Αρχική Δεύτερο Σχέδιο Δράσης Εξοικονόμησης Ενέργειας4. Καθορισμός των Αρμόδιων Φορεων και Ειδικών Οργανισμών
4. Καθορισμός των Αρμόδιων Φορεων και Ειδικών Οργανισμών
- 5 Σχόλια1. Γενικό Πλαίσιο του 2ου ΣΔΕΑ
- 2 Σχόλια2. Εξοικονόμηση Πρωτογενούς Ενέργειας
- 13 Σχόλια3. Εξοικονόμηση Ενέργειας στην Τελική Κατανάλωση
- 2 Σχόλια4. Καθορισμός των Αρμόδιων Φορεων και Ειδικών Οργανισμών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο 5. Συμπεράσματα5. Συμπεράσματα
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
20 Σεπτεμβρίου 2011, 19:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
30 Σεπτεμβρίου 2011, 23:59
Σχετικό Υλικό
2ο Εθνικό Σχέδιο Δράσης Ενεργειακής Απόδοσης1. Γενικό Πλαίσιο του 2ου ΣΔΕΑ2. Εξοικονόμηση Πρωτογενούς Ενέργειας3. Εξοικονόμηση Ενέργειας στην Τελική Κατανάλωση4. Καθορισμός των Αρμόδιων Φορεων και Ειδικών Οργανισμών5. ΣυμπεράσματαΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 22 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35093 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό της διαχείρισης αποβλήτων, τη βελτίωση του πλαισίου εξοικονόμησης ενέργειας, την ανάπτυξη των έργων ενέργειας και την αντιμετώπιση πολεοδομικών ζητημάτων
- Αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών...
- Διατάξεις για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες και την προστασία του φυσικού και χωροταξικού περιβάλλοντος
- Μετονομασία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας σε Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ – ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΕΕ 2018/2001 ΚΑΙ 2019/944
- Εθνικός Κλιματικός Νόμος – Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Πρόληψης Δημιουργίας Αποβλήτων
- Διαβούλευση στο σχέδιο για την Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/2002 σχετικά με την τροποποίηση της οδηγίας 2012/27/ΕΕ για την ενεργειακή απόδοση
- Απαγόρευση καλλιέργειας ΓΤΟ
- Καθορισμός κανόνων, μέτρων και όρων για την αντιμετώπιση κινδύνων από ατυχήματα μεγάλης έκτασης
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 2012-27-ΕΕ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
- Αναθεώρηση Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Βοσκήσιμες γαίες Ελλαδας
- Κτήμα Τατοϊου
- Εγκριση κώδικα για την προστασία των νερών στο πλαίσιο οδηγίας
- Ανακύκλωση-βελτίωση αποβλήτων
- ΚΥΑ αειφορίας
- φυσικό αέριο -τροποιήσεις ν.4001/2011
- Ενσωμάτωση οδηγίας 2012/27/ΕΕ
- Σύσταση ΑΕ και τροποιοίσεις ν. 4123/2013
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Όροι δόμησης, κατασκευής, επιτρεπόμενες χρήσεις γης για κέντρα δεδομένων, χωροταξικές και πολεοδομικές ρυθμίσεις, αξιοποίηση πόρων Πράσινου Ταμείου και λοιπές περιβαλλοντικές και ενεργειακές διατάξεις
- Τροποποίηση του Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/944 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 5ης Ιουνίου 2019
- Διατάξεις για την απλοποίηση της περιβαλλοντικής αδειοδότησης, των περιβαλλοντικών επιθεωρήσεων και την προστασία του περιβάλλοντος
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣIΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ -Β’ ΦΑΣΗ, AΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Δημόσια Διαβούλευση για το Σχέδιο Νόμου «Ολοκληρωμένο Πλαίσιο για τη Διαχείριση Αποβλήτων»
- Νέο Σχέδιο Δράσης της Ελλάδας για την Κυκλική Οικονομία – Οδικός Χάρτης
- Έκθεση μακροπρόθεσμης στρατηγικής για την κινητοποίηση επενδύσεων για την ανακαίνιση και μετατροπή του εθνικού κτιριακού αποθέματος
- Προώθηση της Ανακύκλωσης–Ενσωμάτωση των Οδηγιών 2018/851 και 2018/852 της 30ής Μαΐου 2018.
- «Στρατηγική για την Ανάπτυξη της Εθνικής Υποδομής Γεωχωρικών Πληροφοριών (ΕΥΓΕΠ)»
- Σχέδιο Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (Master Plan) για τις λιγνιτικές περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας και της Μεγαλόπολης
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2019/904/ΕΕ σχετικά με τη μείωση των επιπτώσεων ορισμένων πλαστικών προϊόντων στο περιβάλλον»
- Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Εκσυγχρονισμός της Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής νομοθεσίας»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το «Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΠΕΑΡ)»
- Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
- Σχέδιο διατάξεων για ενσωμάτωση Οδηγιών 2019/692 και 2018/844
- Δημόσια Διαβούλευση για τη Μακροχρόνια Στρατηγική για το έτος 2050
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΠΕ»
- Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Ειδικού Χωρικού Σχεδίου (ΕΧΣ) για το Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
- Μητροπολιτικός Φορέας Γουδή - Ιλισίων
- Καθορισμός των Προδιαγραφών και του Περιεχομένου των Σχεδίων Δράσης Ειδών και Τύπων Οικοτόπων στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων του ν. 3937/2011 (ΦΕΚ 60 Α')
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων σύμφωνα με το άρθρο 21 του ν. 4062/2012
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών σύμφωνα με το άρθρο 32η του ν. 3468/2006
- Χορήγηση οικονομικών αντισταθμισμάτων σε εφαρμογή των διατάξεων των παρ. 1 και 4 του άρθρου 22 του ν. 1650/1986
- Κανονισμός Τιμολόγησης των ΦΟΔΣΑ και Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας
- Χαρακτηρισμός της υδάτινης, χερσαίας και ευρύτερης περιοχής της λίμνης Παμβώτιδας (Ιωαννίνων),Π.Ε. Ιωαννίνων ως Περιφερειακό Πάρκο, και καθορισμός χρήσεων γης, όρων και περιορισμών δόμησης
- Περιβαλλοντική διαχείριση των περιοχών με οικιστικές πυκνώσεις, ιώδους περιγράμματος
- Εθνικός Σχεδιασμός για την Ενέργεια και το Κλίμα
- Σύσταση Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων του άρθρου 19Α του ν.4062/2012 και όρια προστίμων
- Εθνικό Σχέδιο για την αύξηση του αριθμού των κτιρίων με σχεδόν μηδενική κατανάλωση ενέργειας (άρθρο 9 της Οδηγίας 2010/31/ΕΕ)
- Σχέδιο Στρατηγικής Ανάπτυξης της Δασοπονίας 2018-2038 (Εθνική Στρατηγική για τα Δάση)
- Χαρακτηρισμός χερσαίων, υδάτινων και θαλάσσιων περιοχών ως Εθνικού Πάρκου
- Έρευνα, εκμετάλλευση και διαχείριση του γεωθερμικού δυναμικού της χώρας και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης
- Εθνική Στρατηγική για την Κυκλική Οικονομία
- ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
- Σύσταση του Οργανισμού Εθνικού Κτηματολογίου
- Οργάνωση και λειτουργία φορέων διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών
- Τροποποίηση του άρθρου 15Α του ν. 3054/2002 & αντικατάσταση ΚΥΑ κριτηρίων & μεθοδολογία κατανομής βιοντίζελ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/1513
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/652
- ΣΧΕΔΙΟ ΚΥΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
- ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΠΕΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ
- Έρευνα και εκμετάλλευση λατομικών ορυκτών και άλλες διατάξεις
- «Ενεργειακές Κοινότητες και άλλες διατάξεις»
- Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων
- ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣ
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ - ΧΩΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
- Ίδρυση Εθνικού Οργανισμού Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και άλλων προϊόντων
- Χαρακτηρισμός της χερσαίας περιοχής του δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου ως Εθνικού Πάρκου Δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου, καθορισμός ζωνών προστασίας αυτού, χρήσεων, όρων και περιορισμών
- Μεθοδολογία υπολογισμού της Ειδικής Τιμής Αγοράς τεχνολογιών Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο αντικατάστασης του άρθρου 15Α του Ν3054_2002 Οργάνωση της αγοράς πετρελαιοειδών και άλλες διατάξεις
- Αναδιοργάνωση της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας σε εφαρμογή της νομοθεσίας για την ολοκλήρωση της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και άλλες διατάξεις
- Σύσταση και τήρηση Μητρώου Πιστοποιημένων Αξιολογητών Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 4014/2011(Α΄ 209)
- Έγκριση γενικών κανόνων κοστολόγησης και τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος. Μέθοδος και διαδικασίες για την ανάκτηση κόστους των υπηρεσιών ύδατος στις διάφορες χρήσεις του
- Χαρακτηρισμός της περιοχής του Εθνικού Δρυμού Λευκών Ορέων ως Εθνικού Πάρκου
- Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών χάραξης, σήμανσης
- Καθορισμός κριτηρίων, μεθοδολογίας κατανομής αυτούσιου βιοντίζελ και ρύθμιση κάθε σχετικού θέματος…
- Χαρακτηρισμός χερσαίων και υδάτινων περιοχών της Οροσειράς Ροδόπης ως Εθνικό Πάρκο
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων σχετικά με την τήρηση των κριτηρίων αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών.
- Νέο καθεστώς στήριξης των σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και θερμότητας υψηλής απόδοσης
- Πράξεις εισφοράς σε γη και σε χρήμα
- Χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός
- Επίσπευση διαδικασιών κατάρτισης, θεώρησης και κύρωσης των δασικών χαρτών και λοιπές διατάξεις
- Καθορισμός Κανόνων
- Ρυθμιστικά σχέδια Αθήνας και Θεσσαλονίκης
- Χαρακτηρισμός των χερσαίων και θαλάσσιων περιοχών των «GR2330005, «GR2330008 και «GR2550005…
- Δημιουργία νέας καθετοποιημένης εταιρίας Ηλεκτρικής ενέργειας
- Ρυθμίσεις για την εξυγίανση ειδικού λογαριασμού
- Πλαίσιο για την ασφάλεια στις υπεράκτιες εργασίες έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός. Εναρμόνιση με την Οδηγία 2014/89/ΕΕ
- ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ρύθμιση θεμάτων Κ.Δ.Ε.Π.Α.Π
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ:
Να δοθούν πραγματικά οικονομικά κίνητρα εφαρμογής ενεργειακής πολιτικής στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, βάζοντας σε εφαρμογή επιτέλους τους νόμους που έχουμε. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΡΚΟΥΝ! ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΘΕΛΟΥΝ!.
Στις επιτροπές των αρμόδιων Φορέων και Ειδικών Οργανισμών που εισηγούνται προτάσεις και επιβλέπουν την εξέλιξη των εθνικών στόχων, να τηρείται η ποσόστωση της αναλογίας κράτους/ιδιωτικού τομέα που επιθυμούμε πολιτικά π.χ. 20% κρατικοί υπάλληλοι και 80% ιδιωτικοί φορείς, και όχι 60% κρατικοί υπάλληλοι 30% συνδικαλιστές και 10% ιδιωτικοί φορείς.
Επιβάλλεται να λαμβάνεται υπόψη η γνώμη της αγοράς μάχιμων επιστημόνων και όχι θεωρητικών πανεπιστημιακών που δεν δούλεψαν ποτέ στην ελεύθερη αγορά. Η γνώμη της υγιούς αγοράς, ενώ είναι καθοριστικής σημασίας, δεν λαμβάνεται μέσω διαβουλεύσεων, ούτε μέσω προέδρων ΣΕΒ και Συντεχνιών. Χρειάζεται ζύμωση και τριβή των πολιτικών με ανθρώπους της πιάτσας και της πραγματικότητας και όχι με ανθρωπίσκους των συσχετισμών και των ενυδρείων. Επιστήμονας είναι αυτός που ξέρει να εφαρμόζει, και όχι αυτός που πήρε απλώς καλό βαθμό στο πολυτεχνείο, ή, ξέρει ξένες γλώσσες, και μεταφράζει καλά τους ευρωπαϊκούς νόμους, χωρίς να γνωρίζει το Ελληνικό γίγνεσθαι, γιατί ποτέ του δεν περίμενε σε δημόσια ουρά και ποτέ του δεν πλήρωσε ΦΠΑ, Επιταγές, Μισθοδοσία ή το ΙΚΑ.
Είναι φανερή σε όλους τους σχετικούς ιδιωτικούς φορείς η αμηχανία των εκλεκτών συναδέλφων του ΚΑΠΕ, να συντάξουν το 2οΕΣΔΕΑ που θα καθορίζει αρμοδιότητες και στόχους της χώρας μέσα από τα σπλάχνα του κρατισμού και της λογικής των μισθοσυντήρητων βολεψάκηδων, που επιβιώνουν μετακομίζοντας από τον ένα γυάλινο κόσμο στον άλλο. Το δια ταύτα ωστόσο έχει ως εξής:
1. Με καθυστέρηση 5 ετών καταφέραμε να καθορίσουμε μία διαδικασία που λέγεται ενεργειακή επιθεώρηση (ή αλλιώς εγχείριση ανοικτής καρδιάς σε μύγα) και να την προσαρμόσουμε προκρούστια στα δεδομένα του πρόχειρου και του συνοπτικού. Επιπλέον ετοιμαζόμαστε να εκπαιδεύσουμε τους δήθεν ανεπαρκείς συναδέλφους, για να κάνουν τους επιθεωρητές, ενώ για τους μελετητές που εκπονούν 20πλάσιας δυσκολίας μελέτες, δεν χρειάζεται καμία εκπαίδευση… Εν κατακλείδι: Tο μέτρο της «κατά ΚΕΝΑΚ ενεργειακής επιθεώρησης του 3661/2008» μαζί με όλα τα παρελκόμενα προγράμματα επιδοτήσεων απέτυχαν.
2. Από το 1999 υπήρχε το εξαιρετικό ΦΕΚ 1526 για τον τριτογενή τομέα, που κανείς δεν προωθούσε ούτε εφάρμοζε, και μόλις ξεθάφτηκε από το ΦΕΚ 95 του 2010, ξαναθάφτηκε από τη μη εφαρμογή του τελευταίου. Που είναι τα μητρώα των ΕΕΥ? Που είναι η εφαρμογή του ΕΝ16001 που μόλις αναβαθμίστηκε σε ΕΝ50001, και ποια τα κίνητρα για τις επιχειρήσεις? Σε πόσες δημόσιες υπηρεσίες οι υπάλληλοι γνωρίζουν τι σημαίνει η λέξη «Ενεργειακός Υπεύθυνος» και ΦΕΚ1122/2008, και από αυτές που γνωρίζουν εφαρμόζουν το θεσμό αυτό με ετήσιες σοβαρές αναφορές? Που είναι οι ενεργειακοί επιθεωρητές του τριτογενή τομέα (ο ΚΕΝΑΚ εκεί είναι ανεφάρμοστος)? Και εδώ που φτάσαμε, σε ποια αγορά θα τα εφαρμόσουμε? Ήδη στο 2ο εθνικό σχέδιο οι κατά τ’ άλλα εξαίρετοι συνάδελφοι του ΚΑΠΕ, ψελλίζουν διστακτικά, ότι αν κάποια ESCO είχε συμβόλαιο με επιχείρηση του τριτογενή τομέα, θα πτώχευε, αφού η επένδυσή της σε ένα τέτοιο επιχειρηματικό περιβάλλον των περικοπών ολόκληρων γραμμών παραγωγής λόγω ύφεσης, θα πήγαινε υπέρ πίστεως και πατρίδος….
3. Τα αυτοκτονικά παιχνίδια των κρατιστών της ΔΕΗ έβγαλαν από την «απελευθερωμένη κατά τ’ άλλα αγορά ηλεκτρικής ενέργειας» όλους μα όλους τους παρόχους (-οι οποίοι βέβαια δεν είναι άμοιροι των ευθυνών τους, αφού δεν κατάλαβαν εξαρχής, ότι η πώληση ηλεκτρικής ενέργειας επιβιώνει μόνο μέσα από προσφορά δράσεων ΕΞΕ – ενώ στο ΦΕΚ 95 διαφαίνεται αυτός ο ρόλος τους, ως συνήθως εκείνοι το είδαν σαν ένα νέο Eldorado). Έτσι εξόντωσαν κάθε ίχνος ελπίδας για δράσεις ΕΞΕ, αφού έφτασαν στο ναδίρ της Ευρώπης την τιμή της kWh, και οι Δανοί που τους έχουμε για παράδειγμα του Βορρά, μας κορόιδευαν, και με το δίκιο τους (άντε βγάλε αποσβέσεις δράσεων ΕΞΕ με τέτοια τιμή kWh…. Στον Κρόνο θα φτάσουμε πιο γρήγορα….). Παρεμπιπτόντως το κεφάλαιο cosφ καλό είναι με τον τρέχον τρόπο υπολογισμού του τιμολογίου της ΔΕΗ, να καταργηθεί από τις τεχνικές σχολές, αφού η αντιστάθμιση αποσβένει στα 15χρόνια, αντί στα max 4χρόνια. Ήθελα να ήξερα ποιός ήταν αυτός ο βολεψάκιας, που πρότεινε αυτόν τον τρόπο χρέωσης για τη χώρα μας και από ποια γυάλα ξεφύτρωσε. Τώρα δε που η μείωση της ζήτησης λόγω ύφεσης γέρνει τη ζυγαριά προς την υποχρέωση για εκπλήρωση των συμβολαίων ΑΠΕ, και τα πρόστιμα του Φλεβάρη 2012 (ισοζύγιο CO2 της Χώρας) θα είναι τσουχτερά, προανακοινώνεται αύξηση 20% στην τιμή της kWh, με ένα γύρισμα συν 15% μετά το Φλεβάρη. Ίσως από τα μέσα του 2012 αναθαρρήσουν ξανά οι πάροχοι που τώρα βρίσκονται σε κώμα .
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ:
Να δοθούν πραγματικά οικονομικά κίνητρα εφαρμογής ενεργειακής πολιτικής στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, βάζοντας σε εφαρμογή επιτέλους τους νόμους που έχουμε. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΡΚΟΥΝ! ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΘΕΛΟΥΝ!.
Στις επιτροπές των αρμόδιων Φορέων και Ειδικών Οργανισμών που εισηγούνται προτάσεις και επιβλέπουν την εξέλιξη των εθνικών στόχων, να τηρείται η ποσόστωση της αναλογίας κράτους/ιδιωτικού τομέα που επιθυμούμε πολιτικά π.χ. 20% κρατικοί υπάλληλοι και 80% ιδιωτικοί φορείς, και όχι 60% κρατικοί υπάλληλοι 30% συνδικαλιστές και 10% ιδιωτικοί φορείς.
Επιβάλλεται να λαμβάνεται υπόψη η γνώμη της αγοράς μάχιμων επιστημόνων και όχι θεωρητικών πανεπιστημιακών που δεν δούλεψαν ποτέ στην ελεύθερη αγορά. Η γνώμη της υγιούς αγοράς, ενώ είναι καθοριστικής σημασίας, δεν λαμβάνεται μέσω διαβουλεύσεων, ούτε μέσω προέδρων ΣΕΒ και Συντεχνιών. Χρειάζεται ζύμωση και τριβή των πολιτικών με ανθρώπους της πιάτσας και της πραγματικότητας και όχι με ανθρωπίσκους των συσχετισμών και των ενυδρείων. Επιστήμονας είναι αυτός που ξέρει να εφαρμόζει, και όχι αυτός που πήρε απλώς καλό βαθμό στο πολυτεχνείο, ή, ξέρει ξένες γλώσσες, και μεταφράζει καλά τους ευρωπαϊκούς νόμους, χωρίς να γνωρίζει το Ελληνικό γίγνεσθαι, γιατί ποτέ του δεν περίμενε σε δημόσια ουρά και ποτέ του δεν πλήρωσε ΦΠΑ, Επιταγές, Μισθοδοσία ή το ΙΚΑ.
Να εφαρμοστεί αυτόματος συμψηφισμός των ωφελουμένων προς το δημόσιο με τα χρέη του δημοσίου προς τους οφειλέτες του. Να εφαρμοστεί επιτέλους άμεσα η Δημοκρατία! Δηλαδή να τεθεί σε εφαρμογή ο εξοστρακισμός και η αρνητική ψήφος που είναι αναφαίρετο δικαίωμα στη Δημοκρατία που μας κληροδότησαν οι σοφοί πρόγονοί μας. Είναι άδικο να καταπατάται η έκφραση για άρνηση σε συγκεκριμένα πρόσωπα, που ενώ είναι ανεπιθύμητα από το κοινό αίσθημα καταφέρνουν ακόμη και να κυβερνούν. Μόνο έτσι θα πάρει ο λαός στα χέρια του τις τύχες του, και θα εξυγιανθεί κατ επέκταση ο δημόσιος τομέας.