Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχουςΣχόλιο του χρήστη Παναγιωτης Υπερμαχος | 23 Δεκεμβρίου 2009, 18:06
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ηθελα να αναφερθω με τη σειρα μου στον εντελως αδικο φορο που υιοθετησατε απ την προηγουμενη κυβερνηση και ο οποιος αφορα στον ειδικο φορο που επιβληθηκε στα ανω των 2000cc οχηματα o οποιος ηρθε να προστεθει στα ηδη - αδικαιολογητως - αυξημενα τελη κυκλοφοριας. Εγω πχ, ειμαι κατοχος ενος (και μονο!) οχηματος Jeep Wrangler 4000cc με αδεια πρωτης κυκλοφοριας 2006 και το οποιο παρεπιπτοντως το εχω αγορασει μεταχειρισμενο πριν απο μερικους μηνες με δανειο. Κληθηκα εφετος λοιπον οπως και αρκετοι αλλοι κατοχοι οχηματων υψηλου κυβισμου, να πληρωσω 1012 ευρω (τελη + ειδικο φορο), το ιδιο ακριβως ποσο με τον κατοχο μιας Ferrari 360 Modena ενω ταυτοχρονα αν ειχα στην κατοχη μου 5 (!!!) οχηματα χρονολογιας 2006 με κυβισμο 1600cc το καθενα θα πληρωνα 920 ευρω (χωρις ειδικο φορο). Δεν νομιζετε πως ειναι αδικο; Προτεινω: 1, Τα τελη να παραμεινουν ως εχουν (χωρις αυξηση!) για τα επομενα 5 ετη. 2, Επιβολη του ειδικου φορου στα μεγαλου κυβισμου οχηματα συναρτησει ομως της εμπορικης-αντικειμενικης αξια τους και οχι του κυβισμου τους. 3, Εξαιρεση του "πρωτου" ή "μοναδικου" οχηματος απ τον ειδικο φορο (μη επιβολη δηλαδη ειδικου φορου αν το ιδιο προσωπο δεν εχει αλλα οχηματα στην κατοχη του ή στην αντιθετη περιπτωση, εξαιρεση του οχηματος με την μικροτερη αντικειμενικη αξια κι επιβολη του φορου - με προσαυξηση - στα υπολοιπα.