1. Κατά του περιεχομένου του αναρτηθέντος δασικού χάρτη επιτρέπεται η υποβολή αντιρρήσεων εντός αποκλειστικής προθεσμίας σαράντα πέντε (45) ημερών, η οποία αρχίζει από την τελευταία δημοσίευση της σχετικής πρόσκλησης στον τύπο. Για την υποβολή των αντιρρήσεων καταβάλλεται υποχρεωτικά ειδικό τέλος, το ύψος του οποίου καθορίζεται σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 22.
2. Αντιρρήσεις μπορούν να υποβάλουν φυσικά και νομικά πρόσωπα δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου, εφόσον επικαλούνται εμπράγματα ή ενοχικά δικαιώματα στις εκτάσεις που περιλαμβάνονται στον αναρτηθέντα δασικό χάρτη.
Αντιρρήσεις ειδικά κατά της παράλειψης να περιληφθεί στο δασικό χάρτη ορισμένη έκταση μπορεί να υποβάλει κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο και, ιδίως, οι ο.τ.α. πρώτου και δεύτερου βαθμού στα διοικητικά όρια των οποίων υπάγεται η έκταση, οι περιβαλλοντικές οργανώσεις εθνικής εμβέλειας και άλλα νομικά πρόσωπα μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, στους σκοπούς των οποίων περιλαμβάνεται η προστασία του φυσικού περιβάλλοντος της περιοχής.
3. Στις αντιρρήσεις αναγράφονται, επί ποινή απαραδέκτου:
α. οι γεωγραφικές συντεταγμένες των κορυφών του πολυγώνου που περικλείει την έκταση της οποίας αμφισβητείται ο χαρακτήρας, εξαρτημένες από το εθνικό τριγωνομετρικό της δίκτυο,
β. τα στοιχεία στα οποία στηρίζεται το, κατά την παράγραφο 2 του παρόντος άρθρου, έννομο συμφέρον του ενδιαφερόμενου, και
γ. τα στοιχεία που πιστοποιούν την καταβολή του αναλογούντος ειδικού τέλους.
4. Με τις αντιρρήσεις προβάλλονται λόγοι που αφορούν αποκλειστικά και μόνο την αμφισβήτηση του χαρακτήρα των εμφανιζόμενων στο χάρτη εκτάσεων.
Άρθρο 15 – Δικαίωμα άσκησης αντιρρήσεων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 1 – Σκοπός
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 2 – Στρατηγική Επιτροπή Περιβαλλοντικής Πολιτικής
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 3 – Πράσινοι Πόροι
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 4 – Πράσινο Ταμείο
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 5 – Σκοπός – Αρμοδιότητες
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 6 – Προγράμματα και Δικαιούχοι
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 7 – Διοικητικό Συμβούλιο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 – Πόροι
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 9 – Οικονομική Διαχείριση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10 – Οργανισμός Λειτουργίας – Κανονισμοί
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Τρέχουσες υποχρεώσεις χρηματοδότησης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Ρύθμιση θεμάτων του Ειδικού Φορέα Δασών
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Κατάρτιση και θεώρηση δασικών χαρτών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Ανάρτηση δασικών χαρτών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Δικαίωμα άσκησης αντιρρήσεων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Διαδικασία υποβολής αντιρρήσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Επεξεργασία αντιρρήσεων και κύρωση δασικών χαρτών
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Επιτροπές Εξέτασης Αντιρρήσεων (ΕΠ.Ε.Α.)
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Συμπλήρωση δασικών χαρτών– Ένδικα βοηθήματα
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Συνέπειες κύρωσης
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 – Τέλη
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Αποτύπωση ορίων οικισμών στους δασικούς χάρτες
- 127 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Οικισμοί στερούμενοι νόμιμης έγκρισης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Λοιπές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Καταργούμενες και μεταβατικές διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Συμβούλιο Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας-Αττικής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Ρύθμιση θεμάτων Ειδικής Υπηρεσίας Επιθεωρητών Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29 – Ενσωμάτωση της οδηγίας 2008/103/ΕΚ
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
12 Ιουλίου 2010, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
19 Ιουλίου 2010, 23:59
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
10 Σχόλια 295 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35093 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό της διαχείρισης αποβλήτων, τη βελτίωση του πλαισίου εξοικονόμησης ενέργειας, την ανάπτυξη των έργων ενέργειας και την αντιμετώπιση πολεοδομικών ζητημάτων
- Αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών...
- Διατάξεις για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες και την προστασία του φυσικού και χωροταξικού περιβάλλοντος
- Μετονομασία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας σε Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ – ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΕΕ 2018/2001 ΚΑΙ 2019/944
- Εθνικός Κλιματικός Νόμος – Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Πρόληψης Δημιουργίας Αποβλήτων
- Διαβούλευση στο σχέδιο για την Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/2002 σχετικά με την τροποποίηση της οδηγίας 2012/27/ΕΕ για την ενεργειακή απόδοση
- Απαγόρευση καλλιέργειας ΓΤΟ
- Καθορισμός κανόνων, μέτρων και όρων για την αντιμετώπιση κινδύνων από ατυχήματα μεγάλης έκτασης
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 2012-27-ΕΕ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
- Αναθεώρηση Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Βοσκήσιμες γαίες Ελλαδας
- Κτήμα Τατοϊου
- Εγκριση κώδικα για την προστασία των νερών στο πλαίσιο οδηγίας
- Ανακύκλωση-βελτίωση αποβλήτων
- ΚΥΑ αειφορίας
- φυσικό αέριο -τροποιήσεις ν.4001/2011
- Ενσωμάτωση οδηγίας 2012/27/ΕΕ
- Σύσταση ΑΕ και τροποιοίσεις ν. 4123/2013
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Όροι δόμησης, κατασκευής, επιτρεπόμενες χρήσεις γης για κέντρα δεδομένων, χωροταξικές και πολεοδομικές ρυθμίσεις, αξιοποίηση πόρων Πράσινου Ταμείου και λοιπές περιβαλλοντικές και ενεργειακές διατάξεις
- Τροποποίηση του Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/944 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 5ης Ιουνίου 2019
- Διατάξεις για την απλοποίηση της περιβαλλοντικής αδειοδότησης, των περιβαλλοντικών επιθεωρήσεων και την προστασία του περιβάλλοντος
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣIΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ -Β’ ΦΑΣΗ, AΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Δημόσια Διαβούλευση για το Σχέδιο Νόμου «Ολοκληρωμένο Πλαίσιο για τη Διαχείριση Αποβλήτων»
- Νέο Σχέδιο Δράσης της Ελλάδας για την Κυκλική Οικονομία – Οδικός Χάρτης
- Έκθεση μακροπρόθεσμης στρατηγικής για την κινητοποίηση επενδύσεων για την ανακαίνιση και μετατροπή του εθνικού κτιριακού αποθέματος
- Προώθηση της Ανακύκλωσης–Ενσωμάτωση των Οδηγιών 2018/851 και 2018/852 της 30ής Μαΐου 2018.
- «Στρατηγική για την Ανάπτυξη της Εθνικής Υποδομής Γεωχωρικών Πληροφοριών (ΕΥΓΕΠ)»
- Σχέδιο Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (Master Plan) για τις λιγνιτικές περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας και της Μεγαλόπολης
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2019/904/ΕΕ σχετικά με τη μείωση των επιπτώσεων ορισμένων πλαστικών προϊόντων στο περιβάλλον»
- Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Εκσυγχρονισμός της Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής νομοθεσίας»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το «Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΠΕΑΡ)»
- Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
- Σχέδιο διατάξεων για ενσωμάτωση Οδηγιών 2019/692 και 2018/844
- Δημόσια Διαβούλευση για τη Μακροχρόνια Στρατηγική για το έτος 2050
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΠΕ»
- Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Ειδικού Χωρικού Σχεδίου (ΕΧΣ) για το Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
- Μητροπολιτικός Φορέας Γουδή - Ιλισίων
- Καθορισμός των Προδιαγραφών και του Περιεχομένου των Σχεδίων Δράσης Ειδών και Τύπων Οικοτόπων στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων του ν. 3937/2011 (ΦΕΚ 60 Α')
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων σύμφωνα με το άρθρο 21 του ν. 4062/2012
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών σύμφωνα με το άρθρο 32η του ν. 3468/2006
- Χορήγηση οικονομικών αντισταθμισμάτων σε εφαρμογή των διατάξεων των παρ. 1 και 4 του άρθρου 22 του ν. 1650/1986
- Κανονισμός Τιμολόγησης των ΦΟΔΣΑ και Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας
- Χαρακτηρισμός της υδάτινης, χερσαίας και ευρύτερης περιοχής της λίμνης Παμβώτιδας (Ιωαννίνων),Π.Ε. Ιωαννίνων ως Περιφερειακό Πάρκο, και καθορισμός χρήσεων γης, όρων και περιορισμών δόμησης
- Περιβαλλοντική διαχείριση των περιοχών με οικιστικές πυκνώσεις, ιώδους περιγράμματος
- Εθνικός Σχεδιασμός για την Ενέργεια και το Κλίμα
- Σύσταση Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων του άρθρου 19Α του ν.4062/2012 και όρια προστίμων
- Εθνικό Σχέδιο για την αύξηση του αριθμού των κτιρίων με σχεδόν μηδενική κατανάλωση ενέργειας (άρθρο 9 της Οδηγίας 2010/31/ΕΕ)
- Σχέδιο Στρατηγικής Ανάπτυξης της Δασοπονίας 2018-2038 (Εθνική Στρατηγική για τα Δάση)
- Χαρακτηρισμός χερσαίων, υδάτινων και θαλάσσιων περιοχών ως Εθνικού Πάρκου
- Έρευνα, εκμετάλλευση και διαχείριση του γεωθερμικού δυναμικού της χώρας και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης
- Εθνική Στρατηγική για την Κυκλική Οικονομία
- ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
- Σύσταση του Οργανισμού Εθνικού Κτηματολογίου
- Οργάνωση και λειτουργία φορέων διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών
- Τροποποίηση του άρθρου 15Α του ν. 3054/2002 & αντικατάσταση ΚΥΑ κριτηρίων & μεθοδολογία κατανομής βιοντίζελ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/1513
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/652
- ΣΧΕΔΙΟ ΚΥΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
- ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΠΕΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ
- Έρευνα και εκμετάλλευση λατομικών ορυκτών και άλλες διατάξεις
- «Ενεργειακές Κοινότητες και άλλες διατάξεις»
- Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων
- ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣ
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ - ΧΩΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
- Ίδρυση Εθνικού Οργανισμού Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και άλλων προϊόντων
- Χαρακτηρισμός της χερσαίας περιοχής του δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου ως Εθνικού Πάρκου Δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου, καθορισμός ζωνών προστασίας αυτού, χρήσεων, όρων και περιορισμών
- Μεθοδολογία υπολογισμού της Ειδικής Τιμής Αγοράς τεχνολογιών Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο αντικατάστασης του άρθρου 15Α του Ν3054_2002 Οργάνωση της αγοράς πετρελαιοειδών και άλλες διατάξεις
- Αναδιοργάνωση της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας σε εφαρμογή της νομοθεσίας για την ολοκλήρωση της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και άλλες διατάξεις
- Σύσταση και τήρηση Μητρώου Πιστοποιημένων Αξιολογητών Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 4014/2011(Α΄ 209)
- Έγκριση γενικών κανόνων κοστολόγησης και τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος. Μέθοδος και διαδικασίες για την ανάκτηση κόστους των υπηρεσιών ύδατος στις διάφορες χρήσεις του
- Χαρακτηρισμός της περιοχής του Εθνικού Δρυμού Λευκών Ορέων ως Εθνικού Πάρκου
- Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών χάραξης, σήμανσης
- Καθορισμός κριτηρίων, μεθοδολογίας κατανομής αυτούσιου βιοντίζελ και ρύθμιση κάθε σχετικού θέματος…
- Χαρακτηρισμός χερσαίων και υδάτινων περιοχών της Οροσειράς Ροδόπης ως Εθνικό Πάρκο
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων σχετικά με την τήρηση των κριτηρίων αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών.
- Νέο καθεστώς στήριξης των σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και θερμότητας υψηλής απόδοσης
- Πράξεις εισφοράς σε γη και σε χρήμα
- Χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός
- Επίσπευση διαδικασιών κατάρτισης, θεώρησης και κύρωσης των δασικών χαρτών και λοιπές διατάξεις
- Καθορισμός Κανόνων
- Ρυθμιστικά σχέδια Αθήνας και Θεσσαλονίκης
- Χαρακτηρισμός των χερσαίων και θαλάσσιων περιοχών των «GR2330005, «GR2330008 και «GR2550005…
- Δημιουργία νέας καθετοποιημένης εταιρίας Ηλεκτρικής ενέργειας
- Ρυθμίσεις για την εξυγίανση ειδικού λογαριασμού
- Πλαίσιο για την ασφάλεια στις υπεράκτιες εργασίες έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός. Εναρμόνιση με την Οδηγία 2014/89/ΕΕ
- ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ρύθμιση θεμάτων Κ.Δ.Ε.Π.Α.Π
Παρ.2: Να προστεθεί αναφορά στους Φορείς Διαχείρισης Προστατευόμενων Περιοχών και όχι μόνο στις περιβαλλοντικές οργανώσεις. Επί τη ευκαιρία, γιατί μόνο εκείνες εθνικής εμβέλειας; Η σχετική παράγραφος ισώς να τροποποιηθεί ως εξής:
‘Αντιρρήσεις ειδικά κατά της παράλειψης να περιληφθεί στο δασικό χάρτη ορισμένη έκταση μπορεί να υποβάλει κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο και, ιδίως, οι ο.τ.α. πρώτου και δεύτερου βαθμού στα διοικητικά όρια των οποίων υπάγεται η έκταση, οι περιβαλλοντικές οργανώσεις εθνικής εμβέλειας (;), οι Φορείς Διαχείρισης Προστατευόμενων Περιοχών και άλλα νομικά πρόσωπα μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, στους σκοπούς των οποίων περιλαμβάνεται η προστασία του φυσικού περιβάλλοντος της περιοχής.’
αγαπητοι ομοιπαθεις
σημερα πληροφορηθηκα οτι για να υποβαλλω ενσταση επι των αναμενωμενων δασικων χαρτων, εαν και εφ οσον,πρεπει να υποβαλλω σε ατομικο επιπεδο το φακελλο του ακινητου ο οποιος μεταξυ των αλλων πρεπει να περιεχη και την ερμηνεια των αεροφωτογραφειων.εν ολιγοις πρεπει να πληρωθη ιδιωτης με ποσο διολου ευκαταφρονητο για να εκπονηση την μελετη σε ατομικο επιπεδο επαναλαμβανω.οπως με πληροφορησαν αυτο αποτελει νομο? του κρατους.το τι διερωτωμαι ειναι ευλογο.ευελπιστω ανελπιστα ισως για μια απαντηση απο αρμοδιο φορεα και ισως την ληψη καποιων μετρων.
ευχαριστω πολυ
Σχετικά με τη δεύτερη πρόταση της παραγράφου 2 γενάται το ερώτημα πως όλοι αυτοί που δεν έχουν εμπράγματο ή ενοχικό δικαίωμα θα γνωρίζουν τυχόν παραλήψεις των δασικών χαρτών. Μήπως αυτή η διαδικασία είναι εκ του πονηρού?
Κα Υπουργέ πρέπει να απαλείψεται αυτήν την πρόταση που μόνο δυσκολίες, κοινωνική αναστάτωση και αδικία στις τοπικές κοινωνίες θα φέρει παρά θα βοηθήσει την όλη διαδικασία. Μάλλον όσοι κάνουν χρήση αυτής της πρότασης θα κινούνται με ταπεινά ελατήρια και όχι για την προστασία του περιβάλλοντος.
Καλύτεροι προστάτες του περιβάλλοντος από τους νόμιμους ιδιοκτήτες οι οποίοι έχουν νόμιμα συμβόλαια, έχουν πληρώσει φόρο δεν μπορεί να είναι άλλοι τρίτοι όπου αόριστα και πολλές φορές σκόπιμα θα επικαλούνται ότι θέλουν. Σημειώστε ότι αυτό θα καθυστερήσει μέχρι την εξέταση τους και ενδεχομένως δικαστικές διενέξεις σημαντικά το όλον έργο.
Στην όλη διαδικασία οι αντισυμβαλλόμενοι είναι δύο (2) το Δασαρχείο και ο έχων εμπράγματο δικαίωμα ιδιώτης, ΟΤΑ, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ και ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ.
1. θεωρώ ότι η προθεσμία άσκησης των αντιρρήσεων πρέπει να είναι 60 ημερών όπως δηλαδή 60ήμερος είναι η προθεσμία προσβολής των Διοικητικών πράξεων. Ο χρόνος αυτός είναι αναγκαίος για όποιον θέλει να ασκήσει τα δικαιώματά του και να προετοιμαστεί κατάλληλα για την αιτιολόγηση των αντιρρήσεών του.
2. Θεωρώ ότι δεν έπρεπε να υπάρχει ειδικό τέλος για την άσκηση αντιρρήσεων αλλά αν υπάρξει τέτοιο πρέπει να είναι ίσο με το τέλος που καταβάλλεται για την άσκηση προσφυγής στο Μονομελές Διοικητικό Πρωτοδικείο.
3. Θεωρώ ότι οι περιβαλλοντικοί σύλλογοι δεν πρέπει να μπορούν να προβάλλουν αντιρρήσεις για τον χαρακτήρα της έκτασης ή για παράληψη χαρακτηρισμού μιας έκτασης αλλά να έχουν δικαίωμα μόνον να παρεμβαίνουν υπέρ του Δημοσίου με την καταβολή και στην περίπτωση αυτή του ειδικού τέλους όπως επί αντιρρήσεως. Επί πλέον εδώ πρέπει να σας επισημάνω ότι πρέπει επι τέλους να υπάρξει ουσιαστικός έλεγχος των διοικητικών συμβουλίων και των μελών των περιβαλλοντολογικών συλλόγων, γιατί είναι γνωστό ότι σε τέτοιους συλλόγους μετέχουν πολλοί που με τη συμμετοχή τους θέλουν να καλύψουν τις πληγές που οι ίδιοι έχουν προξενήσει σε αυτό. Κατά συνέπεια μόνο αν το Δημόσιο με τις υπηρεσίες του είναι ανίκανο να υπερασπιστεί τα πραγματικά δάση τότε ας έχουν δικαίωμα και οι σύλλογοι αυτοί.
4.Θεωρώ ότι η αναγραφή στις αντιρρήσεις των συντεταγμένων και λοιπών ειδικών στοιχείων της παραγράφου 3α μπορεί να είναι σωστή αλλά θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα σε ανθρώπους που δεν γνωρίζουν να χρησιμοποιήσουν τα στοιχεία αυτά ή δεν συμβουλευτούν ειδικό προς τούτο. Έχω την εμπειρία της ανάρτησης των δασικών κτηματικών χαρτών και πινάκων στην περιοχή της Γλυφάδας Αττικής το 1981- 1982. Τότε υπήρχε αρμόδιος ειδικός υπάλληλος στο γραφείο κτηματογράφησης στον οποίο υπεδείκνυες σε χάρτη το αγροτεμάχιο ή την έκταση και σου έλεγε να αναγράψεις τον αριθμό κτηματικού χάρτη και πίνακα. Αυτό λοιπόν στη συνέχεια αποδείχτηκε ότι ή λάθος έκανε ο υπάλληλος ή λάθος ανέγραφε ο ενδιαφερόμενος με αποτέλεσμα, ενώ περατώθηκε η διαδικασία των αντιρρήσεων και διατάχθηκε τελεσίδικα η διόρθωση του χάρτη ουδέποτε διορθώθηκαν οι χάρτες και οι πίνακες γιατί δεν είχε γραφεί σωστά ο κωδικός. Υπάρχουν δε ιδιοκτήτες για τους οποίους ενώ κρίθηκε ότι το αγροτεμάχιό τους δεν είναι δασική έκταση ακόμη μέχρι σήμερα να ταλαιπωρούνται στα δικαστήρια επειδή εν συνεχεία ο δασάρχης δεν έλαβε υπόψη του την απόφαση αλλά τον κωδικό που δεν είχε διορθωθεί. Για να αποφευχθούν αυτά τα προβλήματα πρέπει μεν όσοι μπορούν να αναγράφουν τις συντεταγμένες κ.λ.π. στοιχεία αλλά να έχουν τη δυνατότητα μέχρι την εκδίκαση ή 30 ημέρες προ της εκδφίκασης να προσκομίσουν τοπογραφικό με όλα αυτά τα σοιχεία ή και να διορθώσουν τα στοιχεία αυτά. Κατά συνέπεια σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να είναι απαράδεκτη η άσκηση αντιρρήσεων για οποιαδήποτε παράληψη που θα έχει δικαίωμα ο ενιαφερόμενο στην πρόοδο προ της συζήτησης ή κατά τη συζήτηση να διορθώσει.
1. Είναι αντισυνταγματική αλλά και πρωτοφανής η διάταξη της παρ. 2 άρθρου 15 με την οποία τρίτος ιδιώτης νομιμοποιείται να στραφεί με ένδικο μέσο μάλιστα κατά του δικαιώματος ιδιοκτησίας άλλου.
Μέχρι σήμερα είχαμε δει να κρίνεται από Δικαστήρια ως νόμιμη και έχουσα έννομο συμφέρον πρόσθετη παρέμβαση κάποιου Συλλόγου σε δίκη ιδιώτη για την ιδιοκτησία του και ορθά θα μπορούσε κανείς να υποστηρίξει ένα τέτοιο δικαίωμα. Αλλά να έρχεται ο νομοθέτης και να καθιστά δημόσιο κατήγορο κάποιο σύλλογο κατά πολίτη και να υποκαθιστά αυτός ο σύλλογος την συντεταγμένη πολιτεία,αυτό είναι πρωτοφανές.
Ουδείς κατά το Σύνταγμα στερείται της ιδιοκτησίας του παρά μόνο για δημόσια ωφέλεια και αφού πλήρως αποζημιωθεί, οι Έλληνες είναι ίσοι έναντι του νόμου, κανένας δεν στερείται χωρίς τη θέλησή του το δικαστή που του ορίζει ο νόμος (και όχι ο τρίτος, προφανώς με ιδιοτέλεια, όμορός του ιδιοκτήτης), καθένας μας έχει δικαίωμα προστασίας των προσωπικών του δεδομένων, όπως είναι και το δικαίωμα της ιδιοκτησίας του, και δεν μπορεί ο καθένας να νομιμοποιείται να αναζητεί τέτοια πληροφόρηση για δεδομένα άλλου,και επίσης καθένας έχει το δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στη ζωή της Χώρας, εφόσον όμως δεν προσβάλλει τα δικαώματα των άλλων αλλά καιτα χρηστά ήθη.
2. Κυρία Υπουργέ, να σας δώσω ένα απλό παράδειγμα, όπως αναφέρεται σε επίσημα έγγραφα και αναφορές εκπολιτιστικού Συλλόγου της περιοχής της Πεντέλης εδώ και πολλά έτη προς όλες τις δημόσιες αρχές και επανειλημμένα και προς το Υπουργείο σας, για να αναφανεί που οδηγεί η άνιση έναντι των πολιτών του συμπεριφορά του Κράτους και πως οδηγεί τελικά αυτή η διάταξη να νομιμοποιηθεί η ιδιοτέλεια που κάποιος μπορεί να έχει σε βάρος συμπολίτη του.
Στη δεκαετία του 1950 οι γονείς αλλά και οι παππούδες μας αγόρασαν με συμβόλαια κανονικά και με καταβολή νομίμων φόρων αγροτεμάχια στην Πεντέλη από τη Μονή και αφού προηγούμενα ο τότε Υπουργός Γεωργίας είχε εκδώσει (και νόμιμα δημοσιεύσει) υπουργικές αποφάσεις που επέτρεπαν στη Μονή να πωλήσει σε ονομαστικά κατονομαζόμενους ιδιώτες συγκεκριμένα αγροτεμάχια, που μεταγράφτηκαν κανονικά, δηλώνονται κανονικά μέχρι σήμερα και φορολογούνται κανονικά από το Κράτος μέχρι και σήμερα. Συνολικά στην περιοχή πωλήθηκαν περίπου 1.500 στρέμματα.
Από όλα αυτά όμως μόνον τα 677 στρέμματα (με τα ίδια στοιχεία και τον ίδιο φυσικό χαρακτήρα, αλλά προφανώς η Πολιτεία μόνο γι’ αυτά είχε τότε ενδιαφέρον) εντάχθηκαν στο σχέδιο πόλης και τα υπόλοιπα 800 περίπου στρέμματα παρέμειναν εκτός σχεδίου. Φαίνεται όμως ότι τα 677, παρά την ένταξη, είχαν σοβαρό πρόβλημα, και σε, άσχετο, νομοθέτημα, που κανείς δεν μπορούσε εύκολα να διαπιστώσει με το άρθρο 67 του ν. 1566/1985 «περί παιδείας» αναγνωρίστηκαν ως έγκυρα τα συμβόλαια των αγοραστών αυτών των εκτάσεων των 677 στρεμμάτων, πρόβλημα όμως που δεν είχαν τα υπόλοιπα 800 στρέμματα γιατί γι΄αυτά υπήρξε απόφαση του Υπουργού Γεωργίας.
Και όμως τα 677 στρέμματα νομιμοποιήθηκαν πανηγυρικά από την Πολιτεία, ενώ οι υπόλοιποι μικροιδιοκτήτες των 800 στρεμμάτων, που μόνον αυτοί είχαν νόμιμα συμβόλαια, και έξω από το σχέδιο πόλης παραμένουν επί 50 έτη και αντιμετωπίζονται από την Πολιτεία ως παράνομοι, ως κατέχοντες δήθεν δημόσια διακατεχόμενη δασική έκταση, εκτός βεβαίως από τους φόρους που τους επιβάλλει κανονικά η Πολιτεία.
Δηλαδή οι «παράνομοι» έγιναν νόμιμοι και οι νόμιμοι «παράνομοι».
Αντί λοιπόν να αποκαταστήσει το δίκαιο η Πολιτεία προς αυτούς σε βάρος των οποίων ενήργησε όλα αυτά τα έτη, έρχεται και με διάταξη νόμου επιτρέπει να στηθεί αρένα με θύματα 800 οικογένειες που τις στέλνει βορά σε όποιον θέλει δίπλα του να έχει πράσινο ή ελεύθερο χώρο για το σκυλάκι του, ο οποίος, νόμιμος πλέον (από το 1985), δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να καταδίδει το γείτονα και μάλιστα να τον χαρακτηρίζει και καταπατητή !!
Εκεί οδηγεί η αναλγησία της Πολιτείας μας και το λεγόμενο πελατειακό σύστημα, που νομιμοποιεί όποιον έχει «μπάρμπα στην Κορώνη» και έρχεται τώρα και, αντί για αποκατάσταση του δικαίου,στήνει και ρωμαϊκές αρένες.
Είναι γνωστές στις υπηρεσίες σας αυτές οι ιστορίες Κυρία Υπουργέ, χωρίς να έχει ληφθεί μέριμνα για την εξάλειψη τέτοιων καταστάσεων.
Είναι όμως ευτύχημα αυτή η δυνατότητα που τώρα δίδεται να ακουστούν κάποιες απόψεις και δημιουργείται η ελπίδα με τις εν εξελίξει παρεμβάσεις και πρωτοβουλίες ότι επιτέλους η Πολιτεία θα αποφασίσει τί θέλει, να πάρει πίσω όσα επέτρεψε να αγοράσουμε και να μας αποζημιώσει για την χωρίς ευθύνη μας ζημία μας ή να αξιοποιήσει για δημόσιο σκοπό και την ιδική μας έκταση, εντάσσοντας την στο σχέδιο και αυξάνοντας τους ελεύθερους και κοινόχρηστους χώρους.
Είναι τουλάχιστον άστοχο (αν όχι απαράδεκτο) να έχουν δικαίωμα υποβολής αντιρρήσεων άσχετα φυσικά, νομικά και άλλης μορφής πρόσωπα τα οποία ενδεχωμένως να εξυπηρετούν άλλα συμφέροντα. Είναι επικινδυνη αυτή η διατύπωση και πρέπει να απαληφθεί.
Η λογική είναι εφόσον το Δημόσιο θέλει να προφυλάξει τα Δαση τα οποία και θεωρεί ιδιοκτησία του να αναρτήσει ΟΡΘΟΥΣ χάρτες και όποιος έχει εμπράγματα ή ενοχικα δικαιώματα να κάνει ένσταση.
Άλλως θα δούμε φαινόμενα όπου για άλλους λόγους να μπλοκάρονται ιδιοκτησίες λόγω άσκησης αντιρρήσεων άσχετων προς τις εκτάσεις. Κα Υπουργέ αντιλαμβάνεστε ότι θα οδηγηθούμε σε ανεξέλεκτες καταστάσεις αν θίγονται ιδιοκτησίες που έχουν πληρωθεί με ιδρώτα?
Δικαιωμα ασκησης αντιρησεων εχουμε ,
Το ζητημα ειναι κατα ποσον αυτες τις αντιρρησεις θα εξεταστουν σε πραγματικα ευλογο χρονο, και οχι μεσα σε μια εικοσαετια.
Εχω κανει ενσταση το 2001 για εκταση που κληρονομησα και για την οποια πληρωνω κανονικα το φορο που μου αναλογει, και ακομα αυτοψια δεν εχει γινει .
Τωρα , με τους νεους δασικους χαρτες, θα πρεπει ισως να κανω νεα ενσταση και να περιμενω αλλα 10 χρονια για να παρω μια τελικη απαντηση σε εκταση η οποια αγοραστηκε το 1993, για την οποια το κρατος πηρε το φορο μεταβιβασης που του αναλογουσε, εγω το 1999 πληρωσα φορο κληρονομιας και σε λιγο καιρο θα πληρωνω ΠΑΛΙ Φορο Μεγαλης Ακινητης Περιουσιας ΚΑΙ δεν μπορω να καν να πουλησω η με καποιο τροπο να εκμεταλευτω το ακινητο αυτο .
Ειμαι δεσμια ενος συστηματος που ταλαιπωρει πολλα χρονια τωρα, ιδιοκτητες ακινητων , οι οποιοι πληρωνουν για ακινητα τα οποια δεν μπορουν να εκμεταλευτουν με κανενα δυνατο τροπο.
Σας ευχαριστω που μου δωσατε χωρο να εκφρασω την αγανακτηση μου.
Ετσι οι Εθνικοί ρουφιάνοι των μη Κυβερνητικών οργανώσεων συχνά με τις ανερμάτιστες απόψεις τους και οι τοπικοί πρώην καταπατητές που φόρεσαν τον μανδύα της «προστασίας του περιβάλλοντος», θα μπορούν να ρουφιανεύουν άνετα και …με τον Νόμο. Ολοι οι βολεμένοι αυθαιρετούχοι θέλουν όλα τα άλλα γύρω τους να γίνουν πάρκα και θα επιδοθούν σε μια διαδικασία κυνηγιού κεφαλών ή κτημάτων. Οποιος δεν υπακούει πια στις …προτάσεις του συρφετού αυτού ή δεν καταθέσει ότι πρέπει στα παραταμεία τους θα υποστεί και την καταγγελία τους ή «τις αντιρρήσεις τους ενώπιον της Επιτροπής».
Κυρία Υπουργέ,
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΟΚΛΕΙΣΤΕΊ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΊ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΕΣ ΤΩΝ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΚΑΙ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ.
να υποβαλλουν και ψηφιακό αρχείο..αλλιως θα γινουνε πολλα λαθη και θα χαθει πολυς χρονος
Παρ.2: Κατά της παράλειψης ενσωμάτωσης δασικής έκτασης δικαίωμα αντίρρησης έχει κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο. Γιατί αναφέρεται ρητά και ιδίως οι ΟΤΑ και οι περιβαλλοντικές οργανώσεις; Τελικά ισχύει ότι ένα φυσικό πρόσωπο, π.χ. κάτοικος Θεσσαλονίκης, χωρίς εμπράγματο δικαίωμα ή έννομο συμφέρον, να μπορεί να υποβάλει αντίρρηση για την παράλειψη ένταξης μιας δασικής έκτασης στο Δασικό Χάρτη στην Κρήτη;