• Σχόλιο του χρήστη 'X.N.Φ.' | 3 Ιανουαρίου 2010, 22:29

    Φορολόγηση εφημεριών: Σας επισημαίνουμε ότι δεν πρόκειται για επίδομα, αλλά για ουσιαστική, εξοντωτική και πολύωρη υπερωριακή απασχόληση. Όπως έχουν ήδη σχολιάσει και άλλοι χρήστες πρόκειται ακόμη για "φτωχά" αμειβόμενη υπερωριακή απασχόληση, την οποία διενεργούν σε καθημερινή βάση άνθρωποι με πολλά έτη σπουδών, ειδικεύσεις και εξειδικεύσεις οι οποίοι δεν αμείβονται ανάλογα των υπηρεσιών που παρέχουν. Κάθε εφημερία περιλαμβάνει σωματική και ψυχική κούραση και το κυριότερο δεσμεύει τον ελεύθερο χρόνο των Ιατρών που υπηρετούν το σύστημα, στις καθημερινές, στις αργίες και στις εορτές, στερώντας τους πολύτιμο χρόνο ξεκούρασης και αφιέρωσης στην οικογένεια. Οι εφημερίες δεσμεύουν τους Ιατρούς που υπηρετούν το ΕΣΥ, έτσι ώστε δε μπορούν καν να πάρουν άδεια αν δεν εκπληρώσουν τις εφημερίες τους στις υπόλοιπες μέρες του μήνα, γεγονός που έχει σαν αποτέλεσμα διαδοχικές εφημερίες και εξόντωση προ της αδείας ή αμέσως μετά την επιστροφή από την άδεια. Ολα τα παραπάνω μπορεί να φαίνονται θεωρητικά, αλλά πιστεύω ότι θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη, γιατί η ζωή δεν είναι απλά λογιστικά. Θα πρέπει ακόμη να σας ενημρώσω ότι οι εφημερίες δεν αποτελούν "χαρά" για τους Ιατρούς, αλλά δυσβάσταχτο φορτίο και κάθε επιπλέον φορολόγηση των φτωχά αμειβόμενων Ιατρών που υπηρετούν το ΕΣΥ (ιατροί ΕΣΥ και πανεπιστημιακοί) είναι άδικη. Είναι σε όλους τους Έλληνες κατανοητό ότι διανύουμε μια δύσκολη περίοδο, αλλά το ερώτημα "Που πήγαν τα λεφτά;" που έθεσε ο κ. Πρωθυπουργός στην προεκλογική περίοδο πρέπει να απαντηθεί άμεσα, γιατί τα ελλείμματα δεν τα δημιούργησαν οι ιατροί που εφημερεύουν στο ΕΣΥ ούτε οι Ιπτάμενοι που λαμβάνουν τα πτητικά επιδόματα. Με την ευκαιρία θα ήθελα ακόμη να επισημάνω τη δυσαρέσκειά μου για τα "μαύρα" τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, τα οποία ουδεμία λογική έχουν. Ποιος ορίζει το μεγάλο κυβισμό (>1929 cm3) και με ποιά λογική τα αυτοκίνητα με κινητήρα 2L θεωρούνται μεγάλου κυβισμού; Με ποιά λογική θίγεται η περιουσία των πολιτών που είναι κάτοχοι αυτοκινήτων με κινητήρα 2L; Η μεταπωλητική αξία τους θα πέσει στο 0 με την πρόφαση των "πράσινων" τελών κυκλοφορίας μόλις θα πλησιάζουν την πενταετία. Ακόμη καινούργια αυτοκίνητα με κινητήρα 2L μπορεί να έχει τη μισή αγοραστοκή αξία από αυτοκίνητα 1.8L που θεωρούνται primium - είναι ο κυβισμός του ΙΧ απόλυτο στοιχείο ευημερίας και πλούτου για να δέχεται "επιδρομή"; Τελειώνω λέγοντας ότι οι εφημερίες των Ιατρών μπορεί να αποτελούν εύκολο στόχο των φορολογικών επιτελείων, αλλά ας ψάξουν να βρούν το χρήμα για φορολόγηση εκεί που υπάρχει, δηλαδή στην παραοικονομία. Σε διαφορετική περίπτωση, όταν θα επανέλθουν για περαιτερω έσοδα και αυτό δεν θα αργήσει να γίνει, από το ψάρι θα έχει μείνει μόνο ο σκελετός. Δεν θα έχουν τίποτα να εισπράξουν από φτωχούς πολίτες και νεκρωμένη αγορά!