1. Στις έδρες – διοικητικές μονάδες όπου κυκλοφορούν αμιγώς ηλεκτρικά ή υβριδικά ηλεκτρικά επιβατικά οχήματα εξωτερικής φόρτισης δημόσιας χρήσης (Ε.Δ.Χ.- ΤΑΞΙ) με εκπομπές ρύπων έως 50γρCO2/χλμ., δύνανται να καθορίζονται, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, χώροι στάσης/στάθμευσης (πιάτσες) με τις απαιτούμενες υποδομές επαναφόρτισης Η/Ο για χρήση αποκλειστικά από αυτά, απαγορευμένης της χρησιμοποίησής τους από Ε.Δ.Χ.-ΤΑΞΙ με άλλη πηγή ενέργειας.
2. Στους κατά την κείμενη νομοθεσία καθοριζόμενους χώρους στάσης/στάθμευσης (πιάτσες) Ε.Δ.Χ.-ΤΑΞΙ οχημάτων, οι οποίοι προορίζονται για μικτή χρήση, ήτοι χρησιμοποιούνται και από Ε.Δ.Χ.-ΤΑΞΙ με άλλη πηγή ενέργειας, τα αμιγώς ηλεκτρικά ή υβριδικά ηλεκτρικά Ε.Δ.Χ.-ΤΑΞΙ οχήματα εξωτερικής φόρτισης με εκπομπές ρύπων έως 50 γρCO2/χλμ. παίρνουν θέση στις ειδικά καθορισμένες για αυτά θέσεις, σύμφωνα με τη σειρά προσέλευσής τους. Στους χώρους αυτούς καθορίζεται υποχρεωτικά μία (1) θέση αποκλειστικής χρήσης από αμιγώς ηλεκτρικά ή υβριδικά ηλεκτρικά Ε.Δ.Χ.-ΤΑΞΙ οχήματα εξωτερικής φόρτισης με εκπομπές ρύπων έως 50 γρ. CO2/χλμ. για κάθε πέντε (5) θέσεις Ε.Δ.Χ.-ΤΑΞΙ οχημάτων και στην αρχή των συνολικών θέσεων, η οποία οριοθετείται με κατάλληλη σήμανση και διαγράμμιση. Εφόσον στους εν λόγω χώρους στάθμευσης υπάρχουν λιγότερες των πέντε (5) θέσεων, η χωροθέτηση γίνεται με κριτήριο την εν γένει χωρητικότητά τους.
3. Στους σταθμούς επαναφόρτισης Η/Ο που ορίζονται με το παρόν απαγορεύεται ρητά να φορτίζουν άλλα Η/Ο εκτός από Ε.Δ.Χ.-ΤΑΞΙ.
Αρχική Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»Άρθρο 19 – Χωροθέτηση χώρων στάσης / στάθμευσης (πιάτσες) Ε.Δ.Χ. – ΤΑΞΙ οχημάτων με σημεία επαναφόρτισης Η/Ο
Άρθρο 19 – Χωροθέτηση χώρων στάσης / στάθμευσης (πιάτσες) Ε.Δ.Χ. – ΤΑΞΙ οχημάτων με σημεία επαναφόρτισης Η/Ο
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σκοπός
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Ορισμοί
- 41 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Οικονομικά κίνητρα για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Δημιουργία δωρεάν θέσεων στάθμευσης για Η/Ο
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Κίνητρα αδειοδότησης μονάδων παραγωγής Η/Ο και αγαθών ή ειδών Η/Ο
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Μειωμένοι φορολογικοί συντελεστές στις επιχειρήσεις παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων και αγαθών ή ειδών σχετικών με τα ηλεκτρικά οχήματα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07 – Απόσβεση κόστους επένδυσηςΆρθρο 07 – Απόσβεση κόστους επένδυσης
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Κίνητρα για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων και αγαθών ή ειδών σχετικών με τα ηλεκτρικά οχήματα
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Απαλλαγές από το εισόδημα για δαπάνες ή παραχώρηση οχήματος μηδενικών ή χαμηλών ρύπων έως 50 γρ. CO2/χλμ.
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Προσαυξημένη έκπτωση για συγκεκριμένες δαπάνες οχημάτων μηδενικών ή χαμηλών ρύπων που αφορούν στους εργαζόμενους, τις επιχειρήσεις και την προστασία του περιβάλλοντος
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Φορολογικές αποσβέσεις στα μέσα μεταφοράς μηδενικών ή χαμηλών ρύπων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Εξαίρεση αγοράς αυτοκινήτου μηδενικών ρύπων από την ετήσια αντικειμενική δαπάνη και δαπάνη απόκτησης περιουσιακών στοιχείων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Οργάνωση της αγοράς φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων (Η/Ο)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Μητρώο Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Υποχρεώσεις γνωστοποίησης στοιχείων μέσω του Μ.Υ.Φ.Α.Η.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Τιμολόγηση υπηρεσιών επαναφόρτισης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Ανάπτυξη δημοσίως προσβάσιμων υποδομών επαναφόρτισης Η/Ο
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Χωροθέτηση σημείων στάθμευσης και επαναφόρτισης Η/Ο από ΟΤΑ
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Χωροθέτηση χώρων στάσης / στάθμευσης (πιάτσες) Ε.Δ.Χ. – ΤΑΞΙ οχημάτων με σημεία επαναφόρτισης Η/Ο
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Χωροθέτηση θέσεων στάθμευσης Η/Ο για ΑμεΑ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Σήμανση θέσεων στάθμευσης και σημείων επαναφόρτισης Η/Ο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 – Ειδικές διατάξεις για παραδοσιακούς οικισμούς και μνημείαΆρθρο 22 – Ειδικές διατάξεις για παραδοσιακούς οικισμούς και μνημεία
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Εγκατάσταση υποδομών επαναφόρτισης Η/Ο σε νέα κτίρια
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Εγκατάσταση υποδομών επαναφόρτισης Η/Ο σε υφιστάμενα κτίρια
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Χωροθέτηση σημείων επαναφόρτισης Η/Ο σε χώρους που στεγάζεται ο δημόσιος τομέας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Προϋποθέσεις εγκατάστασης σημείων επαναφόρτισης Η/Ο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 – Εξαίρεση εργασιών κατασκευής υποδομών φόρτισης από την έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Μέτρα πυροπροστασίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Απαιτήσεις και προδιαγραφές για τις ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις των σημείων επαναφόρτισης Η/Ο
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Υποχρεωτικότητα ενημέρωσης του διαχειριστή του δικτύου διανομής ηλεκτρικής ενέργειας για την εγκατάσταση σημείου επαναφόρτισης Η/Ο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 – Υποχρέωση δυνατότητας διαχείρισης ενεργού ισχύος από δημοσίως προσβάσιμα σημεία επαναφόρτισηςΆρθρο 31 – Υποχρέωση δυνατότητας διαχείρισης ενεργού ισχύος από δημοσίως προσβάσιμα σημεία επαναφόρτισης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Όροι λειτουργίας σταθμών αυτοκινήτων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Λειτουργία των συνεργείων επισκευής και συντήρησης οχημάτων υψηλής τάσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Άσκηση του επαγγέλματος του τεχνίτη για την συντήρηση και επισκευή οχημάτων υψηλής τάσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 35 – Τεχνικός έλεγχος ηλεκτροκίνητων οχημάτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 – Αντικείμενο και στόχοι (παρ. 2 του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1161)Άρθρο 36 – Αντικείμενο και στόχοι (παρ. 2 του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1161)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 – Πεδίο εφαρμογής (παρ. 4 του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1161)Άρθρο 37 – Πεδίο εφαρμογής (παρ. 4 του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1161)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Ορισμοί (παρ. 5 του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1161)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39 – Εξαιρέσεις (παρ. 3 και 4 του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1161)Άρθρο 39 – Εξαιρέσεις (παρ. 3 και 4 του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1161)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 – Ελάχιστοι στόχοι προμηθειών (παρ. 6 του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1161)Άρθρο 40 – Ελάχιστοι στόχοι προμηθειών (παρ. 6 του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1161)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 – Παράρτημα (παρ. 11 του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1161)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 – Υποβολή εκθέσεων και επανεξέταση (παρ. 10 του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1161)Άρθρο 42 – Υποβολή εκθέσεων και επανεξέταση (παρ. 10 του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1161)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 – Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 43 – Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 44 – Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 – Σύσταση Αυτοτελούς Τμήματος Ηλεκτροκίνησης στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 – Σύσταση Γνωμοδοτικού Συμβουλίου για την ηλεκτροκίνηση
- 112 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Επιβολή περιβαλλοντικού τέλους σε παλαιά, ρυπογόνα μεταχειρισμένα οχήματα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Κριτήρια αξιολόγησης στις δημόσιες συμβάσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 49 – Διαχείριση συσσωρευτών Η/Ο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 50 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
17 Ιουνίου 2020, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
1 Ιουλίου 2020, 16:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
6 Σχόλια 335 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35093 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό της διαχείρισης αποβλήτων, τη βελτίωση του πλαισίου εξοικονόμησης ενέργειας, την ανάπτυξη των έργων ενέργειας και την αντιμετώπιση πολεοδομικών ζητημάτων
- Αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών...
- Διατάξεις για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες και την προστασία του φυσικού και χωροταξικού περιβάλλοντος
- Μετονομασία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας σε Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ – ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΕΕ 2018/2001 ΚΑΙ 2019/944
- Εθνικός Κλιματικός Νόμος – Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Πρόληψης Δημιουργίας Αποβλήτων
- Διαβούλευση στο σχέδιο για την Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/2002 σχετικά με την τροποποίηση της οδηγίας 2012/27/ΕΕ για την ενεργειακή απόδοση
- Απαγόρευση καλλιέργειας ΓΤΟ
- Καθορισμός κανόνων, μέτρων και όρων για την αντιμετώπιση κινδύνων από ατυχήματα μεγάλης έκτασης
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 2012-27-ΕΕ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
- Αναθεώρηση Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Βοσκήσιμες γαίες Ελλαδας
- Κτήμα Τατοϊου
- Εγκριση κώδικα για την προστασία των νερών στο πλαίσιο οδηγίας
- Ανακύκλωση-βελτίωση αποβλήτων
- ΚΥΑ αειφορίας
- φυσικό αέριο -τροποιήσεις ν.4001/2011
- Ενσωμάτωση οδηγίας 2012/27/ΕΕ
- Σύσταση ΑΕ και τροποιοίσεις ν. 4123/2013
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Όροι δόμησης, κατασκευής, επιτρεπόμενες χρήσεις γης για κέντρα δεδομένων, χωροταξικές και πολεοδομικές ρυθμίσεις, αξιοποίηση πόρων Πράσινου Ταμείου και λοιπές περιβαλλοντικές και ενεργειακές διατάξεις
- Τροποποίηση του Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/944 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 5ης Ιουνίου 2019
- Διατάξεις για την απλοποίηση της περιβαλλοντικής αδειοδότησης, των περιβαλλοντικών επιθεωρήσεων και την προστασία του περιβάλλοντος
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣIΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ -Β’ ΦΑΣΗ, AΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Δημόσια Διαβούλευση για το Σχέδιο Νόμου «Ολοκληρωμένο Πλαίσιο για τη Διαχείριση Αποβλήτων»
- Νέο Σχέδιο Δράσης της Ελλάδας για την Κυκλική Οικονομία – Οδικός Χάρτης
- Έκθεση μακροπρόθεσμης στρατηγικής για την κινητοποίηση επενδύσεων για την ανακαίνιση και μετατροπή του εθνικού κτιριακού αποθέματος
- Προώθηση της Ανακύκλωσης–Ενσωμάτωση των Οδηγιών 2018/851 και 2018/852 της 30ής Μαΐου 2018.
- «Στρατηγική για την Ανάπτυξη της Εθνικής Υποδομής Γεωχωρικών Πληροφοριών (ΕΥΓΕΠ)»
- Σχέδιο Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (Master Plan) για τις λιγνιτικές περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας και της Μεγαλόπολης
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2019/904/ΕΕ σχετικά με τη μείωση των επιπτώσεων ορισμένων πλαστικών προϊόντων στο περιβάλλον»
- Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Εκσυγχρονισμός της Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής νομοθεσίας»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το «Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΠΕΑΡ)»
- Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
- Σχέδιο διατάξεων για ενσωμάτωση Οδηγιών 2019/692 και 2018/844
- Δημόσια Διαβούλευση για τη Μακροχρόνια Στρατηγική για το έτος 2050
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΠΕ»
- Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Ειδικού Χωρικού Σχεδίου (ΕΧΣ) για το Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
- Μητροπολιτικός Φορέας Γουδή - Ιλισίων
- Καθορισμός των Προδιαγραφών και του Περιεχομένου των Σχεδίων Δράσης Ειδών και Τύπων Οικοτόπων στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων του ν. 3937/2011 (ΦΕΚ 60 Α')
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων σύμφωνα με το άρθρο 21 του ν. 4062/2012
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών σύμφωνα με το άρθρο 32η του ν. 3468/2006
- Χορήγηση οικονομικών αντισταθμισμάτων σε εφαρμογή των διατάξεων των παρ. 1 και 4 του άρθρου 22 του ν. 1650/1986
- Κανονισμός Τιμολόγησης των ΦΟΔΣΑ και Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας
- Χαρακτηρισμός της υδάτινης, χερσαίας και ευρύτερης περιοχής της λίμνης Παμβώτιδας (Ιωαννίνων),Π.Ε. Ιωαννίνων ως Περιφερειακό Πάρκο, και καθορισμός χρήσεων γης, όρων και περιορισμών δόμησης
- Περιβαλλοντική διαχείριση των περιοχών με οικιστικές πυκνώσεις, ιώδους περιγράμματος
- Εθνικός Σχεδιασμός για την Ενέργεια και το Κλίμα
- Σύσταση Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων του άρθρου 19Α του ν.4062/2012 και όρια προστίμων
- Εθνικό Σχέδιο για την αύξηση του αριθμού των κτιρίων με σχεδόν μηδενική κατανάλωση ενέργειας (άρθρο 9 της Οδηγίας 2010/31/ΕΕ)
- Σχέδιο Στρατηγικής Ανάπτυξης της Δασοπονίας 2018-2038 (Εθνική Στρατηγική για τα Δάση)
- Χαρακτηρισμός χερσαίων, υδάτινων και θαλάσσιων περιοχών ως Εθνικού Πάρκου
- Έρευνα, εκμετάλλευση και διαχείριση του γεωθερμικού δυναμικού της χώρας και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης
- Εθνική Στρατηγική για την Κυκλική Οικονομία
- ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
- Σύσταση του Οργανισμού Εθνικού Κτηματολογίου
- Οργάνωση και λειτουργία φορέων διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών
- Τροποποίηση του άρθρου 15Α του ν. 3054/2002 & αντικατάσταση ΚΥΑ κριτηρίων & μεθοδολογία κατανομής βιοντίζελ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/1513
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/652
- ΣΧΕΔΙΟ ΚΥΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
- ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΠΕΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ
- Έρευνα και εκμετάλλευση λατομικών ορυκτών και άλλες διατάξεις
- «Ενεργειακές Κοινότητες και άλλες διατάξεις»
- Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων
- ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣ
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ - ΧΩΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
- Ίδρυση Εθνικού Οργανισμού Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και άλλων προϊόντων
- Χαρακτηρισμός της χερσαίας περιοχής του δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου ως Εθνικού Πάρκου Δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου, καθορισμός ζωνών προστασίας αυτού, χρήσεων, όρων και περιορισμών
- Μεθοδολογία υπολογισμού της Ειδικής Τιμής Αγοράς τεχνολογιών Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο αντικατάστασης του άρθρου 15Α του Ν3054_2002 Οργάνωση της αγοράς πετρελαιοειδών και άλλες διατάξεις
- Αναδιοργάνωση της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας σε εφαρμογή της νομοθεσίας για την ολοκλήρωση της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και άλλες διατάξεις
- Σύσταση και τήρηση Μητρώου Πιστοποιημένων Αξιολογητών Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 4014/2011(Α΄ 209)
- Έγκριση γενικών κανόνων κοστολόγησης και τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος. Μέθοδος και διαδικασίες για την ανάκτηση κόστους των υπηρεσιών ύδατος στις διάφορες χρήσεις του
- Χαρακτηρισμός της περιοχής του Εθνικού Δρυμού Λευκών Ορέων ως Εθνικού Πάρκου
- Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών χάραξης, σήμανσης
- Καθορισμός κριτηρίων, μεθοδολογίας κατανομής αυτούσιου βιοντίζελ και ρύθμιση κάθε σχετικού θέματος…
- Χαρακτηρισμός χερσαίων και υδάτινων περιοχών της Οροσειράς Ροδόπης ως Εθνικό Πάρκο
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων σχετικά με την τήρηση των κριτηρίων αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών.
- Νέο καθεστώς στήριξης των σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και θερμότητας υψηλής απόδοσης
- Πράξεις εισφοράς σε γη και σε χρήμα
- Χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός
- Επίσπευση διαδικασιών κατάρτισης, θεώρησης και κύρωσης των δασικών χαρτών και λοιπές διατάξεις
- Καθορισμός Κανόνων
- Ρυθμιστικά σχέδια Αθήνας και Θεσσαλονίκης
- Χαρακτηρισμός των χερσαίων και θαλάσσιων περιοχών των «GR2330005, «GR2330008 και «GR2550005…
- Δημιουργία νέας καθετοποιημένης εταιρίας Ηλεκτρικής ενέργειας
- Ρυθμίσεις για την εξυγίανση ειδικού λογαριασμού
- Πλαίσιο για την ασφάλεια στις υπεράκτιες εργασίες έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός. Εναρμόνιση με την Οδηγία 2014/89/ΕΕ
- ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ρύθμιση θεμάτων Κ.Δ.Ε.Π.Α.Π
Ο ΣΕΣ προτείνει το άρθρο να μείνει ως έχει.
Στην υπουργική απόφαση όμως προτείνεται να καθοριστούν όροι και τεχνικές οδηγίες για εφαρμογή της παραγράφου 1 του άρθρου 19. Όσο το ποσοστό των ηλεκτρικών ταξί που κυκλοφορούν στις έδρες – διοικητικές τους μονάδες είναι πολύ χαμηλό (π.χ. κάτω του 20%) προτείνουμε την αποφυγή χωροθέτησης στάσης / στάθμευσης (πιάτσας) αποκλειστικής χρήσης ταξί με εκπομπές ρύπων έως 50γρCO2/χλμ.
Στην πρώτη παράγραφο του άρθρου 19 – Χωροθέτηση χώρων στάσης / στάθμευσης (πιάτσες) Ε.Δ.Χ. – ΤΑΞΙ οχημάτων με σημεία επαναφόρτισης Η/Ο του σχεδίου νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης» αναφέρεται για αποκλειστικής χρήσης πιάτσες από αμιγώς ηλεκτρικά ή υβριδικά ηλεκτρικά επιβατικά οχήματα εξωτερικής φόρτισης δημόσιας χρήσης (Ε.Δ.Χ.- ΤΑΞΙ) με εκπομπές ρύπων έως 50γρCO2/χλμ. απαγορευμένης της χρησιμοποίησής τους από Ε.Δ.Χ.-ΤΑΞΙ με άλλη πηγή ενέργειας. Δεν γίνεται καμία αναφορά για την τήρηση σειράς καθώς αυτό αναφέρεται μόνο στην δεύτερη παράγραφο για τις πιάτσες «μικτής χρήσης» ότι δηλαδή τα αυτοκίνητα παίρνουν θέση στις ειδικά καθορισμένες για αυτά θέσεις, σύμφωνα με τη σειρά προσέλευσής τους.
Δεδομένου του ότι στην δεύτερη παράγραφο αναφέρεται ότι η θέση για τα Η/Ο οριοθετείται με κατάλληλη σήμανση και διαγράμμιση ως ειδικά καθορισμένη για αυτό θέση, αφήνεται να εννοηθεί ότι υπάρχουν δύο σειρές προτεραιότητας ανάλογα τον τύπο καυσίμου εντός της ίδιας πιάτσας. Δηλαδή ότι ένα όχημα που δεν είναι Η/Ο δεν μπορεί να βρίσκεται στην πρώτη θέση καθώς εκεί η διαγράμμιση ορίζει την στάθμευση των Η/Ο ως ειδικά καθορισμένη για αυτά θέση. Συνεπώς αφήνεται να εννοηθεί ότι ένα όχημα που δεν είναι Η/Ο θα σταθμεύσει δεύτερο ακόμα και αν φτάσει πρώτο στην πιάτσα καθώς εκεί είναι η ειδικά διαμορφωμένη για αυτό θέση και ακολούθως το πρώτο ηλεκτροκίνητο που θα φτάσει στην πιάτσα, ακόμα και αν βρίσκονται άλλα ταξί στις ειδικά για αυτά διαμορφωμένες θέσεις (δεύτερη , τρίτη κ.ο.κ) θα σταθμεύσει πρώτο στην σειρά.
Σύμφωνα με τα ανωτέρω προκύπτουν ανισότητες , σύγχυση και διχασμός.
Να αφαιρεθεί η πρώτη παράγραφος. Όλες οι πιάτσες να είναι μικτής χρήσης με όσους περισσότερους φορτιστές Η/Ο εφόσον το επιτρέπουν οι υποδομές της κάθε πιάτσας. Σε κάθε πιάτσα μπορούν να υπάρχουν φορτιστές διαφορετικού παρόχου σε περίπτωση που επιθυμεί κάποιος να επενδύσει. Δεν υπάρχει κανένας λόγος για πιάτσες αποκλειστικής χρήσης από τα Η/Ο αλλά ούτε και «ιδιωτικές πιάτσες» από διαμεσολαβητές. Η τήρηση σειράς προτεραιότητας για τους ειδικά καθορισμένους χώρους στάθμευσης ρυθμίζεται για όλες τις πιάτσες και όλα τα Ε.Δ.Χ-Ταξί με το άρθρο 8 παράγραφος 3 του Π.Δ 243-244/87.
Η πρώτη παράγραφος αντίκειται στο άρθρο 5 του Π.Δ 243-244/1987 σχετικά με τους χώρους στάσης/στάθμευσης και διαχωρίζει τα Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης (Ε.Δ.Χ) οχήματα της περίπτ. α’ της παρ.1 του άρθρου 82 του ν.4070/2012 (Α’ 82) σε δύο κατηγορίες με διαφορετικά δικαιώματα και διαφορετικούς χώρους στάθμευσης.
Σύμφωνα με γκάλοπ που έγινε σε ομάδα κοινωνικής δικτύωσης σε ομάδα 100 οδηγών ταξί και μπορούμε να αποστείλουμε αν ζητηθεί , το 99% των οδηγών ταξί λέει όχι σε πιάτσες «αποκλειστικής χρήσης Η/Ο» αλλά επιθυμεί πιάτσες «μικτής χρήσης» με αρκετούς φορτιστές. Παρακαλούμε να το λάβετε υπόψιν και να αφαιρέσετε την πρώτη παράγραφο του άρθρου 19 και να τροποποιήσετε την δεύτερη παράγραφο ώστε οι πιάτσες μικτής χρήσης να έχουν παραπάνω από έναν φορτιστή στο μέλλον και να μην γίνονται διακρίσεις στους οδηγούς ταξί ανάλογα με την «πηγή φόρτισης» των οχημάτων.
Προτείνω την απαλοιφή της πρώτης παραγράφου εντελώς και το θεωρώ ως κάτι που χρίζει μεγάλης προσοχής για πολλούς λόγους.
Καταρχάς θα δημιουργήσει πρόβλημα στους οδηγούς ταξί «μικτού καυσίμου» που θα εισέρχονται παρανόμως σε αποκλειστικές πιάτσες Η/Ο για να επιβιβάσουν έναν πελάτη σε περίοδο κρίσης αλλά και αργότερα. Θα έχουμε φαινόμενα ακόμα και διαπληκτισμών σε πιάτσες. Είναι κρίμα να γίνει μια τέτοια διάκριση και μάλιστα χωρίς λόγο.
Η πρώτη παράγραφος απαγορεύει την είσοδο των οχημάτων μικτού καυσίμου σε αυτές αλλά δεν αναφέρεται αν αυτή η παράβαση θα είναι πειθαρχικό ή παράβαση ΚΟΚ. Οι οδηγοί θα φτάσουν σε σημείο να καταγγέλονται μεταξύ τους ή δεν θα τηρούν τα οριζόμενα της πρώτης παραγράφου.
Επίσης, δεν γνωρίζουν οι οδηγοί ταξί που θα είναι οι πιάτσες των αποκλειστικά ηλεκτροκίνητων και η πρώτη παράγραφος -δημιουργεί μεγάλη αναστάτωση- γιατί νιώθουν ότι αυτό είναι ένα «παράθυρο» για να τους γίνει έξωση από τις υπάρχουσες πιάτσες ή τις μελλοντικές όταν αυτές ορισθούν ως πιάτσες Η/Ο. Θεωρώ ότι δεν υπάρχει λόγος να δημιουργούμε αναστάτωση , εκνευρισμό και δυσαρέσκεια για κάτι που πρέπει να γίνει αποδεκτό με ευχαρίστηση.
Επίσης δικαίωμα στον επιβάτη πρέπει να έχουν όλοι οι οδηγοί ταξί το ίδιο καθώς έχουν και την ίδια άδεια ταξί. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να υπάρχει η πρώτη παράγραφος για τους λόγους ότι σε κάθε πιάτσα μικτού καυσίμου, που είναι εφικτό, να τοποθετηθεί φορτιστής στις μπροστά θέσεις της πιάτσας και όχι μόνο ένας φορτιστής όπως κακώς αναφέρει η δεύτερη παράγραφος αλλά όσοι περισσότεροι φορτιστές είναι τεχνικά εφικτό. Οι οδηγοί ταξί που θα φτάνουν στις μπροστινές θέσεις ανάλογα με την σειρά προτεραιότητας και διαθέτουν Η/Ο θα μπορούν εκεί να το φορτίζουν για τα λεπτά της ώρας που θα βρίσκονται στην αναμονή και μέχρι την επιβίβαση.
Επίσης στην πρώτη παράγραφο δεν γίνεται καμία αναφορά πως τα ηλεκτροκίνητα οχήματα πρέπει να παίρνουν θέση σύμφωνα με τη σειρά προσέλευσής τους. Αυτό αναφέρεται μόνο στην δεύτερη παράγραφο και είναι απολύτως σωστό – αν και αυτονόητο – καθώς ισχύει το Π.Δ. 243/244/87/23-1γ . Το γεγονός όμως ότι δεν αναφέρεται στην πρώτη παράγραφο τίποτα για την σειρά, δίνει την εντύπωση ότι οι πιάτσες των Η/Ο δεν θα έχουν σειρά προτεραιότητας ! Για τον λόγο αυτό δεν υπάρχει λόγος να γίνεται κανένας διαχωρισμός – καθώς ισχύει ήδη το Π.Δ 243/244 και η τήρηση της σειράς στις πιάτσες ισχύει για όλους !
Επαναλαμβάνω πως κατά την γνώμη μου πρέπει να αφαιρεθεί εντελώς η πρώτη παράγραφος και κάθε πιάτσα μικτού καυσίμου (υπάρχουσες πιάτσες) σταδιακά να αποκτήσει σταθμούς φόρτισης και περισσότερους από έναν.
Το γεγονός ότι οι πιάτσες μικτού καυσίμου στην δεύτερη παράγραφο μιλάνε για μια θέση θα δώσει αναγκαιότητα αλλαγής της ρύθμισης αυτής μελλοντικά καθώς οι υφιστάμενες πιάτσες μικτού καυσίμου να πρέπει να μετατραπούν σε πιάτσες με περισσότερους φορτιστές επειδή θα αυξηθούν τα Η/Ο. Συνεπώς ο ένας φορτιστής δεν υπάρχει λόγος να υφίσταται ως περιορισμός.
Δεν ξέρω με ποιο σκεπτικό έγινε η παράλειψή της σειράς προτεραιότητας για τις πιάτσες των Η/Ο της πρώτης παραγράφου, αλλά αν τα ταξί δεν έχουν σειρά θα προκύψει τεράστιο πρόβλημα. Επαναλαμβάνω πως η πρώτη παράγραφος θεωρώ πολύ σημανικό να αφαιρεθεί εντελώς γιατί δεν χρειάζεται να υπάρχει.
Σταδιακά να μετατραπούν οι υφιστάμενες πιάτσες «μικτού καυσίμου» σε πιάτσες με φορτιστές αρχικά έναν και στην συνέχεια ο αριθμός αυτός να μπορεί να αυξηθεί και φυσικά να παραμείνουν οι πιάτσες ως «μικτού καυσίμου» και να μην υπάρχουν πιάτσες για τους μεν και άλλες για τους δε.
Επίσης εφόσον θέλουν αρκετοί ιδιώτες να επενδύσουν σε φορτιστές , να μπορεί ο κάθε ιδιώτης να τοποθετήσει έναν φορτιστή σε πιάτσα αλλά να μην υπάρχουν ούτε φορτιστές αποκλειστικά ενός παρόχου, ούτε να υπάρχουν «ιδιωτικές πιάτσες» με συγκεκριμένους παρόχους φόρτισης η πιάτσες με κριτήριο συμμετοχής σε κάποια ομάδα π.χ ραδιοταξί/εφαρμογή.
Είναι πολύ σημαντικό οι πιάτσες να παραμείνουν για όλους και με ευελιξία βρίσκονται λύσεις καθώς και με συζήτηση.
Τα πράγματα είναι τόσο απλά – ας μην δημιουργούμε διχασμό και διχόνοια στους οδηγούς ταξί, πόσο μάλλον να τους κάνουμε να νιώσουν προβληματικό και άγχος με κάτι που υποτίθεται έρχεται για να αγκαλιαστεί και να γίνει αποδεκτό με θετικότητα.
Σε ώρα αιχμής μια πιάτσα ταξί ηλεκτροκίνητων (Η/Ο) είναι άδεια. Καρτερικά περιμένει ένας επιβάτης για να εξυπηρετηθεί. Διέρχεται Ε.Δ.Χ.-ΤΑΞΙ με άλλη πηγή ενέργειας. Το diesel ταξί απαγορεύεται να επιβιβάσει τον επιβάτη από την συγκεκριμένη πιάτσα σύμφωνα με την πρώτη παράγραφο του άρθρου 19 καθώς και να επιβιβάσει σε απόσταση 50 μέτρων από αυτή (Π.Δ. 243/244/87/23-1δ).
Η τροχαία με μπλόκα θα μας γράφει ανάλογα την πηγή ενέργειας του οχήματος ; Τι ακριβώς θα πει «απαγορεύεται» από ένα μη Η/Ο Ταξί να σταθμεύσει στην πιάτσα για τα Η/Ο Ταξί ; Nέα κατηγορία Ταξί οχημάτων ανάλογα με την «πηγή ενέργειας» θέτει το Υπουργείο Mεταφορών ; Δεν αντίκειται αυτό στον κανονισμό λειτουργίας (Π.Δ. 243/244/87/23-1δ) καθώς σύμφωνα με την άδεια κυκλοφορίας έχει ΔΙΚΑΙΩΜΑ να σταθμεύσει σε πιάτσα ;
Πιάτσες προνομιούχων και μη προνομιούχων ;
Ποια θα είναι η ποινή αν ένα μη Η/Ο ταξί σταθμεύσει σε μια τέτοια πιάτσα για Η/Ο ;
Η πρώτη παράγραφος του άρθρου 19 οφείλει να αφαιρεθεί και οι οδηγοί ταξί να έχουν επιτρεπόμενη είσοδο σε όλες τις πιάτσες ταξί ανεξαρτήτως καυσίμου ή πηγής ενέργειας.
Τα αυτονόητα !
Η πρώτη θέση μπορεί να έχει φορτιστή για να φορτίσει το ηλεκτροκίνητο ταξί για τον χρόνο που θα παραμείνει πρώτο στην σειρά, τηρώντας την προτεραιότητα οχημάτων-επιβατών (Π.Δ. 243/244/87/23-1γ) (συνήθως λίγος χρόνος)
Στο άρθρο 19 η πρώτη παράγραφος είναι ανεπίτρεπτη. Το δικαίωμα στην εργασία και τον επιβάτη είναι για όλους τους οδηγούς ταξί. Δεν γίνεται να κατηγοριοποιούνται οι οδηγοί ταξί και να αποκλείονται αντιστοίχως από το δικαίωμα τους στην εργασία ανάλογα με το όχημα που διαθέτουν και την αγοραστική τους δυνατότητα. Δηλαδή αν δεν έχεις να αγοράσεις ηλεκτροκίνητο δεν μπορείς να εισέλθεις σε συγκεκριμένες πιάτσες, να δουλέψεις και να πάρεις επιβάτες.Είναι σκανδαλώδες και αντισυνταγματικό αυτό που πάτε να περάσετε. Σε λίγο θα δούμε και πιάτσες συγκεκριμένων διαμεσολαβητών με δυνατότητα φόρτισης των οχημάτων μόνο που έχουν αυτή τη συγκεκριμένη εφαρμογή διαμεσολάβησης. Ντροπή αυτά που πάτε να περάσετε – Τίποτα άλλο.