• Σχόλιο του χρήστη 'Λευτέρης Σαμαράς' | 3 Ιανουαρίου 2010, 20:54

    Τα αυτοκίνητα με την μέθοδο leasing χρησιμοποιούν συνήθως επιχειρήσεις και επαγγελματίες για τις ανάγκες μεταφοράς εμπορευμάτων,εργαζομένων και των επιχειρηματιών. Οι δαπάνες καταχωρούνται στα έξοδα των επιχειρήσεων και των επαγγελματιών και εκπίπτουν απο τα κέρδη τους. Για τα αυτοκίνητα μεταφοράς εμπορευμάτων όπως και για τα αυτοκίνητα μεταφοράς εργαζομένων που συνήθως είναι μικρού κυβισμού δεν τίθεται θέμα. Θέμα υπάρχει με τα υπερ-πολυτελή μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν οι επιχειρηματίες,επαγγελματίες,μέλη των οικογενειών τους αλλά και μεγαλοστελέχη που τις δαπάνες του leasing τις περνούν στα έξοδα των επιχειρήσεων τους. Αφου η κυβέρνηση αποφάσισε τα μέλη της να μετακινούνται με συγκεκριμένου κυβισμού αυτοκίνητα πρέπει και επιχειρηματίες επαγγελματίες να κάνουν το ίδιο. Αυτοκίνητα έως 1600 κ.ε. οι δαπάνες του leasing να εκπίπτουν 100%. Αυτοκινητα έως 1800 κ.ε. οι δαπάνες του leasing να εκπίπτουν μόνο 50% Αυτοκίνητα έως 2000 κ.ε. οι δαπάνες του leasing να εκπίπτουν μόνο 25% Αυτοκίνητα άνω των 2000 κ.ε. οι δαπάνες του leasing να μην εκπίπτουν. Το ίδιο να ισχύσει και για τα αυτοκίνητα που χρησιμοπούν οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες με ενοίκιο. Επίσης υποχρεωτικά σε όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα ανεξαρτήτως κυβισμού που χρησιμοποιούν οι εταιρείες με την μέθοδο leasing και εκπίπτουν τις δαπάνες τους απο τα κέρδη τους να γράφουν στίς μπροστινές πόρτες τους (σε όλο το μήκος της πόρτας με μεγάλα γράμματα) το όνομα της εταιρίας τους κτλ.