• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΤΑΘΗΣ ΓΚΟΒΑΣ' | 5 Ιανουαρίου 2010, 00:56

    4-ΙΑΝ-2010 Ο τρόπος για την είσπραξη φόρων δεν είναι κατά εμέ σε σωστό δρόμο και ειδικά στο ΦΠΑ διότι μιλάμε για ένα μεγάλο φόρο που είναι δέλεαρ σε ορισμένους κατεργαρεους, να στήνουν επιχειρήσεις μαϊμού, και να το καρπώνονται. Και δια της νομίμου οδού και εδώ πάλι υπάρχει πρόβλημα με τον ισολογισμό που υπάρχει μεταξύ της αγοράς και της πώλησης. Π.χ. επαγγελματίας αγοράζει πάγιο προϊόν για την εργασία του αξίας 10000€ και καταβάλει ΦΠΑ 19% 1900€ ο ίδιος για εργασία που κάνει, κόβει τιμολόγιο 10000€ και εισπράττει ΦΠΑ 19% 1900€ με τον ισολογισμό που νόμιμα εφαρμόζει δεν αποδίδει καθολου ΦΠΑ. Παράδειγμα άλλο. Έμπορος αγοράζει προϊόν 500€ και καταβάλει ΦΠΑ 95€ το προϊόν αυτό με 25% έχει κέρδος 125€ θα αποδώσει ΦΠΑ στο κράτος 23,75€ και ο τελικός αγοραστής θα το πληρώσει 743,75€ Τι μπορούσε να γίνει εάν ο φόρος ΦΠΑ ήταν 3% και ήταν εισπρακτέος σε κάθε συναλλαγή. Στη πρώτη περίπτωση το κράτος από μηδενικό φόρο είσπραξης θα εισπράξει 300+300=600€ Στη δεύτερη περίπτωση το κράτος θα εισπράξει 34€ ενώ ο καταναλωτής θα πληρώσει λιγότερα στην αγορά του δηλαδή 663€. Αντί των 23,75€ φόρο για το κρατος και ο καταναλωτής να πληρώνει στη τελική του τιμή περισσότερο, στα 743,75€ Τελικό συμπέρασμα μικρότεροι φόροι και εισπρακτέοι παρά μεγάλοι και χαμένοι. Για τα καύσιμα. Η αγορά τους στα διυλιστήρια να γίνεται χωρίς φόρο και ο φόρος να καταβάλλεται στην αντλία του πρατηρίου οταν μπαινει το καύσιμο στα οχήματα. Ποιος θα βάλει στο πρατήριο λαθραίο η κλεμμένο καύσιμο όταν οι φόροι θα έπονται του καυσίμου. Σας ευχαριστώ ΣΤΑΘΗΣ ΓΚΟΒΑΣ