• Σχόλιο του χρήστη 'Παύλος' | 31 Δεκεμβρίου 2009, 20:36

    Παρακαλώ απαντήστε (λάβετε υπόψιν) τα ακόλουθα ερωτήματα: 1) Τι γίνεται αν στον κατάλογο (λίστα) που θα δίνουμε στο τέλος, όπου θα αναγράφονται όλες οι αποδείξεις που μαζέψαμε, υπάρξουν λαθη στην καταγραφή στοιχείων (π.χ. λάθος αναγραφή ΑΦΜ του εκδότη μιας απόδειξης)? Πως θα γίνει ο έλεγχος / διασταύρωση; 2) Θα εκπίπτουν οι αποδείξεις ΔΕΗ, ΟΤΕ κλπ; 3) Τι γινεται με τα βενζινάδικα; Πρέπει να κόβουν απόδειξη κάθε φορά που βάζουμε βενζίνη; και 4) Πρέπει να μας πείτε άμεσα ποιά έξοδα θα εκπίπτουν και ποια όχι. Στο δίλημμα που θέτει κάθε ελεύθερος επαγγελματίας "αν θές απόδειξη θα πληρώσεις και το ΦΠΑ" απαντάω θετικά μόνο αν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση ότι η απόδειξη του θα εκπίπτει. Αλλιώς δεν έχω λόγο να τη ζητήσω και να πληρώσω ΦΠΑ. Ευχαριστώ.