1. Οι δηλώσεις των κατ’ επάγγελμα αγροτών παραγωγών ηλεκτρικής ενέργειας για τη διατήρηση ή μη της ιδιότητας του κατ’ επάγγελμα αγρότη, οι οποίες προβλέπονται στην περίπτωση 1.α της υποπαραγράφου ΙΓ.1 της παραγράφου ΙΓ΄ του άρθρου πρώτου του ν. 4254/2014 (Α΄ 85), ειδικά για το έτος 2018 μπορούν να υποβληθούν έως τις 31.12.2019. Αν δεν υποβληθεί η δήλωση του προηγούμενου εδαφίου ή διαπιστωθεί ότι η δήλωση είναι ανακριβής, επανακαθορίζεται αναδρομικά η τιμή αποζημίωσης για το έτος 2018, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στον πίνακα Α΄ που προβλέπεται στην περίπτωση αυτή. Η τιμή αποζημίωσης αγροτών παραγωγών ηλεκτρικής ενέργειας, που έχει καθοριστεί πριν από την έναρξη ισχύος του παρόντος χωρίς να έχει υποβληθεί δήλωση, επανυπολογίζεται αναδρομικά μετά την υποβολή της δήλωσης, σύμφωνα με την παράγραφο 1.
2. Μετά το δέκατο εδάφιο της περίπτωσης α της υποπαραγράφου ΙΓ.1 της παρ. ΙΓ του άρ¬θρου πρώτου του ν. 4254/2014 προστίθεται εδάφιο ως εξής:
«Εφόσον υποβληθεί δήλωση μετά την παρέλευση του πρώτου τριμήνου από την αρχή εκάστου έτους και το αργότερο μέχρι την 31η Μαΐου, η τιμή αποζημίωσης που είχε καθοριστεί πριν την υποβολή της δή¬λωσης επα¬ναϋ¬πο-λογίζεται αναδρομικά και επιβάλλεται στον κάτοχο του σταθμού εφάπαξ παρακράτηση ίση με το 50% της αξίας του πρώτου χρονικά μηνιαίου ενημε¬ρω-τικού ση¬μει¬ώ¬ματος που εκδίδεται μετά τον επανυπολογισμό της τιμής αποζημίωσης. Για τις περι¬πτώ¬σεις του προηγούμενου εδα¬φίου, ο επανυπολογισμός λαμβάνει χώρα τα αργότερο εντός δύο μηνών μετά την 31η Μαΐου και καταβάλλεται τυχόν διαφορά.».
Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΠΕ»Άρθρο 25 – Ετήσια δήλωση κατ’ επάγγελμα αγροτών παραγωγών ΑΠΕ
Άρθρο 25 – Ετήσια δήλωση κατ’ επάγγελμα αγροτών παραγωγών ΑΠΕ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 01 – Χρονοδιάγραμμα για την έναρξη λειτουργίας των Αγορών Ενέργειας του ν. 4425/2016 (Α΄179)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 02 – Εναρμόνιση με τον Κανονισμό (ΕΕ) 1227/2011 (REMIT) για την ακεραιότητα και τη διαφάνεια στη χονδρική αγορά ενέργειας
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Προσλήψεις προσωπικού αορίστου χρόνου
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Προσλήψεις προσωπικού ορισμένου χρόνου
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Επιτροπή Προσλήψεων και Αμοιβών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προγράμματα εθελουσίας εξόδου προσωπικού
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Μετακινήσεις προσωπικού εντός Ομίλου
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Μεταφορά προσωπικού στο Δημόσιο
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Πολιτική Προμηθειών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Εφαρμογή σε θυγατρικές ΔΕΗ
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Προσαρμογή ειδικού τιμολογίου προσωπικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Τιτλοποίηση ΑπαιτήσεωνΆρθρο 12 – Τιτλοποίηση Απαιτήσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Εναλλαγή στην Καθολική Υπηρεσία Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 – Εγγυήσεις Δήμων για οφειλές νομικών προσώπων ΟΤΑΆρθρο 14 – Εγγυήσεις Δήμων για οφειλές νομικών προσώπων ΟΤΑ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Μείωση Νυχτερινού Τιμολογίου
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Τροποποίηση των άρθρων 80ΣΤ επ. του ν. 4001/2011
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17Άρθρο 17
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 – Ρυθμίσεις Μεταφοράς Φυσικού Αερίου
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Αποζημίωση παραγωγών ΑΠΕ μέχρι την έναρξη συμμετοχής του ΦοΣΕTEΚ στην αγορά
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Συμμετοχή σταθμών ΑΠΕ στην χονδρεμπορική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας χωρίς λειτουργική ενίσχυση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Όροι και διαδικασία για χορήγησης μεμονωμένης ενίσχυσης σε σταθμούς ΑΠΕ ισχύος μεγαλύτερης των 250MW
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Υβριδικοί Σταθμοί στα Μη Διασυνδεδεμένα Νησιά
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Επέκταση χρόνου εγκατάστασης σταθμών ΣΗΘΥΑ για αγροτικές εκμεταλλεύσεις και τηλεθέρμανση πόλεων – Πλαίσιο αδειοδότησης για σταθμούς βιοαερίου (ΦΟΔΣΑ)
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Πλαίσιο εγκατάστασης Φ/Β σταθμών σε αγροτική γη (<1% αγροτικής γης)
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Ετήσια δήλωση κατ’ επάγγελμα αγροτών παραγωγών ΑΠΕ
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Εναρμόνιση με Κανονισμό για ευθύνη εξισορρόπησης σταθμών ΑΠΕ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Πλαίσιο ηλεκτροκίνησης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Χρηματοδότηση Προγράμματος ΗΛΕΚΤΡΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29 – Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 4342/2015Άρθρο 29 – Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 4342/2015
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 – Τροποποίηση του ν. 4123/2013 (Άρθρο 1 της Εκτελεστικής Οδηγίας 2018/1581/ΕΕ) για αποθέματα πετρελαίουΆρθρο 30 – Τροποποίηση του ν. 4123/2013 (Άρθρο 1 της Εκτελεστικής Οδηγίας 2018/1581/ΕΕ) για αποθέματα πετρελαίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 – Τροποποίηση του άρθρου 52 του ν. 4602/2019 – ΕΑΓΜΕΆρθρο 31 – Τροποποίηση του άρθρου 52 του ν. 4602/2019 – ΕΑΓΜΕ
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Νοεμβρίου 2019, 11:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
11 Νοεμβρίου 2019, 23:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
18 Σχόλια 220 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35093 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό της διαχείρισης αποβλήτων, τη βελτίωση του πλαισίου εξοικονόμησης ενέργειας, την ανάπτυξη των έργων ενέργειας και την αντιμετώπιση πολεοδομικών ζητημάτων
- Αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών...
- Διατάξεις για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες και την προστασία του φυσικού και χωροταξικού περιβάλλοντος
- Μετονομασία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας σε Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ – ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΕΕ 2018/2001 ΚΑΙ 2019/944
- Εθνικός Κλιματικός Νόμος – Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Πρόληψης Δημιουργίας Αποβλήτων
- Διαβούλευση στο σχέδιο για την Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/2002 σχετικά με την τροποποίηση της οδηγίας 2012/27/ΕΕ για την ενεργειακή απόδοση
- Απαγόρευση καλλιέργειας ΓΤΟ
- Καθορισμός κανόνων, μέτρων και όρων για την αντιμετώπιση κινδύνων από ατυχήματα μεγάλης έκτασης
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 2012-27-ΕΕ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
- Αναθεώρηση Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Βοσκήσιμες γαίες Ελλαδας
- Κτήμα Τατοϊου
- Εγκριση κώδικα για την προστασία των νερών στο πλαίσιο οδηγίας
- Ανακύκλωση-βελτίωση αποβλήτων
- ΚΥΑ αειφορίας
- φυσικό αέριο -τροποιήσεις ν.4001/2011
- Ενσωμάτωση οδηγίας 2012/27/ΕΕ
- Σύσταση ΑΕ και τροποιοίσεις ν. 4123/2013
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Όροι δόμησης, κατασκευής, επιτρεπόμενες χρήσεις γης για κέντρα δεδομένων, χωροταξικές και πολεοδομικές ρυθμίσεις, αξιοποίηση πόρων Πράσινου Ταμείου και λοιπές περιβαλλοντικές και ενεργειακές διατάξεις
- Τροποποίηση του Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/944 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 5ης Ιουνίου 2019
- Διατάξεις για την απλοποίηση της περιβαλλοντικής αδειοδότησης, των περιβαλλοντικών επιθεωρήσεων και την προστασία του περιβάλλοντος
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣIΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ -Β’ ΦΑΣΗ, AΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Δημόσια Διαβούλευση για το Σχέδιο Νόμου «Ολοκληρωμένο Πλαίσιο για τη Διαχείριση Αποβλήτων»
- Νέο Σχέδιο Δράσης της Ελλάδας για την Κυκλική Οικονομία – Οδικός Χάρτης
- Έκθεση μακροπρόθεσμης στρατηγικής για την κινητοποίηση επενδύσεων για την ανακαίνιση και μετατροπή του εθνικού κτιριακού αποθέματος
- Προώθηση της Ανακύκλωσης–Ενσωμάτωση των Οδηγιών 2018/851 και 2018/852 της 30ής Μαΐου 2018.
- «Στρατηγική για την Ανάπτυξη της Εθνικής Υποδομής Γεωχωρικών Πληροφοριών (ΕΥΓΕΠ)»
- Σχέδιο Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (Master Plan) για τις λιγνιτικές περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας και της Μεγαλόπολης
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2019/904/ΕΕ σχετικά με τη μείωση των επιπτώσεων ορισμένων πλαστικών προϊόντων στο περιβάλλον»
- Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Εκσυγχρονισμός της Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής νομοθεσίας»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το «Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΠΕΑΡ)»
- Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
- Σχέδιο διατάξεων για ενσωμάτωση Οδηγιών 2019/692 και 2018/844
- Δημόσια Διαβούλευση για τη Μακροχρόνια Στρατηγική για το έτος 2050
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΠΕ»
- Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Ειδικού Χωρικού Σχεδίου (ΕΧΣ) για το Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
- Μητροπολιτικός Φορέας Γουδή - Ιλισίων
- Καθορισμός των Προδιαγραφών και του Περιεχομένου των Σχεδίων Δράσης Ειδών και Τύπων Οικοτόπων στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων του ν. 3937/2011 (ΦΕΚ 60 Α')
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων σύμφωνα με το άρθρο 21 του ν. 4062/2012
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών σύμφωνα με το άρθρο 32η του ν. 3468/2006
- Χορήγηση οικονομικών αντισταθμισμάτων σε εφαρμογή των διατάξεων των παρ. 1 και 4 του άρθρου 22 του ν. 1650/1986
- Κανονισμός Τιμολόγησης των ΦΟΔΣΑ και Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας
- Χαρακτηρισμός της υδάτινης, χερσαίας και ευρύτερης περιοχής της λίμνης Παμβώτιδας (Ιωαννίνων),Π.Ε. Ιωαννίνων ως Περιφερειακό Πάρκο, και καθορισμός χρήσεων γης, όρων και περιορισμών δόμησης
- Περιβαλλοντική διαχείριση των περιοχών με οικιστικές πυκνώσεις, ιώδους περιγράμματος
- Εθνικός Σχεδιασμός για την Ενέργεια και το Κλίμα
- Σύσταση Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων του άρθρου 19Α του ν.4062/2012 και όρια προστίμων
- Εθνικό Σχέδιο για την αύξηση του αριθμού των κτιρίων με σχεδόν μηδενική κατανάλωση ενέργειας (άρθρο 9 της Οδηγίας 2010/31/ΕΕ)
- Σχέδιο Στρατηγικής Ανάπτυξης της Δασοπονίας 2018-2038 (Εθνική Στρατηγική για τα Δάση)
- Χαρακτηρισμός χερσαίων, υδάτινων και θαλάσσιων περιοχών ως Εθνικού Πάρκου
- Έρευνα, εκμετάλλευση και διαχείριση του γεωθερμικού δυναμικού της χώρας και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης
- Εθνική Στρατηγική για την Κυκλική Οικονομία
- ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
- Σύσταση του Οργανισμού Εθνικού Κτηματολογίου
- Οργάνωση και λειτουργία φορέων διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών
- Τροποποίηση του άρθρου 15Α του ν. 3054/2002 & αντικατάσταση ΚΥΑ κριτηρίων & μεθοδολογία κατανομής βιοντίζελ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/1513
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/652
- ΣΧΕΔΙΟ ΚΥΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
- ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΠΕΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ
- Έρευνα και εκμετάλλευση λατομικών ορυκτών και άλλες διατάξεις
- «Ενεργειακές Κοινότητες και άλλες διατάξεις»
- Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων
- ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣ
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ - ΧΩΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
- Ίδρυση Εθνικού Οργανισμού Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και άλλων προϊόντων
- Χαρακτηρισμός της χερσαίας περιοχής του δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου ως Εθνικού Πάρκου Δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου, καθορισμός ζωνών προστασίας αυτού, χρήσεων, όρων και περιορισμών
- Μεθοδολογία υπολογισμού της Ειδικής Τιμής Αγοράς τεχνολογιών Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο αντικατάστασης του άρθρου 15Α του Ν3054_2002 Οργάνωση της αγοράς πετρελαιοειδών και άλλες διατάξεις
- Αναδιοργάνωση της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας σε εφαρμογή της νομοθεσίας για την ολοκλήρωση της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και άλλες διατάξεις
- Σύσταση και τήρηση Μητρώου Πιστοποιημένων Αξιολογητών Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 4014/2011(Α΄ 209)
- Έγκριση γενικών κανόνων κοστολόγησης και τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος. Μέθοδος και διαδικασίες για την ανάκτηση κόστους των υπηρεσιών ύδατος στις διάφορες χρήσεις του
- Χαρακτηρισμός της περιοχής του Εθνικού Δρυμού Λευκών Ορέων ως Εθνικού Πάρκου
- Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών χάραξης, σήμανσης
- Καθορισμός κριτηρίων, μεθοδολογίας κατανομής αυτούσιου βιοντίζελ και ρύθμιση κάθε σχετικού θέματος…
- Χαρακτηρισμός χερσαίων και υδάτινων περιοχών της Οροσειράς Ροδόπης ως Εθνικό Πάρκο
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων σχετικά με την τήρηση των κριτηρίων αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών.
- Νέο καθεστώς στήριξης των σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και θερμότητας υψηλής απόδοσης
- Πράξεις εισφοράς σε γη και σε χρήμα
- Χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός
- Επίσπευση διαδικασιών κατάρτισης, θεώρησης και κύρωσης των δασικών χαρτών και λοιπές διατάξεις
- Καθορισμός Κανόνων
- Ρυθμιστικά σχέδια Αθήνας και Θεσσαλονίκης
- Χαρακτηρισμός των χερσαίων και θαλάσσιων περιοχών των «GR2330005, «GR2330008 και «GR2550005…
- Δημιουργία νέας καθετοποιημένης εταιρίας Ηλεκτρικής ενέργειας
- Ρυθμίσεις για την εξυγίανση ειδικού λογαριασμού
- Πλαίσιο για την ασφάλεια στις υπεράκτιες εργασίες έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός. Εναρμόνιση με την Οδηγία 2014/89/ΕΕ
- ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ρύθμιση θεμάτων Κ.Δ.Ε.Π.Α.Π
Κάθε χρόνο επί 8 συνεχόμενα χρόνια κάνω την Υ/Δ του κατ’επάγγελμα αγρότη.
Είμαι αγρότισσα και τον Νοέμβριο του 2011 έφτιαξα αγροτικό Φ/Β πάρκο.
Η τιμή του ιδιώτη επαγγελματία που έφτιαξε την ίδια μέρα με μένα το ίδιο πάρκο, έχει μείνει σταθερή στο 0.42850 e / kwh, σε αντίθεση με μένα που έχει πέσει στο 0,37708 e / kwh με αποτέλεσμα η διαφορά να ξεπερνάει τις 8.000 ε το χρόνο. Γιατί αυτή η αδικία με τους αγρότες του 2011 και του 2012;
Επίσης η τιμή της kwh έγινε ίδια με τους αγρότες που έφτιαξαν πάρκο το 2013 με κόστος εγκατάστασης το μισό από το δικό μας.
Τιμωρήθηκα επειδή βιάστηκα να το φτιάξω;
Πρέπει να γίνει έστω και τώρα επανακαθορισμός των τιμών βάσει του έτους σύνδεσης και του κόστους επένδυσης. Η κατάσταση αυτή δημιούργησε τεράστιες στρεβλώσεις στους αγρότες και δεν είναι δίκαια.
Σχετικά με την υποβολή της δήλωσης κατ’ επάγγελμα αγρότης δυστυχώς για εμάς που εγκαταστήσαμε τα αγροτικά φωτοβολταϊκά το 2011 και 2012 κάθε φορά που δηλώνουμε την ιδιότητά μας δεχόμαστε μείωση της τιμής αποζημίωσης. Αντίθετα με μια ομάδα παράγωγων που κατασκεύασαν φ/β το 2013 και έπειτα που είχαν κατά πολύ μικρότερο κόστος εγκατάστασης από εμάς.Η προηγούμενη κυβέρνηση δεν είχε το χρόνο και τη διάθεση από ότι υποστήριξε να το διορθώσει την αδικία που έχουμε υποστεί, όποτε περιμένουμε τις θέσεις και τις τωρινής κυβέρνησης.
Σας ευχαριστώ και περιμένω τις ενέργειές σας
Θεωρω οτι με το υπαρχον νομοσχεδιο υπαρχει μεγαλη αδικια σε μια μεγαλη μεριδα αγροτων οι οποιοι κατασκευασαν τα παρκα τους με υψηλο κοστος καθως δεν ισχυει για αυτους η παραμετροποιηση παρα μονο στους ιδιωτες. Θα πρεπει να δοθει μια λυση αμεσα για αυτο το θεμα και πιστευω ο,τι η νεα κυβερνηση θα διορθωσει αυτην την καταφωρη αδικια. μεχρι στιγμης πηραμε μονο υποσχεσεις και τιποτα αλλο. ηρθε ο καιρος λοιπον να κινηθουμε και μεις μαζικα και να δοσουμε τον αγωνα μας μεχρι την δικαιωση.
Σχετικά με την υποβολή της δήλωσης κατ’ επάγγελμα αγρότης δυστυχώς για εμάς που εγκαταστήσαμε τα αγροτικά φωτοβολταϊκά το 2011 και 2012 κάθε φορά που δηλώνουμε την ιδιότητά μας δεχόμαστε μείωση της τιμής αποζημίωσης. Αντίθετα με μια ομάδα παράγωγων που κατασκεύασαν φ/β το 2013 και έπειτα που είχαν κατά πολύ μικρότερο κόστος εγκατάστασης από εμάς.Η προηγούμενη κυβέρνηση δεν είχε το χρόνο και τη διάθεση από ότι υποστήριξε να το διορθώσει την αδικία που έχουμε υποστεί, όποτε περιμένουμε τις θέσεις και τις τωρινής κυβέρνησης.
Η κατ’ εξαίρεση ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ μείωση τιμών που μας επεβλήθη με τον Ν. 4254/2014 ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΑ και σε αντίθεση με τον επιδιωκόμενο σκοπό του, όπως αναλύεται στην αιτιολογική του έκθεση (εξορθολογισμός αποδόσεων IRR στο 13,5% με ΕΠΑΝΑΚΑΘΟΡΙΣΜΟ τιμών βάσει του χρόνου σύνδεσης / κόστους επένδυσης, αντί της ημερομηνίας κατάθεσης πλήρους φακέλου στον ΛΑΓΗΕ που ίσχυε έως τότε σε όλους και συνεχίζει να ισχύει και σήμερα αποκλειστικά και μόνο στους αγρότες), δημιούργησε τεράστιες στρεβλώσεις και αγρότες πολλών ταχυτήτων και κατηγοριών:
– Προνομιούχους (συγκαταλέγονται οι συνδικαλιστικές ηγεσίες και οι οικογένειές τους) που με την υποβολή της δήλωσης κερδίζουν υπέρμετρα εξασφαλίζοντας υπεραποδόσεις έως και +40% έναντι των άλλων παραγωγών (πίνακα Α) του τριμήνου τους, και έως 96% έναντι άλλων συναδέλφων τους αγροτών της ίδιας χρονικής περιόδου (τιμή 0,37708 e / kwh των συνδικαλιστών Α΄ & Β΄ τριμήνου 2013 έναντι 0,1931864 απλών αγροτών)
– Ακραία αδικημένους που με την δήλωση μειώνεται η τιμή τους έως και -29% έναντι των λοιπών παραγωγών του πίνακα Α με αποτέλεσμα να λειτουργούν ζημιογόνα και
– Αδικημένους που η υποβολή της δήλωσης δεν τους επιφέρει κανένα όφελος αφού έχουν ουδέτερο αποτέλεσμα
Οι εν λόγω στρεβλώσεις επιβεβαιώθηκαν και από την αρμόδια διεύθυνση του Υπουργείου σας με την υποβολή των από 12/01/2016 & 29/07/2016 ενημερωτικά – εισηγητικά της σημειώματα με θέμα “ανάλυση επιπτώσεων εφαρμογής της Υποπαραγράφου ΙΓ.1 του Ν.4254/2014 αναφορικά με την αποζημίωση της ηλεκτρικής ενέργειας από Φ/Β σταθμούς ισχύος έως 100kw που ανήκουν σε κατ’ επάγγελμα αγρότες και δεν έχουν τύχει ενίσχυσης (ΧΕ)” και εισήγηση την κατάργηση της γενεσιουργού αιτίας (οριζόντια μείωση επί της αρχικής FIT τιμής) και σύνδεση των τιμών με τις επανακαθορισμένες βάσει του κόστους επένδυσης / ημερομηνίας σύνδεσης τιμές του πίνακα Α. της υποπαραγράφου ΙΓ.1
Γίνεται αντιληπτό στον κοινό νου ότι αυτή η κατάσταση δεν είναι δίκαια και δεν μπορεί να διαιωνίζεται με διάφορες προφάσεις (έλλειμμα λογαριασμού, αντιδράσεις “βολεμένων”, εποπτεία κομισιόν κ.λπ.).
Επομένως καθίσταται επιτακτική η ανάγκη ΑΜΕΣΗΣ παρέμβασης και άρσης των στρεβλώσεων.
Με την ευκαιρία της παράτασης υποβολής δηλώσεων 2018 μέχρι την 31/12/2019, και προς αποφυγή τουλάχιστον της μείωσης τιμής 300 αγροτών χαμηλότερα και από του πίνακα Α΄ και μετριασμού της αδικίας,
ζητάμε
α. να εξετασθεί το αν μπορεί να δοθεί δυνατότητα στους ακραία αδικημένους που υπέβαλαν (ως όφειλαν) την δήλωσή τους έγκαιρα και υπέστησαν ζημιά, να την ακυρώσουν χωρίς συνέπειες, λαμβανομένου υπ’ όψιν σας ότι
– στις δηλώσεις εισοδήματος που υπέβαλαν για το 2018 το εισόδημα από τα φ/β δηλώθηκε ως αγροτικό,
– μοριοδοτούνται για την ιδιότητά τους σε προγράμματα αγροτικής ανάπτυξης, για τα μητρώα αγροτικών φ/β .
– η κατάταξή τους ως επαγγελματίες αγρότες στο μητρώο αγροτών & αγροτικών εκμεταλλεύσεων επικαιροποιείται ετησίως, βάσει του ποσοστού του δηλωθέντος αγροτικού εισοδήματος
– η μη υποβολή δήλωσης συνεπάγεται διαγραφή από το μητρώο επαγγελματιών αγροτών του ΛΑΓΗΕ.
β. αντί της προτεινόμενης ρύθμισης της παραγράφου 2 του άρθρου, να θεσπιστεί υποχρέωση υποβολής δήλωσης απώλειας της ιδιότητος επαγγελματία αγρότη, μόνο όταν την χάνουν αντί της δήλωσης διατήρησης που υποβάλλεται ετησίως με την υφιστάμενη ρύθμιση.
Θανασάς Ρήγας
(πρόεδρος)
Τσαγγίδης Μιχάλης
(γραμματέας)
Εαν υποβαλω δηλωση επαγγελματια αγροτη μειωνεται η τιμη αποζημιωσης απο το αγροτικο μου φωτοβολταικο (ενω οι απαιτησεις της τραπεζας απο το δανεισμο για το παραπανω τρεχουν) και πεφτει πιο χαμηλα απο την τιμη αποζημιωσης ενος εταιροεπαγγελματια που εχει κατασκευασει την ιδια ακριβως χρονικη περιοδο με εμενα και με χαμηλοτερο κοστος απο εμενα. Εαν δεν υποβαλω δηλωση επαγγελματια αγροτη θα χασω την αγροτικη μου ιδιοτητα και κατα συνεπεια τα προνομια του αγροτη.Με λιγα λογια μπροστα γκρεμος και πισω ρεμα.Ας μου εξηγησουν παρακαλω οι αρμοδιοι στο ΥΠΕΚΑ γιατι πρεπει να μπω σε αυτον τον παραλογισμο αλλα και ποιοι ειναι οι οφελημενοι απο αυτον γιατι σιγουρα υπαρχουν.
Και επίσης το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι το πάρκο που έχω κατασκευάση με ημερομηνία 20/08/2011
Όταν κάνω την αίτηση το ΚΑΤ επάγγελμα αγρότη
Αμέσως έχω μια διαφορετική και κατώτερη τιμή μονάδος από κάποιον ελεύθερο επαγγελματία που κατασκεύασε το πάρκο την ίδια ημερομηνία με το δικό μου ενώ το κόστος κατασκευής ήταν το ίδιο και στα δυο πάρκα.
Έχουν περάσει 6 χρόνια και δεν έχει γίνει απολύτως τίποτε για την αποκατάσταση των επαγγελματιών αγροτών που έχουν φτιάξει τα πάρκα τους το 2011 κυρίως και το 2012 και κάθε φορά που δηλώνουμε την ιδιότητά μας δεχόμαστε μείωση της τιμής αποζημίωσης. Πρέπει να τιμωρηθούμε γιατί σε αυτά τα δύσκολα χρόνια, που η λέξη επένδυση ήταν απαγορευμένη, εμείς στηρίξαμε την οικονομία της χώρας μας και με τις τράπεζες απούσες? Σε ένα κράτος δικαίου δεν μπορεί να τυγχάνουμε τέτοιας αντιμετώπισης και η αδικία αυτή πρέπει να αρθεί άμεσα καταργώντας αυτή την απαράδεκτη οριζόντια μείωση του 12% !!!!
Πρέπει να δοθεί μια λύση για το θέμα αυτό!
Σχετικά με την Υ/Δ του επαγγελματία αγρότη που πρέπει να υποβάλλεται κάθε έτος, θεωρώ ότι πρόκειται για μία ανούσια υποχρέωση του επαγγελματία αγρότη ή του λογιστή αφού σε κανένα άλλο πλαίσιο οικονομικό ή φορολογικό – λογιστικό δεν εφαρμόζεται. Η διατήρηση κάποιου ως επαγγελματία αγρότη φαίνεται πολύ εύκολα από την φορολογική του δήλωση – έντυπο Ε3.
Θα έπρεπε να υπάρχει υποχρέωση του αγρότη να δηλώσει την αλλαγή του από επαγγελματίας αγρότης σε μη, και όχι τη διατήρησή του.
Ας γίνει λοιπόν ποιο απλή η διαδικασία για τη διατήρηση της τιμής σύμβασης, και ας μην τιμωρούμαστε όσοι παραλείψαμε (όχι σκοπίμως) να την υποβάλλουμε, με φόρτο λογιστικής εργασίας και οικονομικής επιβάρυνσης λόγω έκδοσης πολλαπλών λογιστικών στοιχείων, εκπρόθεσμων υποβολών, για να έρθουμε απλά πάλι στο ίδιο αρχικό οικονομικό αποτέλεσμα…
Αν δεν υποβάλω το ΚΑΤ επάγγελμα αγρότη στης προκαθορισμένες ημερομηνίες δεν θα μπορώ να εισπράξω τα χρήματα για να πληρώσω το δάνειο μου.
ΕΑΝ ΜΕ 10,30 ΕΠΙΤΟΚΥΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕ 0,20 ΛΕΠΤΑ ΤΗΝ ΚΙΛΟΒΑΤΩΡΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙΣ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΑΥΤΟ?
Πρέπει να βρεθεί λύση γι’αυτούς τους αγρότες που όταν υποβάλλουν την δήλωση αγρότη μειώνεται η τιμή πώλησης
Πρέπει να βρεθεί λύση γι’αυτούς τους αγρότες που όταν υποβάλλουν την δήλωση αγρότη μειώνεται η τιμή πώλησης
Σχετικά με την υποβολή της δήλωσης κατ’ επάγγελμα αγρότης δυστυχώς για
εμάς που εγκαταστήσαμε τα αγροτικά φωτοβολταϊκά το 2011 και υποβάλουμε
τη δήλωση τιμωρούμαστε με περικοπή κατά 12% της τιμής σύμβασης ενώ τα
επαγγελματικά φωτοβολταϊκά παρέμειναν στην αρχική τιμή σύμβασης ,(λόγο
υψηλής τιμής εγκατάστασης των φ/β 2011 σε σύγκριση με την εγκατάσταση φ/β του 2013 που είχαν κατά πολύ μικρότερο κόστος εγκατάστασης, όπως το ίδιο υψηλό κόστος είχαν και τα αγροτικά φ/β του 2011 αλλά τους γίνεται
περικοπή 12%).
Σχετικά με την υποβολή της δήλωσης κατ’ επάγγελμα αγρότης δυστυχώς για
εμάς που εγκαταστήσαμε τα αγροτικά φωτοβολταϊκά το 2011 και υποβάλουμε
τη δήλωση τιμωρούμαστε με περικοπή κατά 12% της τιμής σύμβασης ενώ τα
επαγγελματικά φωτοβολταϊκά παρέμειναν στην αρχική τιμή σύμβασης ,(λόγο
υψηλής τιμής εγκατάστασης των φ/β 2011 σε σύγκριση με την εγκατάσταση φ/β του 2013 που είχαν κατά πολύ μικρότερο κόστος εγκατάστασης, όπως το ίδιο υψηλό κόστος είχαν και τα αγροτικά φ/β του 2011 αλλά τους γίνεται
περικοπή 12%).
Υποτίθεται οτι η δήλωση επαγγελματία αγρότη υποβάλλεται για να εχει ο αγρότης κάποιο ώφελος έναντι των άλλων επαγγελματικών τάξεων.Εδω όμως έχουμε το στρεβλό,αυτή η δήλωση επαγγελματία αγρότη να μετατρέπεται σε τιμωρία για τους αγρότες που κατασκέυασαν τα πάρκα τους το 2011 και το 2012.Αυτή η στρέβλωση λοιπόν πρέπει να σταματήσει.Να σταματήσουν να τιμωρούνται αγρότες επειδή δηλώνουν το επαγγέλμα τους (αν είναι δυνατόν) και να παίρνουν τιμή αποζημιώσης λιγότερη από άλλες επαγγελμάτικες τάξεις που έχουν κατασκευάσει τα πάρκα τους στο ίδιο τρίμηνο το ίδιο έτος.
Ως Αγρότες, υπάρχει ένα παράδοξο του συστήματος το οποίο μας ταλαιπωρεί τόσο αξιακά όσο και οικονομικά:
Ζητούμε να ανοίξει το σύστημα που δέχεται την Υπεύθυνη Δήλωση Αγρότη στον ΔΑΠΕΕΠ και να παραμένει ανοικτό. Είμαστε Αγρότες όλο το χρόνο (και για χρόνια) και όχι μόνο τους 3 μήνες που μας δίνει περιθώριο το αυτοματοποιημένο σύστημα του ΛΑΓΗΕ να δηλώσουμε το επάγγελμά μας.
Μάλιστα θα ήταν λογικότερο να υποχρεούται Υπεύθυνης Δηλώσεως αυτός που αλλάζει δραστηριότητα παρά αυτός που αποδεδειγμένα παραμένει Αγρότης. Αυτή η απλή λογική δεν επικρατεί ιδιαίτερα στα πλαίσια της προσπάθειας της χώρας να απαλείψει γραφειοκρατικές λογικές με κόστος κρατικό και προσωπικό.
Το λογιστικό και οικονομικό κόστος της μη έγκαιρης αποστολής της Υ/Δ των κατ΄ επάγγελμα αγροτών είναι πολύ μεγάλο μιας και πρέπει να αλλαχθούν τα δεδομένα πολλών λογιστικών υποχρεώσεων. Στην ουσία μπαίνουμε σε μία διαδικασία η οποία:
– είναι χρονοβόρα (πρέπει να κοπούν πολλά χειρόγραφα πιστωτικά τιμολόγια για κάθε παραγωγό)
– είναι ανούσια, διότι στη συνέχεια όταν μας επιτραπεί να στείλουμε την Υ/Δ θα πρέπει να κοπούν αντίστοιχα δεκατέσσερα συμπληρωματικά τιμολόγια για να επανέλθουν τα δεδομένα στην αρχική τους (σωστή) μορφή,
– είναι πολύ δαπανηρή μιας και οι λογιστικές μεταβολές που αφορούν ΦΠΑ, ΜΥΦ και Ε3, θα είναι εκπρόθεσμες με αποτέλεσμα να προκύψουν χωρίς λόγο οικονομικές κρατήσεις, πρόστιμα, προσαυξήσεις και κοστοβόρες εργατοώρες για όλους.
Παρακαλούμε να απλοποιήσετε τη διαδικασία και να κρατάτε το σύστημα της δήλωσης Αγρότη ανοικτό.
Ευχαριστούμε