1. Για τη σύσταση δασικού συνεταιρισμού εργασίας απαιτείται η σύνταξη καταστατικού και η υπογραφή του από εικοσιπέντε (25) τουλάχιστον πρόσωπα που συγκεντρώνουν τις προϋποθέσεις του άρθρου 5, καθώς και η έγκρισή του από το Ειρηνοδικείο της έδρας του συνεταιρισμού.
2. Για την έγκριση του καταστατικού κατατίθεται στο ειρηνοδικείο αίτηση του προσωρινού διοικητικού συμβουλίου, η οποία εκδικάζεται κατά τη διαδικασία της εκούσιας δικαιοδοσίας.
3. Αν το καταστατικό δεν είναι σύννομο, το ειρηνοδικείο αναβάλει τη λήψη της απόφασης και εκδίδει μη οριστική απόφαση με την οποία καλεί το προσωρινό διοικητικό συμβούλιο να προβεί στις απαραίτητες διορθώσεις ή να συμπληρώσει τις ελλείψεις μέσα σε δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, από τη δημοσίευση της παραπάνω απόφασης. Στη συνέχεια εκδίδεται η οριστική απόφαση του ειρηνοδικείου. Εάν με την απόφαση γίνει δεκτή η αίτηση, καταχωρείται το καταστατικό στο βιβλίο Μητρώου Δασικών Συνεταιρισμών, που τηρείται στο ειρηνοδικείο, με μνεία του αριθμού της σχετικής απόφασης. Με την καταχώρηση αυτή, ο ΔΑ.Σ.Ε. αποκτά νομική προσωπικότητα και εμπορική ιδιότητα. Κυρωμένο αντίγραφο της εγκριτικής απόφασης του ειρηνοδικείου και του καταστατικού αποστέλλει η Γραμματεία του Ειρηνοδικείου στην Ειδική Γραμματεία Δασών του ΥΠΕΚΑ εντός ενός (1) μηνός από την καταχώρηση της απόφασης. Η ίδια διαδικασία τηρείται και για την τροποποίηση του καταστατικού.
4. Κατά της απόφασης του ειρηνοδικείου μπορεί να ασκηθεί έφεση στο αρμόδιο δικαστήριο.
Άρθρο 03:Όροι σύστασης – έγκριση – καταχώρηση καταστατικού
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 01:Ορισμός – Σκοπός –Διαβάθμιση – Δραστηριότητες
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 02:Περιφέρεια – Έδρα – Επωνυμία
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 03:Όροι σύστασης – έγκριση – καταχώρηση καταστατικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 04: Τύπος – περιεχόμενο καταστατικού
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 05: Μέλη
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 06:Κωλύματα
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 07: Απόκτηση ιδιότητας μέλους
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08:Υποχρεώσεις και δικαιώματα μελώνΆρθρο 08:Υποχρεώσεις και δικαιώματα μελών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 09: Αποχώρηση – θάνατος μέλους
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 10:Διαγραφή μέλους
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 11: Συνεταιριστική μερίδα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12: Ευθύνη του μέλους για υποχρεώσεις του Συνεταιρισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13:Ευθύνη των μελών προς τρίτουςΆρθρο 13:Ευθύνη των μελών προς τρίτους
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 14:Όργανα του Δασικού Συνεταιρισμού Εργασίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15:Γενική Συνέλευση – αρμοδιότητες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16:Γενική Συνέλευση σύγκληση – ημερήσια διάταξηΆρθρο 16:Γενική Συνέλευση σύγκληση – ημερήσια διάταξη
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17:Γενική Συνέλευση – απαρτίαΆρθρο 17:Γενική Συνέλευση – απαρτία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18:Γενική Συνέλευση – απόφασηΆρθρο 18:Γενική Συνέλευση – απόφαση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19:Προσβολή αποφάσεων γενικών συνελεύσεωνΆρθρο 19:Προσβολή αποφάσεων γενικών συνελεύσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20:Διοικητικό ΣυμβούλιοΆρθρο 20:Διοικητικό Συμβούλιο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 21:Αρχαιρεσίες
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22:Εποπτικό Συμβούλιο
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 23: Εποπτεία Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 24:Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25:Είσπραξη απαιτήσεων από τα μέληΆρθρο 25:Είσπραξη απαιτήσεων από τα μέλη
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 26: Τηρούμενα βιβλία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27:Διαχειριστική χρήση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28:Διαχειριστικό υπόλοιπο – αποθεματικάΆρθρο 28:Διαχειριστικό υπόλοιπο – αποθεματικά
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29:Έκτακτη εισφορά
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30:Συγχώνευση – διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31:Πτώχευση – ΔιαδικασίαΆρθρο 31:Πτώχευση – Διαδικασία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32: Διάλυση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33:ΕκκαθάρισηΆρθρο 33:Εκκαθάριση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34:Ενέργειες εκκαθαριστώνΆρθρο 34:Ενέργειες εκκαθαριστών
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 35:Ενώσεις Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας (Ε.ΔΑ.Σ.Ε.) – σύσταση
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 36:Ενώσεις Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας, σκοπός – δραστηριότητες – καταστατικό
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 37:Διοίκηση της Ε.ΔΑ.Σ.Ε.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 38:Κοινοπραξίες Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας (ΚΟ.ΔΑ.Σ.Ε.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39:Ανάλογη εφαρμογή διατάξεωνΆρθρο 39:Ανάλογη εφαρμογή διατάξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40:Άρθρο 40:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41:Δικαίωμα πρόσβασης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 42: Αναπτυξιακά κίνητρα
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 43:Φορολογικές απαλλαγές
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 44:Παραχώρηση εκμετάλλευσης και βελτίωση δασών σε Δασικούς Συνεταιρισμούς Εργασίας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 45:Προσωπικό Δασικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46:Μητρώο Δασικών Συνεταιρισμών στο Ειρηνοδικείο
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 47:Αναγκαστικοί Δασικοί Συνεταιρισμοί
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 48:Μεταβατικές διατάξεις
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 49:Καταργούμενες – τροποποιούμενες διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 50:Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
2 Ιανουαρίου 2012, 09:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
2 Φεβρουαρίου 2012, 11:49
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
22 Σχόλια 233 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35093 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό της διαχείρισης αποβλήτων, τη βελτίωση του πλαισίου εξοικονόμησης ενέργειας, την ανάπτυξη των έργων ενέργειας και την αντιμετώπιση πολεοδομικών ζητημάτων
- Αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών...
- Διατάξεις για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες και την προστασία του φυσικού και χωροταξικού περιβάλλοντος
- Μετονομασία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας σε Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ – ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΕΕ 2018/2001 ΚΑΙ 2019/944
- Εθνικός Κλιματικός Νόμος – Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Πρόληψης Δημιουργίας Αποβλήτων
- Διαβούλευση στο σχέδιο για την Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/2002 σχετικά με την τροποποίηση της οδηγίας 2012/27/ΕΕ για την ενεργειακή απόδοση
- Απαγόρευση καλλιέργειας ΓΤΟ
- Καθορισμός κανόνων, μέτρων και όρων για την αντιμετώπιση κινδύνων από ατυχήματα μεγάλης έκτασης
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 2012-27-ΕΕ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
- Αναθεώρηση Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Βοσκήσιμες γαίες Ελλαδας
- Κτήμα Τατοϊου
- Εγκριση κώδικα για την προστασία των νερών στο πλαίσιο οδηγίας
- Ανακύκλωση-βελτίωση αποβλήτων
- ΚΥΑ αειφορίας
- φυσικό αέριο -τροποιήσεις ν.4001/2011
- Ενσωμάτωση οδηγίας 2012/27/ΕΕ
- Σύσταση ΑΕ και τροποιοίσεις ν. 4123/2013
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Όροι δόμησης, κατασκευής, επιτρεπόμενες χρήσεις γης για κέντρα δεδομένων, χωροταξικές και πολεοδομικές ρυθμίσεις, αξιοποίηση πόρων Πράσινου Ταμείου και λοιπές περιβαλλοντικές και ενεργειακές διατάξεις
- Τροποποίηση του Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/944 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 5ης Ιουνίου 2019
- Διατάξεις για την απλοποίηση της περιβαλλοντικής αδειοδότησης, των περιβαλλοντικών επιθεωρήσεων και την προστασία του περιβάλλοντος
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣIΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ -Β’ ΦΑΣΗ, AΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Δημόσια Διαβούλευση για το Σχέδιο Νόμου «Ολοκληρωμένο Πλαίσιο για τη Διαχείριση Αποβλήτων»
- Νέο Σχέδιο Δράσης της Ελλάδας για την Κυκλική Οικονομία – Οδικός Χάρτης
- Έκθεση μακροπρόθεσμης στρατηγικής για την κινητοποίηση επενδύσεων για την ανακαίνιση και μετατροπή του εθνικού κτιριακού αποθέματος
- Προώθηση της Ανακύκλωσης–Ενσωμάτωση των Οδηγιών 2018/851 και 2018/852 της 30ής Μαΐου 2018.
- «Στρατηγική για την Ανάπτυξη της Εθνικής Υποδομής Γεωχωρικών Πληροφοριών (ΕΥΓΕΠ)»
- Σχέδιο Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (Master Plan) για τις λιγνιτικές περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας και της Μεγαλόπολης
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2019/904/ΕΕ σχετικά με τη μείωση των επιπτώσεων ορισμένων πλαστικών προϊόντων στο περιβάλλον»
- Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Εκσυγχρονισμός της Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής νομοθεσίας»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το «Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΠΕΑΡ)»
- Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
- Σχέδιο διατάξεων για ενσωμάτωση Οδηγιών 2019/692 και 2018/844
- Δημόσια Διαβούλευση για τη Μακροχρόνια Στρατηγική για το έτος 2050
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΠΕ»
- Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Ειδικού Χωρικού Σχεδίου (ΕΧΣ) για το Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
- Μητροπολιτικός Φορέας Γουδή - Ιλισίων
- Καθορισμός των Προδιαγραφών και του Περιεχομένου των Σχεδίων Δράσης Ειδών και Τύπων Οικοτόπων στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων του ν. 3937/2011 (ΦΕΚ 60 Α')
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων σύμφωνα με το άρθρο 21 του ν. 4062/2012
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών σύμφωνα με το άρθρο 32η του ν. 3468/2006
- Χορήγηση οικονομικών αντισταθμισμάτων σε εφαρμογή των διατάξεων των παρ. 1 και 4 του άρθρου 22 του ν. 1650/1986
- Κανονισμός Τιμολόγησης των ΦΟΔΣΑ και Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας
- Χαρακτηρισμός της υδάτινης, χερσαίας και ευρύτερης περιοχής της λίμνης Παμβώτιδας (Ιωαννίνων),Π.Ε. Ιωαννίνων ως Περιφερειακό Πάρκο, και καθορισμός χρήσεων γης, όρων και περιορισμών δόμησης
- Περιβαλλοντική διαχείριση των περιοχών με οικιστικές πυκνώσεις, ιώδους περιγράμματος
- Εθνικός Σχεδιασμός για την Ενέργεια και το Κλίμα
- Σύσταση Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων του άρθρου 19Α του ν.4062/2012 και όρια προστίμων
- Εθνικό Σχέδιο για την αύξηση του αριθμού των κτιρίων με σχεδόν μηδενική κατανάλωση ενέργειας (άρθρο 9 της Οδηγίας 2010/31/ΕΕ)
- Σχέδιο Στρατηγικής Ανάπτυξης της Δασοπονίας 2018-2038 (Εθνική Στρατηγική για τα Δάση)
- Χαρακτηρισμός χερσαίων, υδάτινων και θαλάσσιων περιοχών ως Εθνικού Πάρκου
- Έρευνα, εκμετάλλευση και διαχείριση του γεωθερμικού δυναμικού της χώρας και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης
- Εθνική Στρατηγική για την Κυκλική Οικονομία
- ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
- Σύσταση του Οργανισμού Εθνικού Κτηματολογίου
- Οργάνωση και λειτουργία φορέων διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών
- Τροποποίηση του άρθρου 15Α του ν. 3054/2002 & αντικατάσταση ΚΥΑ κριτηρίων & μεθοδολογία κατανομής βιοντίζελ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/1513
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/652
- ΣΧΕΔΙΟ ΚΥΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
- ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΠΕΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ
- Έρευνα και εκμετάλλευση λατομικών ορυκτών και άλλες διατάξεις
- «Ενεργειακές Κοινότητες και άλλες διατάξεις»
- Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων
- ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣ
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ - ΧΩΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
- Ίδρυση Εθνικού Οργανισμού Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και άλλων προϊόντων
- Χαρακτηρισμός της χερσαίας περιοχής του δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου ως Εθνικού Πάρκου Δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου, καθορισμός ζωνών προστασίας αυτού, χρήσεων, όρων και περιορισμών
- Μεθοδολογία υπολογισμού της Ειδικής Τιμής Αγοράς τεχνολογιών Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο αντικατάστασης του άρθρου 15Α του Ν3054_2002 Οργάνωση της αγοράς πετρελαιοειδών και άλλες διατάξεις
- Αναδιοργάνωση της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας σε εφαρμογή της νομοθεσίας για την ολοκλήρωση της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και άλλες διατάξεις
- Σύσταση και τήρηση Μητρώου Πιστοποιημένων Αξιολογητών Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 4014/2011(Α΄ 209)
- Έγκριση γενικών κανόνων κοστολόγησης και τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος. Μέθοδος και διαδικασίες για την ανάκτηση κόστους των υπηρεσιών ύδατος στις διάφορες χρήσεις του
- Χαρακτηρισμός της περιοχής του Εθνικού Δρυμού Λευκών Ορέων ως Εθνικού Πάρκου
- Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών χάραξης, σήμανσης
- Καθορισμός κριτηρίων, μεθοδολογίας κατανομής αυτούσιου βιοντίζελ και ρύθμιση κάθε σχετικού θέματος…
- Χαρακτηρισμός χερσαίων και υδάτινων περιοχών της Οροσειράς Ροδόπης ως Εθνικό Πάρκο
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων σχετικά με την τήρηση των κριτηρίων αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών.
- Νέο καθεστώς στήριξης των σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και θερμότητας υψηλής απόδοσης
- Πράξεις εισφοράς σε γη και σε χρήμα
- Χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός
- Επίσπευση διαδικασιών κατάρτισης, θεώρησης και κύρωσης των δασικών χαρτών και λοιπές διατάξεις
- Καθορισμός Κανόνων
- Ρυθμιστικά σχέδια Αθήνας και Θεσσαλονίκης
- Χαρακτηρισμός των χερσαίων και θαλάσσιων περιοχών των «GR2330005, «GR2330008 και «GR2550005…
- Δημιουργία νέας καθετοποιημένης εταιρίας Ηλεκτρικής ενέργειας
- Ρυθμίσεις για την εξυγίανση ειδικού λογαριασμού
- Πλαίσιο για την ασφάλεια στις υπεράκτιες εργασίες έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός. Εναρμόνιση με την Οδηγία 2014/89/ΕΕ
- ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ρύθμιση θεμάτων Κ.Δ.Ε.Π.Α.Π
Κατά την γνώμη μου το παρόν άρθρο είναι στην πολύ σωστή κατεύθυνση και ενός πάγιου αιτήματος πολλών άλλων δασικών συνεταιρισμών στον αριθμό των μελών να είναι πάνω από 20. Έτσι δεν θα μπορούν να γίνουν δασικοί συνεταιρισμοί μαϊμού με 7 μέλη και τις περισσότερες φορές από μια οικογένεια.
Στην περιοχή ευθύνης της υπηρεσίας μας, δραστηριοποιείται ένας αρκετά μεγάλος αριθμός δασικών Συνεταιρισμών.
Από αυτούς, αρκετοί αποτελούνται από αριθμό μελών μικρότερο από αυτόν που αναφέρεται στο άρθρο 3 του Νομοσχεδίου.
Η σημερινή υπάρχουσα κατάσταση, ίσως διακρίνεται από τον κατακερματισμό δυνάμεων, έχει προέλθει όμως από ομαδοποίηση, ομοίων παραγωγικών δυνατοτήτων μεταξύ των συνεταιριζομένων εργατικών μονάδων και ιδίας εργασιακής αντίληψης, που ίσως αποτελεί κίνητρο εργασιακής ηρεμίας και μεγαλύτερης αποδοτικότητας.
Για τη σύσταση δασικού συνεταιρισμού απαιτείται πλέον η συμμετοχή 25 τουλάχιστον προσώπων, τα οποία πρέπει να διαθέτουν την ιδιότητα του δασεργάτη. Κάτι τέτοιο είναι αδύνατο να συμβεί στους μικρούς ορεινούς οικισμούς, όπως αυτούς του Νομού Καστοριάς, όπου οι κάτοικοι είναι λίγοι. Αποτέλεσμα της διάταξης αυτής αυτής θα είναι η αδυναμία σύστασης δασικών συνεταιρισμών σε κατεξοχήν ορεινές και δασικές περιοχές, όπου υπάρχουν μεγάλες δασικές εκτάσεις προς εκμεττάλευση και ειδικευμένοι δασεργάτες. Θα πρέπει λοιπόν ο ελάχιστος απαιτούμενος αριθμός μελών για τη σύσταση δασικού συνεταιρισμού να ανέρχεται σε 10- 15 άτομα.
Μελετώντας το νομοσχέδιο, διαπιστώσαμε ότι αυτό αποτελεί μια καλά επεξεργασμένη πρόταση, που δημιουργεί αντικειμενικά χαρακτηριστικά και τεκμηριωμένη τεχνογνωσία στον χώρο της δασικής εργασίας, με βελτίωση της ποιότητας και της ποσότητας παραγωγής, ελαχιστοποιώντας τους κινδύνους εργασίας, αλλά αφαιρεί την ευκαιριακή απασχόληση του παραδασόβιου πληθυσμού, και όσους έχουν απομείνει στην ύπαιθρο, που αγωνίζονται για την οικονομική τους επιβίωση, ενασχολούμενοι με κάθε μορφής εργασιακή ευκαιρία.
Στην περιοχή ευθύνης της υπηρεσίας μας, δραστηριοποιείται ένας αρκετά μεγάλος αριθμός δασικών Συνεταιρισμών.
Από αυτούς, αρκετοί αποτελούνται από αριθμό μελών μικρότερο από αυτόν που αναφέρεται στο άρθρο 3 του Νομοσχεδίου.
Η σημερινή υπάρχουσα κατάσταση, ίσως διακρίνεται από τον κατακερματισμό δυνάμεων, έχει προέλθει όμως από ομαδοποίηση, ομοίων παραγωγικών δυνατοτήτων μεταξύ των συνεταιριζομένων εργατικών μονάδων και ιδίας εργασιακής αντίληψης, που ίσως αποτελεί κίνητρο εργασιακής ηρεμίας και μεγαλύτερης αποδοτικότητας.
Στο άρθρο 5 έχουμε να προτείνουμε τα εξής:
Η θεωρητική εκπαίδευση των δασεργατών θα παρέχεται από την Διεύθυνση Δασών και θα οργανώνεται σύμφωνα με την λειτουργική της δυνατότητα.
Ο απαιτούμενος χρόνος εργασίας για την απόκτηση της ιδιότητας του δασεργάτη, να είναι όσος ο ελάχιστος χρόνος που απαιτείται σε ένα έτος για να έχει κάποιος απασχολούμενος σε δασικές εργασίες, κάλυψη από τα ασφαλιστικούς φορείς.
Στο άρθρο 26 έχουμε να προτείνουμε:
Το βιβλίο απογραφής θα φέρει καταγεγραμμένα τα πάγια περιουσιακά στοιχεία του συνεταιρισμού τα οποία θα αξιολογούνται στην ανάληψη οιασδήποτε εργασιακής υποχρέωσης και όχι τα των μελών.
Στο άρθρο 44 στην παράγραφο 3 έχουμε να προτείνουμε την συμπλήρωση με:
Στην παραχώρηση εκμετάλλευσης, να δίδεται προτεραιότητα στους δασικούς Συνεταιρισμούς που έχουν έδρα, ίδια με την γεωγραφική ενότητα στην οποία ανήκουν τα διαχειριζόμενα δάση, να ακολουθεί η προτίμηση δασικών συνεταιρισμών όμορων γεωγραφικών διαμερισμάτων και ακολούθως των πλέον απομεμακρυσμένων.
Επίσης, με δεδομένο το έντονο μορφολογικό ανάγλυφο της περιοχής μας αλλά και της χώρας, στο άρθρο να προστεθεί:
Στην παραχώρηση εργασίας, θα λαμβάνεται σοβαρά υπόψη η ύπαρξη ζώων, (μεταφοράς και σύρσης) στα πάγια περιουσιακά στοιχεία του συνεταιρισμού.
Τέλος στο άρθρο 26 έχουμε να προτείνουμε:
Και τα Διακατεχόμενα μη διαχειριζόμενα δάση, πρέπει να οδηγηθούν στη διαχείριση, με κατάθεση του τελικώς προκύπτοντος οικονομικού οφέλους μετά την αφαίρεση του συνόλου των δαπανών σε ειδικό λογαριασμό μέχρι επιλύσεως του ιδιοκτησιακού, ώστε να αποτελέσει και κίνητρο επίλυσης από τους οιουσδήποτε διεκδικητές.
ΕΔΑΣ ΑΣΠΡΟΠΟΤΑΜΟΥ
ΕΝΩΣΗ ΔΑΣΙΚΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ
ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ
ΘΕΜΑ: «ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΔΑΣΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ»
Υποβάλλουμε προτάσεις – απόψεις για το σχέδιο νόμου περί Δασικών συνεταιρισμών ως ακολούθως:
1. Άρθρο 3: 12 τουλάχιστον πρόσωπα (7 με ένσημα ΙΚΑ και 5 δόκιμοι) λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι τα ορεινά χωριά έχουν λίγους κατοίκους καθώς και για τη στήριξη των εισοδημάτων τους.
ΕΔΑΣ ΑΣΠΡΟΠΟΤΑΜΟΥ
ΕΝΩΣΗ ΔΑΣΙΚΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ
ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ
Προτείνουμε ο απαιτούμενος αριθμός να είναι τουλάχιστον 10-14 δεδομένου ότι στα ορεινά χωριά είναι δύσκολο να συγκεντρωθεί ο απαιτούμενος αριθμός προσώπων.
ΑΔΣ ΜΗΛΕΑΣ
ΔΑΣΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ
ΜΗΛΕΑ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ
ΘΕΜΑ: «ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΔΑΣΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ»
Υποβάλλουμε προτάσεις – απόψεις για το σχέδιο νόμου περί Δασικών συνεταιρισμών ως ακολούθως:
Άρθρο 3:
Για τη σύσταση δασικού συνεταιρισμού εργασίας να απαιτείται η σύνταξη καταστατικού και η υπογραφή του από δώδεκα (12) τουλάχιστον πρόσωπα (7 με ένσημα ΙΚΑ και 5 δόκιμοι) που συγκεντρώνουν τις προϋποθέσεις του άρθρου 5 αντί για εικοσι-πέντε (25),λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι τα ορεινά χωριά έχουν λίγους κατοίκους καθώς και για τη στήριξη των εισοδημάτων τους.
Ο αριθμός των 25 δασεργατών με τις σημερινές συνθήκες της υπαίθρου είναι δύσκολο να βρεθεί . Η πρότασή μου είναι να μειωθεί στους 15.
Οι παρακάτω Α.Δ.Σ., που σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.2810/2000 ιδρύθηκαν και μέχρι σήμερα δραστηριοποιούνται στην περιφέρεια αρμοδιότητας του Δασαρχείου Σερρών, και ειδικότερα οι: 1)Α.Δ.Σ. Ξηροτόπου Σερρών (8 μέλη) με έδρα τον Ξηρότοπο Σερρών, 2)Α.Δ.Σ. ‘Αγία Μαρίνα’ (10 μέλη) με έδρα την Ορεινή Σερρών, 3) Α.Δ.Σ. ‘Άγιος Δημήτριος’ (8 μέλη) με έδρα την Άνω Βροντού Σερρών, 4)Α.Δ.Σ. ‘ο Διόνυσος’ (11 μέλη) με έδρα την Άνω Βροντού Σερρών, 5)Α.Δ.Σ. ‘ο Λαϊλιάς’ (7 μέλη) με έδρα την Άνω Ορεινή Σερρών, 6)Α.Δ.Σ. Σερρών (7 μέλη) με έδρα την πόλη των Σερρών, σχετικά με το άρθρο 03 παρ.1 του παρόντος νομοσχεδίου, που αναφέρει ότι για την σύσταση δασικού συνεταιρισμού απαιτούνται οι υπογραφές εικοσιπέντε(25) τουλάχιστον φυσικών προσώπων, επισημαίνουμε τα εξής:
Τα περισσότερα από τα μέλη των παραπάνω συνεταιρισμών υπήρξαν κατά το παρελθόν δασεργάτες και μέλη αγροτικών δασικών συνεταιρισμών της περιοχής μας. Μετά την έναρξη της ισχύος του Ν.2810/2000, προέβησαν στην σύσταση Α.Δ.Σ. όπως προβλεπόταν από τον συγκεκριμένο νόμο, ίδρυσαν τους παραπάνω αγροτικούς δασικούς συνεταιρισμούς και δραστηριοποιούνται μέχρι και σήμερα, στην περιφέρεια της αρμοδιότητας του Δασαρχείου Σερρών όπου υπάγονται, χωρίς κανένα λειτουργικό πρόβλημα, σχετικό με τον αριθμό των μελών τους. Θεωρούμε ότι η εύρυθμη και ευέλικτη λειτουργία τους επί δέκα και πλέον χρόνια, καταδεικνύει στην περίπτωση μας, ότι το σχετικό άρθρο 03 παρ.1 του νομοσχεδίου δεν επιλύει το πρόβλημα, αλλά τουναντίον θα αποτελέσει τροχοπέδη στην περαιτέρω λειτουργία μας.
Προτείνουμε ο αριθμός των δασεργατών-μελών που πρέπει να συμπράξουν στην ίδρυση ΔΑΣΕ, να ανέρχεται τουλάχιστον σε δέκα (10) και όχι σε είκοπέντε (25), και είμαστε βέβαιοι ότι αυτό θα συνδράμει στην εξακολούθηση της εύρυθμης λειτουργίας και γενικότερα της υπάρξεως μας. Η πρόταση μας αυτή, δεν αντιστρατεύεται κατά τα άλλα στα όσα προτείνονται και εμπεριέχονται στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο.
Δεν προκύπτει από το Σχέδιο Νόμου η ανάγκη της κοινωνίας αλλά και η εξέλιξη της νομοθεσίας για την προστασία των δασών και της βιοποικιλότητας. Το νομοσχέδιο δεν έχει στόχους αντίστοιχους με την πολλαπλή χρήση των δασών και των δασικών εκτάσεων. Δηλαδή την ανάγκη για οργάνωση της συλλογικής εργασίας για την αειφορική χρήση των δασών και των δασικών εκτάσεων.
Ενδεικτικά αναφέρονται τομείς για ανάπτυξη απασχόλησης στα δάση και τις δασικές εκτάσεις: Καλλιεργητικές εργασίες, αναδασώσεις,δασοπροστασία,προστασία των εδαφών ,δασοτουρισμός ,υποστήριξη στην διαχείριση προστατευόμενων περιοχών κλπ
Δεν λαμβάνονται υπόψη οι νέες οικονομικές συνθήκες και η ανάγκη δημιουργίας θέσεων εργασίας στην ύπαιθρο και δη στις ορεινές περιοχές.
Η ιδιότητα του ανέργου, του προτιθέμενου να επανεγκατασταθεί στην περιφέρεια κλπ ως δυνάμενου να γίνει μέλος δασικού συνεταιρισμού κλπ.
Από την άλλη συνεχίζει με την απαρχαιωμένη γραφειοκρατική κρατικιστική μέθοδο διάθεσης των προϊόντων με το Π.Δ.28/1986 της δημοπρασίας με παρουσία υπαλλήλου της Εποπτεύουσας Αρχής κλπ. αντί της δυνατότητας ανάπτυξης από τον συνεταιρισμό εμπορικού τμήματος, έρευνας αγοράς , προώθηση του προϊόντος ,στελέχωσης με επιστημονικό προσωπικό κλπ.
Σήμερα χρειάζεται μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση για την προστασία διαχείριση του δασικού πλούτου με ταυτόχρονη δημιουργία θέσεων απασχόλησης στις ορεινές περιοχές.
Σε αυτό μπορεί να συμβάλει η υγιής ανάπτυξη συλλογικών επιχειρηματικών πρωτοβουλιών νέων ανέργων αγροτών που θα δώσει απασχόληση τις ορεινές περιοχές.
Στην θέση των συνεταιρισμών σφραγίδων που στην ουσία σε πολλές περιπτώσεις λειτουργούν ως μεσάζοντες του δημοσίου πλούτου της ξυλείας πρέπει να δημιουργηθούν συλλογικά σχήματα ανάπτυξης απασχόλησης στην προστασία και διαχείριση της φύσης σε μια πραγματικά οικολογική αειφορική διαχείριση.
Το σχέδιο νόμου κινείται στο κενό καθότι πλέον δεν υπάρχει δασική πολιτική. Η προστασία και διαχείριση των δασών έχει εγκαταλειφθεί, οι δασικές υπηρεσίες έχουν μετατραπεί σε «υπηρεσίες επίλυσης ιδιοκτησιακών διαφορών..»με το αζημίωτο πολλές φορές, οι Φορείς Διαχείρισης Προστατευόμενων περιοχών ακροβατούν με ουσιαστικό ρόλο την……. διαχείριση κοινοτικών πόρων.
Είναι προφανές ότι το νομοσχέδιο έχει συνταχθεί σε γκρίζα δωμάτια της κρατικής γραφειοκρατίας , με μόνη αγωνία τον υπάλληλο της Εποπτεύουσας Αρχής και την ανάγκη του να παρίσταται στην εμπορική πράξη μιας υγιούς συλλογικής επιχειρηματικότητας στην ελληνική ύπαιθρο,δεν έχει μυρουδιά από την σημερινή ελληνική πραγματικότητα ,δεν έχει φαντασία , δεν φέρνει καμία εμπειρία και καλή πρακτική, είναι μακριά από τις σύγχρονες ανάγκες τόσο της κοινωνίας όσο και της ελληνικής φύσης και του δάσους.
–
Επίσης η λογική λέει ότι θα πρέπει να ιδρυθούν δασικοί συνεταιρισμοί σε επίπεδο συστάδος (ανά βουνό ).
1.Πιστεύουμε ότι η αύξηση των μελών από 7 τον αριθμό (κατώτατο όριο) με το ν.2810/2000 σε 25 με τον προς ψήφιση Νόμο είναι αδύνατη, κυρίως επειδή κάποιοι συνεταιρισμοί είναι χρεωμένοι ή και ανενεργοί, με αποτέλεσμα να είναι αδύνατη και η συγχώνευσή τους.Προτείνουμε ως ανώτατο αριθμό ενεργών μελών τα 10 έως 15.Πριν από το έτος 2000 οι δασικοί συνεταιρισμοί που αποτελούνταν από 25 έως και 30 μέλη δεν μπορούσαν να λειτουργήσουν σωστά, ενώ μετά το έτος 2000 που μειώθηκε ο αριθμός σε πολύ λογότερο και με κατώτατο όριο τα 7 μέλη , λειτούργησαν πολύ καλύτερα διότι ήταν πιο ευέλικτοι.
2.Δεδομένου ότι ο συνεταιρισμός μας δραστηριοποιείται στον ορεινό όγκο του Μπέλλες,όρος δύσβατο και με πολλές δυσκολίες, όλα τα μέλη του είναι δασεργάτες.Το κάθε μέλος έχει διαφορετική αρμοδιότητα,δηλαδή υπάρχουν οι δασεργάτες ξύλευσης που κόβουν με αλυσοπρίονο τα δέντρα, καθώς και οι δασεργάτες σύρσης, διαμόρφωσης και μεταφοράς (αυτοί είναι χειριστές μηχανημάτων διαμόρφωσης ξύλου).
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΑΣΙΚΟΥ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥ ΠΑΥΛΙΑΝΗΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΑΣΙΚΟΥΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥΣ
Ως μέλη του δασικού συνεταιρισμού Παύλιανης διαφωνούμε επί του προτεινόμενου νομοσχεδίου για τους δασικούς συνεταιρισμούς στα ακόλουθα:
1) Με βάση την διαχειριστική χρήση του δάσους της περιοχής μας οι δασικές εργασίες είναι περιορισμένης έκτασης, περίπου είκοσι (20) ημέρες το χρόνο, το εισόδημά μας το αποκτούμε από αγροτικές εργασίες και είμαστε ασφαλισμένοι στον ΟΓΑ και δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις να ασφαλιστούμε στο Ι.Κ.Α.
2) Όσον αφορά τον αριθμό των ενεργών μελών που προτείνεται τα είκοσι πέντε(25) άτομα, σε ένα ορεινό χωριό με λιγοστούς κατοίκους, που όμως τους είναι απαραίτητη η εργασία στο δάσος, δεν υπάρχει περίπτωση να συμπληρωθεί ο πιο πάνω αριθμός και προτείνουμε να μειωθεί στα δέκα πέντε (15) άτομα.
Σ Χ Ο Λ Ι Ο
Γενικότερα εδώ και χρόνια οι δασικοί συνεταιρισμοί συμπληρώνουν το αγροτικό εισόδημα των κατοίκων των ορεινών χωριών οι οποίοι συμβάλουν και στην προστασία των δασών (φωτιές, καθαρισμοί,πλημμύρες)και αν εφαρμοσθεί το προς διαβούλευση σχέδιο νόμου θα αδικηθούν οι συνεταιρισμοί, θα ερημώσουν τα χωριά και θα ενισχυθούν οι έμποροι και οι βιομηχανίες ξύλου.
Για το άρθρο 3.
Για τη σύσταση ενός δασικού συνεταιρισμού να απαιτείται υπογραφή από 30 άτομα που θα έχουν τις προυποθέσεις σύμφωνα με το νόμο και να υπάρχει ένας συνεταιρισμός ανά δημοτική ενότητα.
ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟΣ
ΔΑΣΙΚΟΣ ΣΥΝ/ΜΟΣ
ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΟΥ
e-mail:Dasyk@in.gr
Ταχ.Δ/νση : Κυπαρίσσι
Ταχ.Κωδικας : 34400
ΕΔΡΑ= ΚΥΠΑΡΙΣΣΙ
Δήμου Διρφύων@ Μεσσαπίων Παπαδημητρίου Χρήστος
Νομού Ευβοίας Γραμματέας ΔΑ.ΣΥ.Κ
Α.Φ.Μ. 998943601 τηλ. 6979 533029
http://www.dasyk.kyparissichalkidas.gr
www. kyparissichalkidas.gr
Διαβάζοντας εξονυχιστικά το Σχέδιο Νόμου ,την Εισηγητική Έκθεση καθώς επίσης και το Ενημερωτικό Σημείωμα θα δούμε πως από το κάθε άρθρο κάτι λείπει κάτι δεν ταιριάζει κάτι δεν κολάει. Αυτό θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε στο παρακάτω κείμενο.
Συγκεκριμένα το άρθρο 47 θα έπρεπε να είναι το άρθρο 1. Εφόσον έχουμε κάτι και το διαλύουμε από εκεί ξεκινάμε και όχι απλά να το αναφέρουμε στα άρθρα ( 47,49). Στο άρθρο 2 εάν τους πειράζει η λέξη ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟΣ ας την αποβάλουν ας λεγόμαστε απλά Δασικός , γιατί μας λέτε , ότι το αναγκαστικός έχει μπέρδεμα με το σύνταγμα.
Στο άρθρο 3 μας λέτε για τα 25 τουλάχιστον άτομα δασεργάτες που θα απαρτίζουν τον συνεταιρισμό χωρίς αυτοί να έχουν συμβόλαια αγοράς γης , χωρίς να μας λέτε εάν αυτοί θα κληρονομήσουν δασικές εκτάσεις από το Δημόσιο η΄ εάν θα πέσουν και θα κόβουν μέσα στα δάση που έχουν αγοραστεί νόμιμα προ πολλών ετών από τους προγόνους μας. Σύμφωνα με το άρθρο 5 οι δασεργάτες είναι απλοί άνθρωποι και τώρα Εσείς με τον νέο νόμο τους βάζετε σε περιπέτειες. Τους αλλάζετε τις συνήθειες και θα τους βάλλεται να τσακώνονται με ιδιοκτήτες. ΟΙ ίδιοι υπάρχοντες Δασεργάτες δεν θα θέλουν αυτή την αλλαγή.
Στο άρθρο 44 ούτε κουβέντα για τους υπάρχοντες τίτλους ιδιοκτησίας. Λες και δεν υπάρχουν .Λες και αυτοί καταργήθηκαν με το νόμο. Αλήθεια τι γίνεται με αυτούς τους τίτλους; Τι θα τους κάνουμε; Μήπως ανάλογα με το ποσοστό συνιδιοκτησίας που έχουμε μας δώσουν κάτι; Μήπως θα είναι καλύτερα αλλάζοντας ο νομός , εμείς να μην χρειαστεί να φτιάξουμε ΔΑ.Σ.Ε. και να πουλήσουμε εκτάσεις σε αετονύχηδες; Όλα παίζονται εδώ που φτάσαμε, όλα είναι πιθανά.
Όσον αφορά τα άρθρα 47 και 49 έχω σχολιάσει την 7η και 22α Ιανουάριου του 2012
Για τον Δα.Συ.Κ
Χρήστος
ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΝΟΣ ΔΑΣΙΚΟΥ ΣΥΝ/ΣΜΟΥ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΑΠΟ 35 ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΑΣΕΡΓΑΤΗ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΝΟΣ ΔΑΣΙΚΟΥ ΣΥΝ/ΣΜΟΥ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΑΠΟ 35 ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΑΣΕΡΓΑΤΗ!!
ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΟΡΕΙΝΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ 160 ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΙ.ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΣΥΝΕΤΕΡΙΣΜΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΝΤΑΞΕΙ 25 ΜΕΛΟΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΑΣΕΡΓΑΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΟΣ,ΟΥΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΤΕΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΛΛΗΜΑΤΙΚΟΙ.ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΑΣΕΡΓΑΤΗΣ,ΔΟΥΛΕΥΩ 5 ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΤΗ ΞΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ.ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΥΝΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΠΡΩΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΠΟΥ ΑΣΚΟΥΝ ΤΟ ΕΠΑΓΚΕΛΜΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΞΥΛΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΑ ΞΥΛΑ ΜΑΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ,ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΒΗΣΟΥΝ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΕΡΗΜΩΣΟΥΝ.ΑΝ ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΑΡΚΕΤΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ.
Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΔΕΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΙ ΤΙ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ Δ.Α.Σ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 25 ΑΤΟΜΩΝ, ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΗΝΑΤΟΝ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΝΕΑ ΜΕΛΟΙ ΣΤΑ ΕΙΔΗ ΕΡΗΜΟΜΕΝΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ.ΤΟ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΜΟΝΟ 6 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ 2, ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΛΟΓΟ ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ, ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΔΑΣΙΚΟ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑ ΓΡΑΜΜΟΥ ΚΑΙ ΠΙΝΔΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΕ ΟΙ ΣΥΝΕΤΕΡΙΣΜΟΙ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΡΟΣ ΣΥΓΚΕΝΕΙΣ ΠΡΟΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ. ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΜΑΣ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΗΣ ΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ Η Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ ΔΑΣ???ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ, ΤΟ ΝΑ ΣΥΝΧΟΝΕΥΤΟΥΝΕ 2 ΔΑΣ Η ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΠΕΤΟΥΜΕΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΜΕΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΑΔΥΝΑΤΟΝ,ΚΑΘΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΑΣ ΠΡΟΒΛΙΜΑΤΙΚΟΙ, ΚΑΙ ΔΑΣ ΠΟΥ ΕΥΗΜΕΡΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ,ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΘΩ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟ ΣΥΝΕΤΕΡΙΣΜΟ ΜΕ ΕΝΑΝ ΣΥΝΕΤΕΡΟ ΜΕ ΠΑΘΗΤΙΚΟ?ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΩ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΗΓΗ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΜΟΥ.? ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ ΔΑΣ,ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΩΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ,ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΝΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΤΕΡΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΙΔΡΥΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΘΛΙΕΣ ΚΑΙ ΕΞΕΡΕΤΙΚΑ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΚΟΜΑΤΙ ΨΩΜΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.
Στα μικρά απομακρυσμένα ορεινά χωριά δεν μπορούν να συμπληρωθούν 25 άτομα. Προτείνω να ο αριθμός να μειωθεί στα 10- 15 άτομα.Διαφορετικά θα καταργηθούν όλοι οι Δασικοί Συνεταιρισμοί που λειτουργούν στις περιοχές αυτές και θα ερημωθεί η ύπαιθρος τη στιγμή που με δυσκολία
τα νοικοκυριά ανταπεξέρχονται στις υποχρεώσεις τους.
Για τη σύσταση ΔΑ.Σ.Ε. είναι απαραίτητη πλέον η συμμετοχή 25 τουλάχιστον μελών, τα οποία πρέπει να πληρούν τις προϋποθέσεις του αρ. 5, ήτοι να έχουν αποκτήσει την ιδιότητα του δασεργάτη.
Παρατήρηση: Πρέπει να αποσαφηνισθεί πως και με ποια διαδικασία θα προκύπτει ο χαρακτηρισμός ενός εν δυνάμει μέλους ως «δασεργάτη», στις περιπτώσεις αυτών που δεν έτυχε να συνεργαστούν μέχρι σήμερα με τις κατά τόπους δασικές υπηρεσίες.
Προφανώς ο νομοθέτης δεν γνωρίζει την κατάσταση της υπαίθρου. Ο αριθμός των 25 μελών είναι δύσκολο να βρεθεί, θα πρότεινα ο απαιτούμενος αριθμός να είναι 10-15.
Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν πρέπει να υπάρχει δασικός συνεταιρισμός Λακωνίας, και να πρέπει να έρθει δασικός συνεταιρισμός από την Βόρεια ΕΛλάδα για να κάνει δασικές εργασίες στον ταύγετο ή στον Πάρνωνα, όπως ήδη γίνεται.