Όργανα διοίκησης του Οργανισμού είναι το Διοικητικό Συμβούλιο (Δ.Σ.) και ο Γενικός Διευθυντής (Γ.Δ.)
Άρθρο 02 – Όργανα διοίκησης
- 84 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σύσταση του Οργανισμού – Σκοπός – Κατάργηση της ΕΚΧΑ Α.Ε. και των Υποθηκοφυλακείων—Αρμοδιότητες του Οργανισμού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Όργανα διοίκησης
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Διοικητικό Συμβούλιο Επιλογή – Διορισμός – Κωλύματα διορισμού Ασυμβίβαστα – Κωλύματα συμφερόντων – Υποχρεώσεις – Έκπτωση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 04 – Αρμοδιότητες Προέδρου και Δ.Σ. – Λειτουργία Δ.Σ.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Γενικός Διευθυντής και Αναπληρωτές Γενικοί Διευθυντές του Οργανισμού Επιλογή – Διορισμός – Αρμοδιότητες
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Πάγια και αναλογικά τέλη για την εγγραφή πράξεων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Τέλη για την έκδοση και χορήγηση αντιγράφων, πιστοποιητικών και διαγραμμάτων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Τρόπος πληρωμής των τελών Αποδόσεις του Οργανισμού στο ΤΑ.Χ.ΔΙ.Κ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 09 – Βιβλία Κτηματολογικών Γραφείων και Υποκαταστημάτων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Απαλλαγές από την καταβολή τελών – Μειωμένα τέλη
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Πόροι του Οργανισμού
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Διάρθρωση Οργανισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13 – Κεντρική Υπηρεσία του Οργανισμού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διάρθρωση και Αρμοδιότητες των Διευθύνσεων της Κ.Υ. του Οργανισμού
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Σύσταση και τοπική και υλική αρμοδιότητα Κτηματολογικών Γραφείων και Υποκαταστημάτων Κτηματολογικών Γραφείων του Οργανισμού
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Διάρθρωση των Κτηματολογικών Γραφείων και των Υποκαταστημάτων τους
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Σύσταση οργανικών θέσεων προσωπικού στην Κεντρική και στις Περιφερειακές Υπηρεσίες του Οργανισμού
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Σύσταση Kλάδου και θέσεων Προϊσταμένων Κτηματολογικών Γραφείων – Προσόντα διορισμού
- 43 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξεις για το προσωπικό του Οργανισμού που υπηρετούσε στην ΕΚΧΑ Α.Ε.
- 36 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Μεταβατικές διατάξεις για το προσωπικό των καταργούμενων Υποθηκοφυλακείων και Κτηματολογικών Γραφείων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Ένταξη του προσωπικού σε μισθολογικά κλιμάκια
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 – Οικονομικό Έτος- Όργανο διοίκησης και διαχείρισης των πόρων- Προϋπολογισμός- Έσοδα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Δαπάνες – Διαδικασία έγκρισης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 – Διαδικασία εκκαθάρισης εξόδων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Εντάλματα και Τίτλοι Πληρωμής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 26 – Τρόπος πληρωμής των δαπανών- Προπληρωμές
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 – Ταμειακή διαχείριση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28 – Εξόφληση Χρηματικών Ενταλμάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29 – Απόδοση των υπέρ του Δημοσίου και τρίτων κρατήσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30 – Βιβλία οικονομικής διαχείρισης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 31 – Ετήσιες χρηματοοικονομικές καταστάσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Αποδόσεις στον Κρατικό Προϋπολογισμό
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Έλεγχος οικονομικής διαχείρισης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Προμήθειες – Αναθέσεις εκτέλεσης έργων και παροχής υπηρεσιών – Μισθώσεις – Εκμισθώσεις -Αγορές – Εκποιήσεις Ακινήτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 35 – Έλεγχος Εσόδων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Προσφυγές κατά πράξεων Προϊσταμένων Κτηματολογικών Γραφείων και Υποκαταστημάτων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Λοιπές μεταβατικές διατάξεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Παράδοση και παραλαβή αρχείων έμμισθων και άμισθων υποθηκοφυλακείων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Ρύθμιση μισθωτικών σχέσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Εξουσιοδοτήσεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Καταργούμενες Διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 42 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
13 Δεκεμβρίου 2017, 15:45
Ανοικτή σε Σχόλια έως
20 Δεκεμβρίου 2017, 15:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 372 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35093 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό της διαχείρισης αποβλήτων, τη βελτίωση του πλαισίου εξοικονόμησης ενέργειας, την ανάπτυξη των έργων ενέργειας και την αντιμετώπιση πολεοδομικών ζητημάτων
- Αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών...
- Διατάξεις για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες και την προστασία του φυσικού και χωροταξικού περιβάλλοντος
- Μετονομασία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας σε Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ – ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΕΕ 2018/2001 ΚΑΙ 2019/944
- Εθνικός Κλιματικός Νόμος – Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Πρόληψης Δημιουργίας Αποβλήτων
- Διαβούλευση στο σχέδιο για την Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/2002 σχετικά με την τροποποίηση της οδηγίας 2012/27/ΕΕ για την ενεργειακή απόδοση
- Απαγόρευση καλλιέργειας ΓΤΟ
- Καθορισμός κανόνων, μέτρων και όρων για την αντιμετώπιση κινδύνων από ατυχήματα μεγάλης έκτασης
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 2012-27-ΕΕ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
- Αναθεώρηση Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Βοσκήσιμες γαίες Ελλαδας
- Κτήμα Τατοϊου
- Εγκριση κώδικα για την προστασία των νερών στο πλαίσιο οδηγίας
- Ανακύκλωση-βελτίωση αποβλήτων
- ΚΥΑ αειφορίας
- φυσικό αέριο -τροποιήσεις ν.4001/2011
- Ενσωμάτωση οδηγίας 2012/27/ΕΕ
- Σύσταση ΑΕ και τροποιοίσεις ν. 4123/2013
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Όροι δόμησης, κατασκευής, επιτρεπόμενες χρήσεις γης για κέντρα δεδομένων, χωροταξικές και πολεοδομικές ρυθμίσεις, αξιοποίηση πόρων Πράσινου Ταμείου και λοιπές περιβαλλοντικές και ενεργειακές διατάξεις
- Τροποποίηση του Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/944 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 5ης Ιουνίου 2019
- Διατάξεις για την απλοποίηση της περιβαλλοντικής αδειοδότησης, των περιβαλλοντικών επιθεωρήσεων και την προστασία του περιβάλλοντος
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΝΑΝΕΩΣIΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ -Β’ ΦΑΣΗ, AΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Δημόσια Διαβούλευση για το Σχέδιο Νόμου «Ολοκληρωμένο Πλαίσιο για τη Διαχείριση Αποβλήτων»
- Νέο Σχέδιο Δράσης της Ελλάδας για την Κυκλική Οικονομία – Οδικός Χάρτης
- Έκθεση μακροπρόθεσμης στρατηγικής για την κινητοποίηση επενδύσεων για την ανακαίνιση και μετατροπή του εθνικού κτιριακού αποθέματος
- Προώθηση της Ανακύκλωσης–Ενσωμάτωση των Οδηγιών 2018/851 και 2018/852 της 30ής Μαΐου 2018.
- «Στρατηγική για την Ανάπτυξη της Εθνικής Υποδομής Γεωχωρικών Πληροφοριών (ΕΥΓΕΠ)»
- Σχέδιο Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης (Master Plan) για τις λιγνιτικές περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας και της Μεγαλόπολης
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2019/904/ΕΕ σχετικά με τη μείωση των επιπτώσεων ορισμένων πλαστικών προϊόντων στο περιβάλλον»
- Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Εκσυγχρονισμός της Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής νομοθεσίας»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το «Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΕΠΕΑΡ)»
- Σχέδιο νόμου «Μετάβαση στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών: Μέτρα προώθησης και λειτουργία της αγοράς ηλεκτροκίνησης»
- ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
- Σχέδιο διατάξεων για ενσωμάτωση Οδηγιών 2019/692 και 2018/844
- Δημόσια Διαβούλευση για τη Μακροχρόνια Στρατηγική για το έτος 2050
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ)
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΠΕ»
- Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Ειδικού Χωρικού Σχεδίου (ΕΧΣ) για το Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
- Μητροπολιτικός Φορέας Γουδή - Ιλισίων
- Καθορισμός των Προδιαγραφών και του Περιεχομένου των Σχεδίων Δράσης Ειδών και Τύπων Οικοτόπων στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων του ν. 3937/2011 (ΦΕΚ 60 Α')
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων σύμφωνα με το άρθρο 21 του ν. 4062/2012
- Σύστημα αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών σύμφωνα με το άρθρο 32η του ν. 3468/2006
- Χορήγηση οικονομικών αντισταθμισμάτων σε εφαρμογή των διατάξεων των παρ. 1 και 4 του άρθρου 22 του ν. 1650/1986
- Κανονισμός Τιμολόγησης των ΦΟΔΣΑ και Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας
- Χαρακτηρισμός της υδάτινης, χερσαίας και ευρύτερης περιοχής της λίμνης Παμβώτιδας (Ιωαννίνων),Π.Ε. Ιωαννίνων ως Περιφερειακό Πάρκο, και καθορισμός χρήσεων γης, όρων και περιορισμών δόμησης
- Περιβαλλοντική διαχείριση των περιοχών με οικιστικές πυκνώσεις, ιώδους περιγράμματος
- Εθνικός Σχεδιασμός για την Ενέργεια και το Κλίμα
- Σύσταση Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων του άρθρου 19Α του ν.4062/2012 και όρια προστίμων
- Εθνικό Σχέδιο για την αύξηση του αριθμού των κτιρίων με σχεδόν μηδενική κατανάλωση ενέργειας (άρθρο 9 της Οδηγίας 2010/31/ΕΕ)
- Σχέδιο Στρατηγικής Ανάπτυξης της Δασοπονίας 2018-2038 (Εθνική Στρατηγική για τα Δάση)
- Χαρακτηρισμός χερσαίων, υδάτινων και θαλάσσιων περιοχών ως Εθνικού Πάρκου
- Έρευνα, εκμετάλλευση και διαχείριση του γεωθερμικού δυναμικού της χώρας και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης
- Εθνική Στρατηγική για την Κυκλική Οικονομία
- ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
- Σύσταση του Οργανισμού Εθνικού Κτηματολογίου
- Οργάνωση και λειτουργία φορέων διαχείρισης προστατευόμενων περιοχών
- Τροποποίηση του άρθρου 15Α του ν. 3054/2002 & αντικατάσταση ΚΥΑ κριτηρίων & μεθοδολογία κατανομής βιοντίζελ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/1513
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2015/652
- ΣΧΕΔΙΟ ΚΥΑ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
- ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΠΕΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ
- Έρευνα και εκμετάλλευση λατομικών ορυκτών και άλλες διατάξεις
- «Ενεργειακές Κοινότητες και άλλες διατάξεις»
- Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων
- ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΕΩΝ ΓΗΣ
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ - ΧΩΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
- Ίδρυση Εθνικού Οργανισμού Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και άλλων προϊόντων
- Χαρακτηρισμός της χερσαίας περιοχής του δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου ως Εθνικού Πάρκου Δάσους Δαδιάς, Λευκίμης, Σουφλίου, καθορισμός ζωνών προστασίας αυτού, χρήσεων, όρων και περιορισμών
- Μεθοδολογία υπολογισμού της Ειδικής Τιμής Αγοράς τεχνολογιών Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο αντικατάστασης του άρθρου 15Α του Ν3054_2002 Οργάνωση της αγοράς πετρελαιοειδών και άλλες διατάξεις
- Αναδιοργάνωση της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας σε εφαρμογή της νομοθεσίας για την ολοκλήρωση της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και άλλες διατάξεις
- Σύσταση και τήρηση Μητρώου Πιστοποιημένων Αξιολογητών Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 4014/2011(Α΄ 209)
- Έγκριση γενικών κανόνων κοστολόγησης και τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος. Μέθοδος και διαδικασίες για την ανάκτηση κόστους των υπηρεσιών ύδατος στις διάφορες χρήσεις του
- Χαρακτηρισμός της περιοχής του Εθνικού Δρυμού Λευκών Ορέων ως Εθνικού Πάρκου
- Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών χάραξης, σήμανσης
- Καθορισμός κριτηρίων, μεθοδολογίας κατανομής αυτούσιου βιοντίζελ και ρύθμιση κάθε σχετικού θέματος…
- Χαρακτηρισμός χερσαίων και υδάτινων περιοχών της Οροσειράς Ροδόπης ως Εθνικό Πάρκο
- Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός διαδικασίας επιβολής προστίμων σχετικά με την τήρηση των κριτηρίων αειφορίας βιοκαυσίμων και βιορευστών.
- Νέο καθεστώς στήριξης των σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και θερμότητας υψηλής απόδοσης
- Πράξεις εισφοράς σε γη και σε χρήμα
- Χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός
- Επίσπευση διαδικασιών κατάρτισης, θεώρησης και κύρωσης των δασικών χαρτών και λοιπές διατάξεις
- Καθορισμός Κανόνων
- Ρυθμιστικά σχέδια Αθήνας και Θεσσαλονίκης
- Χαρακτηρισμός των χερσαίων και θαλάσσιων περιοχών των «GR2330005, «GR2330008 και «GR2550005…
- Δημιουργία νέας καθετοποιημένης εταιρίας Ηλεκτρικής ενέργειας
- Ρυθμίσεις για την εξυγίανση ειδικού λογαριασμού
- Πλαίσιο για την ασφάλεια στις υπεράκτιες εργασίες έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων
- Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων (ΕΣΔΑ)
- Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός. Εναρμόνιση με την Οδηγία 2014/89/ΕΕ
- ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ρύθμιση θεμάτων Κ.Δ.Ε.Π.Α.Π
Το Εθνικό Κτηματολόγιο εξαγγέλθηκε στον Ελληνικό λαό με την υπόσχεση να κατοχυρώσει τους τίτλους ιδιοκτησίας του Ελληνικού λαού, να προστατεύσει και οριοθετήσει την ιδιοκτησία του Δημοσίου και να προστατεύσει τα Δάση και γενικά να αποτελέσει τη λυδία λίθο για την βιώσιμη ανάπτυξη της χώρας μας. Και δεν θα δούμε ποτέ ανάπτυξη αν δεν το ολοκληρώσουμε. Και ερωτώ πόσο Εθνικό είναι ένα Κτηματολόγιο που διοικείται από ένα Γενικό Διευθυντή και ένα Διοικητικό Συμβούλιο?
Οι Πράξεις ενός Διευθυντή της Διοίκησης είναι διοικητικές πράξεις.
Τί θα δημοσιεύετε στα Κτηματικά Βιβλία σας , διοικητικές πράξεις ?
Γιατί εγώ ως Υποθηκοφύλακας 22 χρόνια δημοσίευα έννομες σχέσεις. Δημοσίευα Δικαιοπραξίες. και ερωτώ οι τίτλοι ιδιοκτησίας του Ελληνικού λαού θα μεταβληθούν σε διοικητικές Πράξεις?
Αυτή είναι η αναβάθμιση που κάνετε??
Η δικαιοπραξία απορρέει από την αρχή της ιδιωτικής αυτονομίας του κάθε πολίτη. Ο κάθε πολίτης μπορεί να φτιάξει ένα νόμο με συμφωνία ενώπιον αρμόδιου και ειδικά εξουσιοδοτουμένου πολιτειακού οργάνου που κι αυτό το όργανο προβλέπεται στο 92 παρ 4. Και εννοώ τον Συμβολαιογράφο. Μόνο που αυτή η συμφωνία είναι ενοχική. Δεσμεύει τα συμβαλλόμενα μέρη. Για να γίνει νόμος και να ισχύει έναντι πάντων απαιτείται η σύμπραξη ενός άλλου θεσμικού ανεξάρτητου ειδικού πολιτειακού οργάνου , που κι αυτό βρίσκεται στο άρθρο 92 παρ. 4 του Συντάγματος. Του Υποθηκοφύλακα. Αυτό το δικαστικό όργανο ελέγχει επικυρώνει και με πράξη του δημοσιεύει τη διακιοπραξία και ενεργοποιεί το εμπράγματο δικαίωμα που ισχύει έναντι πάντων και η διακαιοπραξία αποκτά ισχύ νόμου.
Και έρχεστε εσείς με το σχέδιό σας και το καταργείτε .
Και βγάζετε το Υπουργείο Δικαιοσύνης έξω από το ΕΘΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ!!!!!!! Και χωρίς να το καταλάβετε μετατρέπετε την δικαιοπραξία σε διοικητική πράξη. Μάλιστα βάζετε και μια ενδικοφανή προσφυγή , πράγματα του διοικητικού δικαίου, στο άρθρο 36, να παρεμβάλλεται ως παρασίτωση στο άρθρο 791 ΚΠΟΛΔΙΚ..
΄Εχετε επίγνωση των πραττομένων σας?
Τίτλοι ιδιοκτησίας χωρίς την εγγύηση και την κατοχύρωση του Υπουργείου Δικαιοσύνης δεν νοούνται, σε καμμιά χώρα του κόσμου.
Στις ΗΠΑ για παράδειγμα που το Κτηματολόγιο είναι ανεξάρτητος φορέας , οι τίτλοι του Κτηματολογίου επικυρώνονται από τον ΘΕΜΑΤΟΦΎΛΑΚΑ , που είναι όργανο της Δικαιοσύνης.
«Όργανα διοίκησης» σημαίνει ότι τα όργανα αυτά έχουν πλήρη εξουσία για την άσκηση των αρμοδιοτήτων που ανατίθενται στον «Ο.Ε.Κτ.».
Αυτό σημαίνει ότι το Διοικητικό Συμβούλιο και ο Γενικός Διευθυντής έχουν πλήρη και συγκεντρωτική εξουσία επί της καταχώρισης ή της μη καταχώρισης κάθε μεμονωμένης εμπράγματης δικαιοπραξίας ή συναλλαγής.
Με δεδομένο ότι το Διοικητικό Συμβούλιο και ο Γενικός Διευθυντής διορίζονται από την πολιτική εξουσία, αυτό σημαίνει ότι θα είναι ευεπίφοροι στις πιέσεις της εκτελεστικής εξουσίας και, συνεπώς, η ανεξαρτησία του υπό ίδρυση φορέα είναι εξ ορισμού υπονομευμένη και ανύπαρκτη.
Σημειώνουμε ότι η ανεξαρτησία του υπό ίδρυση φορέα τίθεται και στην από 25-11-2016 μελέτη της Παγκόσμιας Τράπεζας ως βασικό ζητούμενο για το νέο φορέα (υποκεφ. 3.1., σελ. 7): «The JCPRA will be independent and autonomous with regard to their day-to-day operations». Είναι φανερό ότι η προτεινόμενη διοικητική δομή δεν καλύπτει τις προϋποθέσεις ανεξαρτησίας που δια της Παγκόσμιας Τράπεζας έθεσαν οι θεσμοί.
Ιδανικά, βεβαίως, και όπως διαχρονικά υποστηρίζει η Ένωσή μας, η ανεξαρτησία της καταχώρισης εμπραγμάτων δικαιωμάτων διασφαλίζεται δια της υπαγωγής της αρμοδιότητας στη Δικαστική Εξουσία, όπως ακριβώς προβλέπει το ελληνικό Σύνταγμα στο άρθρο 92. Η μη ανεξαρτησία του υπό ίδρυση φορέα αποτελεί τον πυρήνα της αντισυνταγματικότητας της προωθούμενης μεταρρύθμισης και καίρια ουσιαστική πλημμέλειά της.
Διορίστηκα μετά από γραπτό διαγωνισμό.
30 χρόνια υπηρετώ τον θεσμό.
17 χρόνια από θέση ευθύνης.
Κατέχω 2 πτυχία.
Κατέχω 2 μεταπτυχιακά με αντικείμενο το πλασματικό ενέχυρο (GB) και το κτηματολόγιο (ΕΜΠ).
Συνεργάτης καθηγητής σε ΤΕΙ δημόσια ΙΕΚ και στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης (γλώσσες προγραμματισμού, gis κλπ).
κλπ κλπ
Ο νέος φορέας δεν με έχει ανάγκη και πρέπει να πάω σπίτι μου ή στα Δικαστήρια «βοηθητικός ….», γιατί έχει ανάγκη όσους διορίστηκαν χωρίς διαγωνισμό.
Δεν μου δίνεται ούτε η δυνατότητα εγγραφής στο Μητρώο στελεχών του δημοσίου.
Δεν μπορώ να ενταχθώ ούτε στην κινητικότητα.
Τι περισσότερο έπρεπε να κάνω για να μην βρίσκομαι σήμερα σε αυτή την κατάσταση;
Και να σκεφτείς ότι είμαι μόνο 54 χρονών. Με βλέπω φοιτητή στη Νομική.