1. Ειδικό τιμολόγιο κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας δύναται να εφαρμόζεται στο προσωπικό και στους συνταξιούχους της ΔΕΗ Α.Ε. και των θυγατρικών της για την τιμολόγηση αποκλειστικά της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας όπου εφαρμόζονται χρεώσεις προμήθειας. Σε κάθε περίπτωση, η εκ της εφαρμογής του ανωτέρω ειδικού τιμολογίου προκύπτουσα έκπτωση στη χρέωση των καταναλώσεων ηλεκτρικής ενέργειας δεν δύναται να υπερβαίνει το 30%. Οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις δεν καταλαμβάνονται από την έκπτωση του προηγούμενου εδαφίου.
2. Η παρ. 2 του άρθρου μόνου της ΠΥΣ 127/1990 (Α΄ 147) καταργείται.
Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΠΕ»Άρθρο 11 – Προσαρμογή ειδικού τιμολογίου προσωπικού
Άρθρο 11 – Προσαρμογή ειδικού τιμολογίου προσωπικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 01 – Χρονοδιάγραμμα για την έναρξη λειτουργίας των Αγορών Ενέργειας του ν. 4425/2016 (Α΄179)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 02 – Εναρμόνιση με τον Κανονισμό (ΕΕ) 1227/2011 (REMIT) για την ακεραιότητα και τη διαφάνεια στη χονδρική αγορά ενέργειας
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Προσλήψεις προσωπικού αορίστου χρόνου
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Προσλήψεις προσωπικού ορισμένου χρόνου
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Επιτροπή Προσλήψεων και Αμοιβών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προγράμματα εθελουσίας εξόδου προσωπικού
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Μετακινήσεις προσωπικού εντός Ομίλου
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Μεταφορά προσωπικού στο Δημόσιο
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Πολιτική Προμηθειών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Εφαρμογή σε θυγατρικές ΔΕΗ
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Προσαρμογή ειδικού τιμολογίου προσωπικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Τιτλοποίηση ΑπαιτήσεωνΆρθρο 12 – Τιτλοποίηση Απαιτήσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Εναλλαγή στην Καθολική Υπηρεσία Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 – Εγγυήσεις Δήμων για οφειλές νομικών προσώπων ΟΤΑΆρθρο 14 – Εγγυήσεις Δήμων για οφειλές νομικών προσώπων ΟΤΑ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Μείωση Νυχτερινού Τιμολογίου
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Τροποποίηση των άρθρων 80ΣΤ επ. του ν. 4001/2011
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17Άρθρο 17
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 – Ρυθμίσεις Μεταφοράς Φυσικού Αερίου
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Αποζημίωση παραγωγών ΑΠΕ μέχρι την έναρξη συμμετοχής του ΦοΣΕTEΚ στην αγορά
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Συμμετοχή σταθμών ΑΠΕ στην χονδρεμπορική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας χωρίς λειτουργική ενίσχυση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Όροι και διαδικασία για χορήγησης μεμονωμένης ενίσχυσης σε σταθμούς ΑΠΕ ισχύος μεγαλύτερης των 250MW
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Υβριδικοί Σταθμοί στα Μη Διασυνδεδεμένα Νησιά
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Επέκταση χρόνου εγκατάστασης σταθμών ΣΗΘΥΑ για αγροτικές εκμεταλλεύσεις και τηλεθέρμανση πόλεων – Πλαίσιο αδειοδότησης για σταθμούς βιοαερίου (ΦΟΔΣΑ)
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Πλαίσιο εγκατάστασης Φ/Β σταθμών σε αγροτική γη (<1% αγροτικής γης)
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Ετήσια δήλωση κατ’ επάγγελμα αγροτών παραγωγών ΑΠΕ
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Εναρμόνιση με Κανονισμό για ευθύνη εξισορρόπησης σταθμών ΑΠΕ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Πλαίσιο ηλεκτροκίνησης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Χρηματοδότηση Προγράμματος ΗΛΕΚΤΡΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29 – Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 4342/2015Άρθρο 29 – Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 4342/2015
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 – Τροποποίηση του ν. 4123/2013 (Άρθρο 1 της Εκτελεστικής Οδηγίας 2018/1581/ΕΕ) για αποθέματα πετρελαίουΆρθρο 30 – Τροποποίηση του ν. 4123/2013 (Άρθρο 1 της Εκτελεστικής Οδηγίας 2018/1581/ΕΕ) για αποθέματα πετρελαίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 – Τροποποίηση του άρθρου 52 του ν. 4602/2019 – ΕΑΓΜΕΆρθρο 31 – Τροποποίηση του άρθρου 52 του ν. 4602/2019 – ΕΑΓΜΕ
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Νοεμβρίου 2019, 11:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
11 Νοεμβρίου 2019, 23:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
14 Σχόλια 220 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35093 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό της διαχείρισης αποβλήτων, τη βελτίωση του πλαισίου εξοικονόμησης ενέργειας, την ανάπτυξη των έργων ενέργειας και την αντιμετώπιση πολεοδομικών ζητημάτων
- Αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών...
- Διατάξεις για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες και την προστασία του φυσικού και χωροταξικού περιβάλλοντος
- Μετονομασία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας σε Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ – ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΕΕ 2018/2001 ΚΑΙ 2019/944
- Εθνικός Κλιματικός Νόμος – Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Πρόληψης Δημιουργίας Αποβλήτων
- Διαβούλευση στο σχέδιο για την Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/2002 σχετικά με την τροποποίηση της οδηγίας 2012/27/ΕΕ για την ενεργειακή απόδοση
- Απαγόρευση καλλιέργειας ΓΤΟ
- Καθορισμός κανόνων, μέτρων και όρων για την αντιμετώπιση κινδύνων από ατυχήματα μεγάλης έκτασης
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 2012-27-ΕΕ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
- Αναθεώρηση Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Βοσκήσιμες γαίες Ελλαδας
- Κτήμα Τατοϊου
- Εγκριση κώδικα για την προστασία των νερών στο πλαίσιο οδηγίας
- Ανακύκλωση-βελτίωση αποβλήτων
- ΚΥΑ αειφορίας
- φυσικό αέριο -τροποιήσεις ν.4001/2011
- Ενσωμάτωση οδηγίας 2012/27/ΕΕ
- Σύσταση ΑΕ και τροποιοίσεις ν. 4123/2013
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Όροι δόμησης, κατασκευής, επιτρεπόμενες χρήσεις γης για κέντρα δεδομένων, χωροταξικές και πολεοδομικές ρυθμίσεις, αξιοποίηση πόρων Πράσινου Ταμείου και λοιπές περιβαλλοντικές και ενεργειακές διατάξεις
- Τροποποίηση του Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/944 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 5ης Ιουνίου 2019
- Διατάξεις για την απλοποίηση της περιβαλλοντικής αδειοδότησης, των περιβαλλοντικών επιθεωρήσεων και την προστασία του περιβάλλοντος
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣIΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ -Β’ ΦΑΣΗ, AΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Δημόσια Διαβούλευση για το Σχέδιο Νόμου «Ολοκληρωμένο Πλαίσιο για τη Διαχείριση Αποβλήτων»
- Νέο Σχέδιο Δράσης της Ελλάδας για την Κυκλική Οικονομία – Οδικός Χάρτης
- Έκθεση μακροπρόθεσμης στρατηγικής για την κινητοποίηση επενδύσεων για την ανακαίνιση και μετατροπή του εθνικού κτιριακού αποθέματος
- Προώθηση της Ανακύκλωσης–Ενσωμάτωση των Οδηγιών 2018/851 και 2018/852 της 30ής Μαΐου 2018.
- «Στρατηγική για την Ανάπτυξη της Εθνικής Υποδομής Γεωχωρικών Πληροφοριών (ΕΥΓΕΠ)»
- Σχέδιο Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (Master Plan) για τις λιγνιτικές περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας και της Μεγαλόπολης
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2019/904/ΕΕ σχετικά με τη μείωση των επιπτώσεων ορισμένων πλαστικών προϊόντων στο περιβάλλον»
- Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Εκσυγχρονισμός της Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής νομοθεσίας»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το «Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΠΕΑΡ)»
- Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
- Σχέδιο διατάξεων για ενσωμάτωση Οδηγιών 2019/692 και 2018/844
- Δημόσια Διαβούλευση για τη Μακροχρόνια Στρατηγική για το έτος 2050
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΠΕ»
- Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Ειδικού Χωρικού Σχεδίου (ΕΧΣ) για το Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
- Μητροπολιτικός Φορέας Γουδή - Ιλισίων
- Καθορισμός των Προδιαγραφών και του Περιεχομένου των Σχεδίων Δράσης Ειδών και Τύπων Οικοτόπων στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων του ν. 3937/2011 (ΦΕΚ 60 Α')
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων σύμφωνα με το άρθρο 21 του ν. 4062/2012
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών σύμφωνα με το άρθρο 32η του ν. 3468/2006
- Χορήγηση οικονομικών αντισταθμισμάτων σε εφαρμογή των διατάξεων των παρ. 1 και 4 του άρθρου 22 του ν. 1650/1986
- Κανονισμός Τιμολόγησης των ΦΟΔΣΑ και Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας
- Χαρακτηρισμός της υδάτινης, χερσαίας και ευρύτερης περιοχής της λίμνης Παμβώτιδας (Ιωαννίνων),Π.Ε. Ιωαννίνων ως Περιφερειακό Πάρκο, και καθορισμός χρήσεων γης, όρων και περιορισμών δόμησης
- Περιβαλλοντική διαχείριση των περιοχών με οικιστικές πυκνώσεις, ιώδους περιγράμματος
- Εθνικός Σχεδιασμός για την Ενέργεια και το Κλίμα
- Σύσταση Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων του άρθρου 19Α του ν.4062/2012 και όρια προστίμων
- Εθνικό Σχέδιο για την αύξηση του αριθμού των κτιρίων με σχεδόν μηδενική κατανάλωση ενέργειας (άρθρο 9 της Οδηγίας 2010/31/ΕΕ)
- Σχέδιο Στρατηγικής Ανάπτυξης της Δασοπονίας 2018-2038 (Εθνική Στρατηγική για τα Δάση)
- Χαρακτηρισμός χερσαίων, υδάτινων και θαλάσσιων περιοχών ως Εθνικού Πάρκου
- Έρευνα, εκμετάλλευση και διαχείριση του γεωθερμικού δυναμικού της χώρας και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης
- Εθνική Στρατηγική για την Κυκλική Οικονομία
- ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
- Σύσταση του Οργανισμού Εθνικού Κτηματολογίου
- Οργάνωση και λειτουργία φορέων διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών
- Τροποποίηση του άρθρου 15Α του ν. 3054/2002 & αντικατάσταση ΚΥΑ κριτηρίων & μεθοδολογία κατανομής βιοντίζελ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/1513
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/652
- ΣΧΕΔΙΟ ΚΥΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
- ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΠΕΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ
- Έρευνα και εκμετάλλευση λατομικών ορυκτών και άλλες διατάξεις
- «Ενεργειακές Κοινότητες και άλλες διατάξεις»
- Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων
- ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣ
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ - ΧΩΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
- Ίδρυση Εθνικού Οργανισμού Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και άλλων προϊόντων
- Χαρακτηρισμός της χερσαίας περιοχής του δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου ως Εθνικού Πάρκου Δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου, καθορισμός ζωνών προστασίας αυτού, χρήσεων, όρων και περιορισμών
- Μεθοδολογία υπολογισμού της Ειδικής Τιμής Αγοράς τεχνολογιών Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο αντικατάστασης του άρθρου 15Α του Ν3054_2002 Οργάνωση της αγοράς πετρελαιοειδών και άλλες διατάξεις
- Αναδιοργάνωση της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας σε εφαρμογή της νομοθεσίας για την ολοκλήρωση της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και άλλες διατάξεις
- Σύσταση και τήρηση Μητρώου Πιστοποιημένων Αξιολογητών Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 4014/2011(Α΄ 209)
- Έγκριση γενικών κανόνων κοστολόγησης και τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος. Μέθοδος και διαδικασίες για την ανάκτηση κόστους των υπηρεσιών ύδατος στις διάφορες χρήσεις του
- Χαρακτηρισμός της περιοχής του Εθνικού Δρυμού Λευκών Ορέων ως Εθνικού Πάρκου
- Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών χάραξης, σήμανσης
- Καθορισμός κριτηρίων, μεθοδολογίας κατανομής αυτούσιου βιοντίζελ και ρύθμιση κάθε σχετικού θέματος…
- Χαρακτηρισμός χερσαίων και υδάτινων περιοχών της Οροσειράς Ροδόπης ως Εθνικό Πάρκο
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων σχετικά με την τήρηση των κριτηρίων αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών.
- Νέο καθεστώς στήριξης των σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και θερμότητας υψηλής απόδοσης
- Πράξεις εισφοράς σε γη και σε χρήμα
- Χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός
- Επίσπευση διαδικασιών κατάρτισης, θεώρησης και κύρωσης των δασικών χαρτών και λοιπές διατάξεις
- Καθορισμός Κανόνων
- Ρυθμιστικά σχέδια Αθήνας και Θεσσαλονίκης
- Χαρακτηρισμός των χερσαίων και θαλάσσιων περιοχών των «GR2330005, «GR2330008 και «GR2550005…
- Δημιουργία νέας καθετοποιημένης εταιρίας Ηλεκτρικής ενέργειας
- Ρυθμίσεις για την εξυγίανση ειδικού λογαριασμού
- Πλαίσιο για την ασφάλεια στις υπεράκτιες εργασίες έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός. Εναρμόνιση με την Οδηγία 2014/89/ΕΕ
- ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ρύθμιση θεμάτων Κ.Δ.Ε.Π.Α.Π
Η επιχείρηση μπορεί να κάνει την έκπτωση που επιθυμεί στο προϊόν που εμπορεύεται (ρεύμα), όπως και συμβαίνει. Όχι στα Δημοτικά τέλη όπως λανθασμένα ίσως νοείται από μερίδα κόσμου.
Αντίστοιχα δηλαδή με τις πρακτικές των supermarket στους εργαζομένους τους.
Για τους συνταξιούχους της Επιχείρησης, όμως, δε βλέπω προφανή λόγο να έχουν μειωμένο ρεύμα.
Συμπληρωματικά σε προηγούμενο σχόλιό μου: Το σωστό είναι η έκπτωση 30% να γίνεται χωριστά στις ΗΜΕΡΗΣΙΕΣ και χωριστά στις ΝΥΧΤΕΡΙΝΕΣ καταναλώσεις του Τιμολογίου Προσωπικού και ΟΧΙ ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ. Αλλιώς αδικούνται όσοι έχουν ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ αφού ουσιαστικά θα χάνουν την έκπτωση.
Άλλη μια δημόσια επιχείρηση, που διαχρονικά κόστισε στους φορολογούμενους δισεκατομμύρια, που θα περάσει σε ιδιωτικά χέρια έναντι πινακίου φακής.
Για να καμφθούν οι τυχόν αντιρρήσεις, πρώτα την απαξιώνουμε, και μετά την ξεπουλάμε. Πρόκειται για έργο που έχουμε δει και στο παρελθόν, ξανά και ξανά. Θυμηθείτε τον ΟΤΕ. Έλεος πια.
Ασφαλώς και η μονιμότητα του προσωπικού πρέπει να καταργηθεί. Δεν νοείται ένα Νομικό πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου να προσφέρει την μονιμότητα του Δημόσιου παράλληλα με τις αμοιβές του Ιδιωτικού τομέα. Τα ρετιρέ πρέπει να κατεδαφιστούν.
Όμως η επιδότηση στην τιμή του ρεύματος για το προσωπικό της ΔΕΗ, είναι κομμάτι της αμοιβής τους, που τους δόθηκε έναντι μισθού, ώστε οφείλει να συνεχιστεί ή να αντικατασταθεί με ζεστό χρήμα.
Όσο για τις συντάξεις των 3.000€, είναι γνωστό πως μεταμνημονιακά ήδη έχουν περικοπεί δραστικά. Ανεξάρτητα τούτου, το ύψος των συντάξεων οφείλει να είναι ανάλογο των συνταξιουδοτικών καταβολών των ασφαλισμένων. Αν κάποιος έχει καταβάλει τα κέρατά του, δεν καταλαβαίνω το γιατί θα πρέπει να του αποδοθούν ψίχουλα. Όσο για την επιδότηση του ασφαλιστικού ταμείου της ΔΕΗ, ας φρόντιζε το Δημόσιο να το διαχειριστεί καλύτερα όλα αυτά τα χρόνια, ώστε να μην χρήζει κρατικής επιδότησης.
Ασφαλώς και οι ζάπλουτοι συνδικαλιστές έγιναν με την ανοχή διαδοχικών κυβερνήσεων, που φέρουν αποκλειστικά την ευθύνη επί τούτου.
Οι ιδιωτικοποιήσεις των μέχρι τότε κρατικών επιχειρήσεων ηλεκτρισμού οπουδήποτε στην Ευρωπαϊκή Ένωση, επέφεραν αύξηση στο κόστος του ρεύματος κατά 30% μεσοσταθμικά. Ο ιδιώτης θέλει κέρδη, και κατά κανόνα είναι αδηφάγος, δείτε τα διόδια στους αυτοκινητόδρομους. Ο δήθεν ανταγωνισμός μεταξύ ολιγοπωλίων και τέτοια κουραφέξαλα ποτέ δεν λειτούργησε στην χώρα μας. Συμφωνίες κυρίων ισορροπούν τις τιμές σε βάρος του καταναλωτή. Δείτε τον ‘ανταγωνισμό’ μεταξύ των τηλεπικοινωνιακών παρόχων. Πρόσφατα η τιμή των καρτοκινητών ανέβηκε 80% μέσα σε ένα βράδυ. Η Ελλάδα έχει την μακράν ακριβότερη τηλεφωνία της Ευρώπης. Προφανώς το ίδιο θα γίνει τελικά και στο ρεύμα. Όλα αυτά σε μια φάση που η χώρα χρειάζεται φθηνή ενέργεια, τόσο για τα νοικοκυριά, όσο και για τις επιχειρήσεις.
Ο Μάρξ πέθανε. Το ίδιο και ο Φρήντμαν. Όπως απαξιώθηκε το κομμουνιστικό μοντέλο, όμοια και αντίστοιχα απαξιώθηκε και το αντίστοιχο νεοφιλελεύθερο. Το πρώτο μας έδωσε τα γκούλαγκ, το δεύτερο το κράχ της Λήμμαν μπράδερς. Η εμμονή σε αποτυχημένες συνταγές του παρελθόντος οφείλει να λήξει. Κάποτε πρέπει να μαθαίνουμε από τα λάθη μας. Σε τελική ανάλυση υπάρχει και ο Κέϋνς.
Το Δημόσιο δεν είναι επιχειρηματίας, και δεν θα πρέπει να εμπλέκεται σε ανταγωνισμούς με ιδιώτες, εκεί όπου ο ανταγωνισμός λειτουργεί. Με την έννοια αυτή, η ‘σοσιαλμανία’ τύπου Παπαληγούρα, όπου το Δημόσιο αγόραζε ακριβά παραπαίουσες επιχειρήσεις, τις έχωνε χρήμα καθιστώντας τις ανταγωνιστικές, δήθεν για την προστασία των θέσεων εργασίας, και όπου τελικά τις χάριζε σε ημέτερους μεγαλοκαρχαρίες είναι για γέλια. Αν μια επιχείρηση έχει κακοδιαχειριστεί, τότε οφείλει να κλείσει, το δε προσωπικό της θα πρέπει να λαμβάνει ένα έντιμο επίδομα ανεργίας, για όσο χρόνο παραμένει σ’ αυτήν. Όμως επί επιχειρήσεων κοινής ωφελείας, εκεί όπου ο ανταγωνισμός δεν λειτουργεί, θα πρέπει να παραμένουν στο Δημόσιο, προσφέροντας μια έντιμη υπηρεσία έναντι χαμηλού κόστους.
Με το θέμα της εθελούσιας εξόδου, η ΔΕΗ δείχνει να ενδιαφέρεται για όσους αποχωρήσουν, αλλά όχι για αυτούς (τους νεότερους) που θα παραμείνουν και θα αγωνιστούν για να τη σώσουν.
1) ΜΕΙΩΣΗ ΑΠΟΔΟΧΩΝ 40%: Οι παραμένοντες χωρίς να προλάβουν τους παχυλούς μισθούς και τα εφάπαξ αυτών που έφυγαν ή τώρα φεύγουν, έχουν από το 2010 μείωση 40% στις αποδοχές.
2) ΧΡΟΝΟΕΠΙΔΟΜΑ ΠΑΓΩΜΕΝΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ.
Στο θέμα του νέου Τιμολογίου Προσωπικού:
3) Ήδη χρεώνονται ΕΤΜΕΑΡ-ΔΗΜΟ-ΕΡΤ.
4) ΕΚΠΤΩΣΗ 30% στην KWh: ουσιαστικά δεν θα είναι καν 15%, σαν έκπτωση καλοπληρωτή δηλαδή, καθώς το εκπτωθέν ποσό προστίθεται ήδη στο ετήσιο εισόδημα και φορολογείται. Ποια ιδιωτική εταιρεία χρεώνει στους υπαλλήλους της την έκπτωση που τους παρέχει;
5) Χρεώσεις ΔΕΔΔΗΕ-ΑΔΜΗΕ του ομίλου ΔΕΗ: Ποια ιδιωτική εταιρεία χρεώνει στους υπαλλήλους της τα έξοδα λειτουργίας και συντήρησής της;
6) Το απολαμβάνουν κυρίως οι συνταξιούχοι που είναι συντριπτικά περισσότεροι από τους εργαζόμενους της ΔΕΗ (3 προς 1). Ποια ιδιωτική εταιρεία μειώνει την έκπτωση των εν ενεργεία για να την παρέχει και στους συνταξιούχους της;
5) Υπάρχει ήδη ετήσιο όριο στις KWh που επιδοτούνται.
1. Το ειδικό τιμολόγιο κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας χορηγείται στο προσωπικό έναντι αύξησης μισθού απο το 1960.
2. Η μείωση αφορά μόνο την αξία του ηλεκτρικού ρεύματος και όχι το σύνολο του λογαριασμού.
3. Το «κέρδος» των εργαζομένων εμφανίζεται στη φορολογική δήλωση και φορολογείται με τον ανώτερο συντελεστή.
4. Υπάρχει όριο στην ετήσια κατανάλωση που εφαρμόζεται η έκπτωση.
5. Υπάρχει εργαζόμενος που δεν έχει έκπτωση η δωρεάν στα προϊόντα που εμπορεύεται η επιχείρηση που δουλεύει;
6. Είναι η δεν είναι μείωση μισθού αυτή η αλλαγή;
7. Η εφαρμογή του ειδικού τιμολογίου δεν εμπόδισε τη ΔΕΗ να είναι πάντα κερδοφόρα (με 32.000 προσωπικό), τώρα (με 10.000 προσωπικό) την επιβάρυνε και την έκανε προβληματική ώστε η κατάργηση του να την σώσει;
8. Προτείνω η μείωση του ειδικού τιμολογίου να εφαρμοστεί στους νεοπροσλαμβανομενους, ώστε να ξέρουν από την αρχή τα δεδομένα της επιλογής τους.
Οι οριζόντιες περικοπές μισθού (γιατί περί αυτού πρόκειται με την κατάργηση της έκπτωσης) δεν είναι δίκαιες.
Η ΔΕΗ είναι ΗΔΗ μια επιχείρηση με εργαζόμενους 2 ταχυτήτων. Αυτή είναι η αλήθεια. Και εξηγούμαι:
Υπάρχει αρκετός κόσμος (περίπου 500 άτομα) προσελήφθει με συμβάσεις αορίστου χρόνου (προκήρυξη 2014), και αμείβεται με 710 ή ακόμα και με 590 ευρώ καθαρά το μήνα.
Πρόκειται για άτομα ηλικίας 30 έως 40 ετών, καταρτισμένα, που έχουν να δώσουν πολλά στην επιχείρηση. Στην πραγματικότητα αποτελούν επένδυση μέσω της οποίας αυτή θα αναπτυχθεί – ως φορείς νέων αντιλήψεων, και βάση στην οποία θα στηριχτεί όταν μετά από 5-7 χρόνια οι σημερινοί 55άριδες μισθωτοί της θα έχουν συνταξιοδοτηθεί.
Οι εργαζόμενοι αυτοί αποτελούν μειοψηφία ως προς το σύνολο του προσωπικού με αποτέλεσμα η φωνή τους να μην ακούγεται: δεν εκφράζονται καθόλου από τις υπάρχουσες συνδικαλιστικές δομές και στις περισσότερες περιπτώσεις τα συμφέροντά τους είναι διαμετρικά αντίθετα με αυτών.
Η δυσαρμονία είναι παραπάνω από εμφανής: από τη μια πλευρά απόφοιτοι λυκείου με μέσο μισθό 2000/μήνα καθαρά και από την άλλη απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (οι περισσότεροι με μεταπτυχιακές σπουδές) και νέοι εναερίτες οι οποίοι θα αγγίξουν τα 1000 ευρώ το μήνα σε 10 με 15 χρόνια από σήμερα.
Όμως η επιχείρηση εθελοτυφλεί. Δίνει μισθούς πείνας στους εν λόγω εργαζόμενους την ίδια στιγμή που τους φορτώνει με υποχρεώσεις και ευθύνες, και μετά διοργανώνει καμπάνιες τύπου «ο ΔΕΔΔΗΕ ακούει» διότι δεν μπορεί να κατανοήσει τη σωρεία παραιτήσεων αυτών των νεοπροσλαμβανόμενων.
Και τώρα τους κόβει και το μειωμένο τιμολόγιο διότι «οι συνταξιούχοι δεν το δικαιούνται…» ή «αυτό ισχύει και στις άλλες εταιρίες ενέργειας» ή «…οι υπάλληλοι της ΔΕΗ δε στερούνται προνομίων». Εξομοίωση και οριζόντιες περικοπές προς τα κάτω δηλαδή χωρίς καν αξιολόγηση του προσωπικού, σε μια ΔΕΗ που θέλει (όταν μεγαλώσει) να γίνει αρωγός και πρωτοπόρος στο χώρο της.
Με εκτίμηση,
Οι οριζόντιες περικοπές μισθού (γιατί περί αυτού πρόκειται με την κατάργηση της έκπτωσης) δεν είναι δίκαιες.
Η ΔΕΗ είναι ΗΔΗ μια επιχείρηση με εργαζόμενους 2 ταχυτήτων.
Αυτή είναι η αλήθεια. Και εξηγούμαι:
Υπάρχει αρκετός κόσμος (περίπου 500 άτομα) που μπήκε στον όμιλο με συμβάσεις ορισμένου χρόνου με την προκήρυξη του 2014, που αμείβεται με 710 ή ακόμα και με 590 ευρώ καθαρά το μήνα.
Πρόκειται για άτομα ηλικίας 30 έως 40 ετών, καταρτισμένα, που έχουν να δώσουν πολλά στην επιχείρηση. Στην πραγματικότητα αποτελούν επένδυση μέσω της οποίας αυτή θα αναπτυχθεί – ως φορείς νέων αντιλήψεων, και βάση στην οποία θα στηριχτεί όταν μετά από 5-7 χρόνια οι σημερινοί 55άριδες μισθωτοί της θα έχουν συνταξιοδοτηθεί.
Οι εργαζόμενοι αυτοί αποτελούν μειοψηφία ως προς το σύνολο του προσωπικού με αποτέλεσμα η φωνή τους να μην ακούγεται: δεν εκφράζονται καθόλου από τις υπάρχουσες συνδικαλιστικές δομές και στις περισσότερες περιπτώσεις τα συμφέροντά τους είναι διαμετρικά αντίθετα με αυτών.
Η δυσαρμονία είναι παραπάνω από εμφανής: από τη μια πλευρά απόφοιτοι λυκείου με μέσο μισθό 2000/μήνα καθαρά και από την άλλη απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (οι περισσότεροι με μεταπτυχιακές σπουδές) και νέοι εναερίτες οι οποίοι θα αγγίξουν τα 1000 ευρώ το μήνα σε 10 με 15 χρόνια από σήμερα.
Όμως η επιχείρηση εθελοτυφλεί. Δίνει μισθούς πείνας στους εν λόγω εργαζόμενους την ίδια στιγμή που τους φορτώνει με υποχρεώσεις και ευθύνες, και μετά διοργανώνει καμπάνιες τύπου «ο ΔΕΔΔΗΕ ακούει» διότι δεν μπορεί να κατανοήσει τη σωρεία παραιτήσεων αυτών των νεοπροσλαμβανόμενων.
Και τώρα τους κόβει και το μειωμένο τιμολόγιο διότι «οι συνταξιούχοι δεν το δικαιούνται…» ή «αυτό ισχύει και στις άλλες εταιρίες ενέργειας» ή «…οι υπάλληλοι της ΔΕΗ δε στερούνται προνομίων». Εξομοίωση και οριζόντιες περικοπές προς τα κάτω δηλαδή χωρίς καν αξιολόγηση του προσωπικού, σε μια ΔΕΗ που θέλει (όταν μεγαλώσει) να γίνει αρωγός και πρωτοπόρος στο χώρο της.
με εκτίμηση,
Να κοπούν όλα τα προνόμια ή ακόμη καλύτερα να δοθούν σε όλους τους εργαζομένους
Για ποιό όλο να έχουν έκπτωση και οι εργαζόμενοι και οι συνταξιούχοι.
Γνωρίζω που ο συνταξιούχος της δεη έχει πεθάνει, και οι κληρονόμοι, δεν αλλάζουν το όνομα, και έχουν
όλα τα ωφέλη της έκπτωσης και αυτοί
Δεν ξέρω γιατί έχει περάσει έτσι η λανθασμένη πληροφορία, αλλά οι ΔΕΗτζήδες δημοτικά τέλη και ΕΡΤ πληρώνουν ακριβώς ότι και ο υπόλοιπος κόσμος, χωρίς καμία έκπτωση σε αυτά.
ουσιαστικά καταργείτε μια αντισυνταγματικη διαταξη που ξεφυγε τοσα χρονια. Απο που και ως που καποιοι εργαζομενοι σε εναν δημοσιο οργανισμο πληρωναν προκλητικα λιγοτερα δημοτικα τελη, ΕΡΤ και ρευμα? Κανονικα δεν θα επρεπε να αφησετε καμια εκπτωση.
Θα ήθελα να επικεντρωθώ σε ΔΥΟ σημεία τα οποία -κατά την ταπεινή μου άποψη- είναι προκλητικά γιά την Ελληνική Κοινωνία σχετικά με τους ασφαλισμένους της ΔΕΗ.
1ον- Η χορήγηση έκπτωσης επί της κατανάλωσης του ηλ.ρεύματος σε εργαζόμενους ΚΑΙ συνταξιούχους !! ΤΙ να πούνε οι υπόλοιποι χειμαζόμενοι Έλληνες , που ΟΥΔΕΜΙΑ ανταποδοτική παροχή έχουν από το επάγγελμά τους ?
2ον- Η προκλητικά συνεχιζόμενη Κρατική επιχορήγηση στο Ασφ. Ταμείο της ΔΕΗ με … 600.000.000 Ευρώ ετησίως !!!
https://www.liberal.gr/apopsi/pelateiako-kratos-kai-tap-dei-/187361
Δώστε αυτά τα χρήματα γιά φάρμακα , γιά μείωση του ληστρικού ΕΝΦΙΑ , γιά αγορά φρεγατών και αεροσκαφών πριν η Τουρκία μας κολλήσει στη γωνία !!
Ευχαριστώ γιά την προσοχή σας .
Να κοπουν ολες οι επιδοτησεις για τους εργαζομενους και τους συνταξιουχους.Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να εχουν τετοιες παροχες.Δεν πληρωνονται κανονικα με χρηματα?Αν ειναι να πληρωνονται σε ειδος τοτε να δεχθω τετοιες εκπτωσεις.Αν υπαρχει αναγκη τοτε υπαρχει οπως για ολους μας το ΚΟΤ
Οι συνταξιούχοι από πού και ως που να λαμβάνουν έκπτωση στο ρεύμα; Να παραμείνει η έκπτωση μόνο για τους εργαζομένους.
Σχετικά με την προκλητική επιδότηση του ασφαλιστικού τους με 600εκατ. ετησίως τι θα γίνει; ήταν προεκλογική δέσμευση της ΝΔ ότι θα περικοπεί τουλάχιστον κατά 30% . Είναι αδιανόητο να υπάρχουν άνθρωποι που λαμβάνουν συντάξεις 2.000-3.000 ευρώ το μήνα.