Αρχική Διπλή Ανάπλαση στο Δήμο ΑθηναίωνΠρόγραμμα διπλής ανάπλασης στις περιοχές του Βοτανικού και της Λεωφόρου Αλεξάνδρας του Δήμου ΑθηναίωνΣχόλιο του χρήστη ΑΘΗΝΑΙΟΣ | 4 Δεκεμβρίου 2010, 12:21
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Λίγο άσχετο με το θέμα αλλά αφορά την Αθήνα. Μαθαίνουμε από τα ΜΜΕ ότι σχεδιάζεται να υπογειωθεί το σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ από το ύψος της Πέτρου Ράλλη μέχρι τις Τρείς Γέφυρες. Μαθαίνουμε όμως ταυτόχρονα ότι όλο το συγκρότημα των αποβαθρών του Κεντρικού Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών θα παραμείνει...ισόγειο. Γιατί άραγε; Ακούγονται επιχειρήματα ειδημόνων..ότι η υπογείωση των αποβαθρών (πλατφόρμες)του Σταθμού θα έθετε σε κίνδυνο τους ευρισκομένους στις αποβάθρες λόγω ανάπτυξης ηλεκτροστατικών φορτίων. Αν ταξείδευαν οι αρμόδιοι μέχρι την Βαρκελώνη θα διεπίστωναν ότι ο Κεντρικός Σιδηροδρομικός Σταθμός SANTS (BARCELONA-ESTACIÓ DE SANTS)της υπέροχης αυτής πόλης έχει υπόγειες αποβάθρες χωρίς μέχρι τώρα να έχει κεραυνοβοληθεί από τα ..φορτία ή να έχει πάθει κάτι άλλο κανείς Καταλανός, Ισπανός ή και τουρίστας. Η αίθουσα αναμονής , πίνακες αναχωρήσεων /αφίξεων, εκδοτήρια κλπ είναι ισόγεια. Αν πάλι εφοβούντο τόσο πολύ την υπογείωση των αποβαθρών έ, ας ρώταγαν τον ισπανικό ΟΣΕ δηλαδή το RENFE(Εθνικό Δίκτυο Ισπανικών Σιδηροδρόμων) πώς τα ..κατάφερε. Το θέμα πρέπει να επανεξεταστεί γιατί αξίζει τον κόπο μιά και το όλο δίκτυο, ως ανεφέρθη παραπάνω, θα υπογειωθεί. Απελευθερώνεται έτσι τεράστιος χώρος στην περιοχή του Σταθμού Λαρίσης για πράσινο με όλες τις θετικές συνέπειες, έστω και αν ένα τμήμα του χώρου θα καταλαμβάνεται από τις αναγκαστικά ..ισόγειες υπηρεσίες του Σταθμού.