Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχουςΣχόλιο του χρήστη ΠΕΤΡΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ | 5 Ιανουαρίου 2010, 19:20
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τι γίνεται με τα αυτοκίνητα που εισάγονται μεταχειρισμένα; Οι παλιές άδειες κυκλοφορίας έχουν δυο πεδία για ημερομηνία: Το πρώτο στην 6η γραμμή γράφει ΗΜ.1ΗΣ ΑΔΕΙΑΣ και βέβαια εννοείται ότι εκεί έπρεπε να καταχωρείται η ημερομηνία έκδοσης της 1ης ξένης άδειας κυκλοφορίας. Το δέυτερο στην προτελευταία γραμμή γράφει ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ και σε αυτό καταχωρείται η ημερομηνία έκδοσης της συγκεκριμένης άδειας. Οι νέες τρίπτυχες Ευρωπαϊκές άδειες κυκλοφορίας έχουν τρία πεδία για ημερομηνία: Στο πεδίο Β καταχωρείται η ημερομηνία έκδοσης της 1ης ξένης άδειας, στο πεδίο 4 καταχωρείται η ημερομηνία έκδοσης της 1ης Ελληνικής άδειας και στο πεδίο Ι στο κάτω μέρος του μεσαίου τμήματος καταχωρείται η ημερομηνία έκδοσης της συγκεκριμένης άδειας. Μαντέψτε τι γίνεται μέχρι σήμερα στις άδειες κυκλοφορίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Όλα τα πεδία (τα 2 στις παλιές και τα 3 στις νέες) γράφουν την ίδια ημερομηνία η οποία είναι η ημερομηνία έκδοσης της συγκεκριμένης άδειας. Για αυτό ευθύνονται οι υπάλληλοι των υπηρεσιών των νομαρχιών που εκδίδουν τις άδειες κυκλοφορίας. Πρόκειται για αμέλεια ή μήπως είναι αποτέλεσμα συναλλαγής με τους έμπορους μεταχειρισμένων; Αυτό που συμβαίνει σήμερα είναι απαράδεκτο. Ο καθένας μπορεί να εισάγει ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο του 1995 με ρύπους EURO1 και να πληρώσει τέλη κυκλοφορίας για EURO5. Τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα είναι εύκολο να εντοπισθούν. Στο πεδίο 6 των νέων αδειών αντί για κάποιο κωδικό μοντέλου έχουν 000 και στην αντίστοιχη θέση των παλιών αδειών, κάτω από τον κωδικό εργοστασίου έχουν πάλι 000. Πρέπει να ανοιχθούν όλοι οι φάκελοι των αυτοκινήτων με 000 στις άδειές τους και να βρεθεί η πραγματική ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας τους από το αντίγραφο της ξένης άδειας που φυλάγεται μαζί με τα άλλα δικαιολογητικά. Αλλιώς η κοινωνική αδικία για όσους έχουν σχετικά παλιά αυτοκίνητα με πολλά κυβικά είναι διπλή. Όχι μόνο γιατί πληρώνουν υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας τη στιγμή που η πολιτική των κυβικών εκατοστών ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΚΩΠΗΜΕΝΗ στην συνείδηση όλων, αφού το μέγεθος του κινητήρα δεν αποτελεί απαραίτητα ένδειξη ούτε πολυτέλειας του αυτοκινήτου ούτε αυξημένης κατανάλωσης και συνεπώς ρύπανσης, αλλά και διότι υπάρχουν κάποιοι με ίδια αυτοκίνητα που τα έχουν αγοράσει μεταχειρισμένα από το εξωτερικό και πληρώνουν πολύ λιγότερα τέλη χάρη στο κόλπο με τις ημερομηνίες των αδειών.