• Σχόλιο του χρήστη 'Παπαντωνόπoυλος Γεώργιος' | 6 Ιανουαρίου 2010, 15:34

    Πιστεύω πως το μέτρο συλλογής αποδείξεων από τους πολίτες, αν και επίπονο και κουραστικό, θα βελτιώσει την φορολογική συνείδηση και υπευθυνότητα όλων μας. Στο σημείο αυτό θα πρότεινα την δημιουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου όπου θα μπορεί ο πολίτης να καταγγέλει τους επαγγελματίες που παρανομούν. Το κράτος θα μπορεί έτσι άμεσα να ελέγχει τους παρανομούντες και να επιβάλλει τον νόμο προφυλάσσοντας τον πολίτη από την ανευθυνότητα και τον καιροσκοπισμό του καθενός. Παράδειγμα: πάω σε μπαρ, κάνω 100 ευρώ λογαριασμό και όταν ζητάω απόδειξη μου δίνει μια συλλογή προιγούμενων αποδείξεων μίκροτερης αξίας η καθεμία που συνολικά φτάνουν τα 100 ευρω. Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση? τσακώνομαι με τον ιδιοκτήτη απαιτώντας την νόμιμη απόδειξη? δηλαδή πρέπει εγώ να βγάλω το φίδι από την τρύπα? Η παίρνω στο τηλεφωνικό κέντρο και τον καταγγέλω? Νομίζω πως το τελευταίο είναι πιο σωστό. Περαιτέρω ακόμα θα μπορούσε να δημιουργηθεί και ομάδα ελέγχου των νυκτερινών κέντρων και μπαρ-καφέ που να λειτουργεί μυστικά και να πιάνει επ' αυτοφόρω τους παρανομούντες.