Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εταιρικά Αυτοκίνητα Όταν μια επιχειρηση έχει μεγάλο στόλο αυτοκινήτων (συνήθως Leasing)που είναι τόσο μεγάλος και δεν αντιστοιχεί στη δραστηριότητα της επιχείρησης (πχ 200 αυτοκίνητα για μια μέση Τράπεζα), αυτό σημαίνει ότι το πλεόνασμα χρησιμοποιείται αποκλειστικά σαν Ιδιωτικής Χρήσης από ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ Στελέχη (Golden Boys) τα οποία μάλιστα εξασφαλίζουν με τον τρόπο αυτό φορολογική ασυλία (περιλαμβανόμενης της χρήσης και τελών κυκλοφορίας) και ασυλία απο τεκμήρια ανεξαρτητα κυβικών κλπ Προτείνεται, όπως και στο εξωτερικό (και όπως εχω ακούσει εντός Ευρωπαικής Ενωσης), το τίμημα του leasing να βεβαιώνεται σαν εισόδημα για τους χρήστες τους οι οποίοι μαλιστα σαν πλειοψηφία ειναι "κάτοικοι" της εκάστοτε ανωτατης φορολογικής κλίμακας ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΠΙΠΤΕΙ σαν έξοδο απο τις επιχειρήσεις. Εταιρικές Κάρτες Σε αρκετές επιχειρήσεις οι εταιρικές κάρτες είναι "βοήθημα" και "έμεσσο εισόδημα" για τα στελέχη(Golden Boys) που τις χρησιμοποιούν ενω ταυτόχρονα εκπίπτουν σαν έξοδο απο τις επιχειρήσεις. Προτείνεται, όπως και στο εξωτερικό (και όπως εχω ακούσει εντός Ευρωπαικής Ενωσης),να υπάρχει αυστηρό και συγκεκριμένο πλαίσιο για να θεωρείται μια συναλλαγή με τέτοια κάρτα "Εταιρικό Έξοδο", ενώ στις υπόλοιπες περιπτώσεις που η Εταιρική Κάρτα λειτουργει σαν βοήθημα να αποτελεί φορολογητέο εισόδημα και τεκμήριο του χρήστη Λειτουργικά Εξοδα που πιστώνται αφορολόγητα και Χωρις αποδείξεις Να αναθεωρηθούν και να εξορθολογισθούν τα ποσά που θεωρούνται σαν "αντικειμενικά έξοδα" και πιστώνονται απ΄ευθείας και αφορολόγητα σε κατηγορίες εργαζομένων ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ