1. Συνεταιριστική μερίδα είναι το χρηματικό ποσό με το οποίο κάθε μέλος συμμετέχει στο κεφάλαιο του συνεταιρισμού και εκφράζει το σύνολο των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων που απορρέουν από τη συμμετοχή. Κάθε μέλος συμμετέχει στον συνεταιρισμό υποχρεωτικά με μία μόνο συνεταιριστική μερίδα και έχει μία ψήφο.
2. Το Καταστατικό προβλέπει το ύψος της συνεταιριστικής μερίδας και τις χρονικές δόσεις καταβολής της. Το ύψος της συνεταιριστικής μερίδας δεν μπορεί να είναι μικρότερο των 200 ευρώ και ο χρόνος καταβολής δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερος των τριών (3) ετών.
3. Η συνεταιριστική μερίδα είναι ονομαστική, αμεταβίβαστη αδιαίρετη και ίση για όλους τους συνεταίρους.
4. Η αύξηση ή η μείωση της αξίας της συνεταιριστικής μερίδας γίνεται με απόφαση της γενικής συνέλευσης και σε ύψος όχι μικρότερο από το προβλεπόμενο στην παρ. 2 του παρόντος άρθρου.
Άρθρο 11: Συνεταιριστική μερίδα
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 01:Ορισμός – Σκοπός –Διαβάθμιση – Δραστηριότητες
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 02:Περιφέρεια – Έδρα – Επωνυμία
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 03:Όροι σύστασης – έγκριση – καταχώρηση καταστατικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 04: Τύπος – περιεχόμενο καταστατικού
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 05: Μέλη
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 06:Κωλύματα
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 07: Απόκτηση ιδιότητας μέλους
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08:Υποχρεώσεις και δικαιώματα μελώνΆρθρο 08:Υποχρεώσεις και δικαιώματα μελών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 09: Αποχώρηση – θάνατος μέλους
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 10:Διαγραφή μέλους
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 11: Συνεταιριστική μερίδα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12: Ευθύνη του μέλους για υποχρεώσεις του Συνεταιρισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13:Ευθύνη των μελών προς τρίτουςΆρθρο 13:Ευθύνη των μελών προς τρίτους
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 14:Όργανα του Δασικού Συνεταιρισμού Εργασίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15:Γενική Συνέλευση – αρμοδιότητες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16:Γενική Συνέλευση σύγκληση – ημερήσια διάταξηΆρθρο 16:Γενική Συνέλευση σύγκληση – ημερήσια διάταξη
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17:Γενική Συνέλευση – απαρτίαΆρθρο 17:Γενική Συνέλευση – απαρτία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18:Γενική Συνέλευση – απόφασηΆρθρο 18:Γενική Συνέλευση – απόφαση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19:Προσβολή αποφάσεων γενικών συνελεύσεωνΆρθρο 19:Προσβολή αποφάσεων γενικών συνελεύσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20:Διοικητικό ΣυμβούλιοΆρθρο 20:Διοικητικό Συμβούλιο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 21:Αρχαιρεσίες
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22:Εποπτικό Συμβούλιο
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 23: Εποπτεία Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 24:Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25:Είσπραξη απαιτήσεων από τα μέληΆρθρο 25:Είσπραξη απαιτήσεων από τα μέλη
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 26: Τηρούμενα βιβλία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27:Διαχειριστική χρήση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28:Διαχειριστικό υπόλοιπο – αποθεματικάΆρθρο 28:Διαχειριστικό υπόλοιπο – αποθεματικά
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29:Έκτακτη εισφορά
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30:Συγχώνευση – διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31:Πτώχευση – ΔιαδικασίαΆρθρο 31:Πτώχευση – Διαδικασία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32: Διάλυση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33:ΕκκαθάρισηΆρθρο 33:Εκκαθάριση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34:Ενέργειες εκκαθαριστώνΆρθρο 34:Ενέργειες εκκαθαριστών
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 35:Ενώσεις Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας (Ε.ΔΑ.Σ.Ε.) – σύσταση
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 36:Ενώσεις Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας, σκοπός – δραστηριότητες – καταστατικό
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 37:Διοίκηση της Ε.ΔΑ.Σ.Ε.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 38:Κοινοπραξίες Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας (ΚΟ.ΔΑ.Σ.Ε.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39:Ανάλογη εφαρμογή διατάξεωνΆρθρο 39:Ανάλογη εφαρμογή διατάξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40:Άρθρο 40:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41:Δικαίωμα πρόσβασης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 42: Αναπτυξιακά κίνητρα
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 43:Φορολογικές απαλλαγές
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 44:Παραχώρηση εκμετάλλευσης και βελτίωση δασών σε Δασικούς Συνεταιρισμούς Εργασίας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 45:Προσωπικό Δασικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46:Μητρώο Δασικών Συνεταιρισμών στο Ειρηνοδικείο
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 47:Αναγκαστικοί Δασικοί Συνεταιρισμοί
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 48:Μεταβατικές διατάξεις
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 49:Καταργούμενες – τροποποιούμενες διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 50:Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
2 Ιανουαρίου 2012, 09:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
2 Φεβρουαρίου 2012, 11:49
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
10 Σχόλια 233 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35093 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό της διαχείρισης αποβλήτων, τη βελτίωση του πλαισίου εξοικονόμησης ενέργειας, την ανάπτυξη των έργων ενέργειας και την αντιμετώπιση πολεοδομικών ζητημάτων
- Αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών...
- Διατάξεις για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες και την προστασία του φυσικού και χωροταξικού περιβάλλοντος
- Μετονομασία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας σε Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ – ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΕΕ 2018/2001 ΚΑΙ 2019/944
- Εθνικός Κλιματικός Νόμος – Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Πρόληψης Δημιουργίας Αποβλήτων
- Διαβούλευση στο σχέδιο για την Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/2002 σχετικά με την τροποποίηση της οδηγίας 2012/27/ΕΕ για την ενεργειακή απόδοση
- Απαγόρευση καλλιέργειας ΓΤΟ
- Καθορισμός κανόνων, μέτρων και όρων για την αντιμετώπιση κινδύνων από ατυχήματα μεγάλης έκτασης
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 2012-27-ΕΕ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
- Αναθεώρηση Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Βοσκήσιμες γαίες Ελλαδας
- Κτήμα Τατοϊου
- Εγκριση κώδικα για την προστασία των νερών στο πλαίσιο οδηγίας
- Ανακύκλωση-βελτίωση αποβλήτων
- ΚΥΑ αειφορίας
- φυσικό αέριο -τροποιήσεις ν.4001/2011
- Ενσωμάτωση οδηγίας 2012/27/ΕΕ
- Σύσταση ΑΕ και τροποιοίσεις ν. 4123/2013
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Όροι δόμησης, κατασκευής, επιτρεπόμενες χρήσεις γης για κέντρα δεδομένων, χωροταξικές και πολεοδομικές ρυθμίσεις, αξιοποίηση πόρων Πράσινου Ταμείου και λοιπές περιβαλλοντικές και ενεργειακές διατάξεις
- Τροποποίηση του Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/944 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 5ης Ιουνίου 2019
- Διατάξεις για την απλοποίηση της περιβαλλοντικής αδειοδότησης, των περιβαλλοντικών επιθεωρήσεων και την προστασία του περιβάλλοντος
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣIΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ -Β’ ΦΑΣΗ, AΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Δημόσια Διαβούλευση για το Σχέδιο Νόμου «Ολοκληρωμένο Πλαίσιο για τη Διαχείριση Αποβλήτων»
- Νέο Σχέδιο Δράσης της Ελλάδας για την Κυκλική Οικονομία – Οδικός Χάρτης
- Έκθεση μακροπρόθεσμης στρατηγικής για την κινητοποίηση επενδύσεων για την ανακαίνιση και μετατροπή του εθνικού κτιριακού αποθέματος
- Προώθηση της Ανακύκλωσης–Ενσωμάτωση των Οδηγιών 2018/851 και 2018/852 της 30ής Μαΐου 2018.
- «Στρατηγική για την Ανάπτυξη της Εθνικής Υποδομής Γεωχωρικών Πληροφοριών (ΕΥΓΕΠ)»
- Σχέδιο Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (Master Plan) για τις λιγνιτικές περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας και της Μεγαλόπολης
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2019/904/ΕΕ σχετικά με τη μείωση των επιπτώσεων ορισμένων πλαστικών προϊόντων στο περιβάλλον»
- Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Εκσυγχρονισμός της Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής νομοθεσίας»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το «Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΠΕΑΡ)»
- Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
- Σχέδιο διατάξεων για ενσωμάτωση Οδηγιών 2019/692 και 2018/844
- Δημόσια Διαβούλευση για τη Μακροχρόνια Στρατηγική για το έτος 2050
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΠΕ»
- Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Ειδικού Χωρικού Σχεδίου (ΕΧΣ) για το Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
- Μητροπολιτικός Φορέας Γουδή - Ιλισίων
- Καθορισμός των Προδιαγραφών και του Περιεχομένου των Σχεδίων Δράσης Ειδών και Τύπων Οικοτόπων στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων του ν. 3937/2011 (ΦΕΚ 60 Α')
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων σύμφωνα με το άρθρο 21 του ν. 4062/2012
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών σύμφωνα με το άρθρο 32η του ν. 3468/2006
- Χορήγηση οικονομικών αντισταθμισμάτων σε εφαρμογή των διατάξεων των παρ. 1 και 4 του άρθρου 22 του ν. 1650/1986
- Κανονισμός Τιμολόγησης των ΦΟΔΣΑ και Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας
- Χαρακτηρισμός της υδάτινης, χερσαίας και ευρύτερης περιοχής της λίμνης Παμβώτιδας (Ιωαννίνων),Π.Ε. Ιωαννίνων ως Περιφερειακό Πάρκο, και καθορισμός χρήσεων γης, όρων και περιορισμών δόμησης
- Περιβαλλοντική διαχείριση των περιοχών με οικιστικές πυκνώσεις, ιώδους περιγράμματος
- Εθνικός Σχεδιασμός για την Ενέργεια και το Κλίμα
- Σύσταση Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων του άρθρου 19Α του ν.4062/2012 και όρια προστίμων
- Εθνικό Σχέδιο για την αύξηση του αριθμού των κτιρίων με σχεδόν μηδενική κατανάλωση ενέργειας (άρθρο 9 της Οδηγίας 2010/31/ΕΕ)
- Σχέδιο Στρατηγικής Ανάπτυξης της Δασοπονίας 2018-2038 (Εθνική Στρατηγική για τα Δάση)
- Χαρακτηρισμός χερσαίων, υδάτινων και θαλάσσιων περιοχών ως Εθνικού Πάρκου
- Έρευνα, εκμετάλλευση και διαχείριση του γεωθερμικού δυναμικού της χώρας και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης
- Εθνική Στρατηγική για την Κυκλική Οικονομία
- ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
- Σύσταση του Οργανισμού Εθνικού Κτηματολογίου
- Οργάνωση και λειτουργία φορέων διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών
- Τροποποίηση του άρθρου 15Α του ν. 3054/2002 & αντικατάσταση ΚΥΑ κριτηρίων & μεθοδολογία κατανομής βιοντίζελ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/1513
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/652
- ΣΧΕΔΙΟ ΚΥΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
- ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΠΕΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ
- Έρευνα και εκμετάλλευση λατομικών ορυκτών και άλλες διατάξεις
- «Ενεργειακές Κοινότητες και άλλες διατάξεις»
- Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων
- ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣ
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ - ΧΩΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
- Ίδρυση Εθνικού Οργανισμού Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και άλλων προϊόντων
- Χαρακτηρισμός της χερσαίας περιοχής του δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου ως Εθνικού Πάρκου Δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου, καθορισμός ζωνών προστασίας αυτού, χρήσεων, όρων και περιορισμών
- Μεθοδολογία υπολογισμού της Ειδικής Τιμής Αγοράς τεχνολογιών Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο αντικατάστασης του άρθρου 15Α του Ν3054_2002 Οργάνωση της αγοράς πετρελαιοειδών και άλλες διατάξεις
- Αναδιοργάνωση της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας σε εφαρμογή της νομοθεσίας για την ολοκλήρωση της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και άλλες διατάξεις
- Σύσταση και τήρηση Μητρώου Πιστοποιημένων Αξιολογητών Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 4014/2011(Α΄ 209)
- Έγκριση γενικών κανόνων κοστολόγησης και τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος. Μέθοδος και διαδικασίες για την ανάκτηση κόστους των υπηρεσιών ύδατος στις διάφορες χρήσεις του
- Χαρακτηρισμός της περιοχής του Εθνικού Δρυμού Λευκών Ορέων ως Εθνικού Πάρκου
- Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών χάραξης, σήμανσης
- Καθορισμός κριτηρίων, μεθοδολογίας κατανομής αυτούσιου βιοντίζελ και ρύθμιση κάθε σχετικού θέματος…
- Χαρακτηρισμός χερσαίων και υδάτινων περιοχών της Οροσειράς Ροδόπης ως Εθνικό Πάρκο
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων σχετικά με την τήρηση των κριτηρίων αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών.
- Νέο καθεστώς στήριξης των σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και θερμότητας υψηλής απόδοσης
- Πράξεις εισφοράς σε γη και σε χρήμα
- Χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός
- Επίσπευση διαδικασιών κατάρτισης, θεώρησης και κύρωσης των δασικών χαρτών και λοιπές διατάξεις
- Καθορισμός Κανόνων
- Ρυθμιστικά σχέδια Αθήνας και Θεσσαλονίκης
- Χαρακτηρισμός των χερσαίων και θαλάσσιων περιοχών των «GR2330005, «GR2330008 και «GR2550005…
- Δημιουργία νέας καθετοποιημένης εταιρίας Ηλεκτρικής ενέργειας
- Ρυθμίσεις για την εξυγίανση ειδικού λογαριασμού
- Πλαίσιο για την ασφάλεια στις υπεράκτιες εργασίες έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός. Εναρμόνιση με την Οδηγία 2014/89/ΕΕ
- ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ρύθμιση θεμάτων Κ.Δ.Ε.Π.Α.Π
Δασικός Συνεταιρισμός Λεχόβου
ΔΑ.ΣΥ.Λ
Λέχοβο-Φλώρινας
Τ.Κ.: 53073
Πληροφορίες: Τζουβάρας Παναγιώτης
Τηλ:6974478777
Άρθρο 11: Συνεταιριστική μερίδα
1. Συνεταιριστική μερίδα είναι το χρηματικό ποσό με το οποίο κάθε μέλος συμμετέχει στο κεφάλαιο του συνεταιρισμού και εκφράζει το σύνολο των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων που απορρέουν από τη συμμετοχή. Κάθε μέλος συμμετέχει στον συνεταιρισμό υποχρεωτικά με μία μόνο συνεταιριστική μερίδα και έχει μία ψήφο.
2. Το Καταστατικό προβλέπει το ύψος της συνεταιριστικής μερίδας και τις χρονικές δόσεις καταβολής της..
3. Η συνεταιριστική μερίδα είναι ονομαστική, αμεταβίβαστη αδιαίρετη και ίση για όλους τους συνεταίρους.
4. Η αύξηση ή η μείωση της αξίας της συνεταιριστικής μερίδας γίνεται με απόφαση της γενικής συνέλευσης .
Η συνεταιριστική μερίδα να είναι 500,00 ευρώ ώστε ο ΔΑΣΕ να μπορεί να έκδοση εγγυητικών επιστολών προς τα δασαρχεία και να μπορεί να καλύψει ανάγκες δικές του (άδειες υλοτομίας- ΙΚΑ πληρωμή).
Συνεταιριστική μερίδα 500,00 Ευρώ για την κάλυψη των αναγκών του συνεταιρισμού σε έκδοση εγγυητικών επιστολών προς δασαρχεία, αγορές καυσίμων, τροφών ζώων και λοιπές δραστηριότητες.
Η Συνεταιριστική μερίδα πρέπει να είναι 500 Ευρώ αντί 200 για την κάλυψη των αναγκών του συνεταιρισμού και με έκδοση εγγυητικών επιστολών.
ΘΕΜΑ: «ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΔΑΣΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ»
Υποβάλλουμε προτάσεις – απόψεις για το σχέδιο νόμου περί Δασικών συνεταιρισμών ως ακολούθως:
Άρθρο 11: Συνεταιριστική μερίδα 500,00 Ευρώ για την κάλυψη των αναγκών του συνεταιρισμού σε έκδοση εγγυητικών επιστολών προς δασαρχεία, αγορές καυσίμων, τροφών ζώων και λοιπές δραστηριότητες.
Για το άρθρο 11.
Η συνεταιριστική μερίδα πρέπει να είναι 500 ευρώ για να μπορεί να λειτουργήσει σωστά ο συνεταιρισμός και να έχει κεφάλαιο για να κινηθεί ( να εκδώσει εγγυητικές επιστολές και να δώσει προκαταβολές στα μέλη του για να πάνε στη δουλειά).
Η ΣΥΝΑΙΤΕΡΙΣΤΙΚΗ ΜΕΡΙΔΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ 500 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΩΣΤΑ Ο ΣΥΝ/ΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΣΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ
Ορίζεται στην παρ. 1 ότι κάθε μέλος μετέχει στο συνεταιρισμό υποχρεωτικά με μία Σ.Μ. και έχει δικαίωμα μιας ψήφου.
Παρατήρηση: Από τις διατάξεις του εν λόγω άρθρου σε συνδυασμό με αυτές του αρ. 6, δε φαίνεται να διευκρινίζεται εάν είναι επιτρεπτή ή όχι η συμμετοχή μελών της ίδιας οικογένειας στον ίδιο ΔΑ.Σ.Ε. με ίδιες Σ.Μ., διότι σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα πρέπει να τεθούν-για αποφυγή τάσεων αθέμιτου ανταγωνισμού μεταξύ των μελών ενός ΔΑ.Σ.Ε.- δικλίδες ασφαλείας, ούτως ώστε να διαφυλαχτούν τα δικαιώματα του συνόλου.
Ορίζεται ακόμη στην παρ. 1 ότι η αυξομείωση της τιμής της Σ.Μ. (όχι κάτω του ελαχίστου ορίου των 200 €) γίνεται με απόφαση της Γ. Σ.
Παρατήρηση: Επισημαίνεται ότι κάθε τέτοια μεταβολή θα πρέπει να αιτιολογείται επαρκώς (για λόγους υγιούς ανταγωνισμού) και να ελέγχεται ως προς τη σκοπιμότητα εφαρμογής της από αρμόδια προς τούτο Επιτροπή είτε της Δνσης Δασών του νομού είτε της Αποκ/νης Διοίκησης, (εφόσον η αιτιολογία της όποιας διαφοροποίησης σχετίζεται με θέματα αμιγώς δασικού ενδιαφέροντος).
Το ύψος τις συνεταιριστικής μερίδας είναι προς την σωστή κατέυθυνση, γιατί με αυτό το ποσό θα ξέκαθαρίση πόσα μέλη σε ένα συνεταιρισμό είναι ενεργά και θέλουν να δουλέψουν και πόσα μέλη εμφανίζονται μόνο στα χαρτία χώρις να είναι υπαρκτά για να χρησιμοποιούνται μόνο στις εκλογές των συνεταιρισμών. Επειδή με αυτόν τον τρόπο θα πληρώσουν την μερίδα τους τα ενεργά μέλη και οι υπόλοιποι δεν θα πληρώσουν, κατεπέκταση θα διαγραφούν. Πόλλοι συνεταιρισμοί τώρα τελευταία ξεφητρώνουν σαν τα μανιτάρια με ψέυτικα μέλη που στην πραγματικότητα τα ενεργά μέλη είναι 5 με 6, αυτό πρέπει να τελειώνη και η δική μου πρόταση είναι η συνεταιριστική μερίδα να πάει στα 500 ευρώ.
Κατά την εκτίμησή μου, πρέπει να εξετασθεί η δυνατότητα ,(ως κίνητρο κατ’ εξαίρεση άλλων συνεταιρισμών),η Συνεταιριστική μερίδα,κάτω από ένα πλαφόν (π.χ 10000 ευρώ) να μην υπόκειται σε φορολόγηση και να μην προσμετράται για φορολογία στα λοιπά εισοδήματα . Οι Συνεταιρισμοί αυτοί, είναι γεγονός ότι λειτουργούν (εργάζονται) στον χώρο εκείνο , που αποτελεί το ύψιστο περιβαλλοντικό αγαθό προστασίας, κατά το Σύνταγμα (Βλ. άρθρο 24 Συντ/τος) και εργάζονται κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες εργασίας. Το έργο τους λοιπόν ως τελικό προϊόν, αποτελεί και μια μέγιστη συνεισφορά πρός το κοινωνικό σύνολο και έτσι τουλάχιστον βλέπει αυτούς που εργάζονται στον δασικό χώρο , ο νομοθέτης.Άς ανταμείβει λοιπόν η Πολιτεία αυτούς που εργάζονται σε ΔΑΣΕ,αφού μέσω αυτών,νοικοκυρεύεται αειφορικά, ένας χώρος, που θα τον βρούν και οι επόμενες γενιές.