Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα24) Ποια μέτρα θα προτείνατε για την εσωτερική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων;Σχόλιο του χρήστη ΔΕΡΜΙΤΖΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ | 6 Ιανουαρίου 2010, 18:34
Πρώτα από όλα, θα πρέπει να υπάρχει ένα ενιαίο ηλεκτρονικό αρχείο για όλους τους φορολογούμενους, έτσι ώστε να μπορεί να εξυπηρετηθεί ο κάθε ένας από εμάς από οποιονδήποτε υπάλληλο της Δ.Ο.Υ. και όχι να χρειάζεται να απευθυνθεί σε δύο και τρεις υπαλλήλους για να κάνει την δουλειά του. Επίσης, θα πρέπει απαραίτητα να μπορεί να εξυπηρετηθεί ο κάθε φορολογούμενος, από οποιαδήποτε Δ.Ο.Υ. όλης της χώρας. Διότι, αν έχεις αλλάξει διεύθυνση και κατά συνέπεια Δ.Ο.Υ., είναι εξαιρετικά απίθανο να εξυπηρετηθείς άμεσα. Αλλά για να γίνει αυτό, θα πρέπει να υπάρχει ηλεκτρονικό αρχείο από το οποίο να μπορούν, αρχικά, να αντληθούν όλες οι πληροφορίες που ζητούνται και κατόπιν να βρίσκονται τα απαραίτητα ζητούμενα έγγραφα. Καλό θα είναι και οι υπάλληλοι των Δ.Ο.Υ. να μπορούν να εξυπηρετήσουν τους φορολογούμενους, σε οποιαδήποτε δουλειά χρειάζονται, τουλάχιστον για τα βασικά. Και όχι να στέλνουν τους φορολογούμενους από τον έναν υπάλληλο στον άλλο, με την δικαιολογία ότι δεν είναι οι ίδιοι αρμόδιοι. Τέλος, έχω την εντύπωση ότι θα πρέπει να υπάρχουν αρμόδιοι υπάλληλοι (είτε ανά τμήμα, είτε συνολικά) που να μπορούν να ελέγχουν όλες τις υποθέσεις εξονυχιστικά (εντός και εκτός υπηρεσίας) για να αποφεύγονται όλα τα λάθη τα οποία γίνονται. Ευχαριστώ.