Στις περιοχές γενικής κατοικίας επιτρέπονται οι παρακάτω χρήσεις :
1. Κατοικία
2. Κοινωνική πρόνοια
3. Εκπαίδευσης, πλην τριτοβάθμιας
4. Αθλητικές εγκαταστάσεις (εκτός μεγάλων αθλητικών εγκαταστάσεων)
5. Θρησκευτικοί χώροι
6. Πολιτιστικές εγκαταστάσεις
7. Εμπορικά καταστήματα, καταστήματα παροχής προσωπικών υπηρεσιών υπεραγορές, πολυκαταστήματα, εμπορικές εκθέσεις
8. Γραφεία, Τράπεζες, Ασφάλειες , Κοινωφελείς οργανισμοί (ΔΕΗ, ΟΤΕ κλπ)
9. Περίθαλψη (συμπεριλαμβανομένου τις ιδιωτικές κλινικές και τις μονάδες χρόνιας αιμοκάθαρσης) (πλην Νοσοκομείων) μέχρι 100 κλίνες
10. Εστίαση, αναψυκτήρια, χώροι συνάθροισης κοινού
11. Ξενοδοχεία (κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα, ενοικιαζόμενα δωμάτια, επιπλωμένα διαμερίσματα και ξενώνες νεότητας) μέχρι 100 κλίνες
12. Στάθμευση (κτίρια-γήπεδα)
13. Πρατήρια Παροχής Καυσίμων & Ενέργειας (υγρών, αερίων καυσίμων & ηλεκτρ. Ενέργειας)
14. Συνεργεία αυτοκινήτων με δυνατότητα μεταφοράς μέχρι 9 ατόμων ή μέχρι 3,5 τόνων μικτού φορτίου (εξαιρούνται τα συνεργεία επισκευής μεγάλων και βαρέων οχημάτων)
15. Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου οχημάτων (ΚΤΕΟ, ΙΚΤΕΟ)
16. Σταθμοί μετεπιβίβασης ΜΜΜ
17. Αρτοποιεία
18. Επαγγελματικά εργαστήρια χαμηλής όχλησης τα οποία απαλλάσσονται από την διαδικασία Άδειας Εγκατάστασης και Λειτουργίας και εγκαταστάσεις αποθήκευσης χαμηλής όχλησης
Αρχική Περιβαλλοντική αναβάθμιση και ιδιωτική πολεοδόμησηΆρθρο 23 – Περιοχές Γενικής Κατοικίας (κατηγορία 2)
Άρθρο 23 – Περιοχές Γενικής Κατοικίας (κατηγορία 2)
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 01- Εκτάσεις περιβαλλοντικής αναβάθμισης και ιδιωτικής πολεοδόμησης
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Ειδικές εκτάσεις περιβαλλοντικής αναβάθμισης και ιδιωτικής πολεοδόμησης.
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Όροι και Περιορισμοί περιοχής περιβαλλοντικής αναβάθμισης και ιδιωτικής πολεοδόμησης
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Διαδικασία Πολεοδόμησης.
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Ειδική Εισφορά για δράσεις περιβαλλοντικής αναβάθμισης.
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Κοινόχρηστοι, Κοινωφελείς χώροι και έργα Υποδομής.
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Ζώνες αστικού αναδασμού.
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Ειδικές διατάξεις πολεοδόμησης.
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Θεσμικό Πλαίσιο Παράλληλων Αδειοδοτήσεων και Εγκρίσεων
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Εκτάσεις Ζωνών Συγκέντρωσης Δικαιωμάτων Δόμησης – Υποδοχέων Συντελεστή Δόμησης Οικοδομικών Συνεταιρισμών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Καταγραφή των ζωνών – υποδοχέων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12 – Έγκριση πολεοδομικής μελέτης στις ζώνες συγκέντρωσης – υποδοχής
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Επιτρεπόμενες Χρήσεις Γης – Υποχρεώσεις Οικοδομικών Συνεταιρισμών στον ΟΤΑ.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Πολεοδομική Μελέτη – Όροι και Περιορισμοί Δόμησης – Μορφολογικοί Κανόνες.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 -Κίνητρα αναζωογόνησης των εγκαταλελειμμένων οικισμών.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 -Ανάθεση – Εκπόνηση Πολεοδομικής Μελέτης- Αμοιβές
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Ιδιωτικές εκτάσεις- Ζώνες Συγκέντρωσης Δόμησης Οικοδομικών Συνεταιρισμών.
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Δικαιούχοι Ανταλλαγής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Διαδικασία Ανταλλαγής
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Μεταβατικές Διατάξεις
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Κατηγορίες Χρήσεων Γης
- 43 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Περιοχές Αμιγούς Κατοικίας (κατηγορία 1)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Περιοχές Γενικής Κατοικίας (κατηγορία 2)
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Περιοχές Πολεοδομικού Κέντρου – Κεντρικής Λειτουργίας Πόλης (κατηγορία 3)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Περιοχές τουρισμού – αναψυχής – παραθεριστικής (δεύτερης) κατοικίας (κατηγορία 4)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 – Περιοχές Κοινωφελών Λειτουργιών (κατηγορία 5)Άρθρο 26 – Περιοχές Κοινωφελών Λειτουργιών (κατηγορία 5)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Περιοχές Ελευθέρων Χώρων – Αστικού και Περιαστικού Πρασίνου (κατηγορία 6)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Περιοχές χονδρεμπορίου (κατηγορία 7)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Περιοχές Μεταφορών (κατηγορία 8)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Παραγωγικές εγκαταστάσεις χαμηλής και μέσης όχλησης, βιομηχανικού και βιοτεχνικού πάρκου (ΒΙΠΑ-ΒΙΟΠΑ) (κατηγορία 9)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 31 -Μικτής χρήσεως παραγωγικοί υποδοχείς (ΒΙΠΑ – ΒΙΟΠΑ – Ε.Π. προς εξυγίανση) (κατηγορία 10)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Περιοχές επιχειρηματικού πάρκου (Β, Γ και ειδικού τύπου) (κατηγορία 11)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33 – Τεχνολογικό Πάρκο (κατηγορία 12)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Επιχειρηματικά Πάρκα Ενδιάμεσου Βαθμού Οργάνωσης (ΕΠΕΒΟ) (κατηγορία 13)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35 – Εμπορευματικό Κέντρο (κατηγορία 14)Άρθρο 35 – Εμπορευματικό Κέντρο (κατηγορία 14)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Παραγωγικές εγκαταστάσεις υψηλής όχλησης (κατηγορία 15)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Επιχειρηματικά πάρκα τύπου Α (κατηγορία 16)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Εγκαταστάσεις αστικών υποδομών (κατηγορία 17)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Ιδιαίτερες χρήσεις (κατηγορία 18)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 40 – Εγκαταστάσεις γεωργικών, κτηνοτροφικών, αλιευτικών και λοιπών αγροτικών δραστηριοτήτων (κατηγορία 19)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 – Οικονομικές Δραστηριότητες (κατηγορία 20)
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 42 – Χρήσεις γης σε οριοθετημένους Οικισμούς
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 43 – Μεταβατικές Διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 44
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
29 Ιανουαρίου 2014, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
21 Φεβρουαρίου 2014, 09:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
11 Σχόλια 360 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35093 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό της διαχείρισης αποβλήτων, τη βελτίωση του πλαισίου εξοικονόμησης ενέργειας, την ανάπτυξη των έργων ενέργειας και την αντιμετώπιση πολεοδομικών ζητημάτων
- Αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών...
- Διατάξεις για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες και την προστασία του φυσικού και χωροταξικού περιβάλλοντος
- Μετονομασία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας σε Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ – ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΕΕ 2018/2001 ΚΑΙ 2019/944
- Εθνικός Κλιματικός Νόμος – Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Πρόληψης Δημιουργίας Αποβλήτων
- Διαβούλευση στο σχέδιο για την Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/2002 σχετικά με την τροποποίηση της οδηγίας 2012/27/ΕΕ για την ενεργειακή απόδοση
- Απαγόρευση καλλιέργειας ΓΤΟ
- Καθορισμός κανόνων, μέτρων και όρων για την αντιμετώπιση κινδύνων από ατυχήματα μεγάλης έκτασης
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 2012-27-ΕΕ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
- Αναθεώρηση Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Βοσκήσιμες γαίες Ελλαδας
- Κτήμα Τατοϊου
- Εγκριση κώδικα για την προστασία των νερών στο πλαίσιο οδηγίας
- Ανακύκλωση-βελτίωση αποβλήτων
- ΚΥΑ αειφορίας
- φυσικό αέριο -τροποιήσεις ν.4001/2011
- Ενσωμάτωση οδηγίας 2012/27/ΕΕ
- Σύσταση ΑΕ και τροποιοίσεις ν. 4123/2013
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Όροι δόμησης, κατασκευής, επιτρεπόμενες χρήσεις γης για κέντρα δεδομένων, χωροταξικές και πολεοδομικές ρυθμίσεις, αξιοποίηση πόρων Πράσινου Ταμείου και λοιπές περιβαλλοντικές και ενεργειακές διατάξεις
- Τροποποίηση του Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/944 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 5ης Ιουνίου 2019
- Διατάξεις για την απλοποίηση της περιβαλλοντικής αδειοδότησης, των περιβαλλοντικών επιθεωρήσεων και την προστασία του περιβάλλοντος
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣIΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ -Β’ ΦΑΣΗ, AΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Δημόσια Διαβούλευση για το Σχέδιο Νόμου «Ολοκληρωμένο Πλαίσιο για τη Διαχείριση Αποβλήτων»
- Νέο Σχέδιο Δράσης της Ελλάδας για την Κυκλική Οικονομία – Οδικός Χάρτης
- Έκθεση μακροπρόθεσμης στρατηγικής για την κινητοποίηση επενδύσεων για την ανακαίνιση και μετατροπή του εθνικού κτιριακού αποθέματος
- Προώθηση της Ανακύκλωσης–Ενσωμάτωση των Οδηγιών 2018/851 και 2018/852 της 30ής Μαΐου 2018.
- «Στρατηγική για την Ανάπτυξη της Εθνικής Υποδομής Γεωχωρικών Πληροφοριών (ΕΥΓΕΠ)»
- Σχέδιο Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (Master Plan) για τις λιγνιτικές περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας και της Μεγαλόπολης
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2019/904/ΕΕ σχετικά με τη μείωση των επιπτώσεων ορισμένων πλαστικών προϊόντων στο περιβάλλον»
- Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Εκσυγχρονισμός της Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής νομοθεσίας»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το «Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΠΕΑΡ)»
- Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
- Σχέδιο διατάξεων για ενσωμάτωση Οδηγιών 2019/692 και 2018/844
- Δημόσια Διαβούλευση για τη Μακροχρόνια Στρατηγική για το έτος 2050
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΠΕ»
- Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Ειδικού Χωρικού Σχεδίου (ΕΧΣ) για το Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
- Μητροπολιτικός Φορέας Γουδή - Ιλισίων
- Καθορισμός των Προδιαγραφών και του Περιεχομένου των Σχεδίων Δράσης Ειδών και Τύπων Οικοτόπων στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων του ν. 3937/2011 (ΦΕΚ 60 Α')
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων σύμφωνα με το άρθρο 21 του ν. 4062/2012
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών σύμφωνα με το άρθρο 32η του ν. 3468/2006
- Χορήγηση οικονομικών αντισταθμισμάτων σε εφαρμογή των διατάξεων των παρ. 1 και 4 του άρθρου 22 του ν. 1650/1986
- Κανονισμός Τιμολόγησης των ΦΟΔΣΑ και Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας
- Χαρακτηρισμός της υδάτινης, χερσαίας και ευρύτερης περιοχής της λίμνης Παμβώτιδας (Ιωαννίνων),Π.Ε. Ιωαννίνων ως Περιφερειακό Πάρκο, και καθορισμός χρήσεων γης, όρων και περιορισμών δόμησης
- Περιβαλλοντική διαχείριση των περιοχών με οικιστικές πυκνώσεις, ιώδους περιγράμματος
- Εθνικός Σχεδιασμός για την Ενέργεια και το Κλίμα
- Σύσταση Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων του άρθρου 19Α του ν.4062/2012 και όρια προστίμων
- Εθνικό Σχέδιο για την αύξηση του αριθμού των κτιρίων με σχεδόν μηδενική κατανάλωση ενέργειας (άρθρο 9 της Οδηγίας 2010/31/ΕΕ)
- Σχέδιο Στρατηγικής Ανάπτυξης της Δασοπονίας 2018-2038 (Εθνική Στρατηγική για τα Δάση)
- Χαρακτηρισμός χερσαίων, υδάτινων και θαλάσσιων περιοχών ως Εθνικού Πάρκου
- Έρευνα, εκμετάλλευση και διαχείριση του γεωθερμικού δυναμικού της χώρας και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης
- Εθνική Στρατηγική για την Κυκλική Οικονομία
- ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
- Σύσταση του Οργανισμού Εθνικού Κτηματολογίου
- Οργάνωση και λειτουργία φορέων διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών
- Τροποποίηση του άρθρου 15Α του ν. 3054/2002 & αντικατάσταση ΚΥΑ κριτηρίων & μεθοδολογία κατανομής βιοντίζελ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/1513
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/652
- ΣΧΕΔΙΟ ΚΥΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
- ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΠΕΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ
- Έρευνα και εκμετάλλευση λατομικών ορυκτών και άλλες διατάξεις
- «Ενεργειακές Κοινότητες και άλλες διατάξεις»
- Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων
- ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣ
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ - ΧΩΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
- Ίδρυση Εθνικού Οργανισμού Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και άλλων προϊόντων
- Χαρακτηρισμός της χερσαίας περιοχής του δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου ως Εθνικού Πάρκου Δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου, καθορισμός ζωνών προστασίας αυτού, χρήσεων, όρων και περιορισμών
- Μεθοδολογία υπολογισμού της Ειδικής Τιμής Αγοράς τεχνολογιών Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο αντικατάστασης του άρθρου 15Α του Ν3054_2002 Οργάνωση της αγοράς πετρελαιοειδών και άλλες διατάξεις
- Αναδιοργάνωση της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας σε εφαρμογή της νομοθεσίας για την ολοκλήρωση της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και άλλες διατάξεις
- Σύσταση και τήρηση Μητρώου Πιστοποιημένων Αξιολογητών Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 4014/2011(Α΄ 209)
- Έγκριση γενικών κανόνων κοστολόγησης και τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος. Μέθοδος και διαδικασίες για την ανάκτηση κόστους των υπηρεσιών ύδατος στις διάφορες χρήσεις του
- Χαρακτηρισμός της περιοχής του Εθνικού Δρυμού Λευκών Ορέων ως Εθνικού Πάρκου
- Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών χάραξης, σήμανσης
- Καθορισμός κριτηρίων, μεθοδολογίας κατανομής αυτούσιου βιοντίζελ και ρύθμιση κάθε σχετικού θέματος…
- Χαρακτηρισμός χερσαίων και υδάτινων περιοχών της Οροσειράς Ροδόπης ως Εθνικό Πάρκο
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων σχετικά με την τήρηση των κριτηρίων αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών.
- Νέο καθεστώς στήριξης των σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και θερμότητας υψηλής απόδοσης
- Πράξεις εισφοράς σε γη και σε χρήμα
- Χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός
- Επίσπευση διαδικασιών κατάρτισης, θεώρησης και κύρωσης των δασικών χαρτών και λοιπές διατάξεις
- Καθορισμός Κανόνων
- Ρυθμιστικά σχέδια Αθήνας και Θεσσαλονίκης
- Χαρακτηρισμός των χερσαίων και θαλάσσιων περιοχών των «GR2330005, «GR2330008 και «GR2550005…
- Δημιουργία νέας καθετοποιημένης εταιρίας Ηλεκτρικής ενέργειας
- Ρυθμίσεις για την εξυγίανση ειδικού λογαριασμού
- Πλαίσιο για την ασφάλεια στις υπεράκτιες εργασίες έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός. Εναρμόνιση με την Οδηγία 2014/89/ΕΕ
- ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ρύθμιση θεμάτων Κ.Δ.Ε.Π.Α.Π
Στο άρθρο 23 να προστεθεί εδάφιο 19, ως εξής: «19. Υποδομές μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας».
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΤΕΟ , ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΚΠΛΗΣΣΟΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΟΤΙ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΟΤΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΕΝΑ ΣΤΑΘΕΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΕΠΕΝΔΥΤΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ , ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΥΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΔΙΑΛΕΓΕΙ ΤΟ ΥΠΕΚΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΓΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΩΣ ΨΗΦΙΣΗ ΕΝΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΤΑ ΟΣΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΚΤΕΟ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΘΕΣΩ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΑ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ .
1) ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΝΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΞΑΝΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΞΑΝΑ ΑΛΛΑΧΘΕΙ ΤΟ 2008?
2) ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΣΧΕΤΙΚΟ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ?
3)ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΖΕΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟ 2008 ΜΕ ΤΟ άρθρο 11 του Ν.3710/2008 (Α,216) ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΤΕΟ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΑΥΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΑΠΟΦΟΡΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΔΕΝ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟΘΕΤΗ???
4) ΕΧΕΙ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΛΑΒΕΙ ΥΠΟΨΙΝ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΙΚΤΕΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΝΕΑ ΑΛΛΑΓΗ?
5)ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙ ΌΣΟΥΣ ΣΥΜΜΟΡΦΟΥΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΣΧΥΟΝΤΑ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΣΕ ΙΚΤΕΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΣΕ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΕΑΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΘΟΤΙ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝΕ ΣΕ ΜΕΙΟΝΕΚΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΤΥΧΟΝ ΝΕΩΝ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ?
ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΘΑ ΑΠΑΞΙΩΘΕΙ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΙΚΤΕΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΒΙΠΑ, ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟ Η ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΤΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΠΛΕΟΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΙΔΡΥΣΕΙ ΙΚΤΕΟ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΣΤΟ ΑΙΓΑΛΕΩ, Η ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑ ,Η ΣΤΗΝ Ν.ΣΜΥΡΝΗ Η ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ!
6)ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ?
7) ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟ ΥΠΕΚΑ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ;
8) ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΙΚΤΕΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΕΝΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3,5Τ ΚΑΙ ΒΑΡΕΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ?
9) ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΓΡΗΓΟΡΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΥΝΟΜΙΑ Η ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΙ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ.
ΟΣΟΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΕΣΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΠΡΟΣ ΠΟΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΞΑΓΓΕΛΕΙ Ο ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ
ΕΝΑΣ ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΜΙΑΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ ΙΚΤΕΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΥ ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ!
Η άποψη του Δήμου Κηφισιάς επί του Σχεδίου Νόμου του θέματος όπως εκφράσθηκε με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου μετά από εισήγηση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής είναι η ακόλουθη.
1. Είναι απαραίτητο να συνεχισθεί η ρύθμιση του περιεχομένου του Γ΄ κεφαλαίου με Προεδρικό Διάταγμα, όπως μέχρι τώρα (Π.Δ. 23-2-1987 / Φ.Ε.Κ. 166Δ΄6-3-1987 και Π.Δ. 81 / 1980) και για τους λόγους που αυτό εγένετο.
Η ρύθμιση με Νόμο θα δημιουργήσει σοβαρότατα προβλήματα περιβαλλοντικά, κυκλοφοριακά, αλλά και πολεοδομικά, όπου υφίσταται πολεοδομική σχεδίαση και όχι μόνο, η οποία έχει συνεκτιμήσει όλα τα σχετικά με την πολεοδόμηση στοιχεία και έχει διαμορφώσει καταστάσεις, οι οποίες είναι αδύνατον να τροποποιηθούν χωρίς σοβαρές συνέπειες στο οικιστικό περιβάλλον και στους όρους διαβίωσης των κατοίκων, σύμφωνα και με την πάγια νομολογία του Σ.τ.Ε.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η παράγραφος 7 του άρθρου 43 (μεταβατικές διατάξεις).
Ακόμα και το περιεχόμενο των επιμέρους διατάξεων δημιουργεί σοβαρότατους προβληματισμούς γενικώς, με τις προσθήκες νέων χρήσεων αλλά και ειδικότερα στην περιοχή του Δήμου Κηφισιάς, όπου οι πρόσθετες ρυθμίσεις ανατρέπουν την επί δεκαετιών εγκεκριμένη σχεδίαση.
Οσον αφορά τα συνεργεία επισκευής οχημάτων, ο συντάκτης του παρόντος έλαβε υπόψιν του, την αντίστοιχη νομοθεσία του Μεταφορών και επιτρέπονται μόνο τα συνεργεία ελεφρών οχημάτων (μέχρι 3,5 τόνοι) και δικύκλων.
Αντιθέτως αναιρείται πλήρως όλη η νομοθεσία του Μεταφορών, που αφορά Ιδιωτικά ΚΤΕΟ.
Και ερωτώ πως είναι δυνατόν να απαγορεύεται στην Γενική Κατοικία η ύπαρξη συνεργείων Βαρέων οχημάτων και να επιτρέπεται το Ιδιωτικό ΚΤΕΟ Βαρέων οχημάτων;
Με βάση το άρθρο αυτό, στις περιοχές Γενικής Κατοικίας και Πολεοδομικού κέντρου επιτρέπεται η ίδρυση και λειτουργία Ιδιωτικών ΚΤΕΟ.
Θυμίζω ότι βάσει του αρχικού νόμου 2963/2001 επιτρεπόταν η ίδρυση Ιδιωτικών ΚΤΕΟ, σε περιοχές εντός σχεδίου, μόνο σε Γενική κατοικία και Πολεοδομικό κέντρο στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη. Για όλη την υπόλοιπη Ελλάδα επιτρεπόταν σε περιοχές εκτός σχεδίου.
Στην συνέχεια με τον νόμο 3710/2008, ο οποίος ισχύει έως σήμερα, επιτρέπεται η λειτουργία Ιδιωτικών ΚΤΕΟ, εντός σχεδίου μόνο σε περιοχές ΒΙΠΑ, ΒΙΟΠΑ και χονδρεμπορίου και σε περιοχές εκτός σχεδίου.
Με το παρόν νομοσχέδιο που τίθεται σε διαβούλευση ανατρέπονται τα πάντα. Και ερωτώ τους ιθύνοντες:
1. ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ, ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΝΑ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ, ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ, ΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΙΔΙΑ ΔΡΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ, ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΣΕ ΠΟΛΥ ΠΛΕΟΝΕΚΤΙΚΟΤΕΡΗ ΘΕΣΗ;
ΔΗΛΑΔΗ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΔΕΝ ΣΕΒΕΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΑΣΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ;
2. ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΝΓΚΑΣΤΗΚΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΤΕΟ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΒΙΠΑ-ΒΙΟΠΑ, ΕΑΝ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΝΟΜΙΚΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙ;
3. ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟ ΥΠΕΚΑ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ; ΔΕΝ ΣΥΝΕΝΝΟΝΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ;
4. ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΡΘΡΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΤΕΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ, ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ. ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΤΕΟ ΣΕ ΟΛΗΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΕΧΟΥΝ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ.
5. ΤΗΝ ΟΧΛΗΣΗ, ΤΗΝ ΜΟΛΥΝΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΦΟΡΤΗΓΩΝ, ΕΠΙΒΑΤΗΓΩΝ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ, ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ, ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΣΚΕΦΤΕΙ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ;
Στα πλαίσια διαμαρτυρίας μας για το υπό διαβούλευση Νομοσχέδιο για τις χρήσεις γης με την ονομασία: “Περιβαλλοντική αναβάθμιση και ιδιωτική πολεοδόμηση – βιώσιμη ανάπτυξη, εγκαταλελειμμένοι οικισμοί και Οικοδομικοί Συνεταιρισμοί – Χρήσεις Γης”, σύμφωνα με το οποίο προτείνεται να μην επιτρέπεται η Τριτοβάθμια Εκπαίδευση στην περιοχή με χρήση γης “Γενικής Κατοικίας”, σας αποστέλλουμε τις απόψεις μας.
Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ)είναι ένα δυναμικό πανεπιστημιακό Ίδρυμα οικονομοτεχνικού χαρακτήρα, το οποίο εξειδικεύεται στους γνωστικούς χώρους της οικονομικής και διοικητικής επιστήμης, των διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών, των νέων τεχνολογιών και των επιστημών αποφάσεων.
Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του ιστορικού κέντρου της Αθήνας και η οποιαδήποτε απαγόρευση της επέκτασης των κτιριακών του υποδομών θα αποτελέσει, επιπλέον των σημαντικότερων επιπτώσεων στην ακαδημαϊκή του λειτουργία, εμπόδιο στην ανάταξη του ιστορικού κέντρου της πρωτεύουσας και στις πολιτιστικές και εμπορικές του δραστηριότητες.
Στα πλαίσια αυτά, η ακτινωτή ανάπτυξη του Πανεπιστημίου με κέντρο το σημερινό κτιριακό του συγκρότημα συνάδει με την πολιτική διατήρηση τέτοιων χρήσεων στην μητροπολιτική περιοχή της πρωτεύουσας και στη δημιουργία ενός σημαντικού “Εκπαιδευτικού Πόλου”.
Επισημαίνεται ότι το εν λόγω νομοσχέδιο επιδρά δυσμενώς στον εκσυγχρονισμό του Ιδρύματός μας, απαξιώνοντας τη λειτουργία της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και το σημαντικό και αναπτυξιακό ρόλο του στο Κέντρο της Αθήνας.
Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών θεωρεί ότι αυτή η απαγόρευση δεν θα πρέπει να ισχύσει για υφιστάμενες δομές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης που ευρίσκονται ήδη εντός πόλεων και ειδικότερα σε περιοχές με χρήση Γενικής Κατοικίας.
Θα ήταν δυνατόν μια τέτοια απαγόρευση να ισχύσει μόνο για νέα Πανεπιστήμια (π.χ. μελλοντικά Πανεπιστήμια ιδιωτικού τομέα, νέα Πανεπιστήμια επαρχιακών πόλεων κλπ.).
Και τούτο διότι:
α) Οι υφιστάμενες δομές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης εντός τέτοιων περιοχών, όπως είναι το ΟΠΑ και πολλά ακόμη Πανεπιστήμια (π.χ. ΕΚΠΑ) σε διάφορες πόλεις της χώρας και ιδιαίτερα στην πρωτεύουσα θα υποστούν τεράστια υποβάθμιση από την απαγόρευση όχι μόνο της περαιτέρω ανάπτυξής τους, αλλά και της περιορισμένης επέκτασης τους με τα απαραίτητα εκπαιδευτικά κτίρια, γραφειακές εγκαταστάσεις, ερευνητικά ή εκπαιδευτικά εργαστήρια, βοηθητικές εγκαταστάσεις (αρχεία, διοικητικές Υπηρεσίες κλπ).
β) Όλα (ή σχεδόν) τα Πανεπιστήμια της χώρας ευρίσκονται εντός κατοικημένων περιοχών και κυρίως εντός περιοχών Γενικής Κατοικίας.
Ακόμη και οι Πανεπιστημιουπόλεις των Αθηνών (Πανεπιστημίου Αθηνών και ΕΜΠ) οι οποίες διαθέτουν ιδιαίτερο Ρυθμιστικό Σχέδιο γειτνιάζουν με περιοχές Γενικής Κατοικίας και η αναγκαία ανάπτυξη ή και μικρή επέκτασή τους (διότι είναι πλέον υπερκορεσμένες) είναι υποχρεωτικό να γίνει εντός περιοχών με χρήση γης «Γενική Κατοικία» (Ζωγράφου, Ιλίσια, Καισαριανή κλπ) με αγορά, ενοικίαση ή μετατροπή υφισταμένων κτιρίων ή διαμερισμάτων ή ανέγερση νέων κτιρίων.
γ) Η σκοπούμενη διάταξη της απαγόρευσης της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε περιοχές με χρήση γης «Γενική Κατοικία» φαίνεται ότι καθοδηγείται από την πολιτική βούληση για χωροθέτηση των Πανεπιστημίων εκτός του πολεοδομικού ιστού των πόλεων για πολιτικούς λόγους.
Τούτο όμως δεν συμβαίνει σε καμία χώρα του κόσμου, είναι αντίθετο στην υπάρχουσα αντίληψη και πρακτική και θα προξενήσει πλήθος τεράστιων προβλημάτων για τα οποία δεν υφίσταται κανείς προγραμματισμός αντιμετώπισής τους και καμία οικονομική δυνατότητα επίλυσης.
Ως παραδείγματα τέτοιων προβλημάτων αναφέρουμε:
Πως θα αντιμετωπίσει ένα υπάρχον Πανεπιστήμιο την ανάγκη επέκτασής του κατά 4.000 m2, 5.000 m2 ή 8.000 m2 στο άμεσο μέλλον;
– Με την απομάκρυνση των νέων του αυτών κτιριακών εγκαταστάσεων σε ακτίνα πολλών χιλιομέτρων (π.χ. εκτός Αθηνών) με όλα τα προβλήματα που αυτή συνεπάγεται (απώλεια χρόνου, οικονομική επιβάρυνση, δυσλειτουργία, αδυναμία συντήρησης κλπ);
Μήπως τότε θα υποχρεωθούν τα Πανεπιστήμια να εγκαταλείψουν τα παλαιά τους εντός πόλεων κτίρια για την ύπαιθρο;
– Αυτή η ύπαιθρος, ιδιαίτερα για τις μεγάλες πόλεις (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πειραιάς), σε πόσες δεκάδες χιλιόμετρα θα βρίσκεται από την περιοχή κατοικίας των χρηστών;
– Τι προβλέψεις υφίστανται τότε για την ομαλή λειτουργία της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης σ’ ότι αφορά:
i) Μέσα συγκοινωνίας
ii) Οικονομικούς πόρους για την μετεγκατάσταση (και μάλιστα υπό τις παρούσες συνθήκες)
iii) Λοιπές δομές που εξυπηρετούν τους χρήστες της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
– Πως θα χρησιμοποιηθούν τότε τα διατιθέμενα εντός περιοχής Γενικής Κατοικίας αναρίθμητα κτίρια Εκπαίδευσης για τα οποία δεν υφίσταται κανείς προγραμματισμός;
– Ποια δομή θα αναλάβει την συντήρηση των εγκαταλειπόμενων από τα Πανεπιστήμια κτιριακών κελυφών εντός του Πολεοδομικού ιστού; Μήπως με ένα αόριστο νέο γενικό ευχολόγιο οι Δήμοι; (οι οποίοι στην πραγματικότητα δεν έχουν δυνατότητα να συντηρήσουν τις υφιστάμενες υποδομές ιδιοκτησίας τους;)
Κατόπιν των ανωτέρω θεωρούμε ότι στις περιοχές με χρήση Γης «Γενική Κατοικία» θα πρέπει να επιτρέπεται και η χρήση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
1. Με το άρθρο 11 του Ν.3710/2008 (Α,216) αντικαταστάθηκε η παρ. 3 του άρθρου 34 του Ν.2963/2001 (Α,268 ) με το οποίο δεν επιτρέπεται η Ίδρυση και Λειτουργία Ιδιωτικών ΚΤΕΟ σε περιοχές Γενικής Κατοικίας και Πολεοδομικού Κέντρου.
2. Με το άρθρο 5 παρ. 5 του Ν.3897/2010 (Α,208) » …. Σε είκοσι (20) έτη από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου ‘όλα τα προαναφερόμενα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ υποχρεούνται οριστικά και αμετάκλητα σε μετεγκατάσταση σε περιοχή εκτός Γενικής Κατοικίας ή Πολεοδομικού Κέντρου».
3. Και οι δύο παραπάνω Νόμοι ( Ν.3710/2008 και Ν.3897/2010 ) φέρουν την Υπογραφή του αρμοδίου Υπουργού Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.
4. Αν αναζητήσετε τις Αιτιολογικές Εκθέσεις θα διαπιστώσετε ότι βασική τους αιτιολόγηση είναι οι περιβαντολλογικές επιπτώσεις στη Γενική Κατοικία και Πολεοδομικό Κέντρο.
5. Από το 2008 και 2010 που θεσμοθετούσατε τα ανωτέρω τι έχει αλλάξει το 2014 και προτείνεται την Ίδρυση και Λειτουργία ΚΤΕΙ και Ιδιωτικών ΚΤΕΟ στη Γενική Κατοικία και Πολεοδομικό Κέντρο;
Τα τελευταία έτη κατά τα οποία έλαβε χώρα η συντριπτική πλειοψηφία των επενδύσεων σε Ιδιωτικά ΚΤΕΟ, αυτά έχουν περιοριστεί να λειτουργούν μόνο σε χρήσεις γης χονδρεμπορίου, ΒΙΠΕ & ΒΙΟΠΑ.
Αιφνίδια ανατροπή αυτού του κανόνα εύλογα θα οδηγήσει σε αθέμιτο ανταγωνισμό υπέρ των νεώτερων επιχειρήσεων και άρα θα επιδεινώσει τα πολύ σοβαρά προβλήματα βιωσιμότητας που ήδη παρατηρούνται στον κλάδο των ΚΤΕΟ, με τις προφανείς συνέπειες στην ποιότητα των ελέγχων.
Καθώς από την καλή λειτουργία των ΚΤΕΟ εξαρτάται άμεσα και καθοριστικά η τεχνική κατάσταση πλέον των 8 εκατομμυρίων κυκλοφορούντων οχημάτων και άρα η οδική ασφάλεια και καθώς δεν παρατηρούνται προβλήματα προσέγγισης από τους καταναλωτές στις υφιστάμενες μονάδες (περί τις 160 ανά την επικράτεια) δεν πρέπει λοιπόν να ανατραπεί η υφιστάμενη κατάσταση.
Οι πρωτοβουλίες του Υπ. Περιβάλλοντος απεναντίας, θα πρέπει να επικεντρωθούν στα συναρμόδια Υπ. Υποδομών και Προστασίας του Πολίτη, ώστε να ξεκινήσουν επιτέλους σε έκταση οι έλεγχοι για ΚΤΕΟ στο δρόμο, αλλά και μηχανογραφικά, καθώς τουλάχιστον 3 εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως δεν περνούν ΚΤΕΟ.
Σχετικά με τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ θα δημιουργηθεί σύγχυση διότι βάσει του ν.2963/2001 όπως ισχύει, επιτρέπονται σε εντός σχεδίου πόλεως περιοχές μόνο εντός Αττικής και Θεσσαλονίκης.
Η Γενική Κατοικία απευθύνεται σε εντός σχεδίου πόλεως και εντός ορίων οικισμού περιοχές.
Δεν αποσαφηνίζεται αν θα επιτρέπονται πλέον και σε εντός σχεδίου πόλεως ή οικισμών περιοχές με χρήση Γενική Κατοικία στην υπόλοιπη επικράτεια.
Οι προβλέψεις του άρθρου 3 του ΠΔ 23/2/87 (ΦΕΚ/166/Δ)είναι σαφώς πιο ορθές και σοφές.
Αρθ. 23
Η γλωσσική επιμέλεια δεν αποτελεί ασφαλώς κύριο μέλημα της διαβούλευσης. Όμως εκφράσεις όπως η «9. Περίθαλψη (συμπεριλαμβανομένου τις ιδιωτικές κλινικές…..) δίνουν αξιοθρήνητο δείγμα προχειρότητας. Κρίμα….