• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Α.' | 4 Ιανουαρίου 2010, 16:29

    Εχω ξεκινήσει και περνάω αποδείξεις σε φύλλο excel. ΠΡΩΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: Νομίζω οτι είναι αρκετά προβληματικό να κάθομαι να γράφω ονοματεπώνυμο ή φίρμα,αντικείμενο εργασιών, διεύθυνση αλλά και ΔΟΥ κάθε φορά ,εφόσον εξάλλου υπάρχει ΑΦΜ και φυσικά εύκολα μπορεί να διασταυρωθεί. Επίσης το να γράφω τον αριθμό της απόδειξης πάλι το βρίσκω περιττό. Προσωπικά με απασχολεί να συγκεντρώσω ενα ποσό οχι και να κάνω και έμμεσο έλεγχο σε επιχειρήσεις συμβάλλοντας μεσω της ηλεκτρονικής διασταύρωσης των στοιχείων μου με το Ζ της επιχείρησης, γιατί τότε δεν μου αρκεί η έκπτωση του φόρου.Θα Θέλω και επίδομα για τον έλεγχο που διευκολύνω! Νομίζω οτι ΑΦΜ,ποσό και ημερομηνία είναι υπεραρκετά...