- Οι σχέσεις εργασίας του προσωπικού των ΔΑ.Σ.Ο. ρυθμίζονται σύμφωνα με τις διατάξεις της εργατικής νομοθεσίας.
- Οι εργαζόμενοι με σχέση εξαρτημένης εργασίας στους Δασικούς Συνεταιρισμούς Εργασίας που συγχωνεύονται κατά τη διαδικασία του άρθρου 30, εφόσον οι συμβάσεις τους είναι σε ισχύ, μεταφέρονται αυτοδίκαια στο νέο συνεταιρισμό που προέκυψε από τη συγχώνευση μέχρι τη λήξη της σύμβασής τους.
- Με κοινή απόφαση, που εκδίδεται με πρόταση του Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ύστερα από γνώμη του Συμβουλίου Υγιεινής και Ασφάλειας της Εργασίας καθορίζονται τα μέτρα υγιεινής, ασφάλειας και προστασίας της υγείας, που πρέπει να λαμβάνονται κατά τις δασικές εργασίες.
Αρχική Δασικές συναιτεριστικές οργανώσειςΆρθρο 44: Προσωπικό Δασικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων Υγιεινή και Ασφάλεια
Άρθρο 44: Προσωπικό Δασικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων Υγιεινή και Ασφάλεια
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 01: Ορισμός – σκοπός –διαβάθμιση – δραστηριότητες
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 02: Έδρα – περιφέρεια – επωνυμία
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 03: Όροι σύστασης – έγκριση – καταχώριση καταστατικού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 04: Τύπος – περιεχόμενο καταστατικού
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 05: Μέλη
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 06: Κωλύματα
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 07: Απόκτηση ιδιότητας μέλους
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08: Υποχρεώσεις και δικαιώματα μελώνΆρθρο 08: Υποχρεώσεις και δικαιώματα μελών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 09: Αποχώρηση – θάνατος μέλους
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10: Διαγραφή μέλους
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11: Συνεταιριστική μερίδαΆρθρο 11: Συνεταιριστική μερίδα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12: Ευθύνη του μέλους για υποχρεώσεις του συνεταιρισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13: Ευθύνη των μελών προς τρίτους
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14: Όργανα του Δασικού Συνεταιρισμού ΕργασίαςΆρθρο 14: Όργανα του Δασικού Συνεταιρισμού Εργασίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15: Γενική Συνέλευση – αρμοδιότητεςΆρθρο 15: Γενική Συνέλευση – αρμοδιότητες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16: Γενική Συνέλευση σύγκληση – ημερήσια διάταξηΆρθρο 16: Γενική Συνέλευση σύγκληση – ημερήσια διάταξη
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17: Γενική Συνέλευση – απαρτίαΆρθρο 17: Γενική Συνέλευση – απαρτία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18:Γενική Συνέλευση – απόφαση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19: Προσβολή αποφάσεων Γενικών ΣυνελεύσεωνΆρθρο 19: Προσβολή αποφάσεων Γενικών Συνελεύσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20: Διοικητικό ΣυμβούλιοΆρθρο 20: Διοικητικό Συμβούλιο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 21: Αρχαιρεσίες
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22: Εποπτικό Συμβούλιο
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 23: Εποπτεία Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 24: Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25: Είσπραξη απαιτήσεων από τα μέληΆρθρο 25: Είσπραξη απαιτήσεων από τα μέλη
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26: Τηρούμενα βιβλία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27: Διαχειριστική χρήση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28: Διαχειριστικό υπόλοιπο – αποθεματικάΆρθρο 28: Διαχειριστικό υπόλοιπο – αποθεματικά
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29: Έκτακτη εισφοράΆρθρο 29: Έκτακτη εισφορά
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 30: Συγχώνευση – διαδικασία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 31: Πτώχευση – Διαδικασία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32: Διάλυση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33: ΕκκαθάρισηΆρθρο 33: Εκκαθάριση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 34: Ενέργειες εκκαθαριστών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 35: Ενώσεις Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας (Ε.ΔΑ.Σ.Ε.) – σύσταση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 36: Ενώσεις Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας σκοπός – δραστηριότητες – καταστατικό – εποπτεία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37: Όργανα της Ε.ΔΑ.Σ.Ε.Άρθρο 37: Όργανα της Ε.ΔΑ.Σ.Ε.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38: Κοινοπραξίες Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας (ΚΟ.ΔΑ.Σ.Ε.)Άρθρο 38: Κοινοπραξίες Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας (ΚΟ.ΔΑ.Σ.Ε.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39: Ανάλογη εφαρμογή διατάξεωνΆρθρο 39: Ανάλογη εφαρμογή διατάξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40:Άρθρο 40:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41: Δικαίωμα πρόσβασηςΆρθρο 41: Δικαίωμα πρόσβασης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 42: Αναπτυξιακά κίνητρα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43: Φορολογικές απαλλαγέςΆρθρο 43: Φορολογικές απαλλαγές
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 44: Προσωπικό Δασικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων Υγιεινή και Ασφάλεια
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45: Μητρώο Δασικών Συνεταιρισμών στο ΕιρηνοδικείοΆρθρο 45: Μητρώο Δασικών Συνεταιρισμών στο Ειρηνοδικείο
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 46: Αναγκαστικοί Δασικοί Συνεταιρισμοί Δασοκτημόνων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 47: Μεταβατικές διατάξεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 48: Καταργούμενες – τροποποιούμενες – λοιπές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49: Έναρξη ισχύοςΆρθρο 49: Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
26 Ιανουαρίου 2016, 14:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
10 Φεβρουαρίου 2016, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 131 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35093 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό της διαχείρισης αποβλήτων, τη βελτίωση του πλαισίου εξοικονόμησης ενέργειας, την ανάπτυξη των έργων ενέργειας και την αντιμετώπιση πολεοδομικών ζητημάτων
- Αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών...
- Διατάξεις για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες και την προστασία του φυσικού και χωροταξικού περιβάλλοντος
- Μετονομασία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας σε Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ – ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΕΕ 2018/2001 ΚΑΙ 2019/944
- Εθνικός Κλιματικός Νόμος – Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Πρόληψης Δημιουργίας Αποβλήτων
- Διαβούλευση στο σχέδιο για την Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/2002 σχετικά με την τροποποίηση της οδηγίας 2012/27/ΕΕ για την ενεργειακή απόδοση
- Απαγόρευση καλλιέργειας ΓΤΟ
- Καθορισμός κανόνων, μέτρων και όρων για την αντιμετώπιση κινδύνων από ατυχήματα μεγάλης έκτασης
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 2012-27-ΕΕ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
- Αναθεώρηση Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Βοσκήσιμες γαίες Ελλαδας
- Κτήμα Τατοϊου
- Εγκριση κώδικα για την προστασία των νερών στο πλαίσιο οδηγίας
- Ανακύκλωση-βελτίωση αποβλήτων
- ΚΥΑ αειφορίας
- φυσικό αέριο -τροποιήσεις ν.4001/2011
- Ενσωμάτωση οδηγίας 2012/27/ΕΕ
- Σύσταση ΑΕ και τροποιοίσεις ν. 4123/2013
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Όροι δόμησης, κατασκευής, επιτρεπόμενες χρήσεις γης για κέντρα δεδομένων, χωροταξικές και πολεοδομικές ρυθμίσεις, αξιοποίηση πόρων Πράσινου Ταμείου και λοιπές περιβαλλοντικές και ενεργειακές διατάξεις
- Τροποποίηση του Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/944 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 5ης Ιουνίου 2019
- Διατάξεις για την απλοποίηση της περιβαλλοντικής αδειοδότησης, των περιβαλλοντικών επιθεωρήσεων και την προστασία του περιβάλλοντος
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣIΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ -Β’ ΦΑΣΗ, AΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Δημόσια Διαβούλευση για το Σχέδιο Νόμου «Ολοκληρωμένο Πλαίσιο για τη Διαχείριση Αποβλήτων»
- Νέο Σχέδιο Δράσης της Ελλάδας για την Κυκλική Οικονομία – Οδικός Χάρτης
- Έκθεση μακροπρόθεσμης στρατηγικής για την κινητοποίηση επενδύσεων για την ανακαίνιση και μετατροπή του εθνικού κτιριακού αποθέματος
- Προώθηση της Ανακύκλωσης–Ενσωμάτωση των Οδηγιών 2018/851 και 2018/852 της 30ής Μαΐου 2018.
- «Στρατηγική για την Ανάπτυξη της Εθνικής Υποδομής Γεωχωρικών Πληροφοριών (ΕΥΓΕΠ)»
- Σχέδιο Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (Master Plan) για τις λιγνιτικές περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας και της Μεγαλόπολης
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2019/904/ΕΕ σχετικά με τη μείωση των επιπτώσεων ορισμένων πλαστικών προϊόντων στο περιβάλλον»
- Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Εκσυγχρονισμός της Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής νομοθεσίας»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το «Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΠΕΑΡ)»
- Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
- Σχέδιο διατάξεων για ενσωμάτωση Οδηγιών 2019/692 και 2018/844
- Δημόσια Διαβούλευση για τη Μακροχρόνια Στρατηγική για το έτος 2050
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΠΕ»
- Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Ειδικού Χωρικού Σχεδίου (ΕΧΣ) για το Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
- Μητροπολιτικός Φορέας Γουδή - Ιλισίων
- Καθορισμός των Προδιαγραφών και του Περιεχομένου των Σχεδίων Δράσης Ειδών και Τύπων Οικοτόπων στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων του ν. 3937/2011 (ΦΕΚ 60 Α')
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων σύμφωνα με το άρθρο 21 του ν. 4062/2012
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών σύμφωνα με το άρθρο 32η του ν. 3468/2006
- Χορήγηση οικονομικών αντισταθμισμάτων σε εφαρμογή των διατάξεων των παρ. 1 και 4 του άρθρου 22 του ν. 1650/1986
- Κανονισμός Τιμολόγησης των ΦΟΔΣΑ και Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας
- Χαρακτηρισμός της υδάτινης, χερσαίας και ευρύτερης περιοχής της λίμνης Παμβώτιδας (Ιωαννίνων),Π.Ε. Ιωαννίνων ως Περιφερειακό Πάρκο, και καθορισμός χρήσεων γης, όρων και περιορισμών δόμησης
- Περιβαλλοντική διαχείριση των περιοχών με οικιστικές πυκνώσεις, ιώδους περιγράμματος
- Εθνικός Σχεδιασμός για την Ενέργεια και το Κλίμα
- Σύσταση Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων του άρθρου 19Α του ν.4062/2012 και όρια προστίμων
- Εθνικό Σχέδιο για την αύξηση του αριθμού των κτιρίων με σχεδόν μηδενική κατανάλωση ενέργειας (άρθρο 9 της Οδηγίας 2010/31/ΕΕ)
- Σχέδιο Στρατηγικής Ανάπτυξης της Δασοπονίας 2018-2038 (Εθνική Στρατηγική για τα Δάση)
- Χαρακτηρισμός χερσαίων, υδάτινων και θαλάσσιων περιοχών ως Εθνικού Πάρκου
- Έρευνα, εκμετάλλευση και διαχείριση του γεωθερμικού δυναμικού της χώρας και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης
- Εθνική Στρατηγική για την Κυκλική Οικονομία
- ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
- Σύσταση του Οργανισμού Εθνικού Κτηματολογίου
- Οργάνωση και λειτουργία φορέων διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών
- Τροποποίηση του άρθρου 15Α του ν. 3054/2002 & αντικατάσταση ΚΥΑ κριτηρίων & μεθοδολογία κατανομής βιοντίζελ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/1513
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/652
- ΣΧΕΔΙΟ ΚΥΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
- ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΠΕΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ
- Έρευνα και εκμετάλλευση λατομικών ορυκτών και άλλες διατάξεις
- «Ενεργειακές Κοινότητες και άλλες διατάξεις»
- Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων
- ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣ
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ - ΧΩΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
- Ίδρυση Εθνικού Οργανισμού Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και άλλων προϊόντων
- Χαρακτηρισμός της χερσαίας περιοχής του δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου ως Εθνικού Πάρκου Δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου, καθορισμός ζωνών προστασίας αυτού, χρήσεων, όρων και περιορισμών
- Μεθοδολογία υπολογισμού της Ειδικής Τιμής Αγοράς τεχνολογιών Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο αντικατάστασης του άρθρου 15Α του Ν3054_2002 Οργάνωση της αγοράς πετρελαιοειδών και άλλες διατάξεις
- Αναδιοργάνωση της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας σε εφαρμογή της νομοθεσίας για την ολοκλήρωση της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και άλλες διατάξεις
- Σύσταση και τήρηση Μητρώου Πιστοποιημένων Αξιολογητών Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 4014/2011(Α΄ 209)
- Έγκριση γενικών κανόνων κοστολόγησης και τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος. Μέθοδος και διαδικασίες για την ανάκτηση κόστους των υπηρεσιών ύδατος στις διάφορες χρήσεις του
- Χαρακτηρισμός της περιοχής του Εθνικού Δρυμού Λευκών Ορέων ως Εθνικού Πάρκου
- Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών χάραξης, σήμανσης
- Καθορισμός κριτηρίων, μεθοδολογίας κατανομής αυτούσιου βιοντίζελ και ρύθμιση κάθε σχετικού θέματος…
- Χαρακτηρισμός χερσαίων και υδάτινων περιοχών της Οροσειράς Ροδόπης ως Εθνικό Πάρκο
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων σχετικά με την τήρηση των κριτηρίων αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών.
- Νέο καθεστώς στήριξης των σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και θερμότητας υψηλής απόδοσης
- Πράξεις εισφοράς σε γη και σε χρήμα
- Χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός
- Επίσπευση διαδικασιών κατάρτισης, θεώρησης και κύρωσης των δασικών χαρτών και λοιπές διατάξεις
- Καθορισμός Κανόνων
- Ρυθμιστικά σχέδια Αθήνας και Θεσσαλονίκης
- Χαρακτηρισμός των χερσαίων και θαλάσσιων περιοχών των «GR2330005, «GR2330008 και «GR2550005…
- Δημιουργία νέας καθετοποιημένης εταιρίας Ηλεκτρικής ενέργειας
- Ρυθμίσεις για την εξυγίανση ειδικού λογαριασμού
- Πλαίσιο για την ασφάλεια στις υπεράκτιες εργασίες έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός. Εναρμόνιση με την Οδηγία 2014/89/ΕΕ
- ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ρύθμιση θεμάτων Κ.Δ.Ε.Π.Α.Π
Eνας Δασολόγος σε μία δασική συνεταιριστική οργάνωση μπορεί να παρέχει άριστη συνεργασία μεταξύ Συνεταιριστικών οργανώσεων και Δασικών υπηρεσιών. Παραδείγματος χάρη σε μία υλοτομία σε συνεργασία με τις αρμόδιες δασικές υπηρεσίες θα μπορούσε να συνεισφέρει, στην οριοθέτηση των συστάδων (περιοχών) υλοτόμησης, στη βοήθεια για τη σύνταξη πρωτοκόλλων επιθεώρησης & παραλαβής της προκύπτουσας ξυλείας, στη λήψη των απαραίτητων μέτρων, ώστε να τηρούνται τα μέτρα ασφαλείας και γενικά στη πιστή τήρηση των όρων της σύμβασης μεταξύ των δασικών υπηρεσιών και συνεταιρισμού, ώστε να παραχθεί άρτιο ποιοτικά έργο με παράλληλο έλεγχο των ποσοτήτων των εργασιών που εκτελούνται κ.τ.λ.
Επιπλέον, ένας Δασολόγος σε μία δασική συνεταιριστική οργάνωση μπορεί να συνεισφέρει σε, υποστήριξη σε θέματα τεχνογνωσίας (χρήση ψηφιακών συσκευών gps κτλ, εφαρμογές gis και λοιπά λογισμικά), ενημέρωση των συνεταιρισμών ως προς τις νέες εξελίξεις και τα επιδοτούμενα προγράμματα, σε θέματα εκπαίδευσης Δασεργατών και πιστοποίησης αυτών κ.α.
Συνοψίζοντας, η απασχόληση Δασολόγων από τους δασικούς συνεταιρισμούς, θα έχει θετικά αποτελέσματα και το όποιο κόστος προκύπτει θα είναι σε κάθε περίπτωση μικρότερο από τα οφέλη που θα προκύψουν.
Στα μέτρα υγιεινής πρέπει να συμπεριληφθούν και μέτρα για την στέγαση (σταυλισμό) ζώων φόρτου (ημιόνων & αλόγων) που χρησιμοποιούν τα μέλη των Δασικών Συνεταιρισμών για την εργασία τους, γιατί πολλές φορές στεγάζονται (σταυλίζονται) σε κατοικημένες περιοχές ή πολλή κοντά σ΄ αυτές, με όποιες πιθανές συνέπειες έχει αυτό για την υγιεινή των κατοίκων που διαβιούν κοντά σ΄ αυτούς τους στάβλους.
Πρόταση:
Τα Δασαρχεία να παραχωρούν χώρους σε Δημόσια Δασική Έκταση σε Δασικούς Συνεταιρισμούς για στέγαση ζώων φόρτου, γιατί ενώ κατά το άρθρο 46 παρ. 5 του Ν.998/1979, επιτρέπεται η για περιορισμένο χρόνο, κατόπιν άδειας του οικείου δασάρχη, εγκατάσταση εντός δημοσίων δασών ή δασικών εκτάσεων, ποιμνιοστασίων, πτηνοτροφείων ή ΄΄άλλων συναφών εγκαταστάσεων΄΄ ως και μελισσοκομείων εις άπαντα τα δάση και τις δασικές εκτάσεις και κατά το άρθρο 1 του Π.Δ. 190/1981, ορίζεται η σειρά προτιμήσεως για την παραχώρηση της άδειας για την εγκατάσταση ποιμνιοστασίων, πτηνοτροφείων, μελισσοκομείων ή ΄΄άλλων συναφών εγκαταστάσεων΄΄ εντός του δάσους, αυτά (τα Δασαρχεία) αρνούνται με την αιτιολογία ότι ΄΄δεν είναι σύννομη η παραχώρηση, διότι δεν πρόκειται για εγκαταστάσεις ζωϊκής παραγωγής, συναφή με τις πτηνο-κτηνοτροφικές εγκαταστάσεις΄΄ που αναφέρονται στον παραπάνω Νόμο και Π.Δ.
Κακώς όμως αρνούνται, γιατί τόσο το γράμμα των παραπάνω διατάξεων – όπου γίνεται ενδεικτική και όχι αποκλειστική απαρίθμηση των σχετικών εγκαταστάσεων (ποιμνιοστασίων, πτηνοτροφείων, μελισσοκομείων), δεδομένου ότι αναφέρονται και ΄΄άλλες συναφείς΄΄ εγκαταστάσεις΄΄ – όσο και από στο σκοπό του νόμου – που είναι η παροχή διευκολύνσεων προς ανάπτυξη της εν γένει παραγωγικής διαδικασίας προς όφελος της εθνικής οικονομίας – προκύπτει ότι όχι μόνο δεν κωλύεται, αλλά τουναντίον επιβάλλεται ή χορήγηση άδειας εκ μέρους των Δασαρχείων για εγκατάσταση στάβλων εντός δασικών εκτάσεων για στέγαση (σταβλισμό) του ζωικού κεφαλαίου των Δασικών Συνεταιρισμών.
Κατόπιν αυτών, είναι περίεργη και δεν στηρίζεται στο νόμο ή άρνηση των Δασαρχείων να χορηγήσει δημόσια δασική έκταση (σχετική άδεια) στους Δασικούς Συνεταιρισμούς, με τον αυθαίρετο ισχυρισμό ότι δήθεν ο νόμος επιτρέπει τη χορήγηση άδειας μόνο σε επιχειρήσεις ζωικής παραγωγής. Ο ισχυρισμός, άλλωστε , αυτός είναι αντίθετος με τους κανόνες της κοινή λογικής, αφού δέχεται το μείζον, τη διενέργεια δηλαδή αυτής καθεαυτής της παραγωγικής διαδικασίας εντός του δάσους και δεν δέχεται το έλασσον, δηλαδή την απλή διευκόλυνση της διαδικασίας αυτής.