Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα12) Ποιες από τις ισχύουσες φοροαπαλλαγές προς επιχειρήσεις πρέπει να καταργηθούν;Σχόλιο του χρήστη ΜΑΝΟΣ ΝΙΚ | 6 Ιανουαρίου 2010, 16:08
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριε Υπουργιέ - Κύριε Γενικέ. Κατ΄αρχήν συμφωνώ με τον σχολιαστή ΑΝΤΩΝΙΟ ΣΜΥΡΝΙΟ αυτής της σελίδας για την χρονομίσθωση των επιβατηγών αυτοκινήτων των εταιρειών. Είναι άδικο τα μέλη της οικογένειας του προέδρου και Δ/Σ ΑΕ να χρησιμοποιούν αυτοκίνητα των οποίων η αξία εκπίπτεται εξολοκλήρου υπό την μορφή χρονομίσθωσης απο τα ακαθ. έσοδα της επιχείρησης. Στην πράξη αυτό γίνεται. Επίσης θέλω να επισημάνω την διαφορετική αντιμετώπιση φορολογικά των ανωνύμων εταιρειών εκμετάλλευσης ακινήτων, με άλλες προσωπικές εταιρείες η με φυσικά πρόσωπα που έχουν εισοδήματα από εκμετάλευση ακινήτων, όσο αφορά την έκπτωση των τόκων δανείων ανέγερσης η συντήρησης των ακινήτων. Πολλές φορές οι τόκοι αυτοί είναι πλασματικοί επειδή τα δάνεια έχουν ληφθεί για άλλο σκοπό ξένο προς τη δραστηριότητα της α.ε. Για παράδειγμα σας αναφέρω Α.Ε της οποίας τα ακαθ. έσοδα από ενοίκια ενώ ξεπερνούν τα 500.000,00 ευρώ τα δηλούμενα κατ΄έτος κέρδη δεν ξεπερνούν τα 10.000,00 ευρώ. Αυτές λοιπόν οι εταιρείες ακινήτων περαίωσαν τις ανέλεγτες χρήσεις τους με τον ν.3259/04 καταβάλλοντας 600 ευρώ ανά χρήση. Θέλω επίσης να επισημάνω την σκανδαλώδη αντιμετώπιση φορολογικά των πολιτικών μηχανικών και άλλων μελετητών των οποίων τα κέρδη εξάγονται τεκμαρτά με συντελεστή, όπως και των αυτοκινητιστών ιδιοκτητών αυτοκ/των δημοσίας χρήσεως (ταξί φορτηγά βιτιοφόρα. λεωφορεία κ.λ.π.). που φορολογούνται κατ΄αποκοπήν επειδή έχχουν τη δύναμη να κλείνουν τους δρόμους με τα αυτοκίνητά τους, και όχι λογιστικά όπως οι λοιποί φορολογούμενοι.