1. Για τα κτίρια κατηγορίας Ι, ο αρμόδιος μηχανικός επανελέγχει τα στοιχεία της ταυτότητας του κτιρίου κάθε πέντε (5) χρόνια από την υποβολή της.
2. Για τα κτίρια κατηγορίας ΙΙ, ο αρμόδιος μηχανικός επανελέγχει τα στοιχεία της ταυτότητας του κτιρίου κάθε πέντε (7) χρόνια από την υποβολή της.
3. Για τα κτίρια κατηγορίας ΙΙΙ, ο αρμόδιος μηχανικός επανελέγχει τα στοιχεία της ταυτότητας του κτιρίου κάθε οκτώ (8) χρόνια από την υποβολή της.
Αρχική ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣΆρθρο 22 Περιοδικότητα επανελέγχου ταυτότητας κτιρίου
Άρθρο 22 Περιοδικότητα επανελέγχου ταυτότητας κτιρίου
- 63 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – ΥΠΟΚΕΦΑΛΑΙΟ Α: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ –ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ – Άρθρο 1 Παρατηρητήριο Δομημένου Περιβάλλοντος
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 2 Περιφερειακές Διευθύνσεις και Τμήματα Παρατηρητηρίου Δομημένου Περιβάλλοντος
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 3 Αρμοδιότητες και πόροι
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 4 Ετήσιες εκθέσεις
- 7 ΣχόλιαΥΠΟΚΕΦΑΛΑΙΟ Β: ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ – Άρθρο 5 Συγκρότηση
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 6 Αρμοδιότητες
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 7 Σύνθεση
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 8 Μητρώα
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 9 Θητεία
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 10 Λειτουργία
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 11 Περιφερειακά Συμβούλια Αρχιτεκτονικής (ΠΕΣΑ)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 12 Κεντρικό Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής (ΚΕΣΑ)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 13 Αρμοδιότητες
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 14 Σύνθεση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 15 Λειτουργία
- 12 ΣχόλιαΥΠΟΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ: ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ – Άρθρο 16 Επιτροπή Εξέτασης Προσφυγών Αυθαιρέτων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 17 Επιτροπή προσβασιμότητας
- 34 ΣχόλιαΥΠΟΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ: ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΤΙΡΙΟΥ – Άρθρο 18 Ταυτότητα Κτιρίου – Σκοπός
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 19 Ορισμοί
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 20 Συμπλήρωση ταυτότητας – Έκδοση Πιστοποιητικών
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 21 Διαδικασία Έναρξης και Ενημέρωσης
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 22 Περιοδικότητα επανελέγχου ταυτότητας κτιρίου
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 23 Έλεγχος στοιχείων ταυτότητας κτιρίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 Προδιαγραφές και Υπόχρεοι Τήρησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 25 Έντυπα
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 26 Κυρώσεις
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΟΜΗΣΗΣ – ΥΠΟΚΕΦΑΛΑΙΟ Α: ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΙΣΟΖΥΓΙΟ – Άρθρο 27 Ηλεκτρονική Πολεοδομική Ταυτότητα Δήμου
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 28 Επίσπευση πολεοδομικού σχεδιασμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 29 Ηλεκτρονική ταυτότητα θεσμοθετημένων κοινόχρηστων χώρων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30 Μεταφορά Συντελεστή Δόμησης και Τράπεζα δικαιωμάτων δόμησης και κοινοχρήστων χώρων – Ορισμοί
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 31 Τράπεζα Δικαιωμάτων Δόμησης και Κοινόχρηστων Χώρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 Γενικές διατάξειςΆρθρο 32 Γενικές διατάξεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33 Τίτλος Δικαιώματος Μεταφοράς Συντελεστή Δόμησης (Μ.Σ.Δ.)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 34 Βαρυνόμενα ακίνητα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 35 Ωφελούμενα ακίνητα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 36 Ζώνες Υποδοχής Συντελεστή (Ζ.Υ.Σ.)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 37 Ζώνες Αυξημένης Επιβάρυνσης Συντελεστή (Ζ.Α.Ε.Σ)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 38 Δράσεις περιβαλλοντικού ισοζυγίου σε ΖΑΕΣ
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 39 Έννοιες και περιορισμοί που ισχύουν για την πραγματοποίηση Μ.Σ.Δ. σε ωφελούμενο ακίνητο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 40 Εξουσιοδοτήσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Μεταβατικές διατάξεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 42 Καταργούμενες διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΥΠΟΚΕΦΑΛΑΙΟ Β: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΔΕΙΩΝ ΔΟΜΗΣΗΣ – Άρθρο 43 Οικοδομικές άδειες – Ορισμοί
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 44 Αρμόδια όργανα χορήγησης
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Αυτεπάγγελτη αναζήτηση στοιχείων από τις ΥΔΟΜ μέσω ηλεκτρονικής διαδικασίας
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 47 Προέγκριση οικοδομικής άδειας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 48 Χορήγηση οικοδομικής άδειας
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 49 Διαδικασία ελέγχου οικοδομικής άδειας
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 50 Δικαιολογητικά για τη χορήγηση της οικοδομικής άδειας
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 51 Ισχύς, Αναθεώρηση και Ενημέρωση οικοδομικών αδειών και προεγκρίσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 52 Τήρηση Μητρώου οικοδομικών αδειών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 Έντυπο οικοδομικής άδειας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 54 Εκτέλεση οικοδομικών αδειών
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 55 Διαδικασία ελέγχου εφαρμογής οικοδομικών αδειών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 56 Αποπεράτωση έργου και σύνδεση με τα δίκτυα κοινής ωφέλειας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 57 Κυρώσεις
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 58 Μητρώο Μελετητών και Επιβλεπόντων Μηχανικών και καθήκοντα
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 59 Καταργούμενες διατάξεις
- 40 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ ΥΠΟΚΕΦΑΛΑΙΟ Α: ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ – Άρθρο 60 Ορισμοί
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 61 Ειδικές αρμοδιότητες Παρατηρητηρίου Δομημένου Περιβάλλοντος σε θέματα πρόληψης αυθαίρετης δόμησης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 62 Καταγραφή αυθαίρετης δόμησης
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 63 Απαγόρευση εμπράγματων δικαιοπραξιών σε ακίνητα με αυθαίρετες κατασκευές ή αυθαίρετες αλλαγές χρήσης
- 201 ΣχόλιαΆρθρο 64 Απαίτηση έκδοσης Βεβαίωσης Μηχανικού σε Δικαιοπραξίες, εγγραπτέες πράξεις και άδειες λειτουργίας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 65 Απαγόρευση σύνδεσης αυθαίρετων κτισμάτων με δίκτυα κοινής ωφέλειας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 66 Δημιουργία δορυφορικών χαρτών και ενιαίας βάσης αναφοράς
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 67 Σύνδεση του αριθμού οικοδομικής άδειας με τα δελτία αποστολής οικοδομικών υλικών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 68 Δημιουργία μονάδων κοινωνικής κατοικίας
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 69 Διακρίσεις αυθαιρέτων κατασκευών και αλλαγών χρήσης
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 70 Απόδειξη χρόνου κατασκευής αυθαιρέτων κατασκευών
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 71 Κατηγορίες αυθαιρέτων μετά την 28.07.2011
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 72 Περιπτώσεις αυθαιρέτων πριν την 28.07.2011
- 41 ΣχόλιαΆρθρο 73 Απαγόρευση υπαγωγής
- 2 ΣχόλιαΥΠΟΚΕΦΑΛΑΙΟ Β: ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ – Άρθρο 74 Ηλεκτρονική διαδικασία εντοπισμού, ελέγχου και καταγραφής αυθαιρέτων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 75 Εντοπισμός αυθαιρέτων
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 76 Διαπίστωση και χαρακτηρισμός αυθαιρέτων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 77 Προσφυγή
- 57 ΣχόλιαΥΠΟΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 28.7.2011 – Άρθρο 78 Κυρώσεις αυθαιρέτων κατασκευών μετά την 28.07.2011
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 79 Τρόπος καταβολής και απόδοσης προστίμων
- 120 ΣχόλιαΥΠΟΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ 28.7.2011- Άρθρο 80 Κατηγορίες αυθαιρέτων κατασκευών και αλλαγών χρήσεων
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 81 Ρύθμιση αναστολής και εξαίρεσης από την κατεδάφιση
- 56 ΣχόλιαΆρθρο 82 Ρυθμίσεις του ν.δ. 1024/1971 (Α` 232)
- 165 ΣχόλιαΆρθρο 83 Δικαιολογητικά υπαγωγής αυθαίρετης κατασκευής ή αυθαίρετης αλλαγής χρήσης στις διατάξεις του παρόντος
- 208 ΣχόλιαΆρθρο 84 Διατάξεις υπολογισμού ενιαίου ειδικού προστίμου
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 85 Καταβολή Ενιαίου Ειδικού Προστίμου – Προθεσμίες
- 59 ΣχόλιαΆρθρο 86 Μειώσεις και επιβαρύνσεις ενιαίου ειδικού προστίμου και καταληκτική ημερομηνία υπαγωγής
- 38 ΣχόλιαΆρθρο 87 Μειώσεις Προστίμων σε Ειδικές Ομάδες Πληθυσμού
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 88 Συμψηφισμός καταβληθέντων προστίμων
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 89 Αναστολή Επιβολής Κυρώσεων και Είσπραξης Προστίμων
- 40 ΣχόλιαΆρθρο 90 Υπαγωγή αυθαιρέτων για το οποία εκδίδεται άδεια νομιμοποίησης ή κατεδάφισης
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 91 Ενέργειες αρμόδιων υπηρεσιών
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 92 Έλεγχος δηλώσεων υπαγωγής
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 93 Τιμή Ζώνης
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 94 Απαγόρευση υπαγωγής λόγω ανάκλησης ή ακύρωσης αδείας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 95 Έντυπη διαδικασία
- 25 ΣχόλιαΥΠΟΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε: ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΘΕΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ 28.7.2011 – Άρθρο 96 Αυθαίρετες κατασκευές εντός στάσιμων οικισμών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 97 Αυθαίρετα κτίσματα σε εξαγορασμένα ακίνητα και σε ακίνητα ιδιοκτησίας της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 98 Αυθαίρετες κατασκευές ακινήτων Δημοσίου Ενδιαφέροντος
- 36 ΣχόλιαΆρθρο 99 Αυθαίρετες κατασκευές και χρήσεις σε παραδοσιακό οικισμό
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 100 Αυθαίρετες κατασκευές σε διατηρητέο κτίριο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 101 Αυθαίρετες κατασκευές πλησίον γραμμών υψηλής τάσης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 102 Αυθαίρετες κατασκευές κεραιών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 103 Αυθαίρετες κατασκευές τουριστικών εγκαταστάσεων
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 104 Αυθαίρετες κατασκευές σταυλικών εγκαταστάσεων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 105 Αυθαίρετες κατασκευές σε κτίρια που αποδόθηκαν στους δικαιούχους από τον πρώην Οργανισμό Εργατικής Κατοικίας (Ο.Ε.Κ).
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 106 Αυθαίρετες κατασκευές μονάδων ιχθυοκαλλιέργειας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 107 Αυθαίρετες κατασκευές σε παραμεθόριες περιοχές των περιφερειακών ενοτήτων Ξάνθης, Ροδόπης και ΈβρουΆρθρο 107 Αυθαίρετες κατασκευές σε παραμεθόριες περιοχές των περιφερειακών ενοτήτων Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 108 Αυθαίρετες κατασκευές κοινωφελών κτιρίων και συνοδών εγκαταστάσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 109 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΆρθρο 109 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 110 Μεταβατικές και καταργούμενες διατάξεις
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 111 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
1 Σεπτεμβρίου 2016, 12:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
10 Οκτωβρίου 2016, 09:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
22 Σχόλια 2273 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35093 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό της διαχείρισης αποβλήτων, τη βελτίωση του πλαισίου εξοικονόμησης ενέργειας, την ανάπτυξη των έργων ενέργειας και την αντιμετώπιση πολεοδομικών ζητημάτων
- Αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών...
- Διατάξεις για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες και την προστασία του φυσικού και χωροταξικού περιβάλλοντος
- Μετονομασία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας σε Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ – ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΕΕ 2018/2001 ΚΑΙ 2019/944
- Εθνικός Κλιματικός Νόμος – Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Πρόληψης Δημιουργίας Αποβλήτων
- Διαβούλευση στο σχέδιο για την Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/2002 σχετικά με την τροποποίηση της οδηγίας 2012/27/ΕΕ για την ενεργειακή απόδοση
- Απαγόρευση καλλιέργειας ΓΤΟ
- Καθορισμός κανόνων, μέτρων και όρων για την αντιμετώπιση κινδύνων από ατυχήματα μεγάλης έκτασης
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 2012-27-ΕΕ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
- Αναθεώρηση Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Βοσκήσιμες γαίες Ελλαδας
- Κτήμα Τατοϊου
- Εγκριση κώδικα για την προστασία των νερών στο πλαίσιο οδηγίας
- Ανακύκλωση-βελτίωση αποβλήτων
- ΚΥΑ αειφορίας
- φυσικό αέριο -τροποιήσεις ν.4001/2011
- Ενσωμάτωση οδηγίας 2012/27/ΕΕ
- Σύσταση ΑΕ και τροποιοίσεις ν. 4123/2013
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Όροι δόμησης, κατασκευής, επιτρεπόμενες χρήσεις γης για κέντρα δεδομένων, χωροταξικές και πολεοδομικές ρυθμίσεις, αξιοποίηση πόρων Πράσινου Ταμείου και λοιπές περιβαλλοντικές και ενεργειακές διατάξεις
- Τροποποίηση του Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/944 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 5ης Ιουνίου 2019
- Διατάξεις για την απλοποίηση της περιβαλλοντικής αδειοδότησης, των περιβαλλοντικών επιθεωρήσεων και την προστασία του περιβάλλοντος
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣIΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ -Β’ ΦΑΣΗ, AΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Δημόσια Διαβούλευση για το Σχέδιο Νόμου «Ολοκληρωμένο Πλαίσιο για τη Διαχείριση Αποβλήτων»
- Νέο Σχέδιο Δράσης της Ελλάδας για την Κυκλική Οικονομία – Οδικός Χάρτης
- Έκθεση μακροπρόθεσμης στρατηγικής για την κινητοποίηση επενδύσεων για την ανακαίνιση και μετατροπή του εθνικού κτιριακού αποθέματος
- Προώθηση της Ανακύκλωσης–Ενσωμάτωση των Οδηγιών 2018/851 και 2018/852 της 30ής Μαΐου 2018.
- «Στρατηγική για την Ανάπτυξη της Εθνικής Υποδομής Γεωχωρικών Πληροφοριών (ΕΥΓΕΠ)»
- Σχέδιο Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (Master Plan) για τις λιγνιτικές περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας και της Μεγαλόπολης
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2019/904/ΕΕ σχετικά με τη μείωση των επιπτώσεων ορισμένων πλαστικών προϊόντων στο περιβάλλον»
- Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Εκσυγχρονισμός της Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής νομοθεσίας»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το «Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΠΕΑΡ)»
- Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
- Σχέδιο διατάξεων για ενσωμάτωση Οδηγιών 2019/692 και 2018/844
- Δημόσια Διαβούλευση για τη Μακροχρόνια Στρατηγική για το έτος 2050
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΠΕ»
- Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Ειδικού Χωρικού Σχεδίου (ΕΧΣ) για το Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
- Μητροπολιτικός Φορέας Γουδή - Ιλισίων
- Καθορισμός των Προδιαγραφών και του Περιεχομένου των Σχεδίων Δράσης Ειδών και Τύπων Οικοτόπων στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων του ν. 3937/2011 (ΦΕΚ 60 Α')
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων σύμφωνα με το άρθρο 21 του ν. 4062/2012
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών σύμφωνα με το άρθρο 32η του ν. 3468/2006
- Χορήγηση οικονομικών αντισταθμισμάτων σε εφαρμογή των διατάξεων των παρ. 1 και 4 του άρθρου 22 του ν. 1650/1986
- Κανονισμός Τιμολόγησης των ΦΟΔΣΑ και Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας
- Χαρακτηρισμός της υδάτινης, χερσαίας και ευρύτερης περιοχής της λίμνης Παμβώτιδας (Ιωαννίνων),Π.Ε. Ιωαννίνων ως Περιφερειακό Πάρκο, και καθορισμός χρήσεων γης, όρων και περιορισμών δόμησης
- Περιβαλλοντική διαχείριση των περιοχών με οικιστικές πυκνώσεις, ιώδους περιγράμματος
- Εθνικός Σχεδιασμός για την Ενέργεια και το Κλίμα
- Σύσταση Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων του άρθρου 19Α του ν.4062/2012 και όρια προστίμων
- Εθνικό Σχέδιο για την αύξηση του αριθμού των κτιρίων με σχεδόν μηδενική κατανάλωση ενέργειας (άρθρο 9 της Οδηγίας 2010/31/ΕΕ)
- Σχέδιο Στρατηγικής Ανάπτυξης της Δασοπονίας 2018-2038 (Εθνική Στρατηγική για τα Δάση)
- Χαρακτηρισμός χερσαίων, υδάτινων και θαλάσσιων περιοχών ως Εθνικού Πάρκου
- Έρευνα, εκμετάλλευση και διαχείριση του γεωθερμικού δυναμικού της χώρας και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης
- Εθνική Στρατηγική για την Κυκλική Οικονομία
- ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
- Σύσταση του Οργανισμού Εθνικού Κτηματολογίου
- Οργάνωση και λειτουργία φορέων διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών
- Τροποποίηση του άρθρου 15Α του ν. 3054/2002 & αντικατάσταση ΚΥΑ κριτηρίων & μεθοδολογία κατανομής βιοντίζελ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/1513
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/652
- ΣΧΕΔΙΟ ΚΥΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
- ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΠΕΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ
- Έρευνα και εκμετάλλευση λατομικών ορυκτών και άλλες διατάξεις
- «Ενεργειακές Κοινότητες και άλλες διατάξεις»
- Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων
- ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣ
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ - ΧΩΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
- Ίδρυση Εθνικού Οργανισμού Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και άλλων προϊόντων
- Χαρακτηρισμός της χερσαίας περιοχής του δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου ως Εθνικού Πάρκου Δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου, καθορισμός ζωνών προστασίας αυτού, χρήσεων, όρων και περιορισμών
- Μεθοδολογία υπολογισμού της Ειδικής Τιμής Αγοράς τεχνολογιών Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο αντικατάστασης του άρθρου 15Α του Ν3054_2002 Οργάνωση της αγοράς πετρελαιοειδών και άλλες διατάξεις
- Αναδιοργάνωση της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας σε εφαρμογή της νομοθεσίας για την ολοκλήρωση της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και άλλες διατάξεις
- Σύσταση και τήρηση Μητρώου Πιστοποιημένων Αξιολογητών Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 4014/2011(Α΄ 209)
- Έγκριση γενικών κανόνων κοστολόγησης και τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος. Μέθοδος και διαδικασίες για την ανάκτηση κόστους των υπηρεσιών ύδατος στις διάφορες χρήσεις του
- Χαρακτηρισμός της περιοχής του Εθνικού Δρυμού Λευκών Ορέων ως Εθνικού Πάρκου
- Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών χάραξης, σήμανσης
- Καθορισμός κριτηρίων, μεθοδολογίας κατανομής αυτούσιου βιοντίζελ και ρύθμιση κάθε σχετικού θέματος…
- Χαρακτηρισμός χερσαίων και υδάτινων περιοχών της Οροσειράς Ροδόπης ως Εθνικό Πάρκο
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων σχετικά με την τήρηση των κριτηρίων αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών.
- Νέο καθεστώς στήριξης των σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και θερμότητας υψηλής απόδοσης
- Πράξεις εισφοράς σε γη και σε χρήμα
- Χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός
- Επίσπευση διαδικασιών κατάρτισης, θεώρησης και κύρωσης των δασικών χαρτών και λοιπές διατάξεις
- Καθορισμός Κανόνων
- Ρυθμιστικά σχέδια Αθήνας και Θεσσαλονίκης
- Χαρακτηρισμός των χερσαίων και θαλάσσιων περιοχών των «GR2330005, «GR2330008 και «GR2550005…
- Δημιουργία νέας καθετοποιημένης εταιρίας Ηλεκτρικής ενέργειας
- Ρυθμίσεις για την εξυγίανση ειδικού λογαριασμού
- Πλαίσιο για την ασφάλεια στις υπεράκτιες εργασίες έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός. Εναρμόνιση με την Οδηγία 2014/89/ΕΕ
- ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ρύθμιση θεμάτων Κ.Δ.Ε.Π.Α.Π
ΕΝΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΑΡΑΤΣΙ ΧΩΡΙΣ ΝΟΗΜΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΙΣ/ΚΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΩΝ ΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑ ΜΙΚΡΑΙΝΟΥΝ ΟΣΑ ΤΥΧΟΝ ΕΙΣΠΡΑΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΥΠΕΡ ΜΙΑΣ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΣ…ΣΕ ΤΟΣ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΗ ΛΑΜΑΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ ΟΤΙ ΣΕ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ Κ ΠΟΛΛΕΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ Κ ΣΤΑ ΑΓΡΟΤΕΜΑΧΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΑ ΚΟΤΕΤΣΙΑ…ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΝΕΝΟΗΘΕΙΣ ΜΕ ΣΥΝΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΚΑΝ ΤΟ ΦΟΡΟ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ Ή ΣΕ ΜΙΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗ
Σε περίπτωση που σε ένα κτήριο γίνουν εργασίες χωρίς άδεια (π.χ βάψιμο, αλλαγή υδραυλικών , αλλαγή εσωτερικόν χώρων, αλλαγή κουφωμάτων , τι κανουμε ?)
Θα ρίχνουμε πρόστιμα εμείς οι μηχανικοί????
Θα το δηλώνουμε στην πολεοδομία??
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ ΟΠΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΦ ΑΠΑΞ.ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΑΝΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΚΤΗΡΙΩΝ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΕΙΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΜΑΔΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ.
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΤΙΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΜΕΛΟΝΤΙΚΩΝ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΦΟΡΕΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.
ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΥΠΟΨΙΕΣ ΟΠΩΣ ΟΡΘΩΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑΝΘΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΕΠΙΒΕΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΔΙΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΑΚΙΝΗΤΟΥ .
Ο χρόνος περιοδικού επανελέγχου είναι πολύ μικρός σε σχέση με τη διάρκεια ζωής ενός κτηρίου. Με τα προτεινόμενα χρονικά διαστήματα υπάρχει σημαντική επιβάρυνση και των ιδιοκτητών ακινήτων αλλά και της δημόσιας διοίκησης, χωρίς να υπάρχει κάποιο ουσιαστικό όφελος ούτε για τους ιδιοκτήτες ούτε για τη δημόσια διοίκηση.
Ο περιοδικός επανέλεγχος είναι περιττός αν με κάθε μεταβολή στο κτήριο ενημερώνονται τα στοιχεία της ταυτότητας, κάτι το οποίο *πρέπει* να συμβαίνει ώστε η ταυτότητα του κτηρίου να ανταποκρίνεται ανά πάσα στιγμή στην πραγματικότητα.
Επιπλέον εαν ισχύσει το άρθρο όπως είναι θα πρέπει να προβλεφθεί η απρόσκλητη είσοδος του ιδιοκτήτη και μηχανικού στο ακίνητο (σε περίπτωση ενοικίασης)καθόσον σε περίπτωση δυστροπίας του ενοικιαστού δεν θα δίνατε ο ιδιοκτήτης να πράξει τα νόμιμα χωρις δικαστική εντολή, (δηλαδή θα πρέπει ο ιδιοκτήτης να πηγαίνει στο δικαστήριο για να μπει με δικαστικό κλητήρα, στην ιδιοκτησία του, να κάνει την αναθεώρηση της ηλεκτρονικής ταυτότητας)
Κάθε 5 ή 7 χρόνια θα μπαίνει στο σπίτι μου να βγάλει φωτογραφίες τα σώβρακα μου;;; Προσωπικά δεν επιτρέπω την κοινοποίηση φωτογραφιών από τον προσωπικό μου χώρο.
Κύριοι ας είσαστε στοιχειωδώς σοβαροί επανέλεγχος (με ευθύνη και έξοδα του δήμου) σε κάθε μεταβίβαση που το ακίνητο θα είναι κενό.
Υπάρχει άδεια από την αρχή προσωπικών δεδομένων;;;;
Είναι απαράδεκτος ο τρόπος με τον οποίο η κυβέρνηση προσπαθεί να βοηθήσει μια συγκεκριμένη επαγγελματική ομάδα σε βάρος των υπολοίπων. Είναι δυνατόν σ’ αυτή τη χώρα που ζούμε ένας νέος με πολύ χαμηλά εισοδήματα ή ένας άνεργος, ο οποίος είχε την ατυχία να αποκτήσει μία γκαρσονιέρα 30τμ να πρέπει να επωμιστεί το βάρος αυτής της διαδικασίας κάθε λίγο, εκτός όλων των άλλων που ήδη τον επιβαρύνουν; Ας αναλάβει το κράτος τη δαπάνη αυτή.
Παράγραφο 2 αναφέρει: πέντε(7) και πρέπει να διορθωθεί σε :επτά (7)
Είναι επιεικώς απαράδεκτος ο χρόνος επανελέγχου της ταυτότητας κτιρίου.
Εκτός του ότι οι περισσότεροι είναι νέοι, χωρίς εμπειρία και γνώση μηχανικοί, που δεν γνωρίζουν καλά τις διατάξεις των αλλεπάλληων Γ.Ο.Κ. του 1955, του 1973, του 1985 και συνεπώς δεν μπορούν να προβούν σε πραγματικό έλεγχο, αλλά με ημιμάθεια ορμώμενοι να ελέγχουν πράγματα που δεν γνωρίζουν.
‘Ετσι οι μηχανικοί θα έρχονται σε προστριβή με τους ιδιοκτήτες, που απλώς αγόρασαν κάποιο ή κάποια ακίνητα και πρέπει να ταυτοποιήσουν ένα ακίνητο, με ένα επιπλέον πιστοποιητικό.
Και το χειρότερο είναι ότι τους αναγκάζετε να επανελέγχουν τα ακίνητά τους κάθε 5-8 έτη, για να διαπιστώσετε τι; Μήπως στην οριζόντια ιδιοκτησία που αγόρασαν έκαναν αυθαίρετες κατασκευές; Μα κύριοι οι αυθαίρετες κατασκευές γίνονται κατά την κατασκευή του κτιρίου, όχι σε πολυκατοικίες ετών. Δεν τους αφήνουν οι συνιδιοκτήτες να κάνουν. Ας ενεργοποιηθούν και οι εκάστοτε Πολεοδομίες.
Δεν χρειάζεται κανένας επανέλεγχος. Αρκεί η ταυτότητα του κτιρίου να γίνει. Εάν υπάρχουν τροποποιήσεις μόνο, τότε θα υποχρεούνται να δηλώσουν τις αλλαγές στην ταυτότητα κτιρίου ή αυτοτελούς οριζόντιας ιδιοκτησίας. Βάλτε και κυρώσεις αν δεν το κάνουν. Όχι κάθε λίγο και λιγάκι να βγάζουμε πιστοποιητικά χωρίς λογο.
Το «200ρι» του ιδιώτη μπορεί να γίνει μικρότερο και πιο αραιό, αν είναι αφορολόγητο, όπως ο έλεγχος από δημόσιο υπάλληλο.
Επίσης είναι μικρότερο αν οι όποιες αλλαγές στην 5ετία έχουν γίνει με άδεια, οπότε ο φάκελος της πληρότητας είναι ήδη έτοιμος / συμπληρωμένος νωρίτερα της 5ετίας.
Επίσης αν δεν έχει γίνει καμία αλλαγή, δεν είναι δύσκολο για έναν μηχανικό που έχει ξαναελέγξει μία κατασκευή να διαπιστώσει ότι δεν έχει γίνει αλλαγή σε λίγη ώρα και να μην κάνει καμία άλλη ενέργεια.
Όταν μερικοί πολίτες συνεννοηθήκανε μαζί με μερικούς δημοσίους υπαλλήλους να κάνουν τα δικά τους, ποιος έμεινε να ελέγξει; Αυτός που τον τιμωρούν χωρίς να σκέφτονται ψήφους ή ανώτερο πολιτικό «δικό» του.
…κάτι ακόμη που ξέχασα: Για την ενίσχυση των δημόσιων εσόδων, καθώς και τον βιοπορισμό των μελών της συντεχνίας του ΤΕΕ, μπορείτε να νομοθετήσετε και την αναγκαστική τοποθέτηση περδόμετρου σε κάθε Έλληνα, οπότε θα μπαίνει ανάλογος φόρος ρύπανσης του περιβάλλοντος
Όπως ο προαγωγός – μαστρωπός απαιτεί από την εκδιδόμενη να του τα φέρει, έτσι και ο μαστρωπός μηχανικός του ΤΕΕ απαιτεί από τον εκπορνευόμενο Έλληνα να τον θρέφει.
Έχουμε βαρεθεί οι Έλληνες να τρέφουμε το κηφηναριό του ΤΕΕ και όλους τους αρχικηφήνες που από πρόεδροί του καταλήγουν υπουργοί και πρωθυπουργοί
Και κάτι ακόμη σχετικά με τον όρο συμμετοχής Νο4. Εμένα με προσβάλουν στημένοι νόμοι που υπηρετούν συγκεκριμένα συμφέροντα από ξεπουλημένες κυβερνήσεις και ξεφτίλες κυβερνήτες
Τι εξυπηρετεί ο ανα επταετία έλεγχος κατοικιών και εμπορικών καταστημάτων; την κατηγορία Ι την αντιλαμβάνομαι, είναι κτίρια συνάθροισης (απ’ ό,τι καταλαβαίνω, περιλαμβάνει και Ιερούς Ναούς, Μονές), αλλά τη χρησιμότητα στην κατηγορία ΙΙ δεν την αντιλαμβάνομαι, ενόψει και των διατάξεων που καθιστούν εκτός συναλλαγής τα νέα αυθαίρετα. Εάν υπάρχει θέμα επικινδυνότητας, μπορεί κάλλιστα να κάνουν αυτή τη δουλειά οι μηχανικοί των Δήμων.
θα ήταν καλύτερα ο επανέλεγχος να γίνεται κάθε 2 χρόνια. Έτσι θα τον συνδυάζαμε και με το ΚΤΕΟ του αυτοκινήτου και δεν θα το ξεχνάγαμε.
Κατά τα άλλα τα νομοσχέδια θα πρέπει να θέτουν στόχους κατανοητούς και υλοποιήσιμους πράγμα που δεν κάνει το παρόν νομοσχέδιο.
Το σύνολο των ακινήτων της χώρας είναι αδύνατο να ελεγχθεί σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, οι ιδιοκτήτες των ακινήτων δεν θα καταφέρουν να σηκώσουν τα απανωτά βάρη και τους φόρους στα ακίνητα που συνεχώς επιβάλλονται, η αμοιβή των μηχανικών λόγω του όγκου της εργασίας θα μειωθεί δραματικά (το 90% των εργασιών δεν θα εκτελείται από απλούς ιδιώτες μηχανικούς αλλά από μεγάλες μονοπωλιακές εταιρείες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης) ενώ, θα επέλθει και περεταίρω απαξίωση της ακίνητης περιουσίας.
Το πιθανότερο είναι η ταυτότητα του κτιρίου να παραμείνει απλός στα χαρτιά όπως έχει γίνει και με πολλά άλλα.
ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΕΝΟΣ ΑΚΙΝΗΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΕΚΔΟΣΗΣ ΝΕΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΔΗΛΑΔΗ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΤΩΝ 10 ΕΤΩΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΡΚΕΣ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΑΝΕΛΕΓΧΟ ΑΚΙΝΗΤΟΥ. ΑΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΑΕΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΕΙ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΤΙΡΙΟΥ.
Όλο το άρθρο και η διαδικασία επανελέγχου είναι περιττή, διότι το μόνο που εξυπηρετεί (πέραν την αμοιβής προς το μηχανικό) είναι να νομίζει το κράτος ότι μεταφέρει την ευθύνη από τις πολεοδομικές υπηρεσίες στο μηχανικό και τον πολίτη. Όμως, ήδη η ευθύνη είναι σε αυτούς. Έστω ότι πραγματικά η ηλεκτρονική ταυτότητα πρέπει να γίνει, διότι το κτηματολόγιο είναι απλά συμπληρωματικό (το οποίο και αυτό με τη σειρά του είναι συμπληρωματικό των υποθηκοφυλακείων). Εάν γίνει μία φορά η ταυτότητα, ο σκοπός του επανελέγχου ποιός είναι; Προφανώς γιατί το κράτος πιστεύει ότι άλλαξε κάτι στο κτίσμα. Άρα επειδή κάποιοι πολίτες παρανομούν, πρέπει όλοι οι πολίτες να πληρώνουν μηχανικούς για να βεβαιώνουν ότι δεν έχουν παρανομήσει. Ε τότε ας δηλώνουν οι ίδιοι οι πολίτες ηλεκτρονικά και υπεύθυνα (και χωρίς κόστος) τη μη μεταβολή του κτίσματος. Και έστω ότι θα γίνει έλεγχος (που εδώ ούτε καν στις περισσότερες καταγγελίες δεν μεταβαίνουν οι πολεοδομίες), κι έστω ότι θα βρεθεί η παρανομία. Δεν αρκεί που υπάρχει η ηλεκτρονική ταυτότητα που έγινε πριν από 15 χρόνια; Δεν είναι πάλι υπεύθυνος ο πολίτης για να δηλώσει τις μεταβολές στο κτίσμα του; Ή η περιοδικότητα έχει σκοπό να υπάρχει πιθανότητα να ζει ο μηχανικός που για τελευταία φορά δήλωσε το κτήριο; Διότι αν επιβληθούν κυρώσεις και στους μηχανικούς (πέραν των ιδιοκτητών που σίγουρα θα πληρώσουν πρόστιμο) θα γίνει κάτι πρωτοφανές για τα ελληνικά δεδομένα.
Το κράτος δεν εμπιστεύεται τον πολίτη και το αντίστροφο. Γι’ αυτό μία μόνο είναι η λύση. Στελεχώστε τις πολεοδομικές υπηρεσίες και κάθε κτήριο που αποπερατώνεται να ελέγχεται πραγματικά με επιτόπια αυτοψία (Το 50% και άνω των κλειστών υμιυπαίθριων είχαν κλειστεί πριν την αποπεράτωση του κτηρίου). Κάθε καταγγελία που γίνεται, να ελέγχεται πραγματικά. Και εάν δεν λειτουργήσει το ελληνικό φακελάκι, τότε πλέον θα υπάρξει κάποτε πολεοδομική συνείδηση. Τα υπόλοιπα είναι απλά υπεύθυνες δηλώσεις που έχουν την αξία ενός απλού χαρτιού, απλά με επιβάρυνση των πολιτών.
Τελικά η χώρα είναι ένας τεράστιος οίκος ανοχής στον οποίο εφευρίσκουν συνεχώς νέα έσοδα για τους προαγωγούς.
Εφευρίσκουν συνεχώς άχρηστα παλιόχαρτα που τα βαφτίζουν πιστοποιητικά για να βάζουν το χέρι στην τσέπη μας:
Ενεργειακό πιστοποιητικό μηχανικού,
βεβαίωση νομιμότητας μηχανικού,
σχέδια ΔΕΗ από ηλεκτρολόγο,
πιστοποιητικό στεγανότητας για το φυσικό αέριο,
κτηματόσημο κλπ
Δεν μας φθάνει ο ενφια, συνεχίζουν να εφευρίσκουν νέα χαράτσια.
Η πιο πρόσφατη εφεύρεσή τους λέγεται «ηλεκτρονική ταυτότητα κτηρίου». Τί είναι το νέο νταβατζηλίκι;
Οι ιδιοκτήτες ακινήτων όλης της χώρας θα πρέπει να προχωρούν ανά πενταετία, σε υποχρεωτικό επανέλεγχο όλων των κτηρίων, καθιστώντας τους κυριολεκτικά «φόρου υποτελείς» στους ιδιώτες μηχανικούς” που θα εισβάλλουν στα σπίτια και θα κάνουν συνεχείς ελέγχους με αμοιβή κανά 200άρι το διαμέρισμα.
Για ποιό λόγο; διότι έπεσε αναδουλειά στο επάγγελμα των μηχανικών οπότε το ΤΕΕ ως «κράτος εν κράτει» δημιουργεί ένα ακόμη (μετά τα προαναφερόμενα) εμπόριο άχρηστων παλιόχαρτων για τα μέλη του.
Θα μπορούσαν να αφήσουν τις αηδίες και να πάρουν τα στοιχεία απο τη ΔΕΗ, το κτηματολόγιο, τα Ε9, τα υποθηκοφυλάκια.
Διάβασα κάπου ένα πολύ «ενδιαφέρον» ισοδύναμο μέτρο:
Κάθε μέλος του ΤΕΕ υποχρεούται ανά εξάμηνο να προσέρχεται για λήψη πιστοποιητικού μετά από έλεγχο αν φοράει σωστά το παντελόνι του (με ανάλογη προσαρμογή του μέτρου για μέλη του ΤΕΕ που φοράνε φούστες ή άλλο ένδυμα κτλ).
Ο έλεγχος πραγματοποιείται από οποιονδήποτε ενήλικο πολίτη που:
α. δεν έχει εισοδήματα από τους φόρους των άλλων
β. δεν είναι μέλος του ΤΕΕ ούτε συγγενής μέλους του ΤΕΕ
γ. δεν ανήκει σε άλλες συντεχνίες ‘ιδιωτεύοντος’ παρασιτισμού πολυτελείας
Σε περίπτωση που ο έλεγχος καθυστερήσει άνω του μηνός, επιβάλλονται πρόστιμα. Σε καθυστέρηση ελέγχου άνω του τριμήνου αφαιρείται η άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.
Θα υπάρχει ελάχιστη αμοιβή για τον έλεγχο που θα καθοριστεί μετά από διαβούλευση μεταξύ των ελεγκτών.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας στα μέλη του ΤΕΕ, ο έλεγχος και το πιστοποιητικό θεσπίζονται για το καλό τους ώστε να εξασφαλίζεται η ευπρέπεια που αρμόζει στο επάγγελμά τους.
Σε κάθε περίπτωση υπάρχει δέσμευση για επέκταση του μέτρου και σε άλλες συντεχνίες που εμφανίζουν διαχρονική παρασιτική συμπεριφορά στο Γκιαουριστάν.
Συμφωνώ απόλυτα με την ανοικτή επιστολή της ΠΟΜΙΔΑ στον Πρωθυπουργό κύριο Α.Τσίπρα και παραθέτω το αντίστοιχο μέρος της που αφορά το συγκεκριμένο άρθρο του υπό δημόσια διαβούλευση νομοσχεδίου:
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΤΗΣ «ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΤΙΡΙΩΝ». Τέλος με το άρθρο 22 του ίδιου σν, οι διατάξεις περί της διαβόητης ελληνικής «πατέντας» που ονομάζεται «ηλεκτρονική ταυτότητα κτιρίων» προβλέπουν υποχρεωτικό επανέλεγχο όλων των κτιρίων ανά πενταετία και των κατοικιών ανά επταετία, καθιστώντας τους ιδιοκτήτες ακινήτων της χώρας κυριολεκτικά «φόρου υποτελείς» στους ιδιώτες μηχανικούς που θα πραγματοποιούν συνεχείς ελέγχους επ΄αμοιβή σε όλα τα σπίτια και όλα τα κτίρια, και φυσικά ανοίγοντας νέο λαμπρό πεδίο δόξης στην διαφθορά και τη συναλλαγή. Σας καλούμε να μην πράξετε αυτό που δεν έκαναν όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις, αντιλαμβανόμενες την τεράστια κοινωνική απαξία του!
Ζητούμε την απάλειψη των νέων αυτών ρυθμίσεων των άρθρων 22 και 64 του υπό διαβούλευση σ.ν. του ΥΠΕΚΑ, καθόσον δεν εξυπηρετούν το δημόσιο συμφέρον, αλλά αποκλειστικά και προφανέστατα τα συμφέροντα εκείνων που θα εκδίδουν τα σχετικά πιστοποιητικά. Η εφαρμογής του θα οδηγήσει σε σημαντική απώλεια δημόσιων εσόδων από το φόρο κληρονομιάς, αλλά και στις υπόλοιπες συνέπειες που παραπάνω τονίσαμε. Δεν μπορεί τα εκατομμύρια ιδιοκτητών των καθημαγμένων ακινήτων της χώρας, που έχουν στοχοποιηθεί με τρόπο πρωτοφανή και βάρβαρο από όλες τις τελευταίες κυβερνήσεις, να επιβαρυνθούν και με νέες υποχρεωτικές αμοιβές προς όφελος ορισμένων επαγγελματικών κλάδων, πέραν από όσες ήδη δυστυχώς υπάρχουν.
Στην παράγραφο 2, για τα κτίρια κατηγορίας ΙΙ προφανώς έχει γίνει λάθος για επανέλεγχο στα (5) χρόνια, αντί του ορθού (7) χρόνια.
Ε AYTO KI AN EINAI!!! ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ. ΩΡΑΙΟ ΤΡΟΠΟ ΒΡΗΚΑΝ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΦΤΩΧΑΔΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ. ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΕΛΕΓΧΟ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΤΟΣ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΦΡΑΓΚΟ ΣΤΗ ΤΣΕΠΗ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ. ΒΓΑΛΑΝ ΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ (ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ) ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΩΡΑ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟΣΠΙΤΟ. ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΤΡΟΠΗ?
ΑΠΟ ΠΟΥ ΛΕΦΤΑ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ?
ΜΠΡΑΒΟ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.
ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ, ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.
ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ.
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 22, ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ Π.Χ ΣΤΗΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ Η ΣΤΟ ΚΕΠ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΞΕΤΑΖΕΙ.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ.
– σχετικά με την περιοδικότητα του επανέλεγχου της ταυτότητας του κτηρίου όπως περιγράφεται στο άρθρο 22 του παρόντος, θεωρώ σκόπιμο να γίνεται συμπληρωματικά ΚΑΙ απο με κλήρωση οριζόμενο ελεκτή δόμησης για την αποφυγή προστριβών μεταξύ μηχανικών/ιδιοκτητών και τουλάχιστον εώς ότου η περιβαλλοντολογική συνείδηση γίνει βίωμα.