφυγή προβλέπεται κεντρικά στο ΚΕ.ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α. !!! Δηλαδή όλες οι καταγγελίες θα εξετάζονται από ένα όργανο του Υπουργείου και όλες οι απόψεις στο συμβούλιο θα κατατίθενται από μία κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου ήτοι ένα τμήμα ελαχίστον ατόμων!! Για μια εργασία που γινόταν από όλα τα τμήματα Ελέγχου Κατασκευών των Υ.ΔΟΜ. και από τα κατά τόπους ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α. Β. Προφανώς σχεδιασμένο να αποτύχει. Άρθρο 58: Υπάρχει αναφορά στο ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α. που δεν έχει ρόλο πουθενά στον νόμο! Άρθρο 61. παρ.2 : Η αρμοδιότητα κατεδάφισης δίνεται σε δύο διαφορετικά Υπουργεία. Άρθρο 63. παρ.1: Η αρμοδιότητα κατεδάφισης δίνεται σε δύο διαφορετικά Υπουργεία! Άρθρο 70. Το άρθρο στην ουσία σιωπηλά καταργεί τα Τμήματα Ελέγχου Κατασκευών των Υ.ΔΟΜ. ακόμη και για τη διεκπεραίωση των υποθέσεων (αποφάσεις προστίμου/βεβαιώσεις/χρηματικοί κατάλογοι) οι οποίες υποθέσεις όλες θα διεκπεραιώνονται κεντρικά από μια Διεύθυνση του Υπουργείου! Πράγμα αδύνατο για όλη την Ελληνική Επικράτεια. Άρθρο 72. Προβλέπονται 20 άτομα για την διεκπεραίωση όλων των υποθέσεων αυθαιρέτων της Ελλάδας. Αυτός που το έγραψε έχει καμία ιδέα πόσες είναι οι εκρεμμότητες υποθέσεων αυθαιρέτων στις πολεοδομίες; Και επειδή είναι σίγουρο ότι θα αποτύχει η παρ.2 προβλέπει το outsourcing με εξωτερικό μητρώο υποστήριξης κατά τη συνταγή που καταργείται ο ρόλος του δημοσίου υπαλλήλου. Άρθρο 75. Πρόβλεψη εξουσιοδοτικών διατάξεων με Υ.Α και Κ.Υ.Α. οι οποίες στην ουσία αν δεν δημοσιευτούν δεν λειτουργεί ο νόμος. Είναι παρόμοια προσπάθεια με τον Ν.4495/2017 για έλεγχο τον αυθαιρέτων από Ελεγκτές Δόμησης η οποία δεν προχώρησε ποτέ γιατί δεν ολοκληρώθηκε η έκδοση 2-3 Υ.Α. που προβλέπονταν για τη διαδικασία, ενώ όλο το υποστηρικτικό έργο παρέμενε τοπικά στις Υ.ΔΟΜ. και στα Παρατηρητήρια που δεν συστάθηκαν ποτέ. Σαν ιδέα ήταν σωστό. Εδώ τώρα γίνεται ακριβώς το ίδιο δημιουργώντας μια δομή μέσα σε μια Γενική Δ/νση που έχει άλλα καθήκοντα εντός Υπουργείου (περιβάλλον, μεταλλεία, ενέργεια , δόμηση) και η οποία θα αναλάβει αυτό που ο Ν.4495/2017 προέβλεπε να κάνουν 100πλάσια άτομα στα Παρατηρήρια.