Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχουςΣχόλιο του χρήστη ΛΙΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 3 Ιανουαρίου 2010, 21:39
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΘΕΟΡΩ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ ΤΟ ΦΟΡΟ ΠΟΥ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ ΣΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΝΤΑΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΔΙΕΘΕΣΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΝΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΜΕ ΦΟΡΟ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΡΙΠΑΙΝΕΙ ΟΣΟ ΕΝΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ 1800 ΚΥΒΙΚΩΝ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΔΙΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΓΟΡΑΣΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΛΕΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΑΛΑΓΗ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΔΙΝΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΤΕΛΟΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΙΚΟΣ ΦΟΡΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ.Ο ΡΙΠΑΙΝΩΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ