1. Πέντε (5) ή περισσότεροι δασικοί συνεταιρισμοί εργασίας που έχουν την έδρα τους στην ίδια Αποκεντρωμένη Διοίκηση και πληρούν τις προϋποθέσεις του νόμου αυτού, μπορεί να συνιστούν την Ένωση Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Σε κάθε Αποκεντρωμένη Διοίκηση συνιστάται μόνο μία Ε.ΔΑ.Σ.Ε.
Σε περίπτωση που οι πρωτοβάθμιοι δασικοί συνεταιρισμοί εργασίας οι οποίοι είναι γραμμένοι στο Μητρώο Δασικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων και Δασεργατών και έχουν την έδρα τους στην περιφέρεια της ίδιας Αποκεντρωμένης Διοίκησης είναι λιγότεροι του αριθμού πέντε (5) επιτρέπεται κατ’ εξαίρεση:
α) η σύσταση Ε.ΔΑ.Σ.Ε. με μικρότερο αριθμό μελών ή
β) να γίνουν μέλη Ένωσης όμορης αποκεντρωμένης διοίκησης.
2. Η Ε.ΔΑ.Σ.Ε είναι δασική συνεταιριστική οργάνωση δευτέρου βαθμού. Έδρα της Ε.ΔΑ.Σ.Ε. είναι ο Δήμος που είναι εγκατεστημένη η διοίκησή της και ορίζεται από το Καταστατικό της. Για τα έντυπα της Ένωσης ισχύουν όσα ορίζονται στην παρ. 3 του άρθρου 2 για τους Δασικούς Συνεταιρισμούς Εργασίας.
3. Για τη σύσταση Ένωσης Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας απαιτείται απόφαση των Γενικών Συνελεύσεων όλων των Δασικών Συνεταιρισμών που επιθυμούν τη σύσταση της Ένωσης, η σύνταξη Καταστατικού και η υπογραφή του από τους εκπροσώπους των πρωτοβάθμιων συνεταιρισμών, καθώς και η έγκρισή του από το αρμόδιο Μονομελές Πρωτοδικείο της έδρας της Ε.ΔΑ.Σ.Ε., σύμφωνα με το άρθρο 3 του παρόντος νόμου που εφαρμόζεται ανάλογα.
4. Τα μέλη της Ε.ΔΑ.Σ.Ε. που έχασαν για οποιοδήποτε λόγο τις προϋποθέσεις νόμιμης λειτουργίας και διαγράφηκαν από το Μητρώο Δασικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων και Δασεργατών χάνουν αυτοδίκαια την ιδιότητα του μέλους της Ένωσης και διαγράφονται από το Μητρώο μελών.
Άρθρο 35:Ενώσεις Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας (Ε.ΔΑ.Σ.Ε.) – σύσταση
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 01:Ορισμός – Σκοπός –Διαβάθμιση – Δραστηριότητες
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 02:Περιφέρεια – Έδρα – Επωνυμία
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 03:Όροι σύστασης – έγκριση – καταχώρηση καταστατικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 04: Τύπος – περιεχόμενο καταστατικού
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 05: Μέλη
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 06:Κωλύματα
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 07: Απόκτηση ιδιότητας μέλους
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08:Υποχρεώσεις και δικαιώματα μελώνΆρθρο 08:Υποχρεώσεις και δικαιώματα μελών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 09: Αποχώρηση – θάνατος μέλους
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 10:Διαγραφή μέλους
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 11: Συνεταιριστική μερίδα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12: Ευθύνη του μέλους για υποχρεώσεις του Συνεταιρισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13:Ευθύνη των μελών προς τρίτουςΆρθρο 13:Ευθύνη των μελών προς τρίτους
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 14:Όργανα του Δασικού Συνεταιρισμού Εργασίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15:Γενική Συνέλευση – αρμοδιότητες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16:Γενική Συνέλευση σύγκληση – ημερήσια διάταξηΆρθρο 16:Γενική Συνέλευση σύγκληση – ημερήσια διάταξη
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17:Γενική Συνέλευση – απαρτίαΆρθρο 17:Γενική Συνέλευση – απαρτία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18:Γενική Συνέλευση – απόφασηΆρθρο 18:Γενική Συνέλευση – απόφαση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19:Προσβολή αποφάσεων γενικών συνελεύσεωνΆρθρο 19:Προσβολή αποφάσεων γενικών συνελεύσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20:Διοικητικό ΣυμβούλιοΆρθρο 20:Διοικητικό Συμβούλιο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 21:Αρχαιρεσίες
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22:Εποπτικό Συμβούλιο
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 23: Εποπτεία Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 24:Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25:Είσπραξη απαιτήσεων από τα μέληΆρθρο 25:Είσπραξη απαιτήσεων από τα μέλη
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 26: Τηρούμενα βιβλία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27:Διαχειριστική χρήση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28:Διαχειριστικό υπόλοιπο – αποθεματικάΆρθρο 28:Διαχειριστικό υπόλοιπο – αποθεματικά
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29:Έκτακτη εισφορά
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30:Συγχώνευση – διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31:Πτώχευση – ΔιαδικασίαΆρθρο 31:Πτώχευση – Διαδικασία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32: Διάλυση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33:ΕκκαθάρισηΆρθρο 33:Εκκαθάριση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34:Ενέργειες εκκαθαριστώνΆρθρο 34:Ενέργειες εκκαθαριστών
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 35:Ενώσεις Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας (Ε.ΔΑ.Σ.Ε.) – σύσταση
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 36:Ενώσεις Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας, σκοπός – δραστηριότητες – καταστατικό
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 37:Διοίκηση της Ε.ΔΑ.Σ.Ε.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 38:Κοινοπραξίες Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας (ΚΟ.ΔΑ.Σ.Ε.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39:Ανάλογη εφαρμογή διατάξεωνΆρθρο 39:Ανάλογη εφαρμογή διατάξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40:Άρθρο 40:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41:Δικαίωμα πρόσβασης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 42: Αναπτυξιακά κίνητρα
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 43:Φορολογικές απαλλαγές
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 44:Παραχώρηση εκμετάλλευσης και βελτίωση δασών σε Δασικούς Συνεταιρισμούς Εργασίας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 45:Προσωπικό Δασικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46:Μητρώο Δασικών Συνεταιρισμών στο Ειρηνοδικείο
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 47:Αναγκαστικοί Δασικοί Συνεταιρισμοί
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 48:Μεταβατικές διατάξεις
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 49:Καταργούμενες – τροποποιούμενες διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 50:Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
2 Ιανουαρίου 2012, 09:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
2 Φεβρουαρίου 2012, 11:49
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
11 Σχόλια 233 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35093 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό της διαχείρισης αποβλήτων, τη βελτίωση του πλαισίου εξοικονόμησης ενέργειας, την ανάπτυξη των έργων ενέργειας και την αντιμετώπιση πολεοδομικών ζητημάτων
- Αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών...
- Διατάξεις για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες και την προστασία του φυσικού και χωροταξικού περιβάλλοντος
- Μετονομασία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας σε Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ – ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΕΕ 2018/2001 ΚΑΙ 2019/944
- Εθνικός Κλιματικός Νόμος – Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Πρόληψης Δημιουργίας Αποβλήτων
- Διαβούλευση στο σχέδιο για την Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/2002 σχετικά με την τροποποίηση της οδηγίας 2012/27/ΕΕ για την ενεργειακή απόδοση
- Απαγόρευση καλλιέργειας ΓΤΟ
- Καθορισμός κανόνων, μέτρων και όρων για την αντιμετώπιση κινδύνων από ατυχήματα μεγάλης έκτασης
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 2012-27-ΕΕ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
- Αναθεώρηση Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Βοσκήσιμες γαίες Ελλαδας
- Κτήμα Τατοϊου
- Εγκριση κώδικα για την προστασία των νερών στο πλαίσιο οδηγίας
- Ανακύκλωση-βελτίωση αποβλήτων
- ΚΥΑ αειφορίας
- φυσικό αέριο -τροποιήσεις ν.4001/2011
- Ενσωμάτωση οδηγίας 2012/27/ΕΕ
- Σύσταση ΑΕ και τροποιοίσεις ν. 4123/2013
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Όροι δόμησης, κατασκευής, επιτρεπόμενες χρήσεις γης για κέντρα δεδομένων, χωροταξικές και πολεοδομικές ρυθμίσεις, αξιοποίηση πόρων Πράσινου Ταμείου και λοιπές περιβαλλοντικές και ενεργειακές διατάξεις
- Τροποποίηση του Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/944 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 5ης Ιουνίου 2019
- Διατάξεις για την απλοποίηση της περιβαλλοντικής αδειοδότησης, των περιβαλλοντικών επιθεωρήσεων και την προστασία του περιβάλλοντος
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣIΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ -Β’ ΦΑΣΗ, AΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Δημόσια Διαβούλευση για το Σχέδιο Νόμου «Ολοκληρωμένο Πλαίσιο για τη Διαχείριση Αποβλήτων»
- Νέο Σχέδιο Δράσης της Ελλάδας για την Κυκλική Οικονομία – Οδικός Χάρτης
- Έκθεση μακροπρόθεσμης στρατηγικής για την κινητοποίηση επενδύσεων για την ανακαίνιση και μετατροπή του εθνικού κτιριακού αποθέματος
- Προώθηση της Ανακύκλωσης–Ενσωμάτωση των Οδηγιών 2018/851 και 2018/852 της 30ής Μαΐου 2018.
- «Στρατηγική για την Ανάπτυξη της Εθνικής Υποδομής Γεωχωρικών Πληροφοριών (ΕΥΓΕΠ)»
- Σχέδιο Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (Master Plan) για τις λιγνιτικές περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας και της Μεγαλόπολης
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2019/904/ΕΕ σχετικά με τη μείωση των επιπτώσεων ορισμένων πλαστικών προϊόντων στο περιβάλλον»
- Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Εκσυγχρονισμός της Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής νομοθεσίας»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το «Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΠΕΑΡ)»
- Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
- Σχέδιο διατάξεων για ενσωμάτωση Οδηγιών 2019/692 και 2018/844
- Δημόσια Διαβούλευση για τη Μακροχρόνια Στρατηγική για το έτος 2050
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΠΕ»
- Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Ειδικού Χωρικού Σχεδίου (ΕΧΣ) για το Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
- Μητροπολιτικός Φορέας Γουδή - Ιλισίων
- Καθορισμός των Προδιαγραφών και του Περιεχομένου των Σχεδίων Δράσης Ειδών και Τύπων Οικοτόπων στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων του ν. 3937/2011 (ΦΕΚ 60 Α')
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων σύμφωνα με το άρθρο 21 του ν. 4062/2012
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών σύμφωνα με το άρθρο 32η του ν. 3468/2006
- Χορήγηση οικονομικών αντισταθμισμάτων σε εφαρμογή των διατάξεων των παρ. 1 και 4 του άρθρου 22 του ν. 1650/1986
- Κανονισμός Τιμολόγησης των ΦΟΔΣΑ και Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας
- Χαρακτηρισμός της υδάτινης, χερσαίας και ευρύτερης περιοχής της λίμνης Παμβώτιδας (Ιωαννίνων),Π.Ε. Ιωαννίνων ως Περιφερειακό Πάρκο, και καθορισμός χρήσεων γης, όρων και περιορισμών δόμησης
- Περιβαλλοντική διαχείριση των περιοχών με οικιστικές πυκνώσεις, ιώδους περιγράμματος
- Εθνικός Σχεδιασμός για την Ενέργεια και το Κλίμα
- Σύσταση Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων του άρθρου 19Α του ν.4062/2012 και όρια προστίμων
- Εθνικό Σχέδιο για την αύξηση του αριθμού των κτιρίων με σχεδόν μηδενική κατανάλωση ενέργειας (άρθρο 9 της Οδηγίας 2010/31/ΕΕ)
- Σχέδιο Στρατηγικής Ανάπτυξης της Δασοπονίας 2018-2038 (Εθνική Στρατηγική για τα Δάση)
- Χαρακτηρισμός χερσαίων, υδάτινων και θαλάσσιων περιοχών ως Εθνικού Πάρκου
- Έρευνα, εκμετάλλευση και διαχείριση του γεωθερμικού δυναμικού της χώρας και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης
- Εθνική Στρατηγική για την Κυκλική Οικονομία
- ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
- Σύσταση του Οργανισμού Εθνικού Κτηματολογίου
- Οργάνωση και λειτουργία φορέων διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών
- Τροποποίηση του άρθρου 15Α του ν. 3054/2002 & αντικατάσταση ΚΥΑ κριτηρίων & μεθοδολογία κατανομής βιοντίζελ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/1513
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/652
- ΣΧΕΔΙΟ ΚΥΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
- ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΠΕΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ
- Έρευνα και εκμετάλλευση λατομικών ορυκτών και άλλες διατάξεις
- «Ενεργειακές Κοινότητες και άλλες διατάξεις»
- Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων
- ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣ
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ - ΧΩΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
- Ίδρυση Εθνικού Οργανισμού Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και άλλων προϊόντων
- Χαρακτηρισμός της χερσαίας περιοχής του δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου ως Εθνικού Πάρκου Δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου, καθορισμός ζωνών προστασίας αυτού, χρήσεων, όρων και περιορισμών
- Μεθοδολογία υπολογισμού της Ειδικής Τιμής Αγοράς τεχνολογιών Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο αντικατάστασης του άρθρου 15Α του Ν3054_2002 Οργάνωση της αγοράς πετρελαιοειδών και άλλες διατάξεις
- Αναδιοργάνωση της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας σε εφαρμογή της νομοθεσίας για την ολοκλήρωση της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και άλλες διατάξεις
- Σύσταση και τήρηση Μητρώου Πιστοποιημένων Αξιολογητών Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 4014/2011(Α΄ 209)
- Έγκριση γενικών κανόνων κοστολόγησης και τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος. Μέθοδος και διαδικασίες για την ανάκτηση κόστους των υπηρεσιών ύδατος στις διάφορες χρήσεις του
- Χαρακτηρισμός της περιοχής του Εθνικού Δρυμού Λευκών Ορέων ως Εθνικού Πάρκου
- Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών χάραξης, σήμανσης
- Καθορισμός κριτηρίων, μεθοδολογίας κατανομής αυτούσιου βιοντίζελ και ρύθμιση κάθε σχετικού θέματος…
- Χαρακτηρισμός χερσαίων και υδάτινων περιοχών της Οροσειράς Ροδόπης ως Εθνικό Πάρκο
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων σχετικά με την τήρηση των κριτηρίων αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών.
- Νέο καθεστώς στήριξης των σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και θερμότητας υψηλής απόδοσης
- Πράξεις εισφοράς σε γη και σε χρήμα
- Χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός
- Επίσπευση διαδικασιών κατάρτισης, θεώρησης και κύρωσης των δασικών χαρτών και λοιπές διατάξεις
- Καθορισμός Κανόνων
- Ρυθμιστικά σχέδια Αθήνας και Θεσσαλονίκης
- Χαρακτηρισμός των χερσαίων και θαλάσσιων περιοχών των «GR2330005, «GR2330008 και «GR2550005…
- Δημιουργία νέας καθετοποιημένης εταιρίας Ηλεκτρικής ενέργειας
- Ρυθμίσεις για την εξυγίανση ειδικού λογαριασμού
- Πλαίσιο για την ασφάλεια στις υπεράκτιες εργασίες έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός. Εναρμόνιση με την Οδηγία 2014/89/ΕΕ
- ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ρύθμιση θεμάτων Κ.Δ.Ε.Π.Α.Π
Δασικός Συνεταιρισμός Λεχόβου
ΔΑ.ΣΥ.Λ
Λέχοβο-Φλώρινας
Τ.Κ.: 53073
Πληροφορίες: Τζουβάρας Παναγιώτης
Τηλ:6974478777
Άρθρο 35:Ενώσεις Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας (Ε.ΔΑ.Σ.Ε.) – σύσταση
1. Πέντε (5) ή περισσότεροι δασικοί συνεταιρισμοί εργασίας που έχουν την έδρα τους στον ίδιο Νομό και πληρούν τις προϋποθέσεις του νόμου αυτού, μπορεί να συνιστούν την Ένωση Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Σε κάθε Νομό συνιστάται μόνο μία Ε.ΔΑ.Σ.Ε.
Σε περίπτωση που οι πρωτοβάθμιοι δασικοί συνεταιρισμοί εργασίας οι οποίοι είναι γραμμένοι στο Μητρώο Δασικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων και Δασεργατών και έχουν την έδρα τους στην περιφέρεια της ίδιας Αποκεντρωμένης Διοίκησης είναι λιγότεροι του αριθμού πέντε (5) επιτρέπεται κατ’ εξαίρεση να γίνουν μέλη Ένωσης όμορου Νομού της αποκεντρωμένης διοίκησης.
2. Η Ε.ΔΑ.Σ.Ε είναι δασική συνεταιριστική οργάνωση δευτέρου βαθμού. Έδρα της Ε.ΔΑ.Σ.Ε. είναι ο Δήμος που είναι εγκατεστημένη η διοίκησή της και ορίζεται από το Καταστατικό της. Για τα έντυπα της Ένωσης ισχύουν όσα ορίζονται στην παρ. 3 του άρθρου 2 για τους Δασικούς Συνεταιρισμούς Εργασίας.
3. Για τη σύσταση Ένωσης Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας απαιτείται απόφαση των Γενικών Συνελεύσεων όλων των Δασικών Συνεταιρισμών που επιθυμούν τη σύσταση της Ένωσης, η σύνταξη Καταστατικού και η υπογραφή του από τους εκπροσώπους των πρωτοβάθμιων συνεταιρισμών, καθώς και η έγκρισή του από το αρμόδιο Μονομελές Πρωτοδικείο της έδρας της Ε.ΔΑ.Σ.Ε., σύμφωνα με το άρθρο 3 του παρόντος νόμου που εφαρμόζεται ανάλογα.
4. Τα μέλη της Ε.ΔΑ.Σ.Ε. που έχασαν για οποιοδήποτε λόγο τις προϋποθέσεις νόμιμης λειτουργίας και διαγράφηκαν από το Μητρώο Δασικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων και Δασεργατών χάνουν αυτοδίκαια την ιδιότητα του μέλους της Ένωσης και διαγράφονται από το Μητρώο μελών.
Κάθε Νομός έχει τις ιδιαιτερότητες του.
Σε κάθε πρώην καποδιστριακή περιφέρεια να γίνει ένωση.
Αν σε κάποια περιφέρεια δεν μπορεί να γίνει ένωση να εντάσσεται σε γειτονική ένωση.
Να προβλεφθεί από τον νόμο και τριτοβάθμια οργάνωση.
Οι αλλαγές που κατά την άποψή μου πρέπει να γίνουν είναι οι εξής .
α)Μια ένωση στην περιφέρεια ( του »Καλικρατικού»νόμου) και όχι στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση.
β)Έδρα της Ένωσης να καθορίζεται από το καταστατικό της δηλαδή από την απόφαση που θα πάρουν οι 5 ιδρυτικοί Συνεταιρισμοί.
γ)Κάθε νέος ΔΑ.Σ.Ε. που θα ιδρύεται μπορεί να γίνει μέλος τουλάχιστον με τις ίδιες υποχρεώσεις .
δ) Εποπτεύουσα Αρχή της Ένωσης θα είναι η Δ/νση Δασών του Νομού στην περιοχή του οποίου έχει την έδρα της .
ε)Η Ένωση σε τριτοβάθμιο επίπεδο εκπροσωπείται από την ΠΑΣΕΓΕ στην οποία υποχρεωτικά είναι μέλος της .
ΘΕΜΑ: «ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΔΑΣΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ»
Υποβάλλουμε προτάσεις – απόψεις για το σχέδιο νόμου περί Δασικών συνεταιρισμών ως ακολούθως:
Άρθρο 35: Σύσταση ενώσεων δασικών συνεταιρισμών ανά Νομό λόγω της φύσης και των ιδιαιτεροτήτων των δασικών εκτάσεων ανά περιοχή με ελάχιστη συμμετοχή τριών (3) ή περισσοτέρων δασικών συνεταιρισμών.
Προτείνουμε Τρεις (3) ή περισσότεροι δασικοί συνεταιρισμοί εργασίας που έχουν την έδρα τους στην ίδια Αποκεντρωμένη Διοίκηση και πληρούν τις προϋποθέσεις του νόμου αυτού, να μπορούν να συνιστούν την Ένωση Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, καθώς υπάρχουν ιδιαιτερότητες σε κάθε Νόμο.
Η Σύσταση ενώσεων δασικών συνεταιρισμών ανά Νομό λόγω της φύσης και των ιδιαιτεροτήτων των δασικών εκτάσεων ανά περιοχή με ελάχιστη συμμετοχή τριών (3) ή περισσοτέρων δασικών συνεταιρισμών.
Η εμπειρία μας λέει ότι λειτουργικά είναι αδύνατο να υπάρχει μία Ένωση Δασικών Συνεταιρισμών ανά αποκεντρωμένη Διοίκηση, λόγω μεγάλων αποστάσεων. Πρότασή μας, μία Ένωση ανά νομό εάν υπάρχουν πέντε και άνω Δ.Α.Σ.Ε. και το επιθυμούν.
Στο άρθρο 35, πρέπει να προβλέπεται εάν θα είναι δυνατή η σύσταση περισσοτέρων της μιας ΕΔΑΣΕ σε έναν δήμο.
Θα πρέπει να προβλέπεται εάν θα είναι υποχρεωτική ή προαιρετική η εγγραφή των ΔΑ.Σ.Ο. στην ΕΔΑΣΕ.
Για το άρθρο 35.
Πρέπει να δημιουργηθούν οι εξής ενώσεις δασικών συνεταιρισμών :
1) Στη Θράκη 1 ένωση
2) Στη Μακεδονία 3 ενώσεις :(ανατολική μακεδονία, καβάλα, δράμα σέρρες)
( κεντρική μακεδονία, χαλκιδική, θεσσαλονίκη, κιλκίς, ημαθία, πέλλης)
( δυτική μακεδονία, γρεβενά, φλώρινα, κοζάνη)
3) Στην Ήπειρο 1 ένωση
4) Στην Θεσσαλία 1 ένωση
5) Στη Στερεά Ελλάδα 1 ένωση
Να προβλεφθεί στο νόμο η λειτουργία τριτοβάθμιας οργάνωσης
ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΩΣΗ ΔΑΣΙΚΩΝ ΣΥΝ/ΣΜΩΝ ΩΣ ΕΞΗΣ:
1)ΘΡΑΚΗ 1 ΕΝΩΣΗ
2)ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 1 ΕΝΩΣΗ
3)ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 1 ΕΝΩΣΗ
4)ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 1 ΕΝΩΣΗ
5)ΗΠΕΙΡΟΣ 1 ΕΝΩΣΗ
6)ΘΕΣΣΑΛΙΑ 1 ΕΝΩΣΗ
Άρθρο 35: Ε.ΔΑ.Σ.Ε. – ΣΥΣΤΑΣΗ
Στην παρ. 1 του παρόντος αναφέρεται ότι μια και μόνο Ε.ΔΑ.Σ.Ε. μπορεί-εντός των ορίων μιας Α. Δ.-να συσταθεί από 5 (πέντε) ΔΑ.Σ.Ε., υπό τους όρους και προϋποθέσεις του παρόντος νόμου.
Παρατήρηση: Η εν λόγω διατύπωση αναδεικνύει δύο κρίσιμα θέματα:
1) Σε περίπτωση που μετά την ίδρυση της Ε.ΔΑ.Σ.Ε. (με τα 5 ή λιγότερα-υπό προϋποθέσεις-μέλη ΔΑ.Σ.Ε.) ιδρυθούν κι’ άλλοι τέτοιοι Συνεταιρισμοί, θα είναι δυνατή η ενσωμάτωσή τους στην Ε.ΔΑ.Σ.Ε., κι αν ναι, με ποιους όρους και προϋποθέσεις;
2) Σε ενδεχόμενη αποχώρηση ενός ΔΑ.Σ.Ε. από την Ένωση, θα είναι δυνατή η αντικατάστασή του από άλλο ή άλλους συνεταιρισμούς κι αν ναι, με ποιες διαδικασίες και συνθήκες;