Από την δημοσίευση του παρόντος κάθε διάταξη που ρυθμίζει ζητήματα του παρόντος νόμου καταργείται αυτοδικαίως.
Υποθέσεις οι οποίες διεκπεραιώθηκαν με τις προγενέστερες διατάξεις θεωρούνται αποδεκτές.
Εκκρεμείς υποθέσεις διεκπεραιώνονται σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος.
Υπαγωγές για τις οποίες κατά τις προγενέστερες διατάξεις υποβλήθηκε δελτίο δομικής τρωτότητας, σύμφωνα με τις τεχνικές οδηγίες του Τ.Ε.Ε, θεωρούνται αποδεκτές.
Συμβούλια και επιτροπές που συγκροτήθηκαν με προγενέστερες διατάξεις συνεχίζουν να λειτουργούν κατά τις διατάξεις του παρόντος.
Με Υπουργική απόφαση του αρμοδίου Υπουργού ΠΕΚΑ καθορίζεται κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την μετάβαση και ολοκλήρωση των υπαγωγών που έχουν πραγματοποιηθεί με προγενέστερες του παρόντος διατάξεις καθώς και κάθε διαδικασία διορθώσεων ή επιστροφής προστίμων όπου απαιτείται.
Άρθρο 30: Μεταβατικές διατάξεις
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 01:Απαγόρευση εμπράγματων δικαιοπραξιών σε ακίνητα με αυθαίρετες κατασκευές ή αυθαίρετες αλλαγές χρήσης
- 96 ΣχόλιαΆρθρο 02:Απαγόρευση υπαγωγής.
- 81 ΣχόλιαΆρθρο 03: Δικαιοπραξίες
- 41 ΣχόλιαΆρθρο 04: Τοπογραφικό Διάγραμμα
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 05:Ρυθμίσεις του Ν.Δ/τος 1024/1971 (Α’ 232)
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 06: Ποινές
- 116 ΣχόλιαΆρθρο 07: Απόδειξη Χρόνου Κατασκευής Αυθαιρέτων Κατασκευών.
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 08: Ρύθμιση Αναστολής και εξαίρεσης από κατεδάφιση
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 09: Κατηγορίες αυθαιρέτων κατασκευών και χρήσεων.
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 10: Ηλεκτρονική Διαδικασία
- 84 ΣχόλιαΆρθρο 11: Δικαιολογητικά υπαγωγής αυθαίρετης κατασκευής ή αυθαίρετης αλλαγής χρήσης στις διατάξεις του παρόντος
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 12: Πρόχειρες Αυθαίρετες Κατασκευές
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 13: Αυθαίρετες Κατασκευές και Χρήσεις σε Παραδοσιακό Οικισμό
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 14: Αυθαίρετες κατασκευές σε διατηρητέο κτίριο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 15: Ρύθμιση αυθαίρετων κτισμάτων σε εξαγορασμένα ακίνητα και σε ακίνητα ιδιοκτησίας του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ)
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16: Ειδικές περιπτώσεις αυθαιρέτων κατασκευών ακινήτων του Δημοσίου
- 37 ΣχόλιαΆρθρο 17: Μειώσεις Προστίμων σε Ειδικές Ομάδες Πληθυσμού
- 95 ΣχόλιαΆρθρο 18: Γενικές διατάξεις υπολογισμού του ενιαίου ειδικού προστίμου
- 42 ΣχόλιαΆρθρο 19: Ειδικές διατάξεις υπολογισμού του ενιαίου ειδικού προστίμου
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 20: Συμψηφισμός καταβληθέντων προστίμων
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 21: Καταβολή Ενιαίου Ειδικού Προστίμου – Προθεσμίες.
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 22:Τιμή Ζώνης
- 82 ΣχόλιαΆρθρο 23: Ειδικές διατάξεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 24: Αναστολή Επιβολής Κυρώσεων και Είσπραξης Προστίμων
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 25: Ενέργειες αρμοδίων Υπηρεσιών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 26: Πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης μη δηλούμενων κατασκευών/ χρήσεων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 27: Έντυπη διαδικασία
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 28: Καταληκτική Ημερομηνία Υπαγωγής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29: Εξουσιοδοτικές διατάξειςΆρθρο 29: Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 30: Μεταβατικές διατάξεις
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 31: Πολεοδομικός σχεδιασμός και πρόστιμα
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 32: Ειδική Υπηρεσία Κατεδαφίσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33: Απόδοση ειδικού προστίμουΆρθρο 33: Απόδοση ειδικού προστίμου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 34: Δράσεις περιβαλλοντικού ισοζυγίου.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 35: Χωρικό Πεδίο δράσεων περιβαλλοντικού ισοζυγίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 36: Δικαιούχοι Χρηματοδότησης και Διαδικασία Χρηματοδότησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37: Διαδικασία διάθεσης του ενιαίου ειδικού προστίμουΆρθρο 37: Διαδικασία διάθεσης του ενιαίου ειδικού προστίμου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38: Απόδοση του ποσού χρηματοδότησηςΆρθρο 38: Απόδοση του ποσού χρηματοδότησης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 39: Πιλοτική Εφαρμογή.
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
17 Απριλίου 2013, 14:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
28 Απριλίου 2013, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
27 Σχόλια 1225 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35093 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό της διαχείρισης αποβλήτων, τη βελτίωση του πλαισίου εξοικονόμησης ενέργειας, την ανάπτυξη των έργων ενέργειας και την αντιμετώπιση πολεοδομικών ζητημάτων
- Αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών...
- Διατάξεις για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες και την προστασία του φυσικού και χωροταξικού περιβάλλοντος
- Μετονομασία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας σε Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ – ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΕΕ 2018/2001 ΚΑΙ 2019/944
- Εθνικός Κλιματικός Νόμος – Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Πρόληψης Δημιουργίας Αποβλήτων
- Διαβούλευση στο σχέδιο για την Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/2002 σχετικά με την τροποποίηση της οδηγίας 2012/27/ΕΕ για την ενεργειακή απόδοση
- Απαγόρευση καλλιέργειας ΓΤΟ
- Καθορισμός κανόνων, μέτρων και όρων για την αντιμετώπιση κινδύνων από ατυχήματα μεγάλης έκτασης
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 2012-27-ΕΕ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
- Αναθεώρηση Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Βοσκήσιμες γαίες Ελλαδας
- Κτήμα Τατοϊου
- Εγκριση κώδικα για την προστασία των νερών στο πλαίσιο οδηγίας
- Ανακύκλωση-βελτίωση αποβλήτων
- ΚΥΑ αειφορίας
- φυσικό αέριο -τροποιήσεις ν.4001/2011
- Ενσωμάτωση οδηγίας 2012/27/ΕΕ
- Σύσταση ΑΕ και τροποιοίσεις ν. 4123/2013
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Όροι δόμησης, κατασκευής, επιτρεπόμενες χρήσεις γης για κέντρα δεδομένων, χωροταξικές και πολεοδομικές ρυθμίσεις, αξιοποίηση πόρων Πράσινου Ταμείου και λοιπές περιβαλλοντικές και ενεργειακές διατάξεις
- Τροποποίηση του Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/944 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 5ης Ιουνίου 2019
- Διατάξεις για την απλοποίηση της περιβαλλοντικής αδειοδότησης, των περιβαλλοντικών επιθεωρήσεων και την προστασία του περιβάλλοντος
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣIΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ -Β’ ΦΑΣΗ, AΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Δημόσια Διαβούλευση για το Σχέδιο Νόμου «Ολοκληρωμένο Πλαίσιο για τη Διαχείριση Αποβλήτων»
- Νέο Σχέδιο Δράσης της Ελλάδας για την Κυκλική Οικονομία – Οδικός Χάρτης
- Έκθεση μακροπρόθεσμης στρατηγικής για την κινητοποίηση επενδύσεων για την ανακαίνιση και μετατροπή του εθνικού κτιριακού αποθέματος
- Προώθηση της Ανακύκλωσης–Ενσωμάτωση των Οδηγιών 2018/851 και 2018/852 της 30ής Μαΐου 2018.
- «Στρατηγική για την Ανάπτυξη της Εθνικής Υποδομής Γεωχωρικών Πληροφοριών (ΕΥΓΕΠ)»
- Σχέδιο Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (Master Plan) για τις λιγνιτικές περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας και της Μεγαλόπολης
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2019/904/ΕΕ σχετικά με τη μείωση των επιπτώσεων ορισμένων πλαστικών προϊόντων στο περιβάλλον»
- Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Εκσυγχρονισμός της Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής νομοθεσίας»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το «Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΠΕΑΡ)»
- Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
- Σχέδιο διατάξεων για ενσωμάτωση Οδηγιών 2019/692 και 2018/844
- Δημόσια Διαβούλευση για τη Μακροχρόνια Στρατηγική για το έτος 2050
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΠΕ»
- Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Ειδικού Χωρικού Σχεδίου (ΕΧΣ) για το Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
- Μητροπολιτικός Φορέας Γουδή - Ιλισίων
- Καθορισμός των Προδιαγραφών και του Περιεχομένου των Σχεδίων Δράσης Ειδών και Τύπων Οικοτόπων στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων του ν. 3937/2011 (ΦΕΚ 60 Α')
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων σύμφωνα με το άρθρο 21 του ν. 4062/2012
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών σύμφωνα με το άρθρο 32η του ν. 3468/2006
- Χορήγηση οικονομικών αντισταθμισμάτων σε εφαρμογή των διατάξεων των παρ. 1 και 4 του άρθρου 22 του ν. 1650/1986
- Κανονισμός Τιμολόγησης των ΦΟΔΣΑ και Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας
- Χαρακτηρισμός της υδάτινης, χερσαίας και ευρύτερης περιοχής της λίμνης Παμβώτιδας (Ιωαννίνων),Π.Ε. Ιωαννίνων ως Περιφερειακό Πάρκο, και καθορισμός χρήσεων γης, όρων και περιορισμών δόμησης
- Περιβαλλοντική διαχείριση των περιοχών με οικιστικές πυκνώσεις, ιώδους περιγράμματος
- Εθνικός Σχεδιασμός για την Ενέργεια και το Κλίμα
- Σύσταση Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων του άρθρου 19Α του ν.4062/2012 και όρια προστίμων
- Εθνικό Σχέδιο για την αύξηση του αριθμού των κτιρίων με σχεδόν μηδενική κατανάλωση ενέργειας (άρθρο 9 της Οδηγίας 2010/31/ΕΕ)
- Σχέδιο Στρατηγικής Ανάπτυξης της Δασοπονίας 2018-2038 (Εθνική Στρατηγική για τα Δάση)
- Χαρακτηρισμός χερσαίων, υδάτινων και θαλάσσιων περιοχών ως Εθνικού Πάρκου
- Έρευνα, εκμετάλλευση και διαχείριση του γεωθερμικού δυναμικού της χώρας και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης
- Εθνική Στρατηγική για την Κυκλική Οικονομία
- ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
- Σύσταση του Οργανισμού Εθνικού Κτηματολογίου
- Οργάνωση και λειτουργία φορέων διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών
- Τροποποίηση του άρθρου 15Α του ν. 3054/2002 & αντικατάσταση ΚΥΑ κριτηρίων & μεθοδολογία κατανομής βιοντίζελ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/1513
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/652
- ΣΧΕΔΙΟ ΚΥΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
- ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΠΕΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ
- Έρευνα και εκμετάλλευση λατομικών ορυκτών και άλλες διατάξεις
- «Ενεργειακές Κοινότητες και άλλες διατάξεις»
- Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων
- ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣ
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ - ΧΩΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
- Ίδρυση Εθνικού Οργανισμού Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και άλλων προϊόντων
- Χαρακτηρισμός της χερσαίας περιοχής του δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου ως Εθνικού Πάρκου Δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου, καθορισμός ζωνών προστασίας αυτού, χρήσεων, όρων και περιορισμών
- Μεθοδολογία υπολογισμού της Ειδικής Τιμής Αγοράς τεχνολογιών Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο αντικατάστασης του άρθρου 15Α του Ν3054_2002 Οργάνωση της αγοράς πετρελαιοειδών και άλλες διατάξεις
- Αναδιοργάνωση της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας σε εφαρμογή της νομοθεσίας για την ολοκλήρωση της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και άλλες διατάξεις
- Σύσταση και τήρηση Μητρώου Πιστοποιημένων Αξιολογητών Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 4014/2011(Α΄ 209)
- Έγκριση γενικών κανόνων κοστολόγησης και τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος. Μέθοδος και διαδικασίες για την ανάκτηση κόστους των υπηρεσιών ύδατος στις διάφορες χρήσεις του
- Χαρακτηρισμός της περιοχής του Εθνικού Δρυμού Λευκών Ορέων ως Εθνικού Πάρκου
- Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών χάραξης, σήμανσης
- Καθορισμός κριτηρίων, μεθοδολογίας κατανομής αυτούσιου βιοντίζελ και ρύθμιση κάθε σχετικού θέματος…
- Χαρακτηρισμός χερσαίων και υδάτινων περιοχών της Οροσειράς Ροδόπης ως Εθνικό Πάρκο
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων σχετικά με την τήρηση των κριτηρίων αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών.
- Νέο καθεστώς στήριξης των σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και θερμότητας υψηλής απόδοσης
- Πράξεις εισφοράς σε γη και σε χρήμα
- Χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός
- Επίσπευση διαδικασιών κατάρτισης, θεώρησης και κύρωσης των δασικών χαρτών και λοιπές διατάξεις
- Καθορισμός Κανόνων
- Ρυθμιστικά σχέδια Αθήνας και Θεσσαλονίκης
- Χαρακτηρισμός των χερσαίων και θαλάσσιων περιοχών των «GR2330005, «GR2330008 και «GR2550005…
- Δημιουργία νέας καθετοποιημένης εταιρίας Ηλεκτρικής ενέργειας
- Ρυθμίσεις για την εξυγίανση ειδικού λογαριασμού
- Πλαίσιο για την ασφάλεια στις υπεράκτιες εργασίες έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός. Εναρμόνιση με την Οδηγία 2014/89/ΕΕ
- ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ρύθμιση θεμάτων Κ.Δ.Ε.Π.Α.Π
Για να ισχύσει η πρόβλεψη του παρόντος Άρθρου ότι Εκκρεμείς υποθέσεις διεκπεραιώνονται σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος θα πρέπει οι δύο Νόμοι να προβλέπουν ίδιες Τιμές Ζώνης.
Αυτό όμως δεν ισχύει για τα υπόλοιπα ακίνητα της Επικράτειας (πέραν των ακίνητων των ευρισκομένων στην ηπειρωτική Ελλάδα και στα νησιά Κρήτη και Εύβοια, που οι Τιμές Ζώνης είναι οι ίδιες) που βρίσκονται σε περιοχές εκτός σχεδίου πόλεως και εκτός ορίων οικισμού.
Για τα ακίνητα αυτά το παρόν σχέδιο Νόμου προβλέπει διαφορετικές Τιμές Ζώνης και θα πρέπει να τροποποιηθούν ανάλογα(υπάρχει σχετικό σχόλιο στο Άρθρο 22 για Τιμές ζώνης)
Είναι προφανές ότι δεν είναι δυνατόν οι δύο Νόμοι, ο Ν 4014/11 και το παρόν Σχέδιο Νόμου να προβλέπουν διαφορετικές Τιμές Ζώνης.
Για να ισχύσει η πρόβλεψη του παρόντος Άρθρου ότι <> θα πρέπει οι δύο Νόμοι να προβλέπουν ίδιες Τιμές Ζώνης.
Αυτό όμως δεν ισχύει για τα υπόλοιπα ακίνητα της Επικράτειας (πέραν των ακίνητων των ευρισκομένων στην ηπειρωτική Ελλάδα και στα νησιά Κρήτη και Εύβοια, που οι Τιμές Ζώνης είναι οι ίδιες) που βρίσκονται σε περιοχές εκτός σχεδίου πόλεως και εκτός ορίων οικισμού.
Για τα ακίνητα αυτά το παρόν σχέδιο Νόμου προβλέπει διαφορετικές Τιμές Ζώνης και θα πρέπει να τροποποιηθούν ανάλογα(υπάρχει σχετικό σχόλιο στο Άρθρο 22 για Τιμές ζώνης)
Είναι προφανές ότι δεν είναι δυνατόν οι δύο Νόμοι, ο Ν 4014/11 και το παρόν Σχέδιο Νόμου να προβλέπουν διαφορετικές Τιμές Ζώνης.
Επιτέλους να ξεκαθαρίσει ποιές διατάξεις είναι αυτές που ισχύουν και ποιές όχι, έστω και με προσάρτημα πίνακα στο Νόμο. Δεν αρκεί πια το ΄΄κάθε αντίθετη διάταξη καταργείται΄΄ (όπως έγινε και με τον 4014). Από τους πολλούς Νόμους έχουμε πάθει Black-Out.
Με το «Με Υπουργική απόφαση του αρμοδίου Υπουργού ΠΕΚΑ καθορίζεται κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την μετάβαση…» περιμένοντας να βγει η απόφαση πάλι θα υπάρχει αναβολή των υποθέσεων και νέες καθυστερήσεις. Δεν μπορείτε να το ξεκαθαρίσετε από τώρα? Το πνεύμα πρέπει να είναι πως με την ψήφιση να μπορούν οι υποθέσεις να ολοκληρώνονται.
Οι πελάτες ορίζουν υπεύθυνο το μηχανικό για το ποιο τους συμφέρει να ενταχθούν, στο νέο νόμο ή στον 4014, όμως δεν φαίνεται σε πολλές περιπτώσεις ποιος είναι ευνοϊκότερος, επειδή δεν μας παρουσιάσατε το παράρτημα με τους συντελεστές, ούτε τον αναλυτικό προϋπολογισμό, ούτε γράφετε αν θα ισχύουν τα ίδια, και ούτε δίνετε την επιλογή να επιλέξουμε, αφού καταργείτε τον 4014 με την ψήφιση του παρόντα νόμου.
Επίσης περιπτώσεις που έχουν ολοκληρωθεί στον 4014 να μπορούν να μεταπηδήσουν. Τι γίνεται όταν σε αυτές έχει γίνει ήδη συμβόλαιο?
Μέχρι την έκδοση τυχόν άλλης αντίστοιχης ρύθμισης, απαιτείται να διατηρηθούν οπωσδήποτε σε ισχύ οι προηγούμενες διατάξεις για τις Μικρές Παραβάσεις σύμφωνα με το άρθ.9 παρ.8 Ν.1512/85 και την Αποφ.7587/04 ΦΕΚ-372/Β/04, για τις οποίες θα πρέπει να γίνει συγκεκριμένη αναφορά στο άρθρο 30 του Νομοσχεδίου.
Δυστυχως τα τελευταια χρονια γινομαστε μαρτυρες εξαιρετικα προχειρων νομοθετηματων με αποκορυφωμα τον Ν.4014/11 με διαδικασιες διευκρινησεων μεσω ερωτοαπαντησεων(!) και αυτοαναιρουμενων εγκυκλιων. Αυτο πρεπει να σταματησει. Η νομοπαρασκευαστικη διαδικασια πρεπει να αποκτησει την απαιτουμενη σοβαροτητα ωστε οι ψηφισθεντες νομοι να αποκτησουν πραγματικη ισχυ. Η μη διευκρινηση εξ αρχης του ορου εκκρεμεις αποτελει αλλο ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα πως μια λεξη μπορει να ερμηνευθει κατα το δοκουν μεχρι της εκδοσεως μιας εγκυκλιου ή ερωτοαπαντησης (!). Το υπουργειο πρεπει να δωσει τον χρονο και την υλη στον νομοθετη ωστε να μπορουν να συντασσονται ορθοι νομοι με την ελαχιστη απαιτηση διευκρινησεων και εγκυκλιων και οχι να απαιτειται η συνταξη νομων σε χρονο dt το οποιο εκ των πραγματων δημιουργει λαθη και ασαφειες. Και αυτες οι ασαφειες και τα προδηλα λαθη πρεπει να διορθωθουν διοτι μιλαμε για νομους του κρατους και οχι για αποφασεις πολιτιστικων συλλογων.
απο την εμπειρία μου στην διαχείρηση υποθέσεων του Ν.4014/11 και δεδομένου ότι κάποιοι μηχανικοί έχουν μέν υποβάλει τα σχέδια ΑΛΛΑ οι πελάτες δέν πληρωνουν την δόσεις τους .. θα ήταν άδικο για τους μηχανικούς να ξαναεργαστούν στην σύνταξη νέων αρχείων χωρίς συμπληρωματική άμοιβή … και άρα
1) πρέπει να οριστεί απο το ΤΕΕ συμπληρωματική αμοιβή για την μετάβαση των υποθέσεων απο την μία μορφή υπαγωγής στην άλλη
2) να οριστεί ποσοστό επι του συνόλου του προστίμου ( ας πούμε 25-30% ) στις οποίες υπαγωγές να είναι στην διακριτική ευχέρεια του Υπαχθέντος η μεταπήδηση στις νέες διατάξεις.
Προτείνουμε την τροποποίηση του παρόντος άρθρου ως εξής:
Από την δημοσίευση του παρόντος κάθε διάταξη που ρυθμίζει ζητήματα του παρόντος νόμου καταργείται αυτοδικαίως.
Υποθέσεις οι οποίες διεκπεραιώθηκαν με τις προγενέστερες διατάξεις θεωρούνται αποδεκτές με εξαίρεση όσες εμπίπτουν στην περίπτωση ιζ’ του άρθρου 2 του παρόντος για τις οποίες απαιτείται η προβλεπόμενη εκεί έγκριση.
Στο άρθρο 30 να προστεθεί «Το ενιαίο ειδικό πρόστιμο που καταβλήθηκε από τη ΔΕΗ Α.Ε. με βάση τις διατάξεις του Ν. 4014/11 επιστρέφεται ή συμψηφίζεται με άλλες οφειλόμενες προς το Δημόσιο υποχρεώσεις της ΔΕΗ Α.Ε.»
Επεξήγηση : Για λόγους χρηστής Διοίκησης και προκειμένου να μην τεθούν σε δυσμενέστερη θέση όσοι έσπευσαν να συμμορφωθούν με τις υποχρεώσεις τους, προτείνεται η προηγούμενη ρύθμιση.
Θέμα: Ενημέρωση φακέλου οικοδομικής άδειας με τα κατασκευαστικά σχέδια.
1. Με το Ν. 4014/11, άρθρο 23, και τον προτεινόμενο νέο νόμο άρθρο 3, σε κάθε συμβόλαιο επισυνάπτεται «βεβαίωση μηχανικού», με την οποίαν ο μηχανικός βεβαιώνει ότι η οικοδομή δεν έχει αυθαίρετη κατασκευή ή χρήση, αφού την συγκρίνει με τα εγκεκριμένα σχέδια του φακέλου της άδειας και διαπιστώσει την συμφωνία της με αυτά. Θεωρημένα αντίγραφα των σχεδίων επισυνάπτονται στο συμβόλαιο, ως άρθρο 3 §2 του νέου νόμου.
2. Για την ορθή αντιμετώπιση της αναφερομένης στο θέμα ενημέρωσης χωρίς προβλήματα εκ των εμπλεκομένων απαιτείται η τροποποίηση των παρακάτω διατάξεων:
2.1.α. Στην παρ. 11 του άρθρου 23 του προτεινόμενου νόμου και στην παράγραφο 7 του άρθρου 50 του υφιστάμενου νόμου 4042/12, η φράση «ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ» να αντικατασταθεί με την «τροποποίηση μόνον των μηχανολογικών εγκαταστάσεων και όχι των υδραυλικών ηλεκτρολογικών και όψεως της οικοδομής».
Οι τροποποιήσεις των υδραυλικών, ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων ως και τυχόν άλλων, όπως των όψεων της οικοδομής, είναι απολύτως ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ στη διαφορετική διαμερισμάτωση ορόφου, λόγω των εσωτερικών μετατροπών και της αλλαγής θέσης δωματίων. Οι τροποποιήσεις αυτές συναντώνται κυρίως στις παλιές οικοδομές και αφορούν πολλούς συμπολίτες μας. Από εμπλεκομένους, όμως, χαρακτηρίζονται αυθαίρετες, γι’αυτό ζητούμεν την παραπάνω τροποποίηση, προς τακτοποίηση των αντίστοιχων περιπτώσεων που απασχολούν εκατοντάδες πολίτες.
2.1.β. Στο τέλος των παραγράφων 11 του άρθρου 23 του προτεινόμενου νόμου και 7 του άρθρου 50 του ν. 4042/12, να προστεθεί:
«Η εν λόγω διαφορετική διαμερισμάτωση ορόφου με τροποποίηση μόνον των μηχανολογικών του εγκαταστάσεων είναι αυθαίρετη κατασκευή, και αποτελεί μία (1) μόνον κτιριοδομική παράβαση για ολόκληρο τον όροφο» και
«Η υπαγωγή του στο Ν. 4014/11 με δήλωση του ιδιοκτήτη ή με αίτησή του (άρθρο 11 του προτεινόμενου νόμου) σε συνιδιοκτησία υποβάλλεται και από τον οικοπεδούχον, στον οποίον χορηγήθηκε η άδεια της οικοδομής.»
Θέμα: Ενημέρωση φακέλου οικοδομικής άδειας με τα κατασκευαστικά σχέδια.
1. Με το Ν. 4014/11, άρθρο 23, και τον προτεινόμενο νέο νόμο άρθρο 3, σε κάθε συμβόλαιο επισυνάπτεται «βεβαίωση μηχανικού», με την οποίαν ο μηχανικός βεβαιώνει ότι η οικοδομή δεν έχει αυθαίρετη κατασκευή ή χρήση, αφού την συγκρίνει με τα εγκεκριμένα σχέδια του φακέλου της άδειας και διαπιστώσει την συμφωνία της με αυτά. Θεωρημένα αντίγραφα των σχεδίων επισυνάπτονται στο συμβόλαιο, ως άρθρο 3 §2 του νέου νόμου.
2. Για την ορθή αντιμετώπιση της αναφερομένης στο θέμα ενημέρωσης χωρίς προβλήματα εκ των εμπλεκομένων απαιτείται η τροποποίηση των παρακάτω διατάξεων:
2.1.α. Στη παρ. ιστ κατηγορία 3 του άρθρου 9 του προτεινόμενου νόμου, να προστεθεί στο τέλος η φράση «και αλλαγές μόνο της πίσω οικοδομικής γραμμής του κτιρίου στον ακάλυπτο, για συνεχές σύστημα δόμησης σε μεσαίο οικόπεδο, χωρίς καμία μεταβολή των όρων δόμησης (κάλυψης, απόστασης του κτιρίου από το οπίσθιο όριο του οικοπέδου) και εργασιών δεν συνιστούν ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ». Και στην παράγραφο 9, περίπτωση β του άρθρου 6 του υφιστάμενου νόμου 4030/11, η φράση «το διάγραμμα δόμησης» να γραφεί «το διάγραμμα δόμησης, αλλά διάγραμμα δόμησης είναι και το περίγραμμα (κατασκευαστικό διάγραμμα δόμησης) που παρεκκλίνει του εγκεκριμένου, αλλά είναι ΑΥΣΤΗΡΑ ΣΥΜΦΩΝΟ με τους όρους δόμησης του οικοπέδου».
Στο 4030/11 υφιστάμενο νόμο ορθά δεν αναγράφεται η λέξη εγκεκριμένο διάγραμμα δόμησης (δ.δ.), για να συμπεριληφθούν και οι εν λόγω μικροπαρεκκλίσεις του κατασκευαστικού (κ.) δ.δ., όπως παρακάτω η περίπτωσή μας:
ΓΟΚ/73 (ΝΔ8/73), Συνεχές σύστημα δόμησης, Μεσαίο οικόπεδο εξ ων η θέση του κτιρίου είναι ΔΕΔΟΜΕΝΗ (εφαπτόμενο στα πλάγια όρια και στην όψη του), μεταβαλλόμενης μόνο της πίσω γραμμής του στον ακάλυπτο.
Και ως το άρθρο 18 §2α επιλέξαμε την τεθλασμένη γραμμή, ως και η εγκεκριμένη της 117/1976 άδειας με ελάχιστη διαφορά ως προς το σχήμα μεταξύ τους, χωρίς να παραβιάσουμε κανέναν όρο δόμησης του οικοπέδου. Κάλυψη 70%, Απόσταση από το οπίσθιο όριον Δ=2,50+5%.Η (άρθρα 17, 18 §2).
Δεν προσθέσαμε ούτε αφαιρέσαμε καμιά εργασία στην οικοδομή, και δεν υπαγόμεθα σε καμιά κατηγορία αυθαιρέτων εκ των 13 του σχετικού παραρτήματος του Ν. 4014/11. Και τελικά δεν ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣΑΜΕ ούτε πολεοδομικά, ούτε κτιριοδομικά.
Επειδή όμως οι εμπλεκομένοι χαρακτηρίζουν την εν λόγω παρέκκλισή μας στο (κ.δ.δ.) αυθαίρετη, γι’αυτό ζητούμεν την προτεινόμενη τροποποίηση, προκειμένου να ενημερώσουμε με το φάκελο της άδειας και με αυτό το κατασκευαστικό διάγραμμα δόμησης (κ.δ.δ.) ως νομίμου.
2.1.β. Στην παρ. ιστ κατηγορία 3 του άρθρου 9 του προτεινόμενου νόμου και στην παράγραφο 9, περίπτωση β του άρθρου 6 του ν. 4030/11 να προστεθεί στο τέλος η φράση: «Και στη διαφορετική διαμερισμάτωση ορόφου η ενημέρωση παλιών αδειών γίνεται με τα τροποποιηθέντα κατασκευαστικά σχέδια του (αρχιτεκτονικά, ξυλότυποι, Υδραυλικά και ηλεκτρολογικά)».
Να διευκρινισθεί εάν υποθέσεις που έχει καταβληθεί ολόκληρο το πρόστιμο με προγενέστερες διατάξεις και εκκρεμεί η υποβολή των σχετικών δικαιολογητικών θεωρούνται αποδεκτές.
Στην Υπουργική Απόφαση που αναφέρεται θα πρέπει με περισσότερη σαφήνεια να καθορίζεται πώς, αυθαίρετα που διεκπεραιώθηκαν με προγενέστερες διατάξεις, θα δηλωθούν με τον παρόντα νόμο, για να εκμεταλλευθούν ευνοϊκότερες διατάξεις και να συμψηφιστούν τα πρόστιμα.
Νομίζω ότι θα πρέπει να υπάρξει ιδιαίτερη προσοχή στις μεταβατικές αυτές διατάξεις.
1) στην πρώτη φράση : πρέπει να προστεθεί «εκτός του ν. 4014/2011», διαφορετικά ακυρώνετε τον προηγούμενο νόμο.
2)δεύτερη σειρά : προσθήκη : «υποθέσεις οι οποίες διεκπεραιώθηκαν ή εντάχθηκαν με τις προγενέστερες διατάξεις θεωρούνται αποδεκτές».
Κατά αυτόν τον τρόπο δεν ακυρώνονται οι εντάξεις με τον προηγούμενο νόμο και δεν δημιουργούνται προβλήματα με την ερμηνεία διότι το «διεκπεραιώνονται» παραπέμπει σε ολοκλήρωση της διαδικασίας. Μην ξεχνάτε δε ότι οι αρχιτεκτονικές επιτροπές δεν έχουν συσταθεί σε κανένα σημείο της Ελλάδας. Σε κάθε περίπτωση μία τέτοια σύνταξη καλύπτει κάθε περίπτωση.
3) Τρίτη σειρά : προσθήκη: «Εκκρεμείς υποθέσεις , οι οποίες δεν εντάχθηκαν σε προηγούμενες διατάξεις, διεκπεραιώνονται με τις διατάξεις του παρόντος».
«Εκκρεμείς υποθέσεις διεκπεραιώνονται σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος.»
Δηλαδή στην περίπτωση που κάποια πρόστιμα βγαίνουν μεγαλύτερα με τον παρόντα νόμο, και πάλι επωφελείται ο πλούσιος που είχε λεφτά για το εφάπαξ και ΄πηρε και την έκτπωση.
θα ήταν πιο δίκαιο και ειλικρινές, έστω και για μία φορά από μέρους σας, να πείτε ας διαλέγουν, όπως συνήθως ισχύει με τις αλλαγές σε όρους δόμησης και άδειες που είναι υπό έκδοση.
Επίσης τι πάει να πεί εκκρεμείς υποθέσεις.
μας είπε το υπουργείο τόσους μήνες επι τέλους τι θα συμπληρώνουμε στα δελτία δομικής τρωτότητάς??
Το Τεε σας το έδωσε στο πιάτο. ένα ναι ή ένα όχι έπρεπε να πέιτε. τι κάνατε?
Τι θα πώ εγώ στους πελάτες μου που δεν ήξερα τόσους μήνες τι να υποβάλλω και δεν έχω ολοκληρωμένη υπαγωγή, ενώ αυτοί πλήρωσαν εφάπαξ, αν αυξηθούν τα πρόστιμά τους??
ΈΛΕΟΣ
Αντί να μας δίνεται το νόμο να πούμε τα σχόλιά μας, γιατί δεν μας λέτε καλύτερα να σας τον γράψουμε εμείς?
Θα πρέπει πάραυτα να διευκρινιστεί ποιές θεωρούνται «εκρεμείς υποθέσεις».
Όλες οι υποβληθείσες δηλώσεις με τον ν. 4014/11 που βρίσκονται -τουλάχιστον- στο στάδιο «Προσωρινής Υπαγωγής» (οπότε έχουν καταστεί έγκυρες), ανεξαρτήτως αν έχει εξοφληθεί ολοσχερώς το πρόστιμο ή όχι -αρκεί να έχει καταβληθεί έστω και μία δόση-, θα πρέπει να ολοκληρωθούν σύμφωνα με τις διατάξεις του 4014/11, εφόσον με αυτές υποβλήθηκαν αρχικά.
Ως «εκρεμείς υποθέσεις» θα πρέπει να θεωρηθούν μόνο δηλώσεις στο στάδιο «Αρχικής Υποβολής» για τις οποίες δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία πληρωμή μέχρι την ισχύ του νέου νόμου (πιθανά με εξαίρεση την πληρωμή του παραβόλου, το οποίο άλλωστε και συμψηφίζεται με το συνολικό πρόστιμο).
Τροπολογία
στο Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής «Αντιμετώπιση της Αυθαίρετης Δόμησης και Περιβαλλοντικό Ισοζύγιο»
Με την ΚΥΑ 22292/1999 (ΦΕΚ 1768 Β/99) τροποποιήθηκε η 16/ΕΣΧΠ/1981 και με την παρ. 1 Β στοιχείο (6) της ΚΥΑ, καθορίστηκε ο χρόνος απομάκρυνσης, των βιομηχανιών – βιοτεχνιών μέσης και υψηλής όχλησης.
Με το αρθ. 3 του νόμου 2742/07 – 10 – 99, θεσπίστηκε νέο όργανο σε αντικατάσταση του ΕΣΧΠ και με το αρθ. 18 παρ 1α καταργήθηκε ο Ν. 360/1976. Επομένως καταργήθηκε ο νομικός μανδύας του ΕΣΧΠ.
Το νέο όργανο του αρθ. 3 του Ν. 2742/99 εξέδωσε την 11508/09 απόφασή του (ΦΕΚ 151 ΑΑΠ/09) που με το αρθ. 13 επιτρέπεται η συνέχιση λειτουργίας των νομίμως υφιστάμενων δραστηριοτήτων και με το αρθ. 14 καταργείται κάθε προηγούμενη αντίθετη διάταξη.
Μετά το 1999, ακολούθησε νέο νομικό πλαίσιο σύμφωνα με το οποίο, παρατείνονται συνεχώς οι προθεσμίες απομάκρυνσης των ιδίων δραστηριοτήτων (Ν. 2831/2000 αρθ. 26 παρ. 6 – Ν. 3212/03 αρθ. 12 και 23 παρ. 5 – Ν. 3325/05 αρθ. 7 – Ν. 3551/07 αρθ. 10 παρ. 1 – Ν. 3982/2011 αρθ. 75 καθώς και 11508/09 απόφαση ειδικού πλασίου βιομηχανίας).
Το προαναφερθέν νομικό πλαίσιο ισχύει για όλη την Επικράτεια, επομένως τυγχάνει εφαρμογής και στον νομό Ηρακλείου Κρήτης πλην όμως έρχεται σε αντίθεση με την παρ. 1Β στοιχείο (6) της ΚΥΑ 22292/99, η οποία έχει καταργηθεί πλέον σιωπηρά.
Η συγκεκριμένη διάταξη αν και έχει καταργηθεί σιωπηρά, προκαλεί εν τούτοις σύγχυση στους αρμόδιους υπαλλήλους, οι οποίοι δεν κατανοούν την έννοια της σιωπηρής κατάργησης, ότι δηλ. έχει την ίδια νομική ισχύ ως και η ρητή (αρθ. 2 Α.Κ. καθώς και γνωμοδοτήσεις 709/95, 307/2005 αποφάσεις Ν.Σ.Κ. και 616/1998 Ν.Σ.Κ.).
Τα ως άνω θέματα, ετέθησαν υπ΄όψιν των Υπουργών Ανάπτυξης και ΥΠΕΚΑ από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Ηρακλείου με το υπ΄αριθμ’ 1493/ 01 – 08 – 2012 έγγραφό του.
Κατόπιν του ανωτέρω εισηγούμεθα, όπως στις μεταβατικές διατάξεις του αρθ. 30 του σχεδίου νόμου προστεθεί η ακόλουθη ρύμιση:
« Η παράγραφος 1 Β στοιχείο (6) της ΚΥΑ 22292/4715/1999 (ΦΕΚ 1768 Β/99) καταργείται από δημοσιεύσεως του Ν. 2831/2000 (ΦΕΚ 140 Α/2000).»
Να γίνει επεξήγηση σχετικά με το ποιες θεωρουνται εκκρεμείς υποθέσεις. Θα πρέπει να ισχύσουν οι προθεσμίες του 4014 που έχουν δοθεί και αν κάποιος ιδιοκτήτης έχει ενταχθεί στον 4014 να μπορεί να ολοκληρώσει την υπαγωγή σε αυτόν αν το επιθυμεί.
«Υπαγωγές για τις οποίες κατά τις προγενέστερες διατάξεις υποβλήθηκε δελτίο δομικής τρωτότητας, σύμφωνα με τις τεχνικές οδηγίες του Τ.Ε.Ε, θεωρούνται αποδεκτές.»
Θα μπορούσε απλά να διευκρινιστεί αν αυτό το απόσπασμα ισχύει για τις δηλώσεις που έχουν υποβληθεί με το Ν4014/2011 και:
α) Βρίσκονται σε οποιοδήποτε στάδιο υπαγωγής και πρέπει μέχρι 30/9/2013 να υποβληθούν τα έγγραφα, άρα και το ΔΕλτίο Δομικής Τρωτότητας? ή
β) Θα πρέπει οπωσδήποτε πριν την ψήφιση του εν λόγω σχεδίου να έχουν «ανέβει στο σύστημα τα αρχεία?
Πρέπει να διευκρινιστεί απολύτως, πώς θα εντάσσονται στον νέο νόμο υποθέσεις που ολοκληρώθηκαν με τον 3843 ή τον 4014.
Πρέπει να διασαφηνιστεί ποιες υποθέσεις θεωρούνται εκκρεμείς.
1. Τι συμβαίνει εάν έχουν πληρωθεί εφάπαξ τα πρόστιμα αλλά δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία; Θεωρείται εκκρεμής η υπόθεση;
2.Υπάρχει δυνατότητα επιστροφής χρημάτων;Αυτό πρέπει να γίνει απολύτως ξεκάθαρο.
3. Επιπλέον, θα χρειαστεί να υποβληθούν ξανά τα έντυπα (υπεύθυνες δηλώσεις κλπ) με αναφορά στον καινούριο νόμο ή θα μπορεί να γίνει ένταξη με το υλικό που έχει συγκεντρωθεί για τον 4014;
Εκκρεμείς Υποθέσεις θεωρούνται :α.Ολες όσες υπήχθεισαν και δεν «έκλεισαν» με τη διαδικασια προηγούμενων νόμων (1337, 720,1512,3843,4014)και φυσικά είχαν τη δυνατότητα να υπαχθούν.
β.Οσες υποθέσεις «έκλεισαν» με προηγούμενους νόμους και κατα τον επανέλεγχο διαπιστώθηκαν λάθη ή παραλήψεις, «κλείνουν» με το παρόντα νόμο (κατα το μέρος που εντάσσεται σ΄αυτόν).
Άρθρο 30: Στο τέλος του δεύτερου εδαφίου προστίθεται η φράση «εφόσον δεν εμπίπτουν στις περιπτώσεις του άρθρου 2 του παρόντος.»
Συμφωνώ με την παρατήρηση του κ. Σταύρου Χατζόγλου. Υπάρχουν καθορισμένες προθεσμίες για τον 4014/2011. ΠΡΟΦΑΝΩΣ θα πρέπει να ισχύουν εκτός αν ο αιτών αποφασίσει την ένταξή του (που θα πρέπει να γίνεται εξαιρετικά απλά), στις διατάξεις του νέου νόμου. Χρειάζεται καλύτερη διατύπωση.
Πρέπει να δοθεί διευκρίνιση για τον όρο «εκκρεμείς υποθέσεις».
Θα πρεπει να αποσαφηνιστει ποιες ηδη υποβληθεισες δηλωσεις Ν.4014 θεωρουνται εκκρεμεις.
1.Με πληρωμενο παραβολο αλλα οχι υποβολη τροπου πληρωμης και αρα προστιμο στο συστημα;
2. Αυτες που ειναι σε προσωρινη υπαγωγη;
η επιλογη ή οχι του ιδιοκτητη να επανενταχθει στον νεο Νομο εχει να κανει με την νεα λιστα ή οχι των δικαιολογητικων, αλλα κυριως με τον συμψηφισμο, επανυπολογισμο και πιθανα επιστροφη προστιμων…
Ειναι Συνταγματικο δικαιωμα και μην αμφιβαλλετε, οτι στην κατασταση του ο Ελληνας θα το διεκδικησει.
Ως προς την πρόβλεψη που υπάρχει στη 3η γραμμή του παρόντος άρθρου και αναφέρει: «Εκκρεμείς υποθέσεις διεκπεραιώνονται σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος.» έχω να παρατηρήσω ότι στη περίπτωση που η ολοκλήρωση υπαγωγής που έχει πραγματοποιηθεί(η υπαγωγή, όχι η ολοκλήρωση) με το ν.4014/2011 θεωρείται ότι εμπίπτει στην ανωτέρω παράγραφο, τότε δεδομένου ότι διαφαίνεται ότι υπάρχουν ελάχιστες έστω περιπτώσεις που με το παρόντα νόμο θα οδηγήσουν σε μεγαλύτερα ποσά προστίμων,πιστεύω ότι μία «συνεπής» αντιμετώπιση ενός τέτοιου θέματος είναι επιβεβλημένη.
«Εκκρεμείς υποθέσεις διεκπεραιώνονται σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος.»
Ποιες είναι οι εκκρεμείς υποθέσεις? Οι δηλώσεις του Ν4014/2011 θεωρούνται εκκρεμείς αν είναι σε κατάσταση αρχικής ή προσωρινής υποβολής?