• Σχόλιο του χρήστη 'Χαραλαμπίδης Αντώνιος' | 3 Ιανουαρίου 2010, 10:16

    Όντως να καταργηθούν όταν δεν επιβάλλονται από κοινωνικά και αντικειμενικά οικονομικά κριτήρια. ΟΜΩΣ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ. ΤΟΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΒΑΡΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΦΟΡΟΔΟΤΙΚΗ ΤΟΥ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ. Ο Α ΕΧΕΙ ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ 20000 ΚΑΙ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ 100000 ΔΗΛΑΔΗ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ 120000. Ο Β ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ 20000. ΕΠΟΜΕΝΩΣ Ο Α ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΦΟΡΟΔΟΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ Β. ΜΕ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΦΟΡΟ. ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. ΕΙΣΗΓΟΥΜΑΙ ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ Α ΑΝΩΤΕΡΩ Ο ΦΟΡΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ (ΕΠΙ ΤΩΝ 120000) ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ Ο ΦΟΡΟΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΜΕ ΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ ΣΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ (ΤΩΝ 100000) ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΦΟΡΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΙ. ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ Ο Α ΘΑ ΚΑΤΑΒΑΛΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ Β.