Άρθρο 10 – Εφαρμογή σε θυγατρικές ΔΕΗ

Οι διατάξεις των άρθρων 3 – 9 του παρόντος νόμου εφαρμόζονται αναλογικά και στις θυγατρικές της ΔΕΗ ΑΕ, ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ και ΔΕΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΑΕ.

  • Ένα Ευέλικτο Ενεργειακό Σύστημα με Συνδυασμό Τεχνολογιών η Απάντηση για την Παραγωγή Ενέργειας
    Ένα Ευέλικτο Ενεργειακό Σύστημα με Συνδυασμό Τεχνολογιών η Απάντηση για την Παραγωγή Ενέργειας
    των Κ. Πρωτοψάλτη και Σ. Μακρίδη
    Σαβ, 9 Νοεμβρίου 2019 – 10:06

    Το ενεργειακό ζήτημα είναι μια από τις βασικότερες, αν όχι η βασικότερη πρόκληση που καλείται ο σημερινός κόσμος να διαχειριστεί. Είναι ένα ζήτημα το οποίο χρήζει βελτιστοποίησης σε όλα τα επιμέρους σκέλη του: Την παραγωγή ενέργειας, την αποθήκευση καθώς και την διαχείριση-κατανάλωση
    AddThis Sharing Buttons
    Share to Facebook
    Facebook15Share to TwitterTwitterShare to E-mailE-mailShare to ΕκτύπωσηΕκτύπωσηShare to Περισσότερα…
    Περισσότερα…

    Κατανάλωση – διαχείριση.

    Τις τελευταίες δεκαετίες δίνεται μεγάλη έμφαση στην παραγωγή καθαρής ενέργειας από Ανανεώσιμες πηγές, στις δυνατότητες αποθήκευσης και φυσικά στη σχεδίαση και κατασκευή μηχανών, κατασκευών και -κτιρίων με όσο το δυνατόν χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας. Ένα εξίσου σημαντικό σκέλος στο οποίο καλούμαστε να συμμετέχουμε εφόσον θέλουμε να γίνουμε μέρος της λύσης είναι ο κύκλος ζωής προϊόντος [1], μια ολιστική προσέγγιση σε όλα τα στάδια της παραγωγή του προϊόντος, από τις πρώτες ύλες που χρειάζονται για την κατασκευή του μέχρι την τελική του χρήση και την ανακύκλωση ή επαναχρησιμοποίηση του. Σε όλα τα επιμέρους στάδια υπάρχουν πολλά περιθώρια ενεργειακής βελτιστοποίησης και εξοικονόμησης. Φανταστείτε λοιπόν μια βιομηχανία η οποία θα χρησιμοποιεί τον βέλτιστο κύκλο ζωής στην παραγωγή προϊόντων και μία οικονομία η οποία θα χρησιμοποιεί τις βέλτιστες πρακτικές της κυκλικής οικονομίας στην λογική του “zero waste” [2].Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό μετην επερχόμενη ψηφιοποίηση και ηλεκτρονική διαχείριση χρησιμοποιώντας τεχνολογίες όπως: τεχνητή νοημοσύνη, smart grids and cities, smart energy management systems στην νέα εποχή του internet of things, στον βαθμό που θα εφαρμοστούν,θα συντελέσουν αναπόφευκτα σημαντικό μέρος της αντιμετώπισηςτων προκλήσεων που έρχονται για την ορθή διαχείριση και κατανάλωση της ενέργειας.

    Αποθήκευση ενέργειας

    Η αποθήκευση ενέργειας είναι ένα από τα το πιο hot θέματα αυτή τη στιγμή σε ότι αφορά την έρευνα και καινοτομία στην βιομηχανία της ενέργειας. Αποθήκευση ενέργειας με την ευρύτερη έννοια μπορούμε να έχουμε με διάφορους τρόπους. Είτε με μπαταρίες διαφόρων ειδών και μεγεθών, είτε με αντλισιοταμίευση εκμεταλλευόμενοι το γεωδαιτικό δυναμικό, είτε παράγωντας υδρογόνο με την περίσσια ενέργεια από παραγωγή ΑΠΕ. Όλες οι παραπάνω τεχνολογίες έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα και η κάθε μία ταιριάζει κάθε φορά καλύτερα σε κάθε σύστημα αναλόγως τις συγκεκριμένες συνθήκες του κάθε project, τα μεγέθη αποθήκευσης ενέργειας, τους απαιτούμενους χρόνους φόρτισης και εκφόρτισης καθώς και άλλες απαιτήσεις λειτουργίας του δικτύου που τροφοδοτούν. Εκτός από την αντλισιοταμίευση η τεχνολογία μπαταριών [4], [5] και η παραγωγή και αποθήκευση υδρογόνου [6], [7] είναι δύο πολλά υποσχόμενες τεχνολογίες αποθήκευσης ενέργειας οι οποίες θα συνεισφέρουν σημαντικά εφόσον αξιοποιηθούν τα πλεονεκτήματα τους κατά την εφαρμογή τους σε υβριδικά συστήματα. Τέλος ένας παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπόψη για το κομμάτι της πλήρης ηλεκτροκίνησης κυρίως στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι το να συνυπολογίσουμε στην εξίσωση και το περιβαλλοντικό-οικολογικό κόστος που προκαλείται από πρώτες ύλες σε σπάνιες γαίες που είναι απαραίτητες για την κατασκευή πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων έναντι των υβριδικών. [8]

    Παραγωγή ενέργειας σε υβριδικά συστήματα.

    Για την παραγωγή ενέργειας η απάντηση πλέον βρίσκεται σε ένα ολοκληρωμένο και έξυπνο ενεργειακό σύστημα με συνδυασμό τεχνολογιών, πλήρως ευέλικτο και ανταγωνιστικό. Σε ένα τέτοιο σύστημα θα έρχονται ως δεδομένα εισόδου όλοι εκείνοι οι παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος παραγωγής ενέργειας (τιμές καυσίμου, μετεωρολογικά δεδομένα, προβλεπόμενη ζήτηση-ώρες αιχμής κλπ) με στόχο την επεξεργασίας τους και την βέλτιστη διαχείριση παραγωγής. Τέτοια συστήματα θα μπορούν να σχεδιαστούν και να εφαρμοστούν από μικρές οικίες μέχρι μεγάλα ενεργειακά συγκροτήματα εκατοντάδων MW. Τέλος, δεδομένου την τεχνολογική ανάπτυξη των συστημάτων καύσης αεριοστροβίλων για την καύση υδρογόνου [9] σε συνδυασμό μετην ολοένα και πιοανταγωνιστική τιμή του(4,1 $/kg με πρόβλεψη για 2$/kg μέχρι το 2020 [10]), η προσθήκη υδρογόνου στο μείγμα καυσίμου μεγάλων σταθμών παραγωγής ενέργειας συνδυασμένου κύκλου (CCGT) δείχνει να έχει πολλές προοπτικές. Άρα λοιπόν, μια κατεύθυνση αναβάθμισης των υπαρχόντων και νέων μονάδων CCGT ώστε να καίνε υδρογόνο σε μίξη με το φυσικό αέριο ή σε πλήρη καύση το οποίο θα παράγεται με τεχνολογία ηλεκτρόλυσης νερού χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ενέργεια από ΑΠΕ, αποτελεί μία ανταγωνιστική πρόταση για το άμεσο μέλλον

    Συνοψίζοντας, είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι δεν υπάρχει ένα μοναδικό μοντέλο το οποίο να λειτουργεί ως πανάκεια, αλλά θα πρέπει να αναγνωρίζουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα σε κάθε project και να προτείνουμε κάθε φορά την βέλτιστη λύση στην δεδομένη τεχνολογικά συγκυρία όπου βρισκόμαστε.

    [1] http://www.ecodesign.at/about_ecodesign/the_product_life_cycle/EN/

    [2] http://www.elot.gr/B-SECTION_LAVOUTA-VERI_13-10-17.pdf

    [3] https://www.wastedive.com/news/world-bank-global-waste-generation-2050/533031/

    [4] https://www.forbes.com/sites/jamesconca/2019/08/26/energys-future-battery-and-storage-technologies/#7274e4b644cf

    [5] https://www.theguardian.com/news/2019/jan/14/on-the-charge-why-batteries-are-the-future-of-clean-energy

    [6] https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0196890418303170

    [7] https://www.renewableenergyworld.com/2014/07/16/hydrogen-energy-storage-a-new-solution-to-the-renewable-energy-intermittency-problem/#gref

    [8] https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/anti-oikologika-ta-ilektrika-symfona-me-tin-toyota

    [9] https://www.ge.com/reports/hydrogen-generation-gas-turbines-can-run-abundant-element-universe/

    [10] https://www.sciencedirect.com/topics/engineering/hydrogen-production-cost

    Ο Κωνσταντίνος Πρωτοψάλτης είναι Μηχανολόγος Μηχανικός, MEng – συνεργάτης ερευνητής του InnoEnergy Matters Group του Τμήματος Μηχανικών Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου Πατρών & Μηχανικός στην εταιρεία ΜΕΤΚΑ στο τμήμα Mechanical Engineering and Process.

    O Δρ. Σοφοκλής Μακρίδης, Αναπληρωτής Καθηγητής των Μηχανικών Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου Πατρών. Είναι Ειδικός σε θέματα νανοσύνθετων υλικών και διεργασιών για Ενεργειακές και Περιβαλλοντικές Τεχνολογίες.

    https://www.energia.gr/article/161311/ena-eyelikto-energeiako-systhma-me-syndyasmo-tehnologion-h-apanthsh-gia-thn-paragogh-energeias

  • Γιατί το Υδρογόνο Μπορεί να Διαδραματίσει Πρωταγωνιστικό Ρόλο στις Ενεργειακές Εξελίξεις;
    Γιατί το Υδρογόνο Μπορεί να Διαδραματίσει Πρωταγωνιστικό Ρόλο στις Ενεργειακές Εξελίξεις;
    Του Δημήτρη Αβαρλή
    Παρ, 8 Νοεμβρίου 2019 – 08:02

    Το 2028 δεν είναι μακριά και το κλείσιμο των λιγνιτικών μονάδων απαιτεί την γρήγορη αλλαγή του ενεργειακού μείγματος στη χώρα μας. Το υδρογόνο αποτελεί μια κατεύθυνση την οποία την ακολουθούν ήδη δέκα χώρες του κόσμου. Στη χώρα μας όπως αναφέρει στο energia.gr ο αναπληρωτής καθηγητής των Μηχανικών Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου Πατρών, κ. Σοφοκλής Μακρίδης, μόνο με τη συστηματική ενημέρωση των τοπικών κοινωνιών μπορούμε να κάνουμε το επόμενο βήμα και το υδρογόνο πρέπει
    AddThis Sharing Buttons
    Share to Facebook
    Facebook40Share to TwitterTwitterShare to E-mailE-mailShare to ΕκτύπωσηΕκτύπωσηShare to Περισσότερα…
    Περισσότερα…10

    να βρίσκεται στη φαρέτρα των επιλογών που έχει στα χέρια της η πολιτεία. Αυτή την περίοδο βρίσκεται σε εξέλιξη μια συζήτηση στη δυτική Μακεδονία για την κατάσταση που θα δημιουργηθεί στη μετα-λιγνίτη εποχή. Ως μια από τις λύσεις που υπάρχουν στο τραπέζι είναι η αξιοποίηση του υδρογόνου.

    Όμως, εδώ γεννάται το ερώτημα εάν έχει η χώρα μας το ρυθμιστικό πλαίσιο για να αναπτυχθεί αυτή η σχετικά νέα τεχνολογία για την αξιοποίηση του υδρογόνου. Η χώρα μας έχει μόνο υιοθετήσει την κοινοτική οδηγία του 2014 που προβλέπει τη χρήση τριών εναλλακτικών καυσίμων: τα βιοκαύσιμα, τον ηλεκτρισμό για αυτοκίνητα με μπαταρίες και το υδρογόνο. Η Ελλάδα δυστυχώς δεν έχει αναπτύξει τις υποδομές για να καρποφορήσει η προσπάθεια της ενεργειακής μετάβασης. Όπως επισημαίνουν αναλυτές, η λύση της αποθήκευσης ενέργειας με τη χρήση του υδρογόνου βρίσκεται στο επίκεντρο αρκετών χωρών. Ειδικά, στα ελληνικά νησιά θα μπορούσε να συνεισφέρει στην ενεργειακή τους αυτονομία. Παράλληλα, θα μπορούν να λειτουργούν στο μέλλον σταθμοί συνδυασμένου κύκλου με τη χρήση και του υδρογόνου. Ωστόσο, όπως προαναφέρθηκε δεν υπάρχει το κατάλληλο θεσμικό πλαίσιο, ενώ μόλις πριν ένα μήνα γνωστοποιήθηκε από το ΥΠΕΝ ότι επεξεργάζεται νόμο για τα υβριδικά συστήματα.

    Στο πλαίσιο αυτό έχουν σημασία τα όσα αναφέρει στο energia.gr ο αναπληρωτής καθηγητής των Μηχανικών Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου Πατρών, κ. Σοφοκλής Μακρίδης. Ειδικότερα, τονίζει πως «όλα είναι θέμα πολιτικής απόφασης, θα μπορούσε για παράδειγμα με ένα νομοθετικό πλαίσιο να δίνεται η δυνατότητα παραγωγής υδρογόνου και διανομής του στο υπάρχον δίκτυο φυσικού αερίου». Σημείωσε πως υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον στην Ελλάδα και ανέφερε ως παράδειγμα την εταιρεία SEAWINDTECHNOLOGY, όπου κατέθεσε πρόταση να φτιάξει μονάδες παραγωγής υδρογόνο στην Πάτμο και στους Λειψούς. Πρόταση η οποία, όμως, δεν φαίνεται ότι θα καρποφορήσει…

    Ο κ. Μακρίδης, βέβαια, άφησε παράλληλα αιχμές και σε σχέση με τους στόχους που θα θέσει το Εθνικό Σχέδιο για την Ενεργεία για το Κλίμα για το υδρογόνο, εκτιμώντας πως θα είναι γενικόλογοι. Κάτι βέβαια που ίσχυε και για το πρωταρχικό κείμενο, δηλαδή πριν λάβει η νέα ηγεσία του υπουργείου την απόφαση να το αναθεωρήσει. Υπογράμμισε, όμως, πως «η μόνη λύση για να υπάρξει σοβαρή αλλαγή στη χώρα μας είναι να πειστούν οι τοπικές κοινωνίες και να αναπτύξουν μικρές δομές του ενός ή δύο εκατ. ευρώ για να φτιάξουν κάτι που να λειτουργεί αποδοτικά. Στο πλαίσιο αυτό, όπως σημείωσε θα υποβάλει συγκεκριμένη πρόταση στο Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας για να ενημερωθούν και τα παιδιά στα σχολεία. Παράλληλα, όπως είπε είναι αναγκαία η ενημέρωση των δήμων. Σε κάθε περίπτωση, είπε καταλήγοντας, χρειάζεται ένα πραγματικό γραφείο καινοτομίας με συμβούλους που θα συντονίζουν συγκεκριμένες δράσεις, με μηχανολόγους και με ανθρώπους του πανεπιστημίου να απασχολούνται μέσα σε αυτό.

    Και ενώ στη χώρα μας έχουμε αυτά τα δεδομένα στον υπόλοιπο κόσμο οι εξελίξεις είναι αλματώδεις σε σχέση με το υδρογόνο. Δέκα χώρες αυτή τη στιγμή εστιάζουν σε αυτή την πηγή ενέργειας. Αυτές είναι η Αυστραλία, ο Καναδάς, η Κίνα, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιαπωνία, η Νορβηγία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Νότια Κορέα και οι ΗΠΑ. Για παράδειγμα στη Γερμανία, η οποία είναι ήδη πρωτοπόρος στην ανάπτυξη της τεχνολογίας υδρογόνου, έχει τεθεί στόχος να αναπτυχθούν 20 ερευνητικά εργαστήρια, με συνολικό προϋπολογισμό 100 εκατομμυρίων ευρώ. «Το υδρογόνο είναι ένα από τα πιο καυτά θέματα στην ενεργειακή μετάβαση στη χώρα αυτή τη στιγμή», δήλωσε στο Bloomberg τον Αύγουστο η Inga Posch, διευθύνων σύμβουλος της FNB Gas, της ομοσπονδίας των επιχειρήσεων εκμετάλλευσης δικτύων φυσικού αερίου της Γερμανίας.

    https://www.energia.gr/article/161284/giati-to-ydrogono-mporei-na-diadramatisei-protagonistiko-rolo-stis-energeiakes-exelixeis

    Σοφοκλής Μακρίδης
    https://www.linkedin.com/in/sofoklis-makridis/

  • 11 Νοεμβρίου 2019, 17:49 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ Σαράντος

    1. Επαναφορά των Κλάδων της «Λιγνιτικής Μεγαλόπολης Α.Ε. και «Λιγνιτική Μελίτης Α.Ε.» Στη ΔΕΗ Α.Ε.

    Ν. 4533/2018 (ΦΕΚ Α 75/27-4-2018) «Διαρθρωτικά μέτρα για την πρόσβαση στο λιγνίτη και το περαιτέρω άνοιγμα της χονδρεμπορικής αγοράς ηλεκτρισμού και άλλες διατάξεις». Με το άρθρο 1, παρ. 2 «2. Η αποεπένδυση πραγματοποιείται με απόσχιση και εισφορά από τη ΔΕΗ Α.Ε. του παρακάτω περιγραφόμενου λιγνιτικού ηλεκτροπαραγωγικού δυναμικού της ΔΕΗ Α.Ε. μετά των δικαιωμάτων έρευνας και εκμετάλλευσης της ΔΕΗ Α.Ε. επί ορισμένων με τον παρόντα νόμο κοιτασμάτων λιγνίτη, καθώς και λοιπών συναφών στοιχείων ενεργητικού, παθητικού και ανθρώπινου δυναμικού ως ξεχωριστών κλάδων σε καθεμία από τις δύο νέες εταιρείες, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος νόμου και ολοκληρώνεται με τη μεταβίβαση του συνόλου των μετοχών εκδόσεως των νέων εταιρειών σε προτιμητέους επενδυτές που θα αναδειχθούν στο πλαίσιο της διαγωνιστικής διαδικασίας που προβλέπεται στο άρθρο 3. Ειδικότερα, στην πρώτη εταιρεία η ΔΕΗ Α.Ε. εισφέρει ως κλάδο τα περιουσιακά στοιχεία, δικαιώματα και υποχρεώσεις που αφορούν στη λιγνιτική ηλεκτροπαραγωγική δραστηριότητά της στην περιοχή της Μελίτης Φλώριναςκαι στην ευρύτερη αυτής περιοχή, όπου έχουν χωροθετηθεί δημόσια λιγνιτικά κοιτάσματα και στη δεύτερη εταιρεία εισφέρει ως κλάδο τα περιουσιακά στοιχεία, δικαιώματα και υποχρεώσεις που αφορούν στη λιγνιτική ηλεκτροπαραγωγική δραστηριότητά της στην περιοχή της Μεγαλόπολης Αρκαδίας, όπως ειδικότερα ορίζονται στον παρόντα νόμο»……

    Συμπλήρωση:«Οι λιγνιτικές μονάδες Μεγαλόπολης και Μελίτης να ενσωματωθούν στη ΔΕΗ Α.Ε. αφού το σχέδιο αποεπένδυσης (πώλησης) απέτυχε. Η σημερινή κυβέρνηση ως αντιπολίτευση τότε το κατήγγειλε ως μη αποτελεσματικό μέτρο. Σήμερα επιβάλλεται η ενσωμάτωσή τους στη ΔΕΗ Α.Ε.».

    2. Επίσης στον Ν. 4533/2018 (ΦΕΚ Α 75/27-4-2018) «Διαρθρωτικά μέτρα για την πρόσβαση στο λιγνίτη και το περαιτέρω άνοιγμα της χονδρεμπορικής αγοράς ηλεκτρισμού και άλλες διατάξεις». Στο Άρθρο 3 παρ. 10 Ν. 4533/2018: «Από την ημερομηνία έναρξης ισχύος της απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής της παραγράφου 2 και μέχρι την ολοκλήρωση του έργου επέκτασης του Εθνικού Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΕΣΜΗΕ) 400 kV προς την Πελοπόννησο και ιδίως προς τη Μεγαλόπολη σύμφωνα με το Δεκαετές Πρόγραμμα Ανάπτυξης Συστήματος Μεταφοράς (ΔΠΑ) του ΕΣΜΗΕ της ΑΔΜΗΕ Α.Ε., η αποδιδόμενη ισχύς της μονάδας ηλεκτροπαραγωγής υπ’ αριθμ. 5 του ΑΗΣ Β΄ Μεγαλόπολης (Μεγαλόπολη 5) της ΔΕΗ Α.Ε. δεν δύναται να υπερβεί τα 500 MW ανεξαρτήτως της εγκατεστημένης ισχύος αυτού, εφόσον κατά την τεκμηριωμένη κρίση της ΑΔΜΗΕ Α.Ε., ως Διαχειριστή του ΕΣΜΗΕ, εγείρονται ζητήματα ευστάθειας, περιλαμβανομένων ζητημάτων συμφόρησης και ασφάλειας του ΕΣΜΗΕ στην Πελοπόννησο».

    Τροποποίηση – κατάργηση της παραγράφου 10 του άρθρου 3 του Ν. 4533/2018: «Η αποδιδόμενη ισχύς της μονάδας ηλεκτροπαραγωγής υπ’ αριθμ. 5 του ΑΗΣ Μεγαλόπολης (Μεγαλόπολη 5) της ΔΕΗ Α.Ε. να πραγματοποιείται στο Σύστημα σύμφωνα με της εγκατεστημένη ισχύ της εν λόγω μονάδας»

    Αιτιολόγηση: «Η εν λόγω διάταξη συμπεριελήφθη στο άρθρο 3, παρ. 10 του Ν. 4533/2018. Η διάταξη αυτή αποτελούσε κίνητρο για να γίνει ελκυστική στους ενδιαφερόμενους αγοραστές η απόφαση για την αποεπένδυση των δυο λιγνιτικών μονάδων της Μεγαλόπολης. Αυτή η διαδικασία έχει καταστεί τελεσίδικα άγονη.
    Τα προβλήματα πιθανής συμφόρησης, ευστάθειας και ασφάλειας του ΕΣΜΗΕ στην Πελοπόννησο ανήκουν στη δικαιοδοσία σύμφωνα με την εθνική και κοινοτική νομοθεσία και ασκούνται από τον Διαχειριστή του Συστήματος Μεταφοράς (ΔΣΜ). Ευθύνη του ΔΣΜ είναι να διευθετεί εν όλω ή εν μέρει τις επιπτώσεις της πιθανής συμφόρησης στο ΕΣΜΗΕ και στην Πελοπόννησο και αυτό μπορεί να το κάνει χωρίς κανένα διοικητικό περιορισμό.
    Επειδή η διαδικασία της αποεπένδυσης απέτυχε η συνεχιζόμενη αποστέρηση της δυνατότητας λειτουργίας της 5ης Μονάδα της ΔΕΗ Α.Ε. της Μεγαλόπολης μέχρι την ονομαστική της ισχύ 811 MW ακόμη και όταν οι δύο λιγντικές μονάδες της Μεγαλόπολης της ΔΕΗ Α.Ε βρίσκονται εκτός λειτουργίας προκαλεί οικονομική ζημία σε βάρος της ΔΕΗ και ωφελεί σκανδαλωδώς τους ανταγωνιστές της».

  • 8 Νοεμβρίου 2019, 17:10 | Λυκούργος

    Να αναφέρεται ότι οι διατάξεις των άρθρων 3-9 του παρόντος νόμου εφαρμόζονται και στις θυγατρικές
    Λιγνιτική Μεγαλόπολης Α.Ε. και Λιγνιτική Μελίτης Α.Ε..

  • 7 Νοεμβρίου 2019, 18:40 | ΝΙΚΟΣ

    Οι διατάξεις των άρθρων 3 – 9 εφαρμόζονται αναλογικά στις θυγατρικές, Λιγνιτική Μεγαλόπολης Α.Ε, Λιγνιτική Μελίτης Α.Ε.;