• Σχόλιο του χρήστη 'θεολόγης' | 12 Απριλίου 2024, 12:11

    Το εν λόγω νομοσχέδιο κατά παράβαση της αρχής της ισότητας αντιμετωπίζει τους υπαλλήλους των ΟΕΒ με τρόπο διαφορετικό και άνισο σε σχέση με τους υπαλλήλους της Διεύθυνσης Υδάτων Θεσσαλίας της Γενικής Διεύθυνσης Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας και τους υπαλλήλους της Διεύθυνσης Υδροοικονομίας και Εποπτείας Ο.Έ.Β. της Γενικής Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, Υδροοικονομίας και Ελέγχου Δόμησης της Περιφέρειας Θεσσαλίας με αποτέλεσμα να διαμορφώνεται μια κατάσταση στον νέο Οργανισμό που σχεδιάζεται με υπαλλήλους 2 ταχυτήτων με το αυθαίρετο κριτήριο της υπηρεσίας ή του Οργανισμού από όπου προέρχονται. Ειδικότερα: Ι. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Ο.Ε.Β Στο άρθρο 15ο παρ 4 του νομοσχεδίου που αφορά στους υπαλλήλους της Διεύθυνσης Υδάτων Θεσσαλίας της Γενικής Διεύθυνσης Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας προβλέπεται ότι " Τα καθήκοντα των υπαλλήλων που μεταφέρονται σύμφωνα με την παρ. 1 αντιστοιχούν προς εκείνα που ασκούσαν στη Διεύθυνση της παρ. 1. Εξακολουθούν να διατηρούνται, ως προσωπική διαφορά, οι πάσης φύσεως, επιπλέον μισθολογικές διαφορές και επιδόματα, που ελάμβαναν έως την έναρξη ισχύος του παρόντος. Ο χρόνος προϋπηρεσίας τους αναγνωρίζεται για όλες τις υπηρεσιακές και μισθολογικές συνέπειες και η υπαλληλική τους κατάσταση διέπεται από το ασφαλιστικό και συνταξιοδοτικό καθεστώς της παρ. 17 του άρθρου 4 του ν. 3513/2006 (Α’ 265). .(αρ. 15 παρ 3)" Στο άρθρο 16ο παρ.4 που αφορά στους υπαλλήλους της Διεύθυνσης Υδροοικονομίας και Εποπτείας Ο.Έ.Β. της Γενικής Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, Υδροοικονομίας και Ελέγχου Δόμησης της Περιφέρειας Θεσσαλίας προβλέπεται ότι " Τα καθήκοντα των υπαλλήλων που μεταφέρονται σύμφωνα με την παρ. 1, αντιστοιχούν προς εκείνα που ασκούσαν στη Διεύθυνση Υδροοικονομίας και Εποπτείας του Τ.Ο.Ε.Β., με την επιφύλαξη της παρ. 2. Εξακολουθούν να διατηρούνται, ως προσωπική διαφορά, οι πάσης φύσεως, επιπλέον μισθολογικές διαφορές και επιδόματα, που ελάμβαναν έως την έναρξη ισχύος του παρόντος. Ο χρόνος προϋπηρεσίας τους αναγνωρίζεται για όλες τις υπηρεσιακές και μισθολογικές συνέπειες και η υπαλληλική τους κατάσταση διέπεται από το ασφαλιστικό και συνταξιοδοτικό καθεστώς της παρ. 2 του άρθρου 4 του ν. 3408/2005 (Α΄ 272)." Στο άρθρο 17ο παρ 5 που αφορά στους υπαλλήλους των Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων προβλέπεται ότι "Κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης, μεταφέρεται στον Ο.Δ.Υ.Θ. Α.Ε. το προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου και ορισμένου χρόνου που απασχολούνταν στους Ο.Ε.Β., το οποίο καθίσταται προσωπικό του Ο.Δ.Υ.Θ. Α.Ε. και κατατάσσεται σε αντίστοιχες με αυτές που ήδη κατείχαν, ανά κατηγορία και κλάδο ή ειδικότητα, οργανικές ή προσωποπαγείς θέσεις, οι οποίες συστήνονται αυτοδικαίως, με βάση τα τυπικά τους προσόντα. Για τις θέσεις αυτές εκδίδεται διαπιστωτική πράξη του αρμόδιου για διορισμό οργάνου, η οποία ισχύει από την έκδοση της απόφασης της παρ. 1 για όλες τις έννομες συνέπειες" . Όπως προκύπτει από τα ανωτέρω στους υπαλλήλους που θα προέρχονται από τους Οργανισμούς Εγγείων Βελτιώσεων δεν θα αναγνωρίζεται η προυπηρεσία τους ενώ η μισθολογική κατάσταση τους (προσωπικές διαφορές, επιδόματα, υφιστάμενα μισθολογικά κλιμάκια κλπ) δεν διατηρείται όπως προβλέπεται για τους υπαλλήλους της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας και της Περιφέρειας Θεσσαλίας οι οποίοι μεταφέρονται στον Ο.Δ.Υ.Θ. Α.Ε. ΙΙ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΛΥΣΗΣ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΟΥ Ο.Δ.Υ.Θ. Α.Ε. Στο άρθρο 15 παρ. 7 του νομοσχεδίου προβλέπεται πως "σε περίπτωση λύσης ή με οποιονδήποτε τρόπο κατάργησης του Ο.Δ.Υ.Θ. Α.Ε., το προσωπικό της παρ. 1 επιστρέφει αυτοδικαίως στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας με το προηγούμενο καθεστώς" και αντιστοίχως στο 16 παρ. 7 του νομοσχεδίου προβλέπεται πως "σε περίπτωση λύσης ή με οποιονδήποτε τρόπο κατάργησης του Ο.Δ.Υ.Θ. Α.Ε., το προσωπικό της παρ. 1 επιστρέφει αυτοδικαίως στην Περιφέρεια Θεσσαλίας με το προηγούμενο καθεστώς.". Αντίθετα σχετικά με τους υπαλλήλους που θα προέρχονται από τους Οργανισμούς Εγγείων Βελτιώσεων στο νομοσχέδιο δεν υπάρχει καμία πρόνοια για την περίπτωση λύσης ή κατάργησης του Ο.Δ.Υ.Θ. Α.Ε. Κατ’ αντιστοιχία υπάλληλοι με συμβάσεις ΙΔΑΧ υπηρετούν και στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση και στην Περιφέρεια, για τους οποίους διασφαλίζεται η επαγγελματική τους εξασφάλιση σε αντίθεση με τους συναδέλφους των Ο.Ε.Β. και δημιουργείται έτσι ακόμη μια άνιση μεταχείρηση.