Η αξιοποίηση του πρώην Αεροδρομίου του Ελληνικού και της παράκτιας Ολυμπιακής ζώνης του Αγίου Κοσμά (πρώην Ολυμπιακό Κέντρο Ιστιοπλοΐας Αγίου Κοσμά και Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Νεότητας Αγίου Κοσμά), συνιστά σκοπό εντόνου δημοσίου συμφέροντος, με τον οποίο επιδιώκεται ιδίως:
α. Η συμβολή στους εθνικούς δημοσιονομικούς και αναπτυξιακούς στόχους για την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας.
β. Η προσέλκυση επενδύσεων και δραστηριοτήτων υψηλής προστιθέμενης αξίας για την οικονομία της Αττικής και εν γένει της χώρας, καθώς και η ενίσχυση της επιχειρηματικής καινοτομίας.
γ. Η δημιουργία θέσεων εργασίας σε τομείς με υψηλή ανταγωνιστικότητα για την οικονομία της Αττικής και εν γένει της χώρας.
δ. Η ανάδειξη της Αθήνας σε πολιτιστική μητρόπολη, τουριστικό πόλο διεθνούς ακτινοβολίας και σημαντικό κέντρο οικονομικής ανάπτυξης και επιχειρηματικότητας στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου και των Βαλκανίων.
ε. Η δημιουργία ενός μητροπολιτικού πόλου πολλαπλών λειτουργιών, εθνικής εμβέλειας και διεθνούς αναφοράς.
στ. Η εφαρμογή πρότυπων προγραμμάτων αστικής ανάπτυξης και ανασυγκρότησης και η απόδοση στο ευρύτερο μητροπολιτικό συγκρότημα της πρωτεύουσας χώρων πρασίνου και αναψυχής, καθώς και πολιτιστικών, αθλητικών, τουριστικών, εκπαιδευτικών και κοινωνικών υποδομών, υψηλής ποιότητας.
ζ. Η εφαρμογή προτύπων σχεδίων, μεθόδων και τεχνικών για την αξιοποίηση του θαλασσίου μετώπου του Σαρωνικού και τη στροφή της πόλης προς τη θάλασσα.
Αρχική Αεροδρόμιο Ελληνικού - Πρόγραμμα ΗλιοςΆρθρο 01:Aξιοποίηση του πρώην Αεροδρομίου του Ελληνικού
Άρθρο 01:Aξιοποίηση του πρώην Αεροδρομίου του Ελληνικού
- 54 ΣχόλιαΆρθρο 01:Aξιοποίηση του πρώην Αεροδρομίου του Ελληνικού
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 02:Σχέδιο Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού –Αγίου Κοσμά
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 03:Εφαρμογή Σχεδίου Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 04:Παραχώρηση χρήσης αιγιαλού και παραλίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 05:Άδειες δόμησης – Άδειες κατεδάφισης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 06:Γραφείο Ελληνικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 07:Ρύθμιση θεμάτων εταιρείας «Ελληνικό Α.Ε.»
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 08:Παραχωρήσεις και μισθώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09:Τροποποιήσεις στα άρθρα 13 και 15 του ν. 3986/2011Άρθρο 09:Τροποποιήσεις στα άρθρα 13 και 15 του ν. 3986/2011
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 10:Πρόγραμμα ΗΛΙΟΣ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 11:Σύσταση ανώνυμης εταιρείας «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΛΙΟΣ Α.Ε.»
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 12:Αξιοποίηση του ηλιακού δυναμικού των δημόσιων ακινήτων για το Πρόγραμμα ΗΛΙΟΣ
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 13:Υλοποίηση Προγράμματος ΗΛΙΟΣ – Χορήγηση αδειών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14:ΣκοπόςΆρθρο 14:Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15:ΟρισμοίΆρθρο 15:Ορισμοί
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 16: (Άρθρο 3 παρ. 4, άρθρα 4, 5, 6, 7, 9, 11, 12, 20 και 21 παρ. 2της Οδηγίας 2009/28/ΕΚ και άρθρο 7ε παρ. 1 της Οδηγίας 98/70/ΕΚ όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 1 περ. 6 της Οδηγίας 2009/30/ΕΚ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17: (Άρθρα 15 και 22 της Οδηγίας 2009/28/ΕΚ)Άρθρο 17: (Άρθρα 15 και 22 της Οδηγίας 2009/28/ΕΚ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18:(Άρθρα 13 και 14 της Οδηγίας 2009/28/ΕΚ)Άρθρο 18:(Άρθρα 13 και 14 της Οδηγίας 2009/28/ΕΚ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19: (Άρθρο 16 παρ. 2 περ. γ, παρ. 3 εδ. β, παρ. 4 και παρ. 6 της Οδηγίας 2009/28/ΕΚ)Άρθρο 19: (Άρθρο 16 παρ. 2 περ. γ, παρ. 3 εδ. β, παρ. 4 και παρ. 6 της Οδηγίας 2009/28/ΕΚ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20:Κριτήρια αειφορίας για τα βιοκαύσιμα και τα βιορευστά (Άρθρο 17 της Οδηγίας 2009/28/ΕΚ και άρθρο 7β της Οδηγίας 98/70/ΕΚ όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 περ. 6 της Οδηγίας 2009/30/ΕΚ)Άρθρο 20:Κριτήρια αειφορίας για τα βιοκαύσιμα και τα βιορευστά (Άρθρο 17 της Οδηγίας 2009/28/ΕΚ και άρθρο 7β της Οδηγίας 98/70/ΕΚ όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 περ. 6 της Οδηγίας 2009/30/ΕΚ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21:Επαλήθευση της τήρησης των κριτηρίων αειφορίας για τα βιοκαύσιμα και τα βιορευστά (Άρθρο 18 Οδηγίας 2009/28/ΕΚ και άρθρο 7γ Οδηγίας 98/70/ΕΚ όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 περ. 6 της Οδηγίας 2009/30/ΕΚ)Άρθρο 21:Επαλήθευση της τήρησης των κριτηρίων αειφορίας για τα βιοκαύσιμα και τα βιορευστά (Άρθρο 18 Οδηγίας 2009/28/ΕΚ και άρθρο 7γ Οδηγίας 98/70/ΕΚ όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 περ. 6 της Οδηγίας 2009/30/ΕΚ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22:Υπολογισμός των επιπτώσεων των βιοκαυσίμων και βιορευστών στις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου (κύκλου ζωής) (Άρθρο 19 της Οδηγίας 2009/28/ΕΚ και άρθρο 7δ της Οδηγίας 98/70/ΕΚ όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 περ. 6 της Οδηγίας 2009/30/ΕΚ)Άρθρο 22:Υπολογισμός των επιπτώσεων των βιοκαυσίμων και βιορευστών στις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου (κύκλου ζωής) (Άρθρο 19 της Οδηγίας 2009/28/ΕΚ και άρθρο 7δ της Οδηγίας 98/70/ΕΚ όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 περ. 6 της Οδηγίας 2009/30/ΕΚ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23:Γραφείο Εποπτείας της Αειφορίας των Βιοκαυσίμων και ΒιορευστώνΆρθρο 23:Γραφείο Εποπτείας της Αειφορίας των Βιοκαυσίμων και Βιορευστών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24: (Άρθρο 21 παρ. 1 Οδηγίας 2009/28/ΕΚ)Άρθρο 24: (Άρθρο 21 παρ. 1 Οδηγίας 2009/28/ΕΚ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25: (Άρθρο 7α της Οδηγίας 98/70/ΕΚ όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 περ. 5 της Οδηγίας 2009/30/ΕΚ)Άρθρο 25: (Άρθρο 7α της Οδηγίας 98/70/ΕΚ όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 περ. 5 της Οδηγίας 2009/30/ΕΚ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26:Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 26:Μεταβατικές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 27:Τροποποίηση του ν. 3054/2002
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28:Τροποποιήσεις του ν. 4042Άρθρο 28:Τροποποιήσεις του ν. 4042
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29:ΠαραρτήματαΆρθρο 29:Παραρτήματα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30:Έναρξη ισχύοςΆρθρο 30:Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
21 Φεβρουαρίου 2012, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
27 Φεβρουαρίου 2012, 11:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
54 Σχόλια 119 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35093 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό της διαχείρισης αποβλήτων, τη βελτίωση του πλαισίου εξοικονόμησης ενέργειας, την ανάπτυξη των έργων ενέργειας και την αντιμετώπιση πολεοδομικών ζητημάτων
- Αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών...
- Διατάξεις για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες και την προστασία του φυσικού και χωροταξικού περιβάλλοντος
- Μετονομασία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας σε Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ – ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΕΕ 2018/2001 ΚΑΙ 2019/944
- Εθνικός Κλιματικός Νόμος – Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Πρόληψης Δημιουργίας Αποβλήτων
- Διαβούλευση στο σχέδιο για την Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/2002 σχετικά με την τροποποίηση της οδηγίας 2012/27/ΕΕ για την ενεργειακή απόδοση
- Απαγόρευση καλλιέργειας ΓΤΟ
- Καθορισμός κανόνων, μέτρων και όρων για την αντιμετώπιση κινδύνων από ατυχήματα μεγάλης έκτασης
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 2012-27-ΕΕ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
- Αναθεώρηση Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Βοσκήσιμες γαίες Ελλαδας
- Κτήμα Τατοϊου
- Εγκριση κώδικα για την προστασία των νερών στο πλαίσιο οδηγίας
- Ανακύκλωση-βελτίωση αποβλήτων
- ΚΥΑ αειφορίας
- φυσικό αέριο -τροποιήσεις ν.4001/2011
- Ενσωμάτωση οδηγίας 2012/27/ΕΕ
- Σύσταση ΑΕ και τροποιοίσεις ν. 4123/2013
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Όροι δόμησης, κατασκευής, επιτρεπόμενες χρήσεις γης για κέντρα δεδομένων, χωροταξικές και πολεοδομικές ρυθμίσεις, αξιοποίηση πόρων Πράσινου Ταμείου και λοιπές περιβαλλοντικές και ενεργειακές διατάξεις
- Τροποποίηση του Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/944 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 5ης Ιουνίου 2019
- Διατάξεις για την απλοποίηση της περιβαλλοντικής αδειοδότησης, των περιβαλλοντικών επιθεωρήσεων και την προστασία του περιβάλλοντος
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣIΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ -Β’ ΦΑΣΗ, AΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Δημόσια Διαβούλευση για το Σχέδιο Νόμου «Ολοκληρωμένο Πλαίσιο για τη Διαχείριση Αποβλήτων»
- Νέο Σχέδιο Δράσης της Ελλάδας για την Κυκλική Οικονομία – Οδικός Χάρτης
- Έκθεση μακροπρόθεσμης στρατηγικής για την κινητοποίηση επενδύσεων για την ανακαίνιση και μετατροπή του εθνικού κτιριακού αποθέματος
- Προώθηση της Ανακύκλωσης–Ενσωμάτωση των Οδηγιών 2018/851 και 2018/852 της 30ής Μαΐου 2018.
- «Στρατηγική για την Ανάπτυξη της Εθνικής Υποδομής Γεωχωρικών Πληροφοριών (ΕΥΓΕΠ)»
- Σχέδιο Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (Master Plan) για τις λιγνιτικές περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας και της Μεγαλόπολης
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2019/904/ΕΕ σχετικά με τη μείωση των επιπτώσεων ορισμένων πλαστικών προϊόντων στο περιβάλλον»
- Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Εκσυγχρονισμός της Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής νομοθεσίας»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το «Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΠΕΑΡ)»
- Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
- Σχέδιο διατάξεων για ενσωμάτωση Οδηγιών 2019/692 και 2018/844
- Δημόσια Διαβούλευση για τη Μακροχρόνια Στρατηγική για το έτος 2050
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΠΕ»
- Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Ειδικού Χωρικού Σχεδίου (ΕΧΣ) για το Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
- Μητροπολιτικός Φορέας Γουδή - Ιλισίων
- Καθορισμός των Προδιαγραφών και του Περιεχομένου των Σχεδίων Δράσης Ειδών και Τύπων Οικοτόπων στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων του ν. 3937/2011 (ΦΕΚ 60 Α')
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων σύμφωνα με το άρθρο 21 του ν. 4062/2012
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών σύμφωνα με το άρθρο 32η του ν. 3468/2006
- Χορήγηση οικονομικών αντισταθμισμάτων σε εφαρμογή των διατάξεων των παρ. 1 και 4 του άρθρου 22 του ν. 1650/1986
- Κανονισμός Τιμολόγησης των ΦΟΔΣΑ και Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας
- Χαρακτηρισμός της υδάτινης, χερσαίας και ευρύτερης περιοχής της λίμνης Παμβώτιδας (Ιωαννίνων),Π.Ε. Ιωαννίνων ως Περιφερειακό Πάρκο, και καθορισμός χρήσεων γης, όρων και περιορισμών δόμησης
- Περιβαλλοντική διαχείριση των περιοχών με οικιστικές πυκνώσεις, ιώδους περιγράμματος
- Εθνικός Σχεδιασμός για την Ενέργεια και το Κλίμα
- Σύσταση Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων του άρθρου 19Α του ν.4062/2012 και όρια προστίμων
- Εθνικό Σχέδιο για την αύξηση του αριθμού των κτιρίων με σχεδόν μηδενική κατανάλωση ενέργειας (άρθρο 9 της Οδηγίας 2010/31/ΕΕ)
- Σχέδιο Στρατηγικής Ανάπτυξης της Δασοπονίας 2018-2038 (Εθνική Στρατηγική για τα Δάση)
- Χαρακτηρισμός χερσαίων, υδάτινων και θαλάσσιων περιοχών ως Εθνικού Πάρκου
- Έρευνα, εκμετάλλευση και διαχείριση του γεωθερμικού δυναμικού της χώρας και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης
- Εθνική Στρατηγική για την Κυκλική Οικονομία
- ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
- Σύσταση του Οργανισμού Εθνικού Κτηματολογίου
- Οργάνωση και λειτουργία φορέων διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών
- Τροποποίηση του άρθρου 15Α του ν. 3054/2002 & αντικατάσταση ΚΥΑ κριτηρίων & μεθοδολογία κατανομής βιοντίζελ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/1513
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/652
- ΣΧΕΔΙΟ ΚΥΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
- ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΠΕΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ
- Έρευνα και εκμετάλλευση λατομικών ορυκτών και άλλες διατάξεις
- «Ενεργειακές Κοινότητες και άλλες διατάξεις»
- Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων
- ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣ
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ - ΧΩΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
- Ίδρυση Εθνικού Οργανισμού Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και άλλων προϊόντων
- Χαρακτηρισμός της χερσαίας περιοχής του δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου ως Εθνικού Πάρκου Δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου, καθορισμός ζωνών προστασίας αυτού, χρήσεων, όρων και περιορισμών
- Μεθοδολογία υπολογισμού της Ειδικής Τιμής Αγοράς τεχνολογιών Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο αντικατάστασης του άρθρου 15Α του Ν3054_2002 Οργάνωση της αγοράς πετρελαιοειδών και άλλες διατάξεις
- Αναδιοργάνωση της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας σε εφαρμογή της νομοθεσίας για την ολοκλήρωση της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και άλλες διατάξεις
- Σύσταση και τήρηση Μητρώου Πιστοποιημένων Αξιολογητών Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 4014/2011(Α΄ 209)
- Έγκριση γενικών κανόνων κοστολόγησης και τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος. Μέθοδος και διαδικασίες για την ανάκτηση κόστους των υπηρεσιών ύδατος στις διάφορες χρήσεις του
- Χαρακτηρισμός της περιοχής του Εθνικού Δρυμού Λευκών Ορέων ως Εθνικού Πάρκου
- Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών χάραξης, σήμανσης
- Καθορισμός κριτηρίων, μεθοδολογίας κατανομής αυτούσιου βιοντίζελ και ρύθμιση κάθε σχετικού θέματος…
- Χαρακτηρισμός χερσαίων και υδάτινων περιοχών της Οροσειράς Ροδόπης ως Εθνικό Πάρκο
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων σχετικά με την τήρηση των κριτηρίων αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών.
- Νέο καθεστώς στήριξης των σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και θερμότητας υψηλής απόδοσης
- Πράξεις εισφοράς σε γη και σε χρήμα
- Χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός
- Επίσπευση διαδικασιών κατάρτισης, θεώρησης και κύρωσης των δασικών χαρτών και λοιπές διατάξεις
- Καθορισμός Κανόνων
- Ρυθμιστικά σχέδια Αθήνας και Θεσσαλονίκης
- Χαρακτηρισμός των χερσαίων και θαλάσσιων περιοχών των «GR2330005, «GR2330008 και «GR2550005…
- Δημιουργία νέας καθετοποιημένης εταιρίας Ηλεκτρικής ενέργειας
- Ρυθμίσεις για την εξυγίανση ειδικού λογαριασμού
- Πλαίσιο για την ασφάλεια στις υπεράκτιες εργασίες έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός. Εναρμόνιση με την Οδηγία 2014/89/ΕΕ
- ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ρύθμιση θεμάτων Κ.Δ.Ε.Π.Α.Π
H αξιοποίηση του Ελληνικού είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία για την Ελλάδα. Να δείξουμε οτι υπάρχει ένα κράτος που μπορεί να σχεδιάζει για το μέλλον με προϋποθέσεις ανάπτυξης και και σεβασμού προς το περιβάλλον. Είναι καιρός να δημιουργηθεί ένας σύγχρονος αστικός πυρήνας, ικανός να έλξει σοβαρές επιχειρήσεις και κεφάλαια ταυτόχρονα με ένα όμορφο και λειτουργικό πάρκο.
Γιατί, ας το παραδεχτουμε, είναι τραγικά ουτοπικό να ζητάς μια τέτοια έκταση να γίνει όλη πάρκο. Δεν υπάρχει περίπτωση να συντηρηθεί χωρίς εσοδα από δραστηριότητες και γρήγορα θα καταλήξει σαν τα υπόλοιπα πάρκα της Αθήνας – βρώμικο, μισοκατεστραμμένο και, αναπόφευκτα, επικίνδυνο. Τα περί ανοικτών αγρών, μποστανιών και λοιπών αυτοδιαχειριζόμενων συλλογικοτήτων τα αφήνω ασχολίαστα.
Και για όσους θεωρούν οτι η πρόβλεψη για μεγάλου ύψους κτίρια μπορεί να οδηγήσει σε υπερβολές, απαντώ οτι κανονικά η απαίτηση τους θα έπρεπε να είναι για κτίρια μεγαλύτερου ύψους και μικρότερου ίχνους. Διαβάζω για κτίρια 3 ορόφων (δέκα μέτρα) και ανατριχιάζω, λες και πρόκειται για χωριουδάκι και όχι για ένα από τα σημαντικότερα αστικά φιλέτα της ευρώπης. Μα δέκα μέτρα!; Με ανώτατο όριο τα 50 μέτρα (τίποτα τεράστιο δηλαδή) θα είχαμε μόλις το 20% της προτεινόμενης κάλυψης και ανάλογη αύξηση των ελεύθερων χώρων.
Γι’ αυτό θα έπρεπε να παλεύετε κύριοι!
Το νομοσχέδιο φαίνεται να οδεύει προς τη σωστή κατεύθυνση. Καθορίζει κάποιους γενικούς όρους και κάνει ρητή αναφορά στους περιορισμούς που έχουν τεθεί, χωρίς όμως να περιορίζει σημαντικά τις δυνατότητες των επενδυτών (και αρχιτεκτόνων) στην διαμόρφωση των προτάσεών τους. Είναι θετικό ότι το νομοσχέδιο δεν αναλώνεται στον καθορισμό όλων των πιθανών λεπτομερειών, δίνοντας περισσότερες δυνατότητες παρουσίασης προτάσεων ιδιαίτερα πρωτοποριακών.
Η πρόβλεψη για κατασκευή ψηλών κτηρίων μπορεί μάλιστα να αποδώσει και σημαντικά οφέλη. Με αυτό τον τρόπο μπορεί να γίνουν σημαντικές και εμβληματικές κατασκευές, χωρίς να αυξηθεί υπερβολικά η κάλυψη. Έτσι και χώροι πρασίνου μπορούν να δημιουργηθούν και οι προυποθέσεις για την συντήρηση τους θα υπάρχουν, αφού οι ιδιοκτήτες των κτηριακών εγκαταστάσεων θα φροντίζουν και τον περιβάλλοντα χώρο χώρις να επιβαρύνονται δυσανάλογα. Βέβαια αυτά τα οφέλη (και ειδικά η χαμηλότερη κάλυψη) μπορούν να προκύψουν μόνο αν αναφερόμαστε σε πραγματικά ψηλά κτίρια και όχι σε 10όροφα – 12όροφα που απλά θα εξέχουν λίγο πιο πάνω από την υπόλοιπη θάλασσα τσιμέντου.
Πιστεύω ότι αν οι προβλέψεις του νομοσχεδίου υλοποιηθούν και τα έργα προχωρήσουν (πράγμα που μένει να αποδειχθεί), τα οφέλη τόσο για τις γύρω περιοχές όσο και για ολόκληρη την Αθήνα και την Αττική θα είναι τεράστια!
Σχόλιο 1—- Να επανορισθεί τι συνιστά δημόσιο συμφέρον
Η πληρωμή των πιστωτών μέσω εσπευσμένης εισροής πόρων, έστω και ελάχιστων, ΔΕΝ συνιστά δημόσιο συμφέρον ( 1.5δις/360δις δεν κάνει τη διαφορά)
Η δημιουργία θέσεων εργασίας στον κατασκευαστικό κλάδο ΔΕΝ συνιστά δημόσιο συμφέρον σε σύγκριση με την ανάγκη επανεξέτασης των κλάδων της οικονομίας με τη μέγιστη μεσοπρόθεσμη συμβολή στο ΑΕΠ
Ουδεμία αναφορά στην φοροδοτική δυναμική του υπάρχοντος σχήματος. Αντί λ.χ. για δημοπρασίες συγκεκριμένων προδιαγραφών προτάσσεται η αγορά ποσοστού της Ελληνικό Α.Ε. απο επενδυτικό σχήμα που πιθανοτάτα να ζητήσει ΕΙΔΙΚΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ( =νόθευση ανταγωνισμού) καθώς ιστορικά κανέναν μέγα-έργο δεν έχει τύχει θετικής οικονομικής πορείας ( Canary Wharf, Dubai,…)
Γιατί οι συγκεκριμένες προδιαγραφές ( και ξεπερασμένο “όραμα”) εξυπηρετούν τους στόχους καλύτερα από τη διατήρηση του χώρου ως ΚΕΝΟΥ ωσότου επανακάμψουν οι αξίες γης και επαναπροσδιοριστεί η κατεύθυνση και δυναμική της Ελληνικής Οικονομίας- σε .. είκοσι χρόνια δηλαδη!??
Που είναι οι διασφαλίσεις ότι η ανάπτυξη του Ελληνικού γίνεται ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ με άλλους πόλους της Αττικής, λχ Δέλτα, Δραπετσώνα, Βοτανικός, Μεσόγεια?
Που ειναι οι διασφαλίσεις ότι ακολουθούνται βέλτιστες πρακτικές στη στελέχωση της Ελληνικό ΑΕ, του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων, των επιτροπών αξιολόγησης, της επιλογής συμβούλων?
Ως σήμερα οι διαδικασίες χαρακτηρίζονται ως εσπευσμένες, ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΣ και η στελέχωση με ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ ποιότητας προσωπικό σε πολλές των περιπτώσεων είτε αφορά προσωπικό είτε σύμβουλους. Δεν τηρείται παρά ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΙΚΑ οιαδήποτε επίδειξη σεβασμού στις αρχές ανταγωνισμού!!
Γιατί ουδείς λόγος γίνεται για τους οικονομικούς πολλαπλασιαστές?
Σχόλιο 2– Με βάση τα παραπάνω να επαναγραφούν οι εξιδεικεύσεις του όρου όπως αναγράφονται στα
(α)-(ζ)
ΤΑΣΟΣ ΠΑΡΔΑΛΗΣ- ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
Αν κάτι έλειπε τόσα χρόνια στην Ελλάδα και φθάσαμε στο απερίγραπτο χάλι της πτώχευσης και της χρεωκοπίας ήταν η απουσία μαθηματικής προσέγγισης των προβλημάτων και των αποφάσεων.
Πάντα σε πρώτη θέση ¨τα ευχάριστα που θέλει να ακούσει ο κόσμος»
Ας μη γίνει πια και στο Ελληνικό το ίδιο.
Φθάνει η ατάκα ¨το μεγαλύτερο πάρκο της Ευρώπης»
Η περικοπή από το χθεσινό σχόλιό μου του αποσπάσματος της εκτίμησης των εσόδων από την εκμετάλλευση του Ελληνικού θέλω να πιστεύω ότι έγινε τυχαία. Ελπίζω να δημοσιευθεί σήμερα το κομμάτι αυτό.
<Πωλήσεις των άνω οικοπέδων κατοικίας = 4,500,500 μ2 * 3,000€/τ.μ.
Στη δική μου μαθηματική προσέγγιση όποιος θέλει ας διαφωνήσει με τα νούμερα, που θέλουν βεβαια επεξεργασία, αλλά ας τα επανεκτιμήσει με δικά του , όχι όμως να απορρίψει τον μαθηματικό συλλογισμό
Αλλοιώς
«αμέσως καταλάβαμε τι ήθελε να πει και τού είπαμε να φύγει μουδιασμένα, αφού δεν είχε νέα ευχάριστα να πει καλύτερα να μη μας πει κανένα»