• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλης Ευθυμίου' | 9 Ιανουαρίου 2010, 22:47

    Το πλάνο που θα σας εκθέσω, εκτός απο την δικαιότερη κατανομή των φόρων , έξυπηρετεί σκοπούς όπως ή ανάπτυξη νέας συνειδητότητας σε πλατύ κοινωνικό επίπεδο που θα επιφέρει μείωση του κυκλοφοριακού , μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, δίνοντας μία πνοή ελπίδας στην ανάπτυξη. ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ Το σήμα τελών κυκλοφορίας να έχει μέγεθος που να ευνοεί την αναγνώριση απο μακριά της ημερομηνίας λήξης του.(π.χ: 28/6/10) Να διατίθεται μάλλον απο τα ΕΛ.ΤΑ αν όχι απο τα Κ.Ε.Π αλλά μόνο κατόπιν επίδειξης βεβαίωσης ασφάλισης και πιστοποιητικού τεχνικοό ελέγχου επιπλέον της ισχύουσας* άδειας κυκλοφορίας. Η διάρκεια να είναι δωδεκάμηνη ή και εξάμηνη. Εκδιδόμενο απο το τυπογραφείο του κράτους σε μορφή ειδικού χαρτιού στις 28 κάθε μήνα να μπορεί ο πολίτης να το προμηθεύεται όποτε πρέπει χωρίς να χρεώνεται αναδρομικά για μήνες που δεν του αναλογούν. Τέρμα και στα ειδοποιητήρια και δυνατότητα διατήρησης και διαχείρισης μή κυκλοφορούντων οχημάτων απο τους νόμιμους ιδιοκτήτες μόνο εκτός δρόμων κατόπιν επίσημης καταγραφής σε ειδικό αρχείο*(με σημείωση σε ειδικό σημείο στην άδεια) χωρίς την επιστροφή των πινακίδων . Αναλόγως και για τα δίκυκλα . Να δοθούν συγχρόνως κίνητρα για δίπλωμα ειδικής μετεκπαίδευσης των μηχανικών για να μπορούν πλέον καί να υπογράφουν τα δελτία τεχνικού ελέγχου,αρχικά των μοτό , με στόχο την γρήγορη ανάπτυξη της υποστηρικτικής βιομηχανίας γύρω απο τα τροχοφόρα στον τόπο μας που πλήττεται απο, κυρίως,εκτός Ελλάδος οικονομικά συμφέροντα ,αλλά και την ευρύτερη δικτυακή διάδοση της αγωγής και αναπόσπαστα και της ηθικής που περιέργως παρουσιάζει ελλείψεις ,γενικώς, στις τάξεις της κοινωνίας των εποχούμενων στην χώρα μας.