Αρχική Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών...ΕΝΟΤΗΤΑ Β’ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ, ΤΩΝ ΔΑΣΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (άρθρα 3-33)Σχόλιο του χρήστη Αστέριος | 12 Απριλίου 2024, 21:47
ΕΝΟΤΗΤΑ Β’ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ, ΤΩΝ ΔΑΣΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (άρθρα 3-33) ΜΕΡΟΣ Α΄ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΥΔΑΤΩΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Άρθρο 4 Καταστατικό Οργανισμού Διαχείρισης Υδάτων Θεσσαλίας Α.Ε. (Ο.Δ.Υ.Θ. Α.Ε.) Άρθρα δέκατο πέμπτο & δέκατο έκτο Από ποιες διατάξεις προκύπτει ό,τι οι Μόνιμοι Δημόσιοι Υπάλληλοι μπορούν να μετατρέπονται σε Ι.Δ.Α.Χ. και μάλιστα υποχρεωτικά; Ο διορισμός ενός Δημοσίου Υπαλλήλου έγινε για συγκεκριμένο καθεστώς του Υπάλλήλου και ιδιαιτέρως γι αυτούς οι οποίοι διορίστηκαν με Α.Σ.Ε.Π. Είναι η προτεινόμενη μεταβολή (με τα Άρθρα 15 &16) Συνταγματική; Έχει εξετασθεί κάτι τέτοιο, π.χ. από Συνταγματολόγους; Τι εννοείται με το «Κατά παρέκκλιση κάθε Γενικής και Ειδικής Διάταξης»; Από πού προκύπτει ό,τι αυτή η «Παρέκκλιση» μπορεί να πραγματοποιηθεί; Η «Μεταφορά» υπαλλήλου (όπως επανειλημμένα αναφέρεται στα άρθρα 15 & 16) δεν προβλέπεται πουθενά ό,τι μπορεί να συνιστά Υπηρεσιακή Μεταβολή. Γιατί να μην πληρωθούν οι απαιτούμενες θέσεις του φορέα με άλλες διαδικασίες; Η «Μεταφορά» Δημοσίων Υπαλλήλων με υποχρεωτική αλλαγή του καθεστώτος διορισμού τους αντιβαίνει κάθε νόμο δικαίου. Γιατί επιχειρείται (κατά παρέκκλιση κάθε άλλης Γενικής και Ειδικής Διάταξης) η αλλαγή του Καθεστώτος Διορισμού των εν λόγω Υπαλλήλων ούτως ώστε να «Μεταφερθούν» σε Ανώνυμη Εταιρεία; Θα ήταν πιο δίκαιο και νομικά εφικτό (ενδεχομένως) να «Μεταφερθούν» οι Μόνιμοι Κρατικοί Δημόσιοι Υπάλληλοι σε Ανώνυμη Εταιρεία με διατήρηση, όμως, του καθεστώτος Διορισμού τους για τον οποίο Διορισμό έδωσαν και τον προβλεπόμενο Όρκο. Το νερό είναι Δημόσιο Αγαθό και πρέπει να προσφέρεται σε κάθε άνθρωπο. Είναι επίσης Φυσικός Πόρος Υψίστης Σημασίας. Η επάρκειά του στα πλαίσια της Βιώσιμης ανάπτυξης πρέπει να εξασφαλίζεται η Αειφορία και να μην γίνεται αντικείμενο κερδοσκοπίας και αντιμετώπισής του ως εμπορεύσιμου και αναλώσιμου καταναλωτικού αγαθού. Οι Αδιάβλητες Δημόσιες Υπηρεσίες οι οποίες στελεχώνονται με τους μετά από όρκο Διορισμένους Δημοσίους Υπαλλήλους πρέπει να διαχειρίζονται τους Υψίστης σημασίας Φυσικούς Υδατικούς Πόρους, μέσω μελετών, κατάλληλης παρακολούθησης και Αδειοδότησης. Ποια Νομοθεσία και ποιες Διατάξεις μπορούν να επιτρέπουν σε Ανώνυμες Εταιρείες τη Διαχείριση την Αδειοδότηση και την Προστασία του Νερού; Η προτεινόμενη εκχώρηση αυτής της αρμοδιότητας από τους Κρατικούς Φορείς σε Ανώνυμες Εταιρείες έχει εξεταστεί άραγε από Συνταγματολόγους; Με τα Δάση δεν έγινε κάτι τέτοιο. Η Διαχείρισή τους και η Προστασία τους δεν ΕΚΧΩΡΗΘΗΚΕ σε Ανώνυμες Εταιρείες, αλλά οι αρμόδιες γι αυτό Διευθύνσεις Δασών μετέβησαν από τις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας;