Αρχική Πράσινο Ταμείο και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Οικισμοί στερούμενοι νόμιμης έγκρισηςΣχόλιο του χρήστη ΚΑΡΒΕΛΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ | 14 Ιουλίου 2010, 19:16
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΧΟΛΙΑ Ως προς το άρθρο 24 : Το άρθρο αυτό εξαιρεί από τις ρυθμίσεις του μόνο τους οικισμούς που οριοθετήθηκαν με τις διατάξεις των Π.Δ. tης 19.7.-25.7.1979 κλπ. και όχι οικισμούς που είχαν οριοθετηθεί με βάση παλαιότερες διατάξεις. Πρόκειται για άνιση μεταχείριση σε βάρος οικισμών που είχαν ήδη οριοθετηθεί με βάση παλαιότερες διατάξεις. Όσον αφορά τα όρια του οικισμού του προυφιστάμενου του έτους 1923 του Αγ. Στεφάνου, ισχύουν τα κατωτέρω: Τα όρια του οικισμού προ του έτους 1923 διαπιστώθηκαν με την 12033/8-6-1940 πράξη της, κατά νόμο, αρμόδιας τεχνικής υπηρεσίας του Υπουργείου Συγκοινωνιών, σύμφωνα με το άρθρο 14 παρ.4 του Ν.Δ. του 1923. Η πράξη αυτή ουδέποτε ακυρώθηκε ή ανακλήθηκε και τα όρια του οικισμού εξακολουθούν να παραμένουν ισχυρά και δεσμευτικά για όλες τις δημόσιες υπηρεσίες . Με την απόφαση 30628/2903/1976(ΦΕΚ 311/ΤΔ΄/1976) ο Νομάρχης Ανατολικής Αττικής προέβη σε ακριβή και λεπτομερή αποτύπωση των ορίων του οικισμού προ του 1923 επί χάρτου - τα όρια της απόφασης του έτους 1940 ήταν περιγραφικά-. Και αυτή η πράξη ουδέποτε ακυρώθηκε η ανακλήθηκε. Για τον Δήμο Αγ. Στεφάνου έχει εγκριθεί Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο- ΓΠΣ-, (Απόφαση Υ.ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ 71164/4551/14-7-1995-ΦΕΚ 561Δ). Η προαναφερθείσα απόφαση με την οποία στα πλαίσια της έγκρισης του ΓΠΣ του Δήμου Αγ. Στεφάνου ¨κυρώνονται και αναγνωρίζονται ¨ εκτός των άλλων, τα όρια του προ του έτους 1923 ομώνυμου οικισμού, εκδοθείσα αρμοδίως από τον υπουργό ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ βάσει των εξουσιοδοτικών διατάξεων του άρθρου 3 Ν1337/1983 και δημοσιευθείσα προσηκόντως μαζί με τους χάρτες που την συνοδεύουν στο ΦΕΚ 561Δ/26-7-1995, είναι υποχρεωτικής εφαρμογής για όλες τις υπηρεσίες και διοικητικές αρχές. Βάσει όλων των ανωτέρω, επί δεκαετίες οι αρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες ασκούσαν τα καθήκοντά τους. Πολεοδομία, Υπουργείο Οικονομικών,ΟΣΚ, ΔΕΗ,ΟΤΕ,Υποθηκοφυλακείο Μαραθώνος, Δήμος Αγ. Στεφάνου κ.λ. αντιμετωπίζουν με συνέπεια και συνέχεια την περιοχή ως νόμιμη οικιστική έκταση και μάλιστα αυξημένης αντικειμενικής αξίας. Πέρα από τις υπηρεσίες του Ελληνικού κράτους έχουν γίνει και δημοτικά έργα συγχρηματοδοτούμενα από την Ευρωπαική Ενωση επί τη βάση του νομοθετικού καθεστώτος του οικισμού προ του 1923. Η Ε.Ε.δεν θα εκτελούσε έργα μέσα σε δάση οπότε, σ΄αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να της επιστραφούν τα χρήματα και να γίνουμε διεθνώς ρεζίλι! Η μόνη υπηρεσία που έχει πολλά πρόσωπα με αλλαγές απόψεων κατά το δοκούν με αλληλοσυγκρουόμενες απόψεις ,και έκδοση εγγράφων με αντιφατικό περιεχόμενο είναι η Δασική υπηρεσία. Συμπεριφέρεται σε βάθος χρόνου ως να μην επιθυμεί την πολεοδομική οργάνωση του οικισμού αλλά να μείνουν τα πράγματα ως έχουν γιατί αυτό βολεύει ορισμένες καταστάσεις και συμφέροντα. Όλες αυτές τις δεκαετίες η Δασική υπηρεσία δεν εξέφερε εν τοις πράγμασι καμία αντίρρηση για τα όρια του οικισμού του Αγ. Στεφάνου , τουναντίον τα είχε κατ΄ εξακολούθηση αποδεχθεί και εγγράφως ( 889/2-5-1950 έγγραφο του Δασαρχείου Πεντελικού, 78384/31-5-1950 απόφαση του Υπ. Γεωργίας, 3136/24/6/1991 έγγραφο Δασαρχείου Πεντέλης, το από 16/2/1999 έγγραφο Δασονομείου Αγ. Στεφάνου, το 542/22-6-2007 έγγραφο του δασονομείου Αγ. Στεφάνου κ.λ.). Επίσης, και όταν από τον Οργανισμό Αθήνας με το υπ. αρ. 2913/15-6-1994 έγγραφό του διεβιβάσθη το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο του Αγ. Στεφάνου ( όπου, όπως έχει αναφερθεί ανωτέρω, κυρώνονται και τα όρια του οικισμού προ του 1923 ) και προς την Δασική υπηρεσία , για την τήρηση της νόμιμης διαδικασίας σύμφωνα με το άρθρο 3 παρ. 3 του Ν. 1337/83, η Δασική υπηρεσία δεν γνωμοδότησε ώς όφειλε, δεν εξέφερε καμία αντίρρηση, όπως φαίνεται και στην εισήγηση (Συνεδρίαση 41 , πράξη 1 ) του Οργανισμού Αθήνας, για την έγκριση του Γ.Π.Σ. Όλες οι πράξεις των ιδιοκτητών του ανωτέρω οικισμού ήταν σύμφωνες με αυτά που τους επέβαλλε η διοίκηση. Νόμιμα και καλόπιστα συνεργάζονταν με την διοίκηση , και η διοίκηση οφείλει να μην αντιφάσκει προς τις δικαιοκρατικές αρχές της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του διοικούμενου προς την διοίκηση και της επιβαλλόμενης σταθερότητας των διοικητικών καταστάσεων. Σε αντίθετη περίπτωση η Διοίκηση θα πρέπει να μεριμνήσει για την περιουσιακή αποκατάστασή των ιδιοκτητών που ενώ επί 87 χρόνια είχαν οικοπεδο τώρα με αυτό το νομοσχέδιο -τελείως παράλογα- θα έχουν δάσος. Η ιδιοκτησία είναι συνταγματικά κατοχυρωμένη και δεν είναι ιδιοκτησία μόνο τα δομημένα οικόπεδα αλλά και τα αδόμητα. Αν δεν αρθεί η κατάφωρη αδικία θα πρέπει να αναφερθεί στο παρόν νομοσχέδιο και ποιος είναι υπεύθυνος σε υπηρεσιακό επίπεδο για την αποζημίωση των ιδιοκτητών των οικοπέδων που χαρακτηρίζονται δασικά, ώστε ο πολίτης που νόμιμα συνεργάστηκε με την διοίκηση για την απόκτησή τους να αποζημειωθεί, καταφεύγοντας στα αρμόδια ελληνικά ή ευρωπαικά δικαστήρια. Σημείωση: Όλα τα έγγραφα, φωτογραφίες και οι χάρτες που αναφέρονται στην παρούσα αίτηση – ένσταση είναι στην π διάθεση σας και θα προσκομισθούν όταν μας ζητηθούν