1. Διατηρείται και ενισχύεται ο πρωτογενής τομέας για λόγους συμβολής στην κάλυψη των αναγκών των κατοίκων της Αττικής και για περιβαλλοντικούς λόγους, που αναφέρονται στη διαφύλαξη του τοπίου, της βιοποικιλότητας και των αγροτοοικοσυστημάτων. Αναγνωρίζεται η σημασία του πρωτογενούς τομέα ως υποστηρικτικού και συμπληρωματικού στις παραγωγικές διαδικασίες του δευτερογενούς και του τριτογενούς τομέα.
2. Ειδικοί στόχοι για την ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα στη μητροπολιτική περιφέρεια Αττικής, είναι οι εξής:
α) Η υποστήριξη, η ενίσχυση και ο εκσυγχρονισμός των δραστηριοτήτων που αφορούν στη γεωργία, στην κτηνοτροφία και στην αλιεία.
β) Η αναβάθμιση των δραστηριοτήτων του πρωτογενούς τομέα και η στήριξη μεθόδων παραγωγής που συμβάλλουν στην προώθηση και ενίσχυση πιστοποιήσιμων μορφών διαχείρισης, κυρίως βιολογικής γεωργίας και κτηνοτροφίας, και ολοκληρωμένης διαχείρισης.
γ) Η ενίσχυση συμπληρωματικών προς τον πρωτογενή τομέα δραστηριοτήτων, όπως η χωροθέτηση συμπληρωματικών χρήσεων δευτερογενούς και τριτογενούς τομέα.
3. Η γεωργική γη αντιμετωπίζεται ως σημαντικός περιβαλλοντικός και παραγωγικός πόρος. Για την αποτελεσματικότερη προστασία της γεωργικής γης:
α) Καθορίζονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων περιοχές γεωργίας πρώτης προτεραιότητας στην Περιφέρεια Αττικής.
β) Διατάξεις για τον καθορισμό και την οριοθέτηση γεωργικών περιοχών μπορούν να προβλέπονται με τα κατώτερα επίπεδα σχεδιασμού, με τα οποία καθορίζονται και οι επιτρεπόμενες δραστηριότητες και επιβάλλονται ειδικοί όροι δόμησης. Ενδεικτικά, κατηγοριοποιούνται οι γεωργικές περιοχές, όπως περιγράφονται στο Παράρτημα XII, όπου και διατυπώνονται οι σχετικές κατευθύνσεις.
4. Για τη χωροθέτηση μονάδων και ζωνών Υδατοκαλλιεργειών στην Αττική εφαρμόζονται οι διατάξεις του Ειδικού Πλαισίου Χωροταξικού Σχεδιασμού και Αειφόρου Ανάπτυξης για τις Υδατοκαλλιέργειες (ΑΠ 31722/4.11.2011 Β΄ 2505). Συντάσσονται ειδικές μελέτες, με τις οποίες αξιολογούνται οι συνθήκες λειτουργίας τους και οι δραστηριότητες των μονάδων στο θαλάσσιο και στο χερσαίο χώρο, όσον αφορά στις ίδιες και στην ανάπτυξη και στον ανταγωνισμό άλλων χρήσεων ή δραστηριοτήτων, με στόχο τον ακριβή προσδιορισμό και την οριοθέτηση των ζωνών καταλληλότητας υδατοκαλλιεργειών εντός των Περιοχών Ανάπτυξης Υδατοκαλλιεργιών ή τον καθορισμό νέων, εφόσον αποδειχθούν αναγκαίες.
Άρθρο 23 – Πρωτογενής Τομέας Παραγωγής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 01- Ορισμός και περιεχόμενο του νέου Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας- Αττικής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 02 – Χρονική διάρκειαΆρθρο 02 – Χρονική διάρκεια
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Στρατηγικοί στόχοι του νέου ΡΣΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 04 – Ισόρροπη οικονομική ανάπτυξη, ενίσχυση του διεθνούς ρόλου της Αθήνας – Αττικής, βελτίωση της ανταγωνιστικότητας, αύξηση της παραγωγής και της απασχόλησης σε όλους τους τομείς δραστηριοτήτων.Άρθρο 04 – Ισόρροπη οικονομική ανάπτυξη, ενίσχυση του διεθνούς ρόλου της Αθήνας – Αττικής, βελτίωση της ανταγωνιστικότητας, αύξηση της παραγωγής και της απασχόλησης σε όλους τους τομείς δραστηριοτήτων.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Βιώσιμη χωρική ανάπτυξη, εξοικονόμηση πόρων, αποτελεσματική προστασία του περιβάλλοντος και της πολιτιστικής κληρονομιάς και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06 – Βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων και εξισορρόπηση στην κατανομή των πόρων και των ωφελειών από την ανάπτυξηΆρθρο 06 – Βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων και εξισορρόπηση στην κατανομή των πόρων και των ωφελειών από την ανάπτυξη
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07 – Πρότυπο Χωρικής ΟργάνωσηςΆρθρο 07 – Πρότυπο Χωρικής Οργάνωσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08 – Χωροταξική οργάνωσηΆρθρο 08 – Χωροταξική οργάνωση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 09 – Κατευθύνσεις για την Οργάνωση Χωρικών Ενοτήτων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Οικιστικό Δίκτυο και Δίκτυο Πολεοδομικών Κέντρων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Οργάνωση αξόνων και πόλων ανάπτυξης
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Οικιστική Ανάπτυξη και Πολεοδομική Οργάνωση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 – Αστική αναζωογόνησηΆρθρο 13 – Αστική αναζωογόνηση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Μητροπολιτικές Παρεμβάσεις
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Προστασία και ανάδειξη των ιστορικών και πολιτιστικών πόρων και των πολιτιστικών υποδομών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 – Ολοκληρωμένος σχεδιασμός και διαχείριση του παράκτιου χώρου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 – Στόχοι για την προστασία του περιβάλλοντος
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Προστασία του φυσικού χώρου και της βιοποικιλότητας και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19 – Οργάνωση πλέγματος πρασίνουΆρθρο 19 – Οργάνωση πλέγματος πρασίνου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Διαχείριση υδάτων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Περιβαλλοντικές υποδομές και παρακολούθηση κατάστασης περιβάλλοντος
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Αττικό Τοπίο
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Πρωτογενής Τομέας Παραγωγής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 -Δευτερογενής και Τριτογενής τομέας – Χωρική στρατηγική για την οικονομική ανάπτυξη της ΠεριφέρειαςΆρθρο 24 -Δευτερογενής και Τριτογενής τομέας – Χωρική στρατηγική για την οικονομική ανάπτυξη της Περιφέρειας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Οργάνωση Δευτερογενούς Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 – Οργάνωση Δραστηριοτήτων Χονδρικού Εμπορίου και Εφοδιαστικής ΑλυσίδαςΆρθρο 26 – Οργάνωση Δραστηριοτήτων Χονδρικού Εμπορίου και Εφοδιαστικής Αλυσίδας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 – Οργάνωση Δραστηριοτήτων Λιανικού Εμπορίου – Εμπορικά ΚέντραΆρθρο 27 – Οργάνωση Δραστηριοτήτων Λιανικού Εμπορίου – Εμπορικά Κέντρα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28 – Τουρισμός
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Μεταφορές, Μετακινήσεις
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Οργάνωση Συστήματος Μεταφορών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 – Ασφάλεια και ΠροστασίαΆρθρο 31 – Ασφάλεια και Προστασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 – Κοινωνικές εξυπηρετήσειςΆρθρο 32 – Κοινωνικές εξυπηρετήσεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Οργανισμός Ρυθμιστικού Σχεδίου και Προστασίας Περιβάλλοντος Αθήνας.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 34 – Συντονισμός και εναρμόνιση πολιτικών με το νέο ΡΣΑ και παρακολούθηση εφαρμογής.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35 – Πρόγραμμα δράσης για την εφαρμογή του νέου Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας – ΑττικήςΆρθρο 35 – Πρόγραμμα δράσης για την εφαρμογή του νέου Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας – Αττικής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 36 – Σχέδια δράσης για την εφαρμογή του νέου Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας – Αττικής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 37 – Σύστημα παρακολούθησης και αξιολόγησης του νέου Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας – Αττικής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Ενσωμάτωση της περιβαλλοντικής διάστασης στο νέο ΡΣΑ. Όροι, περιορισμοί και κατευθύνσεις για την προστασία και διαχείριση του περιβάλλοντος.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39 – Σύστημα παρακολούθησης των σημαντικών περιβαλλοντικών επιπτώσεων από την εφαρμογή του προγράμματος
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Παραρτήματα – Διαγράμματα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 – Καταργούμενες και Μεταβατικές ΔιατάξειςΆρθρο 41 – Καταργούμενες και Μεταβατικές Διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 42 – Ορισμοί και Περιεχόμενο του νέου Ρυθμιστικού Σχεδίου Θεσσαλονίκης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 43 – Στρατηγικοί στόχοι του νέου ΡΣΘ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 – Στρατηγική για την προώθηση της ανάπτυξης, ανταγωνιστικότητας και καινοτομίας και την ενίσχυση της διεθνοποίησηςΆρθρο 44 – Στρατηγική για την προώθηση της ανάπτυξης, ανταγωνιστικότητας και καινοτομίας και την ενίσχυση της διεθνοποίησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45 – Στρατηγική για την προώθηση της χωρικής και της κοινωνικής συνοχής και τη βελτίωση της ποιότητας ζωήςΆρθρο 45 – Στρατηγική για την προώθηση της χωρικής και της κοινωνικής συνοχής και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46 – Στρατηγική για την εξασφάλιση οικολογικής ισορροπίας και την προστασία φυσικών και πολιτιστικών πόρωνΆρθρο 46 – Στρατηγική για την εξασφάλιση οικολογικής ισορροπίας και την προστασία φυσικών και πολιτιστικών πόρων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 47 – Χωρική οργάνωση στην περιοχή εφαρμογής του νέου ΡΣΘ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 – Πλαίσιο και γενικοί στόχοι της χωρικής οργάνωσης του νέου ΡΣΘΆρθρο 48 – Πλαίσιο και γενικοί στόχοι της χωρικής οργάνωσης του νέου ΡΣΘ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 – Στόχοι και κατευθύνσεις και περιοχές στρατηγικής αναπτυξιακής σημασίας ανά Χωρική ΕνότηταΆρθρο 49 – Στόχοι και κατευθύνσεις και περιοχές στρατηγικής αναπτυξιακής σημασίας ανά Χωρική Ενότητα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50 – Χωροταξική διάρθρωση – ιεράρχηση αστικών κέντρωνΆρθρο 50 – Χωροταξική διάρθρωση – ιεράρχηση αστικών κέντρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51 – Αναπτυξιακές κατευθύνσεις και προτεραιότητες για την περιοχήΆρθρο 51 – Αναπτυξιακές κατευθύνσεις και προτεραιότητες για την περιοχή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 52 – Χωρική οργάνωση, διευθέτηση και ρύθμιση παραγωγικών δραστηριοτήτων και υπηρεσιώνΆρθρο 52 – Χωρική οργάνωση, διευθέτηση και ρύθμιση παραγωγικών δραστηριοτήτων και υπηρεσιών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53 – Μεταφορές και δημόσια συγκοινωνίαΆρθρο 53 – Μεταφορές και δημόσια συγκοινωνία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54 – Ενεργειακά Δίκτυα και ΤηλεπικοινωνίεςΆρθρο 54 – Ενεργειακά Δίκτυα και Τηλεπικοινωνίες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55 – Αντιμετώπιση φυσικών και τεχνολογικών κινδύνων και ατυχημάτωνΆρθρο 55 – Αντιμετώπιση φυσικών και τεχνολογικών κινδύνων και ατυχημάτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 56 – Πλαίσιο και άξονες αστικής πολιτικής και πολεοδομικού σχεδιασμούΆρθρο 56 – Πλαίσιο και άξονες αστικής πολιτικής και πολεοδομικού σχεδιασμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 57 – Πλαίσιο για την πολιτιστική ανάπτυξη, την ανάδειξη και την προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάςΆρθρο 57 – Πλαίσιο για την πολιτιστική ανάπτυξη, την ανάδειξη και την προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58 – Πλαίσιο για την οργάνωση Αστικού και Περιαστικού ΠρασίνουΆρθρο 58 – Πλαίσιο για την οργάνωση Αστικού και Περιαστικού Πρασίνου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 59 – Πλαίσιο για τις λοιπές κοινωνικές υποδομές και εξυπηρετήσειςΆρθρο 59 – Πλαίσιο για τις λοιπές κοινωνικές υποδομές και εξυπηρετήσεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 60 – Εφαρμογή ολοκληρωμένης αστικής πολιτικής στο Πολεοδομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης (ΠΣΘ) και στην Περιαστική Ζώνη Θεσσαλονίκης (ΠΖΘ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 61 – Πλαίσιο και στόχοι περιβαλλοντικής πολιτικήςΆρθρο 61 – Πλαίσιο και στόχοι περιβαλλοντικής πολιτικής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62 – Άξονες του Προγράμματος Προστασίας Περιβάλλοντος (ΠΠΠ)Άρθρο 62 – Άξονες του Προγράμματος Προστασίας Περιβάλλοντος (ΠΠΠ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 – Πρόληψη και περιορισμός των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγήςΆρθρο 63 – Πρόληψη και περιορισμός των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 64 – Προστασία της ποιότητας της ατμόσφαιρας και του πληθυσμού από την έκθεση στο θόρυβο, τις ακτινοβολίες και τα αεροαλλεργιογόνα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 – Προστασία της βιοποικιλότηταςΆρθρο 65 – Προστασία της βιοποικιλότητας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 66 – Προστασία και διατήρηση των υδατικών πόρωνΆρθρο 66 – Προστασία και διατήρηση των υδατικών πόρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 67 – Προστασία εδαφικών πόρων και υπόγειων υδάτωνΆρθρο 67 – Προστασία εδαφικών πόρων και υπόγειων υδάτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 68 – Δίκτυα υποδομών προστασίας περιβάλλοντοςΆρθρο 68 – Δίκτυα υποδομών προστασίας περιβάλλοντος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 69 – Ολοκληρωμένη Διαχείριση Παράκτιας Ζώνης (ΟΔΠΖ)Άρθρο 69 – Ολοκληρωμένη Διαχείριση Παράκτιας Ζώνης (ΟΔΠΖ)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 70 – Οργανισμός Ρυθμιστικού Σχεδίου και Προστασίας Περιβάλλοντος Θεσσαλονίκης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 71 – Συμβούλιο Ρυθμιστικού Σχεδίου και Προστασίας Περιβάλλοντος ΘεσσαλονίκηςΆρθρο 71 – Συμβούλιο Ρυθμιστικού Σχεδίου και Προστασίας Περιβάλλοντος Θεσσαλονίκης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 72 – Πρόγραμμα Δράσης για την εφαρμογή του νέου Ρυθμιστικού Σχεδίου ΘεσσαλονίκηςΆρθρο 72 – Πρόγραμμα Δράσης για την εφαρμογή του νέου Ρυθμιστικού Σχεδίου Θεσσαλονίκης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 73 – Σχέδια Δράσης για την εφαρμογή του νέου Ρυθμιστικού Σχεδίου ΘεσσαλονίκηςΆρθρο 73 – Σχέδια Δράσης για την εφαρμογή του νέου Ρυθμιστικού Σχεδίου Θεσσαλονίκης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 74 – Σύστημα παρακολούθησης και αξιολόγησης του νέου Ρυθμιστικού Σχεδίου Θεσσαλονίκης και του Προγράμματος Προστασίας Περιβάλλοντος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 75 – Αποφάσεις- ΑρμοδιότητεςΆρθρο 75 – Αποφάσεις- Αρμοδιότητες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 76 – Περιοδική συνολική αξιολόγηση της εφαρμογής του νέου Ρυθμιστικού Σχεδίου ΘεσσαλονίκηςΆρθρο 76 – Περιοδική συνολική αξιολόγηση της εφαρμογής του νέου Ρυθμιστικού Σχεδίου Θεσσαλονίκης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 77 – Ενσωμάτωση της περιβαλλοντικής διάστασης στο νέο ΡΣΘ. Όροι, περιορισμοί και κατευθύνσεις για την προστασία και διαχείριση του περιβάλλοντος.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 78 – Σύστημα παρακολούθησης των σημαντικών περιβαλλοντικών επιπτώσεων από την εφαρμογή του νέου ΡΣΘ.Άρθρο 78 – Σύστημα παρακολούθησης των σημαντικών περιβαλλοντικών επιπτώσεων από την εφαρμογή του νέου ΡΣΘ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 – Παραρτήματα – Διάγραμμα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 80 – Καταργούμενες και Μεταβατικές Διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81Άρθρο 81
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 82 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 82 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
27 Μαρτίου 2014, 14:40
Ανοικτή σε Σχόλια έως
3 Απριλίου 2014, 13:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 101 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35093 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό της διαχείρισης αποβλήτων, τη βελτίωση του πλαισίου εξοικονόμησης ενέργειας, την ανάπτυξη των έργων ενέργειας και την αντιμετώπιση πολεοδομικών ζητημάτων
- Αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών...
- Διατάξεις για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες και την προστασία του φυσικού και χωροταξικού περιβάλλοντος
- Μετονομασία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας σε Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ – ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΕΕ 2018/2001 ΚΑΙ 2019/944
- Εθνικός Κλιματικός Νόμος – Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Πρόληψης Δημιουργίας Αποβλήτων
- Διαβούλευση στο σχέδιο για την Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/2002 σχετικά με την τροποποίηση της οδηγίας 2012/27/ΕΕ για την ενεργειακή απόδοση
- Απαγόρευση καλλιέργειας ΓΤΟ
- Καθορισμός κανόνων, μέτρων και όρων για την αντιμετώπιση κινδύνων από ατυχήματα μεγάλης έκτασης
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 2012-27-ΕΕ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
- Αναθεώρηση Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Βοσκήσιμες γαίες Ελλαδας
- Κτήμα Τατοϊου
- Εγκριση κώδικα για την προστασία των νερών στο πλαίσιο οδηγίας
- Ανακύκλωση-βελτίωση αποβλήτων
- ΚΥΑ αειφορίας
- φυσικό αέριο -τροποιήσεις ν.4001/2011
- Ενσωμάτωση οδηγίας 2012/27/ΕΕ
- Σύσταση ΑΕ και τροποιοίσεις ν. 4123/2013
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Όροι δόμησης, κατασκευής, επιτρεπόμενες χρήσεις γης για κέντρα δεδομένων, χωροταξικές και πολεοδομικές ρυθμίσεις, αξιοποίηση πόρων Πράσινου Ταμείου και λοιπές περιβαλλοντικές και ενεργειακές διατάξεις
- Τροποποίηση του Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/944 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 5ης Ιουνίου 2019
- Διατάξεις για την απλοποίηση της περιβαλλοντικής αδειοδότησης, των περιβαλλοντικών επιθεωρήσεων και την προστασία του περιβάλλοντος
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣIΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ -Β’ ΦΑΣΗ, AΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Δημόσια Διαβούλευση για το Σχέδιο Νόμου «Ολοκληρωμένο Πλαίσιο για τη Διαχείριση Αποβλήτων»
- Νέο Σχέδιο Δράσης της Ελλάδας για την Κυκλική Οικονομία – Οδικός Χάρτης
- Έκθεση μακροπρόθεσμης στρατηγικής για την κινητοποίηση επενδύσεων για την ανακαίνιση και μετατροπή του εθνικού κτιριακού αποθέματος
- Προώθηση της Ανακύκλωσης–Ενσωμάτωση των Οδηγιών 2018/851 και 2018/852 της 30ής Μαΐου 2018.
- «Στρατηγική για την Ανάπτυξη της Εθνικής Υποδομής Γεωχωρικών Πληροφοριών (ΕΥΓΕΠ)»
- Σχέδιο Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (Master Plan) για τις λιγνιτικές περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας και της Μεγαλόπολης
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2019/904/ΕΕ σχετικά με τη μείωση των επιπτώσεων ορισμένων πλαστικών προϊόντων στο περιβάλλον»
- Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Εκσυγχρονισμός της Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής νομοθεσίας»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το «Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΠΕΑΡ)»
- Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
- Σχέδιο διατάξεων για ενσωμάτωση Οδηγιών 2019/692 και 2018/844
- Δημόσια Διαβούλευση για τη Μακροχρόνια Στρατηγική για το έτος 2050
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΠΕ»
- Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Ειδικού Χωρικού Σχεδίου (ΕΧΣ) για το Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
- Μητροπολιτικός Φορέας Γουδή - Ιλισίων
- Καθορισμός των Προδιαγραφών και του Περιεχομένου των Σχεδίων Δράσης Ειδών και Τύπων Οικοτόπων στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων του ν. 3937/2011 (ΦΕΚ 60 Α')
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων σύμφωνα με το άρθρο 21 του ν. 4062/2012
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών σύμφωνα με το άρθρο 32η του ν. 3468/2006
- Χορήγηση οικονομικών αντισταθμισμάτων σε εφαρμογή των διατάξεων των παρ. 1 και 4 του άρθρου 22 του ν. 1650/1986
- Κανονισμός Τιμολόγησης των ΦΟΔΣΑ και Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας
- Χαρακτηρισμός της υδάτινης, χερσαίας και ευρύτερης περιοχής της λίμνης Παμβώτιδας (Ιωαννίνων),Π.Ε. Ιωαννίνων ως Περιφερειακό Πάρκο, και καθορισμός χρήσεων γης, όρων και περιορισμών δόμησης
- Περιβαλλοντική διαχείριση των περιοχών με οικιστικές πυκνώσεις, ιώδους περιγράμματος
- Εθνικός Σχεδιασμός για την Ενέργεια και το Κλίμα
- Σύσταση Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων του άρθρου 19Α του ν.4062/2012 και όρια προστίμων
- Εθνικό Σχέδιο για την αύξηση του αριθμού των κτιρίων με σχεδόν μηδενική κατανάλωση ενέργειας (άρθρο 9 της Οδηγίας 2010/31/ΕΕ)
- Σχέδιο Στρατηγικής Ανάπτυξης της Δασοπονίας 2018-2038 (Εθνική Στρατηγική για τα Δάση)
- Χαρακτηρισμός χερσαίων, υδάτινων και θαλάσσιων περιοχών ως Εθνικού Πάρκου
- Έρευνα, εκμετάλλευση και διαχείριση του γεωθερμικού δυναμικού της χώρας και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης
- Εθνική Στρατηγική για την Κυκλική Οικονομία
- ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
- Σύσταση του Οργανισμού Εθνικού Κτηματολογίου
- Οργάνωση και λειτουργία φορέων διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών
- Τροποποίηση του άρθρου 15Α του ν. 3054/2002 & αντικατάσταση ΚΥΑ κριτηρίων & μεθοδολογία κατανομής βιοντίζελ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/1513
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/652
- ΣΧΕΔΙΟ ΚΥΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
- ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΠΕΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ
- Έρευνα και εκμετάλλευση λατομικών ορυκτών και άλλες διατάξεις
- «Ενεργειακές Κοινότητες και άλλες διατάξεις»
- Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων
- ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣ
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ - ΧΩΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
- Ίδρυση Εθνικού Οργανισμού Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και άλλων προϊόντων
- Χαρακτηρισμός της χερσαίας περιοχής του δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου ως Εθνικού Πάρκου Δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου, καθορισμός ζωνών προστασίας αυτού, χρήσεων, όρων και περιορισμών
- Μεθοδολογία υπολογισμού της Ειδικής Τιμής Αγοράς τεχνολογιών Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο αντικατάστασης του άρθρου 15Α του Ν3054_2002 Οργάνωση της αγοράς πετρελαιοειδών και άλλες διατάξεις
- Αναδιοργάνωση της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας σε εφαρμογή της νομοθεσίας για την ολοκλήρωση της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και άλλες διατάξεις
- Σύσταση και τήρηση Μητρώου Πιστοποιημένων Αξιολογητών Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 4014/2011(Α΄ 209)
- Έγκριση γενικών κανόνων κοστολόγησης και τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος. Μέθοδος και διαδικασίες για την ανάκτηση κόστους των υπηρεσιών ύδατος στις διάφορες χρήσεις του
- Χαρακτηρισμός της περιοχής του Εθνικού Δρυμού Λευκών Ορέων ως Εθνικού Πάρκου
- Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών χάραξης, σήμανσης
- Καθορισμός κριτηρίων, μεθοδολογίας κατανομής αυτούσιου βιοντίζελ και ρύθμιση κάθε σχετικού θέματος…
- Χαρακτηρισμός χερσαίων και υδάτινων περιοχών της Οροσειράς Ροδόπης ως Εθνικό Πάρκο
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων σχετικά με την τήρηση των κριτηρίων αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών.
- Νέο καθεστώς στήριξης των σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και θερμότητας υψηλής απόδοσης
- Πράξεις εισφοράς σε γη και σε χρήμα
- Χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός
- Επίσπευση διαδικασιών κατάρτισης, θεώρησης και κύρωσης των δασικών χαρτών και λοιπές διατάξεις
- Καθορισμός Κανόνων
- Ρυθμιστικά σχέδια Αθήνας και Θεσσαλονίκης
- Χαρακτηρισμός των χερσαίων και θαλάσσιων περιοχών των «GR2330005, «GR2330008 και «GR2550005…
- Δημιουργία νέας καθετοποιημένης εταιρίας Ηλεκτρικής ενέργειας
- Ρυθμίσεις για την εξυγίανση ειδικού λογαριασμού
- Πλαίσιο για την ασφάλεια στις υπεράκτιες εργασίες έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός. Εναρμόνιση με την Οδηγία 2014/89/ΕΕ
- ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ρύθμιση θεμάτων Κ.Δ.Ε.Π.Α.Π
Σκεπτικό: Είναι ζωτικής σημασίας για τη βιωσιμότητα της μεγαλούπολης να περιβάλλεται από αγροτική γη κυρίως για να έχει εύκολη τροφοδοσία με αγροτικά προϊόντα αλλά και για λόγους περιβαλλοντικούς και ποιότητας ζωής.
Λόγω των τεράστιων πιέσεων στις οποίες έχει υποβληθεί το υπάρχον και συνεχώς μειούμενο απόθεμα αγροτικής γης, χρειάζεται να περιφρουρηθούν οι υπάρχοντες θεσμοί προστασίας, να διευρυνθούν όπου χρειάζεται και να εφαρμοστούν πολιτικές που να επιτρέπουν την άμεση εφαρμογή των προβλεπόμενων διατάξεων προστασίας.
Οι περιλαμβανόμενες στο Σχέδιο Νόμου άρθρο 23 και Παρ. ΧΙΙ κατευθύνσεις και υποδείξεις για την προστασία της αγροτικής γης χρειάζεται να αποκτήσουν εργαλεία για την άμεση εφαρμογή τους. Αυτό μπορεί να γίνει άμεσα τουλάχιστον για περιοχές που είναι ήδη θεσμοθετημένες με διάφορους θεσμούς, ισχύοντες αλλά μη ολοκληρωμένους με εργαλεία εφαρμογής .
Χρειάζεται επίσης λόγω των πιέσεων να θεσμοθετηθούν με το ΡΣΑ οι ήδη μελετημένες στο Οργανισμό Αθήνας ειδικές περιαστικές ζώνες ενιαίων γεωργικών εκτάσεων άμεσης και αυξημένης προστασίας.
Πρόταση 1: Να περιληφθεί στο υπόβαθρο χαρτών η ένδειξη – σήμανση της αγροτικής γης όπου θα έχουν απ’ ευθείας αναφορά μέτρα άμεσης προστασίας της αγροτικής γης με τα οποία πρέπει να συμπληρωθεί το άρθρο 23.
Πρόταση 2. Να περιληφθεί στο άρθρο 23 η πρόβλεψη για ειδικές περιαστικές ζώνες ενιαίων γεωργικών εκτάσεων άμεσης και αυξημένης προστασίας με την ονομασία Πάρκα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης μαζί με τα αντίστοιχα μέτρα προστασίας και την απαραίτητη σήμανσή τους στα υπόβαθρα χαρτών του ΡΣΑ.
Άρθρο 23, παρ.3. περ.α
Η Επιτροπή επισημαίνει ότι πουθενά στο υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο δεν απαντάται ο όρος «περιοχές γεωργίας πρώτης προτεραιότητας». Αντίθετα χρησιμοποιείται ο ενδεδειγμένος όρος «Αγροτική Γη Υψηλής Παραγωγικότητας» για να υποδηλωθεί η διαφοροποίηση της από την Απλή Γεωργική Γη. Η Αγροτική Γη Υψηλής Παραγωγικότητας προστατεύεται μεταξύ των άλλων και με τις διατάξεις του άρθρου 56 του Ν.2637/1998 (ΦΕΚ Α΄ 200).
Ιδιαίτερα, στη παράγραφο 2 του άρθρου 56, προβλέπεται η έκδοση Κοινής Απόφασης των Υπουργών Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων μετά από εισήγηση των Διευθύνσεων Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής των Περιφερειακών Ενοτήτων με την οποία καθορίζονται τα γεωγραφικά όρια της Αγροτικής Γης Υψηλής Παραγωγικότητας. Ο παραπάνω καθορισμός γίνεται βάση των κριτηρίων διαβάθμισης σε ποιότητες και κατάταξης σε κατηγορίες παραγωγικότητας της Γεωργικής Γης που ήδη έχουν θεσπισθεί με την με αριθμ. 168040/03-09-2010 (ΦΕΚ Β΄ 1528) ΚΥΑ όπως ισχύει.
Η Επιτροπή θεωρεί ότι η αγροτική γη είναι φυσικός πόρος (κατηγορία εδαφών) που η χρήση του μπορεί να επιφέρει Υψηλή Παραγωγικότητα (Αγροτική Γη Υψηλής Παραγωγικότητας) λόγω των βέλτιστων
φυσικοχημικών ιδιοτήτων του, της δυνατότητας άρδευσής του, της ειδικής σύστασης και μορφολογίας του, του βέλτιστου μικροκλίματος και της θέσης (ειδικές και παραδοσιακές καλλιέργειες) (168040/03-09-2010 (ΦΕΚ Β΄ 1528) ΚΥΑ).
Άρθρο 23, παρ.3. περ.β
Η Επιτροπή θεωρεί εσφαλμένη την ενδεικτική κατηγοριοποίηση των Περιοχών Γεωργίας και των κριτηρίων που αναφέρονται ανά κατηγορία, καθώς έτσι η έννοια της γεωργικής γης επαναπροσδιορίζεται και γίνεται ταυτόσημη με την καλλιέργεια και εν γένει την παραγωγή συγκεκριμένων αγροτικών προϊόντων (ΠΟΠ, ΠΓΕ, βιολογικών).
Η Επιτροπή διαφωνεί με τα αναφερθέντα στο άρθρο 23, παρ.3. εδαφ.2 επειδή η εφαρμογή των προτεινομένων διατάξεων της παραγράφου 3β του άρθρου 23 και οι αντίστοιχες κατευθύνσεις του Παραρτήματος XII, του σχ. Νόμου οδηγούν σε παρέκκλιση και όχι σε επίτευξη του Ειδικού Στρατηγικού Στόχου του ΡΣΑ σχετικά με την διαφύλαξη και προστασία των πόρων της Αττικής ως πολύτιμων και πεπερασμένων. Με την εφαρμογή των ανωτέρω, εξαιρούνται σημαντικές γεωργικές γαίες της Περιφέρειας Αττικής που εμπίπτουν στον όρο Αγροτική Γη Υψηλής Παραγωγικότητας. Επιπρόσθετα, ο καθορισμός της παραγωγικότητας της αγροτικής γης με βάση την επιδότηση της καλλιέργειας έρχεται σε αντίθεση με το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ερημοποίηση (ΣΜΠΕ σελ.4-64).
Παράρτημα XII σελ.20
Η Επιτροπή διαφωνεί με την εγκατάσταση σφαγείων, παραγωγικών δραστηριοτήτων μεταποίησης, συστημάτων επεξεργασίας και διαχείρισης των παραπροϊόντων των ελαιουργείων ή αποκεντρωμένων μικρής κλίμακας συστημάτων κομποστοποίησης των απορριμμάτων των κτηνοτροφικών εγκαταστάσεων και των υπολειμμάτων των καλλιεργειών εντός της Αγροτικής Γης Υψηλής Παραγωγικότητας. Ωστόσο, η Επιτροπή δεν θα ήταν αρνητική στην άσκηση των παραπάνω δραστηριοτήτων στις αγροτικές γαίες που θα χαρακτηριστούν ως απλή γεωργική γη και θα βρίσκονται στις παρυφές της Αγροτικής Γης Υψηλής Παραγωγικότητας. Επίσης, με δεδομένη την ανάγκη για αύξηση του γεωργικού εισοδήματος, η Επιτροπή δεν θα ήταν αντίθετη στην εγκατάσταση μονάδων τυποποίησης και συσκευασίας των αγροτικών προϊόντων εντός της αγροτικής εκμετάλλευσης. Προϋπόθεση για την οριοθέτηση των δραστηριοτήτων εντός της απλής αγροτικής γης με τα κατώτερα επίπεδα σχεδιασμού είναι η έκδοση της κοινής υπουργικής απόφαση των Υπουργών Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων που προβλέπεται από το Άρθρο 56 παρ.2. του Νόμου 2637/1998 και τις τροποποιήσεις του.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι:
α) στο Άρθρο 23 του Σχ. Νόμου παρ.2. περ. γ στους ειδικούς στόχους για την ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα στην Περιφέρεια Αττικής αναφέρεται: «Η ενίσχυση συμπληρωματικών ως προς τον πρωτογενή τομέα δραστηριοτήτων (δυνατότητα χωροθέτησης συμπληρωματικών χρήσεων δευτερογενή και τριτογενή)».
β) στο Παράρτημα ΙΙ όπου παρουσιάζεται ο Πίνακας Έργων/ Παρεμβάσεων Σχεδίου Δράσης 3.2:Δευτερογενής Τομέας / Μεταποίηση με κωδικό 3.2.4. (σελ. 87) προβλέπεται η οριοθέτηση, καθορισμός χρήσεων, όρων και περιορισμών δόμησης και πολεοδόμηση των νέων Υποδοχέων του ΡΣΑ
γ) η αποτύπωση στο χάρτη «6. Οργάνωση παραγωγικών δραστηριοτήτων» των νέων Υποδοχέων καταδεικνύει ότι για ορισμένους εξ’ αυτών προτείνεται η χωροθέτηση εντός Αγροτικής Γης Υψηλής Παραγωγικότητας
δ) ότι στο άρθρο 44 παρ.2 του Ν.3982/2011 δεν αποκλείεται ρητά η οργάνωση Επιχειρηματικών Πάρκων σε Αγροτική Γη Υψηλής Παραγωγικότητας
ε) δεν αναλύονται στη ΣΜΠΕ οι συνέπειες (χωροθέτηση σε ΑΓΥΠ) και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις της χωροθέτησης νέων Υποδοχέων του ΡΣΑ στον εξωαστικό χώρο,
Η Επιτροπή φρονεί ότι είναι απαραίτητη η σύμφωνη γνώμη του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων κατά την χωροθέτηση των νέων Υποδοχέων του δευτερογενούς και τριτογενούς τομέα στην Περιφέρεια Αττικής, ώστε να διασφαλιστεί η προστασία της Αγροτικής Γης Υψηλής Παραγωγικότητας από τις πιέσεις που πρόκειται να ασκηθούν από την ανάπτυξη των υπόλοιπων παραγωγικών δραστηριοτήτων.
Περιφερειακή Επιτροπή Χωροταξίας και Περιβάλλοντος Αθηνών (Π.Ε.ΧΩ.Π.) Αθηνών/ συγκροτήθηκε με την με αριθ. πρωτ. οικ.641 /04-02-2014 (ΑΔΑ:ΒΙΡΤ7Λ7-ΩΓΜ) Απόφαση του Περιφερειακού Συμβούλου Αγροτικής & Κτηνιατρικής Πολιτικής