Στο τέλος του άρθρου 33 του ν. 4172/2013 (Α’ 167) προστίθεται περ. θ’ ως εξής:
«θ) Προκειμένου για αγορά επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης μηδενικών ρύπων».
Αρχική Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»Άρθρο 12 – Εξαίρεση αγοράς αυτοκινήτου μηδενικών ρύπων από την ετήσια αντικειμενική δαπάνη και δαπάνη απόκτησης περιουσιακών στοιχείων
Άρθρο 12 – Εξαίρεση αγοράς αυτοκινήτου μηδενικών ρύπων από την ετήσια αντικειμενική δαπάνη και δαπάνη απόκτησης περιουσιακών στοιχείων
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σκοπός
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Ορισμοί
- 41 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Οικονομικά κίνητρα για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Δημιουργία δωρεάν θέσεων στάθμευσης για Η/Ο
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Κίνητρα αδειοδότησης μονάδων παραγωγής Η/Ο και αγαθών ή ειδών Η/Ο
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Μειωμένοι φορολογικοί συντελεστές στις επιχειρήσεις παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων και αγαθών ή ειδών σχετικών με τα ηλεκτρικά οχήματα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07 – Απόσβεση κόστους επένδυσηςΆρθρο 07 – Απόσβεση κόστους επένδυσης
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Κίνητρα για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων και αγαθών ή ειδών σχετικών με τα ηλεκτρικά οχήματα
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Απαλλαγές από το εισόδημα για δαπάνες ή παραχώρηση οχήματος μηδενικών ή χαμηλών ρύπων έως 50 γρ. CO2/χλμ.
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Προσαυξημένη έκπτωση για συγκεκριμένες δαπάνες οχημάτων μηδενικών ή χαμηλών ρύπων που αφορούν στους εργαζόμενους, τις επιχειρήσεις και την προστασία του περιβάλλοντος
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Φορολογικές αποσβέσεις στα μέσα μεταφοράς μηδενικών ή χαμηλών ρύπων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Εξαίρεση αγοράς αυτοκινήτου μηδενικών ρύπων από την ετήσια αντικειμενική δαπάνη και δαπάνη απόκτησης περιουσιακών στοιχείων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Οργάνωση της αγοράς φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων (Η/Ο)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Μητρώο Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Υποχρεώσεις γνωστοποίησης στοιχείων μέσω του Μ.Υ.Φ.Α.Η.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Τιμολόγηση υπηρεσιών επαναφόρτισης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Ανάπτυξη δημοσίως προσβάσιμων υποδομών επαναφόρτισης Η/Ο
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Χωροθέτηση σημείων στάθμευσης και επαναφόρτισης Η/Ο από ΟΤΑ
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Χωροθέτηση χώρων στάσης / στάθμευσης (πιάτσες) Ε.Δ.Χ. – ΤΑΞΙ οχημάτων με σημεία επαναφόρτισης Η/Ο
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Χωροθέτηση θέσεων στάθμευσης Η/Ο για ΑμεΑ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Σήμανση θέσεων στάθμευσης και σημείων επαναφόρτισης Η/Ο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 – Ειδικές διατάξεις για παραδοσιακούς οικισμούς και μνημείαΆρθρο 22 – Ειδικές διατάξεις για παραδοσιακούς οικισμούς και μνημεία
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Εγκατάσταση υποδομών επαναφόρτισης Η/Ο σε νέα κτίρια
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Εγκατάσταση υποδομών επαναφόρτισης Η/Ο σε υφιστάμενα κτίρια
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Χωροθέτηση σημείων επαναφόρτισης Η/Ο σε χώρους που στεγάζεται ο δημόσιος τομέας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Προϋποθέσεις εγκατάστασης σημείων επαναφόρτισης Η/Ο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 – Εξαίρεση εργασιών κατασκευής υποδομών φόρτισης από την έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Μέτρα πυροπροστασίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Απαιτήσεις και προδιαγραφές για τις ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις των σημείων επαναφόρτισης Η/Ο
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Υποχρεωτικότητα ενημέρωσης του διαχειριστή του δικτύου διανομής ηλεκτρικής ενέργειας για την εγκατάσταση σημείου επαναφόρτισης Η/Ο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 – Υποχρέωση δυνατότητας διαχείρισης ενεργού ισχύος από δημοσίως προσβάσιμα σημεία επαναφόρτισηςΆρθρο 31 – Υποχρέωση δυνατότητας διαχείρισης ενεργού ισχύος από δημοσίως προσβάσιμα σημεία επαναφόρτισης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Όροι λειτουργίας σταθμών αυτοκινήτων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Λειτουργία των συνεργείων επισκευής και συντήρησης οχημάτων υψηλής τάσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Άσκηση του επαγγέλματος του τεχνίτη για την συντήρηση και επισκευή οχημάτων υψηλής τάσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 35 – Τεχνικός έλεγχος ηλεκτροκίνητων οχημάτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 – Αντικείμενο και στόχοι (παρ. 2 του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1161)Άρθρο 36 – Αντικείμενο και στόχοι (παρ. 2 του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1161)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 – Πεδίο εφαρμογής (παρ. 4 του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1161)Άρθρο 37 – Πεδίο εφαρμογής (παρ. 4 του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1161)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Ορισμοί (παρ. 5 του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1161)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39 – Εξαιρέσεις (παρ. 3 και 4 του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1161)Άρθρο 39 – Εξαιρέσεις (παρ. 3 και 4 του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1161)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 – Ελάχιστοι στόχοι προμηθειών (παρ. 6 του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1161)Άρθρο 40 – Ελάχιστοι στόχοι προμηθειών (παρ. 6 του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1161)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 – Παράρτημα (παρ. 11 του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1161)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 – Υποβολή εκθέσεων και επανεξέταση (παρ. 10 του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1161)Άρθρο 42 – Υποβολή εκθέσεων και επανεξέταση (παρ. 10 του άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1161)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 – Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 43 – Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 44 – Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 – Σύσταση Αυτοτελούς Τμήματος Ηλεκτροκίνησης στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 – Σύσταση Γνωμοδοτικού Συμβουλίου για την ηλεκτροκίνηση
- 112 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Επιβολή περιβαλλοντικού τέλους σε παλαιά, ρυπογόνα μεταχειρισμένα οχήματα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Κριτήρια αξιολόγησης στις δημόσιες συμβάσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 49 – Διαχείριση συσσωρευτών Η/Ο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 50 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
17 Ιουνίου 2020, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
1 Ιουλίου 2020, 16:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
9 Σχόλια 335 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35093 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό της διαχείρισης αποβλήτων, τη βελτίωση του πλαισίου εξοικονόμησης ενέργειας, την ανάπτυξη των έργων ενέργειας και την αντιμετώπιση πολεοδομικών ζητημάτων
- Αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών...
- Διατάξεις για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες και την προστασία του φυσικού και χωροταξικού περιβάλλοντος
- Μετονομασία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας σε Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ – ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΕΕ 2018/2001 ΚΑΙ 2019/944
- Εθνικός Κλιματικός Νόμος – Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Πρόληψης Δημιουργίας Αποβλήτων
- Διαβούλευση στο σχέδιο για την Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/2002 σχετικά με την τροποποίηση της οδηγίας 2012/27/ΕΕ για την ενεργειακή απόδοση
- Απαγόρευση καλλιέργειας ΓΤΟ
- Καθορισμός κανόνων, μέτρων και όρων για την αντιμετώπιση κινδύνων από ατυχήματα μεγάλης έκτασης
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 2012-27-ΕΕ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
- Αναθεώρηση Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Βοσκήσιμες γαίες Ελλαδας
- Κτήμα Τατοϊου
- Εγκριση κώδικα για την προστασία των νερών στο πλαίσιο οδηγίας
- Ανακύκλωση-βελτίωση αποβλήτων
- ΚΥΑ αειφορίας
- φυσικό αέριο -τροποιήσεις ν.4001/2011
- Ενσωμάτωση οδηγίας 2012/27/ΕΕ
- Σύσταση ΑΕ και τροποιοίσεις ν. 4123/2013
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Όροι δόμησης, κατασκευής, επιτρεπόμενες χρήσεις γης για κέντρα δεδομένων, χωροταξικές και πολεοδομικές ρυθμίσεις, αξιοποίηση πόρων Πράσινου Ταμείου και λοιπές περιβαλλοντικές και ενεργειακές διατάξεις
- Τροποποίηση του Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/944 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 5ης Ιουνίου 2019
- Διατάξεις για την απλοποίηση της περιβαλλοντικής αδειοδότησης, των περιβαλλοντικών επιθεωρήσεων και την προστασία του περιβάλλοντος
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣIΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ -Β’ ΦΑΣΗ, AΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Δημόσια Διαβούλευση για το Σχέδιο Νόμου «Ολοκληρωμένο Πλαίσιο για τη Διαχείριση Αποβλήτων»
- Νέο Σχέδιο Δράσης της Ελλάδας για την Κυκλική Οικονομία – Οδικός Χάρτης
- Έκθεση μακροπρόθεσμης στρατηγικής για την κινητοποίηση επενδύσεων για την ανακαίνιση και μετατροπή του εθνικού κτιριακού αποθέματος
- Προώθηση της Ανακύκλωσης–Ενσωμάτωση των Οδηγιών 2018/851 και 2018/852 της 30ής Μαΐου 2018.
- «Στρατηγική για την Ανάπτυξη της Εθνικής Υποδομής Γεωχωρικών Πληροφοριών (ΕΥΓΕΠ)»
- Σχέδιο Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (Master Plan) για τις λιγνιτικές περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας και της Μεγαλόπολης
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2019/904/ΕΕ σχετικά με τη μείωση των επιπτώσεων ορισμένων πλαστικών προϊόντων στο περιβάλλον»
- Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Εκσυγχρονισμός της Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής νομοθεσίας»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το «Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΠΕΑΡ)»
- Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
- Σχέδιο διατάξεων για ενσωμάτωση Οδηγιών 2019/692 και 2018/844
- Δημόσια Διαβούλευση για τη Μακροχρόνια Στρατηγική για το έτος 2050
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΠΕ»
- Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Ειδικού Χωρικού Σχεδίου (ΕΧΣ) για το Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
- Μητροπολιτικός Φορέας Γουδή - Ιλισίων
- Καθορισμός των Προδιαγραφών και του Περιεχομένου των Σχεδίων Δράσης Ειδών και Τύπων Οικοτόπων στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων του ν. 3937/2011 (ΦΕΚ 60 Α')
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων σύμφωνα με το άρθρο 21 του ν. 4062/2012
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών σύμφωνα με το άρθρο 32η του ν. 3468/2006
- Χορήγηση οικονομικών αντισταθμισμάτων σε εφαρμογή των διατάξεων των παρ. 1 και 4 του άρθρου 22 του ν. 1650/1986
- Κανονισμός Τιμολόγησης των ΦΟΔΣΑ και Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας
- Χαρακτηρισμός της υδάτινης, χερσαίας και ευρύτερης περιοχής της λίμνης Παμβώτιδας (Ιωαννίνων),Π.Ε. Ιωαννίνων ως Περιφερειακό Πάρκο, και καθορισμός χρήσεων γης, όρων και περιορισμών δόμησης
- Περιβαλλοντική διαχείριση των περιοχών με οικιστικές πυκνώσεις, ιώδους περιγράμματος
- Εθνικός Σχεδιασμός για την Ενέργεια και το Κλίμα
- Σύσταση Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων του άρθρου 19Α του ν.4062/2012 και όρια προστίμων
- Εθνικό Σχέδιο για την αύξηση του αριθμού των κτιρίων με σχεδόν μηδενική κατανάλωση ενέργειας (άρθρο 9 της Οδηγίας 2010/31/ΕΕ)
- Σχέδιο Στρατηγικής Ανάπτυξης της Δασοπονίας 2018-2038 (Εθνική Στρατηγική για τα Δάση)
- Χαρακτηρισμός χερσαίων, υδάτινων και θαλάσσιων περιοχών ως Εθνικού Πάρκου
- Έρευνα, εκμετάλλευση και διαχείριση του γεωθερμικού δυναμικού της χώρας και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης
- Εθνική Στρατηγική για την Κυκλική Οικονομία
- ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
- Σύσταση του Οργανισμού Εθνικού Κτηματολογίου
- Οργάνωση και λειτουργία φορέων διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών
- Τροποποίηση του άρθρου 15Α του ν. 3054/2002 & αντικατάσταση ΚΥΑ κριτηρίων & μεθοδολογία κατανομής βιοντίζελ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/1513
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/652
- ΣΧΕΔΙΟ ΚΥΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
- ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΠΕΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ
- Έρευνα και εκμετάλλευση λατομικών ορυκτών και άλλες διατάξεις
- «Ενεργειακές Κοινότητες και άλλες διατάξεις»
- Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων
- ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣ
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ - ΧΩΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
- Ίδρυση Εθνικού Οργανισμού Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και άλλων προϊόντων
- Χαρακτηρισμός της χερσαίας περιοχής του δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου ως Εθνικού Πάρκου Δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου, καθορισμός ζωνών προστασίας αυτού, χρήσεων, όρων και περιορισμών
- Μεθοδολογία υπολογισμού της Ειδικής Τιμής Αγοράς τεχνολογιών Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο αντικατάστασης του άρθρου 15Α του Ν3054_2002 Οργάνωση της αγοράς πετρελαιοειδών και άλλες διατάξεις
- Αναδιοργάνωση της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας σε εφαρμογή της νομοθεσίας για την ολοκλήρωση της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και άλλες διατάξεις
- Σύσταση και τήρηση Μητρώου Πιστοποιημένων Αξιολογητών Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 4014/2011(Α΄ 209)
- Έγκριση γενικών κανόνων κοστολόγησης και τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος. Μέθοδος και διαδικασίες για την ανάκτηση κόστους των υπηρεσιών ύδατος στις διάφορες χρήσεις του
- Χαρακτηρισμός της περιοχής του Εθνικού Δρυμού Λευκών Ορέων ως Εθνικού Πάρκου
- Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών χάραξης, σήμανσης
- Καθορισμός κριτηρίων, μεθοδολογίας κατανομής αυτούσιου βιοντίζελ και ρύθμιση κάθε σχετικού θέματος…
- Χαρακτηρισμός χερσαίων και υδάτινων περιοχών της Οροσειράς Ροδόπης ως Εθνικό Πάρκο
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων σχετικά με την τήρηση των κριτηρίων αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών.
- Νέο καθεστώς στήριξης των σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και θερμότητας υψηλής απόδοσης
- Πράξεις εισφοράς σε γη και σε χρήμα
- Χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός
- Επίσπευση διαδικασιών κατάρτισης, θεώρησης και κύρωσης των δασικών χαρτών και λοιπές διατάξεις
- Καθορισμός Κανόνων
- Ρυθμιστικά σχέδια Αθήνας και Θεσσαλονίκης
- Χαρακτηρισμός των χερσαίων και θαλάσσιων περιοχών των «GR2330005, «GR2330008 και «GR2550005…
- Δημιουργία νέας καθετοποιημένης εταιρίας Ηλεκτρικής ενέργειας
- Ρυθμίσεις για την εξυγίανση ειδικού λογαριασμού
- Πλαίσιο για την ασφάλεια στις υπεράκτιες εργασίες έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός. Εναρμόνιση με την Οδηγία 2014/89/ΕΕ
- ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ρύθμιση θεμάτων Κ.Δ.Ε.Π.Α.Π
Καλό είναι να προστεθεί κάποιο όριο ΛΤΠΦ (για παράδειγμα, 60.000 ευρώ) σε αυτή την εξαίρεση. Σε αντίθετη περίπτωση, το κράτος χάνει έσοδα, ενώ μπορούν να το εκμεταλλευτούν διάφοροι, εκ του πονηρού.
Αυτο θα βοηθεισει την γκριζα μαι μαυρη οικονομια. Και «οι μιζες και τα φακελακια» θα γινουν ηλεκτρικα αυτοκίνητα.
Είμαι κατοχος ηλεκτρικού αυτοκινήτου εδώ και 3 χρονια και αντιμετωπίζω τα εξής 2 θέματα:
1. Απο την πρωτη στιγμή που το αγορασα, ολοι οι λογιστές που ρώτησα ελεγαν οτι δεν υπάρχει ετησια αντικειμενική δαπάνη στο Ε1, σύμφωνα με τις οδηγίες που είχαν, ομως υπάρχει και είναι 4.000€.
2. Θα πρέπει σε συνεργασία με το υπουργείο μεταφορων, να δειτε το θέμα της υπερβολικής φορολογησιμης ισχύος που έχουν βάλει για όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (12 ίπποι-σαν αυτοκίνητο από 1.600-1.800 κεκ), γεγονός που κάνει πανάκριβα τα ασφαλιστρα του.
Ευχαριστώ
Με την συγκεκριμένη διάταξη παρέχεται αμνηστία στα κεφάλαια που θα διατεθούν για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου καθώς και απαλλαγή του ιδιοκτήτη από τεκμήριο συντήρησης και φόρο πολυτελείας
Διαφωνώ κάθετα με την απουσία ορίου στην δαπάνη της αγοράς.
Για να γίνει κατανοητή η ένσταση μου, ιδού η βάση δεδομένων με όλα τα αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων.
https://ev-database.org
Περιέχει τα διαθέσιμα μοντέλα, τα επερχόμενα ακόμα και αυτά που είναι ακόμα σε επίπεδο πρώιμου σχεδιασμού (concept)
Διαθέτει δυνατότητα ταξινόμησης ανάλογα την τιμή, την ιπποδύναμη, την κατανάλωση ρεύματος, την αποδοτικότητα την μάρκα κοκ.
Η λίστα περιέχει κάποια ακριβά οχήματα με επιδόσεις supercar.
Αυτά τα αυτοκίνητα είναι ο στόχος του άρθρου αυτού.
Απευθύνονται στην οικονομική ελίτ, τα μεγαλοστελέχη και τους φοροφυγάδες/φοροαποφεύγοντες.
Ένα δώρο μεγάλης αξίας από την Ελλάδα της μιζέριας, με τον μανδύα της οικολογικής συνείδησης.
Γιατί δεν υπάρχει όριο στο ποσό της αγοράς;
Η εκροή θα επιβαρύνει το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών!
Θα ήθελα να αιτιολογηθεί η απουσία ορίου κατά την συζήτηση του νομοσχεδίου ή να καταργηθεί αν δεν υπάρχει λόγος και απλά ξεχάστηκε να μπει όριο..
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα βοηθούν στο να μειωθούν οι ρύποι ειδικά στα κέντρα των πόλεων, να μειωθεί η ηχορύπανση και να μειωθεί η δαπάνη για αγορά καυσίμων.
Αντί να επιδοτήσουμε την αγορά λίγων ακριβών αυτοκινήτων θα έπρεπε να κάνουμε την ηλεκτροκίνηση να αποκτήσει μερίδιο αγοράς στα χρηστικά αυτοκίνητα καθημερινής μετακίνησης και όχι στα αυτοκίνητα που αποτελούν status symbol.
Τα ακριβά SUV και Sport αυτοκίνητα δεν κυκλοφορούν κάθε μέρα. Βγαίνουν το Σαββατοκύριακο για να παρκάρουν μπροστά στην είσοδο των κέντρων διασκέδασης. Τον υπόλοιπο χρόνο αναπαύονται στο υπόγειο γκαράζ.
Γιατί να επιδοτηθούν αυτά τα αυτοκίνητα αφού δεν θα συμβάλλουν στην μείωση της ρύπανσης;
Αν μια επιχείρηση αγοράσει εξοπλισμό αξίας άνω των 3.000€ θα πρέπει να δικαιολογήσει την προέλευση των χρημάτων και αυτό σε πολλές περιπτώσεις αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για επενδύσεις.
Αν κάποιος επενδύσει χρήματα σε ανεμογεννήτριες θα πρέπει να δικαιολογήσει το κεφάλαιο της επένδυσης. Αν αγοράσει μια ηλεκτρική NIO EP9 που κοστίζει 1.200.000 δηλαδή πολύ παραπάνω από μια ανεμογεννήτρια 1MW δεν θα ερωτηθεί που βρήκε τα χρήματα. Αντί να επιδοτήσουμε τον παραγωγό πράσινης ενέργειας επιδοτούμε τον καταναλωτή πράσινης ενέργειας!!!
https://www.topspeed.com/cars/others/2019-nio-ep9-ar177837.html
http://www.windustry.org/how_much_do_wind_turbines_cost
Αν αγαπάμε την χώρα μας ας άρουμε τα εμπόδια ώστε να γίνουν επενδύσεις και νέες θέσεις εργασίας.
Το να στέλνουμε ανεξέλεγκτα ποσά σε δυο-τρεις χώρες που παράγουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν βοηθά πουθενά.
Σπαταλώντας πόρους μεγαλώνει το χάσμα της Ελλάδας με τις προηγμένες χώρες μετατρέποντας μας σε θεατές της εξέλιξης και καταναλωτές της τεχνολογίας.
Ας αφήσουμε όμως τους συναισθηματισμούς και ας σκεφτούμε πρακτικά.
Τι μας λέει αυτό το άρθρο:
Αγοράστε αυτοκίνητο των 200.000€ και κανείς δεν θα σας ρωτήσει που βρήκατε τα χρήματα.
Δεν θα πληρώνετε τέλη κυκλοφορίας για το supercar των ονείρων σας.
Δεν θα επιβαρυνθείτε με φόρο πολυτελείας διότι δεν υπάρχουν κυβικά εκατοστά.
Δεν θα έχετε τεκμήριο συντήρησης όπως τα χιλιαράκια.
Δεν θα πληρώσετε δασμό αφού τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα απαλλάσσονται από Τέλος Ταξινόμησης.
Αγοράστε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πουλήστε το και δικαιολογήστε μελλοντικές αγορές.
ειναι αδικο για τους εξης λογους.
1. τα οχηματα κανουν εξισου χρηση του δρομου με τα συμβατικα.
2. δεν υπαρχει αναλογικοτητα. τα ηλεκτρικα κοστιζουν παραπανω σε σχεση με τα συμβατικα. αρα ανθρωποι μεγαλυτερου εισοδηματος απαλλασονται σε σχεση με κατωτερου.
Το άρθρο 12 εξαιρεί την αγορά αυτοκινήτου μηδενικών ρύπων από την ετήσια αντικειμενική δαπάνη και δαπάνη απόκτησης περιουσιακών στοιχείων.
Πιο λογικό αλλά και πιο αποδοτικό για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης γενικότερα, θα ήταν αυτή η εξαίρεση να ισχύει για ΚΑΘΕ όχημα μηδενικών ρύπων, ήτοι συμπεριλαμβανομένων μοτοποδηλάτων, μοτοσυκλετών, μικροαυτοκινήτων πόλης, κλπ
Οπωσδήποτε και τα plug-in υβριδικά για μεγαλύτερο περιβαλλοντικό αποτέλεσμα!
Όλες οι εκπτώσεις, παροχές κλπ κίνητρα απόκτησης ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα πρέπει σε αυτή την πρώτη και γενναιόδωρη προσέγγιση να περιλαμβάνουν οπωσδήποτε και τα plug-in υβριδικά καθώς η στόχευση του νόμου δεν είναι η «ξερή ηλεκτροκίνηση» αλλά η μείωση εκπομπών στην αυτοκίνηση μέσω της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση (στον οποίο στόχο συνεισφέρουν σημαντικά και τα plug-in υβριδικά). Αλλιώς ο νόμος θα έχει μειωμένα αποτελέσματα καθώς:
1. Τα σημεία φόρτισης είναι πρακτικά ανύπαρκτα και το plug-in υβριδικό «σπάει’ το φόβο της αυτονομίας (ακόμη και η φόρτιση από οικιακή πρίζα όπου υπάρχει η δυνατότητα, είναι ανεπαρκής)
2. Λίγα τα διαθέσιμα αμιγώς ηλεκτρικά (και ακόμη λιγότερα τα οικογενειακά)
3. Χρειάζεται να τα μάθει και να τα εμπιστευτεί ο κόσμος, η αλλαγή είναι μεγάλη (management of change)
4. Όμοια η αγορά, ο ανταγωνισμός των υγρών καυσίμων κλπ
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την προσοχή σας
Στο τέλος του άρθρου 33 του ν. 4172/2013 (Α’ 167) προστίθεται περ. θ’ ως εξής:
«θ) Προκειμένου για αγορά επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης μηδενικών ρύπων»
Όχι μόνο για τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης μηδενικών ρύπων, αλλά να υπάρξει πρόβλεψη και για τα ιδιωτικά υβριδικά αυτοκίντα χαμηλών ρύπων
Το παρόν άρθρο θα πρέπει να συμπεριλάβει και την απόκτηση υδριβικών αυτοκινήτων χαμηλών ρύπων απο ιδιώτες, παρόλο που δεν επιδοτούνται