- Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας - http://www.opengov.gr/minenv -

Άρθρο 23 – Περιοχές Γενικής Κατοικίας (κατηγορία 2)

Στις περιοχές γενικής κατοικίας επιτρέπονται οι παρακάτω χρήσεις :
1. Κατοικία
2. Κοινωνική πρόνοια
3. Εκπαίδευσης, πλην τριτοβάθμιας
4. Αθλητικές εγκαταστάσεις (εκτός μεγάλων αθλητικών εγκαταστάσεων)
5. Θρησκευτικοί χώροι
6. Πολιτιστικές εγκαταστάσεις
7. Εμπορικά καταστήματα, καταστήματα παροχής προσωπικών υπηρεσιών υπεραγορές, πολυκαταστήματα, εμπορικές εκθέσεις
8. Γραφεία, Τράπεζες, Ασφάλειες , Κοινωφελείς οργανισμοί (ΔΕΗ, ΟΤΕ κλπ)
9. Περίθαλψη (συμπεριλαμβανομένου τις ιδιωτικές κλινικές και τις μονάδες χρόνιας αιμοκάθαρσης) (πλην Νοσοκομείων) μέχρι 100 κλίνες
10. Εστίαση, αναψυκτήρια, χώροι συνάθροισης κοινού
11. Ξενοδοχεία (κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα, ενοικιαζόμενα δωμάτια, επιπλωμένα διαμερίσματα και ξενώνες νεότητας) μέχρι 100 κλίνες
12. Στάθμευση (κτίρια-γήπεδα)
13. Πρατήρια Παροχής Καυσίμων & Ενέργειας (υγρών, αερίων καυσίμων & ηλεκτρ. Ενέργειας)
14. Συνεργεία αυτοκινήτων με δυνατότητα μεταφοράς μέχρι 9 ατόμων ή μέχρι 3,5 τόνων μικτού φορτίου (εξαιρούνται τα συνεργεία επισκευής μεγάλων και βαρέων οχημάτων)
15. Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου οχημάτων (ΚΤΕΟ, ΙΚΤΕΟ)
16. Σταθμοί μετεπιβίβασης ΜΜΜ
17. Αρτοποιεία
18. Επαγγελματικά εργαστήρια χαμηλής όχλησης τα οποία απαλλάσσονται από την διαδικασία Άδειας Εγκατάστασης και Λειτουργίας και εγκαταστάσεις αποθήκευσης χαμηλής όχλησης

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα (Ανοιχτό | Κλείσιμο)

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 23 – Περιοχές Γενικής Κατοικίας (κατηγορία 2)"

#1 Σχόλιο Από ΜΠΕΖΑΝΤΕ Χριστίνα Στις 1 Φεβρουάριος, 2014 @ 15:26

Αρθ. 23
Η γλωσσική επιμέλεια δεν αποτελεί ασφαλώς κύριο μέλημα της διαβούλευσης. Όμως εκφράσεις όπως η «9. Περίθαλψη (συμπεριλαμβανομένου τις ιδιωτικές κλινικές…..) δίνουν αξιοθρήνητο δείγμα προχειρότητας. Κρίμα….

#2 Σχόλιο Από ΚΛΟΥΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Στις 11 Φεβρουάριος, 2014 @ 22:46

Οι προβλέψεις του άρθρου 3 του ΠΔ 23/2/87 (ΦΕΚ/166/Δ)είναι σαφώς πιο ορθές και σοφές.

#3 Σχόλιο Από Ιωάννης Στις 13 Φεβρουάριος, 2014 @ 11:47

Σχετικά με τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ θα δημιουργηθεί σύγχυση διότι βάσει του ν.2963/2001 όπως ισχύει, επιτρέπονται σε εντός σχεδίου πόλεως περιοχές μόνο εντός Αττικής και Θεσσαλονίκης.
Η Γενική Κατοικία απευθύνεται σε εντός σχεδίου πόλεως και εντός ορίων οικισμού περιοχές.
Δεν αποσαφηνίζεται αν θα επιτρέπονται πλέον και σε εντός σχεδίου πόλεως ή οικισμών περιοχές με χρήση Γενική Κατοικία στην υπόλοιπη επικράτεια.

#4 Σχόλιο Από Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων Στις 13 Φεβρουάριος, 2014 @ 15:29

Τα τελευταία έτη κατά τα οποία έλαβε χώρα η συντριπτική πλειοψηφία των επενδύσεων σε Ιδιωτικά ΚΤΕΟ, αυτά έχουν περιοριστεί να λειτουργούν μόνο σε χρήσεις γης χονδρεμπορίου, ΒΙΠΕ & ΒΙΟΠΑ.

Αιφνίδια ανατροπή αυτού του κανόνα εύλογα θα οδηγήσει σε αθέμιτο ανταγωνισμό υπέρ των νεώτερων επιχειρήσεων και άρα θα επιδεινώσει τα πολύ σοβαρά προβλήματα βιωσιμότητας που ήδη παρατηρούνται στον κλάδο των ΚΤΕΟ, με τις προφανείς συνέπειες στην ποιότητα των ελέγχων.

Καθώς από την καλή λειτουργία των ΚΤΕΟ εξαρτάται άμεσα και καθοριστικά η τεχνική κατάσταση πλέον των 8 εκατομμυρίων κυκλοφορούντων οχημάτων και άρα η οδική ασφάλεια και καθώς δεν παρατηρούνται προβλήματα προσέγγισης από τους καταναλωτές στις υφιστάμενες μονάδες (περί τις 160 ανά την επικράτεια) δεν πρέπει λοιπόν να ανατραπεί η υφιστάμενη κατάσταση.

Οι πρωτοβουλίες του Υπ. Περιβάλλοντος απεναντίας, θα πρέπει να επικεντρωθούν στα συναρμόδια Υπ. Υποδομών και Προστασίας του Πολίτη, ώστε να ξεκινήσουν επιτέλους σε έκταση οι έλεγχοι για ΚΤΕΟ στο δρόμο, αλλά και μηχανογραφικά, καθώς τουλάχιστον 3 εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως δεν περνούν ΚΤΕΟ.

#5 Σχόλιο Από ΚΑΤΣΙΝΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ Στις 14 Φεβρουάριος, 2014 @ 11:57

1. Με το άρθρο 11 του Ν.3710/2008 (Α,216) αντικαταστάθηκε η παρ. 3 του άρθρου 34 του Ν.2963/2001 (Α,268 ) με το οποίο δεν επιτρέπεται η Ίδρυση και Λειτουργία Ιδιωτικών ΚΤΕΟ σε περιοχές Γενικής Κατοικίας και Πολεοδομικού Κέντρου.
2. Με το άρθρο 5 παρ. 5 του Ν.3897/2010 (Α,208) » …. Σε είκοσι (20) έτη από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου ‘όλα τα προαναφερόμενα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ υποχρεούνται οριστικά και αμετάκλητα σε μετεγκατάσταση σε περιοχή εκτός Γενικής Κατοικίας ή Πολεοδομικού Κέντρου».
3. Και οι δύο παραπάνω Νόμοι ( Ν.3710/2008 και Ν.3897/2010 ) φέρουν την Υπογραφή του αρμοδίου Υπουργού Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.
4. Αν αναζητήσετε τις Αιτιολογικές Εκθέσεις θα διαπιστώσετε ότι βασική τους αιτιολόγηση είναι οι περιβαντολλογικές επιπτώσεις στη Γενική Κατοικία και Πολεοδομικό Κέντρο.
5. Από το 2008 και 2010 που θεσμοθετούσατε τα ανωτέρω τι έχει αλλάξει το 2014 και προτείνεται την Ίδρυση και Λειτουργία ΚΤΕΙ και Ιδιωτικών ΚΤΕΟ στη Γενική Κατοικία και Πολεοδομικό Κέντρο;

#6 Σχόλιο Από ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Στις 14 Φεβρουάριος, 2014 @ 13:35

Στα πλαίσια διαμαρτυρίας μας για το υπό διαβούλευση Νομοσχέδιο για τις χρήσεις γης με την ονομασία: “Περιβαλλοντική αναβάθμιση και ιδιωτική πολεοδόμηση – βιώσιμη ανάπτυξη, εγκαταλελειμμένοι οικισμοί και Οικοδομικοί Συνεταιρισμοί – Χρήσεις Γης”, σύμφωνα με το οποίο προτείνεται να μην επιτρέπεται η Τριτοβάθμια Εκπαίδευση στην περιοχή με χρήση γης “Γενικής Κατοικίας”, σας αποστέλλουμε τις απόψεις μας.

Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ)είναι ένα δυναμικό πανεπιστημιακό Ίδρυμα οικονομοτεχνικού χαρακτήρα, το οποίο εξειδικεύεται στους γνωστικούς χώρους της οικονομικής και διοικητικής επιστήμης, των διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών, των νέων τεχνολογιών και των επιστημών αποφάσεων.

Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του ιστορικού κέντρου της Αθήνας και η οποιαδήποτε απαγόρευση της επέκτασης των κτιριακών του υποδομών θα αποτελέσει, επιπλέον των σημαντικότερων επιπτώσεων στην ακαδημαϊκή του λειτουργία, εμπόδιο στην ανάταξη του ιστορικού κέντρου της πρωτεύουσας και στις πολιτιστικές και εμπορικές του δραστηριότητες.

Στα πλαίσια αυτά, η ακτινωτή ανάπτυξη του Πανεπιστημίου με κέντρο το σημερινό κτιριακό του συγκρότημα συνάδει με την πολιτική διατήρηση τέτοιων χρήσεων στην μητροπολιτική περιοχή της πρωτεύουσας και στη δημιουργία ενός σημαντικού “Εκπαιδευτικού Πόλου”.

Επισημαίνεται ότι το εν λόγω νομοσχέδιο επιδρά δυσμενώς στον εκσυγχρονισμό του Ιδρύματός μας, απαξιώνοντας τη λειτουργία της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και το σημαντικό και αναπτυξιακό ρόλο του στο Κέντρο της Αθήνας.

Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών θεωρεί ότι αυτή η απαγόρευση δεν θα πρέπει να ισχύσει για υφιστάμενες δομές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης που ευρίσκονται ήδη εντός πόλεων και ειδικότερα σε περιοχές με χρήση Γενικής Κατοικίας.

Θα ήταν δυνατόν μια τέτοια απαγόρευση να ισχύσει μόνο για νέα Πανεπιστήμια (π.χ. μελλοντικά Πανεπιστήμια ιδιωτικού τομέα, νέα Πανεπιστήμια επαρχιακών πόλεων κλπ.).

Και τούτο διότι:
α) Οι υφιστάμενες δομές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης εντός τέτοιων περιοχών, όπως είναι το ΟΠΑ και πολλά ακόμη Πανεπιστήμια (π.χ. ΕΚΠΑ) σε διάφορες πόλεις της χώρας και ιδιαίτερα στην πρωτεύουσα θα υποστούν τεράστια υποβάθμιση από την απαγόρευση όχι μόνο της περαιτέρω ανάπτυξής τους, αλλά και της περιορισμένης επέκτασης τους με τα απαραίτητα εκπαιδευτικά κτίρια, γραφειακές εγκαταστάσεις, ερευνητικά ή εκπαιδευτικά εργαστήρια, βοηθητικές εγκαταστάσεις (αρχεία, διοικητικές Υπηρεσίες κλπ).
β) Όλα (ή σχεδόν) τα Πανεπιστήμια της χώρας ευρίσκονται εντός κατοικημένων περιοχών και κυρίως εντός περιοχών Γενικής Κατοικίας.
Ακόμη και οι Πανεπιστημιουπόλεις των Αθηνών (Πανεπιστημίου Αθηνών και ΕΜΠ) οι οποίες διαθέτουν ιδιαίτερο Ρυθμιστικό Σχέδιο γειτνιάζουν με περιοχές Γενικής Κατοικίας και η αναγκαία ανάπτυξη ή και μικρή επέκτασή τους (διότι είναι πλέον υπερκορεσμένες) είναι υποχρεωτικό να γίνει εντός περιοχών με χρήση γης «Γενική Κατοικία» (Ζωγράφου, Ιλίσια, Καισαριανή κλπ) με αγορά, ενοικίαση ή μετατροπή υφισταμένων κτιρίων ή διαμερισμάτων ή ανέγερση νέων κτιρίων.
γ) Η σκοπούμενη διάταξη της απαγόρευσης της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε περιοχές με χρήση γης «Γενική Κατοικία» φαίνεται ότι καθοδηγείται από την πολιτική βούληση για χωροθέτηση των Πανεπιστημίων εκτός του πολεοδομικού ιστού των πόλεων για πολιτικούς λόγους.
Τούτο όμως δεν συμβαίνει σε καμία χώρα του κόσμου, είναι αντίθετο στην υπάρχουσα αντίληψη και πρακτική και θα προξενήσει πλήθος τεράστιων προβλημάτων για τα οποία δεν υφίσταται κανείς προγραμματισμός αντιμετώπισής τους και καμία οικονομική δυνατότητα επίλυσης.

Ως παραδείγματα τέτοιων προβλημάτων αναφέρουμε:
 Πως θα αντιμετωπίσει ένα υπάρχον Πανεπιστήμιο την ανάγκη επέκτασής του κατά 4.000 m2, 5.000 m2 ή 8.000 m2 στο άμεσο μέλλον;
– Με την απομάκρυνση των νέων του αυτών κτιριακών εγκαταστάσεων σε ακτίνα πολλών χιλιομέτρων (π.χ. εκτός Αθηνών) με όλα τα προβλήματα που αυτή συνεπάγεται (απώλεια χρόνου, οικονομική επιβάρυνση, δυσλειτουργία, αδυναμία συντήρησης κλπ);
 Μήπως τότε θα υποχρεωθούν τα Πανεπιστήμια να εγκαταλείψουν τα παλαιά τους εντός πόλεων κτίρια για την ύπαιθρο;
– Αυτή η ύπαιθρος, ιδιαίτερα για τις μεγάλες πόλεις (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πειραιάς), σε πόσες δεκάδες χιλιόμετρα θα βρίσκεται από την περιοχή κατοικίας των χρηστών;
– Τι προβλέψεις υφίστανται τότε για την ομαλή λειτουργία της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης σ’ ότι αφορά:
i) Μέσα συγκοινωνίας
ii) Οικονομικούς πόρους για την μετεγκατάσταση (και μάλιστα υπό τις παρούσες συνθήκες)
iii) Λοιπές δομές που εξυπηρετούν τους χρήστες της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
– Πως θα χρησιμοποιηθούν τότε τα διατιθέμενα εντός περιοχής Γενικής Κατοικίας αναρίθμητα κτίρια Εκπαίδευσης για τα οποία δεν υφίσταται κανείς προγραμματισμός;
– Ποια δομή θα αναλάβει την συντήρηση των εγκαταλειπόμενων από τα Πανεπιστήμια κτιριακών κελυφών εντός του Πολεοδομικού ιστού; Μήπως με ένα αόριστο νέο γενικό ευχολόγιο οι Δήμοι; (οι οποίοι στην πραγματικότητα δεν έχουν δυνατότητα να συντηρήσουν τις υφιστάμενες υποδομές ιδιοκτησίας τους;)

Κατόπιν των ανωτέρω θεωρούμε ότι στις περιοχές με χρήση Γης «Γενική Κατοικία» θα πρέπει να επιτρέπεται και η χρήση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

#7 Σχόλιο Από Παντελής Λαζαρίδης Στις 14 Φεβρουάριος, 2014 @ 19:49

Με βάση το άρθρο αυτό, στις περιοχές Γενικής Κατοικίας και Πολεοδομικού κέντρου επιτρέπεται η ίδρυση και λειτουργία Ιδιωτικών ΚΤΕΟ.
Θυμίζω ότι βάσει του αρχικού νόμου 2963/2001 επιτρεπόταν η ίδρυση Ιδιωτικών ΚΤΕΟ, σε περιοχές εντός σχεδίου, μόνο σε Γενική κατοικία και Πολεοδομικό κέντρο στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη. Για όλη την υπόλοιπη Ελλάδα επιτρεπόταν σε περιοχές εκτός σχεδίου.
Στην συνέχεια με τον νόμο 3710/2008, ο οποίος ισχύει έως σήμερα, επιτρέπεται η λειτουργία Ιδιωτικών ΚΤΕΟ, εντός σχεδίου μόνο σε περιοχές ΒΙΠΑ, ΒΙΟΠΑ και χονδρεμπορίου και σε περιοχές εκτός σχεδίου.

Με το παρόν νομοσχέδιο που τίθεται σε διαβούλευση ανατρέπονται τα πάντα. Και ερωτώ τους ιθύνοντες:
1. ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ, ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΝΑ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ, ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ, ΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΙΔΙΑ ΔΡΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ, ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΣΕ ΠΟΛΥ ΠΛΕΟΝΕΚΤΙΚΟΤΕΡΗ ΘΕΣΗ;
ΔΗΛΑΔΗ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΔΕΝ ΣΕΒΕΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΑΣΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ;
2. ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΝΓΚΑΣΤΗΚΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΤΕΟ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΒΙΠΑ-ΒΙΟΠΑ, ΕΑΝ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΝΟΜΙΚΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙ;
3. ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟ ΥΠΕΚΑ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ; ΔΕΝ ΣΥΝΕΝΝΟΝΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ;
4. ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΡΘΡΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΤΕΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ, ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ. ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΤΕΟ ΣΕ ΟΛΗΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΕΧΟΥΝ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ.
5. ΤΗΝ ΟΧΛΗΣΗ, ΤΗΝ ΜΟΛΥΝΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΦΟΡΤΗΓΩΝ, ΕΠΙΒΑΤΗΓΩΝ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ, ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ, ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΣΚΕΦΤΕΙ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ;

#8 Σχόλιο Από Παντελής Λαζαρίδης Στις 16 Φεβρουάριος, 2014 @ 20:07

Οσον αφορά τα συνεργεία επισκευής οχημάτων, ο συντάκτης του παρόντος έλαβε υπόψιν του, την αντίστοιχη νομοθεσία του Μεταφορών και επιτρέπονται μόνο τα συνεργεία ελεφρών οχημάτων (μέχρι 3,5 τόνοι) και δικύκλων.
Αντιθέτως αναιρείται πλήρως όλη η νομοθεσία του Μεταφορών, που αφορά Ιδιωτικά ΚΤΕΟ.
Και ερωτώ πως είναι δυνατόν να απαγορεύεται στην Γενική Κατοικία η ύπαρξη συνεργείων Βαρέων οχημάτων και να επιτρέπεται το Ιδιωτικό ΚΤΕΟ Βαρέων οχημάτων;

#9 Σχόλιο Από ΔΗΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ Στις 17 Φεβρουάριος, 2014 @ 14:19

Η άποψη του Δήμου Κηφισιάς επί του Σχεδίου Νόμου του θέματος όπως εκφράσθηκε με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου μετά από εισήγηση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής είναι η ακόλουθη.

1. Είναι απαραίτητο να συνεχισθεί η ρύθμιση του περιεχομένου του Γ΄ κεφαλαίου με Προεδρικό Διάταγμα, όπως μέχρι τώρα (Π.Δ. 23-2-1987 / Φ.Ε.Κ. 166Δ΄6-3-1987 και Π.Δ. 81 / 1980) και για τους λόγους που αυτό εγένετο.
Η ρύθμιση με Νόμο θα δημιουργήσει σοβαρότατα προβλήματα περιβαλλοντικά, κυκλοφοριακά, αλλά και πολεοδομικά, όπου υφίσταται πολεοδομική σχεδίαση και όχι μόνο, η οποία έχει συνεκτιμήσει όλα τα σχετικά με την πολεοδόμηση στοιχεία και έχει διαμορφώσει καταστάσεις, οι οποίες είναι αδύνατον να τροποποιηθούν χωρίς σοβαρές συνέπειες στο οικιστικό περιβάλλον και στους όρους διαβίωσης των κατοίκων, σύμφωνα και με την πάγια νομολογία του Σ.τ.Ε.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η παράγραφος 7 του άρθρου 43 (μεταβατικές διατάξεις).
Ακόμα και το περιεχόμενο των επιμέρους διατάξεων δημιουργεί σοβαρότατους προβληματισμούς γενικώς, με τις προσθήκες νέων χρήσεων αλλά και ειδικότερα στην περιοχή του Δήμου Κηφισιάς, όπου οι πρόσθετες ρυθμίσεις ανατρέπουν την επί δεκαετιών εγκεκριμένη σχεδίαση.

#10 Σχόλιο Από ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΠΑΣ Στις 18 Φεβρουάριος, 2014 @ 22:10

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΤΕΟ , ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΚΠΛΗΣΣΟΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΟΤΙ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΟΤΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΕΝΑ ΣΤΑΘΕΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΕΠΕΝΔΥΤΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ , ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΥΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΔΙΑΛΕΓΕΙ ΤΟ ΥΠΕΚΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΓΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΩΣ ΨΗΦΙΣΗ ΕΝΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΤΑ ΟΣΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΚΤΕΟ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΘΕΣΩ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΑ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ .

1) ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΝΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΞΑΝΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΞΑΝΑ ΑΛΛΑΧΘΕΙ ΤΟ 2008?
2) ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΣΧΕΤΙΚΟ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ?
3)ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΖΕΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟ 2008 ΜΕ ΤΟ άρθρο 11 του Ν.3710/2008 (Α,216) ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΤΕΟ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΑΥΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΑΠΟΦΟΡΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΔΕΝ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟΘΕΤΗ???
4) ΕΧΕΙ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΛΑΒΕΙ ΥΠΟΨΙΝ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΙΚΤΕΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΝΕΑ ΑΛΛΑΓΗ?
5)ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙ ΌΣΟΥΣ ΣΥΜΜΟΡΦΟΥΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΣΧΥΟΝΤΑ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΣΕ ΙΚΤΕΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΣΕ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΕΑΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΘΟΤΙ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝΕ ΣΕ ΜΕΙΟΝΕΚΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΤΥΧΟΝ ΝΕΩΝ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ?
ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΘΑ ΑΠΑΞΙΩΘΕΙ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΙΚΤΕΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΒΙΠΑ, ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟ Η ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΤΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΠΛΕΟΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΙΔΡΥΣΕΙ ΙΚΤΕΟ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΣΤΟ ΑΙΓΑΛΕΩ, Η ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑ ,Η ΣΤΗΝ Ν.ΣΜΥΡΝΗ Η ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ!
6)ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ?
7) ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟ ΥΠΕΚΑ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ;
8) ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΙΚΤΕΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΕΝΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3,5Τ ΚΑΙ ΒΑΡΕΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ?
9) ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΓΡΗΓΟΡΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΥΝΟΜΙΑ Η ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΙ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ.
ΟΣΟΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΕΣΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΠΡΟΣ ΠΟΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΞΑΓΓΕΛΕΙ Ο ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ
ΕΝΑΣ ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΜΙΑΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ ΙΚΤΕΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΥ ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ!

#11 Σχόλιο Από ΑΔΜΗΕ Α.Ε. Στις 20 Φεβρουάριος, 2014 @ 16:27

Στο άρθρο 23 να προστεθεί εδάφιο 19, ως εξής: «19. Υποδομές μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας».