Ο Οργανισμός είναι αυτοχρηματοδοτούμενος. Πόροι του Οργανισμού είναι:
α) Τα πάγια και αναλογικά τέλη που εισπράττονται σύμφωνα με τις διατάξεις των προηγουμένων άρθρων του παρόντος Κεφαλαίου.
β) Τα έσοδα από την εκμετάλλευση του αρχείου προϊόντων του.
γ) Τα έσοδα από την παροχή υπηρεσιών και τη μεταφορά τεχνογνωσίας σε τρίτους στους τομείς της γεωδαισίας, τοπογραφίας, χαρτογραφίας, κτηματολογίου, γεωγραφικών συστημάτων πληροφοριών κλπ.
δ) Τόκοι και λοιπά έσοδα από τη διαχείριση των κεφαλαίων του.
ε) Έκτακτη κρατική επιχορήγηση, εφόσον παρίσταται ανάγκη, η οποία εγγράφεται στον προϋπολογισμό του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και αποδίδεται στον Οργανισμό με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
στ) Χρηματοδότηση μέσω συλλογικής απόφασης έργου (ΣΑΕ) του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας για τη συμμετοχή του Οργανισμού στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και σε ευρωπαϊκά ή συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα, της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή άλλων διεθνών Οργανισμών.
Άρθρο 11 – Πόροι του Οργανισμού
- 84 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σύσταση του Οργανισμού – Σκοπός – Κατάργηση της ΕΚΧΑ Α.Ε. και των Υποθηκοφυλακείων—Αρμοδιότητες του Οργανισμού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Όργανα διοίκησης
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Διοικητικό Συμβούλιο Επιλογή – Διορισμός – Κωλύματα διορισμού Ασυμβίβαστα – Κωλύματα συμφερόντων – Υποχρεώσεις – Έκπτωση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 04 – Αρμοδιότητες Προέδρου και Δ.Σ. – Λειτουργία Δ.Σ.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Γενικός Διευθυντής και Αναπληρωτές Γενικοί Διευθυντές του Οργανισμού Επιλογή – Διορισμός – Αρμοδιότητες
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Πάγια και αναλογικά τέλη για την εγγραφή πράξεων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Τέλη για την έκδοση και χορήγηση αντιγράφων, πιστοποιητικών και διαγραμμάτων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Τρόπος πληρωμής των τελών Αποδόσεις του Οργανισμού στο ΤΑ.Χ.ΔΙ.Κ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 09 – Βιβλία Κτηματολογικών Γραφείων και Υποκαταστημάτων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Απαλλαγές από την καταβολή τελών – Μειωμένα τέλη
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Πόροι του Οργανισμού
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Διάρθρωση Οργανισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13 – Κεντρική Υπηρεσία του Οργανισμού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διάρθρωση και Αρμοδιότητες των Διευθύνσεων της Κ.Υ. του Οργανισμού
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Σύσταση και τοπική και υλική αρμοδιότητα Κτηματολογικών Γραφείων και Υποκαταστημάτων Κτηματολογικών Γραφείων του Οργανισμού
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Διάρθρωση των Κτηματολογικών Γραφείων και των Υποκαταστημάτων τους
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Σύσταση οργανικών θέσεων προσωπικού στην Κεντρική και στις Περιφερειακές Υπηρεσίες του Οργανισμού
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Σύσταση Kλάδου και θέσεων Προϊσταμένων Κτηματολογικών Γραφείων – Προσόντα διορισμού
- 43 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξεις για το προσωπικό του Οργανισμού που υπηρετούσε στην ΕΚΧΑ Α.Ε.
- 36 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Μεταβατικές διατάξεις για το προσωπικό των καταργούμενων Υποθηκοφυλακείων και Κτηματολογικών Γραφείων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Ένταξη του προσωπικού σε μισθολογικά κλιμάκια
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 – Οικονομικό Έτος- Όργανο διοίκησης και διαχείρισης των πόρων- Προϋπολογισμός- Έσοδα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Δαπάνες – Διαδικασία έγκρισης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 – Διαδικασία εκκαθάρισης εξόδων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Εντάλματα και Τίτλοι Πληρωμής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 26 – Τρόπος πληρωμής των δαπανών- Προπληρωμές
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 – Ταμειακή διαχείριση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28 – Εξόφληση Χρηματικών Ενταλμάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29 – Απόδοση των υπέρ του Δημοσίου και τρίτων κρατήσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30 – Βιβλία οικονομικής διαχείρισης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 31 – Ετήσιες χρηματοοικονομικές καταστάσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Αποδόσεις στον Κρατικό Προϋπολογισμό
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Έλεγχος οικονομικής διαχείρισης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Προμήθειες – Αναθέσεις εκτέλεσης έργων και παροχής υπηρεσιών – Μισθώσεις – Εκμισθώσεις -Αγορές – Εκποιήσεις Ακινήτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 35 – Έλεγχος Εσόδων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Προσφυγές κατά πράξεων Προϊσταμένων Κτηματολογικών Γραφείων και Υποκαταστημάτων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Λοιπές μεταβατικές διατάξεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Παράδοση και παραλαβή αρχείων έμμισθων και άμισθων υποθηκοφυλακείων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Ρύθμιση μισθωτικών σχέσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Εξουσιοδοτήσεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Καταργούμενες Διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 42 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
13 Δεκεμβρίου 2017, 15:45
Ανοικτή σε Σχόλια έως
20 Δεκεμβρίου 2017, 15:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 372 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35093 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό της διαχείρισης αποβλήτων, τη βελτίωση του πλαισίου εξοικονόμησης ενέργειας, την ανάπτυξη των έργων ενέργειας και την αντιμετώπιση πολεοδομικών ζητημάτων
- Αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών...
- Διατάξεις για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες και την προστασία του φυσικού και χωροταξικού περιβάλλοντος
- Μετονομασία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας σε Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ – ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΕΕ 2018/2001 ΚΑΙ 2019/944
- Εθνικός Κλιματικός Νόμος – Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Πρόληψης Δημιουργίας Αποβλήτων
- Διαβούλευση στο σχέδιο για την Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/2002 σχετικά με την τροποποίηση της οδηγίας 2012/27/ΕΕ για την ενεργειακή απόδοση
- Απαγόρευση καλλιέργειας ΓΤΟ
- Καθορισμός κανόνων, μέτρων και όρων για την αντιμετώπιση κινδύνων από ατυχήματα μεγάλης έκτασης
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 2012-27-ΕΕ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
- Αναθεώρηση Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Βοσκήσιμες γαίες Ελλαδας
- Κτήμα Τατοϊου
- Εγκριση κώδικα για την προστασία των νερών στο πλαίσιο οδηγίας
- Ανακύκλωση-βελτίωση αποβλήτων
- ΚΥΑ αειφορίας
- φυσικό αέριο -τροποιήσεις ν.4001/2011
- Ενσωμάτωση οδηγίας 2012/27/ΕΕ
- Σύσταση ΑΕ και τροποιοίσεις ν. 4123/2013
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Όροι δόμησης, κατασκευής, επιτρεπόμενες χρήσεις γης για κέντρα δεδομένων, χωροταξικές και πολεοδομικές ρυθμίσεις, αξιοποίηση πόρων Πράσινου Ταμείου και λοιπές περιβαλλοντικές και ενεργειακές διατάξεις
- Τροποποίηση του Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/944 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 5ης Ιουνίου 2019
- Διατάξεις για την απλοποίηση της περιβαλλοντικής αδειοδότησης, των περιβαλλοντικών επιθεωρήσεων και την προστασία του περιβάλλοντος
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣIΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ -Β’ ΦΑΣΗ, AΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Δημόσια Διαβούλευση για το Σχέδιο Νόμου «Ολοκληρωμένο Πλαίσιο για τη Διαχείριση Αποβλήτων»
- Νέο Σχέδιο Δράσης της Ελλάδας για την Κυκλική Οικονομία – Οδικός Χάρτης
- Έκθεση μακροπρόθεσμης στρατηγικής για την κινητοποίηση επενδύσεων για την ανακαίνιση και μετατροπή του εθνικού κτιριακού αποθέματος
- Προώθηση της Ανακύκλωσης–Ενσωμάτωση των Οδηγιών 2018/851 και 2018/852 της 30ής Μαΐου 2018.
- «Στρατηγική για την Ανάπτυξη της Εθνικής Υποδομής Γεωχωρικών Πληροφοριών (ΕΥΓΕΠ)»
- Σχέδιο Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (Master Plan) για τις λιγνιτικές περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας και της Μεγαλόπολης
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2019/904/ΕΕ σχετικά με τη μείωση των επιπτώσεων ορισμένων πλαστικών προϊόντων στο περιβάλλον»
- Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Εκσυγχρονισμός της Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής νομοθεσίας»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το «Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΠΕΑΡ)»
- Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
- Σχέδιο διατάξεων για ενσωμάτωση Οδηγιών 2019/692 και 2018/844
- Δημόσια Διαβούλευση για τη Μακροχρόνια Στρατηγική για το έτος 2050
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΠΕ»
- Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Ειδικού Χωρικού Σχεδίου (ΕΧΣ) για το Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
- Μητροπολιτικός Φορέας Γουδή - Ιλισίων
- Καθορισμός των Προδιαγραφών και του Περιεχομένου των Σχεδίων Δράσης Ειδών και Τύπων Οικοτόπων στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων του ν. 3937/2011 (ΦΕΚ 60 Α')
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων σύμφωνα με το άρθρο 21 του ν. 4062/2012
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών σύμφωνα με το άρθρο 32η του ν. 3468/2006
- Χορήγηση οικονομικών αντισταθμισμάτων σε εφαρμογή των διατάξεων των παρ. 1 και 4 του άρθρου 22 του ν. 1650/1986
- Κανονισμός Τιμολόγησης των ΦΟΔΣΑ και Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας
- Χαρακτηρισμός της υδάτινης, χερσαίας και ευρύτερης περιοχής της λίμνης Παμβώτιδας (Ιωαννίνων),Π.Ε. Ιωαννίνων ως Περιφερειακό Πάρκο, και καθορισμός χρήσεων γης, όρων και περιορισμών δόμησης
- Περιβαλλοντική διαχείριση των περιοχών με οικιστικές πυκνώσεις, ιώδους περιγράμματος
- Εθνικός Σχεδιασμός για την Ενέργεια και το Κλίμα
- Σύσταση Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων του άρθρου 19Α του ν.4062/2012 και όρια προστίμων
- Εθνικό Σχέδιο για την αύξηση του αριθμού των κτιρίων με σχεδόν μηδενική κατανάλωση ενέργειας (άρθρο 9 της Οδηγίας 2010/31/ΕΕ)
- Σχέδιο Στρατηγικής Ανάπτυξης της Δασοπονίας 2018-2038 (Εθνική Στρατηγική για τα Δάση)
- Χαρακτηρισμός χερσαίων, υδάτινων και θαλάσσιων περιοχών ως Εθνικού Πάρκου
- Έρευνα, εκμετάλλευση και διαχείριση του γεωθερμικού δυναμικού της χώρας και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης
- Εθνική Στρατηγική για την Κυκλική Οικονομία
- ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
- Σύσταση του Οργανισμού Εθνικού Κτηματολογίου
- Οργάνωση και λειτουργία φορέων διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών
- Τροποποίηση του άρθρου 15Α του ν. 3054/2002 & αντικατάσταση ΚΥΑ κριτηρίων & μεθοδολογία κατανομής βιοντίζελ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/1513
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/652
- ΣΧΕΔΙΟ ΚΥΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
- ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΠΕΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ
- Έρευνα και εκμετάλλευση λατομικών ορυκτών και άλλες διατάξεις
- «Ενεργειακές Κοινότητες και άλλες διατάξεις»
- Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων
- ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣ
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ - ΧΩΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
- Ίδρυση Εθνικού Οργανισμού Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και άλλων προϊόντων
- Χαρακτηρισμός της χερσαίας περιοχής του δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου ως Εθνικού Πάρκου Δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου, καθορισμός ζωνών προστασίας αυτού, χρήσεων, όρων και περιορισμών
- Μεθοδολογία υπολογισμού της Ειδικής Τιμής Αγοράς τεχνολογιών Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο αντικατάστασης του άρθρου 15Α του Ν3054_2002 Οργάνωση της αγοράς πετρελαιοειδών και άλλες διατάξεις
- Αναδιοργάνωση της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας σε εφαρμογή της νομοθεσίας για την ολοκλήρωση της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και άλλες διατάξεις
- Σύσταση και τήρηση Μητρώου Πιστοποιημένων Αξιολογητών Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 4014/2011(Α΄ 209)
- Έγκριση γενικών κανόνων κοστολόγησης και τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος. Μέθοδος και διαδικασίες για την ανάκτηση κόστους των υπηρεσιών ύδατος στις διάφορες χρήσεις του
- Χαρακτηρισμός της περιοχής του Εθνικού Δρυμού Λευκών Ορέων ως Εθνικού Πάρκου
- Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών χάραξης, σήμανσης
- Καθορισμός κριτηρίων, μεθοδολογίας κατανομής αυτούσιου βιοντίζελ και ρύθμιση κάθε σχετικού θέματος…
- Χαρακτηρισμός χερσαίων και υδάτινων περιοχών της Οροσειράς Ροδόπης ως Εθνικό Πάρκο
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων σχετικά με την τήρηση των κριτηρίων αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών.
- Νέο καθεστώς στήριξης των σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και θερμότητας υψηλής απόδοσης
- Πράξεις εισφοράς σε γη και σε χρήμα
- Χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός
- Επίσπευση διαδικασιών κατάρτισης, θεώρησης και κύρωσης των δασικών χαρτών και λοιπές διατάξεις
- Καθορισμός Κανόνων
- Ρυθμιστικά σχέδια Αθήνας και Θεσσαλονίκης
- Χαρακτηρισμός των χερσαίων και θαλάσσιων περιοχών των «GR2330005, «GR2330008 και «GR2550005…
- Δημιουργία νέας καθετοποιημένης εταιρίας Ηλεκτρικής ενέργειας
- Ρυθμίσεις για την εξυγίανση ειδικού λογαριασμού
- Πλαίσιο για την ασφάλεια στις υπεράκτιες εργασίες έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός. Εναρμόνιση με την Οδηγία 2014/89/ΕΕ
- ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ρύθμιση θεμάτων Κ.Δ.Ε.Π.Α.Π
Περί των πόρων του υπό ίδρυση φορέα και του υποβάθρου της προκείμενης απόπειρας υφαρπαγής των πόρων που λαμβάνει το Δημόσιο από τα υποθηκοφυλακεία, αναφερθήκαμε ρητώς στα σχόλιά μας στο άρθρο 6, στα οποία και παραπέμπουμε. Πρόκειται στην πραγματικότητα για αναπροσανατολισμό δημοσίων πόρων που ανέρχονται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ ετησίως προς τον υπό ίδρυση φορέα, με σκοπό τη χρηματοδότηση ενός έργου με παντελώς λανθασμένο σχεδιασμό, ο οποίος είναι άλλωστε και η αιτία της ισχνότατης προόδου της λεγόμενης «κτηματογράφησης»: 7,6% της επιφάνειας της χώρας καλύπτεται από το κτηματολόγιο μετά από 22 χρόνια!
Παράλληλα, φαίνεται ότι επιδιώκεται η εσαεί χρηματοδότηση των σημερινών αναδόχων της «κτηματογράφησης» και στο μέλλον, δια της ανάθεσης σε αυτούς μέρους των υπηρεσιών του υπό ίδρυση φορέα, κατά το άρθρο 1 παρ. 9 περ. δ του νομοσχεδίου, αλλά και σύμφωνα με το σχέδιο που έδωσε στη δημοσιότητα η ΕΚΧΑ τον Μάρτιο του 2014.
Λεκτέα είναι εδώ ακόμη τα εξής:
α) Γίνεται λόγος για «προϊόντα» και μάλιστα για «αρχείο προϊόντων». Ο όρος αυτός χρησιμοποιείται και στο άρθρο 1 παρ. 9 περ. α του νομοσχεδίου. Η επιλογή του όρου για ένα ζήτημα πρωτίστως δημοσίου συμφέροντος, όπως είναι η δημοσιότητα των εμπραγμάτων δικαιωμάτων, είναι ενδεικτική της νοοτροπίας του διέπει τους συντάκτες του νομοσχεδίου.
Έχουμε στην πραγματικότητα, με το παρόν νομοσχέδιο, συνδυασμό των χειρότερων χαρακτηριστικών εκφυλισμένου καπιταλισμού και εκφυλισμένου σοσιαλισμού. Από τη μια πράξεις με ξεκάθαρο προσανατολισμό το δημόσιο συμφέρον χαρακτηρίζονται ως «προϊόντα» εμπορικού χαρακτήρα, από την άλλη η ξεκάθαρη στόχευση του νομοσχεδίου να απορροφήσει προσωπικό στο δημόσιο χωρίς την παραμικρή αξιολόγηση αναδεικνύει τα χειρότερα πελατειακά χαρακτηριστικά.
β) Η μεταφορά υπηρεσιών και… τεχνογνωσίας (!) σε τρίτους μόνον ως ανέκδοτο μπορεί να αναφερθεί. Θα πληρώνουν τρίτοι για να μάθουν πώς γίνεται σε 22 χρόνια και με πακτωλό εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ να μην είναι εφικτή ούτε καν σε αξιοπρεπές ποσοστό η κτηματογράφηση της χώρας; Και ποια τεχνογνωσία θα μεταφέρουν; Την κτηματογράφηση με αεροφωτογραφίες; Την εσφαλμένη χωροθέτηση στους χάρτες της ΕΚΧΑ ολόκληρων νησιών; Την παράδοση φορητών συσκευών GPS στους χωρικούς, ώστε να ορίσουν οι ίδιοι (!) τα όρια των ακινήτων τους; Και αφού ορίσουν μόνοι τους τα όρια των ακινήτων να παραδώσουν μετά τη συσκευή στον γείτονα, για να ορίσει και αυτός τα δικά του όρια;
Τα μόνα έσοδα που μπορούν να προκύψουν από την «τεχνογνωσία» αυτή θα είναι ίσως από βιβλίο ανεκδότων από τη λεγόμενη «κτηματογράφηση» α λα ελληνικά.
γ) Αναφερθήκαμε ήδη στο άρθρο 6 στην παροχή έκτακτης επιχορήγησης με απόφαση μόνον του Υπουργού Περιβάλλοντος, χωρίς τη σύμπραξη του Υπουργού Οικονομικών.
δ) Τέλος, ας αναφέρουμε ακόμη μία φορά ότι η λήψη ευρωπαϊκής επιχορήγησης αποτελεί ευσεβή πόθο της ισόβιας ομάδας της Κτηματολόγιο Α.Ε./ΕΚΧΑ/προσεχώς «Ο.Ε.Κτ.». Μετά το όνειδος της επιστροφής μέρους της κοινοτικής χρηματοδότησης που ελήφθη τα πρώτα χρόνια της λεγόμενης «κτηματογράφησης», λόγω της μη επίτευξης του σκοπού της χρηματοδότησης, ο καημός της ισόβιας ομάδας της Κτηματολόγιο Α.Ε./ΕΚΧΑ/προσεχώς «Ο.Ε.Κτ.» είναι η λήψη έστω και ενός ευρώ ευρωπαϊκής επιχορήγησης, που θα τους επέτρεπε να ξανατοποθετήσουν νομίμως την ταμπέλα με τα δώδεκα αστέρια έξω από τα γραφεία τους, δίδοντάς τους και τη συνακόλουθη πολιτική νομιμοποίηση. Παρά τις μεγαλόστομες διακηρύξεις, είναι εξαιρετικά αμφίβολο εάν τέτοια χρηματοδότηση θα δοθεί ξανά στο μέλλον, μετά τη διαρκή, επί 22 χρόνια, αποτυχία στην κατάρτιση κτηματολογίου.
Στο α.11 προβλέπεται ο οργανισμός να είναι αυτοχρηματοδοτούμενος.
Είναι απορίας άξιο πως με τα προηγούμενα δεδομένα θα επιτευχθεί αυτό ο σκοπός .
Είναι συνεπώς βέβαιο πως είτε η έκτακτη κρατική επιχορήγηση θα καταστεί τακτική ,εκτός και αν τα τέλη πάγια και αναλογικά αυξηθούν περαιτέρω.