• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνος Μ.' | 10 Ιανουαρίου 2010, 04:14

    Πρόταση: άμεση (και σημαντική) φορολογία στη διαφήμιση. Μεγαλύτερη φορολογία στα μέσα διαφήμισης με άμεσο περιβαλλόντικο κόστος, ιδιαίτερα στη διαφήμιση με αλληλογραφία, στη διανομή φυλλαδίων, στις διαφημιστικές πινακίδες σε δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους. Φορολογία στην διαφήμιση ΜΜΕ - τηλεοπτική, ραδιοφωνική και sponsoring (στη διάρκεια εκπομπών - "ύπουλο" διαφημιστικό κόλπο). Φορολογία ΚΑΙ στην internetική διαφήμιση - συμπεριλαμβανομένης της διαφήμισης μέσω κειμένου (text ads). Φορολογική επιβάρυνση σε κάθε "taken link". Κάθε adserver με service στην Ελλάδα θα πρέπει να είναι υποχρεώμενος να πληρώνει για να προβάλει τα προϊόντα του. Φορολογία σε κάθε sms και τηλέφωνο διαφημιστικού περιεχομένου που λαμβάνου οι χρήστες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας χωρίς τη συγκατάθεση τους. Οικονομία: Κατάργηση κρατικών διαφημίσεων σε όλα τα έντυπα και μέσα. Ο πολίτης που χρειάζεται να ενημερωθεί θα πρέπει να μπορεί ξεκινώντας από μια και μόνη πηγή στο διαδίκτυο, να βρει και να ενημερωθεί για την πορεία των έργων της κυβέρνησης του. Δε γνωρίζω την ακριβή νομοθεσία, ούτε έχω το χρόνο να αναζητήσω συναφείς προτάσεις. Όμως αυτή η πρόταση είναι τεχνικά εφικτή και συνάδει με ένα σύγχρονο και πολιτισμένο κράτος που σέβεται τους πολίτες του και δεν επιτρέπει την οπτική/ηχητική/ηλεκτρονική μόλυνση.