Στο τέλος του άρθρου 33 του ν. 4172/2013 (Α’ 167) προστίθεται περ. θ’ ως εξής:
«θ) Προκειμένου για αγορά επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης μηδενικών ρύπων».
Στο τέλος του άρθρου 33 του ν. 4172/2013 (Α’ 167) προστίθεται περ. θ’ ως εξής:
«θ) Προκειμένου για αγορά επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης μηδενικών ρύπων».
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 12 – Εξαίρεση αγοράς αυτοκινήτου μηδενικών ρύπων από την ετήσια αντικειμενική δαπάνη και δαπάνη απόκτησης περιουσιακών στοιχείων"
#1 Σχόλιο Από ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Στις 18 Ιούνιος, 2020 @ 14:21
Το παρόν άρθρο θα πρέπει να συμπεριλάβει και την απόκτηση υδριβικών αυτοκινήτων χαμηλών ρύπων απο ιδιώτες, παρόλο που δεν επιδοτούνται
#2 Σχόλιο Από ΦΩΤΗΣ Στις 19 Ιούνιος, 2020 @ 15:30
Στο τέλος του άρθρου 33 του ν. 4172/2013 (Α’ 167) προστίθεται περ. θ’ ως εξής:
«θ) Προκειμένου για αγορά επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης μηδενικών ρύπων»
Όχι μόνο για τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης μηδενικών ρύπων, αλλά να υπάρξει πρόβλεψη και για τα ιδιωτικά υβριδικά αυτοκίντα χαμηλών ρύπων
#3 Σχόλιο Από Βασίλης Στις 22 Ιούνιος, 2020 @ 12:27
Οπωσδήποτε και τα plug-in υβριδικά για μεγαλύτερο περιβαλλοντικό αποτέλεσμα!
Όλες οι εκπτώσεις, παροχές κλπ κίνητρα απόκτησης ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα πρέπει σε αυτή την πρώτη και γενναιόδωρη προσέγγιση να περιλαμβάνουν οπωσδήποτε και τα plug-in υβριδικά καθώς η στόχευση του νόμου δεν είναι η «ξερή ηλεκτροκίνηση» αλλά η μείωση εκπομπών στην αυτοκίνηση μέσω της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση (στον οποίο στόχο συνεισφέρουν σημαντικά και τα plug-in υβριδικά). Αλλιώς ο νόμος θα έχει μειωμένα αποτελέσματα καθώς:
1. Τα σημεία φόρτισης είναι πρακτικά ανύπαρκτα και το plug-in υβριδικό «σπάει’ το φόβο της αυτονομίας (ακόμη και η φόρτιση από οικιακή πρίζα όπου υπάρχει η δυνατότητα, είναι ανεπαρκής)
2. Λίγα τα διαθέσιμα αμιγώς ηλεκτρικά (και ακόμη λιγότερα τα οικογενειακά)
3. Χρειάζεται να τα μάθει και να τα εμπιστευτεί ο κόσμος, η αλλαγή είναι μεγάλη (management of change)
4. Όμοια η αγορά, ο ανταγωνισμός των υγρών καυσίμων κλπ
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την προσοχή σας
#4 Σχόλιο Από Στέλιος Στυπίδης Στις 22 Ιούνιος, 2020 @ 12:48
Το άρθρο 12 εξαιρεί την αγορά αυτοκινήτου μηδενικών ρύπων από την ετήσια αντικειμενική δαπάνη και δαπάνη απόκτησης περιουσιακών στοιχείων.
Πιο λογικό αλλά και πιο αποδοτικό για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης γενικότερα, θα ήταν αυτή η εξαίρεση να ισχύει για ΚΑΘΕ όχημα μηδενικών ρύπων, ήτοι συμπεριλαμβανομένων μοτοποδηλάτων, μοτοσυκλετών, μικροαυτοκινήτων πόλης, κλπ
#5 Σχόλιο Από νικολαος Στις 25 Ιούνιος, 2020 @ 09:47
ειναι αδικο για τους εξης λογους.
1. τα οχηματα κανουν εξισου χρηση του δρομου με τα συμβατικα.
2. δεν υπαρχει αναλογικοτητα. τα ηλεκτρικα κοστιζουν παραπανω σε σχεση με τα συμβατικα. αρα ανθρωποι μεγαλυτερου εισοδηματος απαλλασονται σε σχεση με κατωτερου.
#6 Σχόλιο Από Νίκος Στις 27 Ιούνιος, 2020 @ 10:12
Με την συγκεκριμένη διάταξη παρέχεται αμνηστία στα κεφάλαια που θα διατεθούν για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου καθώς και απαλλαγή του ιδιοκτήτη από τεκμήριο συντήρησης και φόρο πολυτελείας
Διαφωνώ κάθετα με την απουσία ορίου στην δαπάνη της αγοράς.
Για να γίνει κατανοητή η ένσταση μου, ιδού η βάση δεδομένων με όλα τα αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων.
[1]
Περιέχει τα διαθέσιμα μοντέλα, τα επερχόμενα ακόμα και αυτά που είναι ακόμα σε επίπεδο πρώιμου σχεδιασμού (concept)
Διαθέτει δυνατότητα ταξινόμησης ανάλογα την τιμή, την ιπποδύναμη, την κατανάλωση ρεύματος, την αποδοτικότητα την μάρκα κοκ.
Η λίστα περιέχει κάποια ακριβά οχήματα με επιδόσεις supercar.
Αυτά τα αυτοκίνητα είναι ο στόχος του άρθρου αυτού.
Απευθύνονται στην οικονομική ελίτ, τα μεγαλοστελέχη και τους φοροφυγάδες/φοροαποφεύγοντες.
Ένα δώρο μεγάλης αξίας από την Ελλάδα της μιζέριας, με τον μανδύα της οικολογικής συνείδησης.
Γιατί δεν υπάρχει όριο στο ποσό της αγοράς;
Η εκροή θα επιβαρύνει το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών!
Θα ήθελα να αιτιολογηθεί η απουσία ορίου κατά την συζήτηση του νομοσχεδίου ή να καταργηθεί αν δεν υπάρχει λόγος και απλά ξεχάστηκε να μπει όριο..
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα βοηθούν στο να μειωθούν οι ρύποι ειδικά στα κέντρα των πόλεων, να μειωθεί η ηχορύπανση και να μειωθεί η δαπάνη για αγορά καυσίμων.
Αντί να επιδοτήσουμε την αγορά λίγων ακριβών αυτοκινήτων θα έπρεπε να κάνουμε την ηλεκτροκίνηση να αποκτήσει μερίδιο αγοράς στα χρηστικά αυτοκίνητα καθημερινής μετακίνησης και όχι στα αυτοκίνητα που αποτελούν status symbol.
Τα ακριβά SUV και Sport αυτοκίνητα δεν κυκλοφορούν κάθε μέρα. Βγαίνουν το Σαββατοκύριακο για να παρκάρουν μπροστά στην είσοδο των κέντρων διασκέδασης. Τον υπόλοιπο χρόνο αναπαύονται στο υπόγειο γκαράζ.
Γιατί να επιδοτηθούν αυτά τα αυτοκίνητα αφού δεν θα συμβάλλουν στην μείωση της ρύπανσης;
Αν μια επιχείρηση αγοράσει εξοπλισμό αξίας άνω των 3.000€ θα πρέπει να δικαιολογήσει την προέλευση των χρημάτων και αυτό σε πολλές περιπτώσεις αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για επενδύσεις.
Αν κάποιος επενδύσει χρήματα σε ανεμογεννήτριες θα πρέπει να δικαιολογήσει το κεφάλαιο της επένδυσης. Αν αγοράσει μια ηλεκτρική NIO EP9 που κοστίζει 1.200.000 δηλαδή πολύ παραπάνω από μια ανεμογεννήτρια 1MW δεν θα ερωτηθεί που βρήκε τα χρήματα. Αντί να επιδοτήσουμε τον παραγωγό πράσινης ενέργειας επιδοτούμε τον καταναλωτή πράσινης ενέργειας!!!
[2]
[3]
Αν αγαπάμε την χώρα μας ας άρουμε τα εμπόδια ώστε να γίνουν επενδύσεις και νέες θέσεις εργασίας.
Το να στέλνουμε ανεξέλεγκτα ποσά σε δυο-τρεις χώρες που παράγουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν βοηθά πουθενά.
Σπαταλώντας πόρους μεγαλώνει το χάσμα της Ελλάδας με τις προηγμένες χώρες μετατρέποντας μας σε θεατές της εξέλιξης και καταναλωτές της τεχνολογίας.
Ας αφήσουμε όμως τους συναισθηματισμούς και ας σκεφτούμε πρακτικά.
Τι μας λέει αυτό το άρθρο:
Αγοράστε αυτοκίνητο των 200.000€ και κανείς δεν θα σας ρωτήσει που βρήκατε τα χρήματα.
Δεν θα πληρώνετε τέλη κυκλοφορίας για το supercar των ονείρων σας.
Δεν θα επιβαρυνθείτε με φόρο πολυτελείας διότι δεν υπάρχουν κυβικά εκατοστά.
Δεν θα έχετε τεκμήριο συντήρησης όπως τα χιλιαράκια.
Δεν θα πληρώσετε δασμό αφού τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα απαλλάσσονται από Τέλος Ταξινόμησης.
Αγοράστε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πουλήστε το και δικαιολογήστε μελλοντικές αγορές.
#7 Σχόλιο Από Νικος Στις 28 Ιούνιος, 2020 @ 10:27
Είμαι κατοχος ηλεκτρικού αυτοκινήτου εδώ και 3 χρονια και αντιμετωπίζω τα εξής 2 θέματα:
1. Απο την πρωτη στιγμή που το αγορασα, ολοι οι λογιστές που ρώτησα ελεγαν οτι δεν υπάρχει ετησια αντικειμενική δαπάνη στο Ε1, σύμφωνα με τις οδηγίες που είχαν, ομως υπάρχει και είναι 4.000€.
2. Θα πρέπει σε συνεργασία με το υπουργείο μεταφορων, να δειτε το θέμα της υπερβολικής φορολογησιμης ισχύος που έχουν βάλει για όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (12 ίπποι-σαν αυτοκίνητο από 1.600-1.800 κεκ), γεγονός που κάνει πανάκριβα τα ασφαλιστρα του.
Ευχαριστώ
#8 Σχόλιο Από Γιωργος Μπονανος Στις 29 Ιούνιος, 2020 @ 16:19
Αυτο θα βοηθεισει την γκριζα μαι μαυρη οικονομια. Και «οι μιζες και τα φακελακια» θα γινουν ηλεκτρικα αυτοκίνητα.
#9 Σχόλιο Από Περιοδικό Car and Driver Στις 1 Ιούλιος, 2020 @ 10:38
Καλό είναι να προστεθεί κάποιο όριο ΛΤΠΦ (για παράδειγμα, 60.000 ευρώ) σε αυτή την εξαίρεση. Σε αντίθετη περίπτωση, το κράτος χάνει έσοδα, ενώ μπορούν να το εκμεταλλευτούν διάφοροι, εκ του πονηρού.