1. Οι δασικές περιοχές των παραγράφων 1, 2, 3, 4 και 5 του άρθρου 3 του ν. 998/1979, όπως ισχύει, απεικονίζονται σε κατάλληλης κλίμακας αεροφωτογραφικό και χαρτογραφικό υλικό, το οποίο, αφού συμπληρωθεί με τα φωτοερμηνευτικά στοιχεία των αεροφωτογραφιών, αποτελεί τον δασικό χάρτη.
2. Τα αναγκαία στοιχεία για τον προσδιορισμό των δασικών περιοχών της προηγούμενης περίπτωσης λαμβάνονται από την παλαιότερη και την πλησιέστερη προς τον χρόνο κατάρτισης του δασικού χάρτη, αεροφωτογραφία. Αν η παλαιότερη αεροφωτογράφιση δεν καλύπτει την εξεταζόμενη περιοχή ή η χρησιμοποίησή της, λόγω κλίμακας ή ποιότητας, καθίσταται απρόσφορη, χρησιμοποιείται και η αεροφωτογράφιση έτους λήψης 1960.
3. Ο δασικός χάρτης καταρτίζεται από τη Διεύθυνση Δασών της οικείας Περιφέρειας.
4. Αν η κατάρτιση, ανάρτηση, διόρθωση και συμπλήρωση του δασικού χάρτη δεν μπορεί να γίνει από τη Διεύθυνση Δασών της Περιφέρειας, με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής η εκτέλεση των εργασιών αυτών μπορεί να ανατίθεται, εν όλω ή εν μέρει, σε ιδιωτικά γραφεία εκπόνησης δασικών μελετών της κατηγορίας 24 του άρθρου μόνου του π.δ. 541/1978 «περί κατηγοριών μελετών» (Α΄116). Στα ίδια γραφεία είναι δυνατόν να ανατίθενται και υποστηρικτικές εργασίες σχετικά με την καταχώριση και την εξέταση των αντιρρήσεων από τις Επιτροπές του άρθρου 18. Ο τρόπος ανάθεσης, εκτέλεσης και παραλαβής των ανωτέρω εργασιών καθορίζεται με τις τεχνικές προδιαγραφές της περίπτωσης (α) του άρθρου 21.
5. Ειδικά στις περιοχές που κηρύσσονται υπό κτηματογράφηση, σύμφωνα με το ν. 2308/1995 (Α΄114), για τις οποίες δεν υφίσταται δασικός χάρτης, αν οι εργασίες της προηγούμενης παραγράφου δεν μπορούν να γίνουν από τη Διεύθυνση Δασών της οικείας Περιφέρειας και η προβλεπόμενη από την προηγούμενη παράγραφο απόφαση του Υπουργού δεν εκδοθεί μέσα σε προθεσμία τριάντα (30) ημερών από την κήρυξη της περιοχής υπό κτηματογράφηση, οι εργασίες της παραγράφου 4 εκτελούνται από την εταιρεία «ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Α.Ε.» με αναθέσεις σε ιδιωτικά γραφεία εκπόνησης δασικών μελετών της κατηγορίας 24 του άρθρου μόνου του π.δ. 541/1978, σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές της περίπτωσης (α) του άρθρου 21.
6. Όταν ο δασικός χάρτης καταρτίζεται από ιδιωτικά γραφεία, κατόπιν αναθέσεως, θεωρείται από τη Διεύθυνση Δασών της Περιφέρειας μέσα σε τρεις (3) μήνες από την υποβολή του σε αυτήν. Σε περίπτωση που απαιτούνται διορθώσεις, ο χάρτης θεωρείται το αργότερο μέσα πέντε (5) μήνες από την αρχική υποβολή του.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 13 – Κατάρτιση και θεώρηση δασικών χαρτών"
#1 Σχόλιο Από κος Κανένας Στις 12 Ιούλιος, 2010 @ 17:14
Γιατί δεν ανακυρήσετε ΟΛΑ τα τελευταία, εν ζωή, δάση μας σε Εθνικούς Δρυμούς;;; Θα γκρεμισθούν τα αυθαίρετα που ξεφυτρώνουν στα (πρώην)Δάση μας;;; Ο στρατός περιπολεί τώρα τους θερινούς μήνες, με τα μέσα που διαθέτει, στα δάση μας;;;
#2 Σχόλιο Από ellh Στις 13 Ιούλιος, 2010 @ 01:51
Οι προθεσμίες για τη Διοίκηση,στην παρ. 6 του άρθρου αυτού αλλά και σε άλλες διατάξεις του παρόντος σχεδίου νόμου δεν είναι αποκλειστικές, όπως αυτές που τίθενται για τους πολίτες. Άρα είναι ενδεικτικές και άρα η Διοίκηση και να μη τις τηρήσει δεν υπόκειται σε κυρώσεις. Οι πολίτες ζητούν την τήρηση από τη Διοίκηση του χρονοδιαγράμματος, γιατί όλοι εμείς οι ενδιαφερόμενοι έχουμε και μια δυσάρεστη εμπειρία από την πολύχρονη αναμονή να αποφανθεί το Δασαρχείο για το χαρακτήρα μιας έκτασης. Η δικαιολογία πάντα ήταν η έλλειψη προσωπικού και η αναμονή εξέτασης προσφυγών κατά δασικών νόμων στο ΣτΕ. Οι πραματικοί, ωστόσο, λόγοι της παραλυμένης εικόνας των Υπηρεσιών αυτών είναι άλλοι και ας τους εξετάσουν ενδελεχώς αυτοί που οφείλουν να το πράξουν.
#3 Σχόλιο Από Δρ. ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ Στις 13 Ιούλιος, 2010 @ 10:44
Τα αναμενόμενα προβλήματα από την επικείμενη ανάρτηση των Δασικών χαρτών της Αττικής εξ’ αιτίας της επαναφοράς των χαρακτηρισμών των προσωρινών χαρτών με βάση τον Ν. 248/76
Σε μεγάλες περιοχές της Αττικής που περιλαμβάνονται στους εκπονηθέντες Δασικούς χάρτες στα πλαίσια του Εθνικού Κτηματολογίου, έχουν ήδη εκπονηθεί προσωρινοί δασικοί χάρτες σύμφωνα με τον Ν. 248/1976.
Οι οριογραμμές της απόδοσης της φωτοερμηνείας των περιοχών του Ν.248 (ασχέτως του φωτογραφικού υλικού που έχει χρησιμοποιηθεί τότε στην φωτοερμηνεία) προσαρμόστηκαν στους πρόσφατους ορθοφωτοχάρτες και στους ορθοφωτοχάρτες του 1945. Αυτό εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους ανακρίβειας των αποτελεσμάτων.
Οι παλαιότεροι δασικοί χάρτες που συντάχθηκαν με βάση τον Νόμο 248/1976 έγιναν με παρωχημένα μέσα και μεθόδους. Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά από την φωτοερμηνεία του στερεοζεύγους των αεροφωτογραφιών οποιασδήποτε λήψης (1937, 1938, 1939 κλπ), ο Φωτοερμηνευτής όφειλε στις περισσότερες περιπτώσεις να περάσει αναλογικά (με το χέρι) τα συμπεράσματά του σε χάρτες κλίμακας 1/20.000.
Αν λάβουμε υπ’ όψιν μας ότι τα διαθέσιμα στερεοζεύγη ποτέ δεν ήσαν σε κλίμακα 1/20.000, είναι προφανές ότι κατά την μεταφορά των συμπερασμάτων της φωτοερμηνείας με το χέρι γινόταν, ασυνείδητα έστω και μετατροπή της πηγαίας κλίμακας του στερεοζεύγους στην κλίμακα 1/20.000 του χάρτη.
Η μεθοδολογία αυτή ήταν προφανής πηγή λαθών στην απόδοση της φωτοερμηνείας.
Είναι επίσης προφανές ότι η σύνταξη των χαρτών αυτών έγινε με ασαφή και σήμερα νομικά ανεπίκαιρα πλέον κριτήρια χαρακτηρισμού. Οι χάρτες αυτοί υλοποιήθηκαν κατά με γάλο ποσοστό σε χρόνο πριν την ψήφιση του Ν.998/1979 και επομένως έγιναν με το ισχύον τότε Ν.Δ 86/1969. Το διάταγμα αυτό μόνο στο άρθρο 45 προβλέπεται γενικόλογα η διαδικασία σύνταξης Δασικών χαρτών χωρίς ωστόσο να συνοδεύεται με σαφή κριτήρια χαρακτηρισμού. Σημειώνουμε ότι το παραπάνω άρθρο καταργήθηκε με το άρθρο 79 του Ν. 998/79. Επομένως ο χάρτες αυτοί έγιναν με ασαφή κριτήρια και οπωσδήποτε δημιούργησαν στην συνέχεια τεράστια προβλήματα στις Δασικές Υπηρεσίες που με τον καιρό και σε ορισμένες περιοχές εξελίχθηκαν σε πραγματικό εφιάλτη.
Όταν ολοκληρώθηκαν οι προσωρινοί δασικοί χάρτες αρκετοί από αυτούς αναρτήθηκαν σύμφωνα με τα προβλεπόμενα τότε από τον ίδιο Νόμο περίπου την περίοδο 1978-1980 ανάλογα με την περιοχή και ενώ στο μεταξύ είχε ήδη καταργηθεί με το άρθρο 45 του παραπάνω διατάγματος από τον Ν. 998/1979. Εκτός από αυτό περιλαμβάνουν ειδικά για μερικές περιοχές της Αττικής και τα συμπεράσματα από την φωτοερμηνεία των αεροφωτογραφιών λήψης του 1937 ή 1939 οι οποίες δεν εφαρμόζονται μια και δεν μπορεί από αυτές να παραχθεί Ορθοφωτοχάρτης.
Όπως ήταν αναμενόμενο έγιναν εκατοντάδες ενστάσεις για την περιοχή του υπό Κτηματογράφηση κάθε Δήμου και όλες οι υποθέσεις οδηγήθηκαν προς εκδίκαση στο αρμόδιο Ειρηνοδικείο. Σχεδόν όλοι οι ιδιοκτήτες δικαιώθηκαν δικαστικά και διετάχθη ο τότε Δασάρχης να διορθώσει τον Δασικό χάρτη. Μετά τρία χρόνια και λίγες μέρες πριν την εκπνοή της διορίας έφεσης, οι Δασικές Υπηρεσίες εφεσίβαλλαν όλες τις υποθέσεις στα αντίστοιχα Πρωτοδικεία. Από τότε καμία σχεδόν υπόθεση, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, δεν εκδικάστηκε και παρέμειναν σε εκκρεμότητα μετά από πολλαπλές αναβολές κυρίως με αιτήματα του ίδιου του Δημοσίου.
Και ενώ οι παραπάνω χάρτες δεν είχαν καμιά Νομική υπόσταση παρέμειναν «ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΙ» και ως χάρτες εργασίας στις Δασικές Υπηρεσίες και μέσω της διαδικασίας του άρθρου 14 του Ν. 998/79 τροποποιήθηκαν σε πάμπολλες περιπτώσεις και για μεμονωμένες ιδιοκτησίες (με πράξεις χαρακτηρισμού).
Μετά την ψήφιση της Νομοθεσίας του Εθνικού Κτηματολογίου της Χώρας (Ν.2308/1995, Ν.2508/1997, Ν.2664/1998) ουσιαστικά οι παραπάνω Δασικοί χάρτες δεν έχουν ούτε καν το Νομικό τους υπόβαθρο μια και τα προβλεπόμενα στον Ν. 248/1976 ουσιαστικά καταργήθηκαν. Μάλιστα με τα άρθρα 27 και 28 του Ν. 2664/1998 προβλέπεται αναλυτικά ο τρόπος σύνταξης των Δασικών χαρτών.
Ειδικά στην παράγραφο 16 του άρθρου 28 του Ν. 2664/1998 προβλέπεται ότι οι χαρακτηρισμοί που συνάγονται από τους προσωρινούς Δασικούς χάρτες που συντάχθηκαν με βάση τον Ν. 248/76 παραμένουν μεν ισχυροί αλλά διορθώνονται με βάση τις διαδικασίες του άρθρου 27 του ίδιου Νόμου.
Στο άρθρο 1 του άρθρου 27 του παραπάνω Νόμου αναφέρει ότι : « Τα αναγκαία στοιχεία για τον προσδιορισμό ……. λαμβάνονται προεχόντως από την παλαιότερη και την πλησιέστερη προς τον χρόνο κατάρτισης του δασικού χάρτη αεροφωτογράφισης της περιοχής ..… Εάν η σειρά της παλαιότερης αεροφωτογράφισης δεν καλύπτει την εξεταζόμενη περιοχή ή η χρησιμοποίησή της λόγω κλίμακας ή ποιότητας καθίσταται απρόσφορη, χρησιμοποιείται η αεροφωτογράφιση του 1960».
Με δεδομένο όμως ότι οι αεροφωτογραφίες παλαιότερης λήψης του 1945 δεν έχουν στοιχεία μηχανής λήψης, κλίμακας κλπ και δεν μπορεί από αυτές να παραχθεί Ορθοφωτοχάρτης, δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Μπορούν βέβαια να χρησιμοποιηθούν οι Ορθοφωτοχάρτες του 1945.
Το περίεργο είναι ότι στο Παράρτημα ΙΧ της ΚΥΑ 94414/754 (ΦΕΚ 1811/10-9-2007 τεύχος δεύτερο) που καθορίστηκαν οι προδιαγραφές κατάρτισης των Δασικών Χαρτών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 28 παρ. 16 του Ν. 2664/1998, όλοι οι χαρακτηρισμοί χωρίς εξαίρεση των προσωρινών χαρτών με βάση τον 248/76 παρέμειναν ισχυροί και πέρασαν αυτούσιοι με τις οριογραμμές «παγωμένες» χωρίς να διορθωθούν καθόλου ως προς την οριοθέτηση.
Επομένως οι ανάδοχοι των νέων Δασικών χαρτών ήσαν υποχρεωμένοι να περάσουν όλους τους λανθασμένους χαρακτηρισμούς των παλιών χαρτών στους υπό ανάρτηση χάρτες χωρίς να τους επιτραπεί να τους διορθώσουν ακόμα και στις εκτάσεις που διαπίστωσαν χονδροειδή σφάλματα και αστοχίες και κατά παράκαμψη του άρθρου 27 παρ. 1 του Ν. 2664/1998.
Το αποτέλεσμα είναι ότι στις περιοχές που υπήρχαν προσωρινοί δασικοί χάρτες με βάση τον Ν. 248/76 πέρασαν αυτούσιοι και επομένως οι μελετητικές ομάδες δεν προχώρησαν σε νέα φωτοερμηνεία και άρα έχουν αναπαραχθεί αδικαιολόγητα όλα τα παραπάνω σφάλματα των προσωρινών χαρτών του Ν. 248/76 τα οποία έχουν μεγεθυνθεί τρεις φορές και μάλιστα με τα στοιχεία της φωτοερμηνείας και της αεροφωτογράφισης των ετών 1937 και 1939 … που είναι αδύνατον τεχνικά να… εφαρμοστούν.
Έτσι στους Ορθοφωτοχάρτες του 1945 παρουσιάζονται και αποτελέσματα άλλων προγενέστερων ετών. Το γεγονός αυτό δημιουργεί έναν ψευδή Ορθοφωτοχάρτη του 1945, οι οριογραμμές δασικών και μη εκτάσεων περνούν στην συνέχεια και στους Ορθοφωτοχάρτες της πρόσφατης λήψης και στον τελικό Δασικό χάρτη.
Το γεγονός αυτό είναι αυθαίρετο, τεχνικά ανερμάτιστο και με σιγουριά οδηγεί στην κατάρτιση τεχνικά και νομικά ανίσχυρων χαρτών.
Πρέπει να τονίσουμε ότι οι παλιοί παραπάνω προσωρινοί Δασικοί χάρτες είχαν συνταχθεί μόνο σε αναλογική μορφή και σε κλίμακα 1/20.000 και στην συνέχεια και μετά από χρόνια αποδόθηκαν σε κλίμακα 1/5.000 πάλι σε αναλογική μορφή. Και μόνο αυτή η εργασία προσέθεσε στο τριπλάσιο τις ανακρίβειες των χαρτών του 248/76 στους παραγόμενους με τις νέες μελέτες χάρτες.
Με την αναφορά μας αυτή εκφράζουμε τις επιφυλάξεις μας τόσο για την ορθότητα των χαρακτηρισμών στις εκτάσεις αυτές όσο και για την ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΔΑΣΙΚΩΝ ΧΑΡΤΩΝ.
Είμαστε πεπεισμένοι ότι θα προκύψουν αδικαιολόγητα τεράστια προβλήματα μέσω των ενστάσεων κατά του Δασικού χάρτη.
Υπολογίζουμε ότι με αυτούς τους χάρτες θα έχουμε 120.000-150.000 ενστάσεις στην Ανατολική Αττική, 80.000 ενστάσεις στην Νότια και άλλες τόσες στην Δυτική Αττική. Όπως είναι κατανοητό δεν θα μπορέσουμε να διαχειριστούμε τις ενστάσεις αυτές ούτε τεχνικά ούτε και πολιτικά με αποτέλεσμα να απαξιωθεί και ολόκληρο το εγχείρημα των δασικών χαρτών.
Τα προβλήματα αυτά επισημαίνονται σε όλες τις περιοχές των υπό ανάρτηση χαρτών της Αττικής με απρόβλεπτες συνέπειες για την ολοκλήρωση των διαδικασιών κύρωσης των Χαρτών.
ΠΡΟΤΑΣΗ !!!
Στην παράγραφο 2 να προστεθεί. «Στις περιοχές που περιλαμβάνονται στους προσωρινούς δασικούς χάρτες κατά τις διαδικασίες του Ν.248/1976 οι χαρακτηρισμοί των γεωργικών εκτάσεων παραμένουν ισχυροί. Οι υπόλοιποι χαρακτηρισμοί επανεξετάζονται κατά τα προβλεπόμενα στις διαδικασίες ενστάσεων του Δασικού χάρτη».
#4 Σχόλιο Από ΤΖΑΝΕΤΑΚΟΣ Θ. Στις 13 Ιούλιος, 2010 @ 21:26
Σύμφωνα με την παραγρ. 2 «τα αναγκαία στοιχεία για τον προσδιορισμό των δασικών περιοχών λαμβάνονταιαπό την παλαιότερη καιτην πλησιέστερη προς το χρόνο κατάρτισης του δασικού χάρτη αεροφωτογραφία’ άλλως χρησιμοποείται η αεροφωτογράφηση έτους λήψης 1960.
Είναι απορίας άξιον γιατί τα κριτήρια επιλογής της αεροφωτογραφίας είναι ασαφή.
Για τον Οικισμό ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΛΟΦΟΥ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ, η οποίος κατοικείται από πολίτες ΧΑΜΗΛΏΝ ΕΙΣΟΔΗΜΆΤΩΝ, επι σειρά δεκαετιών και λόγω αδυναμίας της Διοίκησης αιωρείται η άποψη ότι ορισμένοι θύλακες είναι δασικοί χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί ΠΟΤΕ η αεροφωτογραφία ληψης 1960 όπου φαίνεται ξεκάθαρα ο γεωργικός χαρακτήρας αυτής.
Αν τώρα η αρμόδια υπηρεσία δεν χρησιμοποιήσει αυτήν την α/φωτογραφία και καταδικάστεί η περιοχή να παραμείνει ως έχει ποιος θα προστατέψει τους πολίτες από αυτήν την αυθαιρεσία?
Συνεπώς θα πρέπει να δοθούν σαφείς οδηγίες στο μελετητή ώστε να μη διαιωνίζονται λάθη και αδικίες δεκαετιών.
#5 Σχόλιο Από Σταύρος Γεωργιάδης Στις 14 Ιούλιος, 2010 @ 02:25
Δεν είναι δυνατόν το 2010 να μιλάμε ακόμα για ένταξη οικισμών που υφίστανται δεκαετίες.
Δεν είναι δυνατόν να χαρακτηρίζονται »αυθαίρετες » οι μόνιμες κατοικίες αλλά και οικισμοί που οι άνθρωποι δεν καταπάτησαν αλλά αγόρασαν με νόμιμα συμβόλαια την γή τους και πλήρωναν φόρο όλα αυτά τα χρόνια.
Ο κόσμος αυτός εξαπατήθηκε απο τους προηγούμενους υπουργούς περιβάλλοντος οι οποίοι πλούτισαν οικοπεδοποιώντας δάση και κάνοντάς τα πανάκριβες και »νόμιμες» βίλλες με τους φίλους τους εργολάβους.
Τις βίλλες αυτές τις αγόρασαν φοροφυγάδες οι οποίοι δέν δηλώνουν ούτε την πισίνα τους ούτε τα πραγματικά τετραγωνικά τους, ούτε το πόθεν έσχες τους.
Και όσον αφορά τα δάση μας αφήστε τα παραμύθια οτι φταίνε τα αυθαίρετα γιατί δασικό έχετε χαρακτηρίσει και το διάζωμα της λεωφόρου Συγγρού.
Να σταματήσει επιτέλους η »καραμέλα΄΄ των αυθαίρετων και στην τελική, γκρέμισμα οι ΄΄νόμιμες »βίλλες των βορείων προαστείων που προκλητικά έκοψαν παντελως τα δάση που υπήρχαν εκεί πρίν απο 10 και 15 χρόνια.
Αυτή είτε το θέλετε είτε όχι είναι συνοπτικά η πραγματικότητα.
Σταύρος
#6 Σχόλιο Από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΛΑΣΚΑΣ Στις 14 Ιούλιος, 2010 @ 19:55
Υπάρχουν ζητήματα με τους Δασικούς Χάρτες που καταρτίστηκαν με τα προηγούμενα προγράμματα (πιλοτικά και κύρια) στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Οι χάρτες αυτοί πριν αναρτηθούν χρειάζονται επικαιροποίηση, τόσο λόγω διαφορετικών τεχνικών προδιαγραφών, όσο και λόγω επελθουσών μεταβολών στο μεσοδιάστημα (π.χ. θα πρέπει να ενσωματώσουν διοικητικές πράξεις της τελευταίας δεκαετίας). Το ίδιο προφανώς ισχύει και για τους κτηματικούς χάρτες του ν.248/76. Διαφορετικά η επικαιροποίηση θα επέλθει μόνο με την διαδικασία των αντιρρήσεων.
Επίσης θα πρέπει να διασφαλιστεί ότι οι αναρτώμενοι Δασικοί Χάρτες έχουν χρησιμοποιήσει ομοιοόμορφα ως κριτήρια χαρακτηρισμού δασών και δασικών εκτάσεων αυτά του ν.998/79, μετά την κατάργηση των ποσοτικών κριτηρίων του ν.3208/03 με τον πρόσφατο νόμο για τα καμένα της Αττικής. Για το σκοπό αυτό επείγει η έκδοση σχετικής εγκυκλίου για τα νέα ποσοτικά κριτήρια, ώστε οι ΕΠΕΑ να τα εφαρμόζουν με τον ίδιο τρόπο ανά την επικράτεια. Δυστυχώς προβλέπω ότι στους Δασικούς Χάρτες θα υπάρχουν εκτάσεις χαρακτηρισμένες ως δασικές (ή μη δασικές) τριών ταχυτήτων:
– όπως τις εντόπισε ο μελετητής κατά την κρίση του, με τη σύμφωνη γνώμη της επιβλέπουσας Δ/νσης Δασών, εφόσον δεν ασκήθηκε αντίρρηση
– όπως η ΕΠΕΑ κρίνει σωστή την εφαρμογή των κριτηρίων της δασικής νομοθεσίας (με 1 στις 3 ψήφο δασολόγου), χωρίς δευτεροβάθμια αναπομπή
– όπως το ΣτΕ τελικά θα ερμηνεύσει και θα εφαρμόσει την υπάρχουσα νομολογία, ανεξαρτήτως ισχύοντος νομικού πλαισίου
!!!!
#7 Σχόλιο Από ΚΩΣΤΑΣ Στις 15 Ιούλιος, 2010 @ 17:40
επαυξάνω στο πρώτο σχόλιο για επικαιροποίηση των υφιστάμενων δασικών χαρτών που πρέπει να γίνουν αλλαγές και προτείνω για λόγους ταχύτητας να αναρτηθούν όπως είναι και να ασκηθούν αντιρρήσεις από τις ίδιες υπηρεσίες για τις αλλαγές
#8 Σχόλιο Από ΚΩΣΤΑΣ Στις 15 Ιούλιος, 2010 @ 17:45
επίσης υπάρχουν ακόμα ασάφειες για τις δασικές εκτάσεις στις εποικιστικές περιοχές και κάθε υπηρεσία χαρακτηρίζει όπως θέλει. να δωθούν σαφείς οδηγίες γιατο τι χαρακτηρίζεται δασικη έκταση σ’αυτές τις περιοχές
#9 Σχόλιο Από Πολίτης Στις 15 Ιούλιος, 2010 @ 21:55
Να δω κυρωμένους ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΑ δασικούς χάρτες και να μη το πιστέψω!!!Εάν τελικά γίνουν, (;;;) θα πρέπει να απαγορευτεί ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ η τροποποίησή τους και η παραβίασή τους να τιμωρείται ως εσχάτη προδοσία! Τα εναπομείναντα δάση αποτελούν τον ελάχιστο πνεύμονα της χώρας μας.
#10 Σχόλιο Από ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΣΤΑΓΓΙΔΗΣ Στις 16 Ιούλιος, 2010 @ 10:40
Θα πρέπει να γίνεται αναφορά και στους υπάρχοντες δασικούς χάρτες που συντάχθηκαν, διορθώθηκαν, παραδόθηκαν από τους μελετητές και θεωρήθηκαν αλλά δεν αναρτήθηκαν ποτέ λόγω των παλινωδιών του δασικού νόμου 3208/2003.
#11 Σχόλιο Από ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΣΤΑΓΓΙΔΗΣ Στις 17 Ιούλιος, 2010 @ 01:11
Πριν ξεκινήσουμε τους δασικούς χάρτες επιβάλλεται να ξαναγραφτεί η δασική νομοθεσία. Να καταργηθεί ότι ισχύει και να ξαναγραφτεί από την αρχή. Υπάρχουν τεράστιες ασάφειες , επικαλύψεις, ισχύουν νόμοι από τον προηγούμενο αιώνα, ισχύει ακόμα ο Δασικός Κώδικας Ν. 86 / 1969 , ο Ν.998/79 τροποποιήθηκε ήδη δύο φορές αλλάζοντας τον ορισμό του δάσους, συγκρούεται με τους αγροτικούς νόμους Ν. 1734/1987 και Ν.3147/03.
#12 Σχόλιο Από ΠΟΛ ΕΞΩΡ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΛΟΦΟΥ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ Στις 18 Ιούλιος, 2010 @ 00:40
Η κατάρτιση και θεώρηση των δασικών χαρτών θα αποτελέσει τη βάση τόσο να προστατευτεί το περιβάλλον όσο και την αποκατάσταση αδικιών δεκαετιών. Συγκεκριμένα κάτοικοι οικισμών που αόριστα κάποια σημεία θεωρούνται δασικά με συνέπεια να είναι ΟΜΗΡΟΙ και να μην ορίζουν την περιουσία τους. Αυτό είναι ένα τεράστιο πρόβλημα που ο νομοθέτης θα πρέπει να το δει ρεαλιστικά εφόσον οι συνήκες έχουν αλλάξει αλλά και με το περί δικαίου αίσθημα να ικανοποιηήσει τις κοινωνικές ανάγκες. Ειδικότερα ο μελετητής θα πρέπει να εξαντλεί με ακρίβεια και λεπτομέρεια στην εξέταση των δασικών χαρτών ώστε να προκύπτει το άριστο και δίκαιο για όλους αποτέλεσμα.
Η περιοχή μας ΠΡΑΣΙΝΟΣ ΛΟΦΟΣ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ σύμφωνα με τις αεροφωτογραφίες ετών 1945 και 1960 είναι ξεκάθαρο ότι ήταν γεωργική περιοχή και όχι δασική ωστόσο οι κάτοικοι της ταλαιπωρούνται και υπόκεινται σε δικαστικές δαπάνες από την εκκρεμότητα αυτή. Περιμένουμε λοιπόν ο αντίστοιχος χάρτης να έχει όλα αυτά τα αντικειμενικά στοιχεία που θα δώσουν τέλος στην ταλαιπωρία όλων.
#13 Σχόλιο Από ΔΗΜΟΣ ΣΠΑΤΩΝ Στις 19 Ιούλιος, 2010 @ 08:54
ΔΗΜΟΣ ΣΠΑΤΩΝ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΣΠΑΤΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΤΑΧ. Δ/ΝΣΗ: ΒΑΣ. ΠΑΥΛΟΥ & ΦΛΕΜΙΝΓΚ
Τ.Κ. : 190 04
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:2106632040
ΤΗΛ.: 66.32.200
FAX : 66.33.311
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΠΑΤΩΝ
A) Το Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής έχει αναρτήσει για διαβούλευση το Νομοσχέδιο που αναφέρεται με τον τίτλο “Χρηματοδότηση Περιβαλλοντικών Παρεμβάσεων, Πράσινο Ταμείο, Κύρωση Δασικών Χαρτών, και άλλες διατάξεις”.
Χρόνος Διαβούλευσης από 12-07-2010 έως 19-07-2010, ώρα 23:59.
Τα σχετικά άρθρα με τους Δασικούς Χάρτες και λοιπά είναι τα αναφερόμενα στο σχετικό κείμενο με αριθμούς 13 έως και 27.
Β) Είναι γνωστό ότι μετά το Σύνταγμα του έτους 1975 ψηφίστηκαν οι Νόμοι 248/76 και 998/79. Ο Νόμος 998/79 ενεργοποιήθηκε με την εγκύκλιο 159140/1077/12-03-1980 της Διεύθυνσης Δασών του Υπουργείου Γεωργίας.
Τόσο το Σύνταγμα του 1975 όσο και ο Νόμος 998/79 δεν προέβλεπαν ποσοστό δασοκάλυψης για να κριθεί μία έκταση δασική. Αντίθετα η εγκύκλιος της 12ης Μαρτίου 1980 καθιέρωσε χωρίς την πρόβλεψη στο σχετικό Νόμο 998/79 το ποσοστό του 15%. Αυτή την εγκύκλιο και αυτό το αυθαίρετα επιλεγμένο ποσοστό χρησιμοποίησαν οι Δασικές Υπηρεσίες στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων τους.
Με την τροποποίηση του Συντάγματος του έτους 2001 εδόθη η δυνατότητα ώστε Νόμος να προβλέπει το ποσοστό και την αναγκαία έκταση για να υπάγεται μία ιδιοκτησία στη Δασική Νομοθεσία. Στη συνέχεια εξεδόθη ο Ν. 3208/2003 ο οποίος καθιέρωσε το ποσοστό του 25% και των 3 στρεμμάτων (άνω αυτών) για να χαρακτηρίζεται μία έκταση ως δασική.
Το Συμβούλιο της Επικρατείας σε σχετική του εισήγηση επί προσφυγής που είχε ασκηθεί κατά του Ν. 3208/2003 διατύπωσε την θέση του ότι η ερμηνευτική δήλωση στο άρθρο 24Σ δεν απαγορεύει στο Νομοθέτη να καθορίσει τις ειδικότερες και μάλιστα ποσοτικές προϋποθέσεις που απαιτείται να συντρέχουν προκειμένου να ονομαστεί ένα οργανικό σύνολο δάσος η δασική έκταση. Γίνεται δε επίκληση των συζητήσεων στην Αναθεωρητική Βουλή (ΡΗ΄/07-02-2001 σ.252 και συν ΡΘ΄/08-02-2001 σ.303) κατόπιν των οποίων τέθηκε η λέξη “αναγκαία” πριν από τις λέξεις “επιφάνεια εδάφους” στην ερμηνευτική δήλωση του άρθρου 24Σ. Έτσι η θέσπιση των προϋποθέσεων της συγκόμωσης των Δασικών ειδών και της αναγκαίας έκτασης ως δασικής με τον Ν. 3208/2003 είναι σύμφωνη με το Σύνταγμα (βλ. εισήγηση υπόθεσης με αριθμό κατάθεσης 2830/02-04-2004).
Στη συνέχεια με το Ν. 3818/2010 καταργήθηκε η παράγραφος 1 του άρθρου 1 του Ν.3208/2003 πλην της περιπτώσεως γ) η οποία διατηρείται σε ισχύ ως αυτοτελής παράγραφος.
Προτείνει:
Α) Οι Δασικοί Χάρτες να περιέχουν:
1. τα όρια εντός σχεδίου περιοχών και τα όρια εγκεκριμένων ΓΠΣ
2. τα όρια των διαμορφωμένων στο έδαφος οικισμών
3. τα όρια αγροτικών αποκαταστάσεων (διανομές – εκούσιες μεταβιβάσεις) δηλ. το εξωτερικό περίγραμμα αυτών
Β) Οι Ο.Τ.Α Α΄ βαθμού:
1.Να λαμβάνουν γνώση του περιεχομένου των χαρτών, να συμμετέχουν και να γνωμοδοτούν πριν την ανάρτηση των Δασικών Χαρτών.
2. Να ελέγχουν τα ανωτέρω αναφερόμενα όρια.
Γ) Τα έντυπα των αντιρρήσεων να προβλεφθεί στον προτεινόμενο Νόμο να έχουν τη μορφή δικογράφου & για την υποβολή αντίρρησης να χορηγείται απόσπασμα του αναρτημένου χάρτη.
Δ) Στο Συμβούλιο ΡΣΑ Αθήνας – Αττικής θα πρέπει να μετέχουν τρείς (03) εκπρόσωποι αγρότες της υπαίθρου από την Δυτική, Βορειοανατολική και Νοτιοανατολική Αττική.
ΑΠΟΦΑΣΗ 125/2010 Δ.Σ.
#14 Σχόλιο Από ΔΗΜΗΤΡΑ Π.. Στις 19 Ιούλιος, 2010 @ 11:12
Κυρία Υπουργέ,
Πριν συντάξετε τους δασικούς χάρτες, βιαστικά και βάλετε ό,τι πρασινίζει στο ίδιο τσουβάλι, καλόν θα είναι, ΝΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΒΑΛΕΤΕ ΤΙΣ ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΕΚΤΑΣΕΙΣ (οφείλει να γνωρίζει το υπουργείο Γεωργίας, παλαιότερες αποφάσεις σύμφωνα με τις οποίες ΠΡΩΗΝ ΔΑΣΗ, ΕΚΧΩΡΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΒΟΣΚΗ , ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, σύμφωνα με τις οποίες κερδίθηκαν αυτοδίκαια στα δικαστήρια τέτοιες εκτάσεις. Πολύ φοβάμαι πως θα τα πετάξετε όλα στο ίδιο τσουβάλι και θα αναγκάσετε τους πολίτες να τρέχουν στα δικαστήρια για παλιές αποφάσεις, να ψάχνουν παλιούς νόμους κ.λ.π . Θα αποδείξετε έτσι για μια ακόμα φορά, πως όσο τεχνοκράτες κι αν είστε, δεν μπορείτε να κάνετε ολοκληρωμένα τη δουλειά σας, δεν έχετε ολοκληρωμένο το σχέδιο στο μυαλό σας, και καλείτε τους φορολογούμενους (με τα παράβολα) να τον κάνουν κι αυτό μόνοι τους και να ξαναποδείξουν τα αυταπόδεικτα. Αν δεν το κάνετε έτσι ο πολίτης θα πληρώνει παράβολα -αδιευκρίνιστα μέχρι τώρα, για να αποδείξει τα αυταπόδεικτα μετά από ατελείωτη ταλαιπωρία στις δημόσιες υπηρεσίες και για πολύ χρόνο, να αγανακτήσει για μια ακόμα φορά με το κράτος και όλα αυτά επειδή έφτιαξε ένα σπίτι σε μια περιοχή που μπορεί να είναι δάσος, μπορεί να είναι γεωργική έκταση, μπορεί να είναι δάσος ιδιόκτητο κ.α .
– Θα πρέπει επίσης να διευκρινίσετε τι εννοείτε δάσος. Χορτάρια, θάμνοι και δένδρα δεν πάνε όλα μαζί, όταν μάλιστα οι ανάγκες των πολιτών έχουν διαφοροποιηθεί τα τελευταία 60 χρόνια και χρειάζονται να φεύγουν από τη στριμωγμένη πόλη, γι αυτό και κτίζουν και εκτός σχεδίου, στα πρωην χωράφια των γονιών τους.
-Επίσης θα παρακολουθήσω με μεγάλη περιέργεια να δω, αν τα ξενοδοχεία που είναι κτισμένα μέσα στα δάση, (κάτω από ψηλά δένδρα) θα τύχουν της ίδιας μεταχείρισης με τα αυθαίρετα που είναι κτισμένα σε θαμνώδεις εκτάσεις .
-Θα πρότεινα επίσης τα δάση που ανήκουν σε ιδιοκτήτες και εννοώ δάση με δένδρα όχι με θάμνους και αγκάθια, να έχετε το κουράγιο να τα απολλοτριώσετε και αυτά να δώσετε στο λαό και όχι τα ήδη κατοικιμένα σε μη πραγματικές δασικές εκτάσεις.
– Δεν θα πρέπει να ξεχνάτε ότι τα περισσότερα κομμάτια γης, τα αδιευκρίνιστα, έχουν αγοραστεί από κάποιους, έχουν πληρωθεί οι αντίστοιχοι φόροι και φορολογούνται κάθε χρόνο βάσει του Ε9.
-Τέλος για να σταματήσουν να καίγονται τα δάση από τους καταπατητές, θα πρέπει να δώσετε ΕΣΕΙΣ στο λαό εκτάσεις κοντά στις θάλασσες για να κάνουν σπίτι και το μπάνιο το παιδιών τους και κρατήστε τα δάση στα μέρη που δεν έχουν οικιστικό ενδιαφέρον, έτσι δεν θα γίνονται και αυτοί θύματα των καταπατητών.
#15 Σχόλιο Από WWF Ελλάς Στις 19 Ιούλιος, 2010 @ 15:11
Η κύρωση δασικών χαρτών και η ολοκλήρωση του Δασολογίου θα αποτελέσει αναμφίβολα γεγονός – ορόσημο στην περιβαλλοντική ιστορία της χώρας, οπότε και οποιαδήποτε προσπάθεια επιτάχυνσης της διαδικασίας προς αυτή την κατεύθυνση κρίνεται επί της αρχής ως ιδιαίτερα θετική. Παρόλα αυτά, είναι αναγκαίο η όποια διαδικασία εν τέλει ακολουθηθεί να διασφαλίζει αφενός τη δυνατότητα των αρχών να ανταποκριθούν στο συγκεκριμένο έργο και αφετέρου των πολιτών να έχουν πρόσβαση στην αναγκαία πληροφόρηση που είναι κρίσιμη για την άσκηση των δικαιωμάτων τους. Σε αυτό το πλαίσιο, υπογραμμίζουμε την ανάγκη η εφαρμογή του εν λόγω νόμου να συνοδευτεί από τα ακόλουθα:
Β.1 Τη δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο όχι μόνο των δασικών χαρτών, αλλά και του υποστηρικτικού τους υλικού, ώστε να είναι δυνατή η απρόσκοπτη πρόσβαση των ενδιαφερόμενων πολιτών. Θεωρούμε πως τόσο οι ίδιοι οι χάρτες όσο και το υλικό στο οποίο θα βασίζονται αποτελεί κρίσιμη περιβαλλοντική πληροφορία που θα έπρεπε να είναι ελεύθερα προσβάσιμη από τους πολίτες.
Β.2 Τη δημιουργία σε τοπικό επίπεδο κέντρων υποδοχής και διαχείρισης αιτημάτων πολιτών για πληροφορίες και επεξηγήσεις. Παρότι στο σχέδιο νόμου διευκρινίζονται οι τρόποι υποβολής ενστάσεων, είναι βέβαιο ότι ένας τεράστιος αριθμός πολιτών θα προστρέξουν πρωτογενώς στα δασαρχεία και τις περιβαλλοντικές υπηρεσίες για την υποβολή ερωτημάτων και την αναζήτηση πληροφοριών. Η δυνατότητα αυτών να ανταποκριθούν θα είναι λοιπόν καίρια για την επιτυχία και κοινωνική αποδοχή του εγχειρήματος.
#16 Σχόλιο Από ΔΕΗ Α.Ε. Στις 19 Ιούλιος, 2010 @ 18:09
Άρθρο 13 – παράγραφος 1
Είναι εξαιρετικά σημαντικό στους υπό κατάρτιση δασικούς χάρτες, οι υφιστάμενες ενεργειακές υποδομές (Σταθμοί Παραγωγής Ενέργειας, Υδροηλεκτρικά Έργα, Υποσταθμοί, Κέντρα Υπερυψηλής Τάσης, εκτάσεις ιδιοκτησίας ΔΕΗ Α.Ε. απαλλοτριωμένες ή αγορασμένες, στις οποίες έχουν αναπτυχθεί εγκαταστάσεις της Επιχείρησης, καθώς και σε κάθε περίπτωση εκτάσεις υπό απαλλοτρίωση, εκτάσεις που έχουν προσκτηθεί από τη ΔΕΗ Α.Ε. για την εκμετάλλευση λιγνιτικών αποθεμάτων, ή έχουν αδειοδοτηθεί με ΚΥΑ ΕΠΟ, στις οποίες προσδιορίζονται όρια εκτάσεων από ορθογώνιες αζιμουθιακές συντεταγμένες, κ.λπ.) να μην περιληφθούν ως δάση ή ως δασικές ή αναδασωτέες εκτάσεις, σύμφωνα και με τις αρχές και κατευθύνσεις του Εθνικού Πλαισίου Χωροταξικού Σχεδιασμού για τις ενεργειακές υποδομές.
Επίσης, να προβλέπεται η διαδικασία χορήγησης άδειας επέμβασης για έργα κοινής ωφέλειας σε εκτάσεις που έχουν χαρακτηριστεί ήδη ως δασικές – αναδασωτέες.
Επιπλέον, το Νομοσχέδιο θα πρέπει να εναρμονίζεται με το Ειδικό Χωροταξικό για τις ΑΠΕ που έχει ήδη εγκριθεί και προβλέπει Περιοχές Αιολικής Προτεραιότητας (ΠΑΠ) ή Περιοχές Αιολικής Καταλληλότητας (ΠΑΚ).
Άρθρο 13 – παράγραφος 2
Οι αεροφωτογραφίες που αναφέρονται ως πλησιέστερες προς τον χρόνο κατάρτισης του δασικού χάρτη πρέπει να είναι επίκαιρες, ώστε να αποτυπώνεται πλήρως η υφιστάμενη κατάσταση ως προς τις ενεργειακές υποδομές.
#17 Σχόλιο Από Ιορδάνης Τζαμτζής Στις 19 Ιούλιος, 2010 @ 20:39
Είναι θετικό το ότι μπαίνει τόσο έντονα επιτέλους στην πολιτική ατζέντα το ζήτημα των δασικών χαρτών της χώρας. Απομένει να δούμε τα αποτελέσματα.
#18 Σχόλιο Από ΠΟΛ ΕΞΩΡ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΛΟΦΟΥ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ Στις 19 Ιούλιος, 2010 @ 20:51
13β
Καθημερινά όλο και περισσότεροι πολίτες συμμετέχουν σε συζητήσεις σχετικά με το υπό διαμόρφωση Νομοσχέδιο εκφράζοντας τις επιφυλάξεις τους και τις απορίες τους σχετικά με
α. τις ταχύτατς διαδικασίες που θα πραγματοποιηθούν σύμφωνα με το προσχέδιο σε χρόνο ελάχιστο με κίνδυνο να μην προλάβουν ούτε τα αναγκαία έγγραφα να συγκεντρώσουν,
β. πως κατά τη διαδικασία του Κτηματολογίου οικόπεδα τα οποία εφάπτονται το ένα να χαρακτηρίζεται δασικό και το άλλο μη δασικό.
Υπάρχουν αδυναμίες οι οποίες ενδεχομένως να αδικήσουν πολύ κόσμο ο οποίος νόμιμα έχει αγοράσει ένα γεωτεμάχιο για να λύση το πρόβλημα της στέγης.
Ο προσδιορισμός των κριτηρίων χαρακτηρισμού ως δασικού ένος γεωτεμαχίου είναι σημαντικό διότι η περιοχή μας Πράσινου Λόφου Αρτέμιδος όπως έχουμε ήδη αναφέρει στις αεροφωτογραφίες των ετών 1945, 1960 φαίνεται καλλιεργήσιμοι (με πεζούλες) και με την διαδικασία του Κτηματολογίου και πολύ φοβόμαστε και με την τρέχουσα διαδικασία σύνταξης των δασικών χαρτών θα χαρακτηρισθεί αδίκως σε πολλά σημεία ως δασική κάτι που πρέπει από το συντάκτη του χάρτη να προσεχθεί.
#19 Σχόλιο Από Εμμανουέλα Βερνάδου Στις 19 Ιούλιος, 2010 @ 23:55
Αξιότιμη κα. Υπουργέ,
Θα ήθελα να σχολιάσω επιγραμματικά όσον αφορά τους δασικούς χάρτες ότι θα πρέπει πρώτα να ελεγχθούν οι αντιφατικές αποφάσεις που έχουν παρθεί από το ίδιο το υπουργείο Περιβάλλοντος. Δεν γίνεται να εντάσσεται σε πολεοδομικό σχέδιο μια περιοχή,όπου στο ίδιο οικοδομικό τετράγωνο υπάρχει ένα οικόπεδο με δέντρα αποχαρακτηρισμένο και ένα άλλο όμορο, το οποίο δεν έχει ούτε θάμνους και να παραμένει χαρακτηρισμένο από το ίδιο δασαρχείο. Πιο συγκεκριμένα αναφέρομαι στο πολεοδομικό σχέδιο των Γλυκών Νερών.
Με εκτίμηση
Εμμανουέλα Βερνάδου
Αρχιτέκτων Μηχανικός MSc
#20 Σχόλιο Από ΔΗΜΟΣ ΣΠΑΤΩΝ Στις 20 Ιούλιος, 2010 @ 00:24
ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΕΝΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΔΑΣΙΚΟ Ή ΕΝΑ ΚΛΗΡΟΤΕΜΑΧΙΟ-ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΑΠΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΔΑΣΙΚΟ, ΤΟΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΚΑΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ.ΕΑΝ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΝΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ,ΤΟΤΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΛΟ ΘΕΜΑ, ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΩΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ,ΠΟΥ ΕΙΣΗΓΟΎΝΤΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ Ή ΕΛΛΕΙΠΕΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Ή ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΑΤΙΟΝ ΤΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ?? ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ, ΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ( ΔΙΑΝΟΜΕΣ ΚΑΙ ΕΚΟΥΣΙΕΣ ) ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΑΣΙΚΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ. ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΔΑΣΙΚΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ ΜΕ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ Ή ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΥΠΟΘΕΤΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΑ ΤΟΥΣ ΔΑΣΗ?? ΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΑ ΔΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ ΟΙΚΙΣΜΟΥΣ ΜΕ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΛΗΣ.
ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΕΙΔΙΚΟΙ, ΝΑ ΤΗ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΠΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΤΙ ΚΑΙ ΗΜΙΜΑΘΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΚΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ…
#21 Σχόλιο Από Δ k Στις 20 Ιούλιος, 2010 @ 00:40
ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΕΝΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΔΑΣΙΚΟ Ή ΕΝΑ ΚΛΗΡΟΤΕΜΑΧΙΟ(ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ) ΑΠΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΔΑΣΙΚΟ, ΤΟΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ, ΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΚΑΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ. ΕΑΝ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΝΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΑΣΙΚΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ,ΤΟΤΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΛΟ ΘΕΜΑ, ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ,ΠΟΥ ΕΙΣΗΓΟΎΝΤΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ (ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ Ή ΕΛΛΕΙΠΕΙΣ) ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ? Ή ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΑΤΙΟΝ ΤΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ?? ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ, ΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ( ΔΙΑΝΟΜΕΣ ΚΑΙ ΕΚΟΥΣΙΕΣ ) ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΑΣΙΚΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ? ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΔΑΣΙΚΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ ΜΕ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ Ή ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΥΠΟΘΕΤΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΑ ΤΟΥΣ ΔΑΣΗ?? ΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΑ ΔΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ ΟΙΚΙΣΜΟΥΣ ΜΕ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΛΗΣ.
ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΕΙΔΙΚΟΙ, ΝΑ ΤΗ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΠΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΤΙ ΚΑΙ ΗΜΙΜΑΘΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΚΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ… ΤΟ ΣΟΦΙΣΜΑ ΟΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΟΡΦΗ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΑΝΩΤΕΡΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ, ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ, ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ! ΚΑΙΡΟΣ ΛΟΙΠΝ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ,ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΙΣ ΑΓΚΙΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΝΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ……….ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΣΠΑΤΩΝ