Ως καταληκτική ημερομηνία υπαγωγής ορίζεται η ………….
Άρθρο 28: Καταληκτική Ημερομηνία Υπαγωγής
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 01:Απαγόρευση εμπράγματων δικαιοπραξιών σε ακίνητα με αυθαίρετες κατασκευές ή αυθαίρετες αλλαγές χρήσης
- 96 ΣχόλιαΆρθρο 02:Απαγόρευση υπαγωγής.
- 81 ΣχόλιαΆρθρο 03: Δικαιοπραξίες
- 41 ΣχόλιαΆρθρο 04: Τοπογραφικό Διάγραμμα
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 05:Ρυθμίσεις του Ν.Δ/τος 1024/1971 (Α’ 232)
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 06: Ποινές
- 116 ΣχόλιαΆρθρο 07: Απόδειξη Χρόνου Κατασκευής Αυθαιρέτων Κατασκευών.
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 08: Ρύθμιση Αναστολής και εξαίρεσης από κατεδάφιση
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 09: Κατηγορίες αυθαιρέτων κατασκευών και χρήσεων.
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 10: Ηλεκτρονική Διαδικασία
- 84 ΣχόλιαΆρθρο 11: Δικαιολογητικά υπαγωγής αυθαίρετης κατασκευής ή αυθαίρετης αλλαγής χρήσης στις διατάξεις του παρόντος
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 12: Πρόχειρες Αυθαίρετες Κατασκευές
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 13: Αυθαίρετες Κατασκευές και Χρήσεις σε Παραδοσιακό Οικισμό
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 14: Αυθαίρετες κατασκευές σε διατηρητέο κτίριο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 15: Ρύθμιση αυθαίρετων κτισμάτων σε εξαγορασμένα ακίνητα και σε ακίνητα ιδιοκτησίας του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ)
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16: Ειδικές περιπτώσεις αυθαιρέτων κατασκευών ακινήτων του Δημοσίου
- 37 ΣχόλιαΆρθρο 17: Μειώσεις Προστίμων σε Ειδικές Ομάδες Πληθυσμού
- 95 ΣχόλιαΆρθρο 18: Γενικές διατάξεις υπολογισμού του ενιαίου ειδικού προστίμου
- 42 ΣχόλιαΆρθρο 19: Ειδικές διατάξεις υπολογισμού του ενιαίου ειδικού προστίμου
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 20: Συμψηφισμός καταβληθέντων προστίμων
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 21: Καταβολή Ενιαίου Ειδικού Προστίμου – Προθεσμίες.
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 22:Τιμή Ζώνης
- 82 ΣχόλιαΆρθρο 23: Ειδικές διατάξεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 24: Αναστολή Επιβολής Κυρώσεων και Είσπραξης Προστίμων
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 25: Ενέργειες αρμοδίων Υπηρεσιών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 26: Πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης μη δηλούμενων κατασκευών/ χρήσεων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 27: Έντυπη διαδικασία
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 28: Καταληκτική Ημερομηνία Υπαγωγής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29: Εξουσιοδοτικές διατάξειςΆρθρο 29: Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 30: Μεταβατικές διατάξεις
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 31: Πολεοδομικός σχεδιασμός και πρόστιμα
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 32: Ειδική Υπηρεσία Κατεδαφίσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33: Απόδοση ειδικού προστίμουΆρθρο 33: Απόδοση ειδικού προστίμου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 34: Δράσεις περιβαλλοντικού ισοζυγίου.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 35: Χωρικό Πεδίο δράσεων περιβαλλοντικού ισοζυγίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 36: Δικαιούχοι Χρηματοδότησης και Διαδικασία Χρηματοδότησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37: Διαδικασία διάθεσης του ενιαίου ειδικού προστίμουΆρθρο 37: Διαδικασία διάθεσης του ενιαίου ειδικού προστίμου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38: Απόδοση του ποσού χρηματοδότησηςΆρθρο 38: Απόδοση του ποσού χρηματοδότησης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 39: Πιλοτική Εφαρμογή.
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
17 Απριλίου 2013, 14:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
28 Απριλίου 2013, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
19 Σχόλια 1225 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35093 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό της διαχείρισης αποβλήτων, τη βελτίωση του πλαισίου εξοικονόμησης ενέργειας, την ανάπτυξη των έργων ενέργειας και την αντιμετώπιση πολεοδομικών ζητημάτων
- Αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών...
- Διατάξεις για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες και την προστασία του φυσικού και χωροταξικού περιβάλλοντος
- Μετονομασία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας σε Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ – ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΕΕ 2018/2001 ΚΑΙ 2019/944
- Εθνικός Κλιματικός Νόμος – Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Πρόληψης Δημιουργίας Αποβλήτων
- Διαβούλευση στο σχέδιο για την Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/2002 σχετικά με την τροποποίηση της οδηγίας 2012/27/ΕΕ για την ενεργειακή απόδοση
- Απαγόρευση καλλιέργειας ΓΤΟ
- Καθορισμός κανόνων, μέτρων και όρων για την αντιμετώπιση κινδύνων από ατυχήματα μεγάλης έκτασης
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 2012-27-ΕΕ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
- Αναθεώρηση Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Βοσκήσιμες γαίες Ελλαδας
- Κτήμα Τατοϊου
- Εγκριση κώδικα για την προστασία των νερών στο πλαίσιο οδηγίας
- Ανακύκλωση-βελτίωση αποβλήτων
- ΚΥΑ αειφορίας
- φυσικό αέριο -τροποιήσεις ν.4001/2011
- Ενσωμάτωση οδηγίας 2012/27/ΕΕ
- Σύσταση ΑΕ και τροποιοίσεις ν. 4123/2013
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Όροι δόμησης, κατασκευής, επιτρεπόμενες χρήσεις γης για κέντρα δεδομένων, χωροταξικές και πολεοδομικές ρυθμίσεις, αξιοποίηση πόρων Πράσινου Ταμείου και λοιπές περιβαλλοντικές και ενεργειακές διατάξεις
- Τροποποίηση του Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/944 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 5ης Ιουνίου 2019
- Διατάξεις για την απλοποίηση της περιβαλλοντικής αδειοδότησης, των περιβαλλοντικών επιθεωρήσεων και την προστασία του περιβάλλοντος
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣIΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ -Β’ ΦΑΣΗ, AΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Δημόσια Διαβούλευση για το Σχέδιο Νόμου «Ολοκληρωμένο Πλαίσιο για τη Διαχείριση Αποβλήτων»
- Νέο Σχέδιο Δράσης της Ελλάδας για την Κυκλική Οικονομία – Οδικός Χάρτης
- Έκθεση μακροπρόθεσμης στρατηγικής για την κινητοποίηση επενδύσεων για την ανακαίνιση και μετατροπή του εθνικού κτιριακού αποθέματος
- Προώθηση της Ανακύκλωσης–Ενσωμάτωση των Οδηγιών 2018/851 και 2018/852 της 30ής Μαΐου 2018.
- «Στρατηγική για την Ανάπτυξη της Εθνικής Υποδομής Γεωχωρικών Πληροφοριών (ΕΥΓΕΠ)»
- Σχέδιο Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (Master Plan) για τις λιγνιτικές περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας και της Μεγαλόπολης
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2019/904/ΕΕ σχετικά με τη μείωση των επιπτώσεων ορισμένων πλαστικών προϊόντων στο περιβάλλον»
- Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Εκσυγχρονισμός της Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής νομοθεσίας»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το «Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΠΕΑΡ)»
- Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
- Σχέδιο διατάξεων για ενσωμάτωση Οδηγιών 2019/692 και 2018/844
- Δημόσια Διαβούλευση για τη Μακροχρόνια Στρατηγική για το έτος 2050
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΠΕ»
- Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Ειδικού Χωρικού Σχεδίου (ΕΧΣ) για το Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
- Μητροπολιτικός Φορέας Γουδή - Ιλισίων
- Καθορισμός των Προδιαγραφών και του Περιεχομένου των Σχεδίων Δράσης Ειδών και Τύπων Οικοτόπων στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων του ν. 3937/2011 (ΦΕΚ 60 Α')
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων σύμφωνα με το άρθρο 21 του ν. 4062/2012
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών σύμφωνα με το άρθρο 32η του ν. 3468/2006
- Χορήγηση οικονομικών αντισταθμισμάτων σε εφαρμογή των διατάξεων των παρ. 1 και 4 του άρθρου 22 του ν. 1650/1986
- Κανονισμός Τιμολόγησης των ΦΟΔΣΑ και Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας
- Χαρακτηρισμός της υδάτινης, χερσαίας και ευρύτερης περιοχής της λίμνης Παμβώτιδας (Ιωαννίνων),Π.Ε. Ιωαννίνων ως Περιφερειακό Πάρκο, και καθορισμός χρήσεων γης, όρων και περιορισμών δόμησης
- Περιβαλλοντική διαχείριση των περιοχών με οικιστικές πυκνώσεις, ιώδους περιγράμματος
- Εθνικός Σχεδιασμός για την Ενέργεια και το Κλίμα
- Σύσταση Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων του άρθρου 19Α του ν.4062/2012 και όρια προστίμων
- Εθνικό Σχέδιο για την αύξηση του αριθμού των κτιρίων με σχεδόν μηδενική κατανάλωση ενέργειας (άρθρο 9 της Οδηγίας 2010/31/ΕΕ)
- Σχέδιο Στρατηγικής Ανάπτυξης της Δασοπονίας 2018-2038 (Εθνική Στρατηγική για τα Δάση)
- Χαρακτηρισμός χερσαίων, υδάτινων και θαλάσσιων περιοχών ως Εθνικού Πάρκου
- Έρευνα, εκμετάλλευση και διαχείριση του γεωθερμικού δυναμικού της χώρας και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης
- Εθνική Στρατηγική για την Κυκλική Οικονομία
- ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
- Σύσταση του Οργανισμού Εθνικού Κτηματολογίου
- Οργάνωση και λειτουργία φορέων διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών
- Τροποποίηση του άρθρου 15Α του ν. 3054/2002 & αντικατάσταση ΚΥΑ κριτηρίων & μεθοδολογία κατανομής βιοντίζελ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/1513
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/652
- ΣΧΕΔΙΟ ΚΥΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
- ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΠΕΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ
- Έρευνα και εκμετάλλευση λατομικών ορυκτών και άλλες διατάξεις
- «Ενεργειακές Κοινότητες και άλλες διατάξεις»
- Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων
- ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣ
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ - ΧΩΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
- Ίδρυση Εθνικού Οργανισμού Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και άλλων προϊόντων
- Χαρακτηρισμός της χερσαίας περιοχής του δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου ως Εθνικού Πάρκου Δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου, καθορισμός ζωνών προστασίας αυτού, χρήσεων, όρων και περιορισμών
- Μεθοδολογία υπολογισμού της Ειδικής Τιμής Αγοράς τεχνολογιών Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο αντικατάστασης του άρθρου 15Α του Ν3054_2002 Οργάνωση της αγοράς πετρελαιοειδών και άλλες διατάξεις
- Αναδιοργάνωση της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας σε εφαρμογή της νομοθεσίας για την ολοκλήρωση της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και άλλες διατάξεις
- Σύσταση και τήρηση Μητρώου Πιστοποιημένων Αξιολογητών Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 4014/2011(Α΄ 209)
- Έγκριση γενικών κανόνων κοστολόγησης και τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος. Μέθοδος και διαδικασίες για την ανάκτηση κόστους των υπηρεσιών ύδατος στις διάφορες χρήσεις του
- Χαρακτηρισμός της περιοχής του Εθνικού Δρυμού Λευκών Ορέων ως Εθνικού Πάρκου
- Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών χάραξης, σήμανσης
- Καθορισμός κριτηρίων, μεθοδολογίας κατανομής αυτούσιου βιοντίζελ και ρύθμιση κάθε σχετικού θέματος…
- Χαρακτηρισμός χερσαίων και υδάτινων περιοχών της Οροσειράς Ροδόπης ως Εθνικό Πάρκο
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων σχετικά με την τήρηση των κριτηρίων αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών.
- Νέο καθεστώς στήριξης των σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και θερμότητας υψηλής απόδοσης
- Πράξεις εισφοράς σε γη και σε χρήμα
- Χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός
- Επίσπευση διαδικασιών κατάρτισης, θεώρησης και κύρωσης των δασικών χαρτών και λοιπές διατάξεις
- Καθορισμός Κανόνων
- Ρυθμιστικά σχέδια Αθήνας και Θεσσαλονίκης
- Χαρακτηρισμός των χερσαίων και θαλάσσιων περιοχών των «GR2330005, «GR2330008 και «GR2550005…
- Δημιουργία νέας καθετοποιημένης εταιρίας Ηλεκτρικής ενέργειας
- Ρυθμίσεις για την εξυγίανση ειδικού λογαριασμού
- Πλαίσιο για την ασφάλεια στις υπεράκτιες εργασίες έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός. Εναρμόνιση με την Οδηγία 2014/89/ΕΕ
- ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ρύθμιση θεμάτων Κ.Δ.Ε.Π.Α.Π
Να υπάρχει καταληκτική ημερομηνία μόνο για τα αυθαίρετα χωρίς οικοδομική άδεια (ανέγερση ή προσθήκη). Για τα άλλα με υπερβάσεις σε κάλυψη, ύψος, αλλαγές κλπ. να μην υπάρχει. Έτσι κι αλλιώς μέσω των μεταβιβάσεων θα υποχρεωθούν σιγά σιγά όλοι να τα τακτοποιήσουν.
ΕΑΝ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ να δοθεί μια οριστική λύση στο ζήτημα των αυθαιρέτων , θα πρέπει η ΟΧΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΥΠΑΓΩΓΗΣ στο νέο νόμο να έχει χρονικό περιορισμό
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ Η ΟΧΙ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟ ΑΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ. ΠΡΟΣ ΤΟΥΤΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΚΙΝΗΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ Η ΜΗ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ.
ΤΟΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΟΝΟΣΗΜΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΘΕ ΚΤΗΡΙΟΥ.
ΑΣ ΣΤΟΧΕΥΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΣ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΘΑΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ.
ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΥΠΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ- ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ, ΜΗ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΣΕ ΑΥΤΟΝ.
ΑΚΟΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΑΚΙΝΗΤΟΥ ΝΑ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΕΙ ΚΑΘΕ ΠΙΘΑΝΗ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΝΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ, EAN AYTOΣ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΥΠΑΧΘΕΙ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΡΥΘΜΙΣΗ Η ΥΠΑΧΘΕΙ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΟΜΕΘΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ.
ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΜΑΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΟ ΝΑ ΘΕΣΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΩΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΘΕ ΚΤΗΡΙΟΥ Η ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΤΗΡΙΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ 28.07.2011 Η ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΗΜΕΡΟΜΗΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΑΙ.
Ο ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ να δοθεί μια οριστική λύση στο ζήτημα των αυθαιρέτων ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΧΘΟΥΝ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ. .
ΠΟΙΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ
Α ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΥΠΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΝΟΜΟ, ΟΠΩΣ ΜΕΙΩΤΙΚΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΣΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΥΠΑΓΩΓΗΣ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΔΙΑΤΗΡΗΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΑΝ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥ ΑΡΧΙΚΟΥ.
Β ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
ΑΓΟΡΑ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΙΣΧΥΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΝΟΜΟΥ, ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΥΠΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΤΗΡΙΟΥ.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ
Με δεδομένο των αριθμό των κτηρίων και τον μετρήσιμο των αριθμό των ιδιοκτησιών και των τετραγωνικών τους με ένα πολύ μικρό τίμημα /τμ ίσως μικρότερο του 1Ε κάθε ακίνητο μπορεί να αποκτηθεί το δικαίωμα της υπαγωγής .Το κόστος του δικαιώματος υπαγωγής θα συμψηφίζεται με το κόστος της τακτοποίησης- νομιμοποίησης η θα επιστέφεται αν δεν υπάρχει αυθαιρεσία μετά την ολοκλήρωση της ταυτότητας του κτηρίου.Με τον τρόπο αυτό μπορεί να εισπραχτεί ένα πολύ μεγάλο πόσο.
Η ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ.
ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΤΗΡΙΩΝ.
ΤΕΛΟΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΠΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΕΛΙΚΗΣ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΟΣ ΚΑΘΕ ΚΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΑΡΑΒΑΣΗ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ.
Να μην υπαρχει καταληκτικη ημερομηνια οικοδομων με Ο.Α διοτι α)πολλοι ιδιοκτητες δεν γνωριζουν μικροπαραβασεις που υπαρχουν στην ιδιοκτησια τους β)υποχεωτικα θα υπαχθουν σε περιπτωση μεταβιβασης και γ)η οικονομικη συγκυρια δεν ειναι η καλυτερη.
Θα πρέπει να υπάρχουν δύο φάσεις. Η καταληκτική ημερομηνία να είναι ένα έτος από την ημερομηνία δημοσίευσης και όσοι ρυθμίσουν να έχουν έκπτωση 20% επί των προστίμων και παραβόλων και από εκεί και πέρα να ισχύει για πάντα τα πρώτα 5 χρόνια χωρίς έκπτωση και με επαύξηση 5% για κάθε πενταετία που περνάει.
Στην δυσκολη σημερινη οικονομικη συγκυρια δεν πρεπει να υπαρξει καταληκτικη ημερομηνια για την υπαγωγη στο νομο ωστε μακροχρονια και το κρατος να εισπραξει τα αναμενομενα χρηματα αλλα και να λυθει οριστικα το προβλημα των αυθαιρετων.
δεν πρέπει να υπάρχει για πολούς λόγους.
α. πολύς κόσμος δεν γνωρίζει ότι στην ιδιοκτησία του υπάρχει μικρόπαραβαση
β. λόγω της οικονομικής συγκηρίας κ.λ.π
Εφόσον τεθεί καταληκτική ημερομηνία «γέννησης» αυθαιρέτου και βρεθεί αξιόπιστος τρόπος απόδειξης της ημερομηνίας «γέννησης» ΔΕΝ πρέπει να μπει καταληκτική ημερομηνία για την δυνατότητα δήλωσης του αυθαιρέτου για τους παρακάτω λόγους:
1) Πολλοί δεν γνωρίζουν ότι έχουν αυθαίρετη κατασκευή στο ακίνητό τους και το μαθαίνουν όταν χρειαστούν βεβαίωση μηχανικού
2) Η φοροδοτική ικανότητα των πολιτών σήμερα είναι στο ΜΗΔΕΝ
3) Αν ΔΕΝ δοθεί καταληκτική ημερομηνία αυτό θα είναι ένα βήμα για την αποκατάσταση της σχέσης εμπιστοσύνης του κράτους προς τον πολίτη και μια «απόδειξη» πως σκοπός είναι η ισονομία και η προσπάθεια να μπει μια τάξη στην πολεοδομική αυθαιρεσία και όχι η είσπραξη χρημάτων και μόνο
Να και κάτι σωστό: «Ως καταληκτική ημερομηνία υπαγωγής ορίζεται η ………….» Να μην αλλάξει ούτε τελεία!
Να μην υπάρχει καταληκτική ημερομηνία για κτίρια που έχουν οικοδομική άδεια διότι :
α) με τη βεβαίωση Μηχανικού που απαιτείται για τη μεταβίμαση ακινήτου οι ιδιοκτήτες είναι αναγκασμένοι να υπακούν στο Νόμο.
β) μπορεί ο ιδιοκτήτης να μην έχει γνώση της παράβασης (π.χ. κτίριο ψηλότερο ή χαμηλότερο κατά 10 εκ που είναι εκτός ανοχής σε διαμέρισμα που κάποιος έχει αγοράσει πριν 20 ή 30 χρόνια)
γ) υπάρχει οικονομική δυσχέρεια των πολιτών τη δεδομένη στιγμή.
Να μην υπάρχει καταληκτική ημερομηνία για τις αυθαίρετες κατασκευές που έχουν οικοδομική άδεια. Θα μπορούν να ενταχθούν οποτεδήποτε χρειαστεί να γίνει μεταβίβαση. Με αυτόν τον τρόπο το Δημόσιο θα μπορεί να εισπράξει τα χρήματα, γιατί στη μεταβίβαση θα υπάρχει οικονομικό κίνητρο στον πωλητή να προβεί στη νομιμοποίηση και ταυτόχρονα δεν πιέζονται οι ιδιοκτήτες στην δύσκολη σημερινή συγκυρία να προβούν στις τακτοποιήσεις (απλά δεν θα μπουν και το Δημόσιο δεν θα εισπράξει).
Αν δεν υπάρξει καταληκτική ημερομηνία ή επαύξηση του προστίμου ή μείωση του αριθμού των δόσεων ανά κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα καθυστέρησης υπαγωγής, δεν πρόκειται να υπάρξουν νέες υπαγωγές, πλην την περιπτώσεων μεταβίβασης ακινήτων.
Εφόσον επιχειρείται να δοθεί μια οριστική λύση στο ζήτημα των αυθαιρέτων , θα πρέπει η δυνατότητα υπαγωγής στο νέο νόμο να μην έχει χρονικό περιορισμό και φυσικά ούτε προσαυξήσεις(τιμωρία )επί του προστίμου ανά τρίμηνο η εξάμηνο όπως προαναφέρετε στα σχόλια που ήδη έχουν γίνει επί του άρθρου . Συγνώμη αλλά είναι αστείοι εκβιασμοί.
Ο νόμος πρέπει να μείνει ανοιχτός . Αργά η γρήγορα όλοι θα υπαχθούν σε αυτόν. Σε μια μεταβίβαση σε μια αγοραπωλησία θα έρθουμε όλοι αντιμέτωποι με τον νόμο..δεν μπορεί να ξεφύγει κανένας!(φοβερά έξυπνο το «δέσιμο» των αυθαιρεσιών με τις συμβολαιογραφικές πράξεις.)
Οι πελάτες σας δηλ είναι σίγουροι .Το ζητούμενο για εσάς και το πολύ δύσκολο είναι να ανακτήσετε την εμπιστοσύνη των πολιτών.
Πρέπει να δημιουργήσετε ένα σταθερό πλαίσιο για την αντιμετώπιση των αυθαιρέτων όπου να είναι οριστικό , με κόκκινη γραμμή την 28.07.2011. (η ημερομηνία αυτή δεν πρέπει κατά την γνώμη μου να αλλάξει.)
Θεωρώ ότι εάν αρχίσουν πάλι οι καταληκτικές ημερομηνίες και μετά νέες διευκρινιστικές επί του νόμου και νέες παρατάσεις … γιατί θα πέφτει το σύστημα ή γιατί δεν θα έχει την αναμενόμενη ανταπόκριση κτλ.πάλι οι πολίτες θα περιμένουν κάποιον νέο νόμο ευνοϊκότερο και θα συνεχιστεί η ιδία κατάσταση. Πρέπει ο στόχος να είναι όχι εισπρακτικός αλλά η οριστική πάταξη του φαινομένου των αυθαίρετων κατασκευών.
Απόδειξη στο ότι ο στόχος αυτός δεν επετεύχθηκε με τον ήδη υπάρχοντα νόμο 4014/11 είναι ότι ήδη σας ζητούν μέσα από αυτή την δημόσια διαβούλευση να συμπεριληφθούν στον νέο νόμο και τα αυθαίρετα μέχρι 31.12.12!! δηλ αποδεικνύεται ότι ο κόσμος συνεχίζει και αυθαιρετεί και ελπίζει ότι μια καινούργια διάταξη θα τους δικαιώσει και θα τους επιβραβεύσει!!
Σας ευχαριστώ
Να υπάρξει καταληκτική ημερομηνία για αυθαίρετα που δεν έχουν καθόλου οικοδομική άδεια (αφού πρώτα λυθεί το θέμα με τα εξ’ αδιαιρέτου αγροτεμάχια) και άρα όλοι οι ιδιοκτήτες τους γνωρίζουν οτι έχτισαν αυθαίρετα και όσοι έχουν οικοδομική άδεια να μπορούν να το τακτοποιήσουν όταν είναι να κάνουν κάποιο συμβόλαιο αλλά με αυξημένο πρόστιμο.
Να μη τεθεί καταληκτική ημερομηνία υπαγωγής των αυθερέτων στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο. Μετά την παρέλευση τριμήνου από την έναρξη ισχύος του νόμου να υπάρχει λογικό ποσοστό προσαυξησής στο ποσό του προστίμου ανά τρίμηνο. Η τακτική των παρατάσεων των προθεσμιών που δίδονται είναι μία κοροϊδία και πρέπει να σταματήσει επιτέλους επειδή δημιουργεί τεράστιες αδικίες μεταξύ των πολιτών.
Θα πρότεινα να μην υπάρξει καταληκτική ημερομηνία, αλλά μια μικρή προοδευτική αύξηση του προστίμου π.χ. ανά εξάμηνο, έτσι ώστε να υπάρξει κίνητρο για την έγκαιρη τακτοποίηση και να μην το αφήσουν όλοι οι ιδιοκτήτες πάλι τελευταία στιγμή. Το καθεστώς της συνεχούς παράτασης που ίσχυσε για τους 3843 και 4014 ήταν σχεδόν αστείο, αφού όλοι είτε ήξεραν πως θα δοθεί παράταση και το άφηναν, είτε προσέρχονταν τις τελευταίες ημέρες της κάθε προθεσμίας.
Η μόνη πραγματική λύση στο πρόβλημα είναι η ανοιχτή ημερομηνία. Όπως αποδείχθηκε και με τις προηγούμενες περιπτώσεις, και λόγω της οικονομικής κατάστασης, η καταληκτικές ημερομηνίες έχουν φτωχά αποτελέσματα. Η υποχρέωση τακτοποίησης της όποιας πολεοδομικής εκκρεμότητας προ κάθε δικαιοπραξίας είναι ρεαλιστικά το καλύτερο φίλτρο και εισπρακτικά, καθώς «ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος».
Θα πρέπει να μην υπάρχει καταληκτική ημερομηνία, δεδομένου και της οικονομικής δυσχέρειας που αντιμετωπίζουν πολλά νοικοκυριά και αδυνατούν στην παρούσα φάση να προχωρήσουν σε τακτοποίηση της αυθαίρετης κατασκευής. Σ’ αυτή την περίπτωση να δίδεται η δυνατότητα τακτοποίησης (υποχρεωτικά) με την πρώτη μελλοντική μεταβίβαση από οποιαδήποτε αιτία της αυθαίρετης κατασκευής και με την επιβολή πρόσθετων τελών και επιβαρύνσεων που θα αυξάνουν αναλογικά με την πάροδο του χρόνου από την ψήφιση του νομοσχεδίου, ώστε να είναι δίκαιο αυτοί που τακτοποίησαν ή θα τακτοποιήσουν τώρα την αυθαίρετη κατασκευή να πληρώσουν λιγότερα, από αυτούς που θα την τακτοποιήσουν αργότερα.
Αν τελικά ορίσετε καταλυτική ημερομηνία να δώσετε κάποια έκπτωση επιπλέον σ΄αυτούς που θα ενταχθούν νωρίτερα από την γιατί οι περισσότεροι ιδιοκτήτες περιμένουν τις τελευταίες ημέρες να προχωρήσουν σε δήλωση.
Προτεινω να μην υπαρχει καταληκτικη ημερομηνια…..εκτος αν ο σκοπος του νομοσχεδιου ειναι η αμμεση εισπραξη χρηματων και οχι η οριστικη αντιμετωπιση των αυθαιρετων