Η περίπτωση ζ της παραγράφου 3 του άρθρου 24 του ν. 2939/2001 αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«ζ) Καταρτίζει και υποβάλλει στο Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής ετήσια έκθεση σχετικά με την εφαρμογή του νόμου, η οποία περιλαμβάνει, αναφορικά με το προηγούμενο ημερολογιακό έτος, ιδίως τα ακόλουθα:
• Την επίτευξη ή μη των εθνικών στόχων κατά την κρίσιμη χρονική περίοδο, την παρουσίαση των αιτίων τυχόν αποκλίσεων από αυτούς, καθώς και προτάσεις για την επίτευξή τους εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος.
• Τα προγράμματα εναλλακτικής διαχείρισης συσκευασιών και άλλων προϊόντων που εισηγήθηκε ή εκπόνησε ή εφάρμοσε ο Ε.Ο.ΑΝ. σύμφωνα με τα άρθρα 5 και 15 του ν.2939/2001.
• Την αξιολόγηση των ΣΕΔ με βάση τις σχετικές ετήσιες εκθέσεις τους αναφορικά με την επίτευξη των στόχων τους και τη διαχείριση των πόρων τους.
• Την ανταπόκριση των υποχρέων στις ελάχιστες απαιτήσεις του Παραρτήματος V του ν. 4042/2012.
• Την έγκριση νέων ΣΕΔ ή την ανανέωση υφιστάμενων.
• Τους ελέγχους που πραγματοποιήθηκαν
• Τις κυρώσεις που επιβλήθηκαν και τα πρόστιμα που εισπράχθηκαν.
• Το βαθμό καταπολέμησης της διαφυγής εισφορών της σχετικής νομοθεσίας.
• Την εκπόνηση ή ανάθεση μελετών και ερευνών.
• Τα προγράμματα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης.
• Τον οικονομικό απολογισμό του προηγούμενου έτους.
Η έκθεση υποβάλλεται έως την 15η Ιουνίου κάθε έτους για το προηγούμενο ημερολογιακό έτος. Το περιεχόμενο της έκθεσης μπορεί να εξειδικεύεται περαιτέρω με απόφαση του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.
Άρθρο 07: Έκθεση απολογισμού Ε.Ο.ΑΝ.
- 34 ΣχόλιαΆρθρο 01: Υποχρεωτική χωριστή συλλογή τεσσάρων ρευμάτων αποβλήτων συσκευασίας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 02: Ετήσιες εκθέσεις
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 03: Ρυθμίσεις για όσους εγγράφονται σε ΣΕΔ αργότερα από την ημερομηνία που ξεκίνησε η σχετική υποχρέωση
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 04: Υποχρεώσεις φορέων λειτουργίας μεγάλων χώρων συνάθροισης κοινού και μέσων μαζικής μεταφοράς
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 05: Επιβολή διοικητικών κυρώσεων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 06: Συνέπειες μη συμμόρφωσης με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 07: Έκθεση απολογισμού Ε.Ο.ΑΝ.
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 08: Εισφορά ΣΕΔ στον ΕΟΑΝ
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 09: Ρυθμίσεις για την εύρυθμη λειτουργία άνω του ενός ΣΕΔ που δραστηριοποιούνται στα ίδια ρεύματα αποβλήτων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 10: Θέσπιση χρηματικής εγγύησης καλής λειτουργίας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 11: Μείωση ειδικού αποθεματικού του άρθρου 5 του ν.3220/2004 των ΣΕΔ
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 12: Επιτροπή διαβούλευσης
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 13: Ρύθμιση θεμάτων διαχείρισης των ΑΕΚΚ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 14: Ετήσιες εκθέσεις αποβλήτων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 15: Ελάχιστες απαιτήσεις συμμόρφωσης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 16: Ποιοτικά κριτήρια για τον υπολογισμό των ποσοτήτων ανακύκλωσης
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 17: ΠΕΣΔΑ
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 18: Άδειες διαχείρισης αποβλήτων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 19: Ανάρτηση αδειών συλλογής και μεταφοράς στο διαδίκτυο
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 20:Βιολογικά απόβλητα (βιοαπόβλητα)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 21: Παραρτήματα
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 22: Θαλάσσια μεταφορά αποβλήτων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 23: Καταργούμενες διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
19 Νοεμβρίου 2014, 09:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
8 Δεκεμβρίου 2014, 12:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 193 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35093 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό της διαχείρισης αποβλήτων, τη βελτίωση του πλαισίου εξοικονόμησης ενέργειας, την ανάπτυξη των έργων ενέργειας και την αντιμετώπιση πολεοδομικών ζητημάτων
- Αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών...
- Διατάξεις για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες και την προστασία του φυσικού και χωροταξικού περιβάλλοντος
- Μετονομασία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας σε Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ – ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΕΕ 2018/2001 ΚΑΙ 2019/944
- Εθνικός Κλιματικός Νόμος – Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Πρόληψης Δημιουργίας Αποβλήτων
- Διαβούλευση στο σχέδιο για την Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/2002 σχετικά με την τροποποίηση της οδηγίας 2012/27/ΕΕ για την ενεργειακή απόδοση
- Απαγόρευση καλλιέργειας ΓΤΟ
- Καθορισμός κανόνων, μέτρων και όρων για την αντιμετώπιση κινδύνων από ατυχήματα μεγάλης έκτασης
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 2012-27-ΕΕ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
- Αναθεώρηση Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Βοσκήσιμες γαίες Ελλαδας
- Κτήμα Τατοϊου
- Εγκριση κώδικα για την προστασία των νερών στο πλαίσιο οδηγίας
- Ανακύκλωση-βελτίωση αποβλήτων
- ΚΥΑ αειφορίας
- φυσικό αέριο -τροποιήσεις ν.4001/2011
- Ενσωμάτωση οδηγίας 2012/27/ΕΕ
- Σύσταση ΑΕ και τροποιοίσεις ν. 4123/2013
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Όροι δόμησης, κατασκευής, επιτρεπόμενες χρήσεις γης για κέντρα δεδομένων, χωροταξικές και πολεοδομικές ρυθμίσεις, αξιοποίηση πόρων Πράσινου Ταμείου και λοιπές περιβαλλοντικές και ενεργειακές διατάξεις
- Τροποποίηση του Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/944 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 5ης Ιουνίου 2019
- Διατάξεις για την απλοποίηση της περιβαλλοντικής αδειοδότησης, των περιβαλλοντικών επιθεωρήσεων και την προστασία του περιβάλλοντος
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣIΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ -Β’ ΦΑΣΗ, AΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Δημόσια Διαβούλευση για το Σχέδιο Νόμου «Ολοκληρωμένο Πλαίσιο για τη Διαχείριση Αποβλήτων»
- Νέο Σχέδιο Δράσης της Ελλάδας για την Κυκλική Οικονομία – Οδικός Χάρτης
- Έκθεση μακροπρόθεσμης στρατηγικής για την κινητοποίηση επενδύσεων για την ανακαίνιση και μετατροπή του εθνικού κτιριακού αποθέματος
- Προώθηση της Ανακύκλωσης–Ενσωμάτωση των Οδηγιών 2018/851 και 2018/852 της 30ής Μαΐου 2018.
- «Στρατηγική για την Ανάπτυξη της Εθνικής Υποδομής Γεωχωρικών Πληροφοριών (ΕΥΓΕΠ)»
- Σχέδιο Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (Master Plan) για τις λιγνιτικές περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας και της Μεγαλόπολης
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2019/904/ΕΕ σχετικά με τη μείωση των επιπτώσεων ορισμένων πλαστικών προϊόντων στο περιβάλλον»
- Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Εκσυγχρονισμός της Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής νομοθεσίας»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το «Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΠΕΑΡ)»
- Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
- Σχέδιο διατάξεων για ενσωμάτωση Οδηγιών 2019/692 και 2018/844
- Δημόσια Διαβούλευση για τη Μακροχρόνια Στρατηγική για το έτος 2050
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΠΕ»
- Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Ειδικού Χωρικού Σχεδίου (ΕΧΣ) για το Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
- Μητροπολιτικός Φορέας Γουδή - Ιλισίων
- Καθορισμός των Προδιαγραφών και του Περιεχομένου των Σχεδίων Δράσης Ειδών και Τύπων Οικοτόπων στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων του ν. 3937/2011 (ΦΕΚ 60 Α')
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων σύμφωνα με το άρθρο 21 του ν. 4062/2012
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών σύμφωνα με το άρθρο 32η του ν. 3468/2006
- Χορήγηση οικονομικών αντισταθμισμάτων σε εφαρμογή των διατάξεων των παρ. 1 και 4 του άρθρου 22 του ν. 1650/1986
- Κανονισμός Τιμολόγησης των ΦΟΔΣΑ και Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας
- Χαρακτηρισμός της υδάτινης, χερσαίας και ευρύτερης περιοχής της λίμνης Παμβώτιδας (Ιωαννίνων),Π.Ε. Ιωαννίνων ως Περιφερειακό Πάρκο, και καθορισμός χρήσεων γης, όρων και περιορισμών δόμησης
- Περιβαλλοντική διαχείριση των περιοχών με οικιστικές πυκνώσεις, ιώδους περιγράμματος
- Εθνικός Σχεδιασμός για την Ενέργεια και το Κλίμα
- Σύσταση Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων του άρθρου 19Α του ν.4062/2012 και όρια προστίμων
- Εθνικό Σχέδιο για την αύξηση του αριθμού των κτιρίων με σχεδόν μηδενική κατανάλωση ενέργειας (άρθρο 9 της Οδηγίας 2010/31/ΕΕ)
- Σχέδιο Στρατηγικής Ανάπτυξης της Δασοπονίας 2018-2038 (Εθνική Στρατηγική για τα Δάση)
- Χαρακτηρισμός χερσαίων, υδάτινων και θαλάσσιων περιοχών ως Εθνικού Πάρκου
- Έρευνα, εκμετάλλευση και διαχείριση του γεωθερμικού δυναμικού της χώρας και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης
- Εθνική Στρατηγική για την Κυκλική Οικονομία
- ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
- Σύσταση του Οργανισμού Εθνικού Κτηματολογίου
- Οργάνωση και λειτουργία φορέων διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών
- Τροποποίηση του άρθρου 15Α του ν. 3054/2002 & αντικατάσταση ΚΥΑ κριτηρίων & μεθοδολογία κατανομής βιοντίζελ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/1513
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/652
- ΣΧΕΔΙΟ ΚΥΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
- ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΠΕΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ
- Έρευνα και εκμετάλλευση λατομικών ορυκτών και άλλες διατάξεις
- «Ενεργειακές Κοινότητες και άλλες διατάξεις»
- Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων
- ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣ
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ - ΧΩΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
- Ίδρυση Εθνικού Οργανισμού Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και άλλων προϊόντων
- Χαρακτηρισμός της χερσαίας περιοχής του δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου ως Εθνικού Πάρκου Δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου, καθορισμός ζωνών προστασίας αυτού, χρήσεων, όρων και περιορισμών
- Μεθοδολογία υπολογισμού της Ειδικής Τιμής Αγοράς τεχνολογιών Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο αντικατάστασης του άρθρου 15Α του Ν3054_2002 Οργάνωση της αγοράς πετρελαιοειδών και άλλες διατάξεις
- Αναδιοργάνωση της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας σε εφαρμογή της νομοθεσίας για την ολοκλήρωση της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και άλλες διατάξεις
- Σύσταση και τήρηση Μητρώου Πιστοποιημένων Αξιολογητών Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 4014/2011(Α΄ 209)
- Έγκριση γενικών κανόνων κοστολόγησης και τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος. Μέθοδος και διαδικασίες για την ανάκτηση κόστους των υπηρεσιών ύδατος στις διάφορες χρήσεις του
- Χαρακτηρισμός της περιοχής του Εθνικού Δρυμού Λευκών Ορέων ως Εθνικού Πάρκου
- Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών χάραξης, σήμανσης
- Καθορισμός κριτηρίων, μεθοδολογίας κατανομής αυτούσιου βιοντίζελ και ρύθμιση κάθε σχετικού θέματος…
- Χαρακτηρισμός χερσαίων και υδάτινων περιοχών της Οροσειράς Ροδόπης ως Εθνικό Πάρκο
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων σχετικά με την τήρηση των κριτηρίων αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών.
- Νέο καθεστώς στήριξης των σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και θερμότητας υψηλής απόδοσης
- Πράξεις εισφοράς σε γη και σε χρήμα
- Χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός
- Επίσπευση διαδικασιών κατάρτισης, θεώρησης και κύρωσης των δασικών χαρτών και λοιπές διατάξεις
- Καθορισμός Κανόνων
- Ρυθμιστικά σχέδια Αθήνας και Θεσσαλονίκης
- Χαρακτηρισμός των χερσαίων και θαλάσσιων περιοχών των «GR2330005, «GR2330008 και «GR2550005…
- Δημιουργία νέας καθετοποιημένης εταιρίας Ηλεκτρικής ενέργειας
- Ρυθμίσεις για την εξυγίανση ειδικού λογαριασμού
- Πλαίσιο για την ασφάλεια στις υπεράκτιες εργασίες έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός. Εναρμόνιση με την Οδηγία 2014/89/ΕΕ
- ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ρύθμιση θεμάτων Κ.Δ.Ε.Π.Α.Π
Άρθρο 07
Σχόλιο:Στο πλαίσιο των σκέψεων που αναπτύχθηκαν στο άρθρο 5, ο ΕΟΑΝ, κατά αναλογία προς τα οριζόμενα στο Άρθ. 6 του Ν. 3429/2005 για τη λειτουργία των ΔΕΚΟ, θα πρέπει να τεθεί υπό την υποχρέωση της εκπόνησης τετραετούς Επιχειρησιακού Σχεδίου, με μετρίσιμους στόχους και υποχρεώσεις εκφρασμένες ρητά, ποσοτικά και ποιοτικά, το οποίο κατατίθεται και εγκρίνεται από το ΥΠΕΚΑ. Η Γενική Διεύθυνση του Οργανισμού θα πρέπει να αναλαμβάνει την ευθύνη της θέσης, με ταυτόχρονη υπογραφή Συμβολαίου Διαχείρισης, στο πλαίσιο του εγκεκριμένου Επιχειρησιακού Σχεδίου.
Επιπροσθέτως, ο ΕΟΑΝ θα πρέπει να τεθεί στην υποχρέωση άμεσης ανταπόκρισης του σε υπομνήματα, αιτήματα, αναφορές των ΣΕΔ κ.λπ. στο πλαίσιο των προθεσμιών που θέτει ο Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας. Αντιστοίχως μέρος των εκθέσεων απολογισμού του ΕΟΑΝ που δεν αφορούν σε εμπιστευτικές πληροφορίες και υλικό θα πρέπει να είναι αντικείμενο δημοσιότητας και προβολής. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι τα τρία (3) τουλάχιστον τελευταία χρόνια ίδρυσης και λειτουργίας της Re-Battery A.E. ουδεμία ανταπόκριση υπήρξε από τον ΕΟΑΝ ως προς την αποδοχή ή όχι ή την υποβολή σχολίων ή την αξιολόγηση των βασικών στοιχείων της απολογιστικής έκθεσης του συστήματος ή άλλων συστημάτων του ίδιου ρεύματος. Έτσι κατ’ ελάχιστον το προτεινόμενο άρθρο 7 προτείνουμε να διαμορφωθεί ως κάτωθι:
Η περίπτωση ζ της παραγράφου 3 του άρθρου 24 του ν. 2939/2001 αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«ζ) Καταρτίζει και υποβάλλει στο Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής τετραετές Επιχειρησιακό Σχέδιο, με μετρίσιμους στόχους και υποχρεώσεις εκφρασμένες ρητά, ποσοτικά και ποιοτικά, το οποίο και εγκρίνεται. Συναρτήσει του περιεχομένου του συντάσσεται και υπογράφεται Συμβόλαιο Διαχείρισης από το Γενικό Διευθυντή του Οργανισμού.
Στο πλαίσιο των ως άνω ποσοτικών στόχων, ο ΕΟΑΝ υποχρεούται να προβαίνει σε δειγματοληπτικούς ελέγχους κατ’ έτος σε έναν ή περισσότερους υπόχρεους που διαχειρίζονται απόβλητο που αντιστοιχεί κατ’ ελάχιστον στο 1% των ποσοτήτων του αποβλήτου του ρεύματος.
Στο πλαίσιο του εγκεκριμένου Επιχειρησιακού Σχεδίου καταρτίζεται ετήσια έκθεση σχετικά με την εφαρμογή του νόμου, η οποία περιλαμβάνει, αναφορικά με το προηγούμενο ημερολογιακό έτος, ιδίως τα ακόλουθα:
•Την επίτευξη ή μη των εθνικών στόχων κατά την κρίσιμη χρονική περίοδο, την παρουσίαση των αιτίων τυχόν αποκλίσεων από αυτούς, καθώς και προτάσεις για την επίτευξή τους εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος.
•Τα προγράμματα εναλλακτικής διαχείρισης συσκευασιών και άλλων προϊόντων που εισηγήθηκε ή εκπόνησε ή εφάρμοσε ο Ε.Ο.ΑΝ. σύμφωνα με τα άρθρα 5 και 15 του ν.2939/2001.
•Την αξιολόγηση των ΣΕΔ με βάση τις σχετικές ετήσιες εκθέσεις τους αναφορικά με την επίτευξη των στόχων τους και τη διαχείριση των πόρων τους.
•Την ανταπόκριση των υπόχρεων στις ελάχιστες απαιτήσεις του Παραρτήματος V του ν. 4042/2012.
•Την έγκριση νέων ΣΕΔ ή την ανανέωση υφιστάμενων.
•Τους ελέγχους που πραγματοποιήθηκαν
•Τις κυρώσεις που επιβλήθηκαν και τα πρόστιμα που εισπράχθηκαν.
•Το βαθμό καταπολέμησης της διαφυγής εισφορών της σχετικής νομοθεσίας.
•Την εκπόνηση ή ανάθεση μελετών και ερευνών.
•Τα προγράμματα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης.
•Τον οικονομικό απολογισμό του προηγούμενου έτους.
Για την κατάρτιση της έκθεσης, ο ΕΟΑΝ λαμβάνει υπόψη του τις Ετήσιες Απολογιστικές Εκθέσεις των ΣΕΔ, ο έλεγχος και η αξιολόγηση των οποίων περαιώνεται υποχρεωτικά έως 15 Μαΐου εκάστου ημερολογιακού έτους.
Η έκθεση υποβάλλεται έως την 15η Ιουνίου κάθε έτους για το προηγούμενο ημερολογιακό έτος. Το περιεχόμενο της έκθεσης καθορίζεται στο εγκεκριμένο Επιχειρησιακό Σχέδιο, συμπεριλαμβάνει και τον ετήσιο προγραμματισμό του επομένου έτους και μπορεί να εξειδικεύεται περαιτέρω με απόφαση του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.
Ο ΕΟΑΝ έως και την 15η Ιουνίου κάθε έτους υποχρεούται να αποστέλλει στα ΣΕΔ έκθεση αξιολόγησης επί της ετήσιας έκθεσης των ΣΕΔ, στην οποία να αναφέρεται με ρητό και συγκεκριμένο τρόπο στην αποδοχή ή όχι του περιεχομένου της καθώς και σε τυχόν προτάσεις, σχόλια, υποδείξεις, παρατηρήσεις ή στοιχεία συγκριτικής αξιολόγησης αποτελεσμάτων μεταξύ ΣΕΔ που δραστηριοποιούνται στο ίδιο ρεύμα. Οι παραπάνω εκθέσεις αξιολόγησης αφού απαλειφθούν στοιχεία που ανάγονται στο επαγγελματικό απόρρητο αναρτώνται υποχρεωτικά στην ιστοσελίδα του ΕΟΑΝ για όλα τα ΣΕΔ.
Ο ΕΟΑΝ υπόκειται στην υποχρέωση τήρησης του Ν. 2690/1999 (Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας) για την ανταπόκριση του σε αιτήματα ενδιαφερομένων.»
-Να προστεθεί στο άρθρο, στο τέλος, «… και πρέπει να αναρτάται στη Διαύγεια»