Σκοπός του παρόντος Προεδρικού Διατάγματος είναι η προστασία, διατήρηση και διαχείριση της φύσης και του τοπίου και των φυσικών πόρων, ως φυσικής κληρονομιάς και πολύτιμου εθνικού φυσικού πόρου στα χερσαία και θαλάσσια τμήματα της περιοχής της Ειδικής Ζώνης Διατήρησης (Special Area of Conservation): GR4340008, της Ζώνης Ειδικής Προστασίας (Special Protection Area): GR4340014 και των επεκτάσεων σε τμήμα του φαραγγιού της Αγίας Ειρήνης δυτικά και σε τμήμα του φαραγγιού της Ίμπρου ανατολικά, που διακρίνονται για την μεγάλη βιολογική, οικολογική, αισθητική, επιστημονική, γεωμορφολογική και παιδαγωγική τους αξία.
Ειδικότερα, επιδιώκεται η διατήρηση και διαχείριση των σπανίων οικοτόπων και των ειδών χλωρίδας και πανίδας που απαντώνται στη συγκεκριμένη περιοχή και η θεσμοθέτηση διαδικασιών και μέτρων για την εξασφάλιση της αρμονικής συνύπαρξης ανθρώπου και φύσης στο πλαίσιο της αειφόρου ανάπτυξης.
Αρχική Χαρακτηρισμός της περιοχής του Εθνικού Δρυμού Λευκών Ορέων ως Εθνικού ΠάρκουΆρθρο 01 – Σκοπός
Άρθρο 01 – Σκοπός
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 02 – Χαρακτηρισμός και οριοθέτηση περιοχής και ζωνώνΆρθρο 02 – Χαρακτηρισμός και οριοθέτηση περιοχής και ζωνών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Χρήσεις, δραστηριότητες, μέτρα, όροι και περιορισμοί
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Φορέας Διαχείρισης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05 – Κανονισμός Διοίκησης και Λειτουργίας και άλλες διατάξειςΆρθρο 05 – Κανονισμός Διοίκησης και Λειτουργίας και άλλες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06 – Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 06 – Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07 – ΚυρώσειςΆρθρο 07 – Κυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08 – ΙσχύςΆρθρο 08 – Ισχύς
- 1 ΣχόλιοΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι – Όρια του Εθνικού Πάρκου των Λευκών Ορέων, Περιοχών Προστασίας της Φύσης, Ζωνών Διατήρησης Βιοποικιλότητας, Ζωνών Διαχείρισης παραδοσιακού Τοπίου και Ζώνης Διαχείρισης Φυσικών Πόρων του Εθνικού Πάρκου
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Ιουλίου 2016, 13:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
22 Αυγούστου 2016, 10:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
4 Σχόλια 10 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35093 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό της διαχείρισης αποβλήτων, τη βελτίωση του πλαισίου εξοικονόμησης ενέργειας, την ανάπτυξη των έργων ενέργειας και την αντιμετώπιση πολεοδομικών ζητημάτων
- Αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών...
- Διατάξεις για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες και την προστασία του φυσικού και χωροταξικού περιβάλλοντος
- Μετονομασία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας σε Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ – ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΕΕ 2018/2001 ΚΑΙ 2019/944
- Εθνικός Κλιματικός Νόμος – Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Πρόληψης Δημιουργίας Αποβλήτων
- Διαβούλευση στο σχέδιο για την Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/2002 σχετικά με την τροποποίηση της οδηγίας 2012/27/ΕΕ για την ενεργειακή απόδοση
- Απαγόρευση καλλιέργειας ΓΤΟ
- Καθορισμός κανόνων, μέτρων και όρων για την αντιμετώπιση κινδύνων από ατυχήματα μεγάλης έκτασης
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 2012-27-ΕΕ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
- Αναθεώρηση Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Βοσκήσιμες γαίες Ελλαδας
- Κτήμα Τατοϊου
- Εγκριση κώδικα για την προστασία των νερών στο πλαίσιο οδηγίας
- Ανακύκλωση-βελτίωση αποβλήτων
- ΚΥΑ αειφορίας
- φυσικό αέριο -τροποιήσεις ν.4001/2011
- Ενσωμάτωση οδηγίας 2012/27/ΕΕ
- Σύσταση ΑΕ και τροποιοίσεις ν. 4123/2013
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Όροι δόμησης, κατασκευής, επιτρεπόμενες χρήσεις γης για κέντρα δεδομένων, χωροταξικές και πολεοδομικές ρυθμίσεις, αξιοποίηση πόρων Πράσινου Ταμείου και λοιπές περιβαλλοντικές και ενεργειακές διατάξεις
- Τροποποίηση του Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/944 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 5ης Ιουνίου 2019
- Διατάξεις για την απλοποίηση της περιβαλλοντικής αδειοδότησης, των περιβαλλοντικών επιθεωρήσεων και την προστασία του περιβάλλοντος
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣIΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ -Β’ ΦΑΣΗ, AΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Δημόσια Διαβούλευση για το Σχέδιο Νόμου «Ολοκληρωμένο Πλαίσιο για τη Διαχείριση Αποβλήτων»
- Νέο Σχέδιο Δράσης της Ελλάδας για την Κυκλική Οικονομία – Οδικός Χάρτης
- Έκθεση μακροπρόθεσμης στρατηγικής για την κινητοποίηση επενδύσεων για την ανακαίνιση και μετατροπή του εθνικού κτιριακού αποθέματος
- Προώθηση της Ανακύκλωσης–Ενσωμάτωση των Οδηγιών 2018/851 και 2018/852 της 30ής Μαΐου 2018.
- «Στρατηγική για την Ανάπτυξη της Εθνικής Υποδομής Γεωχωρικών Πληροφοριών (ΕΥΓΕΠ)»
- Σχέδιο Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (Master Plan) για τις λιγνιτικές περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας και της Μεγαλόπολης
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2019/904/ΕΕ σχετικά με τη μείωση των επιπτώσεων ορισμένων πλαστικών προϊόντων στο περιβάλλον»
- Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Εκσυγχρονισμός της Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής νομοθεσίας»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το «Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΠΕΑΡ)»
- Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
- Σχέδιο διατάξεων για ενσωμάτωση Οδηγιών 2019/692 και 2018/844
- Δημόσια Διαβούλευση για τη Μακροχρόνια Στρατηγική για το έτος 2050
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΠΕ»
- Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Ειδικού Χωρικού Σχεδίου (ΕΧΣ) για το Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
- Μητροπολιτικός Φορέας Γουδή - Ιλισίων
- Καθορισμός των Προδιαγραφών και του Περιεχομένου των Σχεδίων Δράσης Ειδών και Τύπων Οικοτόπων στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων του ν. 3937/2011 (ΦΕΚ 60 Α')
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων σύμφωνα με το άρθρο 21 του ν. 4062/2012
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών σύμφωνα με το άρθρο 32η του ν. 3468/2006
- Χορήγηση οικονομικών αντισταθμισμάτων σε εφαρμογή των διατάξεων των παρ. 1 και 4 του άρθρου 22 του ν. 1650/1986
- Κανονισμός Τιμολόγησης των ΦΟΔΣΑ και Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας
- Χαρακτηρισμός της υδάτινης, χερσαίας και ευρύτερης περιοχής της λίμνης Παμβώτιδας (Ιωαννίνων),Π.Ε. Ιωαννίνων ως Περιφερειακό Πάρκο, και καθορισμός χρήσεων γης, όρων και περιορισμών δόμησης
- Περιβαλλοντική διαχείριση των περιοχών με οικιστικές πυκνώσεις, ιώδους περιγράμματος
- Εθνικός Σχεδιασμός για την Ενέργεια και το Κλίμα
- Σύσταση Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων του άρθρου 19Α του ν.4062/2012 και όρια προστίμων
- Εθνικό Σχέδιο για την αύξηση του αριθμού των κτιρίων με σχεδόν μηδενική κατανάλωση ενέργειας (άρθρο 9 της Οδηγίας 2010/31/ΕΕ)
- Σχέδιο Στρατηγικής Ανάπτυξης της Δασοπονίας 2018-2038 (Εθνική Στρατηγική για τα Δάση)
- Χαρακτηρισμός χερσαίων, υδάτινων και θαλάσσιων περιοχών ως Εθνικού Πάρκου
- Έρευνα, εκμετάλλευση και διαχείριση του γεωθερμικού δυναμικού της χώρας και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης
- Εθνική Στρατηγική για την Κυκλική Οικονομία
- ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
- Σύσταση του Οργανισμού Εθνικού Κτηματολογίου
- Οργάνωση και λειτουργία φορέων διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών
- Τροποποίηση του άρθρου 15Α του ν. 3054/2002 & αντικατάσταση ΚΥΑ κριτηρίων & μεθοδολογία κατανομής βιοντίζελ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/1513
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/652
- ΣΧΕΔΙΟ ΚΥΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
- ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΠΕΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ
- Έρευνα και εκμετάλλευση λατομικών ορυκτών και άλλες διατάξεις
- «Ενεργειακές Κοινότητες και άλλες διατάξεις»
- Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων
- ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣ
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ - ΧΩΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
- Ίδρυση Εθνικού Οργανισμού Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και άλλων προϊόντων
- Χαρακτηρισμός της χερσαίας περιοχής του δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου ως Εθνικού Πάρκου Δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου, καθορισμός ζωνών προστασίας αυτού, χρήσεων, όρων και περιορισμών
- Μεθοδολογία υπολογισμού της Ειδικής Τιμής Αγοράς τεχνολογιών Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο αντικατάστασης του άρθρου 15Α του Ν3054_2002 Οργάνωση της αγοράς πετρελαιοειδών και άλλες διατάξεις
- Αναδιοργάνωση της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας σε εφαρμογή της νομοθεσίας για την ολοκλήρωση της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και άλλες διατάξεις
- Σύσταση και τήρηση Μητρώου Πιστοποιημένων Αξιολογητών Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 4014/2011(Α΄ 209)
- Έγκριση γενικών κανόνων κοστολόγησης και τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος. Μέθοδος και διαδικασίες για την ανάκτηση κόστους των υπηρεσιών ύδατος στις διάφορες χρήσεις του
- Χαρακτηρισμός της περιοχής του Εθνικού Δρυμού Λευκών Ορέων ως Εθνικού Πάρκου
- Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών χάραξης, σήμανσης
- Καθορισμός κριτηρίων, μεθοδολογίας κατανομής αυτούσιου βιοντίζελ και ρύθμιση κάθε σχετικού θέματος…
- Χαρακτηρισμός χερσαίων και υδάτινων περιοχών της Οροσειράς Ροδόπης ως Εθνικό Πάρκο
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων σχετικά με την τήρηση των κριτηρίων αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών.
- Νέο καθεστώς στήριξης των σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και θερμότητας υψηλής απόδοσης
- Πράξεις εισφοράς σε γη και σε χρήμα
- Χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός
- Επίσπευση διαδικασιών κατάρτισης, θεώρησης και κύρωσης των δασικών χαρτών και λοιπές διατάξεις
- Καθορισμός Κανόνων
- Ρυθμιστικά σχέδια Αθήνας και Θεσσαλονίκης
- Χαρακτηρισμός των χερσαίων και θαλάσσιων περιοχών των «GR2330005, «GR2330008 και «GR2550005…
- Δημιουργία νέας καθετοποιημένης εταιρίας Ηλεκτρικής ενέργειας
- Ρυθμίσεις για την εξυγίανση ειδικού λογαριασμού
- Πλαίσιο για την ασφάλεια στις υπεράκτιες εργασίες έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός. Εναρμόνιση με την Οδηγία 2014/89/ΕΕ
- ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ρύθμιση θεμάτων Κ.Δ.Ε.Π.Α.Π
Έχουμε δέκα εθνικούς δρυμούς και δεκατέσσερα εθνικά πάρκα.
Κανένας από τους παραπάνω δεν φυλάσσετε στοιχειωδώς από προσωπική εμπειρία .
Απεναντίας οι λαθροθήρες –λαθρουλότομοι –παράνομη βόσκηση και λοιποί παράνομοι προτιμούν τις προστατευόμενες περιοχές από άλλες που δεν έχουν τόσο αυστηρό καθεστώς με αποτέλεσμα π.χ. να υπάρχουν περισσότερα άγρια θηράματα σε γωνίες της Ελλάδας (ξεχασμένες) από ένα πυρήνα εθνικού δρυμού.
Θέλω να καταλήξω , καλύτερα να δώσουμε προτεραιότητα στην ουσιαστική φύλαξη των ήδη υπαρχόντων περιοχών γιατί δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης περισσοτέρων δρυμών ή πάρκων αν δεν φυλάσσονται οι ήδη υπάρχοντες έτσι όπως ορίζετε στο σύνταγμα.
Αν πετυχουμε την ουσιαστική προστασία των υπαρχόντων πάρκων τότε ..ναι θα ήταν θεμιτό και χρήσιμο η δημιουργία και άλλων εθνικών πάρκων.
Η Δνση Δασών Χανίων συμμετείχε σε όλες τις φάσεις σύνταξης της Ειδικής Περ/κης Μελέτης (ΕΠΜ).
Είναι γνωστό ότι η ύπαρξη του Φορέα Διαχείρισης (ΦΔ) του Εθνικού Δρυμου Λευκών Ορέων ποτέ δε έφτασε στο επίπεδο της πλήρους ευθύνης της καθημερινής λειτουργίας του.
Δηλαδή, υπάρχοντος του ΦΔ η Δνση Δασών αναλώνει μεγάλο μέρος της ενέργειας της στην διαχείριση του Εθνικού Δρυμού.
Έχει λοιπόν αποφασιστική σημασία η πολιτική απόφαση:
1ον: Ότι ο ΦΔ του Εθνικού Πάρκου θα υφίσταται νομικά και επιπλέον θα του εκχωρηθούν οι προβλεπόμενες αρμοδιότητες και αυτοτελείς πόροι, σύμφωνα με τον ν 2742/1999,
2ον: Να αποφασιστεί ότι από την επόμενη κιόλας περίοδο την πλήρη διαχείριση του Εθνικού Πάρκου την αναλαμβάνει ο ΦΔ.
Η Δασική Υπηρεσία σήμερα συντάσσει μελέτες συντήρησης των υποδομών του Δρυμού.
Συντάσσει προϋπολογισμούς έργων και εφοδιασμού του δύσκολου αυτού οργανισμού.
Εξασφαλίζει την έγκαιρη πρόσληψη εποχικού προσωπικού και τα συντάσσει τα μηνιαία προγράμματα εργασίας του.
Εισπράττει και διασφαλίζει το προϊόν του εισιτηρίου εισόδου.
Φροντίζει για την άρτια και ασφαλή διεκπεραίωση των επισκεπτών του Δρυμού.
Φροντίζει,κατά το δυνατόν, στη διάχυση της περιβαλλοντικής λογικής ανάπτυξης των περιοχών πέριξ του Δρυμού.
Προστατεύει τα ενδιαιτήματα του Δρυμού και με κίνδυνο του προσωπικού της.
Απολαμβάνει κύρους και υπόληψης στους παρα-Δρύμιους πληθυσμούς.
Ανταποκρίνεται στις διεθνείς υποχρεώσεις του Εθνικού Δρυμού.
Έχουμε να σημειώσουμε κατ άρθρο:
Άρθρο 1: Θεωρούμε ότι ο σκοπός δεν είναι νεωτερικός και πάντως δεν σηματοδοτείται ένας ρόλος με εθνική και υπερεθνική εμβέλεια.
Άρθρο 2: Δεν έχουμε κάποια διαφοροποίηση.
Άρθρο 3, στην παράγραφο 3.2 Β6:
“φαίνεται” ότι παραμένει σε ρόλο γνωμοδότη ο ΦΔ, ενώ το ζήτημα που θέτειη Δνση Δασών είναι η πλήρης ανάληψη της ευθύνης από τον ΦΔ, όπως προβλέπει η Νομοθεσία αλλά και το Συμβούλιο της Ευρώπης στους όρους ανανέωσης του Διπλώματος Α Κατηγορίας, και
στην παράγραφο 3.2Β8: Επειδή η ηλεκτροδότηση με χρήση ΑΠΕ, έχει ολοκληρωθεί, εξεταστέο θα ήταν η υδροηλεκτρική παραγωγή ρεύματος για τις ανάγκες της Αγ.Ρουμέλης (οικισμός στα Νότια του Πυρήνα).
3.3Β3 & 6: Θεωρούμε ότι η εκτατική κτηνοτροφία και μάλιστα με την κλιματική αλλαγή επί θύραις αποτελεί μέτρο μη αναγκαίο και μάλλον καταστροφικό πλέον, πρόταση μας είναι ημιεσταυλισμένη μορφή άσκηση κτηνοτροφίας.
Στην παράγραφο 6 το Πράσινο Ταμείο ήδη χρηματοδοτεί πρόγραμμα αξιολόγησης και κατόπιν αξιοποίησης και ορθολογικής διαχείρισης των αρωματικών φυτών όχι στην κατεύθυνση της ατομικής χρήσης. Η αντιφατικότητα αυτή θα δημιουργήσει προβλήματα στην προσπάθεια της Δνσης Δασών που με σειρά ΔΑΔ έχει φτιάξει ένα οδικό χάρτη εξορθολογισμού του κύκλου των ΑΦΦΕ.
3.3.3 Ζώνη Β. Β4: Μείζων ζήτημα που αφορά και όλη την Κρήτη είναι ο ορισμός του νόμιμου οδικού δικτύου, καθώς η κυκλοφορία εκτός του νόμιμου δικτύου περιέχει δεσμεύσεις και απαγορεύσεις από τον ΚΟΚ. Κίνηση εκτός οδικού δικτύου πάντως είναι αδύνατη για τροχοφόρα ειδικά στην ορεινή Κρήτη.
Ζώνη Β. Γ οι παράγραφοι 2&10&11, μπορεί να συγχωνευτούν.
3.3.4 Ζώνη Γ,Β2: Δυσνόητη η απαγόρευση κίνησης τροχοφόρων εκτός του υφιστάμενου οδικού δικτύου.
Β4: Ήδη υπάρχει νέα ΥΑ που τροποποιεί και κωδικοποιεί την 1958/2012 (ΦΕΚ Β21) με την νέα ΔΙΠΑ/οικ 37674/27-07-2016 (ΦΕΚ 2471Β/2016).
Άρθρο 4: Θεωρούμε ότι πρέπει να εκπροσωπείται αυτοτελώς η Δνση Δασών Χανίων στο ΔΣ του Φορέα και οι λόγοι έχουν αναλυθεί σε πολλά προηγούμενα έγγραφα μας.
Άρθρο 5: Δεν υπάρχει κάποια άλλη πρόταση από την ανααρίθμιση των άρθρων που έχουν πρωθύστερο περιεχόμενο.
Άρθρο 6: Δεν υπάρχει στο υπόψη κείμενο (στο κείμενο διαβούλευσης είναι το άρθρο των μεταβατικών διατάξεων)
Άρθρο 7: Στις μεταβατικές διατάξεις.
Θεωρούμε ότι οι απαγορεύσεις τις παραγράφου 2 δεν χρειάζονται καθώς μπορούν να εξειδικευτούν στο διαχειριστικό σχέδιο και η αναστάτωση θα είναι δυσανάλογη της ουσίας.
Τέλος γνώμη μας είναι ότι, αν παραμείνει ο ΦΔ ως γνωμοδοτικός οργανισμός, η Δνση Δασών Χανίων πρέπει να ενισχυθεί θεσμικά με ίδρυση Δασαρχείου Λευκών Ορέων καθώς και με σειρά πάγιων αποφάσεων για χρηματοδότηση και ρύθμιση προσλήψεων προσωπικού.
(Παρακαλούμε να μη ληφθεί υπόψη το ατελές προηγούμενο)
ηλεκτροδότηση με χρήση ΑΠΕ, έχει ολοκληρωθεί, εξεταστέο θα ήταν η υδροηλεκτρική παραγωγή ρεύματος για τις ανάγκες της Αγ.Ρουμέλης (οικισμός στα Νότια του Πυρήνα).
3.3Β3 & 6: Θεωρούμε ότι η εκτατική κτηνοτροφία και μάλιστα με την κλιματική αλλαγή επί θύραις αποτελεί μέτρο μη αναγκαίο και μάλλον καταστροφικό πλέον, πρόταση μας είναι ημιεσταυλισμένη μορφή άσκηση κτηνοτροφίας.
Στην παράγραφο 6 το Πράσινο Ταμείο ήδη χρηματοδοτεί πρόγραμμα αξιολόγησης και κατόπιν αξιοποίησης και ορθολογικής διαχείρισης των αρωματικών φυτών όχι στην κατεύθυνση της ατομικής χρήσης. Η αντιφατικότητα αυτή θα δημιουργήσει προβλήματα στην προσπάθεια της Υπηρεσίας μας, που με σειρά ΔΑΔ έχει φτιάξει ένα οδικό χάρτη εξορθολογισμού του κύκλου των ΑΦΦΕ.
3.3.3 Ζώνη Β. Β4: Μείζων ζήτημα που αφορά και όλη την Κρήτη είναι ο ορισμός του νόμιμου οδικού δικτύου, καθώς η κυκλοφορία εκτός του νόμιμου δικτύου περιέχει δεσμεύσεις και απαγορεύσεις από τον ΚΟΚ. Κίνηση εκτός οδικού δικτύου πάντως είναι αδύνατη για τροχοφόρα ειδικά στην ορεινή Κρήτη.
Ζώνη Β. Γ οι παράγραφοι 2&10&11, μπορεί να συγχωνευτούν.
3.3.4 Ζώνη Γ,Β2: Δυσνόητη η απαγόρευση κίνησης τροχοφόρων εκτός του υφιστάμενου οδικού δικτύου.
Β4: Ήδη υπάρχει νέα ΥΑ που τροποποιεί και κωδικοποιεί την 1958/2012 (ΦΕΚ Β21) με την νέα ΔΙΠΑ/οικ 37674/27-07-2016 (ΦΕΚ 2471Β/2016).
Άρθρο 4: Θεωρούμε ότι πρέπει να εκπροσωπείται αυτοτελώς η Δνση Δασών Χανίων στο ΔΣ του Φορέα και οι λόγοι έχουν αναλυθεί σε πολλά προηγούμενα έγγραφα μας.
Άρθρο 5: Δεν υπάρχει κάποια άλλη πρόταση από την ανααρίθμιση των άρθρων που έχουν πρωθύστερο περιεχόμενο.
Άρθρο 6: Δεν υπάρχει στο υπόψη κείμενο (στο κείμενο διαβούλευσης είναι το άρθρο των μεταβατικών διατάξεων)
Άρθρο 7: Στις μεταβατικές διατάξεις.
Θεωρούμε ότι οι απαγορεύσεις τις παραγράφου 2 δεν χρειάζονται καθώς μπορούν να εξειδικευτούν στο διαχειριστικό σχέδιο και η αναστάτωση θα είναι δυσανάλογη της ουσίας.
Τέλος γνώμη μας είναι ότι, αν παραμείνει ο ΦΔ ως γνωμοδοτικός οργανισμός, η Δνση Δασών Χανίων πρέπει να ενισχυθεί θεσμικά με ίδρυση Δασαρχείου Λευκών Ορέων καθώς και με σειρά πάγιων αποφάσεων για χρηματοδότηση και ρύθμιση προσλήψεων προσωπικού.
Που ακριβώς να ψαξουμε να βρούμε ένα όραμα για την περιοχή; Τώρα νομίζω χάνεται η ευκαιρία. Έπρεπε να γίνει τροποποίηση και όχι επικαιροποίηση του σχεδίου ΠΔ.
* Περιοχή Natura χωρίς αγροχημικά.
* Προώθηση εσταυλισμένης/ημιεσταυλισμένης κτηνοτροφίας.
* Προϊόντα ενιαίας ονομασίας προέλευσης.
* Τόπος παραγωγής ΑΦΦΕ.
* Προορισμός/πεδίο δραστηριοτήτων φυσικής διαβίωσης.