Αρχική Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών...ΕΝΟΤΗΤΑ Γ’ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (άρθρα 34-94)Σχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος Ντούντας | 10 Απριλίου 2024, 19:22
Άρθρο 84 Πρέπει να υπάρξει μια σαφής προσθήκη : ότι μέχρι την έκδοση της όποιας υπουργικής αποφάσης προβλέπει το εν λόγω άρθρο, η δόμηση πλησίον ρεμάτων θα διέπεται από την σημερινή ισχύουσα νομοθεσία. Έαν το άρθρο μείνει με την υπάρχουσα ασαφή διατύπωση είναι βέβαιο ότι πολλές Υ.ΔΟΜ. θα βρουν ευκαιρία να επιβάλλουν μια άτυπη αναστολή αδειών σε πολλές περιόχες. Προφασιζόμενες ότι πρέπει να περιμένουν μια υπουργική απόφαση (η οποία μπορεί να μην προβλέπεται καν να εκδοθεί για την περιοχή τους) ή να θεωρούν "πλησίον ρεμάτων" οικόπεδα τα οποία μπορεί να απέχουν και 200 και 300 μέτρα από ρέμα. Εάν δεν γίνει μια τέτοια προσθήκη θα φθάσουμε να χρειαζόμαστε υπουργική απόφαση για κάθε υδατορέμα στην χώρα. Άρθρο 123 Είναι άκρως απαραίτητο να προστεθεί ένα άρθρο με Μεταβατικές Διατάξεις που να προστατεύει οικοδομικές άδειες, προεγκρίσεις, αναθεωρήσεις, κτλ οι οποίες είναι ήδη σε εκκρεμότητα στις Υ.ΔΟΜ. κατά την ημέρα δημοσιεύσης του παρόντος νόμου στην Εφημεριδά της Κυβερνήσεως. Με τόσες προσθήκες κι αλλαγές πολεοδομικών κανονισμών δεν γίνεται να μην προστατεύονται οι ανωτέρω διοικητικές πράξεις. Κάτι τέτοιο άλλωστε ισχύει σε κάθε πολεοδομικό νομοσχέδιο (π.χ.3385/Β/2023 Κτιριοδομικός Κανονισμός Άρθρο 37)