Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 8 Έναρξη Ισχύος"
#1 Σχόλιο Από ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΚΟΙΛΑΝΙΤΗΣ Στις 13 Σεπτέμβριος, 2011 @ 21:43
ΘΕΤΙΚΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΓΡΗΓΟΡΤΑ Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ .
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΚΡΙΒΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΕΝΩ ΣΤΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΤΙΑ ΕΛΛΑΑΔΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΦΘΗΝΙΟ ΑΕΡΙΟ (ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΗ ΘΕΡΜΑΝΣΗ)
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ.
#2 Σχόλιο Από Γεώργιος Τούρλας Στις 17 Σεπτέμβριος, 2011 @ 10:20
Οι ανάγκες είναι μέθος εξατομικευμένο.Αρα όλοι μπορεί να χρειαζόμαστε το φ.α.οικονομικά.Αλλά περιβαλλοντολογικά……’ολοι απαραιτητα.Κάντε γρήγορα …όχι..ελληνικα…
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 8 Έναρξη Ισχύος"
#1 Σχόλιο Από ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΚΟΙΛΑΝΙΤΗΣ Στις 13 Σεπτέμβριος, 2011 @ 21:43
ΘΕΤΙΚΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΓΡΗΓΟΡΤΑ Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ .
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΚΡΙΒΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΕΝΩ ΣΤΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΤΙΑ ΕΛΛΑΑΔΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΦΘΗΝΙΟ ΑΕΡΙΟ (ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΗ ΘΕΡΜΑΝΣΗ)
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ.
#2 Σχόλιο Από Γεώργιος Τούρλας Στις 17 Σεπτέμβριος, 2011 @ 10:20
Οι ανάγκες είναι μέθος εξατομικευμένο.Αρα όλοι μπορεί να χρειαζόμαστε το φ.α.οικονομικά.Αλλά περιβαλλοντολογικά……’ολοι απαραιτητα.Κάντε γρήγορα …όχι..ελληνικα…