Το άρθρο 71 του ν. 3982/2011 (Α΄ 143) αντικαθίσταται ως εξής:
«Άρθρο 71
Προσαρτάται και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του παρόντος το ακόλουθο Παράρτημα:
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΟΔΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΧΑΜΗΛΩΝ ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΣΤΑ ΚΡΑΤΗ ΜΕΛΗ
Πίνακας 1: Κωδικοί κοινού λεξιλογίου για τις δημόσιες συμβάσεις (CPV) για υπηρεσίες που αναφέρονται στο άρθρο 66 παράγραφος 1 στοιχείο γ)
Κωδικός CPV | Περιγραφή |
60112000-6 | Υπηρεσίες δημόσιων οδικών μεταφορών |
60130000-8 | Υπηρεσίες ειδικών οδικών μεταφορών επιβατών |
60140000-1 | Υπηρεσίες αποκομιδής απορριμμάτων |
90511000-2 | Οδική μεταφορά αλληλογραφίας |
60160000-7 | Υπηρεσίες μεταφοράς δεμάτων |
60161000-4 | Υπηρεσίες παράδοσης αλληλογραφίας |
64121100-1 | Μη προγραμματισμένες μεταφορές επιβατών |
64121200-2 | Υπηρεσίες παράδοσης δεμάτων |
Πίνακας 2: Όρια εκπομπών για καθαρά ελαφρά οχήματα
Κατηγορίες οχημάτων | Έως τις 31 Δεκεμβρίου 2025 | Από την 1η Ιανουαρίου 2026 | ||
CO2 γρ./χλμ. | RDE εκπομπές ατμοσφαιρικών ρύπων (1) ως ποσοστό των ορίων εκπομπών (2) | CO2 γρ./χλμ. | RDE εκπομπές ατμοσφαιρικών ρύπων (1) ως ποσοστό των ορίων εκπομπών (2) | |
M1 | 50 | 80 % | 0 | α.α. |
M2 | 50 | 80 % | 0 | α.α. |
N1 | 50 | 80 % | 0 | α.α. |
(1) Δηλωθείσες μέγιστες τιμές εκπομπών υπό πραγματικές συνθήκες οδήγησης (RDE) σωματιδίων σε αριθμό σωματιδίων (PN) ανά χιλιόμετρο και οξειδίων του αζώτου (NOx) σε mg/km, όπως αναφέρονται στο σημείο 48.2 του πιστοποιητικού συμμόρφωσης, όπως περιγράφεται στο παράρτημα IX της οδηγίας 2007/46/EΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 5ης Σεπτεμβρίου 2007 (ΕΕ L 263), τόσο για πλήρεις όσο και για αστικές διαδρομές RDE.
(2) Τα ισχύοντα όρια εκπομπών προβλέπονται στο παράρτημα I του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 715/2007 ή στους κανονισμούς που τον διαδέχθηκαν.
Πίνακας 3: Ελάχιστος στόχος προμηθειών όσον αφορά στο ποσοστό καθαρών ελαφρών οχημάτων, σύμφωνα με τον πίνακα 2 ως προς τον συνολικό αριθμό ελαφρών οχημάτων που καλύπτονται από συμβάσεις που αναφέρονται στο άρθρο 66 σε επίπεδο κράτους μέλους
Από τις 2 Αυγούστου 2021 έως τις 31 Δεκεμβρίου 2025 | Από την 1η Ιανουαρίου 2026 έως τις 31 Δεκεμβρίου 2030 | |
Ελλάδα | 25,3 % | 25,3 % |
Πίνακας 4: Ελάχιστος στόχος προμηθειών όσον αφορά στο ποσοστό καθαρών βαρέων οχημάτων επί του συνολικού αριθμού βαρέων οχημάτων τα οποία καλύπτονται από συμβάσεις που αναφέρονται στο άρθρο 66 σε επίπεδο κράτους μέλους ([1] [1])
Φορτηγά (κατηγορία οχήματος N2 και N3) | Λεωφορεία (κατηγορία οχήματος Μ3) (*) | |||
Από τις 2 Αυγούστου | Από την 1η Ιανουαρίου | Από τις 2 Αυγούστου | Από την 1η Ιανουαρίου | |
2021 έως τις 31 Δεκεμβρίου 2025 | 2026 έως τις 31 Δεκεμβρίου 2030 | 2021 έως τις 31 Δεκεμβρίου 2025 | 2026 έως τις 31 Δεκεμβρίου 2030 | |
Ελλάδα | 8 % | 10 % | 33 % | 47 % |
1 Το ήμισυ του ελάχιστου στόχου για το ποσοστό καθαρών λεωφορείων πρέπει να καλυφθεί με την προμήθεια λεωφορείων μηδενικών εκπομπών όπως ορίζονται στο άρθρο 67 περ. 5. Η απαίτηση αυτή μειώνεται στο ένα τέταρτο (1/4) του ελάχιστου στόχου για την πρώτη περίοδο αναφοράς εάν πάνω από το ογδόντα τοις εκατό (80 %) των λεωφορείων που καλύπτονται από το σύνολο όλων των συμβάσεων που αναφέρονται στο άρθρο 66, οι οποίες ανατέθηκαν κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής σε ένα κράτος μέλος, είναι διώροφα λεωφορεία.».
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 41 – Παράρτημα (παρ. 11 του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1161)"
#1 Σχόλιο Από Φώτης Νάκος Στις 18 Ιούνιος, 2020 @ 17:08
Γιατί δεν υπάρχουν τα οχήματα κατηγορίας L;
Πρέπει να συμπεριληφθούν μιας και μεγάλος μέρος διανομής γίνεται με αυτά.
Σας ευχαριστώ,