Άρθρο 7 – Άλλες διατάξεις

1. Κάθε διάταξη που αντίκειται στις διατάξεις του παρόντος διατάγματος καταργείται.
2. Στις περιοχές που για οποιονδήποτε λόγο διέπονται από τη δασική νομοθεσία, εφαρμόζονται παράλληλα οι ισχύουσες διατάξεις της νομοθεσίας αυτής.
3. Σε όλες τις ζώνες του παρόντος απαγορεύεται η θήρα.
4. Σε όλες τις ζώνες του παρόντος απαγορεύεται η ανάρτηση διαφημιστικών πινακίδων.
5. Σε όλες τις ζώνες του παρόντος τα νέα κτίρια πρέπει να πληρούν βιοκλιματικούς όρους κατασκευής.
6. Εντός των ζωνών Β, Γ, Δ και Ε επιτρέπεται η εκτέλεση των αναγκαίων έργων τεχνικής υποδομής και ιδίως έργων ύδρευσης, αποχέτευσης και ενέργειας για την εξυπηρέτηση νομίμως υφισταμένων εγκαταστάσεων.
7. Εντός των ανωτέρω ζωνών οριοθετείται ζώνη Α ως καθορίζεται στην παράγραφο 1 του άρθρου 2 του παρόντος. Η ζώνη αυτή καταλαμβάνει πλάτος 50 μ. εκατέρωθεν του άξονα των σημαντικότερων ρεμάτων του ορεινού όγκου, όπως απεικονίζονται στα σχετικά διαγράμματα του άρθρου 1 του παρόντος. Τα όριο αυτό, προσαρμόζεται αυτομάτως επί του οριοθετούμενου άξονα και για το αντίστοιχο τμήμα της ζώνης Α, κάθε φορά που δημοσιεύεται σε ΦΕΚ η κατά νόμο οριοθέτηση των ρεμάτων αυτών.
8. Τα νομίμως υφιστάμενα κτίρια και εγκαταστάσεις διδακτηρίων, νοσοκομείων, θεραπευτηρίων, ορφανοτροφείων, ασύλων, αναψυχής, αθλητισμού, πολιτιστικών εκδηλώσεων, ιερών μονών, ναών και νεκροταφείων, των οποίων η χρήση δεν επιτρέπεται σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος, είναι δυνατόν να παραμένουν στα γήπεδα στα οποία βρίσκονται και να υφίστανται επισκευαστικές παρεμβάσεις, χωρίς καμία δυνατότητα επεκτάσεως.
9. Όλες οι οικοδομικές άδειες εντός των ζωνών προστασίας εκδίδονται από τις αρμόδιες Δ/νσεις Πολεοδομίας, ύστερα από γνωμοδότηση του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου και Περιβάλλοντος Αθήνας.
10. Για όλα τα επιτρεπόμενα έργα και δραστηριότητες εκτός Ζώνης Α, τα οποία εμπίπτουν στις κατηγορίες της υπ’ αριθμ. 15393/2332 (ΦΕΚ Β’/1022/5.8.2002) κοινής υπουργικής απόφασης, ανεξάρτητα από την κατηγορία στην οποία υπάγονται, απαιτείται η εκπόνηση και έγκριση μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων κατά τις διατάξεις του άρθρου 4 του ν. 1650/1986 και η εγκατάστασή τους είναι δυνατή εφόσον δεν έχουν σημαντικές επιπτώσεις στη διατήρηση του προστατευτέου αντικειμένου και κυρίως των οικοτόπων και ειδών χαρακτηρισμού της περιοχής ως Ειδικής Ζώνης Διατήρησης.
11. Για την προστασία όσων νέων αρχαιολογικών θέσεων εντοπιστούν μετά τη δημοσίευση του παρόντος, η αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού δύναται να επιβάλει ειδικότερους περιορισμούς και ρυθμίσεις, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
12. Με τη δημοσίευση του παρόντος στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, καταργούνται: α) το από 31.8.78 προεδρικό διάταγμα ‘’περί καθορισμού, ρυθμίσεως και προστασίας της περιοχής του όρους Υμηττού’’ (Δ’ 544/78) και οι μεταγενέστερες τροποποιήσεις αυτού, όπως κατά περίπτωση ισχύουν.
13. Με τη δημοσίευση του παρόντος στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, παύει η ισχύς της υπ. αριθμ. 7528/18.03.2010 απόφασης της Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής για τις Ζώνες Α, Β, Γ και Ε.

  • 3 Μαΐου 2010, 09:25 | ΤΑΣΟΣ

    ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 7&3 ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΥΝΗΓΙΟΥ ΣΤΟΝ ΥΜΗΤΤΟ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ ΕΝΤΟΝΟΤΑΤΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.Ο ΥΜΗΤΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΥΜΒΟΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ.ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΥΝΗΓΟΙ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ.ΜΙΑ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΥΝΗΓΙΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΘΗΡΕΣ ΕΜΠΡΗΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.

  • 3 Μαΐου 2010, 09:11 | Οικογένεια Σαραβάκου

    Είμαστε καθετα αντίθετοι με την εν λόγω απαγόρευση καθώς και με τα υπόλοιπα που ετοιμάζετε.
    Είμαστε καθετα αντίθετοι με την υποκινούμενη απο φιλοζωικα (και χρηματοδοτούμενα απο εσας) ψευτοσωματεία που μόνο λόγω ύπαρξης εχουν την κόντρα με τους κυνηγους.

    Καταφέρατε μέσα σε ελάχιστο διάστημα να μας κάνετε να σιχαθούμε μια παράταξη που την στηρίζοπυμε όλη μας τη ζωη.
    Την κρίση και τα σκληρά μέτρα θα τα αντέξουμε….
    Δεν θα σας αφήσουμε όμως να κόψετε ετσι αναίτια την μόνη ενασχόληση που μας προσφέρει διέξοδο απο την μίζερη καθημερινότητα που εσείς και οι προκάτοχοι σας μας φέρατε.

    Θα μας βρείτε μπροστά σας…
    Και είμαστε πολλοί….

    Τα λέμε…..

    Y.Γ Μπορειτε να μου εξηγήσετε γιατί κατεβάζετε τα μυνήματά μας αφού δεν είναι υβριστικά?

  • 3 Μαΐου 2010, 09:16 | ΡΟΥΣΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΩΝ ΚΥΝΗΓΩΝ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ, Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ, Η ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ.ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΩΝ ΚΥΝΗΓΩΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΓΙΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ?ΑΠΟ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΜΟΝΟ ΟΙ ΚΥΝΗΓΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΜΜΕΝΑ ΤΗΣ ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΟΥ.ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΙΣ ΔΙΑΘΕΣΕΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΜΕ?ΚΥΡΙΑ ΜΠΙΡΜΠΙΛΩ?ΠΡΙΝ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΨΕΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΩΝ ΚΥΝΗΓΩΝ.ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ Δ Η Μ Ο Κ Ρ Α Τ Ι Α ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΕΒΕΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΤΙΜΑΤΕ!

  • 3 Μαΐου 2010, 09:54 | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΛΑΖΑΡΟΥ

    ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΑΘΗΝΩΝ, ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΚΥΝΗΓΟΣ.ΚΟΨΑΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ… ΤΟ ΚΟΒΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ?ΣΙΓΑ – ΣΙΓΑ ΑΡΧΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΜΗΤΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΠΡΟΒΛΕΠΩ..ΛΥΠΑΜΑΙ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΦΥΣΙΟΛΑΤΡΗ ΚΑΙ ΗΔΗ ΝΟΜΟΤΑΓΗ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ.

  • 3 Μαΐου 2010, 09:04 | Κυνηγετικός Σύλλογος Αχαρνών

    Ο Κυνηγετικός Σύλλογος Αχαρνών εκπροσωπώντας τους 2700 κυνηγούς μέλη του, θεωρεί ότι η πρόθεση του Υπουργείου για απαγόρευση της θήρας στον Υμηττό είναι αβάσιμη χωρίς καμία απολύτως επιστημονική τεκμηρίωση, παραγκωνίζοντας τις προσπάθειες χιλιάδων κυνηγών για τη διατήρηση του δασικού πλούτου και της άγριας πανίδας, γιατί ως γνωτόν η κυνηγετική δραστηριότητα γίνεται κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις και με μέτρο. Εκτός αυτού με τις εισφορές που καταβάλλουν οι κυνηγοί μέσω των Κυνηγετικών Συλλόγων, συνεισφέρουν στα έσοδα του κράτους σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για την οικονομία της χώρας και για το μέλλον μας, στηρίζουν μια ολόκληρη βιομηχανία η οποία αν εκλείψει θα οδηγήσει σε μεγαλύερη ύφεση. Προασπίζουν το φυσικό περιβάλλον και την άγρια πανίδα κατασκευάζοντας ταϊστρες, ποτίστρες και υδατοδεξαμενές για τη πυροπροστασία, χωρίς καμία κρατική εισφορά. Αντίθετα οι Οικολογικές Οργανώσεις που επιδοτούνται από το κράτος τι έργο έχουν παράγει όλα αυτά τα χρόνια; ποιά η η συμβολή τους επί της ουσίας στη διατήρηση του δασικού και ζωικού κεφαλαίου; Οι αρχαίοι έλεγαν παν μέτρο άριστον και το ερώτημα είναι πως μπορεί απόφαση να είναι βάσιμη και ορθολογική όταν δεν ακούγεται και η άλλη πλευρά που είναι οι Κυνηγετικές Οργανώσεις; Εν κατακλείδι οι όποιες προσπάθειες για την απαγόρευση της θήρας στον Υμηττό και αργότερα σε άλλες περιοχές είναι εκ του πονηρού.
    Το Δ.Σ. του Κ.Σ. Αχαρνών

  • 3 Μαΐου 2010, 09:49 | Γιαννης Μαλουχος

    Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΥΝΗΓΙΟΥ ΣΤΟΝ ΥΜΗΤΟ ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ,ΜΕ ΘΙΓΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΒΙΒΑΖΕΙ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΟΥ!ΕΙΜΑΙ ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ!

  • 3 Μαΐου 2010, 09:42 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΛΑΖΑΡΟΥ

    ΘΕΩΡΩ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΙΟΥ ΣΤΟΝ ΥΜΗΤΤΟ.ΠΡΩΤΟΝ:ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΙΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΝΙΔΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ,ΝΑ ΕΙΧΑΤΕ ΜΕΡΙΜΝΗΣΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.ΕΠΕΙΤΑ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΩΝ ΚΥΝΗΓΩΝ ΣΤΟΝ ΥΜΗΤΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΔΕΞΑΜΕΝΩΝ ΝΕΡΟΥ, ΜΕ ΔΕΝΤΡΟΦΥΤΕΥΣΕΙΣ ΠΟΛΛΩΝ ΕΤΩΝ, ΜΕ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙΣ ΘΗΡΑΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΣΕΤΕ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ, ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΧΛΩΡΙΔΑ & ΠΑΝΙΔΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ.
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΣΑΣ, ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΕ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΠΑΤΗΣΕΙ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΠΑΕΙ ΣΕ ΧΩΡΙΑ ΤΩΝ 5-10 ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ, ΠΟΥ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΩΝ ΚΥΝΗΓΩΝ.ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ.ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΙΝ…

  • To κυνήγι είναι μια δραστηριότητα εκτός τόπου και χρόνου που αντιτίθεται στην Αρχή της αβλάβειας , δε διέπεται από ηθικούς κανόνες και δεν έχει καμία θέση στον πολιτισμό του 21ου αιώνα. Οι κυνηγοί αποτελούν ένα αξιόμαχο δυναμικό για την προστασίας της ελληνικής φύσης αρκεί θα θηκαρώσουν τα όπλα τους και να πάψουν ν΄αφήνουν πίσω τους ματωμένες στράτες και ορφανές φωλιές.

  • 3 Μαΐου 2010, 07:46 | Γιάννης Παπαδημητρίου

    Το άρθρο 7 του νομοσχεδίου απαγορεύει το κυνήγι σε όλες τις προτεινόμενες ζώνες .
    Δεν αναφέρεστε πουθενά την μελέτη που ακολουθήσατε για μια τέτοια γενική απαγόρευση, που έρχεται μάλιστα σε αντίθεση με την οδηγία της ΕΕ περί της διατηρήσεως των αγρίων πτηνών (οδηγία 79/409/ΕΟΚ του Συμβουλίου)που ρητά αναφέρει πως «Η αειφόρος θήρα μπορεί να αποβεί επωφελής σε ότι αφορά τη διατήρηση των ενδιαιτημάτων μέσα στις περιοχές και γύρω από αυτές».

    Παρουσιάστε μας πρώτα μία μελέτη που να δικαιολογεί την απόφασή σας και μετά ελάτε να το συζητήσουμε.

  • 3 Μαΐου 2010, 01:55 | Ιζαμπέλα Μποτονάκη

    Συμφωνούμε απόλυτα με τη θέση του Υπουργείου.

    Ιζαμπέλα Μποτονάκη
    Προστασία Αδέσποτων Ζώων «Η Αγάπη»

  • 2 Μαΐου 2010, 23:09 | Tίνα Σταθοπούλου

    Επιτέλους μια υπουργός που στηρίζει τον πολιτισμό και εξέλιξη του ανθρωπίνουν είδους. Ας σταματήσει το κυνήγι όχι μόνο στον Υμηττό, αλλά και σε ολόκληρη την Αττική και την Ελλάδα.
    Επ’ ευκαιρία, έχοντας μια πολύ άσχημη εμπειρία για την ασυδοσία του κυνηγιού στην Ελλάδα η οποία ακολουθήθηκε από επώνυμη καταγγελία στο Υπουργείο Δημοσίας Τάξης τον Απρίλιο του 2009, χωρίς επιπτώσεις για τους υπεύθυνους, σας αποστέλνω επιστολή που είχαμε στείλει σε ΜΜΕ με τον συζυγό μου ένα χρόνο πριν, χωρίς όμως καμία αλλαγή στο καθεστώς των κράτος εν κράτει κυνηγών.

    «Μετά από επιστολή μας προς τα Υπουργεία Τουρισμού, Δημοσίας Τάξης, Δικαιοσύνης και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων καθώς και σε συγκεκριμένα ΜΜΕ (http://www.in.gr/news/Reviews/placeholder.asp?lngReviewID=829017&lngChapterID=878636&lngItemID=1008613) σχετικά με την απίστευτη ασυδοσία του κυνηγιού στο νησί της Ζακύνθου, οι εξής απαντήσεις δόθηκαν στην εφημερίδα «Ημέρα», από το το Νομάρχη Ζακύνθου Διονύση Γάσπαρο και τον πρόεδρο του κυνηγετικού συλλόγου Ζακύνθου Διονύση Μακρή σχετικά με το θέμα:
    (http://www.imerazante.gr/imera/news/detail.php?ID=16207)
    “Δεν είμαι αρμόδιος”

    Στο δημοσίευμα, άμεση ήταν η αντίδραση του νομάρχη, Διονύση Γάσπαρου, που υποστήριξε ότι θα αναζητήσει κατ’ αρχήν την ταυτότητα των δύο ατόμων και αν όσα αναφέρουν στηρίζονται σε πραγματικά γεγονότα. “Επειδή αναφέρονται στο νομάρχη, αν παρατήρησαν κάτι μη σύννομο και επειδή με εμπλέκουν, θα μπορούσαν να επισκεφθούν τη νομαρχία ή να με αναζητήσουν για να δοθούν εξηγήσεις”, υποστήριξε ο ίδιος.

    Με δηλώσεις του στην “Ημέρα”, επεσήμανε ότι θα δώσει απάντηση μέσω της ιστοσελίδας της νομαρχίας στο διαδίκτυο, αναζητώντας παράλληλα τους καταγγέλλοντες. Επεσήμανε, ότι πρόκειται για θέμα που “δεν έχει αρμοδιότητα ο νομάρχης”, υπογραμμίζοντας πως του “φορτώνουν θέματα” χωρίς να εμπλέκεται. “Η κυνηγετική περίοδος αρχίζει τον Αύγουστο, τελειώνει το Μάρτιο και ορίζεται, από το υπουργείο αγροτικής ανάπτυξης”, ανέφερε , καταλήγοντας πως δεν έχει δεχτεί για το θέμα καμία καταγγελία.

    “Δεν πρόκειται να το απαγορεύσουμε εμείς”
    Σκληρή ήταν η αντίδραση του προέδρου του κυνηγετικού συλλόγου, Διονύση Μακρή, κάνοντας λόγο για ανακρίβειες και ψεύδη. “Εγώ δεν μπορώ να απαγορεύσω το κυνήγι. Αυτό δεν συνέβη ούτε το 1982 που ελήφθησαν κάποιες αποφάσεις. Από τότε ως και σήμερα αυτή την περίοδο, στη Ζάκυνθο κυνηγάμε”, τόνισε.

    Χαρακτήρισε ψέματα τις αναφορές για τα Στροφάδια, υπογραμμίζοντας ότι τα νησιά φυλάγονται τα τελευταία 10 χρόνια και κανείς δεν προσεγγίζει εκεί, ενώ σε σχέση με τις ημέρες του κυνηγιού υπογράμμισε πως τα θηράματα είναι λίγα και μόνο φέτος υπήρξε ορισμένη δραστηριότητα και όχι όλες τις μέρες. “Για τρία χρόνια, λόγω και των καιρικών συνθηκών δεν υπήρχε καθόλου δραστηριότητα”, υποστήριξε, προσθέτοντας πως τα μοναδικά είδη που μπορούν να κυνηγήσουν οι ζακυνθινοί είναι τα τρυγόνια και ο λαγός που προστατεύεται, εφόσον δεν υπάρχουν άλλα θηράματα.

    Στάθηκε και στην οικονομική δραστηριότητα που αναπτύσσεται λόγω κυνηγιού, υποστηρίζοντας ότι απ’ αυτό συντηρούνται δεκάδες καταστήματα με κυνηγετικά είδη, καφενεία στα χωριά, αλλά και συνταξιούχοι που νοικιάζουν “πόστα” στο Κερί και το Βασιλικό.
    “Το κυνήγι τον Απρίλιο θεωρείτο παλαιότερα γιορτή. Αποτελεί για εμάς τρόπο ζωής και δεν το σταμάτησαν οι κατακτητές που βρέθηκαν κατά καιρούς στο νησί, ούτε η χούντα. Τώρα, αν θέλουν να σταματήσουμε ας αναλάβουν οι αρμόδιες αρχές. Εμείς δεν πρόκειται να το κάνουμε αυτό” κατέληξε.

    Οι παραπάνω ανακοινώσεις βρίσκονται σε απόλυτη αντίφαση μεταξύ τους αλλά και με τον εαυτό τους.
    Ο κ. Νομάρχης, φοβούμενος προφανώς το πολιτικό κόστος μιας ξεκάθαρης θέσης δηλώνει από τη μία οτι δεν είναι αρμόδιος για το θέμα και από την άλλη αναρωτιέται γιατί δεν τον επισκεφτήκαμε ώστε να δώσει εξηγήσεις. Αναρωτιόμαστε α) τι εξηγήσεις θα μπορούσε να δώσει κάποιος ο οποίος δεν είναι αρμόδιος και β) γιατί όταν τον καλούσαμε, εργάσιμη μέρα, δεν ήταν εκεί.

    Επιπλέον, ο κ. Νομάρχης χρησιμοποιώντας «απειλητικό» ύφος λέει οτι θα αναζητήσει τους καταγγέλοντες ώστε να διερευνήσει αν όντως συνέβη κάτι που δεν είναι σύννομο, δηλαδή εμμέσως πλην σαφώς μας λέει οτι όλα έγιναν με το γράμμα του νόμου, ενώ ο πρόεδρος του κυνηγετικού συλλόγου λέει οτι το κυνήγι αυτή την περίοδο (τον Απρίλιο) είναι παράδοση και «γιορτή» που ούτε καν η χούντα μπόρεσε να σταματήσει. Δηλαδή παραδέχεται και ευλογεί τη δράση αυτή. Μας πληροφορεί δηλαδή οτι οι κυνηγοί της Ζακύνθου είναι υπεράνω νόμου, νομαρχών, αρχών, αστυνομίας, δασοφυλακής, ακόμα και χούντας.

    Ο νομάρχης Ζακύνθου δηλαδή, (που έχει διατελέσει και πρόεδρος του κυνηγετικού συλλόγου Ζακύνθου από το 1995 έως το 1999, όπως δηλώνει στην ιστοσελίδα της νομαρχίας Ζακύνθου) ΘΕΛΕΙ να τηρήσει το νόμο αλλα δεν μπορεί, γιατί στο νησί της Ζακύνθου ίσως υπάρχουν τοπικοί νόμοι «γιορτές», οι οποίοι υπερισχύουν των νόμων του κράτους.
    Αναρωτιόμαστε τέλος πως ο πρόεδρος του κυνηγετικού συλλόγου πέρα του ότι επίσημα και εγγράφως συναινεί σε παράνομη δράση, αρνείται το τεράστιο πρόβλημα που υπάρχει στη Ζάκυνθο όταν μόλις πρόσφατα έγινε σχετική επερώτηση στη Βουλή για τον κίνδυνο που αντιμετωπίζουν τα αποδημητικά πουλιά των Ιονίων νήσων (http://www.syn.gr/gr/keimeno.php?id=9906), όταν σε γνωστά κυνηγετικά περιοδικά της Ζακύνθου(π.χ., http://inzante.org/issues/16.pdf) προβάλλονται εικόνες παρανομίας (π.χ. , πολλά περισσότερα πτηνά σκοτωμένα από ότι προβλέπει ο νόμος ανά άτομο, ή κυνήγι στο χιόνι..), όταν το φιλοκυνηγετικό Έθνος (http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=13067&subid=2&tag=8400&pubid=3222763) αναφέρεται στο «πάρτυ» που στήνεται στα Στροφάδια, όταν έχουν υπάρξει μια σειρά από σχετικές εκκλήσεις και καταγγελίες της Ορνοθολογικής Εταιρείας όλα τα τελευταία χρόνια (http://www.ornithologiki.gr/gr/politiki/show_article.php?artID=276&locale=gr ) (http://www.ornithologiki.gr/gr/politiki/show_article.php?artID=337&locale=gr), όταν το Σκάι μόλις την προηγούμενη βδομάδα, Πέμπτη 23 Απριλίου 2009, προβάλλει ειδικό αφιέρωμα για την ασυδοσία του Κυνηγιού στα Ιόνια νησιά και δη στη Ζάκυνθο, όταν ο Μητροπολίτης Ζακύνθου «φωνάζει» για τους λαθροθήρες στα Στροφάδια http://www.ermisnews.gr/news/2797, όταν η Καθημερινή κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για το ασύδοτο κυνήγι στα Ιόνια http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_15/04/2009_311200, όταν στην τηλεφωνική έκκλησή μας στη Δασική Υπηρεσία να έρθει στο Βασιλικό όπου γίνεται «πόλεμος» , μας ενημέρωσαν ότι δεν μπορούν καθότι ο «πραγματικός πόλεμος» γίνεται στα Στροφάδια όπου και βρίσκονταν..

    Είναι ξεκάθαρο λοιπόν α)το ότι το κράτος καθαρά αδυνατεί να εφαρμόσει
    τους νόμους της χώρας μας και της ΕΕ, β) οι τοπικές αρχές έχουν
    προσωπικά οφέλη και κανένα κόστος από το να στηρίζουν παράνομες και
    ανήθικες συμπεριφορές και γ) η Κυνηγετική Συνομοσπονδία καλύπτει με τη
    σειρά της τη λαθροθηρία και στηρίζει δηλώσεις εναντίον των κανονισμών
    της ΕΕ και εναντίον της οικολογίας.

    Και η ερώτησή του απλού πολίτη είναι η εξής: Ποιός θα προστατέψει τη
    φύση και ζώα της χώρας μας όταν η προστασία τους επαφύεται σε άτομα
    και οργανισμούς που μοναδικό τους μέλημα είναι να καταστρέψουν ή να
    αφήσουν να καταστραφεί και να πεθάνει ότι περνάει από το χέρι τους;

    Γιατί τέλος, θα πρέπει συνεχώς να ξοδεύουμε χρόνο, ενέργεια και χρήμα για να προσπαθούμε να καθορίζουμε κάθε φορά ποιό είναι το νόμιμο και ποιο το παράνομο κυνήγι, αν θα είναι τα όργανα θηροφυλακής, δασοφυλακής ή αγροφυλακής που θα προστατεύουν – πράγμα εντελώς ανέφικτο ως σήμερα – κάθε φορά τους πολίτες και τη φύση από κάποιους που νομικά δικαιούνται να σκοτώνουν για διασκέδαση; Με ποιό δικαίωμα καταπατείται το δικαίωμα της πλειοψηφίας των πολίτων να απολαμβάνουν τη φύση σε όλο της το μεγαλείο δίχως να πρέπει να υπομένουν τη βία που προκαλείται από μια μειοψηφία ατόμων οι οποίοι τη χρησιμοποιούν για διασκέδαση, βία η οποία κάποιες φορές δυστυχώς δικαιολογείται και από τους λεγόμενους «διαχειριστές της φύσης», ως απαραίτητη; Η φύση δηλαδή δεν ισσορόπησε εκατομμύρια χρόνια τώρα με τους δικούς της μηχανισμούς και περίμενε τους κυνηγούς για να ισσοροπήσει; Η πλειοψηφία των ατόμων στην Ελλάδα απεχθάνεται το κυνήγι ως δραστηριότητα, και αυτό φαίνεται από τα σχετικά petitions που κυκλοφορούν, αλλά φαίνεται ότι υπάρχουν ισχυροί οικονομικοί και πολιτικοί παράγοντες που το στηρίζουν. Το ίδιο ίσχυε κάποτε και για τη δουλεία….

  • 2 Μαΐου 2010, 22:42 | Γεράσιμος

    Είναι ευχάριστο το γεγονός που επιτέλους η Πολιτεία βγάζει έναν τέτοιο νόμο. Καιρός ήταν να ξεκινήσει η απαγόρευση αυτού του βάρβαρου «σπορ», το οποίο έχει ως μοναδικό σκοπό την προσωπική τέρψη του ανθρώπου και τίποτα άλλο!

    Δε δέχομαι το γεγονός ότι το κυνήγι αντιμετωπίζεται ως θετική παρέμβαση στο περιβάλλον. Η φύση γνωρίζει να αντιμετωπίζει από μόνη της οποιοδήποτε πρόβλημα. Δε χρειάζεται τη παρέμβαση του ανθρώπου (που αυτός άλλωστε ευθύνεται για οποιαδήποτε ανωμαλία στη φύση και το περιβάλλον) να της υποδείξει ποιο είδος πρέπει να σωθεί και ποιο να μειωθεί.

    Και είναι δυνατόν να θεωρείται το κυνήγι παράδοση; Είναι δυνατόν ο φόνος μιας ζωντανής ψυχής να λέγεται παράδοση; Και μάλιστα να την περνάμε και στα παιδιά μας; Συγγνώμη, αλλά αυτό δεν είναι παράδοση αλλά η απλή διαιώνιση του να κοκορεύεται ο άνθρωπος για το πόσα ζωα σκότωσε ή ποιος σκότωσε το μεγαλύτερο θήραμα.

    Μακάρι ο νόμος αυτός να είναι η απαρχή μιας σειράς νόμων για την πλήρη απαγόρευση του κυνηγιού στην Ελλάδα.

  • 2 Μαΐου 2010, 22:39 | ΚΑΡΑΜΠΑΤΣΟΣ ΚΩΣΤΑΣ

    Παλι το κυνηγι ενοχλει? τελικα εαν απαγορευτει το μονο που θα λειπει απο το βουνο θα ειναι αυτο γιατι ολα τα (αλλα) θα υπαρχουν και δεν εννοω μονο την χλωριδα και την πανιδα

  • 2 Μαΐου 2010, 21:42 | ντινα γυφτοπουλου

    σαφως ηθικοτερο το κυνηγι απο την εκτροφη ζωων για το κρεας τους…
    ομως:
    σαφως παραδοσιακη ασχολια απο αρχαιοτατων χρονων,οπως και ο πολεμος.
    σαφως με τα σημερινα μεσα εξοντωσης πραξη ανανδρη,χαριν φαντασιοκοπιας.
    σαφως οι κυνηγοι γνωριζουν και «αγαπουν» τη φυση,ως κατακτητες.
    σαφως η φυση δεν ανηκει στους κυνηγους.
    εστω και ενα ζωο η ενα πουλακι να τη γλυτωσει ,κατι ειναι κι αυτο.
    οσο για τις θεσεις εργασιας κλπ,ας κανουμε επιτελους κατι πιο παραγωγικο και πιο ειρηνικο.

  • 2 Μαΐου 2010, 20:54 | ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΡΟΔΗΜΟΣ

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 3 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 7 ΚΑΙ ΣΕ ΟΤΙ ΠΛΗΤΕΙ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΟΥΣ

  • 2 Μαΐου 2010, 20:19 | ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ

    ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 3 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 7 ΤΟΥ ΠΔ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΥΜΗΤΤΟΥ

  • 2 Μαΐου 2010, 20:36 | Αγγελική Μπαρτσιώκα

    Ο Φιλοζωικός Σύλλογος Φθιώτιδας στηρίζει την απόφαση για απαγόρευση του κυνηγίου και καλεί τους κυνηγούς που …λένε ότι αγαπούν τη φύση. να απολαμβάνουν τα ζώα και τα πουλιά της ζωντανά στο χώρο τους και όχι…μαγειρεμένα
    Αγγέλα Μπαρτσιώκα

  • 2 Μαΐου 2010, 20:27 | ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

    ΖΗΤΩ ΝΑ ΑΠΑΛΕΙΦΘΕΙ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 3 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 7 ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΥΜΗΤΤΟΥ

  • 2 Μαΐου 2010, 20:03 | Τολης

    Η απαγορευση του υμητου ειναι παρανομη.γινεται κατι χωρις να υπαρχει συναντηση με αυτους που τους αφορα.κυρια υπουργε θα μας βρειτε μπροστα σας.δεν ειμαστε 300000 κυνηγοι!με συγγενοις συζηγους παιδια και διαφορους επαγγελματιες που ζουν απο αυτην την δραστηριοτητα ειμαστε 3 και 4 φορες απανω.ανοιγετε τους ασκους του αιολου και θα το καταλαβετε

  • 2 Μαΐου 2010, 20:31 | Θέντα Μιμηλάκη

    Συμφωνώ απόλυτα με την παρ.3 του άρθρου 7 για την κατάργηση της θήρας.

  • 2 Μαΐου 2010, 19:34 | Ποζιος Χρισόστομος

    Δεν συμφωνώ με την απαγόρευση του κυνηγιού στον Υμηττό , αυτό δεν είναι πολιτισμός ούτε δημοκρατία .

  • 2 Μαΐου 2010, 19:45 | Κισσας Ευάγγελος

    Να μην απαγορευτεί το κυνήγι στον Υμμητό…

  • 2 Μαΐου 2010, 17:59 | Βασίλης Αγιαννίδης

    Το Διοικητικό Συμβούλιο και τα μέλη του Φιλοζωικού Συλλόγου Χίου δεν επιθυμούν απλώς μια μείωση της κυνηγετικής περιόδου ή των ειδών και του αριθμού των θηραμάτων αλλά γενικότερα την απαγόρευση του κυνηγιού.

  • 2 Μαΐου 2010, 16:27 | ΠΕΤΡΟΣ ΔΗΜΟΥ

    Να αποσύρετε άμεσα τη παρ. 3 του άρθρου 7.

    Ψηφίζω ΠΑΣΟΚ από τη δεκαετία του 70 και ποτέ μου δεν διανοήθηκα ότι οι πράξεις ενός Παπανδρέου θα με οδηγούσαν εκτός κόμματος. Είμαι διατεθειμένος να υποστώ το Δ.Ν.Τ. γιατί με πείσατε ότι δεν μπορώ να κάνω αλλιώς. Δεν είμαι διατεθειμένος να ανεχτώ καμία υπουργό που αποφασίζει για εμένα χωρίς εμένα.

    Συγχαρητήρια, μόλις χάσατε τη ψήφο ενός από τους φανατικότερους υποστηρικτές σας.

  • 2 Μαΐου 2010, 16:55 | Κουτρομανος Σωτηριος

    Να μην απαγορευτει το κυνηγι στον Υμμητο…

  • 2 Μαΐου 2010, 16:39 | Δημήτρης Ρωμαίος

    Δεν συμφωνώ με την απαγόρευση του κυνηγίου στον Υμηττό όπως δεν συμφωνώ και με καμμία απαγόρευση που αφορά το κυνήγι.
    Σαφώς θα συμφωνούσα σε ένα σχέδιο νόμου που θα αφορούσε την αποτελεσματική πάταξη της λαθροθυρίας και επίσης την οριστικοποίηση της ρυθμιστικής που αφορά το κυνήγι με νόμο.
    Πιστεύω όμως , ότι λόγω σοβαρής προκατάληψης έχετε δαιμονοποιήσει συνανθρώπους σας βασιζόμενη σε σχόλια του τύπου : »οι κυνηγοί αγαπούν τη φύση όπως οι ανθρωποφάγοι τους συνανθρώπους τους , με σάλτσα».

    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.

    Δημήτρης Ρωμαίος

  • 2 Μαΐου 2010, 14:41 | Καμπολης Στελιος

    Αγαπητοί κύριοι Συντονιστές,
    Έχω αποστείλει εδώ και μέρες μια επιστολή και ακόμα περιμένω να δημοσιευτεί… Θα ήθελα να μου εξηγήσετε τους λόγους που δεν έχει γίνει ακόμα…

    Ευελπιστώ πως η δημόσια διαβούλευση διεξάγεται κάτω από τους ιδίους όρους και δεν γίνεται επιλεκτική προσπάθεια φίμωσης των κυνηγών!!!!

    Γι αυτό το λόγο σας προτρέπω να δημοσιεύσετε την επιστολή μου αυτούσια!!! Αν δεν γίνει αυτό επιφυλάσσομαι να προσφύγω στην δικαιοσύνη για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου ως πολίτης αυτού του τόπου!!!!!!!!!

  • 2 Μαΐου 2010, 13:39 | ΛΕΚΚΑΣ ΣΠΥΡΟΣ

    H ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΒΙΟΤΟΠΟΥ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ Η ΤΗΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΠΑΝΙΔΑΣ.Ο ΒΙΟΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥ ΥΜΗΤΤΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΑΠ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΟΥΣ.Η ΑΝΑΡΧΗ ΔΟΜΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΙΧΕ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΠΗΓΑΔΙΩΝ ΠΟΥ ΣΗΜΕΙΩΤΕΩΝ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΜΝΗΜΕΙΑ.ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΕΡΟ ΓΙΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΙΔΑΣ.Η ΑΛΛΑΓΗ ΧΡΗΣΗΣ ΓΗΣ ΑΠΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΣΕ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ (ΝΟΜΙΜΗ Η ΠΑΡΑΝΟΜΗ) ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΙΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΕΜΙΣΑΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΕ ΜΠΑΖΑ.ΟΙ ΒΙΛΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΠΟΔΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΛΟΦΟΥΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥ ΥΜΗΤΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ (ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΕΝΕΚΕΔΕΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΥΜΗΤΤΟΥ).ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟ ΒΙΟΤΟΠΟ ΚΑΙ ΕΥΝΝΟΕΙΤΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΡΩΚΤΙΚΩΝ,ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ ΣΚΥΛΩΝ,ΑΛΕΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΚΑΡΑΞΑΣ.ΟΙ ΚΑΡΑΚΑΞΕΣ ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΛΟΙΜΕΝΟΝΤΑΙ ΤΗΣ ΦΩΛΙΕΣ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΠΤΗΝΟΥ ΕΙΤΕ ΣΕ ΑΒΓΑ ΕΙΤΕ ΣΕ ΝΕΟΣΣΟΥΣ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΕΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΤΙΚΕΣ ΠΛΑΓΙΕΣ ΤΟΥ ΥΜΗΤΤΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΗΘΩΡΑ ΑΠΟ ΚΑΡΑΚΑΞΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΚΥΝΗΓΟΥΝ ΤΑ ΑΒΓΑ Η ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΠΕΡΔΙΚΕΣ.ΟΙ ΑΛΕΠΟΥΔΕΣ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΛΑΓΟΥΔΑΚΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΕΝΩΟΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΜΙΣΟΦΑΓΩΜΕΝΑ ΟΙ ΚΥΝΗΓΟΙ ΣΤΟΝ ΥΜΗΤΤΟ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΣΥΝΕΧΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΚΥΝΗΓΩΝ ΣΤΟΝ ΥΜΗΤΤΟ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ ΤΩΝ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΩΝ ΕΜΠΡΗΣΤΩΝ,ΒΕΛΤΕΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΒΙΟΤΟΠΟ ΣΠΕΡΝΟΝΤΑΣ ΜΙΚΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΠΟΤΙΣΤΡΕΣ.

    ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΛΕΚΚΑΣ
    ΔΡ.ΓΕΩΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝ.ΑΘΗΝΩΝ

  • 2 Μαΐου 2010, 11:44 | Χριστοδουλάκης Εμμανουήλ

    Είμαι αντίθετος στην απαγόρευση του κυνηγίου στον Υμμητό. Θεωρώ απαράδεκτη τη δαιμονοποίηση μιας συνταγματικά κατοχυρωμένης δραστηριότητας των ελλήνων πολιτών όπως είναι το κυνήγι στο όνομα μιας ατεκμηρίωτης και «θολής» ευαισθησίας ορισμένων οικολόγων του «σαλονιού».

  • 2 Μαΐου 2010, 11:04 | Μανθόπουλος Γεώργιος

    Είναι μεγάλη η υποκρισία των διαφορων «οικολόγων» οι οποίοι μέσα απο τις ελάχιστες σε μέλη αλλα πολύ καλά χρηματοδοτούμενες ΜΚΟ προσπαθούν να επιβάλλουν με φασιστικό τροπο τη γενική απαγόρευση του κυνηγίου σε όλη την επικράτεια. Με την ίδια λογική πρέπει να καταργήσουμε και στην αλιεία και να γίνουμε όλοι χορτοφάγοι. Αραγε οι κυριοι που κόπτονται για τις ζωές των ζωων και ψαριών τα καταναλώνουν ναί η όχι?
    Ο θάνατος ενός θηράματος στο κυνήγι δέν ειναι τίποτα μπροστα στην αγωνία που βιώνουν εκατομμύρια ζώα και πτηνά στα διαφορα εκτροφεία-κολαστήρια για να καταλήξουν τελικά στο πιάτο μας και φυσικά στα πιάτα των διαφόρων υποκριτών οικολογούντων. Φυσικά πρέπει να υπάρχει ένα μέτρο και και κάποιοι κανόνες και στο κυνήγι και στην αλιεία και κανείς δέν αρνείται πως κάποιοι λειτουργώντας καταχρηστικά και παράνομα ντροπιάζουν και εκθέτουν τον κόσμο του κυνηγιού. Παράνομο και καταχρηστικό όμως είναι να απαγορευουμε σταδιακά μια παγκόσμια και συνατγματικά κατοχυρωμενη δραστηριότητα που όταν ασκείται με σωστό τρόπο δέν βλάπτει την φύση αντίθετα προσφέρει σε αυτή. Στα ευνομούμενα κράτη της Ευρώπης και του κόσμου οι οικολογικές και οι κυνηγετικές οργανώσεις αναπτύσσουν μια αρτια συνεργασία που εξασφαλίζει την αειφορία, την προστασία του περιβάλλοντος και φυσικά υπάρχει και μια σωστή κατάρτιση των κυνηγών γύρω απο την νομοθεσία και γύρω απο την ορθή και ασφαλή χρήση των όπλων τους ωστε να αποφευγονται και τα ατυχήματα αλλα και να αποκτούν όπλο και δικαίωμα στο κυνήγι όσοι παραγματικα μπορουν να τα χειριστουν με τον σωστό τρόπο. Και δέν υπάρρχει αμφιβολία οτι ακόμα και με αυτη την κατάσταση που επικρατει στην χώρα μας, οι χιλιάδες Ελληνες κυνηγοί έχουν προσφέρει πολύ περισσότερα στην φύση μεσω τηων Συλλογων τους και των Ομοσπονδιών τους και με τα χρήματα των συνδρομών τους και με πλήθος δραστηριότητες όπως η εκτροφή και απελευθέρωση θηραματων και η ιδρυση της Ομοσπονδιακής Θηροφυλακής που έχει πληρωσει ακομα και με τις ζωές μελών της την προστασία της φύσης απο λαθροθήρες και καταπατητές όταν την ίδια στιγμή οι αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες κοιμουνται!!! Για να μήν πούμε για την συμμετοχή στην πυροπροστασία και την κατάσβεση των πυρκαγιών…. Κυνηγούς και ζώα έχω συναντήσει κάποιε φορές στο δάσος…Οικολόγους δέν έχω συναντήσει ποτέ μου! Ισως γιατί προτιμούν να φωνασκούν στο Συνταγμα 20-30 διαδηλωτες απο…60-70 οργανώσεις! Αυτό το τελευταιο απο μαθηματικης αποψεως πως γίνεται δέν μπορώ να το κατανοήσω….Είναι και αυτό ενα απο τα φαινόμενα του Ελληνικού πολιτικού βίου.
    Ας μήν δαιμονοποιούμε λοιπον το κυνήγι και ας κάνουμε μια έγκυρη, ουσιαστική και επιστημονική προσπάθεια να συνυπάρξουν μεσα στην φυση όλες οι νόμιμες ανθρωπινες δραστηριότητες. Δηλώνω πως λατρευω τα ζώα αλλα ποτέ δέν θανάτωσα κανένα ζωό, πτηνό ή ψάρι. Ομως είμαι συνεπής καταναλωτής τους και δέν το παίζω υποκριτής οικολόγος που «τσακίζω τα κοψίδια όπου τα βρώ’. Εχω όπλα στην κατοχή μου τα οποία και χρησιμοποιώ με την ιδιότητα του αθλητή σκοπευτή και ποτέ για κυνήγι αλλα υποστηρίζω με πάθος το δικαίωμα στο κυνήγι, πληρωνω συνδρομή στην ΚΣΕ για άδεια κυνηγίου μόνο και μόνο για να υποστηρίξω οικονομικά στις δραστηριότητες της, πηγαίνω βόλτες στην φυση με φίλους κυνηγούς χωρις να συμμετάσχω στο κυνήγι καθώς…δέν έχω βρεί ποτέ οικολόγους του Κολωνακίου να μου κάνουν παρέα….
    Ναι στο νόμιμο και αειφόρο κυνήγι! Ναι στην στην Οικολογία! Οχι στον «Οικοφασισμο»!!!!

  • 2 Μαΐου 2010, 10:06 | Καρανάσιος Βασίλης

    Κυνηγώ στον Υμμητό από τα 18 μου και στις περισσότερες περιοχές του που επιτρέπεται το κυνήγι, δεν έχω συναντήσει ποτέ μου μη κυνηγό. Τι να πάει να κάνει άλλωστε κάποιος σε τέτοια δύσβατα μέρη;

    Πώς είναι δυνατό να επικροτούν κάποιοι την απαγόρευση χωρίς να έχουν ποτέ τους βρεθεί σε αυτή τη περιοχή;

  • 2 Μαΐου 2010, 10:41 | Αθανάσιος Νομικός

    Έχω διαβάσει προσεκτικά όλες τις απόψεις όσων συμφωνούν με την απαγόρευση του κυνηγίου στον Υμμητό και δεν έχω δει κανένα να προβληματίζεται με το γεγονός πως η απαγόρευση αυτή είναι αυθαίρετη.

    Αποσείετε άμεσα την παράγραφο 3 του άρθρου 7, ή παρουσιάστε μας αποδείξεις που να τεκμηριώνουν την απόφαση σας αυτή.

  • 2 Μαΐου 2010, 10:43 | Γιάννης Γρηγορίου

    Θεωρώ πως είναι απαράδεκτο να προτείνετε την απαγόρευση του κυνηγίου στην περιοχή, όταν δεν είχατε στα χέρια σας καμία μελέτη που να συμφωνεί με την απόφασή σας.

    Δεν είναι κάπως δικτατορική η συμπεριφορά αυτή;

  • 2 Μαΐου 2010, 10:51 | Δρίτσας Στ.

    Βλεπω σχόλια που έχουν αναρτηθεί για την απαγορευσή του κυνηγιού λέγοντας πως ειναί βάρβαρο σπόρ κτλ. Θα ήθελα να μας πουν οι κυρίες και οι κύριοι μηπώς αυτό που πραγματικά τους ενοχλεί είναι ότι με τους φίλους κυνηγούς στα πόδια τους δεν θα μπορούν να συνεχίσουν στην παράμονη οικοδόμηση που ξεφυτρώνει σαν τα μανιτάρια στην μέση του πουθενά? Οι κυνηγοί προστατεύουν τα βουνά όσο οι Κύριοι δεν μπορούν να φανταστούν, διότι εκείνοι είναι αυτοί οι οποίοι έχουν προλάβει πυρκαγιές και που έχουν παλέψει να τις σβήσουν και που προστατεύουν γενικότερα τα βουνά μας σε καθημερινή βάση. Λοιπόν καλό θα ήταν οι ΚΥΡΙΟΙ και ΚΥΡΙΕΣ οι οποίοι δεν έχουν πατήσει και ποτέ το πόδι τους στο βουνό για να ξέρουν τι γίνεται να σταματήσουν τα σχόλια περί βάρβαρων πράξεων κτλ.
    Το κυνήγι είναι μια δραστηριότητα που πάντα υπήρχε στην ζωή μας από τότε που υπήρχε ο άνθρωπος. Ξαφνικά οι φιλοζωικές οργανώσεις μας έβαλαν ταμπέλα λέγοντας ότι είναι Βάρβαρο και άδικο.
    Λέγοντας αυτά θα ήθελα να αναφερθούμε στην πραγματική επίλυση του προβλήματος που δεν είναι η απαγόρευση του κυνηγιού αλλά η καλύτερη φύλαξη των βουνών διότι δυστυχώς υπάρχουν και οι ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΙ κυνηγοί οι οποιοί πρέπει να καταπολεμιστούν.
    Περισσότεροι θυροφύλαξη στα βουνά ώστε το κυνήγι να γίνεται σωστά και όχι παράμονα.
    Αυτή πιστεύω πως είναι μια λύση για το κυνήγι και όχι η απαγορευσή του.

  • 2 Μαΐου 2010, 10:01 | ΧΟΡΤΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

    Θεωρώ απαράδεκτο σε μια εποχή που αναζητούμε τη συμβολή της φύσης στην καθημερινότητά μας να επιτρέπεται το κυνήγι στον Υμηττό (αλλά και σε κάθε σημείο όπου μπορεί να βρεθεί ένας ζωντανός ευάλωτος οργανισμός). ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ. Ο-Χ-Ι ΑΛΛΟ ΚΥΝΗΓΙ ΖΩΩΝ.

  • 2 Μαΐου 2010, 09:07 | Νεκτάριος Χατζηδούρος

    Το κυνήγι είναι μια ασύμβατη δραστηριότητα με την Φύση?ΟΧΙ σύμφωνα με τις Ευρωπαικές Οδηγίες το Κοινοτικό Δίκαιο και τις αποφάσεις των Ευρωπαικών Δικαστηρίων!!!Είναι η παράδοση μας είναι ο τρόπος ζωής μας.Μας ζητάτε να κάνουμε θυσίες για την οικονομία,έχετε ενημερωθεί πόσος τζίρος υπάρχει γύρω απο το κυνήγι?Γνωρίζετε ότι στους ορεινούς όγκους της πατρίδας μας στα χωριά των 2-3 κατοίκων οι μόνοι που τα επισκέπτονται το χειμώνα και τους δίνουν ζωή είναι οι κυνηγοί?Μέσα στη γυάλα και στον κόσμο της εικονικής πραγματικότητας που ζήτε πώς να τα ξέρετε αυτά?Τα δέντρα,τα χιλίαδες δέντρα,που έχουμε φυτέψει στον Υμητό και αλλού τα έχετε υπ’όψιν?Εμείς δεν θέλουμε να κλειστούμε ούτε στα γυμναστήρια και να νεανίζουμε,ούτε να βλέπουμε τα βουνά με τα κυάλια,θέλουμε να βγαίνουμε στο Βουνό και να βιώνουμε τη φύση.Αφήστε μας εμάς να βάλουμε το κυνηγετικό μας γιλέκο και να ανεβούμε τα βουνά μας και πάρτε εσείς το σακκίδιο σας και πηγαίνετε στο γυμναστήριό σας.Στό τέλος θα κάνουμε ταμείο…..

  • 2 Μαΐου 2010, 08:17 | ΣΤΑΘΗΣ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 3 ΤΟΥ ΑΠΘΡΟΥ 7 ΤΟΥ Π.Δ. Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΚΑΚΕΝΑΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΞΕΠΟΥΛΟΥΝ ΤΟ ΤΟΠΟ ΜΑΣ. ΔΕΣΤΕ ΠΕΝΤΕΛΗ ΠΑΡΝΑΣΣΟ ΚΤΛ. ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΤΕ ΚΥΡΙΑ ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ ΜΕ ΤΗ ΚΣΕ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΦΥΛΑΞΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ. ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΚΥΝΗΓΟΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ? ΚΑΙ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΠΟΥ… ΣΕ ΓΥΑΛΕΣ? ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΔΙΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΦΥΛΑΞΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡΕΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙΣ ΘΗΡΑΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΤΙΣΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ? ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ Η ΤΗΝ ΕΕ? ΟΙ ΚΑΤΑ ΟΝΟΜΑ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΑΣ ΠΟΥ ΣΠΑΤΑΛΟΥΝ ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΙ ΕΡΓΟ ΚΑΝΟΥΝ?

  • 1 Μαΐου 2010, 23:37 | Τασος Χ

    Είμαι ένας σχετικά νέος άνθρωπος και ασχολουμαι τόσο με το κυνήγι, όσο και με το ψάρεμα και όποτε μου δίνεται η ευκαιρεία παροτρύνω και άλλους να ασχοληθούν με αυτές τις δραστηριότητες. Ειλικρινά δε μπορώ να αντιληφθώ αυτή την εμμονή κάποιων να θέλουν να μας στερήσουν και τις δύο αυτές ασχολίες. Ξέρουν πολύ καλά όλοι αυτοί που καθορίζουν τις τύχες μας πίσω από τις βελούδινες πολυθρόνες του Ελληνικού Κοινοβουλίου πως όχι μόνο εχθροί του οικοσυστήματος δεν είμαστε αλλά απεναντίας προστάτες του. Πως άλλωστε θα συνεχίσουμε το χόμπυ μας και τα επόμενα χρόνια αν πέρα απ΄τον καθένα εμεις πρώτοι δε το προστατέψουμε? Αφήστε λοιπόν αυτή τη καραμέλα για τους κυνηγούς που τη πιπιλάτε τόσα χρόνια και εφαρμόστε τα αυτονόητα. Έχετε επιτρέψει ( με το αζημίωτο βέβαια ) να χτιστούν όλα τα βουνά και οι παραλλίες της Ελλάδας και χωρίς ντροπή για να καλύψετε τις πομπές σας τολμάτε να δείχνετε ως υπεύθυνους για τη καταστροφή του οικοσυστήματος τους κυνηγούς. Για να μη γίνομαι κουραστικός όμως ξέρετε και ξέρουμε ποια είναι τα πραγματικά προβλήματα που ταλανίζουν τη χλωρίδα και πανίδα της χώρας απλά δεν έχετε θιάθεση και θάρρος για να τα επιλύσετε. Αφήστε μας λοιπόν ήσυχους να συνεχίσουμε αυτό που κανούμε και που γεμίζει τις ζωές μας και βρείτε τρόπους να μας απεγκλωβίσετε από το αδιέξοδο που μας έχετε οδηγήσει.

  • 1 Μαΐου 2010, 22:41 | ΒΑΛΜΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

    Κυριοι, καθε απαγορευση που δεν βασιζεται σε σοβαρες μελετες ,ειναι φασιστικη.
    Οποιος ενδιαφερεται πραγματικα για την φυση συμπαρατασεται με τους κυνηγους,πρεπει να καταλαβεται οτι το κυνηγι ειναι μερος της λυσης και οχι του προβληματος.Ευχαριστω.

  • 1 Μαΐου 2010, 21:22 | Geo

    «από Μιχάλης Πετράκος – — 30 Απριλίου 2010 @ 11:51

    Εκτός από τους 45000 κυνηγούς στην Αττική υπάρχουν και 3,5 εκ. πολιτών που έχουν το δικαίωμα να απολαμβάνουν τα περιαστικά δάση χωρίς την πρόσθετη ψυχαγωγία των πυροβολισμών. Νομίζω ότι οι κυνηγοί μπορεύν να δείξουν την αγάπη τους για τη φύση (ως γνωστόν οι κυνηγοί αγαπούν τη φύση όπως οι ανθρωποφάγοι τους συνανθρώπους τους: με σάλτσα) πιο περα και να αφήσουν τον πολύπαθο Υμηττό στην ησυχία του. Το ΠΔ έχει πολλά προβλήματα αλλά τουλάχιστον σε αυτό το σημείο θεμοθετεί το αυτονόητο.»

    Βεβαιως μονο που τα 3,5 εκατομμυρια πονανε το δασος εξαποστασεως και που και που μπαινουν και στο ιντερνετ για να βγαλουν κανα απωθημενο , ενω η κυνηγετικες οργανωσεις προστατευουν και εμπλουτιζουν προγραμματισμενα και εθελοντικα ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ και ειναι κρισιμη η παρουσια τους ΟΠΟΥ επιτρεπεται στα δαση , ειτε για να κυνηγησουν ειτε οχι.Η απουσια τους ειναι που αφηνει κερκοπορτες για καθε παρανομια.

  • 1 Μαΐου 2010, 20:31 | Ελένη Σ.

    Το επιχείρημα της «παράδοσης» για να αιτιολογηθεί ο φόνος δεν στέκει.
    Κι άλλες αιματοβαμμένες παραδόσεις, στην πορεία της εξέλιξης των κοινωνιών, φθίνουν και καταργούνται. Ελπίζω να γίνει το ίδιο και με το κυνήγι.
    Όπως δεν στέκει ούτε στιγμή και το επιχείρημα-εκβιασμός περί 250.000 ή 300.000 ψηφοφόρων, αν ας πούμε κάνετε την αφαίρεση από τα 9.800.000 του εκλογικού σώματος!
    Όσο για τον ισχυρισμό των κυνηγών ότι αγαπούν και προστατεύουν τη φύση, πέρα από την κραυγαλέα αντίφαση (αγάπη που σκοτώνει!) είναι και σε μεγάλο βαθμό ψευδής, γιατί όταν λήγει η κυνηγετική περίοδος οι περισσότεροι παύουν να ανεβαίνουν στα βουνά και τα δάση!
    Σας συγχαίρω για την πρόταση, τόσο εσάς όσο και το επιτελείο σας και ελπίζω να μην διαψεύσετε τις ελπίδες μιας πραγματικά μεγάλης μερίδας πολιτών. Μακάρι να επεκτείνετε την απαγόρευση σε όλη την επικράτεια για να δώσει η Ελλάδα ένα παράδειγμα ουσιαστικού πολιτισμού και ήθους σε όλο τον κόσμο!

  • 1 Μαΐου 2010, 16:27 | ΤΑΚΗΣ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

    Ελάτε κυρία Υπουργέ πείτε μας την αλήθεια! Ποσώς σας ενδιαφέρει η διαβούλευση αφού τις αποφάσεις τις έχετε ήδη πάρει. Όπως και όλες οι δαβουλεύσεις της σοσιαλιστικής σας κυβέρνησης είναι απλώς για να μας ρίξετε στάχτη στα μάτια.
    Σίγουρα για να πάρετε τις όποιες αποφάσεις θα έχετε διαβουλευτεί με τους μόνους “άξιους” συνομιλητές , τις αμφιβόλου έργου (μάλλον ανύπαρκτου) ΜΚΟ των παχυλών κονδυλίων από τις επιδοτήσεις, κρατικές και ΕΕ.
    Μόνο κυρία Υπουργέ θυμηθείτε ότι είστε Υπουργός Περιβάλλοντος και όχι Υπουργός του περιβάλλοντός σας και ότι υπάρχει μία κοινωνία 300.000 “μοβόρων” κυνηγών που αγαπά, πονά, βιώνει την φύση για την οποία εσείς θα έπρεπε να κόπτεστε και που τους εκπροσώπους τους απαξιείτε να τους δεχθείτε ως συνομιλητές σας.
    Δηλαδή το πρόβλημα του περιβάλλοντός είναι το κυνήγι; Μήπως γνωρίζετε πως υπάρχουν και διατηρούνται οι πληθυσμοί των περδικών και των λαγών στον απαγορευμένο Υμηττό; Υπάρχουν από τις απελευθερώσεις, τα φιλοθηραματικά έργα και την αστυνόμευση της ομοσπονδιακής θηροφυλακής ή μήπως δεν σας ενδιαφέρει; Μήπως σας ενδιαφέρουν οι μελέτες που δείχνουν την καταστροφή που προκαλούν στο οικοσύστημα οι ανεμογεννήτριες, των οποίων είστε υπέρμαχη, ή εκεί παίζονται παιχνίδια πολλών εκατομμυρίων;
    Δε νομίζω να πιστεύετε ότι το πρόβλημα στον Υμηττό είναι το μικρό κομμάτι που επιτρέπεται το κυνήγι. ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ! Δυστυχώς οι ενέργειές σας μας αναγκάζουν να σκεφτούμε ότι ο Υμηττός είναι μόνο η αρχή.
    Σας καλώ λοιπόν κυρία Υπουργέ, να απαγκιστρωθείτε από τις αγκυλώσεις και τις προκαταλήψεις σας, να δείτε τα πραγματικά προβλήματα της φύσης και του περιβάλλοντος και τότε θα μας έχετε κι εμάς τους “σιχαμερούς” κυνηγούς αρωγούς στο έργο σας.
    Σε αντίθετη περίπτωση θα μας βρείτε απέναντί σας γιατί είμαστε αποφασισμένοι να υπερασπίσουμε το παραδοσιακό κυνήγι μια δραστηριότητα που μας κληροδότησαν οι γονείς μας και που είμαστε αποφασισμένοι να την κληροδοτήσουμε στα παιδιά μας, γιατί το να βιώνεις τη φύση είναι τρόπος ζωής και όχι αμαρτία.

    Με εκτίμηση
    ένας δύσπιστος σχολιαστής

  • 1 Μαΐου 2010, 16:02 | NIKOS LEKKAS

    Κα Μπιρμπιλη αναρωτιεμαι εαν το προβλημα μετο θεμα του Υμμητου ειναι η προστασια του βουνου με οτι αυτο συνεπαγεται επι της ουσιας η, η σωνει και καλα απαγορευση του κυνηγιου; Μετα λυπης διαπιστωνουμε απο αυτα που κατα καιρους βγαινουν στο φως της δημοσιοτητας οτι κυριος στοχος ειναι να πληγει η κυνηγετικη δραστηριοτητα. Γνωριζουμε πολυ καλα, ολοι μας ποιοι ειναι οι εχθροι των δασων, του πρασινου και της αγριας ζωης, ετσι δεν ειναι; Θα ημουν πεπεισμενος για τις προθεσεις σας, εαν εστιαζατε αλλου για την προστασια των ορεινων ογκων της πατριδας. Ας προστατεψουμε τη φυση σταματωντας την παρανομη δομηση, τις ανεξελεγκτες χωματερες,την αυθαιρετη και ακομψη ριμοτομηση των δασικων εκτασεων, τις φωτιες,τα κατα καιρους αρπακτικα που προσπαθουν να συμβαλλουν στην προστασια του περιβαλλοντος στηνοντας αντενες, ανεμογενητριες, και ολα τα συναφη, στο σπιτι της περδικας,του λαγου,της αλεπους και της καρακαξας. Ολα αυτα που αναφερθηκα πιο πανω ειναι αποδεδειγμενο εμπρακτα οτι αλοιωνουν το φυσικο περιβαλλον, σε αντιθεση με την κυνηγετικη δραστηριοτητα που αποδεδειγμενα επιστημονικα, οχι μονο δεν βλαπτει τη φυση, αλλα συμβαλει σοβαρα στην σωστη διαχειρηση της. Επομενως ειμαι καθετα αντιθετος με την απαγορευση του κυνηγιου στον Υμμητο και σε ολες τισ Ζ.Ε.Π. οπως εχετε σκοπο να μας επιβαλετε μεροληπτοντας κατα της αρχεγονης και συμβατης με το περιβαλλον κυνηγετικης δραστηριοτητας. ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕ ΚΑΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΛΑΘΟΣ……ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΞΑΝΑ……. ΛΕΚΚΑΣ ΝΙΚΟΣ-ΚΥΝΗΓΟΣ-

  • 1 Μαΐου 2010, 15:57 | Τσούκα Αθανασία

    Κυρία Υπουργέ,
    Κατ’αρχήν θέλω να ξεκαθαρίσω οτι δεν υπάρχουν προσωπικά προηγούμενα μαζί σας γιατί με έναν άγνωστο άνθρωπο δεν μπορείς να έχεις διαφορές.
    Αυτή η διαβούλευση ήταν αναμενόμενο οτι θα προκαλούσε την βαρύνουσα γνώμη της κυρα-Μαργαρίτας που φωνάζει δακρύβρεχτα οτι οι κυνηγοί είναι παλιάνθρωποι που σκοτώνουν τα κακόμοιρα τα πουλάκια…
    Ενώ οι άνθρωποι αυτοί δηλώνουν κυνηγοί, οι άλλοι δηλώνουν οικολόγοι, πτηνολόγοι, προστάτες των ζώων κ.α. Δηλαδή με οποιεσδήποτε άλλες γνώσεις εκτός από κυνήγι. Πώς λοιπόν θα μπορούσαν να έχουν σοβαρή τοποθέτηση και επιχειρήματα για ένα θέμα που δεν γνωρίζουν; Πρέπει κάποια στιγμή να το χωνέψετε, πως για κάθε πράγμα υπάρχει και ο κατάλληλος άνθρωπος. Το οποιοδήποτε θέμα μπορεί να το λύσει μόνο ο επιστήμονας που σπούδασε πάνω σ’αυτό και όχι ο καθένας. Το γνωμικό οτι η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας ταιριάζει απόλυτα εδώ κι εσείς επιμένετε στους ημιμαθείς. Δεν μπορείτε να παραδίδετε το κυνήγι με ελαφρειά τη συνείδηση σε ανθρώπους που δεν το κατέχουν. Το φρούτο της οικολογίας έγινε πρόσφατα εισαγωγή από το βορρά, αλλά αντί να αντιγράψετε ένα από τα μοναδικά κυνηγετικά συστήματα στον κόσμο που διαθέτει η Γερμανία, αντιγράψατε τους μοντερνισμούς των πράσινων, με πρόθεση μάλιστα να ασχοληθείτε με το κυνήγι. Μόνο τον κρότο της τουφεκιάς ακούτε και τίποτε άλλο. Μολυσμένη ατμόσφαιρα, τεχνητές αποξηράνσεις, έλλειψη τρεχούμενων νερών, καταστροφή βιοτόπων, φυτοφάρμακα, λαθροθηρία, επιδημικές ασθένειες θηραμάτων και τόσες άλλες αντίξοες καταστάσεις που οι περισσότερες έχουν τη σφραγίδα ενός κυβερνητικού προγράμματος, τις θεωρείτε δευτερεύουσας σημασίας. Για να προστατεύσετε λοιπόν το θήραμα θα πρέπει να στραφείτε στο θήραμα, γιατί προστασία θηράματος σημαίνει συνεχής εμπλουτισμός, αναπαραγωγή και διαβίωση μέσα στο φυσικό του περιβάλλον. Σημαίνει ανελλιπής παρακολούθηση της υγιεινής διατροφής και ανάπτυξή του. Σημαίνει λογική διαχείριση και σωστός καταμερισμός. Θέμα οικονομικό δεν υπάρχει, το ΤΑΜΕΙΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΘΗΡΑΣ αρκεί και περισσεύει. Και όταν αυτές σας οι ενέργειες φθάσουν σε καλό επίπεδο, τότε να ασκήσετε άγρυπνο έλεγχο, 365 μέρες το χρόνο για τη νόμιμη αντιμετώπισή του θηράματος από τον κυνηγό και τον λαθροθήρα. Αυτή είναι η σωστή σειρά των πραγμάτων. Δεν μπορείτε συνέχεια να του ζητάτε ευθύνες για κάτι που από εσάς ξεκινάει στραβά.
    Υπολογίσατε ποτέ την έκταση που καταλαμβάνουν οι κατοικημένες πόλεις και τα χωριά μας, οι εκτός πόλεων βιομηχανικές μονάδες ή άλλες εγκαταστάσεις, τα δημόσια και ιδιοτικά κτήματα, οι περιφραγμένες και νομικά απαραβίαστες ιδιωτικές καλλιέργειες, οι άγονοι και προβληματικοί τόποι, οι τοπικές απαγορεύσεις της ηπειρωτικής Ελλάδας και ορισμένων νησιών μας, τα απαγορευμενα βουνα και οι λίμνες μας, οι Εθνικοι Δρυμοι, τα Αισθητικά Δάση, αυτά που ήδη καταδικάστηκαν από τις πυρκαϊές, το οδικό μας δίκτυο, τα ποτάμια, τα αεροδρόμια και οι στρατιωτικές εγκαταστάσεις, οι παραμεθώριες περιοχές, τα καταφύγεια και εκτροφεία θηραμάτων;
    Πείτε λοιπόν στον κυνηγό πού να πάει. Ποιά σπιθαμή γης να πατήσει, προς ποιά κατεύθυνση να τουφεκίσει για να μην κάνει ζημιά; Για ποιό λόγο εισπράτετε από αυτόν του κόσμου τα δυσεκατομμύρια κάθε χρόνο και πως του το ανταποδίδετε;

    Ειδικά με τις σημερινές καταστάσεις Κυρία Υπουργέ που ο πολίτης ζητάει διέξοδο από τα προβλήματά του, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΟΥ. Αλλά η δική του ικανοποίηση ή μη, είναι το λιγότερο που μετράει σ’αυτή την υπόθεση.

    Υπάρχουν βιομηχανίες, βιοτεχνίες και χιλιάδες επαγγελματίες που σας κοιτάνε στα μάτια και περιμένουν να μάθουν αν θα μπορέσουν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους ή θα υποφέρει το σπίτι τους. Σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων.

    Φιλικά
    Τσούκα Αθανασία
    Κορωπί.

  • 1 Μαΐου 2010, 15:06 | kaltsas kostas

    OLA OSA LEGONTE KRIVOUN IDEES K SKEPSIS ANTHROPON.TIN STIGMI TOU THANATOU TIN MATHENOUME SAN ERTHI.DEN MAS SKOTONI OMOS KANIS..DEN MAS KINIGA KANIS..DEN FOVOMASTE TIPOTA PIA..EHOUME EXOUSIA..IMASTE ANTHROPI!!NTREPOME AFTO TO ANTHROPINO PETSI POU KOUVALAO..NIOTHO MIA VROMIA PANO TOU..OHI GIATI SKOTONO..ALLA GIATI DEN KANO KATI GIA NA TOUS STAMATISO.!!POS PIRAME TIN ZOI MAS K TIN KANAME ETSI?DEN SKOTONOUME GIA NA ZISOUME.SKOTONOUME GIATI MPOROUME..GIATI ETSI NIOTHOUME ATROMITI..DINATI..THEOI!STIN KARDIA TOY OPIOU THIRAMATOS ANTHROPE KRIVETE K I ALITHIA TIS ZOIS POU DEN TIN EKANES ESI DILE..INE MIA ZOI MIA ANASA POU SE XEPERNA EKATOMIRIA FORES..POU SE KITA ME APORIA..GIATI??GIATI??I HTIPI TIS DIKIS MOU KARDIAS SE OLI MOU TIN ZOI THA KLENE GIA OSES FORES DEN SE STAMATISA..SE EMAS IRTHE O KLIROS ..AS STATHOUME ANTAXIOI SE AFTO K AS KATASTREPSOUME OTIDIPOTE INE DIKO MAS..TO THAVMA AFTIS TIS ZOI DEN INE..VGITE STO VOUNO K STIN THALASA.TIN ORA TOU THANATOU AFISTE NA TIN EPILEXOUN MONA TOUS TA THIRAMATA SAS!OPOS EILEGOUME K EMIS..ISOS KAPOU ALOU NA VROUME TIN APANTISI.ALA OHI STON THANATO..ISOS STIN STASI POU EPILEGOUME NA EHOUME APENANTI STIN ZOI!

  • 1 Μαΐου 2010, 14:23 | Κώτσος Τυμπανίδης

    Καλησπέρα σας,

    Δηλώνω αντιθετος στην επικείμενη απαγόρευση του κυνηγιού που ετοιμάζετε εσείς και οι επιτελείς σας…

    Σταματήστε να μας πολεμάτε,να μας θεωρείτε πολίτες Β κατηγορίας,ΝΑ ΣΒΗΝΕΤΕ ΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΜΑΣ…

    ΕΓΩ κυρια μου πληρώνω την άδεια μου,συντηρώ ξενοδοχεία και ταβερνάκια σε μέρη που οι ΔΙΚΟΙ ΣΑΣ ουτε ξέρουν που βρίσκονται…

    Βαρέθηκα επιχειρήματα του στύλ »φοβάμαι τους πυροβολισμούς» η »χαθήκανε τα πουλια στην Αττικη»…
    Αραγε για τι είδους πουλιά μιλάνε οι εν λογω κυρίες?
    ΑΝ μιλάνε για τα πτερωτα θηράματα να τις καθυσηχάσω λέγοντας τους οτι ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ αλλα απο το μπαλκόνι ελάχιστα μπορείς να δείς..πρέπει να πατήσεις και λίγο χώμα…
    και με τις γόβες που παίρνουν με τις επιδοτήσεις ΣΑΣ δεν μπορούν να βγούν στα λαγκάδια…
    Για τήν κροτοφοβία τους τι να πω….οπως πάει θα ζητησουνε να σταματήσουνε και τα βεγγαλικά την Ανάσταση…

    Και μην ξεχνάς….αν δεν σε ενδιαφέρει να με ικανοποιήσεις σαν κυνηγό θα πρέπει να με κοιτάξεις στα ματια σαν ψηφοφόρο που έκανε το λάθος και σε ψήφιζε ολα αυτα τα χρόνια…

    Υ.Γ Εχετε ακούσει το γνωστο λαικό άσμα »Μαζί μου ασχολείσαι»?

  • 1 Μαΐου 2010, 14:10 | θεοτοκης ανδρεας

    .ΟΧΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΛΗΞΕΙ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ.ΟΧΙ ΣΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΥΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ.ΟΧΙ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΥΜΗΤΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΕΙΝΟΥΣ ΟΓΚΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ~~~~~~~~~~

  • 1 Μαΐου 2010, 13:20 | Κώστας Ζαφειρόπουλος

    Όχι στην κατάργηση του κυνηγίου στον Ημηττό.Το βουνό και το δάσος για να υπάρχει πρέπει να το επισκέπτονται άνθρωποι και να επιτρέπονται οι δραστηριότητες οι οποίες αποδεδειγμένα δεν το βλάπτουν. Με την απομάκρυνση των ανθρώπων αυτών (που ζουν πολλές ώρες της ζωής τους σ’αυτό) δεν προστατεύουμε το περιβάλλον αλλά το αφήνουμε έρμαιο στα χέρια όσων δεν το αγαπούν. Το έχουμε δει το έργο πολλές φορές. Απαγόρευση κυνηγίου σε μια περιοχή με αποτέλεσμα να φεύγουν οι ενοχλητικοί κυνηγοί οι οποίοι εμποδίζουν να χτιστούν αυθαίρετα (Κατσιμίδι Αττικής) να πετούν απόβλητα ανενόχλητοι κάποιοι (Λίμνη Βόλβη) και να παραδίδονται στους εμπρηστές με σκοπό την μελλοντική οικοπεδοποίηση. Άσχετα εάν συμφωνεί κάποιος ή όχι με το κυνήγι δεν θα πρέπει να σκέφτεται έχοντας στο μυαλό του την αντίθεση του προς αυτήν την δραστηριότητα αλλά του τί αποτελέσματα θα έχει αυτή. Και πιστέψτε με εάν υπάρχει κάποιο θήραμα στον Υμηττό είναι επειδή υπάρχουν οι κυνηγετικής οργανώσεις΄. Αρκεί να ψάξει κάποιος και θα ενημερωθεί.

  • 1 Μαΐου 2010, 12:34 | Γιώργος Πιστ.

    Θεωρώ επιβεβλημένη όχι μόνο την άμεση απαγόρευση του κυνηγίου, αλλά και την εκπαίδευση κυνηγητικών σκύλων στον Υμηττό για τους εξής λόγους.
    -Ο Υμηττός είναι μικρή σε έκταση περιοχή, περικυκλωμένη πανταχόθεν από οικιστικές περιοχές που δεν επιτρέπουν τη διαφυγή των τυχόν υπαρχόντων θηραμάτων. Πλέον αυτού η χλωρίδα της περιοχής (πολύ χαμηλή έως ανύπαρκτη βλάστηση ιδιαίτερα μετά τις πυρκαγιές), ευνοεί τους κυνηγούς αφού τους εξασφαλίζει απεριόριστη ορατότητα και πρόσβαση των σκύλων τους σε κάθε σημείο, στερώντας έτσι τη δυνατότητα διαφυγής, απόκρυψης και αυτοπροστασίας των θηραμάτων. Αυτές οι συνθήκες καθιστούν τη μάχη κυνηγών και θηραμάτων εντελώς άνιση, κάτι που κανονικά δεν θα έπρεπε να ανέχονται ούτε οι ίδιοι οι συνειδητοποιημένοι δηλ. οι πραγματικοί κυνηγοί.

    -Ο Υμηττός πρέπει να αποτελέσει ένα διευρυμένο πάρκο αναψυχής και περιπάτου για τα εκατομμύρια των κατοίκων των γύρω περιοχών, όπου να μπορεί η άγρια πανίδα της περιοχής να ηρεμήσει και να συναντηθεί με τους ανθρώπους χωρίς τον κίνδυνο να πυροβολήθεί. Αυτό θα αποτελέσει και μια φυσική εκπαίδευση και συμφιλίωση όλων και κυρίως των παιδιών της περιοχής (συμπεριλαμβανομένων και των παιδιών των κυνηγών) με τη φύση, ώστε να απολαμβάνουν την ομορφια της άγριας πανίδας και να μην την βλέπουν ως ένα κομμάτι κρέας για κατανάλωση.

    -Σε ότι αφορά τα επιχειρήματα των κυνηγών περί προστασίας του δάσους, αειφορικής ανάπτυξης του περιβάλλοντος, κυνηγητικού τουρισμού κλπ τα θεωρώ εντελώς επιδερμικά και ανυπόστατα, συμβατά μόνο με το κυνηγητικό τους πάθος. Ας απαντήσουν με ειλικρίνεια στο ερώτημα γιατί έχει αποδεκατιστεί η άγρια ζωή στον Υμηττό και αναγκάζονται οι κυνηγοί να ελευθερώνουν θηράματα για να τα σκοτώσουν οι ίδιοι την επομένη;

    – Ο Υμηττός δεν έχει καμία ομοιότητα με άλλες περιοχές ή χώρες του εξωτερικού που επικαλούνται. Επομένως δεν μπορεί να γίνει και καμία σύγκριση.
    ΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟΝ ΥΜΗΤΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑ ΠΩΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ.

  • 1 Μαΐου 2010, 12:21 | ΚΑΝΑΚΗΣ Γ.

    ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΤΑΣΗ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ,ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ ‘ΚΑΙ ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.ΕΞΑΛΛΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΗ.ΑΚΟΜΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΥΛΟΓΟ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΤΟ ΣΥΝΗΘΕΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΩΝ ΠΥΡΚΑΓΙΩΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΚΑΙ ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΤΕ ΤΟΝ ΥΜΗΤΤΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ ΚΑΤΕΔΑΦΙΖΩΝΤΑΣ ΠΡΩΤΑ ΑΠ’ΟΛΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΠΟΥ ΞΕΦΥΤΡΩΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΣΑΝ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΥΦΕΣ ΤΟΥ ΥΜΗΤΤΟΥ.