• Σχόλιο του χρήστη 'GIORGOS' | 5 Ιανουαρίου 2010, 12:50

    ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΚΟ. ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΥΠΟΨΗ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ: ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ 2-3 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ (ΜΗΚΟΣ) ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΑΦΟΡΑ ΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΦΟΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΔΡΟΜΩΝ (ΟΧΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200 ΕΥΡΩ). ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΓΙΑ ΕΣΟΔΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΘΕΙ ΜΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΛΙΤΡΟΥ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΤΕΛΗ - ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΜΕΤΡΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΑΦΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΥΠΟΨΗ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ME ΜΙΚΡΗ - ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΝΕΡΓΟΒΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΚΟΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΡΙΘΜΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΑΝΑ ΕΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ!! ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΥΠΟΨΗ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΤΑΙ Ο ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ 5000ΧΛΜ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟ ΙΔΙ0 ΜΕ ΤΟΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ 100000ΧΛΜ!!! ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ ΑΜΕΣΑ. ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΩΣ ΕΧΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΑ, ΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!!